www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 19:56:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1292 1293 1294 1295 1296 [1297] 1298 1299 1300 1301 1302 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13234408 alkalommal)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28756 Dátum: 2008 Június 14, 14:40:21 »

Szerintem ne kisérletezgess!
Csavard le az ajtót azzal a három csavarral az A-oszlopról,kompletten zsanérral együtt,aztán vidd el valami fémes szakihoz.
Próbléma átidalva, így csapszeg marad a helyén Grin A felsó szanér A oszlop belső csavarja alá betettem egy réz lapkát így az ajtó felső fele kicsit előrébb jött Tongue kompenzálva a kis lógást. Viszont, azzal nem tudtam mit kezdeni, hogy az ajtó alja kicsit eláll a B oszlopnál, pedig próbáltam játszani a zsanérokkal.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 14, 14:52:27 írta kanyarkiraly »

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #28755 Dátum: 2008 Június 14, 10:06:54 »

Az alsó zsanért 3 szegecs fogja az ajtóhoz, azt könnyen ki lehet fúrni, és ki is jön, de a felsőt jóval több, és sztem azt ne tudom kiszedni, de még tanulmányozom a problémát.
Az nem tudjátok mennyi lyukátmérő különségnek kéne lenni a két szanérfél között? Elvileg az egyikben szorosan áll, a másokban meg forog a csap.
Szerintem ne kisérletezgess!
Csavard le az ajtót azzal a három csavarral az A-oszlopról,kompletten zsanérral együtt,aztán vidd el valami fémes szakihoz.

Azt a csapszeget szerintem jobb lenne valami speckó szerszámmal kinyomatni,kipréselni nem pedig ütni-verni.Egy esztergályos felfúrja a lyukakat,aztán legyártja,a furathoz passzoló,túlméretes csapszegeket,rozsdamentes anyagból.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28754 Dátum: 2008 Június 14, 08:17:58 »

Ajtóra szegecselve van. De ha lefúrod, süllyesztett fejű csavarral orvosolható. Merki Pista hasonló megoldást csinált egy gyönyörűen restaurált 76-os spar bogáron.
Az alsó zsanért 3 szegecs fogja az ajtóhoz, azt könnyen ki lehet fúrni, és ki is jön, de a felsőt jóval több, és sztem azt ne tudom kiszedni, de még tanulmányozom a problémát.
Az nem tudjátok mennyi lyukátmérő különségnek kéne lenni a két szanérfél között? Elvileg az egyikben szorosan áll, a másokban meg forog a csap.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28753 Dátum: 2008 Június 13, 22:13:51 »

őőőő, ezt nem tudtam.
köszönöm a megvilágosítást.
ugyan, kedves bahhátom! 1 fhhöccs, ... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28752 Dátum: 2008 Június 13, 22:07:58 »

Ajtóra szegecselve van. De ha lefúrod, süllyesztett fejű csavarral orvosolható. Merki Pista hasonló megoldást csinált egy gyönyörűen restaurált 76-os spar bogáron.

őőőő, ezt nem tudtam.
köszönöm a megvilágosítást.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28751 Dátum: 2008 Június 13, 22:04:24 »

nem lenne egyszerűbb a zsanért leszedni az ajtóról?
a bódéhoz fogja (asszem) 3 csavar, az ajtóhoz meg 4.
utána már be tudod fogni satuba, üheted, vághatod, fúrhatod.
Ajtóra szegecselve van. De ha lefúrod, süllyesztett fejű csavarral orvosolható. Merki Pista hasonló megoldást csinált egy gyönyörűen restaurált 76-os spar bogáron.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28750 Dátum: 2008 Június 13, 22:01:59 »

Hmmm Ha nem jön össze a saját ajtó, lehet boltolni tőled?

nem lenne egyszerűbb a zsanért leszedni az ajtóról?
a bódéhoz fogja (asszem) 3 csavar, az ajtóhoz meg 4.
utána már be tudod fogni satuba, üheted, vághatod, fúrhatod.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28749 Dátum: 2008 Június 13, 21:18:32 »

Anonymus NGA-tól vettem én is anno Blaupunktot - szinte zsír gyári volt, a mai napig szuper - amelyet úgy kell memorizálni, hogy beállítod a Szabad Európára, gombot kihúzod, MAJD tövig benyomod. Ennyi.
Ettől függetlenül pár nap után a gyengébben fogható adókat manuálisan utána kell állítani.

pedig így  csináltam, de mégsem akarja a dolgot Undecided asszem belenézek a lelki világába

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
matchbox
« Hozzászólás #28748 Dátum: 2008 Június 13, 21:17:47 »

az megvolt csak igy is lassan megy. vagy ne visszonytsak az off automhoz?
főnök, a csúszósaruk szépen csillognak és nem oxidáltak meg ugye nem akkora az ellenállásunk, hogy akár ökörsütéshez is elegendő lenne?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #28747 Dátum: 2008 Június 13, 21:03:37 »

rudazat meg kell pucolni meg zsirozni meg 2 tneglyt
az megvolt csak igy is lassan megy. vagy ne visszonytsak az off automhoz?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
matchbox
« Hozzászólás #28746 Dátum: 2008 Június 13, 20:28:37 »

valóban ki lehet húzni, de memorizálásra még mindig nem tudtam rávenni. Guglizással odáig eljutottam, hogy valszeg Blaupunkt Munster rádió 1976 körülről. Van valakinek esetleg leírása hozzá?
Anonymus NGA-tól vettem én is anno Blaupunktot - szinte zsír gyári volt, a mai napig szuper - amelyet úgy kell memorizálni, hogy beállítod a Szabad Európára, gombot kihúzod, MAJD tövig benyomod. Ennyi.
Ettől függetlenül pár nap után a gyengébben fogható adókat manuálisan utána kell állítani.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28745 Dátum: 2008 Június 13, 20:01:40 »

Amit én vetem NGA-tól azon is ki jell húzni a gombot akkor memorizál. Elsőre nekem sem ment, aztán a guzgliba beírtam a típsát a rádiónak és szerencsére találtam egy leírást, ahol ott volt, hogy ki kell húzni a gombot. Összeszedtem minden bátoeságom, finoman de határozottan elkezdtem húzni és győztem!  Smiley Próbáld meg te is hátha csak szoros. vagy guglizzál...
valóban ki lehet húzni, de memorizálásra még mindig nem tudtam rávenni. Guglizással odáig eljutottam, hogy valszeg Blaupunkt Munster rádió 1976 körülről. Van valakinek esetleg leírása hozzá?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28744 Dátum: 2008 Június 13, 18:54:06 »

69-es bogaram-ban 2allasu az ablaktorlo.
hogy lehet megcsinalni hogy toroljon normalisan. lapatok jok. csak kurva lassan torol.
amilyen eso van eselye sincs hogy torolje az ablakot Cry
rudazat meg kell pucolni meg zsirozni meg 2 tneglyt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #28743 Dátum: 2008 Június 13, 18:52:51 »

69-es bogaram-ban 2allasu az ablaktorlo.
hogy lehet megcsinalni hogy toroljon normalisan. lapatok jok. csak kurva lassan torol.
amilyen eso van eselye sincs hogy torolje az ablakot Cry

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28742 Dátum: 2008 Június 13, 16:12:56 »

Van itthon pár db.De zsanér csapszeg lógás sztem nem jellemző.
Hmmm Ha nem jön össze a saját ajtó, lehet boltolni tőled?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #28741 Dátum: 2008 Június 13, 16:04:55 »

hééé, így könnyű Tongue (mennyi volt?)
Van itthon pár db.De zsanér csapszeg lógás sztem nem jellemző.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28740 Dátum: 2008 Június 13, 16:00:53 »

Új ajtó. Grin
hééé, így könnyű Tongue (mennyi volt?)

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #28739 Dátum: 2008 Június 13, 15:33:52 »

Igen ezzel leszeded az ajtót. Az lenne az igazi, ha a zsanérokat cserélni lehetne. Nem hiszem, hogy nem találtak ki valami roppant egyszerű dolgot a logó ajtóra.

Új ajtó. Grin
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28738 Dátum: 2008 Június 13, 14:31:21 »

Dejóómegy! 
Egyébként én nem nyúltam hozzá, kellő leírás hiányában... Meg most tettem vágre kerékre, tudom ha leszedem az ajtót abból se lesz hetekig zárható bódé...
Elefántfül miatt kellett főleg, mert azt cserélnem kell. Bontóban mákom volt és egy rusnya rozsdás rózsaszínű ajtó volt , és semmi más csak az elefántfül volt benne, az viszont jó állapotban. szóval 2e-ért elhoztam. Ennyit megért, hogy ne a bogi ajtaját csesszem el.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #28737 Dátum: 2008 Június 13, 09:09:01 »

Azért sajnos nem minden esetben megy ilyen könnyen. Néha nem tudod kiütni, mert bele van rohadva, de az ellendarabban lóg, mint b*zi s*ggében a lóf*sz.
Ilyenkor ki kell fúrni...és ügyeskedni.

Asszem ezért nem fogok kísérletezni. Elbaszom, se pénzem se erőm festegetni utána az ajtót...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #28736 Dátum: 2008 Június 13, 09:07:58 »

...Én szereztem egy szar ajtót játéknak. ...

Dejóómegy! 
Egyébként én nem nyúltam hozzá, kellő leírás hiányában... Meg most tettem vágre kerékre, tudom ha leszedem az ajtót abból se lesz hetekig zárható bódé...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28735 Dátum: 2008 Június 13, 09:06:01 »

Én nem értem, miért olyan nagy gond az  csapszeg...? Símán ki tudtam venni az összeset, alulról felfelé dornizva, felszerelt ajtó esetén. A csapszeget mezei esztergályos csinálta, a zsanérba magam fúrtam az ovalitás miatt nagyobb lyukat, faszán be tudtam tenni a csapszeget is, és szépen működik. A jobbos ajtó, mert a balos tök jó volt, míg össze nem lett rakva Smiley. Aztán azóta sem az igazi, pedig már a zsanéron is hajlítottam Sad

Azért sajnos nem minden esetben megy ilyen könnyen. Néha nem tudod kiütni, mert bele van rohadva, de az ellendarabban lóg, mint b*zi s*ggében a lóf*sz.
Ilyenkor ki kell fúrni...és ügyeskedni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #28734 Dátum: 2008 Június 13, 06:56:48 »

Ajtó ügyben jutottál valamire? Én szereztem egy szar ajtót játéknak. Az alsó zsanért kiszedtem és a szeget ki tudtam fúrni (1,5;3;4,5;7 fúrók+wd40) Most egy kicsit megtorpantam, mert az egészet fel kéne fúrni és gondolom valami rozsdamentes szeget kéne beletenni. Beleverni nem jó ötlet. Az igazi az lenne, ha a zsanért felhevíteném, belecsúsztatnám a szeget és szépen ráhülne. Ez persze a festéket tönkretenné. Szvsz ez legyen a legnagyobb gond.
Én nem értem, miért olyan nagy gond az  csapszeg...? Símán ki tudtam venni az összeset, alulról felfelé dornizva, felszerelt ajtó esetén. A csapszeget mezei esztergályos csinálta, a zsanérba magam fúrtam az ovalitás miatt nagyobb lyukat, faszán be tudtam tenni a csapszeget is, és szépen működik. A jobbos ajtó, mert a balos tök jó volt, míg össze nem lett rakva Smiley. Aztán azóta sem az igazi, pedig már a zsanéron is hajlítottam Sad

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28733 Dátum: 2008 Június 12, 22:01:23 »

Üdvw mindenkinek!
volna egy gumis-felnis kérdésem, a 4.5X14 ET45 felni helyeére felrakhatom a 5.5X14 ET 49-es felnit

ja



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #28732 Dátum: 2008 Június 12, 22:00:58 »

Üdvw mindenkinek!
volna egy gumis-felnis kérdésem, a 4.5X14 ET45 felni helyeére felrakhatom a 5.5X14 ET 49-es felnit

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28731 Dátum: 2008 Június 12, 21:41:17 »

tehát hogyha az első fékeket tárcsásra cserélném ahhoz akkor nem kell vennem új tengelycsonkokat, de ennek következtében kb 2cm-rel lesz szélesebb az első tengely?
javítson ki valaki ha rosszul gondolom, csak régebben láttam írni vkitől.

de!!
a tárcsás és a dobos tengelycsonk tök más.

ehun e:



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #28730 Dátum: 2008 Június 12, 21:21:53 »

igyvan!
+minden szar általána vagy javitani kell(foglalat,kapcsolok,motor(ablaktörklö)
azért még aki ezt csinálja nap mint nap 2-3nap tuti ha már kész a köteg
ezt alátámasztom: iszonyat pepecs munka, de nagyon szép az eredménye!
matchbox
« Hozzászólás #28729 Dátum: 2008 Június 12, 21:19:50 »

Lengéscsillapítót kiszeded, és ha kézzel könnyen, kis ellenállással össze tudod nyomni, meg széthúzni, akkor rossz.
De miért nem írtad le azt, amit nekem privátban?
...
Megmondom az okosat: szégyenlős vagyok! Meghát ingyé' gyósan kéne infó drága-lassú szervíz helyett...
 
Már gyűjtök 1 pár első lengéscsillapítóra - jövő hónap közepén vizsga!
Köszi az értékes tippeket mindenkinek!
 
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 12, 21:22:38 írta matchbox »
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28728 Dátum: 2008 Június 12, 21:05:17 »

Ami az "A"oszlopban van.
Igen ezzel leszeded az ajtót. Az lenne az igazi, ha a zsanérokat cserélni lehetne. Nem hiszem, hogy nem találtak ki valami roppant egyszerű dolgot a logó ajtóra.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #28727 Dátum: 2008 Június 12, 20:38:27 »

pontoan hogy érted? Mely csavarokat?
Ami az "A"oszlopban van.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28726 Dátum: 2008 Június 12, 20:26:23 »

Én a csavarokat fúrtam ki a kasztniból.
pontoan hogy érted? Mely csavarokat?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #28725 Dátum: 2008 Június 12, 20:21:19 »

Ajtó ügyben jutottál valamire? Én szereztem egy szar ajtót játéknak. Az alsó zsanért kiszedtem és a szeget ki tudtam fúrni (1,5;3;4,5;7 fúrók+wd40) Most egy kicsit megtorpantam, mert az egészet fel kéne fúrni és gondolom valami rozsdamentes szeget kéne beletenni. Beleverni nem jó ötlet. Az igazi az lenne, ha a zsanért felhevíteném, belecsúsztatnám a szeget és szépen ráhülne. Ez persze a festéket tönkretenné. Szvsz ez legyen a legnagyobb gond.
Én a csavarokat fúrtam ki a kasztniból.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #28724 Dátum: 2008 Június 12, 20:15:30 »

Igen.
Ha széria az autó akkor nem baj, ha ülteted, akkor az a 2 cm (oldalanként egy) nagyon útban lesz....

értem, köszönöm szépen a segítséget Smiley  szériaként hagyom meg.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28723 Dátum: 2008 Június 12, 20:14:34 »

tehát hogyha az első fékeket tárcsásra cserélném ahhoz akkor nem kell vennem új tengelycsonkokat, de ennek következtében kb 2cm-rel lesz szélesebb az első tengely?
javítson ki valaki ha rosszul gondolom, csak régebben láttam írni vkitől.

Igen.
Ha széria az autó akkor nem baj, ha ülteted, akkor az a 2 cm (oldalanként egy) nagyon útban lesz....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #28722 Dátum: 2008 Június 12, 20:01:15 »

nem veszek millios kábelköteg készletet majd csinálok szeptemberben ha hazajövök angliábol. Annyi kéne, hogy össze legyen dugva minden oszt még 3 hétig menjen az ótó aztán 2hónapot áll mert nemleszek itthon.

Ha összedugták nekem akkor szépen kicserélek minden régi szart ujra.
Kapcsolok: összes jo, ablaktörlömotor jó, egyéb müszar nincs. Gyújtás, lámpák, duda, motor, km óra. Ennyit kell össz.

Proth: köszi, megkérdezem.
Há akkó dugd össze.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #28721 Dátum: 2008 Június 12, 20:01:10 »

tehát hogyha az első fékeket tárcsásra cserélném ahhoz akkor nem kell vennem új tengelycsonkokat, de ennek következtében kb 2cm-rel lesz szélesebb az első tengely?
javítson ki valaki ha rosszul gondolom, csak régebben láttam írni vkitől.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28720 Dátum: 2008 Június 12, 19:51:03 »

Az ajtókhoz lőhettek nekem is megoldásokat. Nekem is csapszeget kell cserélnem majdan vmikor..... És a festés megpattogtaása nélkül kéne kiszedni a mostaniakat...
Ajtó ügyben jutottál valamire? Én szereztem egy szar ajtót játéknak. Az alsó zsanért kiszedtem és a szeget ki tudtam fúrni (1,5;3;4,5;7 fúrók+wd40) Most egy kicsit megtorpantam, mert az egészet fel kéne fúrni és gondolom valami rozsdamentes szeget kéne beletenni. Beleverni nem jó ötlet. Az igazi az lenne, ha a zsanért felhevíteném, belecsúsztatnám a szeget és szépen ráhülne. Ez persze a festéket tönkretenné. Szvsz ez legyen a legnagyobb gond.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28719 Dátum: 2008 Június 12, 17:51:31 »

Maresz: kiderült miért nem forgott a motorom?
majd holnap

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #28718 Dátum: 2008 Június 12, 16:14:48 »

Maresz: kiderült miért nem forgott a motorom?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #28717 Dátum: 2008 Június 12, 16:11:39 »

nem veszek millios kábelköteg készletet majd csinálok szeptemberben ha hazajövök angliábol. Annyi kéne, hogy össze legyen dugva minden oszt még 3 hétig menjen az ótó aztán 2hónapot áll mert nemleszek itthon.

Ha összedugták nekem akkor szépen kicserélek minden régi szart ujra.
Kapcsolok: összes jo, ablaktörlömotor jó, egyéb müszar nincs. Gyújtás, lámpák, duda, motor, km óra. Ennyit kell össz.

Proth: köszi, megkérdezem.
Oldalak: 1 ... 1292 1293 1294 1295 1296 [1297] 1298 1299 1300 1301 1302 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.