www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 21:45:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921401 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1160 1161 1162 1163 1164 [1165] 1166 1167 1168 1169 1170 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15604484 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34054 Dátum: 2009 Január 25, 17:26:30 »

Na sikerült kivenni a 2.0-ás motort kivenni a buszból. Hát mit mondjak. Aki nem igazán ért hozzá vagy nincs megfelelő emelője vagy csak ketten vannak AZ NE FOGJON HOZZÁ! Nem volt olyan vészes de volt vele munka. Az első 3 óra azzal telt hogy az apróságokat kötöttük le megnéztük hogy jön ki és persze rengeteg csavarlazítóval beáztattuk a csavarokat. A legjobb az egészben az volt hogy 4 ember kötélen engedte le a kaszniból a motort a váltóval egyben. A másik jó móka az álló fűtés leszerelése (eberspacher ba6) a hozzá tartozó csecsebecsékkel és kábelkötegekkel. De megvan! Jöhet az 1.6-os két hét múlva.

Ha valaki ilyenre vetemedik akkor jó munkát hozzá (és persze rengeteg csavarlazítót)!

t2a kivehető hátfal és akna nekünk fél óra alatt kinn van Smiley 1.6
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #34053 Dátum: 2009 Január 25, 17:22:25 »

2 literest miért cseréled le 1,6osra ?  Roll Eyes
szerintem az egyik buszból kiszedi és a másikba berakja...de nem biztos
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #34052 Dátum: 2009 Január 25, 17:16:10 »



2 literest miért cseréled le 1,6osra ?  Roll Eyes

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #34051 Dátum: 2009 Január 25, 17:08:39 »

Na sikerült kivenni a 2.0-ás motort kivenni a buszból. Hát mit mondjak. Aki nem igazán ért hozzá vagy nincs megfelelő emelője vagy csak ketten vannak AZ NE FOGJON HOZZÁ! Nem volt olyan vészes de volt vele munka. Az első 3 óra azzal telt hogy az apróságokat kötöttük le megnéztük hogy jön ki és persze rengeteg csavarlazítóval beáztattuk a csavarokat. A legjobb az egészben az volt hogy 4 ember kötélen engedte le a kaszniból a motort a váltóval egyben. A másik jó móka az álló fűtés leszerelése (eberspacher ba6) a hozzá tartozó csecsebecsékkel és kábelkötegekkel. De megvan! Jöhet az 1.6-os két hét múlva.

Ha valaki ilyenre vetemedik akkor jó munkát hozzá (és persze rengeteg csavarlazítót)!

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34050 Dátum: 2009 Január 25, 16:35:45 »

Ha nincs rajta, gondolom, nem testel.
Ha rajta van, akkor vártál vele?
...mert nekem kb 5 perc alatt megy fel.
de 2 saru megy rá, vmelyik test nem?
de nekem  5 mp alatt felmegy 3/4 ig ha hozzáér, a maradék út megtételéhez csak nem kellenek percek, de vártam annyit
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34049 Dátum: 2009 Január 25, 16:02:38 »

kérnék egy kis segítséget
Ha nincs rajta, gondolom, nem testel.
Ha rajta van, akkor vártál vele?
...mert nekem kb 5 perc alatt megy fel.

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34048 Dátum: 2009 Január 25, 14:49:31 »

kérnék egy kis segítséget
a benzinszintjelzőmet próbálom megcsinálni, kicseréltem az órán lévő kis csillapító ellenállást ami téglatest alakú és az órára van rácsavarozva
felrakom mind2 sarut és gyújtástadok:
HA nem csavarom be akis rögzítő csavarját ami az ellenállást az órához fogja akkor a mutató az órában gyorsan elmegy az 1/1 jelzésen túl, ami reális is lehet hiszen tele van a tank nagyon
HA becsavarom a rögzítő csavart akkor a 1/2 és 1/1 jelzés között félúton lecövekel a mutató, ami nem reális
HA kiszedem a csavart megint több mint telinek mutatja a tankot

Lehet e olyan eset hogy a benyaszintjelző nem megfelelő feszültségek vagy túlveszek miatt nem üres hanem a teli állapot fölé akad ki? tehát az 1/1 jelzés utánra beáll és nem mozdul?

miéert van az hogyha hozzáér az ellenállás az órához  akkor keveset mutat és mikor nem ér hozzá akkor sokat?

tényleg csak a csavaron múlik, közben nem mozdítok el semmi mást, ha papírlapot rakok az óra és az ellenállás közé és odanyomom de nincs csavar akkoris sokat mutat , nem értem és elegem is van lassan
Robpanzer
« Hozzászólás #34047 Dátum: 2009 Január 24, 19:05:29 »

net stb de lég huzos 30-40tölindul.....

co mérő nélkül csak a szinkronteszterrel nem lehet jól belőni?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34046 Dátum: 2009 Január 24, 18:31:30 »

co mérőt hun lehet kapni? Stroboszkópot időközben már szereztem.
net stb de lég huzos 30-40tölindul.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #34045 Dátum: 2009 Január 24, 18:28:54 »

hézagmérő, csavarhúzó, krova, multiméter/próbalámpa, stroboszkóp, szinkronteszer, co mérő , fül, nőgyógyász kéz, "érzés"  Grin Grin

co mérőt hun lehet kapni? Stroboszkópot időközben már szereztem.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15002

« Hozzászólás #34044 Dátum: 2009 Január 24, 16:27:02 »

2 hónap állás után ma beröffentettem a bogarat.

Légszűrő le, kb 20 ml benya a szívócsőbe és már járt is a motor.  Smiley
Járattam 20 percet, aztán leállítottam.

Volt itt szó szívócső jegesedésről, ugyan itt most 8 fok volt, de fotóztam nektek (Igaz csak régi telóval).



Az én előmelegítő csövem is elvan dugulva.   Embarrassed
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34043 Dátum: 2009 Január 24, 15:47:31 »

Ha motorfelújítás után be szeretném jól állítani a motoromat, akkor milyen eszközökre lenne ehhez szükségem?  Gyújtást, karburátort.... 2  weber karbi lesz fennt. köszi.

hézagmérő, csavarhúzó, krova, multiméter/próbalámpa, stroboszkóp, szinkronteszer, co mérő , fül, nőgyógyász kéz, "érzés"  Grin Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #34042 Dátum: 2009 Január 24, 15:40:21 »

Igen. Alap, de a klipp miatt könnyen használható. Érzékeny, és elég jó a fényereje is.
"Cartrend nur für OBI" felirat van csak, a gyártóra nem találok utalást, német nyelvű a leírás, de ki tudja ...  Grin

Van egy ugyanilyen nekem is AROSO név alatt, szintén német papírokkal.

'81 Hecho en México
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34041 Dátum: 2009 Január 24, 10:46:11 »

és jól működik?
milyen gyártmány? valami made is china?

Igen. Alap, de a klipp miatt könnyen használható. Érzékeny, és elég jó a fényereje is.
"Cartrend nur für OBI" felirat van csak, a gyártóra nem találok utalást, német nyelvű a leírás, de ki tudja ...  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Robpanzer
« Hozzászólás #34040 Dátum: 2009 Január 24, 10:44:04 »

Ha motorfelújítás után be szeretném jól állítani a motoromat, akkor milyen eszközökre lenne ehhez szükségem?  Gyújtást, karburátort.... 2  weber karbi lesz fennt. köszi.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #34039 Dátum: 2009 Január 24, 10:01:19 »

Ilyen is van, (pont tőle Grin ,meg 1 szép régi NDK), de a lent említettek és a kíváncsiság kedvéért meg szeretném nézni, hogy maga a jel jó helyen van-e!
és jól működik?
milyen gyártmány? valami made is china?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34038 Dátum: 2009 Január 24, 08:58:15 »


Ilyen is van, (pont tőle Grin ,meg 1 szép régi NDK), de a lent említettek és a kíváncsiság kedvéért meg szeretném nézni, hogy maga a jel jó helyen van-e!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #34037 Dátum: 2009 Január 24, 08:34:36 »

óra van, kérdés elfér-e? (1,2D) holnap mostmár muszáj leszek kipróbálni  Grin
(majd referálok)
vagy venni kell ilyet Smiley  http://racing-bazar.hu/egyeb/szerszam/_uj_gyujtasbeallito_stroboszkop

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #34036 Dátum: 2009 Január 23, 21:41:07 »

Akkor jó drágán vetted  Wink

Én legutóbb az N15Y-t 400 körül vettem, egy másik helyen meg 500-ért na oda se mentem többet  Cool
Én itt Gyálon 320Ft körül vettem 1hónapja.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34035 Dátum: 2009 Január 23, 21:21:49 »

Duplaszívósnál necces lehet. Talán valami hosszabbítóval. Én anno egy gyertyából csináltam "indikátort" a Pannóniámhoz. Porcelán ki, 6-os anya az aljára (1 mm a menetemelkedés) menetes szár bele, és a tetejére egy 10-es osztású tárcsa. Tized mm-re jó Smiley


óra van, kérdés elfér-e? (1,2D) holnap mostmár muszáj leszek kipróbálni  Grin
(majd referálok)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #34034 Dátum: 2009 Január 23, 21:14:26 »

Duplaszívósnál necces lehet. Talán valami hosszabbítóval. Én anno egy gyertyából csináltam "indikátort" a Pannóniámhoz. Porcelán ki, 6-os anya az aljára (1 mm a menetemelkedés) menetes szár bele, és a tetejére egy 10-es osztású tárcsa. Tized mm-re jó Smiley

ok, elfogadom.
és akkor vissza az első kérdésre: az indikátoróra nem fér el?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34033 Dátum: 2009 Január 23, 20:56:26 »

ok. akkor csinálsz tíz mérést/jelölést és kiátlagolod a hibát. De hidd el, hogy meg lehet elég pontosan is csinálni, ki sem kell venni a pálcát a mérésk között.

ok, elfogadom.
és akkor vissza az első kérdésre: az indikátoróra nem fér el?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #34032 Dátum: 2009 Január 23, 20:54:57 »

ok, ezt is értem
de mivel 1...2mm tévedés, akár 5° (vagy attól is több, helyzettől függően) szögeltérést is okozhaz, mi értelme így ...

ok. akkor csinálsz tíz mérést/jelölést és kiátlagolod a hibát. De hidd el, hogy meg lehet elég pontosan is csinálni, ki sem kell venni a pálcát a mérésk között.

'81 Hecho en México
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34031 Dátum: 2009 Január 23, 20:38:43 »

még indikátorórával is érdemes egyszer-kétszer átforgatni a motort mielőtt komolyan vesszük (csak nemtom elfér-e a Bogár motornál)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34030 Dátum: 2009 Január 23, 20:36:32 »

fix hosszúságú pálca van bedugva a hengerbe.

tekered => sűrítési ütemben eléri. kiveszed. egyik pont.
tekered => terjeszkedési ütemben bedugod, mikor visszakerül az eredeti helyzetbe, ez amásik pont

ok, ezt is értem
de mivel 1...2mm tévedés, akár 5° (vagy attól is több, helyzettől függően) szögeltérést is okozhaz, mi értelme így ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34029 Dátum: 2009 Január 23, 20:21:12 »

ezt értem, de ha a két köztes állapotot is csak saccra állítom, akkor ....  Huh



fix hosszúságú pálca van bedugva a hengerbe.

tekered => sűrítési ütemben eléri. kiveszed. egyik pont.
tekered => terjeszkedési ütemben bedugod, mikor visszakerül az eredeti helyzetbe, ez amásik pont

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #34028 Dátum: 2009 Január 23, 20:16:15 »

ezt értem, de ha a két köztes állapotot is csak saccra állítom, akkor ....  Huh



Elvileg nem tudod saccra állítani, hiszen a 'mérőpálca' hossza nem változik meg a két beállítás között. A neheze az hogy ugyanolyan szögben is álljon,de szerintem még ez is megoldható.

A két jelölés bárhova eshet, nem pont +/-90 (a pálca hosszától függ), aztán utánna már csak szögfelezőt kell venni rajta...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34027 Dátum: 2009 Január 23, 19:48:36 »



mi van akkor, ha így sikerül ...

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34026 Dátum: 2009 Január 23, 19:46:52 »



de a rajz viszont vérprofi  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34025 Dátum: 2009 Január 23, 19:46:07 »



ezt értem, de ha a két köztes állapotot is csak saccra állítom, akkor ....  Huh


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #34024 Dátum: 2009 Január 23, 19:44:08 »

Gumisműhelyben hátra és felfelé emelőemelővel. Szerszám van mindenféle még légkulcs is a motort meg használt gumikra akarjuk lerakni. Ja és öt tettrekész ember. Egy gumis egy mosógépszerelő két autószerelő és én aki egyikhez se értek de tanulékony vagyok.

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #34023 Dátum: 2009 Január 23, 19:43:59 »

és azt hogy csinálod?


[a csatolmányt egy admin törölte]

'81 Hecho en México
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #34022 Dátum: 2009 Január 23, 19:35:30 »

Aknán, bakon, vagy csáposon szeditek ki?
A motor  nem 2 kiló, vigyázzatok, ha leteszitek, a hőcserélők hamarabb leérnek, mint a motor , kell alá egy darab padló. A sima dugós kulcs készletnél a hagyományos villás, vagy csillag kulcsokkal jobban lehet boldogulni,könnyebben  elférni.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #34021 Dátum: 2009 Január 23, 19:24:20 »

kibírod azt a 4 csavart, ami összefogja a kettőt Cheesy

Azt hittem egyszerűbb egyben lefelé.

Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #34020 Dátum: 2009 Január 23, 19:23:38 »

Szerintem nem férsz hozzá a váltóhoz rendesen, ha benn a motor, legalább is csomagtéri szerelőajtó nélkül. Úgy rémlik, de nem vagyok benne biztos.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34019 Dátum: 2009 Január 23, 19:22:55 »

Egyben szerettem volna mind a kettőnél kivenni. Az úgy nem lehetséges?



kibírod azt a 4 csavart, ami összefogja a kettőt Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #34018 Dátum: 2009 Január 23, 19:20:15 »

A typ-4-nél az ujjaidra.  Grin Az játékos, a typ1 a Váciak oldalán le van írva részletesen szerszám igénnyel egyetemben . Motor-váltó külön-külön .


Egyben szerettem volna mind a kettőnél kivenni. Az úgy nem lehetséges?


Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #34017 Dátum: 2009 Január 23, 19:16:46 »

A typ-4-nél az ujjaidra.  Grin Az játékos, a typ1 a Váciak oldalán le van írva részletesen szerszám igénnyel egyetemben . Motor-váltó külön-külön .

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #34016 Dátum: 2009 Január 23, 19:07:56 »

Csak egy gyors kérdés. Mennyire nehéz t2b-ből motort váltóval kivenni. Az egyik 1.6 a másik 2.0. Mire kell nagyon figyelni? Holnap szétszedjük remélem mind a kettőt.

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #34015 Dátum: 2009 Január 23, 18:49:49 »

Nem kell óra, hiszen két egyenlő távolságot kell beállítani.

és azt hogy csinálod?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 1160 1161 1162 1163 1164 [1165] 1166 1167 1168 1169 1170 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.