www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 09:15:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1417 1418 1419 1420 1421 [1422] 1423 1424 1425 1426 1427 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14789447 alkalommal)
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #23771 Dátum: 2008 Január 18, 18:45:54 »

miaza ki sés nagyfej ? miden tervbe van véve, összerakás előtt lesz egy kis pöcsörészés azt hiszem:)
Lehet, hogy nem a legjobb szo ra, de a hajtokarnak van a fotengely feloli resze (nagyobbik vege) es a kisebbik dugattyucsapszeg feloli resze. Grammozasnal a maximalistak nem csak a hajtokarok pusza tomeget lovik be 1 g-on belulre, hanem megnezik, hogy az a nagy vagy a kisebb vegen van, mivel ott is egyezniuk kellene idealis esetben.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23770 Dátum: 2008 Január 18, 16:09:45 »

kormányműbe valakinek van kúp csapágya ??????

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #23769 Dátum: 2008 Január 18, 15:24:45 »

akkor bevált ezek szerint Grin
aham, az alapjáratinak bazi kicsi volt a 45 amit a neten javasoltak.
köszi a tanácsot!  Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23768 Dátum: 2008 Január 18, 13:11:12 »

persze, főfúvóka 127.5
a két másik fejből nem megy - 60 körüliek, meg kell nézzem őket.
a fogyasztásról nem tudok pontosat mondani, mert mióta ezekkel összeraktam kb. 40 km-t mentem vele (hazahozatal, műszaki vizsga, szemle, rsz. tipváltoztatás).
korábban 130-as főfúvóka volt benne, és 1300-as '70-es bódét mozgatott 60ezer kilométeren keresztül 8-10 literes fogyasztással. A legkevesebb amit mértem vele 7 liter volt, de akkor finoman simogattam a gázpedált. a mostani kasztni könnyebb kb. 60 kilóval.

Srácok mennyi is a tömegkülönbség papíron az 1300-as és a pre 64 kocsiknál? Én úgy emlékszem, hogy 820kg és 760kg...
akkor bevált ezek szerint Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23767 Dátum: 2008 Január 18, 13:07:02 »

persze, főfúvóka 127.5
a két másik fejből nem megy - 60 körüliek, meg kell nézzem őket.
a fogyasztásról nem tudok pontosat mondani, mert mióta ezekkel összeraktam kb. 40 km-t mentem vele (hazahozatal, műszaki vizsga, szemle, rsz. tipváltoztatás).
korábban 130-as főfúvóka volt benne, és 1300-as '70-es bódét mozgatott 60ezer kilométeren keresztül 8-10 literes fogyasztással. A legkevesebb amit mértem vele 7 liter volt, de akkor finoman simogattam a gázpedált. a mostani kasztni könnyebb kb. 60 kilóval.

Srácok mennyi is a tömegkülönbség papíron az 1300-as és a pre 64 kocsiknál? Én úgy emlékszem, hogy 820kg és 760kg...

Köszi szépen!

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #23766 Dátum: 2008 Január 18, 11:09:22 »

Megosztanád velem a fúvókáid méretét?
Meg a fogyasztást, ilyesmit....

A csomagteremnél körben, és a szélvédő előtt erősen rohad a vas, mit javasoltok, flexeljem ki, és hefteljek be egy donorkaszniból jót, vagy hogy?
Igazán nem szeretném levenni a kasznit, meg ilyenek, de nem tudom, hogy ez így működik-e, illetve mennyire melós.
persze, főfúvóka 127.5
a két másik fejből nem megy - 60 körüliek, meg kell nézzem őket.
a fogyasztásról nem tudok pontosat mondani, mert mióta ezekkel összeraktam kb. 40 km-t mentem vele (hazahozatal, műszaki vizsga, szemle, rsz. tipváltoztatás).
korábban 130-as főfúvóka volt benne, és 1300-as '70-es bódét mozgatott 60ezer kilométeren keresztül 8-10 literes fogyasztással. A legkevesebb amit mértem vele 7 liter volt, de akkor finoman simogattam a gázpedált. a mostani kasztni könnyebb kb. 60 kilóval.

Srácok mennyi is a tömegkülönbség papíron az 1300-as és a pre 64 kocsiknál? Én úgy emlékszem, hogy 820kg és 760kg...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #23765 Dátum: 2008 Január 18, 09:08:38 »

Ha 6V-os volt benne akkor nagy valoszinuseggel kell faragni rajta par helyen. (ezt vki allitolag a moci ratolasaval es forgatasaval szokta brutal modon  Huh )
Kiegyensulyozast jobb helyeken biztosan vallalnak. De akkor mar a hajtokarok, dugok (kis es nagyfej kulon akar) tomege is szamit, meg az ekszijtarcsa is talan. No persze a hengerfejeket sem art kikobolni, meg beloni a dugattyu felso holtpontokat. Meg meg vagy 100 apro trukk, amitol tuti lesz - vagy lehet - egy motor.
De zsir uj blokkot hasznalsz? Nagyobb loketterfogat?  Porgetni akarod, nem pedig nyomatekbol vezetni? Megiscsak volt lotto otos  Huh

miaza ki sés nagyfej ? miden tervbe van véve, összerakás előtt lesz egy kis pöcsörészés azt hiszem:)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #23764 Dátum: 2008 Január 18, 09:05:01 »

Ha fehér akkor 2.5-3V-os nyitofesszel lehet számolni. 10-20mA közé kell belőni az áramát. 12-3=9, 9/0.015=600 .
Tehát 580 Ohm vagy a 620 Ohm jöhet számításba. (vagy 470 Ohm akkor 20mA az áram). Az ellenálláson disszipált teljesítmény:
kb 130 mW (0.25W ellenállás elég(vagy elég?)). De ha autóban lesz akkor a fordulatszám/töltés függvényében (kis mértékben) változni fog a fényereje. Ha ez zavaro akkor stabil táp a jó megoldás, amire sok megoldás létezik (pl az említett Zener diódás megoldás stb...)

igen Smiley

syvsy az ellenállat legegzsyerűbb.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #23763 Dátum: 2008 Január 18, 09:03:36 »

lenne egy kérdésem: mekkora értékű ellenállás kell egy led elé, hogy 12V-ról üzemeljen?

kb 680-1k ohm.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23762 Dátum: 2008 Január 18, 08:37:29 »

Lehet egy kérdés, hogy mennyire jó hatásfokkal dolgozik a 34es karbi, ha közvetlenül az átalakító alatt beszűkül a szívócső keresztmetszete. És az átmenet mennyire egyenletes, vagy turbulenssé válik a gázáramlás a peremnél - van-e ennek káros hatása a menetteljesítményre.
Úgy gondolom, hogy adott szívócső keresztmetszet mellett adott gázcserére képes a motor - nem fog jobban szellőzni egy nagyobb karbival, ha csak azt cseréled. Hiába teszel fel nagyobb torokkal rendelkező karbit, ami nyilván másképp keveri a benzint a levegőhöz, mint a kisebb torkú. Én inkább a fúvókákat nézném meg, hátha segítene egy másik fúvóka készlet a kisebb 31-es karbin (lehet még 1.3-as mocihoz van befúvókázva...). Gyakorlati tapasztalatom nincs a keskenyebb szívócsőre szerelt 34-es karbival, amit tudok: hogy az én 1.6-os szimpla portos mocim igen jól szalad a mikrobitól vásárolt nem lógós tengelyű, megfelelően befúvókázott 31-es karbival.
Véleményem szerint a 34-es karbihoz a hozzávaló nagyobb keresztmetszetű szívócsövet kell alkalmazni, így legalább a középső szakaszon nincs szűkület a gázáramlás útjában.

Megosztanád velem a fúvókáid méretét?
Meg a fogyasztást, ilyesmit....

A csomagteremnél körben, és a szélvédő előtt erősen rohad a vas, mit javasoltok, flexeljem ki, és hefteljek be egy donorkaszniból jót, vagy hogy?
Igazán nem szeretném levenni a kasznit, meg ilyenek, de nem tudom, hogy ez így működik-e, illetve mennyire melós.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 18, 09:01:13 írta dogi »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #23761 Dátum: 2008 Január 18, 08:32:34 »

biztos. Ha egy 750ccm-es motort ami 110loero azt tudja etetni. akkor az a max 55lo nem fog ki rajta. Meg es pillango szelep meg shubert egyesitesevel mukodik. igy ezt lepadlozhatod meg döglik a hirtelen gazadastol Grin

OK, biztosan igazad van. Én csak a karbikon keresztül áramló légsebességek várható különbségére próbáltam utalni.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23760 Dátum: 2008 Január 18, 07:46:21 »

A PICT 4-es annyiban különbözik a PICT 3 tól:

1.termikusan szabályozza a gyorsító fúvókán bespriccelt benzin mennyiségét. Ezt úgy éri el, hogy  a gyorsítómembrán alól nem csak a gyorsítófúvóka felé, hanem vissza az úszóházba is van egy megkerülő járat. Ez utóbbi nyílik vagy záródik a motor hőmérséklete szerint.

A hőmérsékletet két féle módon érzékeli:

egyes típusokban az úszóház aljában van egy kis hőérzékelő, ennek tágulása nyitja-zárja a megkerülő járatot

a másik típusban az úszóház bal oldalán van egy szép nagy alumínuim vákuum szelep. Az erre jutó vákum erősségét a légszűrőházban elhelyezett hőmérséklet szenzor szabályozza, hasonlóan mint a papíros légszűrőház esetén a beszívandó meleg/hideg levegő esetében.

2.  Nagyobb a gyorsító membrán felülete és a működtető rudazatot/mechanizmust is megváltoztatták.

Ennyi amit én tudok róla.....

  Van egy olyanom,ami motort KIZS-től vettem azon az volt.Talán ő többet tudna róla mondani.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #23759 Dátum: 2008 Január 18, 00:05:27 »

10mm átmérőjű a led s asszem 100X-os fényerejű és fehér. jah és hány wattos kell hozzá? 0.5W? 1W?

Ha fehér akkor 2.5-3V-os nyitofesszel lehet számolni. 10-20mA közé kell belőni az áramát. 12-3=9, 9/0.015=600 .
Tehát 580 Ohm vagy a 620 Ohm jöhet számításba. (vagy 470 Ohm akkor 20mA az áram). Az ellenálláson disszipált teljesítmény:
kb 130 mW (0.25W ellenállás elég(vagy elég?)). De ha autóban lesz akkor a fordulatszám/töltés függvényében (kis mértékben) változni fog a fényereje. Ha ez zavaro akkor stabil táp a jó megoldás, amire sok megoldás létezik (pl az említett Zener diódás megoldás stb...)

'81 Hecho en México
Nem elérhető Petya1303
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #23758 Dátum: 2008 Január 17, 19:57:12 »

Üdvw!
Ma olvastam, hogy létezett Solex 34 Pict 4-es karbi. Ez miben különbözött a 34 pict 3-astól? Jobb 1.6-os motorra?

A PICT 4-es annyiban különbözik a PICT 3 tól:

1.termikusan szabályozza a gyorsító fúvókán bespriccelt benzin mennyiségét. Ezt úgy éri el, hogy  a gyorsítómembrán alól nem csak a gyorsítófúvóka felé, hanem vissza az úszóházba is van egy megkerülő járat. Ez utóbbi nyílik vagy záródik a motor hőmérséklete szerint.

A hőmérsékletet két féle módon érzékeli:

egyes típusokban az úszóház aljában van egy kis hőérzékelő, ennek tágulása nyitja-zárja a megkerülő járatot

a másik típusban az úszóház bal oldalán van egy szép nagy alumínuim vákuum szelep. Az erre jutó vákum erősségét a légszűrőházban elhelyezett hőmérséklet szenzor szabályozza, hasonlóan mint a papíros légszűrőház esetén a beszívandó meleg/hideg levegő esetében.

2.  Nagyobb a gyorsító membrán felülete és a működtető rudazatot/mechanizmust is megváltoztatták.

Ennyi amit én tudok róla.....
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #23757 Dátum: 2008 Január 17, 19:49:19 »

ja és milyen szinü és nem 12 volt hanem 15 ha kocsiba teszed akor erre kel csinálni  Tongue

10mm átmérőjű a led s asszem 100X-os fényerejű és fehér. jah és hány wattos kell hozzá? 0.5W? 1W?
Robpanzer
« Hozzászólás #23756 Dátum: 2008 Január 17, 19:40:30 »

nem

Köszi Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23755 Dátum: 2008 Január 17, 19:32:53 »

És még egy kérdésem lenne, a T2 féknyerge az jó az 1303-as bogár tárcsafékhez? Köszi
Üdvw
nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #23754 Dátum: 2008 Január 17, 19:31:28 »

És még egy kérdésem lenne, a T2 féknyerge az jó az 1303-as bogár tárcsafékhez? Köszi
Üdvw
Robpanzer
« Hozzászólás #23753 Dátum: 2008 Január 17, 18:53:28 »

Üdvw!
Ma olvastam, hogy létezett Solex 34 Pict 4-es karbi. Ez miben különbözött a 34 pict 3-astól? Jobb 1.6-os motorra?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23752 Dátum: 2008 Január 17, 18:34:44 »

lenne egy kérdésem: mekkora értékű ellenállás kell egy led elé, hogy 12V-ról üzemeljen?

 jobb ha van az ellenállás mellett  egy zener dióda is.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #23751 Dátum: 2008 Január 17, 17:58:45 »


Hell!

bár semmi közöm hozzá... de szerintem hamár ilyen kisérletező kedvű vagy (ami nem baj!!) végy egy jó állapotú bogimotort occsóért, tedd fel bakra. azon már aztán annyit lehet kisérletezni amennyi jólesik. s ha véletlenül nem jön össze akkor is csak vissza rakod az eredetit s emellett nyugodtan tudod használni a bogarad.
szerintem...
olyanal csinaltatom akik mar csinaltak ilyet. es meg lehet hogy lesz hozza proramozhato elektronikus gyujtas Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23750 Dátum: 2008 Január 17, 17:55:32 »

ja és milyen szinü és nem 12 volt hanem 15 ha kocsiba teszed akor erre kel csinálni  Tongue

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23749 Dátum: 2008 Január 17, 17:54:13 »

lenne egy kérdésem: mekkora értékű ellenállás kell egy led elé, hogy 12V-ról üzemeljen?

milyen tipusu led? ,szinü?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #23748 Dátum: 2008 Január 17, 17:53:29 »

lenne egy kérdésem: mekkora értékű ellenállás kell egy led elé, hogy 12V-ról üzemeljen?
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #23747 Dátum: 2008 Január 17, 17:48:06 »

biztos. Ha egy 750ccm-es motort ami 110loero azt tudja etetni. akkor az a max 55lo nem fog ki rajta. Meg es pillango szelep meg shubert egyesitesevel mukodik. igy ezt lepadlozhatod meg döglik a hirtelen gazadastol Grin


Hell!

bár semmi közöm hozzá... de szerintem hamár ilyen kisérletező kedvű vagy (ami nem baj!!) végy egy jó állapotú bogimotort occsóért, tedd fel bakra. azon már aztán annyit lehet kisérletezni amennyi jólesik. s ha véletlenül nem jön össze akkor is csak vissza rakod az eredetit s emellett nyugodtan tudod használni a bogarad.
szerintem...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #23746 Dátum: 2008 Január 17, 15:12:14 »

Azért a kisebb hengerenkénti űrtartalmú, alacsony fordulatú bogár motorhoz biztos, hogy ezt akarod illeszteni? Wink
biztos. Ha egy 750ccm-es motort ami 110loero azt tudja etetni. akkor az a max 55lo nem fog ki rajta. Meg es pillango szelep meg shubert egyesitesevel mukodik. igy ezt lepadlozhatod meg döglik a hirtelen gazadastol Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #23745 Dátum: 2008 Január 17, 13:55:34 »

Lehet egy kérdés, hogy mennyire jó hatásfokkal dolgozik a 34es karbi, ha közvetlenül az átalakító alatt beszűkül a szívócső keresztmetszete. És az átmenet mennyire egyenletes, vagy turbulenssé válik a gázáramlás a peremnél - van-e ennek káros hatása a menetteljesítményre.
Úgy gondolom, hogy adott szívócső keresztmetszet mellett adott gázcserére képes a motor - nem fog jobban szellőzni egy nagyobb karbival, ha csak azt cseréled. Hiába teszel fel nagyobb torokkal rendelkező karbit, ami nyilván másképp keveri a benzint a levegőhöz, mint a kisebb torkú. Én inkább a fúvókákat nézném meg, hátha segítene egy másik fúvóka készlet a kisebb 31-es karbin (lehet még 1.3-as mocihoz van befúvókázva...). Gyakorlati tapasztalatom nincs a keskenyebb szívócsőre szerelt 34-es karbival, amit tudok: hogy az én 1.6-os szimpla portos mocim igen jól szalad a mikrobitól vásárolt nem lógós tengelyű, megfelelően befúvókázott 31-es karbival.
Véleményem szerint a 34-es karbihoz a hozzávaló nagyobb keresztmetszetű szívócsövet kell alkalmazni, így legalább a középső szakaszon nincs szűkület a gázáramlás útjában.
nálam igazából nem ez a helyzet.
vettem egy motort, ami duplaszívós, vastag szívócsöves, de karbi nem volt hozzá. nem találtam akkor 34es torkú karbit és a leggyorsabb megoldásnak az átalakító tűnt, amivel a régi kis karbimat felteszem. aztán vettem egy használt 34est, de mégsem volt jó, folyt belőle a benzin, így maradtam az átalakítósnál. A baj, hogy kevés időm van játszani vele. már van kb 3 karbim amit ki kéne pucolni, át kéne nézni, vagy akár csak átfúvókázni. talán 2 hét múlva lesz rá kis időm.
Addig az 1,5ös duplaszívóssal, az 1,6os szimpláról levett (28as  Tongue) karbival járok
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #23744 Dátum: 2008 Január 17, 13:27:45 »

Hell!
króm tisztitásról, saját tapasztalat: ha simán bekentem a krómtisztitó pasztával s később elkezdtem simogatni, biz nem sok trutyit hozott le. ekkor fogtam egy mosogató dörzsi szivacsot s nedvesen a felületre kent pasztát elkezdtem súrolni. nagyon szépen leszedett minden rozsdát, festékpöttyöket... aztán tiszta rongyal áttöröltem s nagyon szép karcmentes felületet kaptam.
minden jót!

Erre van még egy trükk: alufóliával kell (gombócba gyúrva, lehetőleg nem kolbászzsírral telítve...) átdörzsölni... elég jó felületet ad, bár kicsit mattabb lesz a felület, de elég sokáig kibírja így...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #23743 Dátum: 2008 Január 17, 13:22:28 »

nem rohog
megvan minden hozza csak a vissza vezeto agat meg a nyomas szabalyzat kene megoldani kulturaltan

Azért a kisebb hengerenkénti űrtartalmú, alacsony fordulatú bogár motorhoz biztos, hogy ezt akarod illeszteni? Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #23742 Dátum: 2008 Január 17, 12:14:32 »

majd fotozzd! Grin Evil Evil
nem rohog
megvan minden hozza csak a vissza vezeto agat meg a nyomas szabalyzat kene megoldani kulturaltan

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23741 Dátum: 2008 Január 17, 12:10:19 »

Tobb lehetoseged van.
elso es legolcsobb: Ha fogod a mostani porlasztod es atfuvokazod az 1,6-os-hoz.
Masokdik: Ha veszel egy atalakitot es ugy teszed fel a 34-es-t de ugy kisebb a szivocso atmeroje.
Harmadik: Veszel hozza egy szivocsovet es ugy teszed fel a 34-est.

Viszont egyikse a jo mert kurva fosszu a szivocso es mire oda jut a dolog hogy a benzin levego keverek bekerul az egesterbe addigra regen kicsapodik es csak "becsepeg"

A Legjobb megoldas az ha van 2db 10cm.es szivo torok csinalva es 2db motor porlaszto felrakva szinkronba allitva. En most a Honda Vfr750-es porlasztoit akkarom feltenni.  Evil
majd fotozzd! Grin Evil Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #23740 Dátum: 2008 Január 17, 11:02:29 »

Lehet egy kérdés, hogy mennyire jó hatásfokkal dolgozik a 34es karbi, ha közvetlenül az átalakító alatt beszűkül a szívócső keresztmetszete. És az átmenet mennyire egyenletes, vagy turbulenssé válik a gázáramlás a peremnél - van-e ennek káros hatása a menetteljesítményre.
Úgy gondolom, hogy adott szívócső keresztmetszet mellett adott gázcserére képes a motor - nem fog jobban szellőzni egy nagyobb karbival, ha csak azt cseréled. Hiába teszel fel nagyobb torokkal rendelkező karbit, ami nyilván másképp keveri a benzint a levegőhöz, mint a kisebb torkú. Én inkább a fúvókákat nézném meg, hátha segítene egy másik fúvóka készlet a kisebb 31-es karbin (lehet még 1.3-as mocihoz van befúvókázva...). Gyakorlati tapasztalatom nincs a keskenyebb szívócsőre szerelt 34-es karbival, amit tudok: hogy az én 1.6-os szimpla portos mocim igen jól szalad a mikrobitól vásárolt nem lógós tengelyű, megfelelően befúvókázott 31-es karbival.
Véleményem szerint a 34-es karbihoz a hozzávaló nagyobb keresztmetszetű szívócsövet kell alkalmazni, így legalább a középső szakaszon nincs szűkület a gázáramlás útjában.
Tobb lehetoseged van.
elso es legolcsobb: Ha fogod a mostani porlasztod es atfuvokazod az 1,6-os-hoz.
Masokdik: Ha veszel egy atalakitot es ugy teszed fel a 34-es-t de ugy kisebb a szivocso atmeroje.
Harmadik: Veszel hozza egy szivocsovet es ugy teszed fel a 34-est.

Viszont egyikse a jo mert kurva fosszu a szivocso es mire oda jut a dolog hogy a benzin levego keverek bekerul az egesterbe addigra regen kicsapodik es csak "becsepeg"

A Legjobb megoldas az ha van 2db 10cm.es szivo torok csinalva es 2db motor porlaszto felrakva szinkronba allitva. En most a Honda Vfr750-es porlasztoit akkarom feltenni.  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 17, 11:09:01 írta maxi »

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #23739 Dátum: 2008 Január 17, 10:53:33 »

én is most vettem  Roll Eyes

Lehet egy kérdés, hogy mennyire jó hatásfokkal dolgozik a 34es karbi, ha közvetlenül az átalakító alatt beszűkül a szívócső keresztmetszete. És az átmenet mennyire egyenletes, vagy turbulenssé válik a gázáramlás a peremnél - van-e ennek káros hatása a menetteljesítményre.
Úgy gondolom, hogy adott szívócső keresztmetszet mellett adott gázcserére képes a motor - nem fog jobban szellőzni egy nagyobb karbival, ha csak azt cseréled. Hiába teszel fel nagyobb torokkal rendelkező karbit, ami nyilván másképp keveri a benzint a levegőhöz, mint a kisebb torkú. Én inkább a fúvókákat nézném meg, hátha segítene egy másik fúvóka készlet a kisebb 31-es karbin (lehet még 1.3-as mocihoz van befúvókázva...). Gyakorlati tapasztalatom nincs a keskenyebb szívócsőre szerelt 34-es karbival, amit tudok: hogy az én 1.6-os szimpla portos mocim igen jól szalad a mikrobitól vásárolt nem lógós tengelyű, megfelelően befúvókázott 31-es karbival.
Véleményem szerint a 34-es karbihoz a hozzávaló nagyobb keresztmetszetű szívócsövet kell alkalmazni, így legalább a középső szakaszon nincs szűkület a gázáramlás útjában.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #23738 Dátum: 2008 Január 16, 22:53:51 »

Így van a 34-eshez nem kell szívócsövet cserélni. Lehet kapni adaptert.
én is most vettem  Roll Eyes
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23737 Dátum: 2008 Január 16, 22:46:50 »

valószínüleg átalakítóval, ha nagyobb szívócsőre való a 34es karbi
Így van a 34-eshez nem kell szívócsövet cserélni. Lehet kapni adaptert.


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #23736 Dátum: 2008 Január 16, 21:24:10 »

Karbi: a bogaramban AR-s motor van, 1.6-os dugókkal és Pict 31 karbival. Érdemes lenne a karbit egy Pict 34-re lecserélni? Ha igen, mekkora átalakítással és pénzbefektetéssel lehetne megoldani szerintetek?
Ami jó ahhhoz nem szabad nyúlni!!
Innentől kezdődik a szopás!Semmi nem kompatibilis semmivel,mókolni kell,sosem lesz jó!Szerintem persze!Kicsit anyagias vagyok!!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #23735 Dátum: 2008 Január 16, 20:44:34 »

Hell!
króm tisztitásról, saját tapasztalat: ha simán bekentem a krómtisztitó pasztával s később elkezdtem simogatni, biz nem sok trutyit hozott le. ekkor fogtam egy mosogató dörzsi szivacsot s nedvesen a felületre kent pasztát elkezdtem súrolni. nagyon szépen leszedett minden rozsdát, festékpöttyöket... aztán tiszta rongyal áttöröltem s nagyon szép karcmentes felületet kaptam.
minden jót!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #23734 Dátum: 2008 Január 16, 20:23:17 »

Nem, szárazféltengelyes....amint mondtam, a kézifék karja, avyg mi eléggé lóg a bal oldalamon, mármint az az alkatrész, ami a ferrodót nyomja ki, amikor húzoma  bowdent,,,na mindegy, szóval ebbe a karba ért bele az egyik csavar.
ikreket felhívtam aznap, izé.

Szimplaszívósra is felmegy pict34?
valószínüleg átalakítóval, ha nagyobb szívócsőre való a 34es karbi
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23733 Dátum: 2008 Január 16, 20:16:58 »

Koronás anya nem lazult le? Annyira nem tud megkopni az a csapágy, hogy a lógás miatt bármi beleérjen bármibe. Akkor ott már eltörtek a golyók... Szóval ez így nem kerek. (Nedves féltengely, ugye? Ott egyébként a csapágyak szinte örökéletűek...)
Egyébként csapágy csere esetén hátsó féltengely tömítéskészlet is befigyel... meg váltóolaj esetleg egy kevés.

Nem, szárazféltengelyes....amint mondtam, a kézifék karja, avyg mi eléggé lóg a bal oldalamon, mármint az az alkatrész, ami a ferrodót nyomja ki, amikor húzoma  bowdent,,,na mindegy, szóval ebbe a karba ért bele az egyik csavar.
ikreket felhívtam aznap, izé.

Szimplaszívósra is felmegy pict34?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #23732 Dátum: 2008 Január 16, 20:07:59 »

Csak rátennék egy 34-pict 3-at.Bár ha valaki az 1,3-as AR-t felhúzta 1,6-ra akkor nem értem hogy az olcsónak tekinthető széria karbit miért nem tette fel.Ahogy GSattila írta,bizonyos fordulat felett ez már nem tudja ellátni elég benyával(nem biztos hogy többet enne,ha ez a fő szempont,sőt).Inkább itt a kérdés a szívócső mibenléte,mert maga a karbicsere 1 óra alatt megvan.Használt karbi 5-15 között szok lészen.

Köszi a válaszokat. A motort így vettem, 1,6 os hengerekkel és a Pict 31-es karbival. Fogyasztás nem igazán lényeges   Smiley, inkább az élvezet  Tongue. Akkor indulhat a karbicsere project.
Oldalak: 1 ... 1417 1418 1419 1420 1421 [1422] 1423 1424 1425 1426 1427 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.