www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 16:54:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1167 1168 1169 1170 1171 [1172] 1173 1174 1175 1176 1177 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14886909 alkalommal)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33771 Dátum: 2009 Január 18, 20:41:14 »

Na ma ért egy kellemetlen meglepetés a bogárral.
A taposólemezeket rozsdátlanítottam - szerencsére csak felületi rozsda volt rajtuk, drótkefe szépen levitte, aztán rá a Prodax, 1 hét száradás , majd jöhet a festés. Felhajtottam a küszöbnél a szőnyegeket, odanyúltam, és több marék rozsda jött ki... alánéztem, hát a baloldali küszöb végig rohadt... érdekes, hogy a jobb az teljesen jó. Szerintetek mi pénzbe kerül egy küszöbcsere?

Sztem olyan 25-100E-ig, a munka igényességétől függően.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33770 Dátum: 2009 Január 18, 20:40:27 »

Prodax
Az mi?
Nehogy azt mondjátok, hogy villanykapcsoló...

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #33769 Dátum: 2009 Január 18, 20:38:36 »

Na ma ért egy kellemetlen meglepetés a bogárral.
A taposólemezeket rozsdátlanítottam - szerencsére csak felületi rozsda volt rajtuk, drótkefe szépen levitte, aztán rá a Prodax, 1 hét száradás , majd jöhet a festés. Felhajtottam a küszöbnél a szőnyegeket, odanyúltam, és több marék rozsda jött ki... alánéztem, hát a baloldali küszöb végig rohadt... érdekes, hogy a jobb az teljesen jó. Szerintetek mi pénzbe kerül egy küszöbcsere?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33768 Dátum: 2009 Január 18, 20:36:45 »

A termosztát hidegben teljesen bezárja a lamellákat?
Nem, csak részben.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33767 Dátum: 2009 Január 18, 19:53:21 »

A termosztát hidegben teljesen bezárja a lamellákat?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33766 Dátum: 2009 Január 18, 18:01:32 »

csak a szerkezetnél számít a vezetett/nem vezetett kinyomócsapágy ?  a tárcsánál mindegy ?
van egy felujitott tárcsám 180as 8e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33765 Dátum: 2009 Január 18, 18:00:57 »

tárcsánál mindegy
Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33764 Dátum: 2009 Január 18, 17:33:58 »

csak a szerkezetnél számít a vezetett/nem vezetett kinyomócsapágy ?  a tárcsánál mindegy ?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33763 Dátum: 2009 Január 16, 22:26:59 »

Jjaja.Ha jobban akarsz menni +köbcenti,jó karbi(k),nem ilyen bizonytalan faszságok.

turbó  Evil Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33762 Dátum: 2009 Január 16, 21:39:27 »

Ő titkok tudója.
Sztem rosszul kötötted be, ennyi.

De mindenki azt tesz bele amit akar. Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33761 Dátum: 2009 Január 16, 20:05:01 »

Üdv Maresz Úr!
üdvw

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #33760 Dátum: 2009 Január 16, 19:57:31 »

Jjaja.Ha jobban akarsz menni +köbcenti,jó karbi(k),nem ilyen bizonytalan faszságok.
így van, ami már bizonyított......
kb. 22-23e km van a megszakítómban, a rajzás elött ellenőriztem a hézagot, monnyuk tavaly nem sokat ment Smiley

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #33759 Dátum: 2009 Január 16, 19:54:41 »

igy van
Üdv Maresz Úr!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33758 Dátum: 2009 Január 16, 19:51:59 »

Jjaja.Ha jobban akarsz menni +köbcenti,jó karbi(k),nem ilyen bizonytalan faszságok.
igy van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #33757 Dátum: 2009 Január 16, 19:47:10 »

'asszem ez a lényeg Wink
Jjaja.Ha jobban akarsz menni +köbcenti,jó karbi(k),nem ilyen bizonytalan faszságok.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #33756 Dátum: 2009 Január 16, 19:41:23 »

közben rájöttem, hogy rossz útón járok. Az ilyen megoldások elveszik az ízét a Bogarazásnak.
'asszem ez a lényeg Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #33755 Dátum: 2009 Január 16, 19:18:24 »

Én egy évben elketyegek 7-800 kilométert.Nekem belefér a karbantartás.

Majd a tízszeresét tekerem bele a kilométerórába 1 év alatt, de egyetértek veled. Volt nekem is CPI gyújtásom(ez megadta magát), sőt egyszer alkottam egy mikrokontrolleres programozható gyújtást is: ehhez összesen a gyújtáselosztót kellett átalakítani egy picit, úgyhogy plusszba mindig volt nálam egy komplett "hagyományos" elosztó is, amit aztán szerencsére soha nem kellett használni: jól működött, de nem volt érezhető különbség. Akkor lett volna értelme ha az egyszerű fordulatszámfüggő szabályozás helyett - amihez elég volt egy "görbe" adatait megadni - figyelembe vettem volna a motor-hőmérsékletet/ motor-terhelést. Ott bukott meg a dolog hogy ez már elég sok "görbét" eredményez amit kisérletezéssel kellett volna kitalálni...  De nem ezért került vissza a régi rendszer, közben rájöttem, hogy rossz útón járok. Az ilyen megoldások elveszik az ízét a Bogarazásnak.

'81 Hecho en México
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #33754 Dátum: 2009 Január 16, 18:20:23 »

A megszakítóból eredő problémák azért nem állnak fenn teljesen: nem fog beégni a megszakítód, nem lesz érzékeny a megszakítóhézagra, kondi sem okozhat problémát -> tovább tart + fordulatszámfüggetlen a szikra-teljesítménye. (csak közben behoztál a rendszerbe egy + hibaforrást is)
Én egy évben elketyegek 7-800 kilométert.Nekem belefér a karbantartás.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #33753 Dátum: 2009 Január 16, 18:16:19 »

Ezeknek a gyújtás-kütyüknek amúgy mi jelentőségük van, ha amúgyis jó a széria gyújtás? Mi lehet tulajdonképpen még jobb egy jó gyújtástól?
Hidegen, melegen jól indul, nem hagy ki, nem köpdösi a gyertyákat, gyújtásproblémám nem nagyon van. Állítani meg ezt is kell, azt is kell, a megszakítóból eredő problémák ugyanúgy fennállnak ennél a rendszernél is.

A megszakítóból eredő problémák azért nem állnak fenn teljesen: nem fog beégni a megszakítód, nem lesz érzékeny a megszakítóhézagra, kondi sem okozhat problémát -> tovább tart + fordulatszámfüggetlen a szikra-teljesítménye. (csak közben behoztál a rendszerbe egy + hibaforrást is)

'81 Hecho en México
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33752 Dátum: 2009 Január 16, 17:35:46 »

Ezeknek a gyújtás-kütyüknek amúgy mi jelentőségük van, ha amúgyis jó a széria gyújtás? Mi lehet tulajdonképpen még jobb egy jó gyújtástól?
Hidegen, melegen jól indul, nem hagy ki, nem köpdösi a gyertyákat, gyújtásproblémám nem nagyon van. Állítani meg ezt is kell, azt is kell, a megszakítóból eredő problémák ugyanúgy fennállnak ennél a rendszernél is.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #33751 Dátum: 2009 Január 16, 16:46:05 »

Egy szovjet csodám nekem is van. Állítólag a trafó elé kell bekötni. Kb. 127 voltot ad a primer körnek....
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #33750 Dátum: 2009 Január 16, 10:57:27 »


Nekem is vmi hasonló cucc van. Egy kis dobozka. 80-as évekbeli. De nálam a trafó is maradt a gyári.

Az valószínűleg tranzisztoros gyújtás, a primer jel gyorsabban szakad meg, így nagyobb lesz az indukált szekunder feszültség, és annak felfutása.

VW Beetle - the original since 1938
Robpanzer
« Hozzászólás #33749 Dátum: 2009 Január 16, 09:29:27 »

Semmi mást nem kell kicserélni!
Sajna a mexakító marad, de azért ...  Wink


Nekem is vmi hasonló cucc van. Egy kis dobozka. 80-as évekbeli. De nálam a trafó is maradt a gyári.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33748 Dátum: 2009 Január 15, 22:38:37 »

Biztos sokat levolt mar irva.
De valaki röviden összefoglalhatná nekem. Hogy mivel jobb ez a trafo es mit kell hozza cserelni meg.

Semmi mást nem kell kicserélni!
Sajna a mexakító marad, de azért ...  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 15, 22:40:16 írta imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #33747 Dátum: 2009 Január 15, 22:19:44 »

Ez már párszor ki lett itt tárgyalva.
Vagy jó lesz sokáig, vagy az első évben megadja magát, rossz esetben az út szélén szerszám és tartalék trafó nélkül. Szóval amíg működik, addig jól teszi a dolgát, de egy csere-trafót érdemes magaddal cipelni.
Biztos sokat levolt mar irva.
De valaki röviden összefoglalhatná nekem. Hogy mivel jobb ez a trafo es mit kell hozza cserelni meg.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #33746 Dátum: 2009 Január 15, 21:27:36 »

Ok, köszönöm.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33745 Dátum: 2009 Január 15, 21:17:01 »

szerintem, felesleges  ezen matekolni
gyors vagy vazze! Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33744 Dátum: 2009 Január 15, 21:16:30 »

Kérdés: Typ4-es 2000-es motorról a karbikat át lehet -e rakni nagy szopás nélkül a typ1-es re, van-e értelme, létezik-e hozzá szívócső, illetve mit kell még cserélni, hogy jó legyen, be lehessen építeni.
 szerintem nincs értelme (a szerintemet akár el is hagyhatjuk)

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33743 Dátum: 2009 Január 15, 21:15:38 »

Kérdés: Typ4-es 2000-es motorról a karbikat át lehet -e rakni nagy szopás nélkül a typ1-es re, van-e értelme, létezik-e hozzá szívócső, illetve mit kell még cserélni, hogy jó legyen, be lehessen építeni.
szerintem, felesleges  ezen matekolni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #33742 Dátum: 2009 Január 15, 21:03:45 »

Kérdés: Typ4-es 2000-es motorról a karbikat át lehet -e rakni nagy szopás nélkül a typ1-es re, van-e értelme, létezik-e hozzá szívócső, illetve mit kell még cserélni, hogy jó legyen, be lehessen építeni.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33741 Dátum: 2009 Január 15, 20:45:44 »

azt jelenti.A mocim gyári, úgyhogy ilyen is volt, gyanítom a hőcserélője nem az eredeti már.
Jaja az enyém is ilyen! (Csak még a hőcserélőn is rajta a csatlakozási hely.... Tongue  Wink)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33740 Dátum: 2009 Január 15, 20:13:48 »

Mintha 2T kipuffot pucolna az ember. Pisztoly be érzéssel és egy kis plusz oxigén. Füstöl mint az M62 aztán begyullad és kész.  Grin
Nekem nem volt ilyenem sajna, így marad a homok meg a gumicső. A homokot, egy régi kislábosban kemping gázon melegítettem fel, saját, még középsulis gyakszán készített bádogtölcsérrel töltöttem be.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33739 Dátum: 2009 Január 15, 20:11:02 »

Végül a lakatos valamilyen hegesztővel hevítette,égette ki belőle a kokszot.

Mintha 2T kipuffot pucolna az ember. Pisztoly be érzéssel és egy kis plusz oxigén. Füstöl mint az M62 aztán begyullad és kész.  Grin
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #33738 Dátum: 2009 Január 15, 19:49:30 »

Na ma nem kis szenvedések árán kipuccantottam az előmelegítő csövét.
Az én szívócsövemmel is nagyon megszenvedett Porsche.

Először próbálkozott,kocogtatással,ütögetéssel.Semmi.Aztán jött a bowden a fúrótokmányba.Semmi.Utána napokig(talán egy hétig is),erős maró savval volt feltöltve,áztatva.Semmi.Végül a lakatos valamilyen hegesztővel hevítette,égette ki belőle a kokszot.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33737 Dátum: 2009 Január 15, 19:34:45 »

anno nekünk homokszoros emberünk pucolta ki!hibátlanul! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33736 Dátum: 2009 Január 15, 18:29:06 »

Na ma nem kis szenvedések árán kipuccantottam az előmelegítő csövét.

Nos ez vár rám is hétvégén.Csak én cserélem egyből másikra.Garázs nincs sajna!
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33735 Dátum: 2009 Január 15, 18:26:44 »

Ilyet tudok adni.De olyan, hogy nem tudod kihúzni belőle.Lehet kabrióba való volt.
csak találok normálisat
de azért köszi Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33734 Dátum: 2009 Január 15, 18:21:30 »


Ilyet tudok adni.De olyan, hogy nem tudod kihúzni belőle.Lehet kabrióba való volt.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33733 Dátum: 2009 Január 15, 17:14:34 »

Smiley jó meló, főleg ilyen hidegben


fűtött garázsban, kellemes 20 fokban nem vészes. Tongue Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33732 Dátum: 2009 Január 15, 17:13:57 »

Smiley jó meló, főleg ilyen hidegben

a "hátra" az azt jelenti hogy a kocsi eleje felé? a tűzfal és a kutyaház között? múltkor mintha azt mondta volna valaki, hogy 66-ban volt ilyen hőcserélő (bár az enyém is ilyen)
azt jelenti.A mocim gyári, úgyhogy ilyen is volt, gyanítom a hőcserélője nem az eredeti már.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 1167 1168 1169 1170 1171 [1172] 1173 1174 1175 1176 1177 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.231 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.