www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 23:13:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1416 1417 1418 1419 1420 [1421] 1422 1423 1424 1425 1426 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13332619 alkalommal)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23799 Dátum: 2008 Január 19, 19:45:33 »

 Huh

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23798 Dátum: 2008 Január 19, 19:45:07 »

 Sad

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23797 Dátum: 2008 Január 19, 19:44:44 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23796 Dátum: 2008 Január 19, 19:44:21 »

Ilyen volt

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23795 Dátum: 2008 Január 19, 19:42:35 »

Elkészült az üléseim Köszönet érte édesanyámnak aki megvarta  Grin

Ilyen lett

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #23794 Dátum: 2008 Január 19, 19:11:28 »

pl ha a gyetrya kabelek vegenel nincsen meg az a gumi tanyer akkor a gyertyakhoz is becsepeghet a viz. Es ahogy beinditod majd idovel kiszarad es akkor meg jo.
Igy szivat a masina
Meg a hutes hatasfoka is szarabb ha nincs meg a gumitanyer!

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #23793 Dátum: 2008 Január 19, 19:10:47 »

Nálam az is piros...De nem rossz 5let,h.kül.színű... Roll Eyes
Evjaratfuggo a dolog.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #23792 Dátum: 2008 Január 19, 19:01:34 »

Sziasztok!!




...Egy zöld színű fényt adó kis égőcskét, amit olajnyomás jelzőnek hívnak!!...


Nálam az is piros...De nem rossz 5let,h.kül.színű... Roll Eyes
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #23791 Dátum: 2008 Január 19, 18:10:41 »

Sziasztok!!

Megtörtént a motorfelújítás!!  Pont ma este hoztam el a szerelőtől!!

Miskolci Matolcsi Pétertől!!

Szóval igen 1 hajtókar, és  csapágya ment ki !

Köszörülés, hajókar, csapágy, tömítések, olaj, ékszíj, 48at kért érte!!

Ja és beszereltünk még egy alkatrészt, ami eddig hiányzott a kocsiból!!

Egy zöld színű fényt adó kis égőcskét, amit olajnyomás jelzőnek hívnak!!

Mivel ez hiányzott belőle!!  Nem figyeltem a műszerfalat komolyabban, ezért nem is tünt fel eddig nekem se!! Betudtam az olajnyomás jelzőnek a piros égőt, de az a töltés jelző Sad
Szóval még nagyon kezdő vagyok ilyen téren, ezért is nem vettem észre!!  De nem értem hogyan hiányozhat az égő!?? Még ha kiégett volna, de nem, nem volt benne!!

Szóval remélem komolyabb szívásba már nem fogok esni...

És köszi mindekinek aki válaszolt a feltett kérdéseimre!!  Smiley

NA hy




Sziasztok!!

Szörnyű dolog történt ma!! Sad

68 -as bogaramban (1200) a motor úgy kalapál, h azt hiszem szétesik!!

Pedig sztem a motorból jön, mert minden jel erre mutat!!

Tudna valaki segíteni, h mi lehet a baj???
Valami eltört?? hajtókar?? csapágy??


Tudom h csak akkor lehet pontosan megállapítani ha szét lesz szedve, de mégis tudna valaki mondani valami előzeteset??
Gyüjtsek motorra?? vagy azért nem ekkora a probléma??

Köszi szépen helló
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23790 Dátum: 2008 Január 19, 16:59:58 »


Légyszíves nézd meg az olajszintedet.A bal belsőt(3) hamar eléri a córesz.Az összes gyertya fekete kormos lesz,az említett henger nem indul be.Szoptam vele eleget.

Segítsetek, nem tudom mi lehet a baj, vagy hol keressem.

az utóbbi időben nagyon ritkán használom az autót. általában hosszabb ideig áll (4-5-7-8nap) és aztán nagyon nehezen indul be, és nem az összes henger. tegnap este is ez volt, a gázpedál gyors nyomkodására indult csak be, gondolom spriccel bele csomó benzin. de közben érezni hogy majdnem beindul, de egy-egy ütemre csak. aztán csak sikerül, persze alapjárat nincs (vagy nem merem kipróbálni hogy van-e nehogy leálljon) aztán mikor már egész jó, elindulok, de alacsony fordulaton nincs ereje. aztán míg legurulok itthon a hegyről (mondjuk 800m-1km) addig egész jó lesz, szépen jár. nem 100%os, de lehet vele közlekedni.
ez kb azóta megy, mióta ilyen párás, hideg az idő, eső meg hó van. Szabó Miki azt mondta, hogy szerinte a gyertyák szarok. mikor 2 hete beindult szinte első próbálkozásra, de aztán lefulladt míg bezártam a kaput és utána hiába próbálkoztam már nem indul be, akkor ott kicseréltem a gyertyákat és utána pöcc-röff. a gyertyák feketék voltak. azt hittem, nagyszerű, megvan a hiba és megnyugodtam. de tegnap ugyan az volt este mint korábban.
Ma reggel viszont jelét sem adta annak hogy beindulna, egy ütemre sem Sad arra tudok gondolni, hogy a vizet nem bírja, mert a mocitető rácsán beesik, mert hiányzik a vízelvezető. bent meg vizes minden. a légszűrő a trafó, elosztó, dinamó..
mi lehet a gond?
máshová megy a szikra a sok víztől? benzin az van benne, a szűrőben is látszik. de olyan mintha vagy benzint nem kapna, vagy szikrát. indítózás közben néztem, de feltűnően nem ugrált máshova szikra, és a trafóból biztosan ki is jön, de tovább nem vizsgáltam, nem akartam nagyon koszos lenni. a megszakítóhézagot is néztem, kicsit talán kicsi volt, beállítottam.
ha visszamegyek (mert most nem jött haza Sad) mit vizsgáljak? vagy hogy találjam meg mi a baj? (ja, persze megint esik az eső  Undecided)

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23789 Dátum: 2008 Január 19, 16:51:27 »

van olyan kockás befogófaszság  alap menetfúró készletekben is bennevan
nekem van ha nagyon ég a ház elpostázom kölcsön
aztán visszapostázod egy sörrel


Köszönöm nektek,nagy crova 10-es dugójába csináltam alu betétet,kész a három  10-es menet a lökhárító tartóhoz,de így is kicsit ferde felrakva.Valami fasz hosszú 8-as csavarral akarta felrakni,ahogy erőltette,a szemben lévő lemezben elakadt,és leforgácsolta a menetet a furatban.Most áll mint Katiban a gyerek.Holnapi szmb a bal hátsó lámpa komplett újrasaruzása leforrasztva,védő műanyaggal.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #23788 Dátum: 2008 Január 19, 15:18:14 »

de mi ázhat be? ha mondjuk nem az elosztó lesz?
pl ha a gyetrya kabelek vegenel nincsen meg az a gumi tanyer akkor a gyertyakhoz is becsepeghet a viz. Es ahogy beinditod majd idovel kiszarad es akkor meg jo.
Igy szivat a masina

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23787 Dátum: 2008 Január 19, 15:14:34 »

Este teljes sotessegbe inditsd be es akkor meglatod hogy ha elugrik mashova a szikra.
de inkabb beazas lesz ott a problema
de mi ázhat be? ha mondjuk nem az elosztó lesz?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #23786 Dátum: 2008 Január 19, 15:12:06 »

Segítsetek, nem tudom mi lehet a baj, vagy hol keressem.

az utóbbi időben nagyon ritkán használom az autót. általában hosszabb ideig áll (4-5-7-8nap) és aztán nagyon nehezen indul be, és nem az összes henger. tegnap este is ez volt, a gázpedál gyors nyomkodására indult csak be, gondolom spriccel bele csomó benzin. de közben érezni hogy majdnem beindul, de egy-egy ütemre csak. aztán csak sikerül, persze alapjárat nincs (vagy nem merem kipróbálni hogy van-e nehogy leálljon) aztán mikor már egész jó, elindulok, de alacsony fordulaton nincs ereje. aztán míg legurulok itthon a hegyről (mondjuk 800m-1km) addig egész jó lesz, szépen jár. nem 100%os, de lehet vele közlekedni.
ez kb azóta megy, mióta ilyen párás, hideg az idő, eső meg hó van. Szabó Miki azt mondta, hogy szerinte a gyertyák szarok. mikor 2 hete beindult szinte első próbálkozásra, de aztán lefulladt míg bezártam a kaput és utána hiába próbálkoztam már nem indul be, akkor ott kicseréltem a gyertyákat és utána pöcc-röff. a gyertyák feketék voltak. azt hittem, nagyszerű, megvan a hiba és megnyugodtam. de tegnap ugyan az volt este mint korábban.
Ma reggel viszont jelét sem adta annak hogy beindulna, egy ütemre sem Sad arra tudok gondolni, hogy a vizet nem bírja, mert a mocitető rácsán beesik, mert hiányzik a vízelvezető. bent meg vizes minden. a légszűrő a trafó, elosztó, dinamó..
mi lehet a gond?
máshová megy a szikra a sok víztől? benzin az van benne, a szűrőben is látszik. de olyan mintha vagy benzint nem kapna, vagy szikrát. indítózás közben néztem, de feltűnően nem ugrált máshova szikra, és a trafóból biztosan ki is jön, de tovább nem vizsgáltam, nem akartam nagyon koszos lenni. a megszakítóhézagot is néztem, kicsit talán kicsi volt, beállítottam.
ha visszamegyek (mert most nem jött haza Sad) mit vizsgáljak? vagy hogy találjam meg mi a baj? (ja, persze megint esik az eső  Undecided)

Este teljes sotessegbe inditsd be es akkor meglatod hogy ha elugrik mashova a szikra.
de inkabb beazas lesz ott a problema

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23785 Dátum: 2008 Január 19, 15:09:36 »

Hol van? Húzzuk haza!

szerencsére nincs messze, Villányi út. de visszamegyek nemsoká és remélem elindul.
ha jársz erre, örülök ha hazahúzol, de emiatt ne gyere be. kössz Smiley
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #23784 Dátum: 2008 Január 19, 15:07:18 »

Hol van? Húzzuk haza!

ha hazajön, ígérem belerakom a vízelvezetőt.  Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23783 Dátum: 2008 Január 19, 15:00:07 »

ja, szárítsd ki, esetleg hajszárítóval.
Meg esetleg  ha leállítod, nejlont a rácsra.
ha hazajön, ígérem belerakom a vízelvezetőt.  Smiley
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23782 Dátum: 2008 Január 19, 14:50:24 »

ha kitörölgetem az segít?
a gyertyakábelek újak.
ja, szárítsd ki, esetleg hajszárítóval.
Meg esetleg  ha leállítod, nejlont a rácsra.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23781 Dátum: 2008 Január 19, 14:48:33 »

valószínű, esetleg nézd meg hogy a szivató jól van-e beállítva, de a legvalószínűbb, hogy beázik az elosztó, bepárásodik, és azért lesz nemjó.

ha kitörölgetem az segít?
a gyertyakábelek újak.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23780 Dátum: 2008 Január 19, 14:42:40 »


máshová megy a szikra a sok víztől?

valószínű, esetleg nézd meg hogy a szivató jól van-e beállítva, de a legvalószínűbb, hogy beázik az elosztó, bepárásodik, és azért lesz nemjó.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23779 Dátum: 2008 Január 19, 14:35:07 »

Segítsetek, nem tudom mi lehet a baj, vagy hol keressem.

az utóbbi időben nagyon ritkán használom az autót. általában hosszabb ideig áll (4-5-7-8nap) és aztán nagyon nehezen indul be, és nem az összes henger. tegnap este is ez volt, a gázpedál gyors nyomkodására indult csak be, gondolom spriccel bele csomó benzin. de közben érezni hogy majdnem beindul, de egy-egy ütemre csak. aztán csak sikerül, persze alapjárat nincs (vagy nem merem kipróbálni hogy van-e nehogy leálljon) aztán mikor már egész jó, elindulok, de alacsony fordulaton nincs ereje. aztán míg legurulok itthon a hegyről (mondjuk 800m-1km) addig egész jó lesz, szépen jár. nem 100%os, de lehet vele közlekedni.
ez kb azóta megy, mióta ilyen párás, hideg az idő, eső meg hó van. Szabó Miki azt mondta, hogy szerinte a gyertyák szarok. mikor 2 hete beindult szinte első próbálkozásra, de aztán lefulladt míg bezártam a kaput és utána hiába próbálkoztam már nem indul be, akkor ott kicseréltem a gyertyákat és utána pöcc-röff. a gyertyák feketék voltak. azt hittem, nagyszerű, megvan a hiba és megnyugodtam. de tegnap ugyan az volt este mint korábban.
Ma reggel viszont jelét sem adta annak hogy beindulna, egy ütemre sem Sad arra tudok gondolni, hogy a vizet nem bírja, mert a mocitető rácsán beesik, mert hiányzik a vízelvezető. bent meg vizes minden. a légszűrő a trafó, elosztó, dinamó..
mi lehet a gond?
máshová megy a szikra a sok víztől? benzin az van benne, a szűrőben is látszik. de olyan mintha vagy benzint nem kapna, vagy szikrát. indítózás közben néztem, de feltűnően nem ugrált máshova szikra, és a trafóból biztosan ki is jön, de tovább nem vizsgáltam, nem akartam nagyon koszos lenni. a megszakítóhézagot is néztem, kicsit talán kicsi volt, beállítottam.
ha visszamegyek (mert most nem jött haza Sad) mit vizsgáljak? vagy hogy találjam meg mi a baj? (ja, persze megint esik az eső  Undecided)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #23778 Dátum: 2008 Január 19, 13:38:45 »

van olyan kockás befogófaszság  alap menetfúró készletekben is bennevan
nekem van ha nagyon ég a ház elpostázom kölcsön
aztán visszapostázod egy sörrel

de olyat is csináltam már hogy egy darab vasból kireszeltem tűresszel kb 10 perc

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #23777 Dátum: 2008 Január 19, 13:37:20 »

      Sziasztok!

   Gépi menetfúró szögletes (9-10-es kulcs közötti) végét mibe fogjam be,ha kézzel kell vele 10-es menetet alkotnom? Huh

van olyan kockás befogófaszság  alap menetfúró készletekben is bennevan
nekem van ha nagyon ég a ház elpostázom kölcsön
aztán visszapostázod egy sörrel

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23776 Dátum: 2008 Január 19, 13:03:21 »

      Sziasztok!

   Gépi menetfúró szögletes (9-10-es kulcs közötti) végét mibe fogjam be,ha kézzel kell vele 10-es menetet alkotnom? Huh
a nagyobbik fajta kézi hajtó nem jó hozzá? Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
RNIE
« Hozzászólás #23775 Dátum: 2008 Január 19, 12:49:23 »

Már volt róla szó,de már nem emléxem Roll Eyes
Ha egy sima solex helyett felteszek egy 36-os webert,az ér vmit vagy csak a fogyasztás nő?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23774 Dátum: 2008 Január 19, 12:47:26 »

      Sziasztok!

   Gépi menetfúró szögletes (9-10-es kulcs közötti) végét mibe fogjam be,ha kézzel kell vele 10-es menetet alkotnom? Huh
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #23773 Dátum: 2008 Január 19, 02:28:19 »

nálam igazából nem ez a helyzet.
vettem egy motort, ami duplaszívós, vastag szívócsöves, de karbi nem volt hozzá. nem találtam akkor 34es torkú karbit és a leggyorsabb megoldásnak az átalakító tűnt, amivel a régi kis karbimat felteszem. aztán vettem egy használt 34est, de mégsem volt jó, folyt belőle a benzin, így maradtam az átalakítósnál. A baj, hogy kevés időm van játszani vele. már van kb 3 karbim amit ki kéne pucolni, át kéne nézni, vagy akár csak átfúvókázni. talán 2 hét múlva lesz rá kis időm.
Addig az 1,5ös duplaszívóssal, az 1,6os szimpláról levett (28as  Tongue) karbival járok

fordulj hozzám bizalommal

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #23772 Dátum: 2008 Január 19, 01:40:56 »

http://www.cbperformance.com/Dec2007.asp ezt olvata valaki??/.. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 19, 01:43:18 írta EPE »

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #23771 Dátum: 2008 Január 18, 18:45:54 »

miaza ki sés nagyfej ? miden tervbe van véve, összerakás előtt lesz egy kis pöcsörészés azt hiszem:)
Lehet, hogy nem a legjobb szo ra, de a hajtokarnak van a fotengely feloli resze (nagyobbik vege) es a kisebbik dugattyucsapszeg feloli resze. Grammozasnal a maximalistak nem csak a hajtokarok pusza tomeget lovik be 1 g-on belulre, hanem megnezik, hogy az a nagy vagy a kisebb vegen van, mivel ott is egyezniuk kellene idealis esetben.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23770 Dátum: 2008 Január 18, 16:09:45 »

kormányműbe valakinek van kúp csapágya ??????

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #23769 Dátum: 2008 Január 18, 15:24:45 »

akkor bevált ezek szerint Grin
aham, az alapjáratinak bazi kicsi volt a 45 amit a neten javasoltak.
köszi a tanácsot!  Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23768 Dátum: 2008 Január 18, 13:11:12 »

persze, főfúvóka 127.5
a két másik fejből nem megy - 60 körüliek, meg kell nézzem őket.
a fogyasztásról nem tudok pontosat mondani, mert mióta ezekkel összeraktam kb. 40 km-t mentem vele (hazahozatal, műszaki vizsga, szemle, rsz. tipváltoztatás).
korábban 130-as főfúvóka volt benne, és 1300-as '70-es bódét mozgatott 60ezer kilométeren keresztül 8-10 literes fogyasztással. A legkevesebb amit mértem vele 7 liter volt, de akkor finoman simogattam a gázpedált. a mostani kasztni könnyebb kb. 60 kilóval.

Srácok mennyi is a tömegkülönbség papíron az 1300-as és a pre 64 kocsiknál? Én úgy emlékszem, hogy 820kg és 760kg...
akkor bevált ezek szerint Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23767 Dátum: 2008 Január 18, 13:07:02 »

persze, főfúvóka 127.5
a két másik fejből nem megy - 60 körüliek, meg kell nézzem őket.
a fogyasztásról nem tudok pontosat mondani, mert mióta ezekkel összeraktam kb. 40 km-t mentem vele (hazahozatal, műszaki vizsga, szemle, rsz. tipváltoztatás).
korábban 130-as főfúvóka volt benne, és 1300-as '70-es bódét mozgatott 60ezer kilométeren keresztül 8-10 literes fogyasztással. A legkevesebb amit mértem vele 7 liter volt, de akkor finoman simogattam a gázpedált. a mostani kasztni könnyebb kb. 60 kilóval.

Srácok mennyi is a tömegkülönbség papíron az 1300-as és a pre 64 kocsiknál? Én úgy emlékszem, hogy 820kg és 760kg...

Köszi szépen!

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #23766 Dátum: 2008 Január 18, 11:09:22 »

Megosztanád velem a fúvókáid méretét?
Meg a fogyasztást, ilyesmit....

A csomagteremnél körben, és a szélvédő előtt erősen rohad a vas, mit javasoltok, flexeljem ki, és hefteljek be egy donorkaszniból jót, vagy hogy?
Igazán nem szeretném levenni a kasznit, meg ilyenek, de nem tudom, hogy ez így működik-e, illetve mennyire melós.
persze, főfúvóka 127.5
a két másik fejből nem megy - 60 körüliek, meg kell nézzem őket.
a fogyasztásról nem tudok pontosat mondani, mert mióta ezekkel összeraktam kb. 40 km-t mentem vele (hazahozatal, műszaki vizsga, szemle, rsz. tipváltoztatás).
korábban 130-as főfúvóka volt benne, és 1300-as '70-es bódét mozgatott 60ezer kilométeren keresztül 8-10 literes fogyasztással. A legkevesebb amit mértem vele 7 liter volt, de akkor finoman simogattam a gázpedált. a mostani kasztni könnyebb kb. 60 kilóval.

Srácok mennyi is a tömegkülönbség papíron az 1300-as és a pre 64 kocsiknál? Én úgy emlékszem, hogy 820kg és 760kg...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #23765 Dátum: 2008 Január 18, 09:08:38 »

Ha 6V-os volt benne akkor nagy valoszinuseggel kell faragni rajta par helyen. (ezt vki allitolag a moci ratolasaval es forgatasaval szokta brutal modon  Huh )
Kiegyensulyozast jobb helyeken biztosan vallalnak. De akkor mar a hajtokarok, dugok (kis es nagyfej kulon akar) tomege is szamit, meg az ekszijtarcsa is talan. No persze a hengerfejeket sem art kikobolni, meg beloni a dugattyu felso holtpontokat. Meg meg vagy 100 apro trukk, amitol tuti lesz - vagy lehet - egy motor.
De zsir uj blokkot hasznalsz? Nagyobb loketterfogat?  Porgetni akarod, nem pedig nyomatekbol vezetni? Megiscsak volt lotto otos  Huh

miaza ki sés nagyfej ? miden tervbe van véve, összerakás előtt lesz egy kis pöcsörészés azt hiszem:)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #23764 Dátum: 2008 Január 18, 09:05:01 »

Ha fehér akkor 2.5-3V-os nyitofesszel lehet számolni. 10-20mA közé kell belőni az áramát. 12-3=9, 9/0.015=600 .
Tehát 580 Ohm vagy a 620 Ohm jöhet számításba. (vagy 470 Ohm akkor 20mA az áram). Az ellenálláson disszipált teljesítmény:
kb 130 mW (0.25W ellenállás elég(vagy elég?)). De ha autóban lesz akkor a fordulatszám/töltés függvényében (kis mértékben) változni fog a fényereje. Ha ez zavaro akkor stabil táp a jó megoldás, amire sok megoldás létezik (pl az említett Zener diódás megoldás stb...)

igen Smiley

syvsy az ellenállat legegzsyerűbb.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #23763 Dátum: 2008 Január 18, 09:03:36 »

lenne egy kérdésem: mekkora értékű ellenállás kell egy led elé, hogy 12V-ról üzemeljen?

kb 680-1k ohm.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23762 Dátum: 2008 Január 18, 08:37:29 »

Lehet egy kérdés, hogy mennyire jó hatásfokkal dolgozik a 34es karbi, ha közvetlenül az átalakító alatt beszűkül a szívócső keresztmetszete. És az átmenet mennyire egyenletes, vagy turbulenssé válik a gázáramlás a peremnél - van-e ennek káros hatása a menetteljesítményre.
Úgy gondolom, hogy adott szívócső keresztmetszet mellett adott gázcserére képes a motor - nem fog jobban szellőzni egy nagyobb karbival, ha csak azt cseréled. Hiába teszel fel nagyobb torokkal rendelkező karbit, ami nyilván másképp keveri a benzint a levegőhöz, mint a kisebb torkú. Én inkább a fúvókákat nézném meg, hátha segítene egy másik fúvóka készlet a kisebb 31-es karbin (lehet még 1.3-as mocihoz van befúvókázva...). Gyakorlati tapasztalatom nincs a keskenyebb szívócsőre szerelt 34-es karbival, amit tudok: hogy az én 1.6-os szimpla portos mocim igen jól szalad a mikrobitól vásárolt nem lógós tengelyű, megfelelően befúvókázott 31-es karbival.
Véleményem szerint a 34-es karbihoz a hozzávaló nagyobb keresztmetszetű szívócsövet kell alkalmazni, így legalább a középső szakaszon nincs szűkület a gázáramlás útjában.

Megosztanád velem a fúvókáid méretét?
Meg a fogyasztást, ilyesmit....

A csomagteremnél körben, és a szélvédő előtt erősen rohad a vas, mit javasoltok, flexeljem ki, és hefteljek be egy donorkaszniból jót, vagy hogy?
Igazán nem szeretném levenni a kasznit, meg ilyenek, de nem tudom, hogy ez így működik-e, illetve mennyire melós.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 18, 09:01:13 írta dogi »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #23761 Dátum: 2008 Január 18, 08:32:34 »

biztos. Ha egy 750ccm-es motort ami 110loero azt tudja etetni. akkor az a max 55lo nem fog ki rajta. Meg es pillango szelep meg shubert egyesitesevel mukodik. igy ezt lepadlozhatod meg döglik a hirtelen gazadastol Grin

OK, biztosan igazad van. Én csak a karbikon keresztül áramló légsebességek várható különbségére próbáltam utalni.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23760 Dátum: 2008 Január 18, 07:46:21 »

A PICT 4-es annyiban különbözik a PICT 3 tól:

1.termikusan szabályozza a gyorsító fúvókán bespriccelt benzin mennyiségét. Ezt úgy éri el, hogy  a gyorsítómembrán alól nem csak a gyorsítófúvóka felé, hanem vissza az úszóházba is van egy megkerülő járat. Ez utóbbi nyílik vagy záródik a motor hőmérséklete szerint.

A hőmérsékletet két féle módon érzékeli:

egyes típusokban az úszóház aljában van egy kis hőérzékelő, ennek tágulása nyitja-zárja a megkerülő járatot

a másik típusban az úszóház bal oldalán van egy szép nagy alumínuim vákuum szelep. Az erre jutó vákum erősségét a légszűrőházban elhelyezett hőmérséklet szenzor szabályozza, hasonlóan mint a papíros légszűrőház esetén a beszívandó meleg/hideg levegő esetében.

2.  Nagyobb a gyorsító membrán felülete és a működtető rudazatot/mechanizmust is megváltoztatták.

Ennyi amit én tudok róla.....

  Van egy olyanom,ami motort KIZS-től vettem azon az volt.Talán ő többet tudna róla mondani.
Oldalak: 1 ... 1416 1417 1418 1419 1420 [1421] 1422 1423 1424 1425 1426 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.