www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 23:48:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921401 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1372 1373 1374 1375 1376 [1377] 1378 1379 1380 1381 1382 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15607120 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25574 Dátum: 2008 Március 05, 20:45:18 »

1. Szerintem benne a kötegben.
2. Kuplungpedál ütközőjének lefogatása.

1.A kötegben  biztos nem mert van a kábelen védőcső és van rajta olyan szigetelő gumigarika mint a lámpa kábelkötegén mikor kimegy a sárvédőhöz.
A fesszabályozó előtt van beépítve egy relé amiről megy ez a kábel az önindítóhoz. Eredetileg még nem néztem hol volt. Esetleg egy kép valakitől?  Roll Eyes
2. Az milyen? Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25573 Dátum: 2008 Március 05, 20:40:05 »

Nem víz csaknem. Új alvázzal, küszöbbel meg nem mentem vele december óta nyírkos-vizes időben... Akkusavnak néztem. Még egy fél hónap alatt cak nem rohad át az alváz. Nem évekig akarok vele így járni.
Szóval az eredeti kérdés: lehet-e a trafótól ill. melyik trafót érdemes venni? (bugparts kék vmi vagy bárdi bosch) 3E különbség van...
Akkusav + szőnyeg = mégrosszabb
Kéne töltést mérned/méretned, lehet, hogy túl sokat tölt a rendszer és ezért folyik ki a cucc az akksiból.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #25572 Dátum: 2008 Március 05, 20:26:53 »

Az akksi alatti tócsa inkább beázásból jöhet, meglepő helyekről képes odafolyni a víz.
A szőnyeg az akksi alatt nem jó ötlet, mert rohasztja a padlótálcát.

Nem víz csaknem. Új alvázzal, küszöbbel meg nem mentem vele december óta nyírkos-vizes időben... Akkusavnak néztem. Még egy fél hónap alatt cak nem rohad át az alváz. Nem évekig akarok vele így járni.
Szóval az eredeti kérdés: lehet-e a trafótól ill. melyik trafót érdemes venni? (bugparts kék vmi vagy bárdi bosch) 3E különbség van...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25571 Dátum: 2008 Március 05, 20:23:37 »

Énis annak néztem. És ez ugye nem jó. Nem ez a normál állapot... Bugparts-ban van 5-é kék, meg bárdinál bosch 8-é...
Ill. a régi probléma ami még midnig aktuális. Hogy az akksi körül kisebb tócsa volt... Összefüggésben állhat ezzel? Most az akksi alatt ideiglenesen 3x összehajtott szőnyegdarab van..
Az akksi alatti tócsa inkább beázásból jöhet, meglepő helyekről képes odafolyni a víz.
A szőnyeg az akksi alatt nem jó ötlet, mert rohasztja a padlótálcát.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25570 Dátum: 2008 Március 05, 20:21:38 »

Nem tudom, mennyire mondható drágának, de nekem a hudákos 1,3 brazil mahletől, jóval olcsóbb árat mondtak rá....
Lehet hogy rábukkantam egy megmaradt raktárkészletre???

bármi elöfordulhat

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #25569 Dátum: 2008 Március 05, 20:21:02 »

Eredeti minöség  ;)Jo drága
Nem tudom, mennyire mondható drágának, de nekem a hudákos 1,3 brazil mahletől, jóval olcsóbb árat mondtak rá....
Lehet hogy rábukkantam egy megmaradt raktárkészletre???

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25568 Dátum: 2008 Március 05, 20:18:51 »

A kolbenschmidt henger dugóról mi a véleményetek? Milyen minőség és milyen árban mozog egy garnitúra?
nagyon jó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25567 Dátum: 2008 Március 05, 20:13:51 »

A kolbenschmidt henger dugóról mi a véleményetek? Milyen minőség és milyen árban mozog egy garnitúra?

Eredeti minöség  ;)Jo drága

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #25566 Dátum: 2008 Március 05, 20:12:39 »

A kolbenschmidt henger dugóról mi a véleményetek? Milyen minőség és milyen árban mozog egy garnitúra?

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #25565 Dátum: 2008 Március 05, 20:05:04 »

ja ja az olaj

Énis annak néztem. És ez ugye nem jó. Nem ez a normál állapot... Bugparts-ban van 5-é kék, meg bárdinál bosch 8-é...
Ill. a régi probléma ami még midnig aktuális. Hogy az akksi körül kisebb tócsa volt... Összefüggésben állhat ezzel? Most az akksi alatt ideiglenesen 3x összehajtott szőnyegdarab van..
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 05, 20:08:27 írta tazoli »
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25564 Dátum: 2008 Március 05, 20:02:35 »

Olyan van hogy a trafóból csöpög valami?  Roll Eyes

ja ja az olaj

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #25563 Dátum: 2008 Március 05, 20:02:06 »

Olyan van hogy a trafóból csöpög valami?  Roll Eyes
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25562 Dátum: 2008 Március 05, 19:48:36 »

nem segit már megtetttem párszor.
hétvégén kicseréltem a fékbetét összehuzo rugokat
s nem tudtam összehuzni
mert valami miatt nyomás volt a munkahengerben.s ha kinyitottam a légteletnitö szelepet akkor sikerült összetolnom érdekes

az fasza még ilyenel nem találkoztam

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25561 Dátum: 2008 Március 05, 19:47:55 »

érdekes amugy egyröl beszélünk.

Talán léktelenics egyet hátha az van
nem segit már megtetttem párszor.
hétvégén kicseréltem a fékbetét összehuzo rugokat
s nem tudtam összehuzni
mert valami miatt nyomás volt a munkahengerben.s ha kinyitottam a légteletnitö szelepet akkor sikerült összetolnom érdekes
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25560 Dátum: 2008 Március 05, 19:43:47 »

ok de szerintem nem olajgomba ha nem fék gomba
s nem hiszem hogy piszkos mert kettö van benne s ha átdugom akkor is ugyan ez van most cseréltem le a koplett rendszert szoval ötletem sincs
arra tudok dondolni hoigy valahogyan megtartja a nyomást a rendszert
mert nem mindig csinálja szoval már ötletem sincs
vagy a föfék henger
vagy valamelyik munkahenger hibás már csak erre tudok gondolni
érdekes amugy egyröl beszélünk.

Talán léktelenics egyet hátha az van

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25559 Dátum: 2008 Március 05, 19:41:56 »

bal elsö keréknél néz be
ok de szerintem nem olajgomba ha nem fék gomba
s nem hiszem hogy piszkos mert kettö van benne s ha átdugom akkor is ugyan ez van most cseréltem le a koplett rendszert szoval ötletem sincs
arra tudok dondolni hoigy valahogyan megtartja a nyomást a rendszert
mert nem mindig csinálja szoval már ötletem sincs
vagy a föfék henger
vagy valamelyik munkahenger hibás már csak erre tudok gondolni
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25558 Dátum: 2008 Március 05, 19:36:44 »

olajgombának milyen köze is van hozzá?


bal elsö keréknél néz be

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25557 Dátum: 2008 Március 05, 19:36:27 »

olajgombának milyen köze is van hozzá?


a föfékhengeredbe bele van tekerve egy olajgomba ami kapcsolja a féklámpád

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25556 Dátum: 2008 Március 05, 19:35:36 »

beragat az olajgombád, fed ki pucold meg kicogtasd meg nekem is volt ilyen
olajgombának milyen köze is van hozzá?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25555 Dátum: 2008 Március 05, 19:31:12 »

hello
segitség kellene
a bogaramon valamiért világit a fék lámpa ez minek lehet a hibája?

beragat az olajgombád, fed ki pucold meg kicogtasd meg nekem is volt ilyen

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25554 Dátum: 2008 Március 05, 19:30:26 »

hello
segitség kellene
a bogaramon valamiért világit a fék lámpa ez minek lehet a hibája?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25553 Dátum: 2008 Március 05, 17:59:59 »

ma lecseréltem az olajat a gépben és kapot 20w 50 et lám lám jo sokat benyelt belöle amig jo let anivo 3 L vagy 3,5l belement lehet hogy a nagy olajszürö tete.De sebaj ez volt a cél

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #25552 Dátum: 2008 Március 05, 17:20:13 »

Buszos téma:

Az első üléssor mögött szokott lenni egy válaszfal. Az érdekelne engem, hogy ezt ugye ki lehet szerelni, hogy az első ülésről is a hátsóra lehessen járni. Ekkor nem a dupla ülés kell, hanem 2 szimpla a jobb oldalra. Ez megvalósítható az olyan buszokban, ahol ilyen válaszfal van? Prospektusokban nem találtam infót.
én csak simán ki akartam cserélni mert amit most épitek buszt azon csúnya kb 2 órát flexeltem a cseredarabot és még nincs kint.az alján vannak olyan részek ahol 3 lemez van összedolgozva nagy szívás 

06208005898
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #25551 Dátum: 2008 Március 05, 16:34:42 »

1. Tudna valaki egy képet dobni arról, hogy a fesszabályozótól az önindítóra menő kábel hol megy ki az utastérből?
2. A pedálsor alatt a padlóban mi az a 8-as csavarhely?

Köszi.

fesszabról minek menne az önindítóra?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #25550 Dátum: 2008 Március 05, 16:33:25 »

NÉz ma rám a melós a gépműhelyben: "-De miért kellett volna kicserélnia kipufogószelepet ? -Mert azt kértem. -De ha nicns semmi baja ? - Mondom, mert így kértem ! "

Hihetetlen Smiley NEmbaj, generált magának pár plusz munkaórát Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #25549 Dátum: 2008 Március 05, 16:04:42 »

1. Tudna valaki egy képet dobni arról, hogy a fesszabályozótól az önindítóra menő kábel hol megy ki az utastérből?
2. A pedálsor alatt a padlóban mi az a 8-as csavarhely?

Köszi.
1. Szerintem benne a kötegben.
2. Kuplungpedál ütközőjének lefogatása.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #25548 Dátum: 2008 Március 05, 16:03:40 »


2. A pedálsor alatt a padlóban mi az a 8-as csavarhely?

Köszi.
nem oda kell csavarozni egy kis alkatrészt, ami a kuplung és fék pedált alap állapotában tartja? egy ütköző
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25547 Dátum: 2008 Március 05, 16:01:19 »

1. Tudna valaki egy képet dobni arról, hogy a fesszabályozótól az önindítóra menő kábel hol megy ki az utastérből?
2. A pedálsor alatt a padlóban mi az a 8-as csavarhely?

Köszi.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25546 Dátum: 2008 Március 05, 12:53:06 »

Buszos téma:

Az első üléssor mögött szokott lenni egy válaszfal. Az érdekelne engem, hogy ezt ugye ki lehet szerelni, hogy az első ülésről is a hátsóra lehessen járni. Ekkor nem a dupla ülés kell, hanem 2 szimpla a jobb oldalra. Ez megvalósítható az olyan buszokban, ahol ilyen válaszfal van? Prospektusokban nem találtam infót.

egy ilyen projektnél nem csak a válaszfalat kell flexelni, hanem az ülések alatti részt is
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #25545 Dátum: 2008 Március 05, 12:49:48 »

  szerintem meg  a varázsszó FLEX de nem 2 ülés a jobb oldalra hanem csak 1db 1szem.

Igen így gondoltam én is csak rossz volt a fogalmazás. Köszi a gyors válaszokat. 

T2a - T1
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #25544 Dátum: 2008 Március 05, 12:44:28 »

Buszos téma:

Az első üléssor mögött szokott lenni egy válaszfal. Az érdekelne engem, hogy ezt ugye ki lehet szerelni, hogy az első ülésről is a hátsóra lehessen járni. Ekkor nem a dupla ülés kell, hanem 2 szimpla a jobb oldalra. Ez megvalósítható az olyan buszokban, ahol ilyen válaszfal van? Prospektusokban nem találtam infót.

amelyikben gyárilag nincs átjáró ott csak flexelni lehet sajnos

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #25543 Dátum: 2008 Március 05, 12:43:33 »

Buszos téma:

Az első üléssor mögött szokott lenni egy válaszfal. Az érdekelne engem, hogy ezt ugye ki lehet szerelni, hogy az első ülésről is a hátsóra lehessen járni. Ekkor nem a dupla ülés kell, hanem 2 szimpla a jobb oldalra. Ez megvalósítható az olyan buszokban, ahol ilyen válaszfal van? Prospektusokban nem találtam infót.
nem kiszedhető,de van olyan amiben gyárilag van hely középen hátramenni
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #25542 Dátum: 2008 Március 05, 12:42:51 »

  szerintem meg  a varázsszó FLEX de nem 2 ülés a jobb oldalra hanem csak 1db 1szem.
nem szerelhető  Sad tati után szabadon: FLEX
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25541 Dátum: 2008 Március 05, 12:40:59 »

Buszos téma:

Az első üléssor mögött szokott lenni egy válaszfal. Az érdekelne engem, hogy ezt ugye ki lehet szerelni, hogy az első ülésről is a hátsóra lehessen járni. Ekkor nem a dupla ülés kell, hanem 2 szimpla a jobb oldalra. Ez megvalósítható az olyan buszokban, ahol ilyen válaszfal van? Prospektusokban nem találtam infót.
  szerintem meg  a varázsszó FLEX de nem 2 ülés a jobb oldalra hanem csak 1db 1szem.

Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #25540 Dátum: 2008 Március 05, 12:26:37 »

Buszos téma:

Az első üléssor mögött szokott lenni egy válaszfal. Az érdekelne engem, hogy ezt ugye ki lehet szerelni, hogy az első ülésről is a hátsóra lehessen járni. Ekkor nem a dupla ülés kell, hanem 2 szimpla a jobb oldalra. Ez megvalósítható az olyan buszokban, ahol ilyen válaszfal van? Prospektusokban nem találtam infót.

T2a - T1
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #25539 Dátum: 2008 Március 05, 10:58:14 »

Köszönöm a válaszokat!
Tegnap 4500 Ft/db árajánlatot kaptam, de nem tudtam, hogy ez mennyire reális.
Azt hiszem, futok még egy kört.
ha ebben benne van a homokszórás és a szinterezés is, akkor nem olyan rossz ár, mondom ha mindkettő! vagy ha a négy felnit homokszórják ennyiért.
1303LS
« Hozzászólás #25538 Dátum: 2008 Március 05, 09:41:16 »

Köszönöm a válaszokat!
Tegnap 4500 Ft/db árajánlatot kaptam, de nem tudtam, hogy ez mennyire reális.
Azt hiszem, futok még egy kört.
Én pár hete csináltam 2 felnimet.
3000Ft/2db volt a szemcseszórás. Nem homok hanem fémszemcse asszem rozsdamentes.
Festék BODY960 wash primer kétkomponensű rozsdagátló alapozó.
Színek: belülre fekete, kívülre grafitszürkeezüst metál. Autófestékboltból kevet színek minden 2 komponensű.
Festék árak:
Body 4000Ft körül van egy literes KIT ez kb 40db felnire elég.  Grin
Színek: gyakorlatilag 1000Ft körül van deciliterje. 4 felnire szerintem feketéből elég 3dl, színéből 1,5+lakk.
Meg egy nitró.
Ismerős fújta, és szerinte (meg mások szerint is) így az egyik legtartósabb megoldás.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25537 Dátum: 2008 Március 05, 08:52:03 »

Meleg motornál négyesben 90-nél, kettesben olyan 40 körül padlógáznál, vagy csak erőteljesebb gázadásnál ledadog a motor, rángatni kezd.
Karbipuccen segít???

benzincsőőőőő.
kissé el van dugulva.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25536 Dátum: 2008 Március 05, 08:47:39 »

Hogy a jó ég baszná meg...



 felbasz ez a motor lassan...

Köszöntelek a tuningmotorosok klubjában.
Azt hiszed, hogy az ember összerak egy tuning motort és aztán már minden jó? Gondolod én nem káromkodtam az első időkben? A lényeg, hogy akinek nincs türelme, az ne is kezdjen bele tuningba, maradjon a megbízható, jól bevált gyárinál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #25535 Dátum: 2008 Március 05, 08:35:45 »

15"-os felni homokszórását, szinterezését milyen árfolyamon jegyzik napjainkban?
Köszönöm a válaszokat!
Tegnap 4500 Ft/db árajánlatot kaptam, de nem tudtam, hogy ez mennyire reális.
Azt hiszem, futok még egy kört.
Oldalak: 1 ... 1372 1373 1374 1375 1376 [1377] 1378 1379 1380 1381 1382 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.195 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.