www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:52:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1140 1141 1142 1143 1144 [1145] 1146 1147 1148 1149 1150 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13239414 alkalommal)
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34836 Dátum: 2009 Március 07, 07:23:28 »

gecc, ez milyen szín?
jól látom, hogy metál?

Metált birod?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34835 Dátum: 2009 Március 07, 06:15:18 »

Este oriasi sikerrel pillanatok alatt legtelenitettem a (BALNA) fekrendszeret
tehat bevalt a modszerem. 3 Eurobol allt ösze a programm

csinálod itt a bonyolult megoldásokat.

gsattila (meg utána a szerelő is, akihez a golfot, majd utána a jettát hordom) mondott egy 0,1 eurós megoldást.
veszel kb fél méter csövet, ami passzol a légtelenítő csavarra.
a csövet ráhúzod a helyére és ahogy van belelógatod egy fékfolyadékkal teli bödönbe, hogy később ne tudjon levegőt visszaszívni.
megnyitod a légtelenítőt és pumpálsz a fékpedállal.
ennyi...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34834 Dátum: 2009 Március 07, 06:11:07 »



gecc, ez milyen szín?
jól látom, hogy metál?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #34833 Dátum: 2009 Március 06, 21:08:56 »

Elvileg Újhegyen csinálják..
Zsolti szerintem nagyon szépen dolgozik.(kész az enyém Grin)

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34832 Dátum: 2009 Március 06, 21:07:26 »

Elvileg Újhegyen csinálják..
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #34831 Dátum: 2009 Március 06, 21:05:07 »

.
Van már ötleted ki kárpitoza?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34830 Dátum: 2009 Március 06, 21:03:44 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34829 Dátum: 2009 Március 06, 20:57:06 »

Szerintem nyáron össze áll....

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #34828 Dátum: 2009 Március 06, 20:50:11 »


még kép? Cheesy
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #34827 Dátum: 2009 Március 06, 20:48:30 »


Na,szépen alakul! Cheesy

Lakatolás,fényezés,alváz kompletten fékekkel-futóművel kész,már "csak össze"kell dobni.Rajzásra elkészül?

Ez a szín nagyon szép!
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34826 Dátum: 2009 Március 06, 20:42:15 »

 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34825 Dátum: 2009 Március 06, 19:28:44 »

Jót volt ez a tél! A hó megvédte a fényezést. Grin
Vigyázz mert a végén még sok km lesz Golfban Smiley ! Hogy lesz így belőle öregpapás télen nem használt OT-s kocsi?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34824 Dátum: 2009 Március 06, 18:45:07 »



amúgy is kísérletezős cuccnak kell, az lesz a téma ,hogy 27; 27,5;28 mm- sekre bővítem a venturikat .

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34823 Dátum: 2009 Március 06, 18:42:39 »

jaértem.


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34822 Dátum: 2009 Március 06, 18:39:53 »

erre írtam a pótkereket !

jaértem.


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34821 Dátum: 2009 Március 06, 18:07:53 »

akkor nekem a 3 eurón felül már csak kompresszor, pisztoly, meg cső kell  Grin
erre írtam a pótkereket !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34820 Dátum: 2009 Március 06, 17:17:46 »

akkor nekem a 3 eurón felül már csak kompresszor, pisztoly, meg cső kell  Grin
Lábpumpa is jó...

Bácsi Győző
xoyox
« Hozzászólás #34819 Dátum: 2009 Március 06, 15:18:55 »

akkor nekem a 3 eurón felül már csak kompresszor, pisztoly, meg cső kell  Grin
ezek szerint meg autod sincs ! !
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34818 Dátum: 2009 Március 06, 14:15:42 »

Este oriasi sikerrel pillanatok alatt legtelenitettem a (BALNA) fekrendszeret
tehat bevalt a modszerem. 3 Eurobol allt ösze a programm
Elöször 0,5-1 Barral probaltam, de lassu volt, eppen  hogy csak jöttek a buborekok.
Kesöbb 2-5 Barral nyomattam, --ez az igazi, --de ilyenkor kilötte a gummidugot a fekfolyadektartalybol, tehat lassan kellett.
Gummidugo helyett egy masik csavarostetöt kell atfurni a csönek, ami stabilan, jol zar !
Kell:
Kompressor (van ugyebar mindenkinek, de ha nincs egy kerekfelfujo kis 12 Voltos is megteszi, legfeljebb lassabban müködik )
Egy levegös-pisztoly, amire radugsz egy vekony atlatszo csövet, a masik veget pedig a Fekfolyadektartaly csavarostetejevel -atfurva-  kapcsolod össze. Stabilan
vekony csö a pisztolytol elöre - fel , a tartalyig, 4-5 meter
vekony csö a nippeltöl egy kis üvegtartalyig lefele 1 meter
Jo az üvegtartaly, mert latod a buborekoket es kontrollalni tudod a dolog müködeset
Megnyomatod a tartalyt es kinyitod a nippelt , maris jön az isteni nedü, elöbb buborekol, ha levegös, kesöbb csak a folyadek jön .
Vigyazz felül ki ne fogyjon a folyadek a tartalybol !
Olyan lett a fekem, mint a beton !

Ebayon arult szarok dragak es a postaköltsegen meg keresnek a mocskok egy kalap lovet. Onnan valamit is csak akkor szabad venni, ha feltetlen szükseged van ra . . . .

akkor nekem a 3 eurón felül már csak kompresszor, pisztoly, meg cső kell  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
xoyox
« Hozzászólás #34817 Dátum: 2009 Március 06, 12:23:35 »

Este oriasi sikerrel pillanatok alatt legtelenitettem a (BALNA) fekrendszeret
tehat bevalt a modszerem. 3 Eurobol allt ösze a programm
Elöször 0,5-1 Barral probaltam, de lassu volt, eppen  hogy csak jöttek a buborekok.
Kesöbb 2-5 Barral nyomattam, --ez az igazi, --de ilyenkor kilötte a gummidugot a fekfolyadektartalybol, tehat lassan kellett.
Gummidugo helyett egy masik csavarostetöt kell atfurni a csönek, ami stabilan, jol zar !
Kell:
Kompressor (van ugyebar mindenkinek, de ha nincs egy kerekfelfujo kis 12 Voltos is megteszi, legfeljebb lassabban müködik )
Egy levegös-pisztoly, amire radugsz egy vekony atlatszo csövet, a masik veget pedig a Fekfolyadektartaly csavarostetejevel -atfurva-  kapcsolod össze. Stabilan
vekony csö a pisztolytol elöre - fel , a tartalyig, 4-5 meter
vekony csö a nippeltöl egy kis üvegtartalyig lefele 1 meter
Jo az üvegtartaly, mert latod a buborekoket es kontrollalni tudod a dolog müködeset
Megnyomatod a tartalyt es kinyitod a nippelt , maris jön az isteni nedü, elöbb buborekol, ha levegös, kesöbb csak a folyadek jön .
Vigyazz felül ki ne fogyjon a folyadek a tartalybol !
Olyan lett a fekem, mint a beton !

Ebayon arult szarok dragak es a postaköltsegen meg keresnek a mocskok egy kalap lovet. Onnan valamit is csak akkor szabad venni, ha feltetlen szükseged van ra . . . .
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34816 Dátum: 2009 Március 05, 14:20:52 »

Jót volt ez a tél! A hó megvédte a fényezést. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34815 Dátum: 2009 Március 05, 11:47:19 »

ez vákumos gyújtás (nem hidrotőkés blokk) CJ?
akármelyik lada ,kispók,bogár amit talász ha nem akarsz gyárit 1300ft-ért

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34814 Dátum: 2009 Március 05, 11:44:14 »

ez vákumos gyújtás (nem hidrotőkés blokk) CJ?
szerintem egy 0.25¤F-os jó lesz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #34813 Dátum: 2009 Március 05, 11:38:41 »

ugyanolyan

mármint a CJ-shez, például
mert a CU-snak ugye az a buzigyújtása van...

ez vákumos gyújtás (nem hidrotőkés blokk) CJ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34812 Dátum: 2009 Március 05, 11:34:04 »

Kicsit furcsa hangok vannak indításkor,ami régen nem volt lehet én basztam el valamit?Gondolok itt esetleg a kuplung rossz beállítására.Eléggé fent fog .Esetleg az megfordulhat,mikor indítom a motort,és nem indul be,de olyan mint ha valami tovább,vagy kevesebb ideig forogna.szerintem a tárcsa súrlódását hallom.Lehetséges?Megpróbálok még rajta állítani.

A másik észrevételem,hogy a gyorsító membránnál nagyon csöpög a benzin mikor gázolok neki.Amúgy ma ki is jártam a garázsból egy kicsit,mikor is azt vettem észre,hogy a sebváltás nehézkes.Minden bak új,elötte nem akadt.Észrevételem szerint nem a váltó akad,hanem valami a csuklótól a karig.De ott mi?

A hangról és a sebváltóról kérek eszme cserét Wink
Az a hang dolog eléggé rejtélyesen van leírva, kevés dolog van a motor tájékán, ami üresen forogna normál esetben, és még üzemképes lenne! Cheesy
Önindítód is zajonghat.
Gyorsítómembrán az elég egyértelmű, de mire ezt írom, már ki is cseréled.

Bácsi Győző
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #34811 Dátum: 2009 Március 05, 11:23:34 »

milyen kondenzátor kell typ4 2literes motorhoz? (normál 12V-s gyuszi)

sürgős.

köszi  Wink

ugyanolyan

mármint a CJ-shez, például
mert a CU-snak ugye az a buzigyújtása van...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #34810 Dátum: 2009 Március 05, 11:09:45 »

milyen kondenzátor kell typ4 2literes motorhoz? (normál 12V-s gyuszi)

sürgős.

köszi  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
xoyox
« Hozzászólás #34809 Dátum: 2009 Március 05, 09:29:39 »

emberek
sajnos a betervezett 1 euros budget tulleptem eddig 2 juroval, de most megvan a cucc az egyemberes legteleniteshez. este megvettem a müanyag atlacco csövet 5 metert (biztos ami biztos) ma reggel le-esztergaltam a homokfuvo pisztolyom elejet , arra ratolom a kis csövet , a csö vegere köszörültem egy tudomanyos gummi dugot ,/ elöször patikaban rendeltem , de mivel 3 napig nem voltak kepesek leszallitani stornieroztam /  atfurtam, es bele dugtam a csövet.
 a Dugo bekerül a fektartalyba, es a kompreszsorbol  benyomatom a 0,5- 1 bar nyomast...ez megnyomja a fekfolyadekot, es jobb kezzel kicsavarom a nippelt, es foylik, az isteni nedü...
ha mar nem jön buborek = lezarom.
megyek  a masik fekhez stb.5 meter eleg hosszu lesz

ebayon vannak cuccok, de ezt elöbb kiprobalom, mert a nemetek forumjan regeltek erröl a megoldasrol
van egy masik versio is, amikor felfüggesztesz a nyitott csomagtarto tetejere egy kimosott ablakmoso tartalyt, ezt feltöltöd 1-2 liter fekfolyadekkel, ezt helyezed nyomas ala, es igy nem erhet meglepetes, hogy kifogy a fekfolyadek a fekfolyadektartaklybol. . . .

ami a föfekhenger beszarasat illeti süsü kb leirta a lenyeget, en esküszöm a bugnet forumjara, amit ott leközölnek, azon soxor kifekszek, olyan forgalom, es hozzaszolasok vannak:)
van Archiv, ahol utanaolvashatsz , kikereshetsz technikai ertekezeseket. stb
es csak es kizarolag Bogarrol. semmi masrol nincs duma.
 
ratro szokott naluk hirdetni,  mar vagy 3 x olvastam a fordulatmeröjet kinalgatja Smiley), de amig 60 juroert kapsz addig az övet 100-ert nem adja el . 
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34808 Dátum: 2009 Március 04, 22:56:34 »

Hmmm ez tetszett eddig a legjobban Grin Grin Grin
 De mindig ráérsz mikor sietek? Wink
ha éppen ott vagy ahol én sietek akkor nincs gáz  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34807 Dátum: 2009 Március 04, 22:56:26 »

Azt én tudom, hogy hogyan kopik el. Csak ócska autóink voltak, a huszonéves Barkasunkon még políroztam is ezres, meg kétezres papírral a munkahenger falát, mert apám sajnálta kidobni... Cumi.
na meg kapni sem nagyon lehetett ugyebár...


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34806 Dátum: 2009 Március 04, 22:53:45 »

ha retek kerül a főfékhengerbe az szépen elkezdi koptatni a falat és a karmantyút. Hol beakad a kosz a fal és a gumi közé hol bejut a térbe. Végén megadja magát a gumi.
Azt én tudom, hogy hogyan kopik el. Csak ócska autóink voltak, a huszonéves Barkasunkon még políroztam is ezres, meg kétezres papírral a munkahenger falát, mert apám sajnálta kidobni... Cumi.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34805 Dátum: 2009 Március 04, 22:50:45 »

Sohasem csinált ilyet soha egyetlen kocsink sem. Márpedig nem szervízben javíttatjuk a féket...
ha retek kerül a főfékhengerbe az szépen elkezdi koptatni a falat és a karmantyút. Hol beakad a kosz a fal és a gumi közé hol bejut a térbe. Végén megadja magát a gumi. A fék nem játék. Egyszer jó egyszer nem légtelenítés és fékolajcsere után és nem folyatnak extrém módon a kerék feékhengerek akkor kizárásos alapon főfék henger. 10 ből 9 alkalommal így kezdődik.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 04, 22:52:38 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34804 Dátum: 2009 Március 04, 22:48:26 »

Csere. Főfékhenger. Elereszti a nyomást.
így van, fenn akadt a fenékszelep.


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34803 Dátum: 2009 Március 04, 22:47:47 »

neked a főfék hengered fog megpusztulni. eleinte ritkán csinálja, majd egyre gyakrabban és elszáll.
Sohasem csinált ilyet soha egyetlen kocsink sem. Márpedig nem szervízben javíttatjuk a féket...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34802 Dátum: 2009 Március 04, 22:45:31 »

ez már csak azért is vicces, mert a könyv szeirnt is úg ykel llégteleníteni,hoyg a végén lenyomva tartod a pedált, amíg becsavarják a légtelenítőcsavart.
ez így igaz, csak nem padlón, hanem megtartva.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34801 Dátum: 2009 Március 04, 22:44:56 »

ezzel cuccal egyedül 2perc lat légteleniteni léhet..............de én nem szeretm
én se mert ha a légtelenítőnél nem illeszkedik fel normálisan a sityak akkor maradhat benn levegő.


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34800 Dátum: 2009 Március 04, 22:44:00 »

ha légtelenítéskor padlóra pumpálják akkor beszarhat, mivel a dugattyúnak van egy útja ahol használat közben jár. Ott kopik jobban a munkahenger fala. ha te padlóra nyomod légtelenítéskor akkor megragadhat, vagy kifordulhat a karmantyú. Ezért légtelenítéskor és fékolja cserénél is max félig szabad lenyomni a pedált.

ez már csak azért is vicces, mert a könyv szeirnt is úg ykel llégteleníteni,hoyg a végén lenyomva tartod a pedált, amíg becsavarják a légtelenítőcsavart.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34799 Dátum: 2009 Március 04, 22:43:22 »

Légtelenítve van, ha lenne benne levegő, akkor nem lenne betonkemény alapállapotban, és nem csak időleges lenne a hiba.
Fékdob, lehetséges, hogy ott van a bibi, de az is állandó jellegű probléma lenne nem?
Elvileg pöccre be lett állítva a fék 2 hónapja, amikr rendbetettük a gépet, annyira nem vagyok béna, hogy ennyi idő alatt szétverjem xD
neked a főfék hengered fog megpusztulni. eleinte ritkán csinálja, majd egyre gyakrabban és elszáll.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34798 Dátum: 2009 Március 04, 22:42:44 »

És miért nem javasolhatta xoyox a pumpálós megoldást....?
ezzel cuccal egyedül 2perc lat légteleniteni léhet..............de én nem szeretm

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34797 Dátum: 2009 Március 04, 22:41:36 »

miért fosik be a főfékhenger ettől?
ha légtelenítéskor padlóra pumpálják akkor beszarhat, mivel a dugattyúnak van egy útja ahol használat közben jár. Ott kopik jobban a munkahenger fala. ha te padlóra nyomod légtelenítéskor akkor megragadhat, vagy kifordulhat a karmantyú. Ezért légtelenítéskor és fékolja cserénél is max félig szabad lenyomni a pedált.


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1140 1141 1142 1143 1144 [1145] 1146 1147 1148 1149 1150 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.