www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 22:31:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1141 1142 1143 1144 1145 [1146] 1147 1148 1149 1150 1151 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14870411 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #34811 Dátum: 2009 Március 05, 11:23:34 »

milyen kondenzátor kell typ4 2literes motorhoz? (normál 12V-s gyuszi)

sürgős.

köszi  Wink

ugyanolyan

mármint a CJ-shez, például
mert a CU-snak ugye az a buzigyújtása van...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #34810 Dátum: 2009 Március 05, 11:09:45 »

milyen kondenzátor kell typ4 2literes motorhoz? (normál 12V-s gyuszi)

sürgős.

köszi  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
xoyox
« Hozzászólás #34809 Dátum: 2009 Március 05, 09:29:39 »

emberek
sajnos a betervezett 1 euros budget tulleptem eddig 2 juroval, de most megvan a cucc az egyemberes legteleniteshez. este megvettem a müanyag atlacco csövet 5 metert (biztos ami biztos) ma reggel le-esztergaltam a homokfuvo pisztolyom elejet , arra ratolom a kis csövet , a csö vegere köszörültem egy tudomanyos gummi dugot ,/ elöször patikaban rendeltem , de mivel 3 napig nem voltak kepesek leszallitani stornieroztam /  atfurtam, es bele dugtam a csövet.
 a Dugo bekerül a fektartalyba, es a kompreszsorbol  benyomatom a 0,5- 1 bar nyomast...ez megnyomja a fekfolyadekot, es jobb kezzel kicsavarom a nippelt, es foylik, az isteni nedü...
ha mar nem jön buborek = lezarom.
megyek  a masik fekhez stb.5 meter eleg hosszu lesz

ebayon vannak cuccok, de ezt elöbb kiprobalom, mert a nemetek forumjan regeltek erröl a megoldasrol
van egy masik versio is, amikor felfüggesztesz a nyitott csomagtarto tetejere egy kimosott ablakmoso tartalyt, ezt feltöltöd 1-2 liter fekfolyadekkel, ezt helyezed nyomas ala, es igy nem erhet meglepetes, hogy kifogy a fekfolyadek a fekfolyadektartaklybol. . . .

ami a föfekhenger beszarasat illeti süsü kb leirta a lenyeget, en esküszöm a bugnet forumjara, amit ott leközölnek, azon soxor kifekszek, olyan forgalom, es hozzaszolasok vannak:)
van Archiv, ahol utanaolvashatsz , kikereshetsz technikai ertekezeseket. stb
es csak es kizarolag Bogarrol. semmi masrol nincs duma.
 
ratro szokott naluk hirdetni,  mar vagy 3 x olvastam a fordulatmeröjet kinalgatja Smiley), de amig 60 juroert kapsz addig az övet 100-ert nem adja el . 
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34808 Dátum: 2009 Március 04, 22:56:34 »

Hmmm ez tetszett eddig a legjobban Grin Grin Grin
 De mindig ráérsz mikor sietek? Wink
ha éppen ott vagy ahol én sietek akkor nincs gáz  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34807 Dátum: 2009 Március 04, 22:56:26 »

Azt én tudom, hogy hogyan kopik el. Csak ócska autóink voltak, a huszonéves Barkasunkon még políroztam is ezres, meg kétezres papírral a munkahenger falát, mert apám sajnálta kidobni... Cumi.
na meg kapni sem nagyon lehetett ugyebár...


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34806 Dátum: 2009 Március 04, 22:53:45 »

ha retek kerül a főfékhengerbe az szépen elkezdi koptatni a falat és a karmantyút. Hol beakad a kosz a fal és a gumi közé hol bejut a térbe. Végén megadja magát a gumi.
Azt én tudom, hogy hogyan kopik el. Csak ócska autóink voltak, a huszonéves Barkasunkon még políroztam is ezres, meg kétezres papírral a munkahenger falát, mert apám sajnálta kidobni... Cumi.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34805 Dátum: 2009 Március 04, 22:50:45 »

Sohasem csinált ilyet soha egyetlen kocsink sem. Márpedig nem szervízben javíttatjuk a féket...
ha retek kerül a főfékhengerbe az szépen elkezdi koptatni a falat és a karmantyút. Hol beakad a kosz a fal és a gumi közé hol bejut a térbe. Végén megadja magát a gumi. A fék nem játék. Egyszer jó egyszer nem légtelenítés és fékolajcsere után és nem folyatnak extrém módon a kerék feékhengerek akkor kizárásos alapon főfék henger. 10 ből 9 alkalommal így kezdődik.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 04, 22:52:38 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34804 Dátum: 2009 Március 04, 22:48:26 »

Csere. Főfékhenger. Elereszti a nyomást.
így van, fenn akadt a fenékszelep.


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34803 Dátum: 2009 Március 04, 22:47:47 »

neked a főfék hengered fog megpusztulni. eleinte ritkán csinálja, majd egyre gyakrabban és elszáll.
Sohasem csinált ilyet soha egyetlen kocsink sem. Márpedig nem szervízben javíttatjuk a féket...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34802 Dátum: 2009 Március 04, 22:45:31 »

ez már csak azért is vicces, mert a könyv szeirnt is úg ykel llégteleníteni,hoyg a végén lenyomva tartod a pedált, amíg becsavarják a légtelenítőcsavart.
ez így igaz, csak nem padlón, hanem megtartva.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34801 Dátum: 2009 Március 04, 22:44:56 »

ezzel cuccal egyedül 2perc lat légteleniteni léhet..............de én nem szeretm
én se mert ha a légtelenítőnél nem illeszkedik fel normálisan a sityak akkor maradhat benn levegő.


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34800 Dátum: 2009 Március 04, 22:44:00 »

ha légtelenítéskor padlóra pumpálják akkor beszarhat, mivel a dugattyúnak van egy útja ahol használat közben jár. Ott kopik jobban a munkahenger fala. ha te padlóra nyomod légtelenítéskor akkor megragadhat, vagy kifordulhat a karmantyú. Ezért légtelenítéskor és fékolja cserénél is max félig szabad lenyomni a pedált.

ez már csak azért is vicces, mert a könyv szeirnt is úg ykel llégteleníteni,hoyg a végén lenyomva tartod a pedált, amíg becsavarják a légtelenítőcsavart.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34799 Dátum: 2009 Március 04, 22:43:22 »

Légtelenítve van, ha lenne benne levegő, akkor nem lenne betonkemény alapállapotban, és nem csak időleges lenne a hiba.
Fékdob, lehetséges, hogy ott van a bibi, de az is állandó jellegű probléma lenne nem?
Elvileg pöccre be lett állítva a fék 2 hónapja, amikr rendbetettük a gépet, annyira nem vagyok béna, hogy ennyi idő alatt szétverjem xD
neked a főfék hengered fog megpusztulni. eleinte ritkán csinálja, majd egyre gyakrabban és elszáll.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34798 Dátum: 2009 Március 04, 22:42:44 »

És miért nem javasolhatta xoyox a pumpálós megoldást....?
ezzel cuccal egyedül 2perc lat légteleniteni léhet..............de én nem szeretm

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34797 Dátum: 2009 Március 04, 22:41:36 »

miért fosik be a főfékhenger ettől?
ha légtelenítéskor padlóra pumpálják akkor beszarhat, mivel a dugattyúnak van egy útja ahol használat közben jár. Ott kopik jobban a munkahenger fala. ha te padlóra nyomod légtelenítéskor akkor megragadhat, vagy kifordulhat a karmantyú. Ezért légtelenítéskor és fékolja cserénél is max félig szabad lenyomni a pedált.


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34796 Dátum: 2009 Március 04, 22:39:04 »

És miért nem javasolhatta xoyox a pumpálós megoldást....?
ez engem is érdekelne, de baszik válaszolni



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34795 Dátum: 2009 Március 04, 22:34:11 »

van nekem is yilen ygári légtelenitöm de nem szertem
És miért nem javasolhatta xoyox a pumpálós megoldást....?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34794 Dátum: 2009 Március 04, 22:31:52 »

meghúzlak a t5-el de rossz a km órám
160-nál dudálj 2 rövidet  Grin Grin Grin Grin
Hmmm ez tetszett eddig a legjobban Grin Grin Grin
 De mindig ráérsz mikor sietek? Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34793 Dátum: 2009 Március 04, 22:29:40 »

A sebváltókar lemezén igazíts, amit két csavar fog. Lazítsd fel egy kicsit, és igazítsd míg nem kapcsol rendesen. Volt nekem is ilyen.

1 próbát megér Smiley

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #34792 Dátum: 2009 Március 04, 22:27:45 »

Mert visszasírod a régi "original" időket!  Evil

15 éve még nekem is tetszettek a készínű bogarak, de ahogy öregszem, egyre inkább a gyári original look fekszik, és másoknál is ezt tapasztaltam.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #34791 Dátum: 2009 Március 04, 22:26:45 »

A sebváltókar lemezén igazíts, amit két csavar fog. Lazítsd fel egy kicsit, és igazítsd míg nem kapcsol rendesen. Volt nekem is ilyen.

Ti megálni nem tudtok,én meg elindulni.Nekem miért nem írnak ennyi elemző hozzászólást?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #34790 Dátum: 2009 Március 04, 22:25:49 »

Szerintem qzma kocsija pl nagyon szep, nekem tetszik a ketszinu :-)
15 éve még nekem is tetszettek a készínű bogarak, de ahogy öregszem, egyre inkább a gyári original look fekszik, és másoknál is ezt tapasztaltam.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34789 Dátum: 2009 Március 04, 22:22:11 »

Szerintem qzma kocsija pl nagyon szep, nekem tetszik a ketszinu :-)
a qzma nem is kétszínű. vagy most a linópromócióról beszélünk

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34788 Dátum: 2009 Március 04, 22:19:04 »

Szerintem elegánsabb, időtállóbb  az egyszínű.
Szerintem qzma kocsija pl nagyon szep, nekem tetszik a ketszinu :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #34787 Dátum: 2009 Március 04, 22:17:50 »

Nekem a 40-ből megmaradt kábé 35 lóhoz doszt elég...
MA beszéltem kasztnis haverral. Aszongya, le is festi nekem szépen, bérelünk egy műhelyt, és ketten megcsináljuk. A festést. 2 K festés+2K lakk, az eredeti kobaltkék árnyalatban, de gondolkodom még valami világos betéten (sahara beige) a díszléc alatt (mert ha vaciúj bogarat választhatnék, abban a színben választanám, rettenetesen tetszik, de Öregnél ragaszkodok a gyárihoz... Örülök, hogy én vigyázhatok erre a bogárra, hát felelősséggel is tartozom érte...).
A kasztnizást a saját garázsomban. Végre böcsületesen meg lesz csinálva szegény Öreg...
A bikolor bogár az nagyon a kilencvenes évek elejének divatja volt. Még öt év, és úgy fogunk rácsodálkozni, mint a nyolcvanas évek spoilereire. Szerintem elegánsabb, időtállóbb  az egyszínű.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34786 Dátum: 2009 Március 04, 22:17:06 »

csak egy féékolajtartály fedél kell hozzá és egy szelep beleragasztva vagy beleforrasztva
a pótkerekedről kiválóan működik és kb pont 1€-ból kijön
van nekem is yilen ygári légtelenitöm de nem szertem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34785 Dátum: 2009 Március 04, 22:02:33 »

Ti megálni nem tudtok,én meg elindulni.Nekem miért nem írnak ennyi elemző hozzászólást?
meghúzlak a t5-el de rossz a km órám
160-nál dudálj 2 rövidet  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34784 Dátum: 2009 Március 04, 21:37:27 »

A másik meg az, hogy érdemes megtornáztatni a leállított autót. Ha egy kört nem is mész vele, de hetente egyszer megtaposod a féket, meg beröffented a motort, a kéziféket is megjáratod.   Wink
Ezek megvoltak hetente beinditva és 2-3 hetente tili-toliztam a garázsban...
De egyébként nem bánom, ha szét van szedve, ráfér egy kis generál....

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34783 Dátum: 2009 Március 04, 21:35:16 »

Ti megálni nem tudtok,én meg elindulni.Nekem miért nem írnak ennyi elemző hozzászólást?
Ha tudnám, hogy mi baja a kocsidnak, írnék is... A tüneteket olvastam.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34782 Dátum: 2009 Március 04, 21:34:26 »

amikor tél után előhozom a verdát akkor az első sarokig benyomott fékkel megyek és nincs ilyen gondom
az pont arra elég,hogy a rozsdastb leforog róla a p-ba
ezt régen úgy hívták fék vasalás
amikor olyan kocsim volt amit mosóba hordtam akkor mosás után ugyanezt csináltam azokkal is  
A másik meg az, hogy érdemes megtornáztatni a leállított autót. Ha egy kört nem is mész vele, de hetente egyszer megtaposod a féket, meg beröffented a motort, a kéziféket is megjáratod.   Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34781 Dátum: 2009 Március 04, 21:33:45 »

Ti megálni nem tudtok,én meg elindulni.Nekem miért nem írnak ennyi elemző hozzászólást?

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34780 Dátum: 2009 Március 04, 21:30:16 »

amikor tél után előhozom a verdát akkor az első sarokig benyomott fékkel megyek és nincs ilyen gondom
az pont arra elég,hogy a rozsdastb leforog róla a p-ba
ezt régen úgy hívták fék vasalás
amikor olyan kocsim volt amit mosóba hordtam akkor mosás után ugyanezt csináltam azokkal is  
A szerencsém az volt, hogy a kéziféken volt a kezem, különben egy teher farában végzem..... Undecided
Ebből is tanultam már....

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34779 Dátum: 2009 Március 04, 21:28:32 »

Pedig ha hosszú távon tervezel, lehet, hogy jobban jársz.
Holnap megnézem, hogy jönne, ha hudák kimarad a buliból, aztán meglátom....

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34778 Dátum: 2009 Március 04, 21:28:27 »

Sajnos én is fékproblémával küzdök:
Még mielőtt leraktam volna télire az autót, működött minden, fogott a fék, aztán kb 3 hete kihoztam a garázsból a kis drágaságot és igen meglepődtem az első pirosnál, hogy tűzfalig nyomom a pedált.... Még fejtegetem, hogy mi a hiba. Szerintetek?
amikor tél után előhozom a verdát akkor az első sarokig benyomott fékkel megyek és nincs ilyen gondom
az pont arra elég,hogy a rozsdastb leforog róla a p-ba
ezt régen úgy hívták fék vasalás
amikor olyan kocsim volt amit mosóba hordtam akkor mosás után ugyanezt csináltam azokkal is  

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34777 Dátum: 2009 Március 04, 21:27:07 »

Biztos is, hogy nem veszem meg az ate-t 40-ért... Smiley

Pedig ha hosszú távon tervezel, lehet, hogy jobban jársz.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34776 Dátum: 2009 Március 04, 21:26:26 »

Ha megállok és pumpálom akkor valamennyire megkeményedik, de indulás után rögtön puhul....
Csere. Főfékhenger. Elereszti a nyomást.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34775 Dátum: 2009 Március 04, 21:25:42 »

az 10es Smiley
Biztos is, hogy nem veszem meg az ate-t 40-ért... Smiley

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34774 Dátum: 2009 Március 04, 21:24:19 »

Hát, nekem is az lett volna a tippem, csak nem akartam egyből elkeseríteni...
az 10es Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34773 Dátum: 2009 Március 04, 21:23:33 »

Hát, nekem is az lett volna a tippem, csak nem akartam egyből elkeseríteni...
Már rákészültem erre az esetre is lelkileg... Smiley

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34772 Dátum: 2009 Március 04, 21:22:40 »

addig jó a dobfék ameddig meg nem melegszik vagy vizet nem kap. Onnantól kezdve egy kalap kaki.
Pontosan erről beszéltem.  Grin
Betonkemény féket lehet csinálni. Oszt mégis mindenki szidja a dobféket.  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1141 1142 1143 1144 1145 [1146] 1147 1148 1149 1150 1151 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.223 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.