www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 22:20:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1372 1373 1374 1375 1376 [1377] 1378 1379 1380 1381 1382 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13273381 alkalommal)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25558 Dátum: 2008 Március 05, 19:36:44 »

olajgombának milyen köze is van hozzá?


bal elsö keréknél néz be

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25557 Dátum: 2008 Március 05, 19:36:27 »

olajgombának milyen köze is van hozzá?


a föfékhengeredbe bele van tekerve egy olajgomba ami kapcsolja a féklámpád

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25556 Dátum: 2008 Március 05, 19:35:36 »

beragat az olajgombád, fed ki pucold meg kicogtasd meg nekem is volt ilyen
olajgombának milyen köze is van hozzá?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25555 Dátum: 2008 Március 05, 19:31:12 »

hello
segitség kellene
a bogaramon valamiért világit a fék lámpa ez minek lehet a hibája?

beragat az olajgombád, fed ki pucold meg kicogtasd meg nekem is volt ilyen

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25554 Dátum: 2008 Március 05, 19:30:26 »

hello
segitség kellene
a bogaramon valamiért világit a fék lámpa ez minek lehet a hibája?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25553 Dátum: 2008 Március 05, 17:59:59 »

ma lecseréltem az olajat a gépben és kapot 20w 50 et lám lám jo sokat benyelt belöle amig jo let anivo 3 L vagy 3,5l belement lehet hogy a nagy olajszürö tete.De sebaj ez volt a cél

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #25552 Dátum: 2008 Március 05, 17:20:13 »

Buszos téma:

Az első üléssor mögött szokott lenni egy válaszfal. Az érdekelne engem, hogy ezt ugye ki lehet szerelni, hogy az első ülésről is a hátsóra lehessen járni. Ekkor nem a dupla ülés kell, hanem 2 szimpla a jobb oldalra. Ez megvalósítható az olyan buszokban, ahol ilyen válaszfal van? Prospektusokban nem találtam infót.
én csak simán ki akartam cserélni mert amit most épitek buszt azon csúnya kb 2 órát flexeltem a cseredarabot és még nincs kint.az alján vannak olyan részek ahol 3 lemez van összedolgozva nagy szívás 

06208005898
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #25551 Dátum: 2008 Március 05, 16:34:42 »

1. Tudna valaki egy képet dobni arról, hogy a fesszabályozótól az önindítóra menő kábel hol megy ki az utastérből?
2. A pedálsor alatt a padlóban mi az a 8-as csavarhely?

Köszi.

fesszabról minek menne az önindítóra?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #25550 Dátum: 2008 Március 05, 16:33:25 »

NÉz ma rám a melós a gépműhelyben: "-De miért kellett volna kicserélnia kipufogószelepet ? -Mert azt kértem. -De ha nicns semmi baja ? - Mondom, mert így kértem ! "

Hihetetlen Smiley NEmbaj, generált magának pár plusz munkaórát Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #25549 Dátum: 2008 Március 05, 16:04:42 »

1. Tudna valaki egy képet dobni arról, hogy a fesszabályozótól az önindítóra menő kábel hol megy ki az utastérből?
2. A pedálsor alatt a padlóban mi az a 8-as csavarhely?

Köszi.
1. Szerintem benne a kötegben.
2. Kuplungpedál ütközőjének lefogatása.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #25548 Dátum: 2008 Március 05, 16:03:40 »


2. A pedálsor alatt a padlóban mi az a 8-as csavarhely?

Köszi.
nem oda kell csavarozni egy kis alkatrészt, ami a kuplung és fék pedált alap állapotában tartja? egy ütköző
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25547 Dátum: 2008 Március 05, 16:01:19 »

1. Tudna valaki egy képet dobni arról, hogy a fesszabályozótól az önindítóra menő kábel hol megy ki az utastérből?
2. A pedálsor alatt a padlóban mi az a 8-as csavarhely?

Köszi.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25546 Dátum: 2008 Március 05, 12:53:06 »

Buszos téma:

Az első üléssor mögött szokott lenni egy válaszfal. Az érdekelne engem, hogy ezt ugye ki lehet szerelni, hogy az első ülésről is a hátsóra lehessen járni. Ekkor nem a dupla ülés kell, hanem 2 szimpla a jobb oldalra. Ez megvalósítható az olyan buszokban, ahol ilyen válaszfal van? Prospektusokban nem találtam infót.

egy ilyen projektnél nem csak a válaszfalat kell flexelni, hanem az ülések alatti részt is
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #25545 Dátum: 2008 Március 05, 12:49:48 »

  szerintem meg  a varázsszó FLEX de nem 2 ülés a jobb oldalra hanem csak 1db 1szem.

Igen így gondoltam én is csak rossz volt a fogalmazás. Köszi a gyors válaszokat. 

T2a - T1
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #25544 Dátum: 2008 Március 05, 12:44:28 »

Buszos téma:

Az első üléssor mögött szokott lenni egy válaszfal. Az érdekelne engem, hogy ezt ugye ki lehet szerelni, hogy az első ülésről is a hátsóra lehessen járni. Ekkor nem a dupla ülés kell, hanem 2 szimpla a jobb oldalra. Ez megvalósítható az olyan buszokban, ahol ilyen válaszfal van? Prospektusokban nem találtam infót.

amelyikben gyárilag nincs átjáró ott csak flexelni lehet sajnos

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #25543 Dátum: 2008 Március 05, 12:43:33 »

Buszos téma:

Az első üléssor mögött szokott lenni egy válaszfal. Az érdekelne engem, hogy ezt ugye ki lehet szerelni, hogy az első ülésről is a hátsóra lehessen járni. Ekkor nem a dupla ülés kell, hanem 2 szimpla a jobb oldalra. Ez megvalósítható az olyan buszokban, ahol ilyen válaszfal van? Prospektusokban nem találtam infót.
nem kiszedhető,de van olyan amiben gyárilag van hely középen hátramenni
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #25542 Dátum: 2008 Március 05, 12:42:51 »

  szerintem meg  a varázsszó FLEX de nem 2 ülés a jobb oldalra hanem csak 1db 1szem.
nem szerelhető  Sad tati után szabadon: FLEX
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25541 Dátum: 2008 Március 05, 12:40:59 »

Buszos téma:

Az első üléssor mögött szokott lenni egy válaszfal. Az érdekelne engem, hogy ezt ugye ki lehet szerelni, hogy az első ülésről is a hátsóra lehessen járni. Ekkor nem a dupla ülés kell, hanem 2 szimpla a jobb oldalra. Ez megvalósítható az olyan buszokban, ahol ilyen válaszfal van? Prospektusokban nem találtam infót.
  szerintem meg  a varázsszó FLEX de nem 2 ülés a jobb oldalra hanem csak 1db 1szem.

Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #25540 Dátum: 2008 Március 05, 12:26:37 »

Buszos téma:

Az első üléssor mögött szokott lenni egy válaszfal. Az érdekelne engem, hogy ezt ugye ki lehet szerelni, hogy az első ülésről is a hátsóra lehessen járni. Ekkor nem a dupla ülés kell, hanem 2 szimpla a jobb oldalra. Ez megvalósítható az olyan buszokban, ahol ilyen válaszfal van? Prospektusokban nem találtam infót.

T2a - T1
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #25539 Dátum: 2008 Március 05, 10:58:14 »

Köszönöm a válaszokat!
Tegnap 4500 Ft/db árajánlatot kaptam, de nem tudtam, hogy ez mennyire reális.
Azt hiszem, futok még egy kört.
ha ebben benne van a homokszórás és a szinterezés is, akkor nem olyan rossz ár, mondom ha mindkettő! vagy ha a négy felnit homokszórják ennyiért.
1303LS
« Hozzászólás #25538 Dátum: 2008 Március 05, 09:41:16 »

Köszönöm a válaszokat!
Tegnap 4500 Ft/db árajánlatot kaptam, de nem tudtam, hogy ez mennyire reális.
Azt hiszem, futok még egy kört.
Én pár hete csináltam 2 felnimet.
3000Ft/2db volt a szemcseszórás. Nem homok hanem fémszemcse asszem rozsdamentes.
Festék BODY960 wash primer kétkomponensű rozsdagátló alapozó.
Színek: belülre fekete, kívülre grafitszürkeezüst metál. Autófestékboltból kevet színek minden 2 komponensű.
Festék árak:
Body 4000Ft körül van egy literes KIT ez kb 40db felnire elég.  Grin
Színek: gyakorlatilag 1000Ft körül van deciliterje. 4 felnire szerintem feketéből elég 3dl, színéből 1,5+lakk.
Meg egy nitró.
Ismerős fújta, és szerinte (meg mások szerint is) így az egyik legtartósabb megoldás.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25537 Dátum: 2008 Március 05, 08:52:03 »

Meleg motornál négyesben 90-nél, kettesben olyan 40 körül padlógáznál, vagy csak erőteljesebb gázadásnál ledadog a motor, rángatni kezd.
Karbipuccen segít???

benzincsőőőőő.
kissé el van dugulva.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25536 Dátum: 2008 Március 05, 08:47:39 »

Hogy a jó ég baszná meg...



 felbasz ez a motor lassan...

Köszöntelek a tuningmotorosok klubjában.
Azt hiszed, hogy az ember összerak egy tuning motort és aztán már minden jó? Gondolod én nem káromkodtam az első időkben? A lényeg, hogy akinek nincs türelme, az ne is kezdjen bele tuningba, maradjon a megbízható, jól bevált gyárinál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #25535 Dátum: 2008 Március 05, 08:35:45 »

15"-os felni homokszórását, szinterezését milyen árfolyamon jegyzik napjainkban?
Köszönöm a válaszokat!
Tegnap 4500 Ft/db árajánlatot kaptam, de nem tudtam, hogy ez mennyire reális.
Azt hiszem, futok még egy kört.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25534 Dátum: 2008 Március 05, 00:35:14 »

szintén szelephézag állítás?
Nem oly régen volt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #25533 Dátum: 2008 Március 05, 00:33:46 »

Meleg motornál négyesben 90-nél, kettesben olyan 40 körül padlógáznál, vagy csak erőteljesebb gázadásnál ledadog a motor, rángatni kezd.
Karbipuccen segít???
szintén szelephézag állítás?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25532 Dátum: 2008 Március 05, 00:16:17 »

Meleg motornál négyesben 90-nél, kettesben olyan 40 körül padlógáznál, vagy csak erőteljesebb gázadásnál ledadog a motor, rángatni kezd.
Karbipuccen segít???
Azt ne mondjátok, hogy leszabályoz... Grin Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25531 Dátum: 2008 Március 05, 00:13:52 »

Meleg motornál négyesben 90-nél, kettesben olyan 40 körül padlógáznál, vagy csak erőteljesebb gázadásnál ledadog a motor, rángatni kezd.
Karbipuccen segít???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25530 Dátum: 2008 Március 05, 00:07:15 »

de van 500ft is

mármint kb 1000-1500közt homokolják és 1500körül szinterezik itt győr környékén
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25529 Dátum: 2008 Március 05, 00:00:22 »

első bogár alkatrész vásárlásom nem volt túl szerencsés.vettem 2 új hátsó búrát,természetesen olcsó brazilt.hazahozom,és kiesett belőle a prizma.pillanatragasztóval odapöttyintem,másnapra olyan fehér trutyi lett körülötte.elkezdem sikálni hogy eltüntessem,hát belül megindul lefele a piros lámpafesték....na fasza.tudtam hogy gagyi lesz,de hogy ennyire Undecided
amiből lehet, bontott eredetit, még ha kicsit patinás akkor is!

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #25528 Dátum: 2008 Március 04, 23:39:56 »

első bogár alkatrész vásárlásom nem volt túl szerencsés.vettem 2 új hátsó búrát,természetesen olcsó brazilt.hazahozom,és kiesett belőle a prizma.pillanatragasztóval odapöttyintem,másnapra olyan fehér trutyi lett körülötte.elkezdem sikálni hogy eltüntessem,hát belül megindul lefele a piros lámpafesték....na fasza.tudtam hogy gagyi lesz,de hogy ennyire Undecided

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25527 Dátum: 2008 Március 04, 21:06:39 »

1500/db nálunk

de van 500ft is

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25526 Dátum: 2008 Március 04, 21:05:00 »

15"-os felni homokszórását, szinterezését milyen árfolyamon jegyzik napjainkban?

1500/db nálunk
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25525 Dátum: 2008 Március 04, 19:52:32 »

én is arra gyanakszom, de hogy a faszba tud ennyire elállítódni???
himba rugoja eltörik

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #25524 Dátum: 2008 Március 04, 19:51:15 »

himbákat nézd meg
én is arra gyanakszom, de hogy a faszba tud ennyire elállítódni???
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25523 Dátum: 2008 Március 04, 19:39:11 »

Hogy a jó ég baszná meg...
Ez előbb elszállt a technika a 4 sávos kellős közepén egy kereszteződésben.mikor balra akartam kanyarodni pirosnál...
Zöld lett, indultam volna, és meghalt... Hiába indítóztam, semmi...
még jó hogy épp mellémért addigra két egyetemi ismerősöm, aztán persze zöld lett a mellettemlevőknek is, meg szembe is, szal semerre nem lehetett tolni... aztán csak kitoltuk, többek nemtetszése ellénre...
nézem mocit, semmi... minden a helyén, de tényleg.
minden lámpa égett, talán töltés lámpa nem. önindító forgat, de verda nem indult be.
majdvártam kicsit mozgattam vezetékeket, aztán kicsit nehezen, de beröffent.
mentem vele egy kört, olyan mint eddig, bár mostanában hidegen nagyon ramaty, egy nagyobb gázadásra úgy csörög-zakatol, mint egy géppuska... de ha bemmelegszik akkor megy. ez mitpl lehet? nagyon elállítódot szelephézag???
Ja és miért nem akart beindulni? felbasz ez a motor lassan...
himbákat nézd meg

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25522 Dátum: 2008 Március 04, 19:29:16 »

Hö, fejlődsz erősen, már idézni is tudsz.
Már csak a célszemély megtalálására kell kicsit gyúrni. 

igazábol az elsö részét neked szántam (ezért idéztem )

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
« Hozzászólás #25521 Dátum: 2008 Március 04, 19:23:17 »

eza  legnehezeb hibamegálapitás ,Ird le joban hátha ugy ráismerünk a gondra
Hö, fejlődsz erősen, már idézni is tudsz.
Már csak a célszemély megtalálására kell kicsit gyúrni. 
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25520 Dátum: 2008 Március 04, 19:12:27 »

Ebből most mit akarsz tudni.
A nem ment majd madzagok mozgatásából Te is el tudod dönteni, hogy valami ott volt ahol mozgattál. Az, hogy beindulás után meg köhögött prüszkölt az a sok belepumpált/tekert benzintől volt, míg nem volt gyújtásod valami miatt.
A "csörög-zakatol, mint egy géppuska" leírásból elég nehéz lenne bármit is megállapítani.
Talán kezdődő csapszeges a motorod és míg fel nem ér oda az olaj addíg kelepel majd elhalgat, de lehet hajtókar csapágy is. Majd kiderül mikor végleg összeér az acél az acéllal.
Szerintem szedd szét, lehet, hogy csak a himbasor kódorog a helyén vagy nem húztál meg valamit, vagy megint kijött a csavar, vagy......

eza  legnehezeb hibamegálapitás ,Ird le joban hátha ugy ráismerünk a gondra

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
« Hozzászólás #25519 Dátum: 2008 Március 04, 19:10:44 »

aszondjátok már, hogy mifasz baja van......ááááááááááá kúrva éltbe!!
Ebből most mit akarsz tudni.
A nem ment majd madzagok mozgatásából Te is el tudod dönteni, hogy valami ott volt ahol mozgattál. Az, hogy beindulás után meg köhögött prüszkölt az a sok belepumpált/tekert benzintől volt, míg nem volt gyújtásod valami miatt.
A "csörög-zakatol, mint egy géppuska" leírásból elég nehéz lenne bármit is megállapítani.
Talán kezdődő csapszeges a motorod és míg fel nem ér oda az olaj addíg kelepel majd elhalgat, de lehet hajtókar csapágy is. Majd kiderül mikor végleg összeér az acél az acéllal.
Szerintem szedd szét, lehet, hogy csak a himbasor kódorog a helyén vagy nem húztál meg valamit, vagy megint kijött a csavar, vagy......
Oldalak: 1 ... 1372 1373 1374 1375 1376 [1377] 1378 1379 1380 1381 1382 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.428 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.