www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 23:27:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1281 1282 1283 1284 1285 [1286] 1287 1288 1289 1290 1291 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13218572 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #29195 Dátum: 2008 Július 01, 22:01:33 »

Aha, korábban még Maresz írt erről, ha jól emlékszem. A busz kivételével minddel kompatibilis asszem. A type 4-ben nem vagyok biztos.
ahha, valami ilyesmire emlékeztem én is de nem voltam benn biztos
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Robpanzer
« Hozzászólás #29194 Dátum: 2008 Július 01, 21:58:24 »

kereszt kérdés a szakiknak
a 02-03-as féknyerge, kompatibilis a szekérfutómüves tárcsfékhez tartozó féknereggel?

Aha, korábban még Maresz írt erről, ha jól emlékszem. A busz kivételével minddel kompatibilis asszem. A type 4-ben nem vagyok biztos.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #29193 Dátum: 2008 Július 01, 21:55:21 »

kereszt kérdés a szakiknak
a 02-03-as féknyerge, kompatibilis a szekérfutómüves tárcsfékhez tartozó féknereggel?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #29192 Dátum: 2008 Július 01, 21:35:21 »

Vazzeee!Mig dolgoztam a képcsatolásokon,meg a hozzászóláson pont megelőztél! Wink

A Bakátson vettem őket.
végül is az én leletem Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #29191 Dátum: 2008 Július 01, 21:34:49 »

mennyiert lehet venni egy ilyen komplett matrica garniturat?
Nem garnitúrában van,hanem darabra lehet venni őket.Darabja kb.olyan 500-Ft körül van.

Még nekem sincs meg az összes.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #29190 Dátum: 2008 Július 01, 21:30:44 »

mennyiert lehet venni egy ilyen komplett matrica garniturat?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #29189 Dátum: 2008 Július 01, 21:29:18 »

hol szerezted be ezeket a matricákat?
Vazzeee!Mig dolgoztam a képcsatolásokon,meg a hozzászóláson pont megelőztél! Wink

A Bakátson vettem őket.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #29188 Dátum: 2008 Július 01, 21:27:39 »

A beige egy gyári kesztyűtartóajtó.A narancs az enyém.Nem mm pontosan,de kb.jó helyen van. Cheesy
Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #29187 Dátum: 2008 Július 01, 21:27:06 »

A kisablakoson milyen matricák vannak gyárilag?
Én csak a piros levegőszűrő matricát ismerem,és a kis sárga ovális"Bosch 6V"-ot.
hol szerezted be ezeket a matricákat?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #29186 Dátum: 2008 Július 01, 21:26:58 »

Nekem gyárilag inkább a bal alsó sarkában van.
A beige egy gyári kesztyűtartóajtó.A narancs az enyém.Nem mm pontosan,de kb.jó helyen van. Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #29185 Dátum: 2008 Július 01, 21:26:04 »

A kesztyűtartó ajtón is ott a keréknyomás táblázat,ahogy eredetileg is volt. Cheesy
a kesztyűtartó
http://picasaweb.google.com/jozsefgaspar/TalLtam/photo#5216990453091009906

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #29184 Dátum: 2008 Július 01, 21:17:28 »

Még a sárga Bogárra (1962) megvettem az összes gyári matricát. Ha előkerül, szívesen rendelkezésére bocsátom valakinek.
A kisablakoson milyen matricák vannak gyárilag?
Én csak a piros levegőszűrő matricát ismerem,és a kis sárga ovális"Bosch 6V"-ot.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #29183 Dátum: 2008 Július 01, 21:13:40 »

narancs azért leborulok a bogarad elött ez valami zseniális Smiley mered egyáltalán használni?
(én is a gyári állapot híve vagyok, csak pénz nincs rá, meg igy egyszerübb volt nekem...de fáj a fogam a gyárira)
Köszönöm az elismerést,tényleg jól esett!! Wink Cheesy Smiley

Megmondom őszintén,hogy nem sokat használom.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #29182 Dátum: 2008 Július 01, 20:56:59 »

Szétszedni egyáltalán nem lehet... Szal, hogyha nem válik be ez a mdszer, amit amondtál, akkor veszek egy szédszethetőt, aztán felrakom azt.  Egyébként most egy pierburg van fennt.

Remélhetőleg beválik, nekem sikerült.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #29181 Dátum: 2008 Július 01, 20:53:39 »

Még a sárga Bogárra (1962) megvettem az összes gyári matricát. Ha előkerül, szívesen rendelkezésére bocsátom valakinek.

Engem érdekel!

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #29180 Dátum: 2008 Július 01, 20:38:46 »

Még a sárga Bogárra (1962) megvettem az összes gyári matricát. Ha előkerül, szívesen rendelkezésére bocsátom valakinek.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29179 Dátum: 2008 Július 01, 20:36:35 »

narancs azért leborulok a bogarad elött ez valami zseniális Smiley mered egyáltalán használni?
(én is a gyári állapot híve vagyok, csak pénz nincs rá, meg igy egyszerübb volt nekem...de fáj a fogam a gyárira)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29178 Dátum: 2008 Július 01, 19:49:20 »

A kesztyűtartó ajtón is ott a keréknyomás táblázat,ahogy eredetileg is volt. Cheesy
Nekem gyárilag inkább a bal alsó sarkában van.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #29177 Dátum: 2008 Július 01, 19:43:12 »

És az A-oszlopra is felraktam a 12V matricát. Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #29176 Dátum: 2008 Július 01, 19:42:52 »

A kesztyűtartó ajtón is ott a keréknyomás táblázat,ahogy eredetileg is volt. Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #29175 Dátum: 2008 Július 01, 19:42:30 »

Ilyen volt a motor előtte.
(Lehet,hogy inkább így kellett volna hagyni?) Huh Roll Eyes


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #29174 Dátum: 2008 Július 01, 19:42:14 »

Lecseréltem a motoron az ezüst gégecsöveket feketére,és tettem egy matricát a légszűrőház tetejére.

Most szerényebb a motor esztétikája,nem tűnik olyan csilli-villinek,de közelebb áll a gyári designhoz.
Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #29173 Dátum: 2008 Július 01, 19:41:51 »

Lecseréltem a motoron az ezüst gégecsöveket feketére,és tettem egy matricát a légszűrőház tetejére.

Most szerényebb a motor esztétikája,nem tűnik olyan csilli-villinek,de közelebb áll a gyári designhoz.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Robpanzer
« Hozzászólás #29172 Dátum: 2008 Július 01, 19:26:22 »

Gratula!!
Ha hiszed ha nem, nekem ugyanez volt... Az AC-t nem lehet szétszedni? Akkor szereld le és alulról lökdösi egy tolórúd. Én annak ott egy csavarnyúzóval meglökdöstem (feldugtam neki Grin) és onnan már elindult a benzin. Lehetett látni ahogy szívja fel szépen.
Ha akkor sem akkor valahogy szét kell pedig szedni és a kis fúvókákat meg kell nézni... vagy ilyen kis szelepek azok. a visszaáramlónak, meg amiben a tankból jön a benya.

Szétszedni egyáltalán nem lehet... Szal, hogyha nem válik be ez a mdszer, amit amondtál, akkor veszek egy szédszethetőt, aztán felrakom azt.  Egyébként most egy pierburg van fennt.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #29171 Dátum: 2008 Július 01, 19:17:48 »

üdvw!
a Km órán lehet valahogy állítani, hogy pontosabban mérjen?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #29170 Dátum: 2008 Július 01, 19:01:00 »

Üdvw!
Sikerült betenni a motorháztetőt, és megkíséreltük a motor beindítását. Itt van egy kis probléma, ugyanis nem indul.  Az ac-ig megy a benzin (gondolom a gravitáció hatására) , de onnan nem. Mielőtt kivettük volna a motort működött...  Sajnos nem szétszerelhető az ac...  Megpróbáljam kífújni vmivel, hátha eltömődött?

Gratula!!
Ha hiszed ha nem, nekem ugyanez volt... Az AC-t nem lehet szétszedni? Akkor szereld le és alulról lökdösi egy tolórúd. Én annak ott egy csavarnyúzóval meglökdöstem (feldugtam neki Grin) és onnan már elindult a benzin. Lehetett látni ahogy szívja fel szépen.
Ha akkor sem akkor valahogy szét kell pedig szedni és a kis fúvókákat meg kell nézni... vagy ilyen kis szelepek azok. a visszaáramlónak, meg amiben a tankból jön a benya.
Robpanzer
« Hozzászólás #29169 Dátum: 2008 Július 01, 18:57:11 »

Üdvw!
Sikerült betenni a motorháztetőt, és megkíséreltük a motor beindítását. Itt van egy kis probléma, ugyanis nem indul.  Az ac-ig megy a benzin (gondolom a gravitáció hatására) , de onnan nem. Mielőtt kivettük volna a motort működött...  Sajnos nem szétszerelhető az ac...  Megpróbáljam kífújni vmivel, hátha eltömődött?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #29168 Dátum: 2008 Július 01, 16:46:55 »

Es ott is felig fel kellett emelni ?
nem, ott a földön áll  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #29167 Dátum: 2008 Július 01, 16:44:12 »

Régi autóskönyvben olvastam ilyet, csak ott a kerékre tekertek pár menetet kötélből, és annak a végét rántják meg.
Es ott is felig fel kellett emelni ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29166 Dátum: 2008 Július 01, 16:40:09 »

igen, az világos Smiley
aztán már csak vigyázni kell, hogy elöbb vedd ki üresbe mielőtt leengeded  Evil

Régi autóskönyvben olvastam ilyet, csak ott a kerékre tekertek pár menetet kötélből, és annak a végét rántják meg.

VW Beetle - the original since 1938
xoyox
« Hozzászólás #29165 Dátum: 2008 Július 01, 16:30:54 »

Ez eleg hujesegnek hangzik... Ha megtekerem a kereket feloldalt felemelve az autot es beindul a motor (mert sebessegben van!) akkor vszeg leugrik a bakrol vagy az emelorol ...
Vagy a diffi miatt ketszer olyan gyorsan forog a felemelt kerek, mig a masik all?
En biztos nem csinalnam meg ... ;-)
probald ki, mielött hülyesegeket irogatsz  !
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #29164 Dátum: 2008 Július 01, 16:12:33 »

De csak az egyik oldalt kell emelni, különben nem megy - ha jól sejtem.
Ez eleg hujesegnek hangzik... Ha megtekerem a kereket feloldalt felemelve az autot es beindul a motor (mert sebessegben van!) akkor vszeg leugrik a bakrol vagy az emelorol ...
Vagy a diffi miatt ketszer olyan gyorsan forog a felemelt kerek, mig a masik all?
En biztos nem csinalnam meg ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29163 Dátum: 2008 Július 01, 16:08:23 »

De csak az egyik oldalt kell emelni, különben nem megy - ha jól sejtem.

igen, az világos Smiley
aztán már csak vigyázni kell, hogy elöbb vedd ki üresbe mielőtt leengeded  Evil
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29162 Dátum: 2008 Július 01, 16:05:21 »

De csak az egyik oldalt kell emelni, különben nem megy - ha jól sejtem.

micsoda?

gyújtást ráadtad, 2esbe tetted, felemelted emelővel és kézzel megforgattad a kereket és beindult? : )))
hát ilyet ki nem találtam volna magamtól Grin
xoyox
« Hozzászólás #29161 Dátum: 2008 Július 01, 15:39:05 »

micsoda?

gyújtást ráadtad, 2esbe tetted, felemelted emelővel és kézzel megforgattad a kereket és beindult? : )))
hát ilyet ki nem találtam volna magamtól Grin
elindul total könnyeden . . .
Ha tök szar az öninditod stb, csak aram legyen . . .
Tulajdonkeppen ugyanaz, mintha betolnad nem ? csak ott futni kene utana Smiley Grin Grin Grin
/ jo az öreg a haznal Smiley /
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #29160 Dátum: 2008 Július 01, 15:32:17 »

micsoda?

gyújtást ráadtad, 2esbe tetted, felemelted emelővel és kézzel megforgattad a kereket és beindult? : )))
hát ilyet ki nem találtam volna magamtól Grin
pityubá is tud extrém módon autót indítani Cheesy

en szetszereles elött ujra mennek vele, jobban leszükitenem a hibaforrast.
aztan 2 megoldas marad: Kupplung vagy feltengely
ha kupplung azt latni fogod, nyelestengely, bordak, tarcsa, rugok benne stb.
ha feltengely , akkor hatul felemel, kerek + 36-os anya le, es tengely huzogat ki be, közben forgat es masik oldalon, kell a masik kerek ellenkezö iranyban forogjon
ha kottyanik, vagy a masik oldal nem forog, akkor szetszed
persze igy innen föleg nehez. ezert elötte kiados menet-proba !
/ valakivel, aki ha kell hazahuz /
meg egy :

Egyik fel hatul felemel, es kerek forgat ide-oda .
Ez arra jo, hogy a sebvaltot erezd jo-e a kapcsolat.
Ha sebbe van kapcsolva -2- akkor erezhetö esetleg a hiba( ha van )
/ ha gyujtas lenne es 2-es sebesseg bekapcsova lenne, elindulna a motor- elörefele tekerve persze a kerek Smiley  /
en soxor inditottam igy a Lavinat a vasarlas utan, mert a starter tönkre volt


köszi, próbálkozni fogok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29159 Dátum: 2008 Július 01, 15:29:35 »


/ ha gyujtas lenne es 2-es sebesseg bekapcsova lenne, elindulna a motor- elörefele tekerve persze a kerek Smiley  /
en soxor inditottam igy a Lavinat a vasarlas utan, mert a starter tönkre volt


micsoda?

gyújtást ráadtad, 2esbe tetted, felemelted emelővel és kézzel megforgattad a kereket és beindult? : )))
hát ilyet ki nem találtam volna magamtól Grin
xoyox
« Hozzászólás #29158 Dátum: 2008 Július 01, 15:23:39 »

egy intenzív balkanyarnál jött a hiba ésegy másiknál nyomtalanul eltűnt
en szetszereles elött ujra mennek vele, jobban leszükitenem a hibaforrast.
aztan 2 megoldas marad: Kupplung vagy feltengely
ha kupplung azt latni fogod, nyelestengely, bordak, tarcsa, rugok benne stb.
ha feltengely , akkor hatul felemel, kerek + 36-os anya le, es tengely huzogat ki be, közben forgat es masik oldalon, kell a masik kerek ellenkezö iranyban forogjon
ha kottyanik, vagy a masik oldal nem forog, akkor szetszed
persze igy innen föleg nehez. ezert elötte kiados menet-proba !
/ valakivel, aki ha kell hazahuz /
meg egy :

Egyik fel hatul felemel, es kerek forgat ide-oda .
Ez arra jo, hogy a sebvaltot erezd jo-e a kapcsolat.
Ha sebbe van kapcsolva -2- akkor erezhetö esetleg a hiba( ha van )
/ ha gyujtas lenne es 2-es sebesseg bekapcsova lenne, elindulna a motor- elörefele tekerve persze a kerek Smiley  /
en soxor inditottam igy a Lavinat a vasarlas utan, mert a starter tönkre volt

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #29157 Dátum: 2008 Július 01, 14:38:00 »

mivel kanyarban vetted eszre a hibat gondoltam egy feltengely Seegergyürü töresre . . .
ha nem, akkor szerelesi hiba lehet valahol a Kupplung körül. meg kell nezni-motor ujra ki. mas nem jut eszembe
egy intenzív balkanyarnál jött a hiba ésegy másiknál nyomtalanul eltűnt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
xoyox
« Hozzászólás #29156 Dátum: 2008 Július 01, 14:02:13 »

csak motor felújítás volt, a váltóhoz max addig nyúltunk, amíg leszedtük róla a motort. nem volt kerregés, vagy csattogás, inkább mintha a motor magában pörögne. kuplung lett cserélve
mivel kanyarban vetted eszre a hibat gondoltam egy feltengely Seegergyürü töresre . . .
ha nem, akkor szerelesi hiba lehet valahol a Kupplung körül. meg kell nezni-motor ujra ki. mas nem jut eszembe
Oldalak: 1 ... 1281 1282 1283 1284 1285 [1286] 1287 1288 1289 1290 1291 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.