www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 06:55:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1115 1116 1117 1118 1119 [1120] 1121 1122 1123 1124 1125 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14026633 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35842 Dátum: 2009 április 09, 21:34:53 »

Elég sokat. Nézd meg az elméleti körsugarak különbségét.

Létezhet olyan,hogy a magból kiálló csavarok már a felső határon vannak,de az autó magassága még mindig alacsony?

Én ott felfelé irányban már csak egy-két centi állítási lehetőséget láttam.Egy két centi állítás a ricnin,mennyit cm-t differálhat a magasságon?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #35841 Dátum: 2009 április 09, 21:32:43 »

Ha emelsz a kocsin, akkor a magból kiálló csavarok felfele indulnak meg.

Létezhet olyan,hogy a magból kiálló csavarok már a felső határon vannak,de az autó magassága még mindig alacsony?

Én ott felfelé irányban már csak egy-két centi állítási lehetőséget láttam.Egy két centi állítás a ricnin,mennyit cm-t differálhat a magasságon?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35840 Dátum: 2009 április 09, 21:27:17 »

Ha emelsz a kocsin, akkor a magból kiálló csavarok felfele indulnak meg.

Szia!

Valamikor felugrok aztán,beállítjátok.Már bánom,hogy akkor nem hívtalak fel telefonon,mikor emelőn volt az autó.

Amúgy ha emeled a kocsi elejét,akkor az két kiálló valami amire az anyákat csavarod,azok lemennek a függőleges felé,vagy inkább felállnak és a vízszintest közelítik?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #35839 Dátum: 2009 április 09, 21:25:16 »

De, ha valamikor feljössz, akkor megmutatom...

Szia!

Valamikor felugrok aztán,beállítjátok.Már bánom,hogy akkor nem hívtalak fel telefonon,mikor emelőn volt az autó.

Amúgy ha emeled,magasítod a kocsi elejét,akkor az két kiálló valami amire az anyákat csavarod,azok lemennek a függőleges felé,vagy inkább felállnak és a vízszintest közelítik?
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 09, 21:27:11 írta Narancs »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35838 Dátum: 2009 április 09, 21:24:36 »

Nem tudod úgy rosszul beállítani, hogy ferde legyen...

Aham, akkor ez lesz a kulcs. Ha ferdén áll a kocsi eleje, akkor fáradt a torzió, vagy lehet rosszul beállított puma (56-os kocsiról beszélünk)?


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #35837 Dátum: 2009 április 09, 21:17:39 »

Aham, akkor ez lesz a kulcs. Ha ferdén áll a kocsi eleje, akkor fáradt a torzió, vagy lehet rosszul beállított puma (56-os kocsiról beszélünk)?

Amikor a levegőben volt és leszerelted az anyákat és a bordás alátéteket, akkor meg kellett volna rángatnod a kerekeket (lengőkarokat) lefele. Csak a kerekek súlya nem elég, hogy megmozduljon a mag...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35836 Dátum: 2009 április 09, 21:16:22 »

De, ha valamikor feljössz, akkor megmutatom...

Amikor a levegőben volt és leszerelted az anyákat és a bordás alátéteket, akkor meg kellett volna rángatnod a kerekeket (lengőkarokat) lefele. Csak a kerekek súlya nem elég, hogy megmozduljon a mag...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35835 Dátum: 2009 április 09, 21:15:17 »

Amikor a levegőben volt és leszerelted az anyákat és a bordás alátéteket, akkor meg kellett volna rángatnod a kerekeket (lengőkarokat) lefele. Csak a kerekek súlya nem elég, hogy megmozduljon a mag...

Fiúk egy kérdés?
Hogyan kell puma hídat állítani úgy,hogy a bogi magasabban álljon?

Amit én ma csináltam,de semmi eredmény. :-\Felemeltem az autó elejét az alvázfejnél.A két első kerék ott figyelt a levegőben,lehetett is tekerni őket.Lecsavartam a két biztosító anyát,a két rögzítő anyát,és levettem a ricnis alátéteket is.Semmi reakció nem volt.Meghúztam újra mindent,leengedtem a bogit,és ugyanúgy állt mint előtte.Ezt még megcsináltam háromszor-négyszer,aztán meguntam,hagytam ahogy volt.

Mit hagytam ki,hogyan kellett volna állítani?

A válaszokat előre is köszönöm! Wink

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #35834 Dátum: 2009 április 09, 21:11:36 »

Pont ezt kérdeztem 2 hete, senki nem válaszolt. :-(

Fiúk egy kérdés?
Hogyan kell puma hídat állítani úgy,hogy a bogi magasabban álljon?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #35833 Dátum: 2009 április 09, 20:15:13 »

Fiúk egy kérdés?
Hogyan kell puma hídat állítani úgy,hogy a bogi magasabban álljon?

Amit én ma csináltam,de semmi eredmény. :-\Felemeltem az autó elejét az alvázfejnél.A két első kerék ott figyelt a levegőben,lehetett is tekerni őket.Lecsavartam a két biztosító anyát,a két rögzítő anyát,és levettem a ricnis alátéteket is.Semmi reakció nem volt.Meghúztam újra mindent,leengedtem a bogit,és ugyanúgy állt mint előtte.Ezt még megcsináltam háromszor-négyszer,aztán meguntam,hagytam ahogy volt.

Mit hagytam ki,hogyan kellett volna állítani?

A válaszokat előre is köszönöm! Wink
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #35832 Dátum: 2009 április 09, 20:11:25 »

Ellenállást mértem, miközben a gyújtást ráadtam, nyitott érintkezőknél a föld (kondi külső palástja) és a kondi kimenete között. Ez elvileg végtelen lenne, gyakorlatilag nem az volt.
Ha jól értem akkor feszültség alatt mértél ellenállást? Az ellenállásmérő gyakorlatilag egy árammérő (saját tápforrással), és ha feszültséget kapcsolsz rá akkor kitér, így a mérés nem mutathatott helyes értéket.
(Nem kötözködök csak szeretnék tisztán látni, mert lehet hogy ismersz egy módszert amit én nem.. Wink )

'81 Hecho en México
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #35831 Dátum: 2009 április 09, 19:04:16 »

a busz lámpakerete műanyag és krómozottnak néz ki. nemá hogy nem az Shocked

konyhai szivacs dörzsis felével simán lejött a műanyagról a kosz, nem lett karcos,
a kilincsek is nagyon szépek lettek a kóla+alufólia párosítással

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35830 Dátum: 2009 április 09, 18:50:54 »

A BARKAS tárcsája jó a bogárba,ezt nem csak neked mondom. Olcsó és megbízható. Még a szerkezet is jó,egyszer nézd hozzá. Az 5 lyukú felni is jó,valamint a garant lámpája,a trabi fényváltó kapcsolója. Ezek csereszabatosak.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35829 Dátum: 2009 április 09, 18:44:35 »

Minden esetben új öninditó perselyt szoktak ilyenkor berakni. Ilyenkor a legkönnyebb. Filléres tétel,és ha lóg az öninditó tengelye, akkor nem csak nagy az áramfelvétele,de gyengén is pörgeti a motort.
én zsír új önindítót is raktam fel
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35828 Dátum: 2009 április 09, 18:40:24 »

Egyedül két délután megvolt. De ötször szedtem ki, mert az önindító is szivatott.

Minden esetben új öninditó perselyt szoktak ilyenkor berakni. Ilyenkor a legkönnyebb. Filléres tétel,és ha lóg az öninditó tengelye, akkor nem csak nagy az áramfelvétele,de gyengén is pörgeti a motort.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35827 Dátum: 2009 április 09, 18:31:53 »

Flex a megoldás. Azért volt Bennetek bika, ha így is behúztátok a helyére...


egyedül rakta be mire átmentem már csak mutatta hogy nem fasza ki kell venni Smiley
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35826 Dátum: 2009 április 09, 18:31:07 »

Egyedül két délután megvolt. De ötször szedtem ki, mert az önindító is szivatott.

Ezzel elvagytok akár egy hónapig is! Ez nem kis munka! Majd a fékekkel is szívhattok. A végén meg visszarakjátok a régit,és boldogok lesztek.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35825 Dátum: 2009 április 09, 18:26:39 »

Nem akar összeállni a bogaram! Betettünk egy AB-s váltót a 66os autómba, úgy hogy az első felén kupakot átcseréltük + rövid féltengelyeket átraktuk. Szerelőm berakta motort de ha összehúzza akkor motor nem vízszintesen áll hanem tűzfal felé dől ez hogy lehet? Mivel más munkái miatt csak odapróbálni volt ma idő még nem volt időnk újra kivenni de nem értem miért nem megy össze és miért dől a motor....vagyis rámegy a váltóra de ferdén áll és nem forgatható kézzel át. 200as kuplung lehetséges hogy nem megy össze AB váltóval? új Sachs kinyómócsapágyat vettem bele.
Ezzel elvagytok akár egy hónapig is! Ez nem kis munka! Majd a fékekkel is szívhattok. A végén meg visszarakjátok a régit,és boldogok lesztek.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #35824 Dátum: 2009 április 09, 18:21:43 »

Flex a megoldás. Azért volt Bennetek bika, ha így is behúztátok a helyére...

Jól látod, a kuplungszerkezet nem megy be. Két-három kivétellel, és némi flexeléssel megoldható. A Partizán effektusra vigyázz  Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35823 Dátum: 2009 április 09, 18:14:55 »

Jól látod, a kuplungszerkezet nem megy be. Két-három kivétellel, és némi flexeléssel megoldható. A Partizán effektusra vigyázz  Grin

Nem akar összeállni a bogaram! Betettünk egy AB-s váltót a 66os autómba, úgy hogy az első felén kupakot átcseréltük + rövid féltengelyeket átraktuk. Szerelőm berakta motort de ha összehúzza akkor motor nem vízszintesen áll hanem tűzfal felé dől ez hogy lehet? Mivel más munkái miatt csak odapróbálni volt ma idő még nem volt időnk újra kivenni de nem értem miért nem megy össze és miért dől a motor....vagyis rámegy a váltóra de ferdén áll és nem forgatható kézzel át. 200as kuplung lehetséges hogy nem megy össze AB váltóval? új Sachs kinyómócsapágyat vettem bele.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35822 Dátum: 2009 április 09, 18:12:42 »

Alapos vagy Smiley Az órákat nem szereted véletlenül?  Wink

Tanulságként, sokaknak nem mond újat, de beírom, tegnapi SZMB:
Autó egyik napról a másikra nem indul. Helyesebben pár pöffenés után nincsen hallható gyújtás a hengerekben. Megszakító jó, szikra van, egy gyertya vizuálisan jó, benzin látszólag van. Na, innen érdekes, ui. mivel egyedül voltam, a trafókábelt tudtam vizsgálni, megszakító nyitogatással, hogy ugrik -e szikra a testre. Nos: ugrott. Viszont a megszakító nagyon szépen, kéken szikrázott, öröm volt nézni. Kondira rámérek: látszólag jó. Gyújtás rá, feszültségesés a megszakítóig: nem tragikus. Pipa ellenállás mérés: jó, 5kOhm. Viszont áram alatt a kondin mérhető némi ellenállás... Csere, új kondival nem szikrázik úgy a megszakító, próba, beröffen, örül.
Valószínűleg a kondi részlegesen zárlatos volt, azaz a műszer gyenge mérőáramával szemben nem vezetett, de feszültség alatt már valahol elszivárgott az áram, legalábbis ez a tippem.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35821 Dátum: 2009 április 09, 18:11:18 »

Nem akar összeállni a bogaram! Betettünk egy AB-s váltót a 66os autómba, úgy hogy az első felén kupakot átcseréltük + rövid féltengelyeket átraktuk. Szerelőm berakta motort de ha összehúzza akkor motor nem vízszintesen áll hanem tűzfal felé dől ez hogy lehet? Mivel más munkái miatt csak odapróbálni volt ma idő még nem volt időnk újra kivenni de nem értem miért nem megy össze és miért dől a motor....vagyis rámegy a váltóra de ferdén áll és nem forgatható kézzel át. 200as kuplung lehetséges hogy nem megy össze AB váltóval? új Sachs kinyómócsapágyat vettem bele.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #35820 Dátum: 2009 április 09, 15:12:14 »


Ellenállást mértem, miközben a gyújtást ráadtam, nyitott érintkezőknél a föld (kondi külső palástja) és a kondi kimenete között. Ez elvileg végtelen lenne, gyakorlatilag nem az volt.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #35819 Dátum: 2009 április 09, 14:50:06 »

Tanulságként, sokaknak nem mond újat, de beírom, tegnapi SZMB...

« Utoljára szerkesztve: 2009 április 09, 14:51:44 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #35818 Dátum: 2009 április 09, 09:57:08 »

Tanulságként, sokaknak nem mond újat, de beírom, tegnapi SZMB:
Autó egyik napról a másikra nem indul. Helyesebben pár pöffenés után nincsen hallható gyújtás a hengerekben. Megszakító jó, szikra van, egy gyertya vizuálisan jó, benzin látszólag van. Na, innen érdekes, ui. mivel egyedül voltam, a trafókábelt tudtam vizsgálni, megszakító nyitogatással, hogy ugrik -e szikra a testre. Nos: ugrott. Viszont a megszakító nagyon szépen, kéken szikrázott, öröm volt nézni. Kondira rámérek: látszólag jó. Gyújtás rá, feszültségesés a megszakítóig: nem tragikus. Pipa ellenállás mérés: jó, 5kOhm. Viszont áram alatt a kondin mérhető némi ellenállás... Csere, új kondival nem szikrázik úgy a megszakító, próba, beröffen, örül.
Valószínűleg a kondi részlegesen zárlatos volt, azaz a műszer gyenge mérőáramával szemben nem vezetett, de feszültség alatt már valahol elszivárgott az áram, legalábbis ez a tippem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #35817 Dátum: 2009 április 09, 09:19:37 »

Na az fasza nekem 1 csávoka mondta aki 72töl nem tudom meddig a mozaik utcában dolgozott a szervizben. Na és ő mondta, hogy benne van 1 szűrő. Bár mivel 1 kávézóban dolgozom ami igazából 1 kocsma ebből következtetni lehet, hogy a csávó már nem volt 100as mikor beszéltünk.
Ez biztos az az okos, akinek a T3 az T2...
Igaz BB? Grin

xoyox
« Hozzászólás #35816 Dátum: 2009 április 09, 08:18:07 »

Na, akkor hol van az anya, nagyokos nagytestvér?
te egy Plebanos ur vagy .
az eszt oszto az egy masik csoka Smiley
olvasd el megegyszer -figyelmesebben-mit irtam

egyebkent az olajsarban is el-akadhat valahol az anya, de ha tudnad hogy nez ki az egesz, olyat fel sem teteleznel, hogy a blokkon belülre került   Shocked
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35815 Dátum: 2009 április 09, 08:01:16 »

Amikor lent volt a szelepfedél, meg a himbasor, akkor megnéztem. Az akna aljában nem volt, (apám is kereste...), sem az akna mellett a betonon, sem a hengerfejben.
Mindegy... X akták új fejezet.
max tökéig jutna ha benn van tökébe nem tudd kiseni mert töke nem jön ki teljesen ajáratából és nem tud egy kb3 v 4es furaton egy anya átjutni! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35814 Dátum: 2009 április 09, 07:52:27 »

Amikor lent volt a szelepfedél, meg a himbasor, akkor megnéztem. Az akna aljában nem volt, (apám is kereste...), sem az akna mellett a betonon, sem a hengerfejben.
Mindegy... X akták új fejezet.
épp ezt mondom.
azért, mert nem találtátok még nem biztos, hogy nincs ott.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35813 Dátum: 2009 április 09, 07:44:46 »

kiesett, amikor leszedted a szelepfedelet.
ezek a kis geci csavarok csúnyán el tudnak gurulni.
Amikor lent volt a szelepfedél, meg a himbasor, akkor megnéztem. Az akna aljában nem volt, (apám is kereste...), sem az akna mellett a betonon, sem a hengerfejben.
Mindegy... X akták új fejezet.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35812 Dátum: 2009 április 09, 07:17:41 »

Na, akkor hol van az anya, nagyokos nagytestvér? Mert nyomtalanul meg nem tűnik csak úgy el.
Másik: én nem az észt osztom. Ellenben te annál inkább. És valami kibaszott nagy übermensch-sel. Csak azt nem tudom, mire jó ez...

kiesett, amikor leszedted a szelepfedelet.
ezek a kis geci csavarok csúnyán el tudnak gurulni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35811 Dátum: 2009 április 09, 00:06:53 »

ez az a tipikus eset, amikor a gyerekek itt lognak ejjel -napüpal, mindenbe beszoilnak, de alapvetö dolgokrol fogggalmuk sincs

Na, akkor hol van az anya, nagyokos nagytestvér? Mert nyomtalanul meg nem tűnik csak úgy el.
Másik: én nem az észt osztom. Ellenben te annál inkább. És valami kibaszott nagy übermensch-sel. Csak azt nem tudom, mire jó ez...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #35810 Dátum: 2009 április 08, 23:00:27 »

van olyan is meg van fém is
egyszerűen meg tudod állaptani.
harapj bele :-)
akkor mégis krómozott nem? Wink
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #35809 Dátum: 2009 április 08, 22:15:52 »

van olyan is meg van fém is

Én prevent krómtisztítóval kipucoltam a tőled kapott müa. kereteket. Jók lettek. Nem gyáriak de jók. Apró pöttyök vannak rajta de nem rozsda és 1méterről már nem is láccik.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35808 Dátum: 2009 április 08, 22:11:51 »

a busz lámpakerete műanyag és krómozottnak néz ki. nemá hogy nem az Shocked

egyszerűen meg tudod állaptani.
harapj bele :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35807 Dátum: 2009 április 08, 22:02:58 »

a busz lámpakerete műanyag és krómozottnak néz ki. nemá hogy nem az Shocked
van olyan is meg van fém is

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #35806 Dátum: 2009 április 08, 21:51:56 »

az nem króm a műanyagon, hanem festék.
sokkal puhább a krómnál.
a busz lámpakerete műanyag és krómozottnak néz ki. nemá hogy nem az Shocked
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35805 Dátum: 2009 április 08, 21:47:39 »

az nem króm a műanyagon, hanem festék.
sokkal puhább a krómnál.
mondjuk a krómozot műanyagon pedig azért nem kéne
mert azon rozsda elég kevés van
a felpúposodott krómot pedig miafasznak csiszatolni  bármivel is ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35804 Dátum: 2009 április 08, 21:37:03 »

krómozott műanyagon miért ne lehetne használni?
én használtam is, semmi baja nem lett

az nem króm a műanyagon, hanem festék.
sokkal puhább a krómnál.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #35803 Dátum: 2009 április 08, 19:40:42 »

Ezt mutasd Cheesy Mire jó?

majd lefényképezem, ha annyira kell. nem tudom mire jó, nem nyitottam ki Smiley
egyszer biztos hasznos lesz Tongue

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Oldalak: 1 ... 1115 1116 1117 1118 1119 [1120] 1121 1122 1123 1124 1125 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.