www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 23:26:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1457 1458 1459 1460 1461 [1462] 1463 1464 1465 1466 1467 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818632 alkalommal)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22171 Dátum: 2007 December 05, 23:06:25 »

Általános szerelőnél volt. Most mentem ki, és megnéztem, olyan 0,5 centit kotyog max, ahol fogom ... Beszéltem a szerelővel, azt mondta, ki kell cserélni a támcsapágyakat  Huh

<beszúrt kép törölve>

Ha a főtengelyed nem függőleges hanem vízszintes irányba(előre-hátra) mozog az ki lehet hézagolni a lendkerék alá lehet tenni hézagoló lemezeket ha más baja nincs a motornak az is megoldás, én egy kotyogó motort kihézagoltam és 2 évet jártak vele.
 
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22170 Dátum: 2007 December 05, 23:06:06 »

Hali! Most kicsit betojtam én is...Ez ilyen Bogár vírus ,vagy mi? Az enyémél is alacsony fordulatnál diszkrét fémes-kerregő hang hallatszik a hátsó ülés alól,de csak üresben(nyilván sebességben nincs olyan alacsonyan a fordulat).Olyan,mintha beledobnál egy karórát a turmixgépbe...
De nálam nem lötyög-nem csöpög semmi.
Enyém is kalapál hidegen pár másodpercig. Meg 1-2 mp-ig még ég az olajlámpám. Meg kicsit hangosabban kalapál valamelyik hajtókarom...
Kábé 6-7 éve...

Üresjáratban a hideg váltó nálam is produkál ilyen hangokat.
Ahogy Holló társunk mondaná: seráfütty..

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22169 Dátum: 2007 December 05, 23:03:25 »

Átmenetileg... Vagyis az elkövetkező problémák nagy része orvosolva lesz. De ha nem akarsz sokat szívni a motor állapota miatt, akkor nézesd át teljesen. Amit az előbb leírtam, az persze a legdurvább forgatókönyv. Wink
szerintem meg úgy a korrekt, meg úgy érdemes.


                             GNX-967
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22168 Dátum: 2007 December 05, 22:59:59 »

Hali! Most kicsit betojtam én is...Ez ilyen Bogár vírus ,vagy mi? Az enyémél is alacsony fordulatnál diszkrét fémes-kerregő hang hallatszik a hátsó ülés alól,de csak üresben(nyilván sebességben nincs olyan alacsonyan a fordulat).Olyan,mintha beledobnál egy karórát a turmixgépbe...
De nálam nem lötyög-nem csöpög semmi.
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22167 Dátum: 2007 December 05, 22:52:09 »

nekem is hasonló bajaim voltak a motorommal Sad
hosszabb leállás után indításkor nem úgy indul hogy pár fordulatig hangos a motor és pár másodperc mulva beáll a normális hangra? ilyenre mondták nekem hogy főtengelycsapágyas. használtam továbbra is, de mindig figyeltem. keveset használtam, de még pár hónapig.

Nekem alacsony fordulaton nyomja egyedül  Lips Sealed Hát bírja ki tavaszig, és akkor megműtjük.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #22166 Dátum: 2007 December 05, 22:43:12 »

Köszi! Így már jobban hangzik a helyzet. Műszakin azért átmegy? (Ez az egyetlen gondja). Mert kevesebb mint 2 hét múlva megy, és pont a legszarabbkor jött elő a para  Nyár elején nekiesünk a szerelővel a motornak. Azért óvatosan tudom használni addig? Alacsony fordulaton hallani ahogy krehál  Lips Sealed
nekem is hasonló bajaim voltak a motorommal Sad
hosszabb leállás után indításkor nem úgy indul hogy pár fordulatig hangos a motor és pár másodperc mulva beáll a normális hangra? ilyenre mondták nekem hogy főtengelycsapágyas. használtam továbbra is, de mindig figyeltem. keveset használtam, de még pár hónapig. Aztán az olajnyomás visszajelző lámpa már egyre többet égett alapjáraton és a végén alacsony fordulaton is már. szereztem egy másik motort, most azzal járok. konklúziót még nem tudom, az eredeti motor még egyben van, pénz hiányzik hozzá egyelőre
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22165 Dátum: 2007 December 05, 22:36:23 »

Mareszt bombázd kérdésekkel, nála rengeteg bogár megfordult már. Műszakira azért mosd le a motort, mert ilyen szutykosan kötözködni kezdenek. Olajfolyások miatt beszólogathatnak, de átmegy.
Viszont a képet nézegetve egy javaslat: kezdj el félretenni komplet gyertyakábel szettre (Bosch, vagy Beru, nekem az utóbbi van...), egyszer az AC is megér egy megnézést, karbi puccantás sem árt... Mert ahogyan nézem, nem volt sűrűn piszkálva a motor (mondjuk nem is kell, csak ha muszáj), és bizony nekem amikor öcsém gatyába rántotta az autómat, akkor ezek is cserélve/áttömítésezve/pucolva/stb... lettek. Rá sem imertem a kocsimra, amikor először beleültem, pedig szét sem lett húzva a motor.

Igen, ráhibáztál, gyertyakábelek cserések lesznek, már tervbe vettem. Tök olajos, szimeringcsere után frissen hazahozva Lips Sealed Akkor már megvan a recept a jövőre nézve, köszönöm mindenkinek!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 05, 22:38:41 írta Moca »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22164 Dátum: 2007 December 05, 22:32:14 »

Köszi! Így már jobban hangzik a helyzet. Műszakin azért átmegy? (Ez az egyetlen gondja). Mert kevesebb mint 2 hét múlva megy, és pont a legszarabbkor jött elő a para  Nyár elején nekiesünk a szerelővel a motornak. Azért óvatosan tudom használni addig? Alacsony fordulaton hallani ahogy krehál  Lips Sealed
Mareszt bombázd kérdésekkel, nála rengeteg bogár megfordult már. Műszakira azért mosd le a motort, mert ilyen szutykosan kötözködni kezdenek. Olajfolyások miatt beszólogathatnak, de átmegy.
Viszont a képet nézegetve egy javaslat: kezdj el félretenni komplet gyertyakábel szettre (Bosch, vagy Beru, nekem az utóbbi van...), egyszer az AC is megér egy megnézést, karbi puccantás sem árt... Mert ahogyan nézem, nem volt sűrűn piszkálva a motor (mondjuk nem is kell, csak ha muszáj), és bizony nekem amikor öcsém gatyába rántotta az autómat, akkor ezek is cserélve/áttömítésezve/pucolva/stb... lettek. Rá sem imertem a kocsimra, amikor először beleültem, pedig szét sem lett húzva a motor.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #22163 Dátum: 2007 December 05, 22:26:27 »


<beszúrt kép törölve>



Meglehet tudni nagyságrendileg mibe fáj egy ilyen kárpitozás????

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22162 Dátum: 2007 December 05, 22:22:33 »

Átmenetileg... Vagyis az elkövetkező problémák nagy része orvosolva lesz. De ha nem akarsz sokat szívni a motor állapota miatt, akkor nézesd át teljesen. Amit az előbb leírtam, az persze a legdurvább forgatókönyv. Wink

Köszi! Így már jobban hangzik a helyzet. Műszakin azért átmegy? (Ez az egyetlen gondja). Mert kevesebb mint 2 hét múlva megy, és pont a legszarabbkor jött elő a para  Nyár elején nekiesünk a szerelővel a motornak. Azért óvatosan tudom használni addig? Alacsony fordulaton hallani ahogy krehál  Lips Sealed
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22161 Dátum: 2007 December 05, 22:19:27 »

Naneee!  Cry Ha kiveszi a motort, és komplett csapágycsere, úgy nem menthető? A szerelő nekem ezt ajánlotta megoldásként, és meg is csinálná!
Átmenetileg... Vagyis az elkövetkező problémák nagy része orvosolva lesz. De ha nem akarsz sokat szívni a motor állapota miatt, akkor nézesd át teljesen. Amit az előbb leírtam, az persze a legdurvább forgatókönyv. Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22160 Dátum: 2007 December 05, 22:17:32 »

Általános szerelőnél volt. Most mentem ki, és megnéztem, olyan 0,5 centit kotyog max, ahol fogom ... Beszéltem a szerelővel, azt mondta, ki kell cserélni a támcsapágyakat  Huh


Vagy akkor most hogy is vagyunk? Mert én már elkallódtam.
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22159 Dátum: 2007 December 05, 22:15:47 »

bogárszerelőnél volt? vagy általános?
tényleg 0,5-1 cm?



Általános szerelőnél volt. Most mentem ki, és megnéztem, olyan 0,5 centit kotyog max, ahol fogom ... Beszéltem a szerelővel, azt mondta, ki kell cserélni a támcsapágyakat  Huh

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22158 Dátum: 2007 December 05, 22:15:10 »

Kezdem átérezni, milyen is a bogár fenntartása, így fél év után  Lips Sealed Elhoztam a szerelőtől (lakatolás, szimeringcsere után), de a főtengely lötyög 0,5-1 cm-t, és kerreg valami arrafele, úgyhogy műszaki után (ha egyáltalán átmegy így) motor újra kiszed, aztán szétszedés ... Ez a gond melyik kategória, a para vagy a nagyon para?  Embarrassed Mert nem igazán vágom a motorokat.
Főtengelyköszörülés, blokk vonalba fúrása, csapágyazás, hajtókarcsapágyazás minimum. De ha már így szétdobod, akkor hengereket érdemes megnézni, mennyire kopottak, meg a hengerfejeket is megnézni (szelepek, szelepfészkek). Ha ezeket rendbe rakatod nagyon korrekt szakemberrel, az nem lesz olcsó, de sokáig megy a gép.
Az enyémet ismerős köszörülte, csapágyazta, kicsit alá is köszörült, szóval eléggé laza illesztésű motor sikeredett. Zajosabb, mint a többi, de már közel 90 ezret lement (egyszer a hengerfejeket kellett lekapni, mert a szelepszárakon van egy olajlehúzó, amik lekoptak...), és még biztos, hogy egy jó 20-30 ezer van benne...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22157 Dátum: 2007 December 05, 22:07:04 »

Naneee!  Cry Ha kiveszi a motort, és komplett csapágycsere, úgy nem menthető? A szerelő nekem ezt ajánlotta megoldásként, és meg is csinálná!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #22156 Dátum: 2007 December 05, 21:52:43 »

Kezdem átérezni, milyen is a bogár fenntartása, így fél év után  Lips Sealed Elhoztam a szerelőtől (lakatolás, szimeringcsere után), de a főtengely lötyög 0,5-1 cm-t, és kerreg valami arrafele, úgyhogy műszaki után (ha egyáltalán átmegy így) motor újra kiszed, aztán szétszedés ... Ez a gond melyik kategória, a para vagy a nagyon para?  Embarrassed Mert nem igazán vágom a motorokat.

kb 2-300ezres para de utánna ha olyan rakja össze és csinálja meg aki érti a dolgát akkor már nem kell parázni többet
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #22155 Dátum: 2007 December 05, 21:52:30 »

Kezdem átérezni, milyen is a bogár fenntartása, így fél év után  Lips Sealed Elhoztam a szerelőtől (lakatolás, szimeringcsere után), de a főtengely lötyög 0,5-1 cm-t, és kerreg valami arrafele, úgyhogy műszaki után (ha egyáltalán átmegy így) motor újra kiszed, aztán szétszedés ... Ez a gond melyik kategória, a para vagy a nagyon para?  Embarrassed Mert nem igazán vágom a motorokat.
bogárszerelőnél volt? vagy általános?
tényleg 0,5-1 cm?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #22154 Dátum: 2007 December 05, 21:44:47 »

Nagyon para. Vagy veszel egy bontott motort vizsga után.

Kezdem átérezni, milyen is a bogár fenntartása, így fél év után  Lips Sealed Elhoztam a szerelőtől (lakatolás, szimeringcsere után), de a főtengely lötyög 0,5-1 cm-t, és kerreg valami arrafele, úgyhogy műszaki után (ha egyáltalán átmegy így) motor újra kiszed, aztán szétszedés ... Ez a gond melyik kategória, a para vagy a nagyon para?  Embarrassed Mert nem igazán vágom a motorokat.
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22153 Dátum: 2007 December 05, 21:36:32 »

Kezdem átérezni, milyen is a bogár fenntartása, így fél év után  Lips Sealed Elhoztam a szerelőtől (lakatolás, szimeringcsere után), de a főtengely lötyög 0,5-1 cm-t, és kerreg valami arrafele, úgyhogy műszaki után (ha egyáltalán átmegy így) motor újra kiszed, aztán szétszedés ... Ez a gond melyik kategória, a para vagy a nagyon para?  Embarrassed Mert nem igazán vágom a motorokat.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22152 Dátum: 2007 December 05, 20:52:21 »

atkonyágyu=ragasztopisztoly amibe a muanyag rudat teszed
Szerintem az nem tart jól.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22151 Dátum: 2007 December 05, 20:51:57 »

Srácok HELP!!

Elkezdtem csinálni az ajtokárpitokat és leszabtam egy uj funérlemezt és van egy kárpit tüzögépem amibe vetem belevalo kapcsot és a kurva anyáért sem akarja átütne elhajlik már elöte

ti mivel raktátok fel az anyagot a viszahajtásnál ?????????????????a tuloldalt 
Palma Tex, plusz irodai tűzőgép. A Trabantom kalaptartóján a plüsskárpitot azzal raktam fel farostlemezre... És megállt, és szépen tartott.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22150 Dátum: 2007 December 05, 20:20:16 »

atkonyágyu=ragasztopisztoly amibe a muanyag rudat teszed
na az se rossz!!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22149 Dátum: 2007 December 05, 20:16:27 »

kösz fiuk a segitséget holnap nyakamba veszem a várost és keresek valami ragasztoanyagot vagy valamit ami jo

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22148 Dátum: 2007 December 05, 20:14:21 »

he?

atkonyágyu=ragasztopisztoly amibe a muanyag rudat teszed

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #22147 Dátum: 2007 December 05, 20:13:27 »

Keresnék olyan szakit aki felniszélesítéssel foglalkozik...????
Ha valaki tud egy pár címet, elérhetőséget az megköszönöm!!

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #22146 Dátum: 2007 December 05, 20:11:33 »

mármint ragasztoval

http://www.google.hu/search?hl=hu&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=k%C3%A1rpitragaszt%C3%B3+spray&spell=1
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22145 Dátum: 2007 December 05, 20:08:08 »

a régi:


faragás közben az új:


és kész:  Grin Grin Grin (varrva és ragasztva minden)



Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #22144 Dátum: 2007 December 05, 20:06:14 »

ok ok csak egy kérdés a takonyágyuhoz mit szolsz?
Spray formában lehet kapni kimondottan kárpitragasztót, olyan színe lesz amikor kifújod, mintha hajszál vékonyan faragasztóval kented volna be a felületet.... nekem a hifidobozomhoz ezzel ragasztották fel a kárpitot....

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22143 Dátum: 2007 December 05, 20:04:08 »

ok ok csak egy kérdés a takonyágyuhoz mit szolsz?
he?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22142 Dátum: 2007 December 05, 20:03:37 »

nemtom, csak azt láttam,hogy egy rózsaszín szmötyi, amit kompresszorral szórtak ki...
ennyi nem tok többet...

ok ok csak egy kérdés a takonyágyuhoz mit szolsz?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22141 Dátum: 2007 December 05, 20:03:01 »

de neked mivel van ferakva?
nemtom, csak azt láttam,hogy egy rózsaszín szmötyi, amit kompresszorral szórtak ki...
ennyi nem tok többet...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22140 Dátum: 2007 December 05, 20:01:54 »

de neked mivel van ferakva?

mármint ragasztoval

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22139 Dátum: 2007 December 05, 20:01:41 »

nekem úgy ráragasztottok, hogy az csak fástúl jönne le...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22138 Dátum: 2007 December 05, 20:01:20 »

bemész az első akármilyen kárpitoshoz, és illedelmesen megkérdezed ezeket!
bazz...

de neked mivel van ferakva?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22137 Dátum: 2007 December 05, 20:00:55 »

akor mongy egy olyan ragasztot ami tuti??hol lehet kapni és kb menyi?
bemész az első akármilyen kárpitoshoz, és illedelmesen megkérdezed ezeket!
bazz...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22136 Dátum: 2007 December 05, 20:00:09 »

nemáááááááá nem lehecc ennyire sík
meddig tart ráragasztani???
szenvecc ilyen hülye szarokkal
szerinted a szög megtartja mi?
pfff
nekem van rajta egy centis szivacs , de akkor sem tűzném, nemhogy anélkül...

akor mongy egy olyan ragasztot ami tuti??hol lehet kapni és kb menyi?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22135 Dátum: 2007 December 05, 19:59:23 »

szerintetek lehet kapni bolhafasznyi szöget??
nemáááááááá nem lehecc ennyire sík
meddig tart ráragasztani???
szenvecc ilyen hülye szarokkal
szerinted a szög megtartja mi?
pfff
nekem van rajta egy centis szivacs , de akkor sem tűzném, nemhogy anélkül...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22134 Dátum: 2007 December 05, 19:57:05 »

A tüzésnél stabil,szilárd alapra tedd a farostot és ugy probáld.
Elöször kajakra rányomod a gépet,hogy fogja a mübört a helyén,és igysütöd el a tüzögépet.
Én azzal szivtam,hogy a farostlemez tipustol függöen 3-5mm vastag,a tüzökapocs meg 8.
Kinézett a kapocs.
Megnézném a gépen nincs-e állitási lehetöség.
A komolyabb gépeknél lehet az erösséget állitani.

szerintetek lehet kapni bolhafasznyi szöget??

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #22133 Dátum: 2007 December 05, 19:53:27 »

probáltam álitani meg vetem bele 6 mm es kapcsot de csak 30 bol egy megy át szépen tiszta udeg vagyok
Akkor mára hagyd is ott az egészet, már amúgy is késő van és minnyá kezdődik a póker arc is Evil Evil, pihend ki magad és holnap menni fog.....

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22132 Dátum: 2007 December 05, 19:53:19 »

probáltam álitani meg vetem bele 6 mm es kapcsot de csak 30 bol egy megy át szépen tiszta udeg vagyok
Használj ilyen kábelrögzítő tűzőgépet, az tuuter átmegy mindenen, csak kompreszor ell hozzá. Én egy régi heverőt húztam vele át.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 1457 1458 1459 1460 1461 [1462] 1463 1464 1465 1466 1467 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.