www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 10:31:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1284 1285 1286 1287 1288 [1289] 1290 1291 1292 1293 1294 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13227354 alkalommal)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29075 Dátum: 2008 Június 28, 12:19:36 »

Maresz mi van a kocsimmal nem tudok többet várni nagy szükség van rá...
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29074 Dátum: 2008 Június 28, 08:33:12 »

és ha pofánbaszod őket, akkor mehetsz a duzzogóba.
régi szép idők, amikor még közterületest is lehetett bántani....
Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29073 Dátum: 2008 Június 27, 21:31:54 »

Az egy olyan régi minisztérium neve volt, ami már megszűnt sok évvel ezelőtt.

A KFF , a Közlekedési Főfelügyelet pedig a közelmúltban nevet változtatott, Nemzeti Közlekedési Hatóság lett, emberei pedig hivatalos személyek lettek. Ezzel pl. az is együtt jár, hogy intézkedhetnek ellened, ha pl. túl zajos az autód vagy nem engedélyezett ablaksötétítésed van, stb.

és ha pofánbaszod őket, akkor mehetsz a duzzogóba.
régi szép idők, amikor még közterületest is lehetett bántani....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29072 Dátum: 2008 Június 27, 21:13:31 »

akkor mi a KPM?

Az egy olyan régi minisztérium neve volt, ami már megszűnt sok évvel ezelőtt.

A KFF , a Közlekedési Főfelügyelet pedig a közelmúltban nevet változtatott, Nemzeti Közlekedési Hatóság lett, emberei pedig hivatalos személyek lettek. Ezzel pl. az is együtt jár, hogy intézkedhetnek ellened, ha pl. túl zajos az autód vagy nem engedélyezett ablaksötétítésed van, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #29071 Dátum: 2008 Június 27, 21:11:27 »

segítség kéne Embarrassed

Holnap fel fogom rakni a Bogira ('70) a díszléceket,és nem leszek netközelbe+nem tudom lelesni másik kocsiról sem,h.hova tegyem.Esetleg meg van ez pontosan határozva,h.mondjuk a hajlattól 2cm-re legyen(ajtón),vagy a kilincs,meg a "hajlat" közé kell nagyjából betenni,és kész?
Ha esetleg vki vmi képet tudna dobni,azt is +köszönném...
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #29070 Dátum: 2008 Június 27, 13:48:23 »

akkor mi a KPM?
Közlekedési és Postaügyi Minisztérium
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #29069 Dátum: 2008 Június 27, 12:11:22 »

NKH ómagyarban = KFF
akkor mi a KPM?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29068 Dátum: 2008 Június 27, 12:02:38 »

sav, hosszadalmas, de nekem bevált, az NKH (ómagyarba KPM) fogta a fejét, de azt mondták, hogy jó, csak vigyem már innen a szekeret  Grin

NKH ómagyarban = KFF

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #29067 Dátum: 2008 Június 27, 09:28:20 »

huhh.pedig ezt olvastam már valahol.de elolvasom megint. Smiley
sav, hosszadalmas, de nekem bevált, az NKH (ómagyarban KPM) fogta a fejét, de azt mondták, hogy jó, csak vigyem már innen a szekeret  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 27, 12:11:31 írta Bill »
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29066 Dátum: 2008 Június 27, 07:37:59 »

nézd meg a blackpriest.uw.hu oldalamon a buszom vásárlása sztorit
huhh.pedig ezt olvastam már valahol.de elolvasom megint. Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #29065 Dátum: 2008 Június 27, 00:33:28 »

arra gondolok,h itt is kérhetem nálunk,hogy üssenek valamit a motoromra??vagy csak pesten központilag kijelölt helyen csinálnak ilyet?
nézd meg a blackpriest.uw.hu oldalamon a buszom vásárlása sztorit

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29064 Dátum: 2008 Június 26, 23:52:23 »

Az én motorom egy T2-esből származik, 1,6 AB-s duplaszívós, nagy olajhűtős (AS21). Valahol azt olvastam hogy eféle motort (és még sok más kódút) garanciába tették be és korlátozottan csak a márkakereskedőknek adták ki őket.


                             GNX-967
Robpanzer
« Hozzászólás #29063 Dátum: 2008 Június 26, 23:42:28 »

Az AB-s nem 1600-as, innentől kezdve akármi is lehet rajta....

Jah, azt tudom, hogy gyárilag 1.3-as Smiley de végülis, ha a széria 1.6-os duplaszívós motorokon ilyen karburátor van, akkor gondolom, hogy ez való rá, mert másban nem tér el, ha jól tudom. Henger, hengerfej cserélve lettek.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29062 Dátum: 2008 Június 26, 23:20:46 »

Igazolnod kell, hogy milyen motor az, amire az egyedi azonosítót teszik. Ez a nem egyszerű.

Egyébként nem tudom, hogy ki csinálja, a megyei vagy a központi illetékes szerv, de azt hiszem ez nem is lényeges. A legfontosabb, hogy el kell hitesd velük, hogy az a motor a te eredeti motorod, csak nem látszik rajta a szám. De ne ess neki gyorsdaraboló (flex) koronggal vagy ráspollyal, mert akkor az eredetvizsgán elbuksz, mint Buda.
köszönöm.futok pár kört még ez ügyben.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29061 Dátum: 2008 Június 26, 23:18:45 »

arra gondolok,h itt is kérhetem nálunk,hogy üssenek valamit a motoromra??vagy csak pesten központilag kijelölt helyen csinálnak ilyet?

Igazolnod kell, hogy milyen motor az, amire az egyedi azonosítót teszik. Ez a nem egyszerű.

Egyébként nem tudom, hogy ki csinálja, a megyei vagy a központi illetékes szerv, de azt hiszem ez nem is lényeges. A legfontosabb, hogy el kell hitesd velük, hogy az a motor a te eredeti motorod, csak nem látszik rajta a szám. De ne ess neki gyorsdaraboló (flex) koronggal vagy ráspollyal, mert akkor az eredetvizsgán elbuksz, mint Buda.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29060 Dátum: 2008 Június 26, 23:14:16 »

Nem tudom mire gondolsz pontosan, de azt hiszem a szigorított hatósági vizsgára, ami olyankor kell, ha pl. a rendőr bevonja a forgalmi engedélyt, vagy valami műszaki hiba miatt okozol balesetet.

A nem megfelelő motorszámot okosan el kell tüntetni, nem kicsiszolni, mert akkor az eredetvizsgáló megállapítja, hogy beavatkozás történt, stb. az nem jó.
arra gondolok,h itt is kérhetem nálunk,hogy üssenek valamit a motoromra??vagy csak pesten központilag kijelölt helyen csinálnak ilyet?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29059 Dátum: 2008 Június 26, 23:10:42 »

izéé. nálunk van 1 hely ahol "kpm"itt igy nevezik még.vizsgát is csinálnak.ha oda beballagok akkor ott is tudnak okozni nekem vmit??

Nem tudom mire gondolsz pontosan, de azt hiszem a szigorított hatósági vizsgára, ami olyankor kell, ha pl. a rendőr bevonja a forgalmi engedélyt, vagy valami műszaki hiba miatt okozol balesetet.

A nem megfelelő motorszámot okosan el kell tüntetni, nem kicsiszolni, mert akkor az eredetvizsgáló megállapítja, hogy beavatkozás történt, stb. az nem jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29058 Dátum: 2008 Június 26, 23:06:01 »

KPM tíz éve nincs.

Kicsit megszórod homokszóróval, majd írsz egy levelet a Nemzeti Közlekedési Hatósághoz, hogy a felújítás során a motorszám olvashatatlanná vált az eredeti motorodon és kéred a motorkód bejegyzését vagy bármi hivatalos intézkedést. Akkor annak megfelelően, hogy milyen napra ébredtek az elvtársak lesz valami válaszuk.
izéé. nálunk van 1 hely ahol "kpm"itt igy nevezik még.vizsgát is csinálnak.ha oda beballagok akkor ott is tudnak okozni nekem vmit??
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29057 Dátum: 2008 Június 26, 23:00:34 »

hogy lehetne valahogy legalizálni az ütött motorszámomat??törzskönyv nincs!ilyen sazámmal nem is lesz Sad viszont igy műszakim se lesz.
szereztem 1 motort,papirral,elvileg,de állitólag ,motorcseréhez kpm kell.

KPM tíz éve nincs.

Kicsit megszórod homokszóróval, majd írsz egy levelet a Nemzeti Közlekedési Hatósághoz, hogy a felújítás során a motorszám olvashatatlanná vált az eredeti motorodon és kéred a motorkód bejegyzését vagy bármi hivatalos intézkedést. Akkor annak megfelelően, hogy milyen napra ébredtek az elvtársak lesz valami válaszuk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29056 Dátum: 2008 Június 26, 22:54:43 »

hogy lehetne valahogy legalizálni az ütött motorszámomat??törzskönyv nincs!ilyen sazámmal nem is lesz Sad viszont igy műszakim se lesz.
szereztem 1 motort,papirral,elvileg,de állitólag ,motorcseréhez kpm kell.
matchbox
« Hozzászólás #29055 Dátum: 2008 Június 26, 21:48:42 »

...
1600-as AB-s motorra milyen karbit ajánlotok?
30Pict-3
31Pict-3
31Pict-4
???
vw-resource.com szerint:
Ha AB és 1.3, akkor 31PICT3, ha 1.6 és duplaszívós, akkor 34PICT3
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29054 Dátum: 2008 Június 26, 21:02:59 »

Nekem az 1600-as AB-as , duplaszívós motoromon Solex 34 pict 3 van
Az AB-s nem 1600-as, innentől kezdve akármi is lehet rajta....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #29053 Dátum: 2008 Június 26, 20:05:10 »

a harmonikacsövek alul vannak, a hengerfej és a blokk között. tényleg "szokott" ott csöpögni, nem nagyon tudsz vele mit csinálni. ezekben mennek a lökőrudak amik a szelepeket vezérlik
azaz érdekes hogy szinte egyszerre mindkét oldalon jelentkezik. Összebeszéltek? Undecided

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29052 Dátum: 2008 Június 26, 19:48:42 »

a harmonikacsövek alul vannak, a hengerfej és a blokk között. tényleg "szokott" ott csöpögni, nem nagyon tudsz vele mit csinálni. ezekben mennek a lökőrudak amik a szelepeket vezérlik
Ja ott nekem is hánnya, pedig nincs egy éve hogy cseréltem. Undecided Sztem bekenem hőálló motortömítő pasztával hátha. Rosszabb nem lehet+

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29051 Dátum: 2008 Június 26, 19:47:11 »

olajfoltokat vettem észre hétvégén a bogi alatt, elvittem a szerelőmhöz, aki azt mondta, hogy a harmónika ereszt, de ettől még használjam nyugodtan, aztán majd akár télen ki kell kapni a motort és kicserélni a harmónikát. Mi ez a harmónika Huh
a harmonikacsövek alul vannak, a hengerfej és a blokk között. tényleg "szokott" ott csöpögni, nem nagyon tudsz vele mit csinálni. ezekben mennek a lökőrudak amik a szelepeket vezérlik
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #29050 Dátum: 2008 Június 26, 19:34:32 »

olajfoltokat vettem észre hétvégén a bogi alatt, elvittem a szerelőmhöz, aki azt mondta, hogy a harmónika ereszt, de ettől még használjam nyugodtan, aztán majd akár télen ki kell kapni a motort és kicserélni a harmónikát. Mi ez a harmónika Huh

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Robpanzer
« Hozzászólás #29049 Dátum: 2008 Június 26, 18:35:37 »

http://www.vatera.hu/lada_tolouzemi_takarekrendszer_74361996.html
Lényege a dolognak hogy a gázkaron lévő csavar helyére (amivel a fogastárcsához ér és a végpontot lehet állítani) egy kapcsolót teszel és mikor a fordulat kb 1500 felett van és a kapcsoló zárt állapotú úgy az alapjárati mágnesszelepet lezárja, vagyis nem kap benyát. ez mindaddig így marat amig gázt nem adsz és a kapcsoló nyit vagy a fordulat 1500alá nem esik.
Nem egy bonyolult szerkezet. Én még annó a kispolskimba aplikáltam ilyet. Nem vettem észre fogyasztáscsökkenést és semmi mást. csak amikor bekrepált a szerkezet:)
Bogárba talán egyszerűbb beépíteni mivel itt van alapjárati mágnesszelep, a kispóba pedig csak '91 utániakban:)
A bogárnál a benzinnek mennyire van kenő szerepe? nem károsítja ez a szerkezet a motort?
Ha már sufni:) Nagyon hasznos dolog az elektromos nívó pálca:) gyújtás ráadásnál mutatja mennyi olaj van benne:) vagy a bmws olajviszkozitásmérő:) annyi a gáz h a bmwkben sem működik normálisan.

Más kérdés!
1600-as AB-s motorra milyen karbit ajánlotok?
30Pict-3
31Pict-3
31Pict-4
???

Nekem az 1600-as AB-as , duplaszívós motoromon Solex 34 pict 3 van
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #29048 Dátum: 2008 Június 26, 14:05:49 »

1500ösön (H-s) szimplaszívós hengerfej az biztos és szerintem valami 31es karbi (vagy 30?)

31PICT-3 van a miénken (1500-as, H-s)

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29047 Dátum: 2008 Június 26, 14:04:22 »

nem ártana egy visszafolyó ág akkor már a tankba.

Ehhez az AC -hoz? Ugyanmár...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29046 Dátum: 2008 Június 26, 13:56:23 »

http://www.vatera.hu/lada_tolouzemi_takarekrendszer_74361996.html
Lényege a dolognak hogy a gázkaron lévő csavar helyére (amivel a fogastárcsához ér és a végpontot lehet állítani) egy kapcsolót teszel és mikor a fordulat kb 1500 felett van és a kapcsoló zárt állapotú úgy az alapjárati mágnesszelepet lezárja, vagyis nem kap benyát. ez mindaddig így marat amig gázt nem adsz és a kapcsoló nyit vagy a fordulat 1500alá nem esik.
Nem egy bonyolult szerkezet. Én még annó a kispolskimba aplikáltam ilyet. Nem vettem észre fogyasztáscsökkenést és semmi mást. csak amikor bekrepált a szerkezet:)
Bogárba talán egyszerűbb beépíteni mivel itt van alapjárati mágnesszelep, a kispóba pedig csak '91 utániakban:)

Ez a gyári cucc a 2105 (21054?) és 2107 (és változatai) Ózon típusú karburátoraira. MIND beszart! Mindeki leszedte és kikukázta. Én magam is vagy 20-at dobtam ki, pont akkor dolgoztam egy ilyen jellegű beállítós (szellephézag, gyújtás, fogyasztás, stb.) műhelyben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29045 Dátum: 2008 Június 26, 11:34:09 »

Nem tudom, az 1500-ös mocin milyen cső volt. Otthon van egy de elásva.

1500ösön (H-s) szimplaszívós hengerfej az biztos és szerintem valami 31es karbi (vagy 30?)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29044 Dátum: 2008 Június 26, 11:30:49 »

Nem tudom, az 1500-ös mocin milyen cső volt. Otthon van egy de elásva.

létezik szimplaszívós szívócső 34es karbihoz is? (átalakítóval egyből adtam neki egy pofont..)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29043 Dátum: 2008 Június 26, 11:25:51 »

Ez elvileg a mágnesszelepes bogár karbiokon is működhetne. Csak szerintem nem érdemes kínlódni vele... Smiley

nem ártana egy visszafolyó ág akkor már a tankba.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29042 Dátum: 2008 Június 26, 11:23:24 »

Inkább 34 PICT-3 vagy változatai. Szívócső is kell hozzá, vagy adapter.

létezik szimplaszívós szívócső 34es karbihoz is? (átalakítóval egyből adtam neki egy pofont..)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29041 Dátum: 2008 Június 26, 11:15:57 »

Inkább 34 PICT-3 vagy változatai. Szívócső is kell hozzá, vagy adapter.

Más kérdés!
1600-as AB-s motorra milyen karbit ajánlotok?
30Pict-3
31Pict-3
31Pict-4
???
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #29040 Dátum: 2008 Június 26, 10:27:26 »

Kell hozzá egy "zárt pillangószelep" érzékelő is. Kb 2000 fordulat felett, elengedett gázpedál állásban zárta be a szelepet. Amikor ez alá esett akkor kinyitotta.
http://www.vatera.hu/lada_tolouzemi_takarekrendszer_74361996.html
Lényege a dolognak hogy a gázkaron lévő csavar helyére (amivel a fogastárcsához ér és a végpontot lehet állítani) egy kapcsolót teszel és mikor a fordulat kb 1500 felett van és a kapcsoló zárt állapotú úgy az alapjárati mágnesszelepet lezárja, vagyis nem kap benyát. ez mindaddig így marat amig gázt nem adsz és a kapcsoló nyit vagy a fordulat 1500alá nem esik.
Nem egy bonyolult szerkezet. Én még annó a kispolskimba aplikáltam ilyet. Nem vettem észre fogyasztáscsökkenést és semmi mást. csak amikor bekrepált a szerkezet:)
Bogárba talán egyszerűbb beépíteni mivel itt van alapjárati mágnesszelep, a kispóba pedig csak '91 utániakban:)
A bogárnál a benzinnek mennyire van kenő szerepe? nem károsítja ez a szerkezet a motort?
Ha már sufni:) Nagyon hasznos dolog az elektromos nívó pálca:) gyújtás ráadásnál mutatja mennyi olaj van benne:) vagy a bmws olajviszkozitásmérő:) annyi a gáz h a bmwkben sem működik normálisan.

Más kérdés!
1600-as AB-s motorra milyen karbit ajánlotok?
30Pict-3
31Pict-3
31Pict-4
???
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 26, 10:34:08 írta Pisti »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29039 Dátum: 2008 Június 26, 09:46:48 »

Kell hozzá egy "zárt pillangószelep" érzékelő is. Kb 2000 fordulat felett, elengedett gázpedál állásban zárta be a szelepet. Amikor ez alá esett akkor kinyitotta.

Igazad van, volt is!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #29038 Dátum: 2008 Június 26, 09:22:16 »

Ez elvileg a mágnesszelepes bogár karbiokon is működhetne. Csak szerintem nem érdemes kínlódni vele... Smiley

Kell hozzá egy "zárt pillangószelep" érzékelő is. Kb 2000 fordulat felett, elengedett gázpedál állásban zárta be a szelepet. Amikor ez alá esett akkor kinyitotta.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29037 Dátum: 2008 Június 26, 09:13:37 »

De továbbmegyek: a Tungsram gyártott egy olyan elektronikát* a Ladákhoz, hogy az alapjárati mágnesszelep lekapcsolásával a régebbi Lada karbikon is bezárta az alapjárati rendszert motorfék üzemben.
Ez azért érdekes, mert ez 1983-ban volt, és rá egy évvel később a Fiat az UNO modelljével egy olyan reklámkampányba kezdett, hogy "Önt az UNO könnyedén felviszi a hegyre, lefelé pedig ingyen hozza", utalva ezzel az "újdonságra" a tolóüzemben lekapcsolt alapjárati rendszerre.

* kb. mobiltelefon méretű volt, idióta színekben (világoskék, sárga, stb.) műanyag házas, a mágnesszelepre kellett kötni, a megszakítóra, meg test és 12 V, és az eredeti mágnesszelep vezetékét ide bekötni.

Ez elvileg a mágnesszelepes bogár karbiokon is működhetne. Csak szerintem nem érdemes kínlódni vele... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29036 Dátum: 2008 Június 26, 08:07:10 »

minden befecskendezős autóban ez van, nem csak a szuperkompjúteresben.
sőt, a ladákban is olyan karbi volt, ami tolóüzemben (motorféknél) lekapcsolta a benzint.

De továbbmegyek: a Tungsram gyártott egy olyan elektronikát* a Ladákhoz, hogy az alapjárati mágnesszelep lekapcsolásával a régebbi Lada karbikon is bezárta az alapjárati rendszert motorfék üzemben.
Ez azért érdekes, mert ez 1983-ban volt, és rá egy évvel később a Fiat az UNO modelljével egy olyan reklámkampányba kezdett, hogy "Önt az UNO könnyedén felviszi a hegyre, lefelé pedig ingyen hozza", utalva ezzel az "újdonságra" a tolóüzemben lekapcsolt alapjárati rendszerre.

* kb. mobiltelefon méretű volt, idióta színekben (világoskék, sárga, stb.) műanyag házas, a mágnesszelepre kellett kötni, a megszakítóra, meg test és 12 V, és az eredeti mágnesszelep vezetékét ide bekötni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1284 1285 1286 1287 1288 [1289] 1290 1291 1292 1293 1294 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.