www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:55:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1143 1144 1145 1146 1147 [1148] 1149 1150 1151 1152 1153 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13239451 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34716 Dátum: 2009 Március 03, 20:00:34 »

Ma végre visszaalakítottam gyárira a motor kiszolgáló elemeit.
Megvan, mi nem stimmel a motor tájékán! Ehhez az is kellett, hogy a előfűtőcsövet nem kötöttem be a kipuffhoz, így végre tudom, hogy a 4. henger durrog bele a dobba. Na most az a kérdés, mitől?
Kompresszió van, gyújtás a helyén.
Szelepfedelet még nem szedtem le, van rá esély, hogy szelephiba?

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34715 Dátum: 2009 Március 03, 16:39:53 »

Kicsit furcsa hangok vannak indításkor,ami régen nem volt lehet én basztam el valamit?Gondolok itt esetleg a kuplung rossz beállítására.Eléggé fent fog .Esetleg az megfordulhat,mikor indítom a motort,és nem indul be,de olyan mint ha valami tovább,vagy kevesebb ideig forogna.szerintem a tárcsa súrlódását hallom.Lehetséges?Megpróbálok még rajta állítani.

A másik észrevételem,hogy a gyorsító membránnál nagyon csöpög a benzin mikor gázolok neki.Amúgy ma ki is jártam a garázsból egy kicsit,mikor is azt vettem észre,hogy a sebváltás nehézkes.Minden bak új,elötte nem akadt.Észrevételem szerint nem a váltó akad,hanem valami a csuklótól a karig.De ott mi?

A hangról és a sebváltóról kérek eszme cserét Wink
igen ezek azok amiket érzés után szerel az ember lehet nyomcsapágy vagy bendix vagy mind2 és kuplung beállítás is
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 03, 16:42:51 írta tati »

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34714 Dátum: 2009 Március 03, 16:35:21 »

Kicsit furcsa hangok vannak indításkor,ami régen nem volt lehet én basztam el valamit?Gondolok itt esetleg a kuplung rossz beállítására.Eléggé fent fog .Esetleg az megfordulhat,mikor indítom a motort,és nem indul be,de olyan mint ha valami tovább,vagy kevesebb ideig forogna.szerintem a tárcsa súrlódását hallom.Lehetséges?Megpróbálok még rajta állítani.

A másik észrevételem,hogy a gyorsító membránnál nagyon csöpög a benzin mikor gázolok neki.Amúgy ma ki is jártam a garázsból egy kicsit,mikor is azt vettem észre,hogy a sebváltás nehézkes.Minden bak új,elötte nem akadt.Észrevételem szerint nem a váltó akad,hanem valami a csuklótól a karig.De ott mi?

A hangról és a sebváltóról kérek eszme cserét Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34713 Dátum: 2009 Március 03, 15:09:28 »

De az aut. váltó azért nem melegszik úgy, mint a motor, amiben a benzin elég... hm?
igaz! viszont más hűtése sincs, de nem is erről volt szó Wink

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34712 Dátum: 2009 Március 03, 14:36:53 »

mondom még nem gondolkodtam , de 1-2 méter alu vagy vas csövön is sokat hül az olaj lehet kihül mire az olajhűtőhöz ér  Grin az autómata váltoknak is csak1méter hűtő csövük van osz kanta batyu. nem feltétlen kell hogy állandóan fújja a turbina

De az aut. váltó azért nem melegszik úgy, mint a motor, amiben a benzin elég... hm?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34711 Dátum: 2009 Március 03, 00:05:18 »

és akkor simán csak egy külső hűtő lenne a fronton?
mondom még nem gondolkodtam , de 1-2 méter alu vagy vas csövön is sokat hül az olaj lehet kihül mire az olajhűtőhöz ér  Grin az autómata váltoknak is csak1méter hűtő csövük van osz kanta batyu. nem feltétlen kell hogy állandóan fújja a turbina

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34710 Dátum: 2009 Március 03, 00:00:48 »

müanyag gumi nincs benne 
ja, az enyémbe van, meg a tartály is műanyag (olcsó fajta, szettes)


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34709 Dátum: 2009 Március 02, 23:59:21 »

 én sokat ezen nem gondolkodtam még , komplett bádog turbina qka, typ1 burkolat kutyaház nélküli fel  az olajhűtőbak előrébb van szerintem igy pont nem kell majd az olajhűtő kivezetéssel kínlódni a turbinaház alatt Roll Eyes
és akkor simán csak egy külső hűtő lenne a fronton?


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34708 Dátum: 2009 Március 02, 23:59:17 »

müanyag gumi nincs benne (szétszedtem darabokra egy hosszab csőben szorult meg a lé)
de bedteszem egy hétre ázni nitróba elösször
  a fényezőmnél is szokott fedelesvödör kromofágban ázni 2-3 pisztoly (nem 1-2 forintos )

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34707 Dátum: 2009 Március 02, 23:57:05 »

én azon töröm az agyam hogyan lehetne befaragni bogárba a hűtés miatt. Vagy hogyan lehetne rá faragni normális turbinaházat stb...
 én sokat ezen nem gondolkodtam még , komplett bádog turbina qka, typ1 burkolat kutyaház nélküli fel  az olajhűtőbak előrébb van szerintem igy pont nem kell majd az olajhűtő kivezetéssel kínlódni a turbinaház alatt Roll Eyes

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34706 Dátum: 2009 Március 02, 23:56:46 »

én beledobnám ázni nitróba. A kromo szétmarja a műanyagot és a gumit.
müanyag gumi nincs benne (szétszedtem darabokra egy hosszab csőben szorult meg a lé)
de bedteszem egy hétre ázni nitróba elösször


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34705 Dátum: 2009 Március 02, 23:52:02 »

beszáradt tömény lakkot festékszoró pisztolybó mivel tudom kiázattni ?
kromo?

 nem zavar ha leszedi a krómozást csak használható legyen
én beledobnám ázni nitróba. A kromo szétmarja a műanyagot és a gumit.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34704 Dátum: 2009 Március 02, 23:50:34 »

eccercsak abból szeretnék túramotrot, 
én azon töröm az agyam hogyan lehetne befaragni bogárba a hűtés miatt. Vagy hogyan lehetne rá faragni normális turbinaházat stb...


                             GNX-967
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34703 Dátum: 2009 Március 02, 23:48:03 »

beszáradt tömény lakkot festékszoró pisztolybó mivel tudom kiázattni ?
kromo?

 nem zavar ha leszedi a krómozást csak használható legyen


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34702 Dátum: 2009 Március 02, 23:40:00 »

  semmibe majd eccercsak abból szeretnék túramotrot,  de a karbiját (ami miatt kell a rajz) a vákumos gáz visszaengedő lassítót kivéve szeretném összerakni . A duplamembrános gyújtást meg minden vackot próbálgatnék, valami hihetetlen méretű gyorsító szivattyúja van főként ez keltette fel perverz érdeklődésem  Roll Eyes
  szeretnék 2000fordulaton minél többet kihozni a motorból  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34701 Dátum: 2009 Március 02, 23:38:07 »

ja, nekem van egy komplett CT-s motorom, majd lefotózom a csöveket rajt, vagy megnézem a javítási könyvben írnak-e róla.
Mibe lesz?
  semmibe majd eccercsak abból szeretnék túramotrot,  de a karbiját (ami miatt kell a rajz) a vákumos gáz visszaengedő lassítót kivéve szeretném összerakni . A duplamembrános gyújtást meg minden vackot próbálgatnék, valami hihetetlen méretű gyorsító szivattyúja van főként ez keltette fel perverz érdeklődésem  Roll Eyes

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34700 Dátum: 2009 Március 02, 23:30:35 »

  érti hogy generátor csak mi termeszti a záramot Wink
ja, nekem van egy komplett CT-s motorom, majd lefotózom a csöveket rajt, vagy megnézem a javítási könyvben írnak-e róla.
Mibe lesz?


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34699 Dátum: 2009 Március 02, 23:14:43 »

A töltés jelző lámpán keresztül történik a gerjesztés. Ha nincs vagy rossz a visszajelző égőd akkor nincs töltésed se. Ez így működik a belső szabályzású generátoroknál.
  érti hogy generátor csak mi termeszti a záramot Wink

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34698 Dátum: 2009 Március 02, 23:12:56 »

Gerjesztés...?

A töltés jelző lámpán keresztül történik a gerjesztés. Ha nincs vagy rossz a visszajelző égőd akkor nincs töltésed se. Ez így működik a belső szabályzású generátoroknál.


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34697 Dátum: 2009 Március 02, 23:11:00 »

huje  Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34696 Dátum: 2009 Március 02, 23:01:12 »

ahhhhhhha. és azokat a féktárcsákat mire is akarnád rátenni?
tvre Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34695 Dátum: 2009 Március 02, 23:00:50 »

20 ért veszel egy stukkert és megöljük Majtinkát
felezünk ?

 Wink Grin
á ránkszakadn az a sok vas Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #34694 Dátum: 2009 Március 02, 22:59:25 »

nagyonsok mi ebben ilyen drága féktárcsákat olyan 20körül kapok újonnan szetm Evil

ahhhhhhha. és azokat a féktárcsákat mire is akarnád rátenni?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34693 Dátum: 2009 Március 02, 22:58:33 »

nagyonsok mi ebben ilyen drága féktárcsákat olyan 20körül kapok újonnan szetm Evil
20 ért veszel egy stukkert és megöljük Majtinkát
felezünk ?

 Wink Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34692 Dátum: 2009 Március 02, 22:57:21 »

talán lehet azért hívják a belső feszültség szabályozós generátort belső feszültség szabályozós generátornak mert belül van a feszültség szabályozó ami miatt kívülre nem kell a feszültség szabályozó Roll Eyes de nem biztos  Wink
huje  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34691 Dátum: 2009 Március 02, 22:57:10 »

cirka 70e(ha most veszed nálam) Grin
nagyonsok mi ebben ilyen drága féktárcsákat olyan 20körül kapok újonnan szetm Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34690 Dátum: 2009 Március 02, 22:47:33 »

Akkor hogyan oldották meg a működését?Gerjesztés...?Mert már csak ez maradt el,a többi bekötve,mármint ami a motornak kell.

A jó hír az,hogy elindult a motorom,és járattam is 10 percet. Kissé nehézkesen indult,de mint kiderűlt nem vette fel az AC a benzint.Semmi probléma.Kikerültem ,és ejtő módszerrel  indult.Megszívtam a benzint,kicsit sokat Grin és rádugtam.Ment is mint az óra.De szerintem én több benzint fogyasztottam mint Bruno bogaram. Grin
talán lehet azért hívják a belső feszültség szabályozós generátort belső feszültség szabályozós generátornak mert belül van a feszültség szabályozó ami miatt kívülre nem kell a feszültség szabályozó Roll Eyes de nem biztos  Wink

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34689 Dátum: 2009 Március 02, 22:38:29 »

ha tárcsafékeket akarok a kocsimra előre és a fékcsöveket is lehet h lecserélném egyúttal akkor mire számitsak kb?
cirka 70e(ha most veszed nálam) Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34688 Dátum: 2009 Március 02, 22:33:26 »

átvonuló záporra, zivatarra, időnként megélénkülő széllel
helyenként köd

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #34687 Dátum: 2009 Március 02, 22:32:51 »

ha tárcsafékeket akarok a kocsimra előre és a fékcsöveket is lehet h lecserélném egyúttal akkor mire számitsak kb?

átvonuló záporra, zivatarra, időnként megélénkülő széllel
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34686 Dátum: 2009 Március 02, 22:22:22 »

ha tárcsafékeket akarok a kocsimra előre és a fékcsöveket is lehet h lecserélném egyúttal akkor mire számitsak kb?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #34685 Dátum: 2009 Március 02, 21:52:43 »

vár jál engem az is érdekelh az anyák honnan kerültek elő? szivócső? v a karbi?

Na ja!! Érdekes.... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34684 Dátum: 2009 Március 02, 21:51:01 »

Alvázvédelem témakörben ki mire esküszik...

Bitumenes alvázvédő több rétegben vagy rücsi festve....?
rücsi több rétegben vagy alvázvédő tiszta anyagon


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34683 Dátum: 2009 Március 02, 21:49:24 »

Alvázvédelem témakörben ki mire esküszik...

Bitumenes alvázvédő több rétegben vagy rücsi festve....?

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34682 Dátum: 2009 Március 02, 21:44:36 »

B@sszus!! Hogy kerültek azok oda???? Shocked Roll Eyes
vár jál engem az is érdekelh az anyák honnan kerültek elő? szivócső? v a karbi?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #34681 Dátum: 2009 Március 02, 21:39:44 »

Végre jó idő van. Nekiláttam a régóta halogatott melónak, Kamilla műszakira megy, ha törik, ha szakad.
A nyáron felrakott progresszív karbi egyelőre pihenni megy, alakítok mindent vissza gyárira. Ennek kapcsán megnyugtató felfedezést tettem: a szívócsőbe esett dolgok nem jutnak a hengerbe! Találtam ugyanis néhány anyát/honnan?/. szépen gömbölyűre kopva, de kárt nem okozva!
Homloktörölgetős szmájli.

B@sszus!! Hogy kerültek azok oda???? Shocked Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #34680 Dátum: 2009 Március 02, 20:29:40 »

Végre jó idő van. Nekiláttam a régóta halogatott melónak, Kamilla műszakira megy, ha törik, ha szakad.
A nyáron felrakott progresszív karbi egyelőre pihenni megy, alakítok mindent vissza gyárira. Ennek kapcsán megnyugtató felfedezést tettem: a szívócsőbe esett dolgok nem jutnak a hengerbe! Találtam ugyanis néhány anyát/honnan?/. szépen gömbölyűre kopva, de kárt nem okozva!
Homloktörölgetős szmájli.

Miért kell a müszakira a karbit visszacserélni? Ha van érvényes zöldkártya, motorszám egyezik, akkor nem foglalkoznak vele milyen karbid van, mennyi a CO.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34679 Dátum: 2009 Március 02, 19:12:06 »

Ezt Őcsém fogalamzta.Itt értem én,vagyis a szerelőm a töltéslámpának van-e reléje.Mert nem érti,hogy milyen elven működik.Mutattam a Km óra hátulját is,de még akkor is csodálkozik hogyan is kellene működni.Mivel ha csak az égőre ráköti,az nem elég Valami szabályzásnak kell lenn ::)ie

Nem kell oda semmiféle "szabályzás". Rá kell dugni a töltésvisszajelző égő sarujára, aminek ugye a másik kivezetése az nem a testre megy, hanem a +12re. Ennyi benne a "csel"  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34678 Dátum: 2009 Március 02, 18:24:05 »

ismét egy problémába ütköztem: 2 kivezetés van a generátoron, egyik tölti az aksit, a másik pedig a visszajelző... Lényeg az az, hogy kell-e vmi relét vagy bármit közbe iktatni a 2 csatlakozás után?
Ezt Őcsém fogalamzta.Itt értem én,vagyis a szerelőm a töltéslámpának van-e reléje.Mert nem érti,hogy milyen elven működik.Mutattam a Km óra hátulját is,de még akkor is csodálkozik hogyan is kellene működni.Mivel ha csak az égőre ráköti,az nem elég Valami szabályzásnak kell lenn ::)ie

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34677 Dátum: 2009 Március 02, 18:18:19 »

nem.
Akkor hogyan oldották meg a működését?Gerjesztés...?Mert már csak ez maradt el,a többi bekötve,mármint ami a motornak kell.

A jó hír az,hogy elindult a motorom,és járattam is 10 percet. Kissé nehézkesen indult,de mint kiderűlt nem vette fel az AC a benzint.Semmi probléma.Kikerültem ,és ejtő módszerrel  indult.Megszívtam a benzint,kicsit sokat Grin és rádugtam.Ment is mint az óra.De szerintem én több benzint fogyasztottam mint Bruno bogaram. Grin

Oldalak: 1 ... 1143 1144 1145 1146 1147 [1148] 1149 1150 1151 1152 1153 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.244 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.