www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 20:49:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1436 1437 1438 1439 1440 [1441] 1442 1443 1444 1445 1446 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14799067 alkalommal)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23011 Dátum: 2008 Január 04, 17:48:18 »

milyen szivó csőt mondasz?

ez egy nagyob szivocsö vastagab nagyobb a keresztmecete

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #23010 Dátum: 2008 Január 04, 17:48:01 »

Ha szivornyacső kell 34-hez,nekem van ha kell.
milyen szivó csőt mondasz?

milyen szivó csőt mondasz?

VW 1200.1963.
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23009 Dátum: 2008 Január 04, 17:45:48 »

ki kel cserélni valami jo használtra vagy venni ujat nem kel genyozni a felujitással.
A karbit meg jol be kel álitani nemkel cserélgetni (gyujtással öszehangolva)a 34 hez más szivócsö dukál

milyen szivó csőt mondasz?

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23008 Dátum: 2008 Január 04, 17:44:36 »

skacok segítsetek nekem
első telót lehet fel újítani vagy új állja a helyét?
és ha új kinek van olcsón?

meg mi a véleményetek solex31,34 es karbikról mert szeretném a fogyasztásom
csökkenteni meg ezeket szebben be lehet állítani én szerintem
meg az inyegtoros karbik esetleg???

ja a másik inyegtoros karbik nem létezik max elektromos karburátor ,Mono Yetronik van de elég kölcséges felaprikálni bármelyike is

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23007 Dátum: 2008 Január 04, 17:43:34 »

skacok segítsetek nekem
első telót lehet fel újítani vagy új állja a helyét?
és ha új kinek van olcsón?

meg mi a véleményetek solex31,34 es karbikról mert szeretném a fogyasztásom
csökkenteni meg ezeket szebben be lehet állítani én szerintem
meg az inyegtoros karbik esetleg???

ki kel cserélni valami jo használtra vagy venni ujat nem kel genyozni a felujitással.
A karbit meg jol be kel álitani nemkel cserélgetni (gyujtással öszehangolva)a 34 hez más szivócsö dukál

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23006 Dátum: 2008 Január 04, 17:41:20 »

skacok segítsetek nekem
első telót lehet fel újítani vagy új állja a helyét?
és ha új kinek van olcsón?

meg mi a véleményetek solex31,34 es karbikról mert szeretném a fogyasztásom
csökkenteni meg ezeket szebben be lehet állítani én szerintem
meg az inyegtoros karbik esetleg???

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #23005 Dátum: 2008 Január 04, 17:21:53 »

És milyen a fékhatás? Jobban/könnyebben megcsúszik az eleje?

Szerintem inkább gumfajtától függ, a bogár iszonyatos sebességeinél, mintsem mérettől.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #23004 Dátum: 2008 Január 04, 17:05:23 »

Az első kerekekre max 175-öt tessék tenni és megszűnik a probléma (hátul nyugodtan maradhat a 195).
Nekem most a téli setup 145 R15 elöl, 195/65 R15 hátul és így nagyon komfortos, pedig rövidebb rugók vannak bent (1302).

És milyen a fékhatás? Jobban/könnyebben megcsúszik az eleje?

'81 Hecho en México
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #23003 Dátum: 2008 Január 04, 17:01:11 »

Az első kerekekre max 175-öt tessék tenni és megszűnik a probléma (hátul nyugodtan maradhat a 195).
Nekem most a téli setup 145 R15 elöl, 195/65 R15 hátul és így nagyon komfortos, pedig rövidebb rugók vannak bent (1302).

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23002 Dátum: 2008 Január 04, 16:52:46 »

Autószerelő mondta...Az öszzetartásra gyanakszom én is,v.vmi ilyesmire,m.futóműves nem látta csere után.De akkor azt nem értem miért nem azt mondta a szaki,h.vigyem el oszt nézessem meg.Mivel ezt nem mondta(és a gép kb. 2hónapig volt nála amúgy fingi-lingi dolgok miatt)én arra következtettem,h.akkor átnézte...
Lássuk be hogy az autószerelők nem szeretnek bogarakkal foglalkozni akkor se ha ismerős (nem kell ellen példázni ha egy autószerelőnek nincs bogara akkor nem szereti őket és kész) nem azért mert komplikáltabb  vagy nehezebb vagy különleges, hanem mert nemszeret és kész !  egy bmw vagy 140merci  futómű felújítása sokkal nagyobb szopás  a szerelők az audit szeretik mert kicserél 1-2 alulengőkart (kutyacsontot) 100 ezerért és kész nem kopog (1 hónapig)   de a bogárka nem ilyen utakra és nem nagy kerekekre, minusz 10cm et  meg agyonültetésre meg áttételezett (szervótrükk) fékre lett kitalálva  igen is odafigyeléssel  jó lengéscsillapítókkal be lehet lőni ideálisra !  (most jöhetnek hogy ekkora meg ekkora kerekek vannak fent és milyen jó de mind tuggyuk hogy nem igaz egy porschét mercit viperát ferrarit sem jó vezetni szar úton elöl275ös kerekekkel)

Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #23001 Dátum: 2008 Január 04, 16:26:39 »

autó szerelő vagy futóműves mondta hogy szerinte minden rendben?  szerintem nagyon sok minden lehet az oka . korm mű csere után futóműves látta?,  összetartás, dőlés ,utánfutás ,holtjáték ,lengéscsillapító ,guminyomás  és a hátsó futómű is rendben van ?  Roll Eyes

Autószerelő mondta...Az öszzetartásra gyanakszom én is,v.vmi ilyesmire,m.futóműves nem látta csere után.De akkor azt nem értem miért nem azt mondta a szaki,h.vigyem el oszt nézessem meg.Mivel ezt nem mondta(és a gép kb. 2hónapig volt nála amúgy fingi-lingi dolgok miatt)én arra következtettem,h.akkor átnézte...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23000 Dátum: 2008 Január 04, 16:17:19 »

Jubi felni van rajt,de elvileg ki van szélesítve.Majd megnézem,ha kicsit melegebb idő lesz...De sztem tuti szélesebb,mert nem áll rajt hülyén a gumi,ami ugye elég széles...
De amúgy tényleg lehet ettől az,hogy ide-oda limbózok?A legdurvább az,h. tök frankó,sima úton is csinálja...
autó szerelő vagy futóműves mondta hogy szerinte minden rendben?  szerintem nagyon sok minden lehet az oka . korm mű csere után futóműves látta?,  összetartás, dőlés ,utánfutás ,holtjáték ,lengéscsillapító ,guminyomás  és a hátsó futómű is rendben van ?  Roll Eyes

Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #22999 Dátum: 2008 Január 04, 15:43:43 »

Jubi felni van rajt,de elvileg ki van szélesítve.Majd megnézem,ha kicsit melegebb idő lesz...De sztem tuti szélesebb,mert nem áll rajt hülyén a gumi,ami ugye elég széles...
De amúgy tényleg lehet ettől az,hogy ide-oda limbózok?A legdurvább az,h. tök frankó,sima úton is csinálja...
mondjuk nekem 185/65 van 5.5-ös jubi felnin és semmi gondom nincs vele. a tiéd szélesebb kicsit, de szerintem ez nem okozza. gumibogit kérdezd

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #22998 Dátum: 2008 Január 04, 15:33:22 »

Okker tiéd, jövhéten megyek haza Egerbe, ott pihen a bogár - Kispesten, vagy a Ráday utcában átvehető Smiley

Jelentkezek az ólompótlékra! Mercibe még jó lesz.

Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22997 Dátum: 2008 Január 04, 15:23:00 »

milyen széles felnin?

Jubi felni van rajt,de elvileg ki van szélesítve.Majd megnézem,ha kicsit melegebb idő lesz...De sztem tuti szélesebb,mert nem áll rajt hülyén a gumi,ami ugye elég széles...
De amúgy tényleg lehet ettől az,hogy ide-oda limbózok?A legdurvább az,h. tök frankó,sima úton is csinálja...
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #22996 Dátum: 2008 Január 04, 14:41:25 »


milyen széles felnin?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #22995 Dátum: 2008 Január 04, 14:37:15 »

De volt baja Smiley vagyis Sad szal nem az ólommentesség miatt lett cserélve, de ha már ki kellett cserélni kapott újakat Smiley egyébként ha valakinek kell nekem maradt még kb fél flakon odaadom szivesen.


Jelentkezek az ólompótlékra! Mercibe még jó lesz.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #22994 Dátum: 2008 Január 04, 12:22:25 »



Ő igen. Hasonlót énis tapasztaltam, nekem is ezt mondták hogy széles a gumi (185) meg túl könnyű az eleje. Bár amilyen nyomvájúk vannak az 51-en, az még a pözsónkat is rakja ide-oda, bár az sem etalon mert 106 és egy bevásárlókocsi méretével vetekszik. (Bár zsír mert 1.4 xsi és 92 ló volt gyárilag  Smiley)
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22993 Dátum: 2008 Január 04, 11:51:20 »

Hali!
A Bogár ide-oda sétál az úton menet közben.Elvileg át van nézve a futóműve,és zsír új kormánymű van bent.Nem tom mit csináljak...A szerelő szerint azért van,mert nagyok a kerekek(15"  195/55)...   

TÉNYLEG LE KELL CSERÉLNEM ŐKET,VAGY VAN MÁS MEGOLDÁS?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #22992 Dátum: 2008 Január 04, 11:35:48 »

Ámen. Smiley sztem téma kivesézve, pontos link, more info itt:
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/pbmentes.htm


Jaja. Végigolvastam mindent. Köszcsi az válaszokat.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22991 Dátum: 2008 Január 04, 09:29:48 »

Lemerült az aksi az autóban. A csillaggarázsra és a nagy hidegekre való tekintettel ez nem meglepő. A szomorú az, hogy nem tudtam leszedni a sarut az aksi bütykéről, úgy rászorult  Huh (utoljára kb 1 éve szedtem le, akkor nem volt semmi gond....). A csavart ki tudtam oldani, de a saru nem nyilt szét, mintha rá lenne ragasztva. Amit próbáltam: csavarlazító spré, ütögetés, feszegetés - semmi. Valami ötlet?
A saru hézagába tegyél vágót, és óvatosan ütögesd, akkor szét fog jönni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #22990 Dátum: 2008 Január 04, 09:21:16 »

Lemerült az aksi az autóban. A csillaggarázsra és a nagy hidegekre való tekintettel ez nem meglepő. A szomorú az, hogy nem tudtam leszedni a sarut az aksi bütykéről, úgy rászorult  Huh (utoljára kb 1 éve szedtem le, akkor nem volt semmi gond....). A csavart ki tudtam oldani, de a saru nem nyilt szét, mintha rá lenne ragasztva. Amit próbáltam: csavarlazító spré, ütögetés, feszegetés - semmi. Valami ötlet?
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #22989 Dátum: 2008 Január 04, 09:08:28 »

Ámen. Smiley sztem téma kivesézve, pontos link, more info itt:
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/pbmentes.htm

Én sohasem használtam ólompótlót, asszem a vaci bogarasok honlapján van írva, mibe kell vagy nem. Semmi para. Sőt az újabbak az lpg-t is bírják.
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22988 Dátum: 2008 Január 04, 08:57:10 »

Én sohasem használtam ólompótlót, asszem a vaci bogarasok honlapján van írva, mibe kell vagy nem. Semmi para. Sőt az újabbak az lpg-t is bírják.
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #22987 Dátum: 2008 Január 04, 08:28:53 »

De volt baja Smiley vagyis Sad szal nem az ólommentesség miatt lett cserélve, de ha már ki kellett cserélni kapott újakat Smiley egyébként ha valakinek kell nekem maradt még kb fél flakon odaadom szivesen.

neked nem mexikói bogarad van? csak mert azokon gyári hengerfej is bírja már az adalék nélküli benzint tök felesleges volt kicserélni ha nem volt baja

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22986 Dátum: 2008 Január 04, 00:16:35 »

Befér. A hűtést kell teljesen átalakítani (erre van több féle megoldás is), meg talán másik kipufogó rendszer kell rá, váltóból jó a gyári, kuplungból meg jó az ami rajta van. Nem olcsó mulatság.
typ 4 moci befer a bogarba? milyen atalakitasok kellenek? valto kuplung?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22985 Dátum: 2008 Január 04, 00:11:00 »

ezt nem nagyon szokták.
meg szétvágni a hátulját

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22984 Dátum: 2008 Január 03, 23:09:50 »

69-64=5mmX2=10mm azaz 1cm.
Vagy én tudok valamit rosszul.  Roll Eyes
Igazad van, már régen volt 1.2esem és rossszul emlékeztem. Nem számoltam. Embarrassed


                             GNX-967
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #22983 Dátum: 2008 Január 03, 23:04:49 »

typ 4 moci befer a bogarba? milyen atalakitasok kellenek? valto kuplung?
meg szétvágni a hátulját

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #22982 Dátum: 2008 Január 03, 22:48:00 »

typ 4 moci befer a bogarba? milyen atalakitasok kellenek? valto kuplung?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #22981 Dátum: 2008 Január 03, 22:25:53 »

"Nagyon korai" ?????? Az melyik 50es 60as ??

szerintem 30lovasnál újabbakba már nem kell....
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22980 Dátum: 2008 Január 03, 21:13:14 »

csak a nagyon korai motorokba kell szerintem adalék

korai ?

after mennyi ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #22979 Dátum: 2008 Január 03, 21:06:52 »

csak a nagyon korai motorokba kell szerintem adalék
"Nagyon korai" ?????? Az melyik 50es 60as ??
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #22978 Dátum: 2008 Január 03, 21:05:59 »

te ollóval kented a szelepeket Shocked
Kijavítottam,de nem vagyok jó nyelvtanból az biztos.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #22977 Dátum: 2008 Január 03, 21:03:30 »

neked nem mexikói bogarad van? csak mert azokon gyári hengerfej is bírja már az adalék nélküli benzint tök felesleges volt kicserélni ha nem volt baja

csak a nagyon korai motorokba kell szerintem adalék
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #22976 Dátum: 2008 Január 03, 21:00:57 »

Énis mindig raktam amíg ki nem cseréltettem a hengerfejeket ólommentesre. Veszel az OMV-nél lehet kapni asszem 1300 Ft körül van és olyan okos a kis flakonja hogy ki lehet mérni mennyi pótlót rakj a tankolt benzinmennyiséghez.


neked nem mexikói bogarad van? csak mert azokon gyári hengerfej is bírja már az adalék nélküli benzint tök felesleges volt kicserélni ha nem volt baja
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22975 Dátum: 2008 Január 03, 20:59:12 »

te ollóval kented a szelepeket Shocked
te meg nem tudsz kérdőjelet rakni a kérdenivalód után? Grin

1303LS
« Hozzászólás #22974 Dátum: 2008 Január 03, 20:59:00 »

Én kipufogóról beszélek. A dob középvonalához számolva a "leömlők" 2,5-2,5 cm-el vannak közelebb az 1.2-esnél mint az 1.3asnál.
69-64=5mmX2=10mm azaz 1cm.
Vagy én tudok valamit rosszul.  Roll Eyes
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22973 Dátum: 2008 Január 03, 20:57:39 »

Elmondanám,hogy a kipufogó szelepvezetőjét is kente az ollom. A távozó égéstermékekkel bejutott a szelep és a szelepvezető közé. Nekem elkopott a szelepvezető ami bronzból van és lógott  a szelep a mostani üzemanyagoktól,mert szárazon dolgozott. A kipufogó szelepvezetője amúgy is jobban kopik,mint a szívóé,mert a benzin jobban éri a szívó szelepeket. Hűti és keni a benzinben lévő ollom tetra etil. Na ezt az anyagot tiltották be. A diseleknél meg a kén kente az adagoló elemeket. Itt is csökkentették a kén arányát. De ez már egy másik történet.
ha jól tudom az ólom tetraetilt okktánszámnövelőnek használták a benzinhez, de az ólom mindenképpen a kenést szolgálta ahogy mondod

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #22972 Dátum: 2008 Január 03, 20:53:09 »

Itt az igazság. Az ollom keni az alkatrészeket és csillapitja a szelepeknél fellépő kopogást. Minden második tankoláskor érdemes beleönteni az adalékból. Az adalék nátrium alapú.
te ollóval kented a szelepeket Shocked
Oldalak: 1 ... 1436 1437 1438 1439 1440 [1441] 1442 1443 1444 1445 1446 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.