www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 23:48:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1126 1127 1128 1129 1130 [1131] 1132 1133 1134 1135 1136 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14871481 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35411 Dátum: 2009 Március 27, 08:54:57 »

csinaljatok meg a fekeket basszatok meg, mert egy Bogarban 64 Km-nel mar szinte semmi eselyed a tulelesre egy frontalis ütközesnel !
(ÖAMTC-ADAC Crashtest )
ezenkivül, 100-as temponal 55 meter a fekut a bogaraddal ....
47 meter egy Golf II-vel,
 es 42 meter egy ujabb Golf IV-el  ! ( csak összehasonlitaskeppen  )
Ki megy 100-al bogárral? Amúgy 64 kmh-nál golf1-2ben sincs sok esélyed.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
xoyox
« Hozzászólás #35410 Dátum: 2009 Március 27, 08:52:29 »

tárcsafék, szélesebb gumi azért hamarabb megfogja.
egy széria bogárról dobfékkel, 155-ös gumikkal el tudom képzelni.
ja es ha kidobsz egy horgonyt meggyorsabban

most buzi vagy ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35409 Dátum: 2009 Március 27, 08:48:54 »

ezenkivül, 100-as temponal 55 meter a fekut a bogaraddal ....

tárcsafék, szélesebb gumi azért hamarabb megfogja.
egy széria bogárról dobfékkel, 155-ös gumikkal el tudom képzelni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
xoyox
« Hozzászólás #35408 Dátum: 2009 Március 27, 08:44:45 »

csinaljatok meg a fekeket basszatok meg, mert egy Bogarban 64 Km-nel mar szinte semmi eselyed a tulelesre egy frontalis ütközesnel !
(ÖAMTC-ADAC Crashtest )
ezenkivül, 100-as temponal 55 meter a fekut a bogaraddal ....
47 meter egy Golf II-vel,
 es 42 meter egy ujabb Golf IV-el  ! ( csak összehasonlitaskeppen  )
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #35407 Dátum: 2009 Március 27, 07:55:44 »

Lehet nem voltam elég világos, de tegnap este 11 körül M E G J A V Í T O T T U K a fékeket. Fognak, felengednek, jók, egyedül a fékgomba döglött be. De ha nem baj, ilyet éjfélkor se venni se szülni, se szarni nem tudok. Igaz, a fékeket nem restaurátor csinálta, ezért a szíves elnézésedet kérem (mint ahogy azért is, hogy a gyári emelővel fel merészeltem emelni, és azért is, amiért Gyomán kiülte az ablakba)! Ha megengeded, akkor a saját autómmal és pénzemmel azt csinálok, amit akarok, és, ha nem tudsz építő jelleggel hozzászólni az adott témához, akkor kérlek szépen, hanyagolj! Megígérem nem fogom sokat zaklatni a köreidet ezen a fórumon.
én tudtam volna fékgombát adni neked ha megkeresel ,igaz használtat, de éjfélkor is Grin és nemigen lakunk egymástól 1 km-re

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #35406 Dátum: 2009 Március 26, 23:57:43 »

nemkéne ....a fórum azért jó mert itt összejárunk s megtaláljuk egymást s nem leszünk estére mattaa részegek . na most az utóbbi megválltozik ha mindenki morzsolódik... Undecided 

Binci meg most feszkós , időszakot él át így kezeli . evvan Lips Sealed
azért hadd szóljak egy pár szót Binci mellett:

1: nem akarom megbántani vw1966-t, de tudjuk jól, hogy csúszik ki a száján olyan dolog, amit később megbán (vagy nem, de ezt már nem tudjuk meg), amolyan megmondó ember!  Grin
2: a fék miért is volt tákolva? ezt nem értettem, hiszen nem Binci szervizelte, hanem egy olyan ember, aki már több autónak is szervizelte a fékét

Valamit még akartam, de kiment a fejemből  Undecided
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35405 Dátum: 2009 Március 26, 23:12:26 »

pilllangóablak gumik rendbetételére van valami szer amit érdemes használlni a szilikonon kívül?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #35404 Dátum: 2009 Március 26, 22:25:42 »

milyen tükör az??
hogyan van ennek az árfolyama?


Én ajándékba kaptam,tükör nélkül. Üvegre szerelhető .
Árat csak a tükörét tudom.Engedett az üveges az árból.
2800ra mondta, majd azt mondta 2300. Én meg mondom 2500, és mindenki jól járt.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35403 Dátum: 2009 Március 26, 21:41:17 »

milyen tükör az??
hogyan van ennek az árfolyama?

A hétvégén lehet nekiállok valami krómpuccal
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #35402 Dátum: 2009 Március 26, 21:38:48 »

tükör jól áll .. hs kell átmegyek kromózni meg csiszolni Evil
A hétvégén lehet nekiállok valami krómpuccal
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #35401 Dátum: 2009 Március 26, 21:13:29 »

Tökéletes. Pl. nekem is az van Smiley

Sziasztok! A 20w50-es olaj jó a bogiba?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35400 Dátum: 2009 Március 26, 20:54:49 »

Inkább kitöröltem.  Lips Sealed

nemkéne ....a fórum azért jó mert itt összejárunk s megtaláljuk egymást s nem leszünk estére mattaa részegek . na most az utóbbi megválltozik ha mindenki morzsolódik... Undecided 

Binci meg most feszkós , időszakot él át így kezeli . evvan Lips Sealed


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #35399 Dátum: 2009 Március 26, 20:49:12 »

Pedig csak rombolt rajta. Grin
Az építő jellegű rombolás megengedett!( van ilyen egyáltalán?)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #35398 Dátum: 2009 Március 26, 20:25:12 »

Lehet
Inkább kitöröltem.  Lips Sealed

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35397 Dátum: 2009 Március 26, 20:15:55 »

Sajnos RAT lesz ezért csak.
Rengeteg hiba van a kasztnin meg a fényezésen is.
tükör jól áll .. hs kell átmegyek kromózni meg csiszolni Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #35396 Dátum: 2009 Március 26, 20:15:15 »

én az OT vizsga árán inkább rendbetenném műszakilag a kocsit...és nem indulnék Miskolcra tákolt fékkel

Lehet nem voltam elég világos, de tegnap este 11 körül M E G J A V Í T O T T U K a fékeket. Fognak, felengednek, jók, egyedül a fékgomba döglött be. De ha nem baj, ilyet éjfélkor se venni se szülni, se szarni nem tudok. Igaz, a fékeket nem restaurátor csinálta, ezért a szíves elnézésedet kérem (mint ahogy azért is, hogy a gyári emelővel fel merészeltem emelni, és azért is, amiért Gyomán kiülte az ablakba)! Ha megengeded, akkor a saját autómmal és pénzemmel azt csinálok, amit akarok, és, ha nem tudsz építő jelleggel hozzászólni az adott témához, akkor kérlek szépen, hanyagolj! Megígérem nem fogom sokat zaklatni a köreidet ezen a fórumon.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #35395 Dátum: 2009 Március 26, 20:01:51 »

Sziasztok! A 20w50-es olaj jó a bogiba?
Jó, de a 15W-40 is jó.
1303LS
« Hozzászólás #35394 Dátum: 2009 Március 26, 20:01:16 »

megprobáltam a wd 40 es dolgot de nem lett jobb.ugyanugy amikor beülök majdnem beesik
aztán egyre keményedik?????
hogyan tovább??

Én is még mindig azt mondom, hogy nyomja a rúd (nincs holtjáték) a főfékhenger dugattyúját, lehet, hogy valaki itt akarta kompenzálni a fékpofák és a dob közötti hézagot.
1303LS
« Hozzászólás #35393 Dátum: 2009 Március 26, 19:59:13 »

Néztük reggel, rendben volt.
Most már nem fognak, nagybátyámmal állítottuk, csak a féklámpa szarakodik.

Maga a pedálsor is tud úgy összerohadni, hogy a kuplung benyomással együtt (Te írtad) megnyomod a féket is picit. Nézd meg, hogy tudod-e a pedált még visszább húzni akár csak pár mm-t is.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #35392 Dátum: 2009 Március 26, 19:54:13 »

Pedig csak rombolt rajta. Grin
Az nem baj, attól függetlenül nagyon jól néz ki. Fényévekkel jobban, mint amikor megvetted Smiley

VW 1200.1963.
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #35391 Dátum: 2009 Március 26, 19:53:02 »

Sziasztok! A 20w50-es olaj jó a bogiba?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #35390 Dátum: 2009 Március 26, 19:50:06 »

Sajnos RAT lesz ezért csak.
Rengeteg hiba van a kasztnin meg a fényezésen is.

Az nem baj, attól függetlenül nagyon jól néz ki. Fényévekkel jobban, mint amikor megvetted Smiley

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #35389 Dátum: 2009 Március 26, 19:46:04 »

Egyre szebb lesz...Nem hittem volna, hogy a kiindulási alapból ki lehet hozni ezt százezrek/milliók nélkül Shocked
Sajnos RAT lesz ezért csak.
Rengeteg hiba van a kasztnin meg a fényezésen is.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #35388 Dátum: 2009 Március 26, 19:42:13 »

Mai SZMB.
Lejöttek a T-Barsok és felkerült a lökhárító. A tükör is felkerült a baloldalra.
Még rettentő poros, de szombaton lemossuk.Remélhetőleg könnyebben bemegy majd az AF AR motor szombat délelőtt.

Egyre szebb lesz...Nem hittem volna, hogy a kiindulási alapból ki lehet hozni ezt százezrek/milliók nélkül Shocked

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35387 Dátum: 2009 Március 26, 18:45:25 »

fordítva.
A könyv szerint nem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #35386 Dátum: 2009 Március 26, 18:40:46 »

Mai SZMB.
Lejöttek a T-Barsok és felkerült a lökhárító. A tükör is felkerült a baloldalra.
Még rettentő poros, de szombaton lemossuk.Remélhetőleg könnyebben bemegy majd az AF AR motor szombat délelőtt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #35385 Dátum: 2009 Március 26, 18:25:09 »

Tanácstalan vagyok, így újra hozzátok fordulok. Nem tudom mi baja, van az egyetlenemnek, de valamiért néha nem akar indulni. Össze, vissza járnak a hengerek. Néha csak kettő indul be, néha semmi baj és egy csomó ideig megy, néha túl magas a fordulat, néha meg amikor lassulok és benyomom a kuplungot leáll a motor, az alacsony fordulatszám miatt. Voltam vele még a hiba előtt szervizben mindent rendbe raktunk gyertya csere, át lett nézve a gyújtás rendszer, be lett állítva az alapjárat, most beraktam egy benzinszűrőt kitisztítottam a légszűrőt. Most a szervizes srácal egyszerűen nem tudjuk, mi lehet a baja, ja és karbi se szív félre. Így gondoltam megkérdezem tőletek hátha valaki találkozott ilyen jellegű problémával
Mintha benzines problémád lenne, bár mint írod, szűrőt raktál be. Azért karbin belül lehet gondod, akár a tűszelep tájékán is lehet némi kóborló kosz...

Bácsi Győző
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #35384 Dátum: 2009 Március 26, 17:45:42 »

ha a "servizeles " elött jol müködött, akkor elbasztatok a baratoddal a beallitasokat !
Kezd el megegyszer
1/ Megszakito 0.4 mm
2/ gyertyakabelek gyujtas-sorrendje
3/ Karburator: a/ mindket levegö -alapjarat - nagyobb - csavar ütközesig be, majd  4 teljes fordulat ki
                    b/ Co also -kisebb- csavar ütközesig be, majd  4 teljes fordulat ki
                    c/ indit, nagyobbikkal alapjarat addig becsavar amig majdnem lefulald -majd 1/4 forditas - ki
                    d/ Co-val finoman kivant fordulatot kivarva a csavaras utan beallit

4/ Lepcsös tarcsahoz a "gazkar eppen nem er hozza ! ( forro motor kell mindehhez ) 
5/ gyujtas Idöpont jol van beallitva ??
arra is van szabaly !

fordítva.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35383 Dátum: 2009 Március 26, 16:43:35 »

köszönöm erre voltam kiváncsi

A tényleges kapacitást (Ah) indító akkumulátoroknál 20 órás kisütéssel kell mérni. Ez azt jelenti, hogy az akkumulátor névleges (feliratozott) kapacitásának huszadrészével, A-ban kifejezve, terhelik az akkumulátort 10,5 V-ig. Közben a műszer méri az eltelt időt percben. A tényleges kapacitás Ah=(Kisütőáram x idő)/60 összefüggéssel számítható.
Ez a mérési módszer viszonylag lassú, a napi gyakorlatban nehezen alkalmazható. Helyette az un. tartalék tárolóképességet érdemes mérni. A kapacitásmérő műszer erre is alkalmas. A mérés lényege, hogy bármilyen méretű is legyen az akkumulátor, minden esetben állandó 25 A-al kell a kisütést elvégezni, és szintén percben mérni az időt 10,5 V-ig.

Pl. egy hagyományos, síklemezes, folyadékos, 55 Ah-s akkunál ez az érték kb. 85 perc.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
xoyox
« Hozzászólás #35382 Dátum: 2009 Március 26, 16:33:55 »

Tanácstalan vagyok, így újra hozzátok fordulok.
ha a "servizeles " elött jol müködött, akkor elbasztatok a baratoddal a beallitasokat !
Kezd el megegyszer
1/ Megszakito 0.4 mm
2/ gyertyakabelek gyujtas-sorrendje
3/ Karburator: a/ mindket levegö -alapjarat - nagyobb - csavar ütközesig be, majd  4 teljes fordulat ki
                    b/ Co also -kisebb- csavar ütközesig be, majd  4 teljes fordulat ki
                    c/ indit, nagyobbikkal alapjarat addig becsavar amig majdnem lefulald -majd 1/4 forditas - ki
                    d/ Co-val finoman kivant fordulatot kivarva a csavaras utan beallit
4/ Lepcsös tarcsahoz a "gazkar eppen nem er hozza ! ( forro motor kell mindehhez ) 
5/ gyujtas Idöpont jol van beallitva ??
arra is van szabaly !
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #35381 Dátum: 2009 Március 26, 16:25:56 »


Jó kis összefoglaló  Smiley

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #35380 Dátum: 2009 Március 26, 16:21:57 »

feljebb léptünk egy szintel Evil
http://www.muszeroldal.hu/measurenotes/akku.pdf
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35379 Dátum: 2009 Március 26, 16:18:06 »

Tanácstalan vagyok, így újra hozzátok fordulok. Nem tudom mi baja, van az egyetlenemnek, de valamiért néha nem akar indulni. Össze, vissza járnak a hengerek. Néha csak kettő indul be, néha semmi baj és egy csomó ideig megy, néha túl magas a fordulat, néha meg amikor lassulok és benyomom a kuplungot leáll a motor, az alacsony fordulatszám miatt. Voltam vele még a hiba előtt szervizben mindent rendbe raktunk gyertya csere, át lett nézve a gyújtás rendszer, be lett állítva az alapjárat, most beraktam egy benzinszűrőt kitisztítottam a légszűrőt. Most a szervizes srácal egyszerűen nem tudjuk, mi lehet a baja, ja és karbi se szív félre. Így gondoltam megkérdezem tőletek hátha valaki találkozott ilyen jellegű problémával
A karbiban véletlenül nem csavarodott ki az egyik fúvóka egy kicsit?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35378 Dátum: 2009 Március 26, 16:01:19 »

  de de de nem rádió próbálgatásról volt szó még az előbb Roll Eyes
feljebb léptünk egy szintel Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Matt
Hozzászólások: 32


« Hozzászólás #35377 Dátum: 2009 Március 26, 15:46:57 »

Tanácstalan vagyok, így újra hozzátok fordulok. Nem tudom mi baja, van az egyetlenemnek, de valamiért néha nem akar indulni. Össze, vissza járnak a hengerek. Néha csak kettő indul be, néha semmi baj és egy csomó ideig megy, néha túl magas a fordulat, néha meg amikor lassulok és benyomom a kuplungot leáll a motor, az alacsony fordulatszám miatt. Voltam vele még a hiba előtt szervizben mindent rendbe raktunk gyertya csere, át lett nézve a gyújtás rendszer, be lett állítva az alapjárat, most beraktam egy benzinszűrőt kitisztítottam a légszűrőt. Most a szervizes srácal egyszerűen nem tudjuk, mi lehet a baja, ja és karbi se szív félre. Így gondoltam megkérdezem tőletek hátha valaki találkozott ilyen jellegű problémával

Szegény zöldemtől búcsúznom kellet de már megvan a piros csodás full originál 71esem!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35376 Dátum: 2009 Március 26, 14:57:04 »

nekem amikor elkészült a kocsim még gondolatban sem volt hogy ilyen dolgok kerülnek rá. Gyorsulásra nem is panaszkodok, csak az utazó sebességhez tartozó fordulatszám nem tetszik, főleg azért sem mert ordít a kadron (ezért fogok megszabadulni tőle) meg a rövidszívócső+direktszűrő miatt szívó hang is van rendesen.
én másról beszéltem  Roll Eyes   amikor "rövid"-et  ellensúlyozni kell Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35375 Dátum: 2009 Március 26, 14:55:00 »

van egy pár csak nem tudom milyen állapotban vannak,
 s igy kiváncsi is lennék
..igaz azt nem tudom h tudom mérni h milyen állapotú egy akku mert töltés után ... tuti faját ir ki majd minden nap mérjek rá? (nem akarom h az út szélén derüljön ki h kakukk az akku
  de de de nem rádió próbálgatásról volt szó még az előbb Roll Eyes

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35374 Dátum: 2009 Március 26, 14:35:11 »

hát ez az akinek rövid van az azt hiszi hogy tuning motorral lehet ellensúlyozni Grin
nekem amikor elkészült a kocsim még gondolatban sem volt hogy ilyen dolgok kerülnek rá. Gyorsulásra nem is panaszkodok, csak az utazó sebességhez tartozó fordulatszám nem tetszik, főleg azért sem mert ordít a kadron (ezért fogok megszabadulni tőle) meg a rövidszívócső+direktszűrő miatt szívó hang is van rendesen.


                             GNX-967
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35373 Dátum: 2009 Március 26, 13:49:40 »

vagy egy akkumlátor Wink
van egy pár csak nem tudom milyen állapotban vannak,
 s igy kiváncsi is lennék
..igaz azt nem tudom h tudom mérni h milyen állapotú egy akku mert töltés után ... tuti faját ir ki majd minden nap mérjek rá? (nem akarom h az út szélén derüljön ki h kakukk az akku


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #35372 Dátum: 2009 Március 26, 13:35:19 »

vagy egy akkumlátor Wink
vagy egy bikakábel és a kocsiból nem is kell kivenni az akkut, csak akkor meg hangszórót kell vinni Smiley és nem mindegy milyet
Oldalak: 1 ... 1126 1127 1128 1129 1130 [1131] 1132 1133 1134 1135 1136 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.