www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 22:30:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1143 1144 1145 1146 1147 [1148] 1149 1150 1151 1152 1153 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14870388 alkalommal)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #34731 Dátum: 2009 Március 04, 10:14:50 »

Távol van a fékbetét a fékdobtól! Utánna kell állítani!
nem lehet h némi levegő van a rendszerben...? légtelenítést ellenőrizni kellene..
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34730 Dátum: 2009 Március 04, 10:12:36 »

Na ha már szakik Smiley
Tegnap voltam autódokinál a fékemmel. Néha, főleg hosszabb úton, ahol fékezgetni kell, és gondolom melegszik a fék, néha tövig be tudom lökni a pedált. Fékhatást akkor is produkál, nem érzem, hogy kevesebbet, de amikor először csinálta majdnem infarktust kaptam (merci mellé akartam parkolni), azonban ha elengedem a pedált és újra rálépek, akkor rendben felkeményedik ahogy azt illik.
Szerelő azt mondja nem lát folyást sehol, nem tudta reprodukálni a szervízben a problémát (2 utcára van, nem melegedett a fék?) nem tudja mi lehet a baj.
Valami gyorstalpalóban olvastam, hogy mi lehet a hiba. Kézifék nem, mert az működik rendesen, fékolaj van benne, tegnap töltöttek is rá, de nem segített. Főmunkahenger sem hiszem, mert ha az bekrepált volna, akkor nem keményedne fel újra.

Valami ötlet?

(szerelő nem bogárszakértő, de profi szakember, 30 éve hordja hozzá a család a vasakat, eddig nem volt panasz)

Távol van a fékbetét a fékdobtól! Utánna kell állítani!
Nem elérhető Magnus
Hozzászólások: 47


ETH-624

« Hozzászólás #34729 Dátum: 2009 Március 04, 10:09:56 »

Na ha már szakik Smiley
Tegnap voltam autódokinál a fékemmel. Néha, főleg hosszabb úton, ahol fékezgetni kell, és gondolom melegszik a fék, néha tövig be tudom lökni a pedált. Fékhatást akkor is produkál, nem érzem, hogy kevesebbet, de amikor először csinálta majdnem infarktust kaptam (merci mellé akartam parkolni), azonban ha elengedem a pedált és újra rálépek, akkor rendben felkeményedik ahogy azt illik.
Szerelő azt mondja nem lát folyást sehol, nem tudta reprodukálni a szervízben a problémát (2 utcára van, nem melegedett a fék?) nem tudja mi lehet a baj.
Valami gyorstalpalóban olvastam, hogy mi lehet a hiba. Kézifék nem, mert az működik rendesen, fékolaj van benne, tegnap töltöttek is rá, de nem segített. Főmunkahenger sem hiszem, mert ha az bekrepált volna, akkor nem keményedne fel újra.

Valami ötlet?

(szerelő nem bogárszakértő, de profi szakember, 30 éve hordja hozzá a család a vasakat, eddig nem volt panasz)

"Borsodi, azzal megy a harckocsi"
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34728 Dátum: 2009 Március 04, 10:04:34 »

Lenne egy kérdésem a szakemberekhez!
Mai napon kedvem támadt kocsival menni. Az út 2 harmadánál szépen ment a gép. Majd elkezdett rángatni a motor. Először gyengébben, majd egyre erősebben. Mikor kereszteződéshez értem, már a vészvillogót is ki kellett rakjam, annyira nem ment. Majd szép nagyokat durrogtatott. Az elindulás éppen hogy ment. A gyújtás elosztóm mostanában hébe hóba kihagyott. Lehet, hogy mostanra adta meg magát?
lehet  

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #34727 Dátum: 2009 Március 04, 10:01:36 »

elsőre nézd meg a megszakítót (hézag, beégés)
ja.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #34726 Dátum: 2009 Március 04, 09:41:01 »

Lenne egy kérdésem a szakemberekhez!
Mai napon kedvem támadt kocsival menni. Az út 2 harmadánál szépen ment a gép. Majd elkezdett rángatni a motor. Először gyengébben, majd egyre erősebben. Mikor kereszteződéshez értem, már a vészvillogót is ki kellett rakjam, annyira nem ment. Majd szép nagyokat durrogtatott. Az elindulás éppen hogy ment. A gyújtás elosztóm mostanában hébe hóba kihagyott. Lehet, hogy mostanra adta meg magát?

elsőre nézd meg a megszakítót (hézag, beégés)
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #34725 Dátum: 2009 Március 04, 08:51:31 »

Lenne egy kérdésem a szakemberekhez!
Mai napon kedvem támadt kocsival menni. Az út 2 harmadánál szépen ment a gép. Majd elkezdett rángatni a motor. Először gyengébben, majd egyre erősebben. Mikor kereszteződéshez értem, már a vészvillogót is ki kellett rakjam, annyira nem ment. Majd szép nagyokat durrogtatott. Az elindulás éppen hogy ment. A gyújtás elosztóm mostanában hébe hóba kihagyott. Lehet, hogy mostanra adta meg magát?

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34724 Dátum: 2009 Március 03, 20:42:28 »

Na de azon kívül.... pölö a pécsi-abaligeti ügyességi után..... Evil Roll Eyes Grin
Ott még jó volt minden, a gond nyáron kezdődött, a gyertyakiköpéskor.

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #34723 Dátum: 2009 Március 03, 20:37:11 »

Nem is igaz! Tbányán se gyorsultam... Grin

Na de azon kívül.... pölö a pécsi-abaligeti ügyességi után..... Evil Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34722 Dátum: 2009 Március 03, 20:33:29 »

Meeerrr folyton nyomja neki, ahogy a csövön kifér.... Evil Roll Eyes Grin
Nem is igaz! Tbányán se gyorsultam... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #34721 Dátum: 2009 Március 03, 20:22:32 »

Köszi, remélem házilag javítható a problem

Meeerrr folyton nyomja neki, ahogy a csövön kifér.... Evil Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34720 Dátum: 2009 Március 03, 20:17:31 »

csak a zasszony ne legyen gátrepedéses  Wink ha nagyon tolom neki mint bátyám ángyomnak Grin
Ez hogyan szmb Grin ? Szado-Mazo-B****? Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34719 Dátum: 2009 Március 03, 20:16:13 »

szelep nem zár, nincs szelephézag (valószínűbb), vagy esetleg gátas a hengerfej.
Köszi, remélem házilag javítható a problem

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34718 Dátum: 2009 Március 03, 20:14:08 »

szelep nem zár, nincs szelephézag (valószínűbb), vagy esetleg gátas a hengerfej.
csak a zasszony ne legyen gátrepedéses  Wink ha nagyon tolom neki mint bátyám ángyomnak Grin

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34717 Dátum: 2009 Március 03, 20:10:05 »

Ma végre visszaalakítottam gyárira a motor kiszolgáló elemeit.
Megvan, mi nem stimmel a motor tájékán! Ehhez az is kellett, hogy a előfűtőcsövet nem kötöttem be a kipuffhoz, így végre tudom, hogy a 4. henger durrog bele a dobba. Na most az a kérdés, mitől?
Kompresszió van, gyújtás a helyén.
Szelepfedelet még nem szedtem le, van rá esély, hogy szelephiba?
szelep nem zár, nincs szelephézag (valószínűbb), vagy esetleg gátas a hengerfej.


                             GNX-967
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34716 Dátum: 2009 Március 03, 20:00:34 »

Ma végre visszaalakítottam gyárira a motor kiszolgáló elemeit.
Megvan, mi nem stimmel a motor tájékán! Ehhez az is kellett, hogy a előfűtőcsövet nem kötöttem be a kipuffhoz, így végre tudom, hogy a 4. henger durrog bele a dobba. Na most az a kérdés, mitől?
Kompresszió van, gyújtás a helyén.
Szelepfedelet még nem szedtem le, van rá esély, hogy szelephiba?

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34715 Dátum: 2009 Március 03, 16:39:53 »

Kicsit furcsa hangok vannak indításkor,ami régen nem volt lehet én basztam el valamit?Gondolok itt esetleg a kuplung rossz beállítására.Eléggé fent fog .Esetleg az megfordulhat,mikor indítom a motort,és nem indul be,de olyan mint ha valami tovább,vagy kevesebb ideig forogna.szerintem a tárcsa súrlódását hallom.Lehetséges?Megpróbálok még rajta állítani.

A másik észrevételem,hogy a gyorsító membránnál nagyon csöpög a benzin mikor gázolok neki.Amúgy ma ki is jártam a garázsból egy kicsit,mikor is azt vettem észre,hogy a sebváltás nehézkes.Minden bak új,elötte nem akadt.Észrevételem szerint nem a váltó akad,hanem valami a csuklótól a karig.De ott mi?

A hangról és a sebváltóról kérek eszme cserét Wink
igen ezek azok amiket érzés után szerel az ember lehet nyomcsapágy vagy bendix vagy mind2 és kuplung beállítás is
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 03, 16:42:51 írta tati »

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34714 Dátum: 2009 Március 03, 16:35:21 »

Kicsit furcsa hangok vannak indításkor,ami régen nem volt lehet én basztam el valamit?Gondolok itt esetleg a kuplung rossz beállítására.Eléggé fent fog .Esetleg az megfordulhat,mikor indítom a motort,és nem indul be,de olyan mint ha valami tovább,vagy kevesebb ideig forogna.szerintem a tárcsa súrlódását hallom.Lehetséges?Megpróbálok még rajta állítani.

A másik észrevételem,hogy a gyorsító membránnál nagyon csöpög a benzin mikor gázolok neki.Amúgy ma ki is jártam a garázsból egy kicsit,mikor is azt vettem észre,hogy a sebváltás nehézkes.Minden bak új,elötte nem akadt.Észrevételem szerint nem a váltó akad,hanem valami a csuklótól a karig.De ott mi?

A hangról és a sebváltóról kérek eszme cserét Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34713 Dátum: 2009 Március 03, 15:09:28 »

De az aut. váltó azért nem melegszik úgy, mint a motor, amiben a benzin elég... hm?
igaz! viszont más hűtése sincs, de nem is erről volt szó Wink

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34712 Dátum: 2009 Március 03, 14:36:53 »

mondom még nem gondolkodtam , de 1-2 méter alu vagy vas csövön is sokat hül az olaj lehet kihül mire az olajhűtőhöz ér  Grin az autómata váltoknak is csak1méter hűtő csövük van osz kanta batyu. nem feltétlen kell hogy állandóan fújja a turbina

De az aut. váltó azért nem melegszik úgy, mint a motor, amiben a benzin elég... hm?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34711 Dátum: 2009 Március 03, 00:05:18 »

és akkor simán csak egy külső hűtő lenne a fronton?
mondom még nem gondolkodtam , de 1-2 méter alu vagy vas csövön is sokat hül az olaj lehet kihül mire az olajhűtőhöz ér  Grin az autómata váltoknak is csak1méter hűtő csövük van osz kanta batyu. nem feltétlen kell hogy állandóan fújja a turbina

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34710 Dátum: 2009 Március 03, 00:00:48 »

müanyag gumi nincs benne 
ja, az enyémbe van, meg a tartály is műanyag (olcsó fajta, szettes)


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34709 Dátum: 2009 Március 02, 23:59:21 »

 én sokat ezen nem gondolkodtam még , komplett bádog turbina qka, typ1 burkolat kutyaház nélküli fel  az olajhűtőbak előrébb van szerintem igy pont nem kell majd az olajhűtő kivezetéssel kínlódni a turbinaház alatt Roll Eyes
és akkor simán csak egy külső hűtő lenne a fronton?


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34708 Dátum: 2009 Március 02, 23:59:17 »

müanyag gumi nincs benne (szétszedtem darabokra egy hosszab csőben szorult meg a lé)
de bedteszem egy hétre ázni nitróba elösször
  a fényezőmnél is szokott fedelesvödör kromofágban ázni 2-3 pisztoly (nem 1-2 forintos )

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34707 Dátum: 2009 Március 02, 23:57:05 »

én azon töröm az agyam hogyan lehetne befaragni bogárba a hűtés miatt. Vagy hogyan lehetne rá faragni normális turbinaházat stb...
 én sokat ezen nem gondolkodtam még , komplett bádog turbina qka, typ1 burkolat kutyaház nélküli fel  az olajhűtőbak előrébb van szerintem igy pont nem kell majd az olajhűtő kivezetéssel kínlódni a turbinaház alatt Roll Eyes

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34706 Dátum: 2009 Március 02, 23:56:46 »

én beledobnám ázni nitróba. A kromo szétmarja a műanyagot és a gumit.
müanyag gumi nincs benne (szétszedtem darabokra egy hosszab csőben szorult meg a lé)
de bedteszem egy hétre ázni nitróba elösször


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34705 Dátum: 2009 Március 02, 23:52:02 »

beszáradt tömény lakkot festékszoró pisztolybó mivel tudom kiázattni ?
kromo?

 nem zavar ha leszedi a krómozást csak használható legyen
én beledobnám ázni nitróba. A kromo szétmarja a műanyagot és a gumit.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34704 Dátum: 2009 Március 02, 23:50:34 »

eccercsak abból szeretnék túramotrot, 
én azon töröm az agyam hogyan lehetne befaragni bogárba a hűtés miatt. Vagy hogyan lehetne rá faragni normális turbinaházat stb...


                             GNX-967
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34703 Dátum: 2009 Március 02, 23:48:03 »

beszáradt tömény lakkot festékszoró pisztolybó mivel tudom kiázattni ?
kromo?

 nem zavar ha leszedi a krómozást csak használható legyen


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34702 Dátum: 2009 Március 02, 23:40:00 »

  semmibe majd eccercsak abból szeretnék túramotrot,  de a karbiját (ami miatt kell a rajz) a vákumos gáz visszaengedő lassítót kivéve szeretném összerakni . A duplamembrános gyújtást meg minden vackot próbálgatnék, valami hihetetlen méretű gyorsító szivattyúja van főként ez keltette fel perverz érdeklődésem  Roll Eyes
  szeretnék 2000fordulaton minél többet kihozni a motorból  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34701 Dátum: 2009 Március 02, 23:38:07 »

ja, nekem van egy komplett CT-s motorom, majd lefotózom a csöveket rajt, vagy megnézem a javítási könyvben írnak-e róla.
Mibe lesz?
  semmibe majd eccercsak abból szeretnék túramotrot,  de a karbiját (ami miatt kell a rajz) a vákumos gáz visszaengedő lassítót kivéve szeretném összerakni . A duplamembrános gyújtást meg minden vackot próbálgatnék, valami hihetetlen méretű gyorsító szivattyúja van főként ez keltette fel perverz érdeklődésem  Roll Eyes

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34700 Dátum: 2009 Március 02, 23:30:35 »

  érti hogy generátor csak mi termeszti a záramot Wink
ja, nekem van egy komplett CT-s motorom, majd lefotózom a csöveket rajt, vagy megnézem a javítási könyvben írnak-e róla.
Mibe lesz?


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34699 Dátum: 2009 Március 02, 23:14:43 »

A töltés jelző lámpán keresztül történik a gerjesztés. Ha nincs vagy rossz a visszajelző égőd akkor nincs töltésed se. Ez így működik a belső szabályzású generátoroknál.
  érti hogy generátor csak mi termeszti a záramot Wink

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34698 Dátum: 2009 Március 02, 23:12:56 »

Gerjesztés...?

A töltés jelző lámpán keresztül történik a gerjesztés. Ha nincs vagy rossz a visszajelző égőd akkor nincs töltésed se. Ez így működik a belső szabályzású generátoroknál.


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34697 Dátum: 2009 Március 02, 23:11:00 »

huje  Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34696 Dátum: 2009 Március 02, 23:01:12 »

ahhhhhhha. és azokat a féktárcsákat mire is akarnád rátenni?
tvre Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34695 Dátum: 2009 Március 02, 23:00:50 »

20 ért veszel egy stukkert és megöljük Majtinkát
felezünk ?

 Wink Grin
á ránkszakadn az a sok vas Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #34694 Dátum: 2009 Március 02, 22:59:25 »

nagyonsok mi ebben ilyen drága féktárcsákat olyan 20körül kapok újonnan szetm Evil

ahhhhhhha. és azokat a féktárcsákat mire is akarnád rátenni?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34693 Dátum: 2009 Március 02, 22:58:33 »

nagyonsok mi ebben ilyen drága féktárcsákat olyan 20körül kapok újonnan szetm Evil
20 ért veszel egy stukkert és megöljük Majtinkát
felezünk ?

 Wink Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34692 Dátum: 2009 Március 02, 22:57:21 »

talán lehet azért hívják a belső feszültség szabályozós generátort belső feszültség szabályozós generátornak mert belül van a feszültség szabályozó ami miatt kívülre nem kell a feszültség szabályozó Roll Eyes de nem biztos  Wink
huje  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 1143 1144 1145 1146 1147 [1148] 1149 1150 1151 1152 1153 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.193 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.