www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:32:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1127 1128 1129 1130 1131 [1132] 1133 1134 1135 1136 1137 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13220888 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35355 Dátum: 2009 Március 26, 00:00:08 »

én nem mertem volna megemelni ott a gyári ponton....egyik kocsimat sem emeltem ott soha...nem bízok a brazil padlóban....
  valaki nem is olyan régen írta hogy szétnyílt, ezen felbuzdulva jól körbe hegesztettem amit most barkácsolok . Az enyémről meg még frissiben levágtam ne rohaggyon úgy sincs gyári emelőm Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35354 Dátum: 2009 Március 25, 23:51:17 »

hát ez az akinek rövid van az azt hiszi hogy tuning motorral lehet ellensúlyozni Grin

egyenlőre nekem is az lesz hozzá....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35353 Dátum: 2009 Március 25, 23:50:18 »



én nem mertem volna megemelni ott a gyári ponton....egyik kocsimat sem emeltem ott soha...nem bízok a brazil padlóban....
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35352 Dátum: 2009 Március 25, 23:46:00 »

akkor neked is rövid van a tuning motorhoz?
hát ez az akinek rövid van az azt hiszi hogy tuning motorral lehet ellensúlyozni Grin

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35351 Dátum: 2009 Március 25, 23:43:33 »

van egy tuti kis váltóm ami bent van, ezt nem akarom szétbelezni, meg van néhány amik viszont nem vezetettek. Meg nem is akarok belemenni az építő játékba, mert nem biztos hogy normálisan ki tudom hézagolni. Aztán akkor vagy szól mind állat vagy megszorul. A váltó ki-be szerelés meg nem a kedvenc hobbim. Undecided

akkor neked is rövid van a tuning motorhoz?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #35350 Dátum: 2009 Március 25, 23:38:37 »

.........................
Már elbeszélgettem az autókámmal, megdumáltuk, hogy ez mindkettőnknek csak jó lesz. Nem volt ellene kifogása, remélem holnap se lesz!  Smiley

Jó lesz az! Ha csak ez egyik szarakodna, akkor nem égne a féklámpa hiszen a munkahengereknél nincs fékgomba (ugye Gyuszkó?)

Amúgy meg járni kell vele és kijönnek ezek a dolgok, nem új a gép (ezért is OT-hat) és előfordulhat ilyen.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35349 Dátum: 2009 Március 25, 23:16:28 »

nem lehet annyira messze mert amikor beülök akkor kb félig lehet benyomni a pedált és akkor már satuzik az auto.
a hátso kör ami elkezd elöször fogni.ez kb egy éve lett véve mármint a föfékhenger nem hiszem hogy van rajta szelep.???

 még most is ezt állítom!  a beesés attól van hogy alaphelyzetben messze vannak a pofák , kis járkálás után meg kéne nézni melyik kerék meleg , de egyéb ésszerű magyarázatot nem tudok  arra az esetre  hogy a pedál felkeményedik és a fék szorul csak azt hogy alap helyzetben nyomás marad a rendszerben   . aszem volt olyan főhenger is amin a fékcsőcsatlakozásnál van visszacsapó szelep az is okozhatna szorulást viszont nem keményedne fel tökig a fékpedál.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35348 Dátum: 2009 Március 25, 23:11:09 »

megprobáltam a wd 40 es dolgot de nem lett jobb.ugyanugy amikor beülök majdnem beesik
aztán egyre keményedik?????
hogyan tovább??

 még most is ezt állítom!  a beesés attól van hogy alaphelyzetben messze vannak a pofák , kis járkálás után meg kéne nézni melyik kerék meleg , de egyéb ésszerű magyarázatot nem tudok  arra az esetre  hogy a pedál felkeményedik és a fék szorul csak azt hogy alap helyzetben nyomás marad a rendszerben   . aszem volt olyan főhenger is amin a fékcsőcsatlakozásnál van visszacsapó szelep az is okozhatna szorulást viszont nem keményedne fel tökig a fékpedál.

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #35347 Dátum: 2009 Március 25, 23:04:50 »

Ha még mindig fog a féked, akkor nézd meg, hogy mindegyik keréknél fog-e? Mert ha csak egy keréknél, akkor valszeg az adott kerék rugalmas fékcsövének a belseje válik le, és úgy működik, mint egy szelep: amikor nyomod a féket, a fékolajat nagy nyomáson elengedi tovább, viszont visszafelé megfogja.
Jártunk már így egy páran itt a fórumról.

Néztük reggel, rendben volt.
Most már nem fognak, nagybátyámmal állítottuk, csak a féklámpa szarakodik.

ez tetszik, na haragudj, de ez nagyon jó :Debből is tanulhattál akkor sajnos, és remélem a maradék 3 kereket már meg is nézted és meghúztad a csavarokat

ha holnap is új probléma lesz és nem kerül pénzkidobásba én othol maradnék, nem akar az a vas miskolcra jutni vmiért Undecided

de reméljük nem lesz semmi, sok sikért!!

Nekem is biztos tetszene, más helyzetben.
És biztos fog egy hét múlva is tetszeni, de ott akkor nagyon mérges voltam.
Megnéztem, persze a többi rendben volt...

Itt a kép a fék szerelésről:

Ez fogott a legjobban, de nem volt vele gond.


Ez pedig a túloldali kerék, ami majdnem leesett.


Itt pedig már este, amikor szereltünk.

Jó volt, mert, amíg egyszer kimentem telefonálni, apukám besegített a helyemre, pedig ő nem egy nagy szakértő. Kellemes kis családi szerelés lett volna, ha nem ilyen szoros a helyzet...


Bocsi a képek minőségéért, de csak telefon volt nálam. Köszönöm a biztatást! Már elbeszélgettem az autókámmal, megdumáltuk, hogy ez mindkettőnknek csak jó lesz. Nem volt ellene kifogása, remélem holnap se lesz!  Smiley

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35346 Dátum: 2009 Március 25, 23:03:10 »


hát ha én elhagyok 3 kerékcsavart akkor csak 1 kerék marad az autómon Shocked  mikor elhagytam 1et az is drága volt egy sárvédő egy doblemez féktárcsa felni meg egy kis ijedtség hogy kit fog agyonbaszni a kerekem  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35345 Dátum: 2009 Március 25, 22:57:37 »

semmi gond, sajna az megint odébb van, mert ami bejön az megy is. Műhelyt festek+vezetékelek+világítás stb... Jön hozzá néhány szerszám+gép. Van egy félig kész  OFF autóm amit csak fújatni kéne meg összerakni de erre most nem jut.8- d.u. 5ig gájázás+sok cumi, mellette van 4 bogár komplett felújítás+ rengeteg futómunka. Sajátomon meg már 4 hónapja nem tudom kicserélni az ütköző gumibakot hátul+ első kerékcsapágy csere és egy szelephézag ellenőrzés sem ártana. Időt kivéve minden meg van. Mostanában teljesen készen vagyok...
Mindennap ilyenkor érek haza.
  huh és mikor hajtod a csajokat  Roll Eyes veled se cserélnék

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35344 Dátum: 2009 Március 25, 22:52:09 »

Ami megpusztulhat egy bogáron, az ma megpusztult az enyémen...
Kezdte a tegnapival. Utána elkezdett szórakozni a fék: Beragadt, amikor benyomtam a kuplungot, fékezett. Megnéztük...
nyissz
...
Izgi lesz a holnapi nap...
Ha még mindig fog a féked, akkor nézd meg, hogy mindegyik keréknél fog-e? Mert ha csak egy keréknél, akkor valszeg az adott kerék rugalmas fékcsövének a belseje válik le, és úgy működik, mint egy szelep: amikor nyomod a féket, a fékolajat nagy nyomáson elengedi tovább, viszont visszafelé megfogja.
Jártunk már így egy páran itt a fórumról.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35343 Dátum: 2009 Március 25, 22:51:36 »

ja bocs nem tudtam hogy ilyen elfogllalt vagy  de akkor legalább nem  gond venni egy épített 5ös váltót sem  Wink
semmi gond, sajna az megint odébb van, mert ami bejön az megy is. Műhelyt festek+vezetékelek+világítás stb... Jön hozzá néhány szerszám+gép. Van egy félig kész  OFF autóm amit csak fújatni kéne meg összerakni de erre most nem jut.8- d.u. 5ig gájázás+sok cumi, mellette van 4 bogár komplett felújítás+ rengeteg futómunka. Sajátomon meg már 4 hónapja nem tudom kicserélni az ütköző gumibakot hátul+ első kerékcsapágy csere és egy szelephézag ellenőrzés sem ártana. Időt kivéve minden meg van. Mostanában teljesen készen vagyok...
Mindennap ilyenkor érek haza.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 25, 22:53:48 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35342 Dátum: 2009 Március 25, 22:50:16 »

Ami megpusztulhat egy bogáron, az ma megpusztult az enyémen...
Kezdte a tegnapival. Utána elkezdett szórakozni a fék: Beragadt, amikor benyomtam a kuplungot, fékezett. Megnéztük, a fékek rendben. Talán a munkahenger a gázos, de azt nem tudjuk megnézni, mert sok idő, és ha tönkerement, egy nap alatt úgyse tudjuk kicserélni, mert meg kell rendelni...
Keféknél 6,5-ön tölt, a dinamónál csak 6,3. Valószínű az is beadja majd a kulcsot. Gyújtást helyretettük, szépen jár, gyorsul, minden ok.
Elvittem Nórit hozzájuk. Amikor szállok be, indulnék haza, fordítom a kulcsot, semmi. Mégegyszer: semmi. Mi a fene? A szomszédból áthívtuk a kicsit italos, de egyébként jófej elektromos szerelő bácsit, aki megnézte. Az egyik relé fog beszarni hamarosan (szarhat, mert kivágom a fenébe úgyis).
Elindulok haza. Úton valami iszonyatos kopogást. Mi ez már megint? Hazaérek, mondom elkezdem lemosni, hogy szép legyen. Á, de nem lesz ez így jó, csak meg kellene nézni. Délután hat óra, nem nagyon foglalkozna velem senki.
Nagybátyám autószerelő volt a Merkúrnál, közel lakik, gondoltam elviszem, megnézzük, hogy mi ez a kopogás. Odafele félúton (kb 500 méter után) iszonyatos csörömpölés. Mi a szar ez? Leállok, kiszállok. Jó, elég volt, hazatolom, és holnap nem megyek sehova. Megfordultam, és alig mentem 10 métert, a hátsó dísztárcsám balról megelőz. Kiszállok, látom, hogy három csavar a földön, és a maradék kettő is elég laza. Majdnem leesett a kerekem. Gondolom miután fényezték a felniket és visszatették, elfelejtették rendesen meghúzni a csavarokat.
Ezután nagynehezen elérek nagybátyámhoz. A fékkel kezdjünk valamit, mert csak szorul, és folyton világít a féklámpa. Mindegy mit, csak lehetőleg ne égjen el a fék, amíg elérek Miskolcra. Sikerült megcsinálni, de a féklámpa nem az igazi. Néha még most is világít, még akkor is, ha nem nyomom a féket. Valószínűleg a fékgomba halt meg.
Mindezekről van képem, majd megmutatom, csak most megyek ki, még megpróbálom lemosni, mert természetesen, hogy minden kerek legyen, reggel kaptam a frissen polírozott autóra egy havat/esőt, és csupa pöttyös a teteje...
Tehát holnap muzeális minősítés, és nincs jó féklámpám, szar a dinamó, és ha nem lenne elég, rohadt ritka típus, aminek minden eltérését külön bizonyítanom kell.
Izgi lesz a holnapi nap...
én pedig mennyit szopok mikor le akarom szedni azt a rohadék d tárcsát  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35341 Dátum: 2009 Március 25, 22:49:04 »

Megfordultam, és alig mentem 10 métert, a hátsó dísztárcsám balról megelőz.
ez tetszik, na haragudj, de ez nagyon jó Cheesy
Kiszállok, látom, hogy három csavar a földön, és a maradék kettő is elég laza. Majdnem leesett a kerekem.
ebből is tanulhattál akkor sajnos, és remélem a maradék 3 kereket már meg is nézted és meghúztad a csavarokat

ha holnap is új probléma lesz és nem kerül pénzkidobásba én othol maradnék, nem akar az a vas miskolcra jutni vmiért Undecided

de reméljük nem lesz semmi, sok sikért!!
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35340 Dátum: 2009 Március 25, 22:42:10 »

megprobáltam a wd 40 es dolgot de nem lett jobb.ugyanugy amikor beülök majdnem beesik
aztán egyre keményedik?????
hogyan tovább??

áh beszari Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #35339 Dátum: 2009 Március 25, 22:38:01 »


Izgi lesz a holnapi nap...
hát nagyon drukkolunk!
de lehet hogy a bogi nem akar menni Smiley
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #35338 Dátum: 2009 Március 25, 22:34:19 »

Ami megpusztulhat egy bogáron, az ma megpusztult az enyémen...
Kezdte a tegnapival. Utána elkezdett szórakozni a fék: Beragadt, amikor benyomtam a kuplungot, fékezett. Megnéztük, a fékek rendben. Talán a munkahenger a gázos, de azt nem tudjuk megnézni, mert sok idő, és ha tönkerement, egy nap alatt úgyse tudjuk kicserélni, mert meg kell rendelni...
Keféknél 6,5-ön tölt, a dinamónál csak 6,3. Valószínű az is beadja majd a kulcsot. Gyújtást helyretettük, szépen jár, gyorsul, minden ok.
Elvittem Nórit hozzájuk. Amikor szállok be, indulnék haza, fordítom a kulcsot, semmi. Mégegyszer: semmi. Mi a fene? A szomszédból áthívtuk a kicsit italos, de egyébként jófej elektromos szerelő bácsit, aki megnézte. Az egyik relé fog beszarni hamarosan (szarhat, mert kivágom a fenébe úgyis).
Elindulok haza. Úton valami iszonyatos kopogást. Mi ez már megint? Hazaérek, mondom elkezdem lemosni, hogy szép legyen. Á, de nem lesz ez így jó, csak meg kellene nézni. Délután hat óra, nem nagyon foglalkozna velem senki.
Nagybátyám autószerelő volt a Merkúrnál, közel lakik, gondoltam elviszem, megnézzük, hogy mi ez a kopogás. Odafele félúton (kb 500 méter után) iszonyatos csörömpölés. Mi a szar ez? Leállok, kiszállok. Jó, elég volt, hazatolom, és holnap nem megyek sehova. Megfordultam, és alig mentem 10 métert, a hátsó dísztárcsám balról megelőz. Kiszállok, látom, hogy három csavar a földön, és a maradék kettő is elég laza. Majdnem leesett a kerekem. Gondolom miután fényezték a felniket és visszatették, elfelejtették rendesen meghúzni a csavarokat.
Ezután nagynehezen elérek nagybátyámhoz. A fékkel kezdjünk valamit, mert csak szorul, és folyton világít a féklámpa. Mindegy mit, csak lehetőleg ne égjen el a fék, amíg elérek Miskolcra. Sikerült megcsinálni, de a féklámpa nem az igazi. Néha még most is világít, még akkor is, ha nem nyomom a féket. Valószínűleg a fékgomba halt meg.
Mindezekről van képem, majd megmutatom, csak most megyek ki, még megpróbálom lemosni, mert természetesen, hogy minden kerek legyen, reggel kaptam a frissen polírozott autóra egy havat/esőt, és csupa pöttyös a teteje...
Tehát holnap muzeális minősítés, és nincs jó féklámpám, szar a dinamó, és ha nem lenne elég, rohadt ritka típus, aminek minden eltérését külön bizonyítanom kell.
Izgi lesz a holnapi nap...

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35337 Dátum: 2009 Március 25, 10:03:57 »

Előfordul, hogy a henger talpa benyomódik a blokkba. Ez ellen alátét karikákkal lehet védekezni. A dugattyúkiállást (sűrítés) is így lehet szabályozni.

Igen egyformák mind.Megtekeredhetett a blokk?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35336 Dátum: 2009 Március 25, 08:51:03 »

Tongue
Nem írom le mennyi melóm van mert betellene a tárhely Grin. Szóval a hosszúváltót vagy készen beteszem vagy majd ha nyugdíjas leszek esetleg munkanélküli akkor tudok építeni.
ja bocs nem tudtam hogy ilyen elfogllalt vagy  de akkor legalább nem  gond venni egy épített 5ös váltót sem  Wink

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35335 Dátum: 2009 Március 24, 23:47:55 »

áh beszari Grin
Tongue
Nem írom le mennyi melóm van mert betellene a tárhely Grin. Szóval a hosszúváltót vagy készen beteszem vagy majd ha nyugdíjas leszek esetleg munkanélküli akkor tudok építeni.


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35334 Dátum: 2009 Március 24, 23:40:12 »

van egy tuti kis váltóm ami bent van, ezt nem akarom szétbelezni, meg van néhány amik viszont nem vezetettek. Meg nem is akarok belemenni az építő játékba, mert nem biztos hogy normálisan ki tudom hézagolni. Aztán akkor vagy szól mind állat vagy megszorul. A váltó ki-be szerelés meg nem a kedvenc hobbim. Undecided
áh beszari Grin

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35333 Dátum: 2009 Március 24, 23:27:17 »

  Épiccsé ha van jó rövid váltód, veszel végáttételt berakod  azt lesz egy extra hosszú váltód Roll Eyes
van egy tuti kis váltóm ami bent van, ezt nem akarom szétbelezni, meg van néhány amik viszont nem vezetettek. Meg nem is akarok belemenni az építő játékba, mert nem biztos hogy normálisan ki tudom hézagolni. Aztán akkor vagy szól mind állat vagy megszorul. A váltó ki-be szerelés meg nem a kedvenc hobbim. Undecided


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35332 Dátum: 2009 Március 24, 23:16:18 »

ezért félek betenni egy AO-s váltót én is. Pedig nagyon kellene.
  Épiccsé ha van jó rövid váltód, veszel végáttételt berakod  azt lesz egy extra hosszú váltód Roll Eyes

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35331 Dátum: 2009 Március 24, 23:10:20 »

de tegyük fel 66os váltod megcsinálod attól még egy nem vezett ett kinyomos elég nagy hiba forrás lesz amit tuning motor ki is használ majd!
ezért félek betenni egy AO-s váltót én is. Pedig nagyon kellene.


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35330 Dátum: 2009 Március 24, 22:23:29 »

Elektronikához ritka nagyon hülye vagyok.
Hol kell nézni?
Mennyire nehezen javítható/beszerezhető?
6V-s rendszerem van.

6V-ost nem tudom.
12V-oson a hátsó ülés alatt van egy fémszínű doboz, amibe kurvasok tyúkbél megy.
ezt nagy ívben kidobja az ember és betesz egy másikat.

a szénkefék meg a dinamó oldalán van a 2 téglalap alakú lyuk, abban csücsülnek benne.
azt meg kéne nézni, hogy elérik-e a forgórészt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #35329 Dátum: 2009 Március 24, 22:21:52 »

Én is ilyesmire gondoltam.Sad A hengerek tetejét néztem vonalzóval és nincs szintben.Összerakva is néztem, betettem a gyertyákat és habot fujtam rá és látni, hogy kifúj.Lehet ezt köszörültetni?
A hengerek nagyon jók, a hengerfej is hibátlan.

Szerintem a blokk henger felfekvo feluleteit kellene felhuzatni gepmuhelyben (maron, megmunkalokozponton). Mindket oldalon, szimmetrikusan, azonos magassagra. Igy a ket oldalon azonos lesz elmeletileg a kompresszio minden hengernel (persze azonos dugattyukiallast es hengerfej terfogatot feltetelezve).
De ez csak az en logikam, Stunt, Maresz es a tobbiek biztosan tapasztaltak mar hasonlokat.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #35328 Dátum: 2009 Március 24, 21:58:37 »

hogy rohan az idő..
 egy órája még holnaputánra mondta a vizsgát Wink

de tényleg drukkolunk!
Binci olvastad a Vetart leírását a napokban? most volt OT-ztatni a gépét

Igen, olvastam, remélem nekem egyszerűbb lesz. Egy minősítésen már túl vagyunk, ott nem volt gond.
Viszont ez a lehető legrosszabbkor jött, és a lehető legrosszabb része, mert ehhez nem tudok, és nem is merek hozzányúlni...  Undecided

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35327 Dátum: 2009 Március 24, 21:51:51 »

Egy kisvárdai jó bogaras ismerősöm kérdezi: T1(!) váltó mennyiben különbözik a korabeli bogárétól?
Nemcsak váltó van a srácnál, hanem köréépítve egy hozzá tartozó busz is... Shocked
vissza fele forod ,kint hatásnál portál tengelyes,més váltó (Kupak) bak véget,kapcsoló villa is más de az csak 1 furás!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #35326 Dátum: 2009 Március 24, 21:48:56 »

drukkolunk! holnap van a vizsga? csináltasd meg ne küzdj a percek ellen...
hogy rohan az idő..
 egy órája még holnaputánra mondta a vizsgát Wink

de tényleg drukkolunk!
Binci olvastad a Vetart leírását a napokban? most volt OT-ztatni a gépét
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35325 Dátum: 2009 Március 24, 21:48:07 »

nem értek hozzá még...de ha difit nem baszkodom csak szinkront meg rükvercet...akkor elvileg nem lehet baja nem? nem lesz hangos
de tegyük fel 66os váltod megcsinálod attól még egy nem vezett ett kinyomos elég nagy hiba forrás lesz amit tuning motor ki is használ majd!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35324 Dátum: 2009 Március 24, 21:43:14 »

drukkolunk! holnap van a vizsga? csináltasd meg ne küzdj a percek ellen...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #35323 Dátum: 2009 Március 24, 21:26:40 »

tipikusan a feszszabályzó dobta el magát.
vagy a szénkefék... előtte nézd ezt meg.

Elektronikához ritka nagyon hülye vagyok.
Hol kell nézni?
Mennyire nehezen javítható/beszerezhető?
6V-s rendszerem van.

Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #35322 Dátum: 2009 Március 24, 21:25:01 »

Igen egyformák mind.Megtekeredhetett a blokk?
Ott hajszálrepedések lehetnek,törés még nem látható,de nem sok hiányzik. A két henger egyforma hosszú?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35321 Dátum: 2009 Március 24, 21:22:20 »

Én is ilyesmire gondoltam.Sad A hengerek tetejét néztem vonalzóval és nincs szintben.Összerakva is néztem, betettem a gyertyákat és habot fujtam rá és látni, hogy kifúj.Lehet ezt köszörültetni?
A hengerek nagyon jók, a hengerfej is hibátlan.
Ott hajszálrepedések lehetnek,törés még nem látható,de nem sok hiányzik. A két henger egyforma hosszú?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35320 Dátum: 2009 Március 24, 21:20:52 »

Uraim! Smiley
Volna nekem egy nagy problémám, amit mihamarabb (most azonnal) meg kellene oldani... Elméletileg most készült el a bogaram, holnapután viszem OT minősítésre.
Most azonban kicsit furán viselkedik. Ha ráadom a gyújtást, a gyújtás lámpája nem ég. Elindulni elindul, és amikor gázt adok, felpislákol a lámpa. Ha leállítom, akkor felvillan. Az akksim új benne. Alacsony fordulaton eléggé, magason kevésbé, rángat.
Van összefüggés? Mi lehet a baj?
S.O.S kellene egy napom van kijavítani!
Köszönöm!

tipikusan a feszszabályzó dobta el magát.
vagy a szénkefék... előtte nézd ezt meg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #35319 Dátum: 2009 Március 24, 21:11:39 »

Én is ilyesmire gondoltam.Sad A hengerek tetejét néztem vonalzóval és nincs szintben.Összerakva is néztem, betettem a gyertyákat és habot fujtam rá és látni, hogy kifúj.Lehet ezt köszörültetni?
A hengerek nagyon jók, a hengerfej is hibátlan.
Talán elfáradt a blokk azon része. Érdemes odatenni egy vonalzót,és megnézni,hogy sík e a felület.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35318 Dátum: 2009 Március 24, 21:08:13 »

Egy kis segítséget kérnék!
mitől lehet hogy egy henger beljebb van mint a mellette levő?szétszedtem régi tömités maradványokat lepucoltam, de igy is és ráadásul ferdén áll, meghúzott hengerfejnél is.Folyatja az olajat a henger tövénél és a hengerfejnél is.
Van valami megoldás?Köszörülés vagy tömités létezik ilyen esetre?
Talán elfáradt a blokk azon része. Érdemes odatenni egy vonalzót,és megnézni,hogy sík e a felület.
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #35317 Dátum: 2009 Március 24, 21:03:38 »

Egy kis segítséget kérnék!
mitől lehet hogy egy henger beljebb van mint a mellette levő?szétszedtem régi tömités maradványokat lepucoltam, de igy is és ráadásul ferdén áll, meghúzott hengerfejnél is.Folyatja az olajat a henger tövénél és a hengerfejnél is.
Van valami megoldás?Köszörülés vagy tömités létezik ilyen esetre?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #35316 Dátum: 2009 Március 24, 20:55:07 »

Uraim! Smiley
Volna nekem egy nagy problémám, amit mihamarabb (most azonnal) meg kellene oldani... Elméletileg most készült el a bogaram, holnapután viszem OT minősítésre.
Most azonban kicsit furán viselkedik. Ha ráadom a gyújtást, a gyújtás lámpája nem ég. Elindulni elindul, és amikor gázt adok, felpislákol a lámpa. Ha leállítom, akkor felvillan. Az akksim új benne. Alacsony fordulaton eléggé, magason kevésbé, rángat.
Van összefüggés? Mi lehet a baj?
S.O.S kellene egy napom van kijavítani!
Köszönöm!

A gyújtás lámpa alatt a töltésvisszajelzőt érted?
Kefekör rendben?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 1127 1128 1129 1130 1131 [1132] 1133 1134 1135 1136 1137 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.