www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 22:32:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1085 1086 1087 1088 1089 [1090] 1091 1092 1093 1094 1095 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14870423 alkalommal)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #37051 Dátum: 2009 Május 29, 20:57:55 »

elözö héten meg volt az ot ma meg kpm vizsga(rendszám nem az övé csak utvonalengedély:D)
nemsokára lesz külön album miböl milet


De szép!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #37050 Dátum: 2009 Május 29, 20:57:39 »

elözö héten meg volt az ot ma meg kpm vizsga(rendszám nem az övé csak utvonalengedély:D)
nemsokára lesz külön album miböl milet
....

nagyon szép vas! ,csak a szempillákat szedném le róla

a kormány bőrözve van?

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37049 Dátum: 2009 Május 29, 20:53:28 »

elözö héten meg volt az ot ma meg kpm vizsga(rendszám nem az övé csak utvonalengedély:D)
nemsokára lesz külön album miböl milet




WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37048 Dátum: 2009 Május 29, 15:00:36 »

Rücsi tanácsokat köszi mmindenkinek. Smiley
Ezekre gondoltam én is.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #37047 Dátum: 2009 Május 29, 10:50:07 »

Kérdés Egy teljesen szétszedett bódén,mondjuk mint az enyém,mi az amit lefujnátok Rücsivel?Gondolok itt esetleg motortér,hátsó ülés alatt,pótkerékzseb,stb...  A doblemez,meg alja,az természetes.


Kíváncsi vok a véleményetekre   (Rücsi)  Roll Eyes

Doblemezeken kívül szerintem a hátsó csomagtartó alját, első tűzfalat, mindkettőt kívül.
Én sehol máshol nem fújnám, ahol látszik. Pár év múlva mindenki fitymálni fogja a mai nagy "rücsidivatot"...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37046 Dátum: 2009 Május 29, 10:09:54 »

Asszem 4db csavar összesen. Kb 10 perc.
Cseréld ki és holnap akkár 2s-ot is javulhat az időd a gyorsuláson.  Grin

ha jól sejtem, akkor sikerült a hiba forrását megtalálni. gondolom annak a gumi betétnek nem ilyen állapotban kéne lennie, és a cuccnak nem kéne benne lötyögnie...

köszi a segítságet  Wink

nagy kaland kicserélni? szét kell hozzá kapni az egész rudazatot?



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37045 Dátum: 2009 Május 29, 10:05:03 »

Én itt kezdeném.
A gumi állapotát vizsgáld meg. ( bár a pre bogárnál az lehet, hogy nem gumis)


ha jól sejtem, akkor sikerült a hiba forrását megtalálni. gondolom annak a gumi betétnek nem ilyen állapotban kéne lennie, és a cuccnak nem kéne benne lötyögnie...

köszi a segítságet  Wink

nagy kaland kicserélni? szét kell hozzá kapni az egész rudazatot?



[a csatolmányt egy admin törölte]

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37044 Dátum: 2009 Május 29, 09:50:35 »

Én itt kezdeném.
A gumi állapotát vizsgáld meg. ( bár a pre bogárnál az lehet, hogy nem gumis)


hátsó pad alatt cseszegessem a váltórudazatot?

« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 29, 09:52:42 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37043 Dátum: 2009 Május 29, 09:40:47 »

hivba:


bogár nem komázza az egyes és a kettes sebesség fokozatokat. nem veszi be. hármast, illetve négyest kapcsol helyette.

ha kapcsolás elött picit felpörgetem a motort nem segít, dupla kuplungozás sem segít. az a tuti, ha elötte berakom rückibe és utána egyes.

hidegen veszi simán az egyest, üzem meleg állapotban 3asból kell indulnom. pesti dugóban nem túl nyerő  Lips Sealed

kuplung bowdenen állítsak, hogy jobban kiemeljen?
váltókarnál keressem a hiba okát?
hátsó pad alatt cseszegessem a váltórudazatot?
(váltóolaj van a szerkezetben)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #37042 Dátum: 2009 Május 29, 06:37:00 »

ha meg tudod csinálni a berakást akkor 20-25 ezer ft az olajpumpa szűrővel. (Én még tavaly augusztusban vettem Porsche-tól 20ezerért újan.)
köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37041 Dátum: 2009 Május 28, 23:16:18 »

Szevasztok!

Sikerült megoldanom a karburátor problémát. A gyári karbikat, volt 2db, a tengely lógása miatt elvittem perselyezni, megcsinálták de ugyan úgy alapjáratgondja volt utánna is, teljes pucolás, tömítés, stb. Mindkettő ugyan úgy rossz volt! többen mondták hogy valószínű falsot kap a szívósornál, újratömítettem de ugyan az! Berágtam és egy itthon lévő 34 pict-5 DBP karbit alakítottam rá és láss csodát elég szépen jár vele! Egy problémám hogy hiányzik az automata szivató része úgyhogy kézzel kell ráhúzni a csappantyút de megy. Műszakin mennyire fontos hogy gyári karbija legyen, és hogy tudja a co-t ezzel tartani legális értéken? Van valakinek tapasztalata? AB-s motor. És ha valaki tud esetleg ilyen szivatót az jól jönne!

szvsz ez a nem probléma megoldása rámókoltál egy nem rávalót ami félig meddig működik......keress normális rávalót, vagy vegyél Brosolt szvsz
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37040 Dátum: 2009 Május 28, 23:11:50 »

mennyibe kerül egy ilyen móka ? nagyságrendileg ?
ha meg tudod csinálni a berakást akkor 20-25 ezer ft az olajpumpa szűrővel. (Én még tavaly augusztusban vettem Porsche-tól 20ezerért újan.)


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37039 Dátum: 2009 Május 28, 23:09:25 »

Kérdés Egy teljesen szétszedett bódén,mondjuk mint az enyém,mi az amit lefujnátok Rücsivel?Gondolok itt esetleg motortér,hátsó ülés alatt,pótkerékzseb,stb...  A doblemez,meg alja,az természetes.


Kíváncsi vok a véleményetekre   (Rücsi)  Roll Eyes
Én az enyémen lefújtam a padlólemezeket (belülről), pótkerékzsebet, hátsó oldalkárpitok mögötti részt és a hátsó ülés mögött is.


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37038 Dátum: 2009 Május 28, 22:31:14 »

A 3X21 W azt nem úgy érti, hogy egy oldal első-hátsója, plusz utánfutó egy lámpája?
Anno Trabantom 6 voltos reléjén az érintkezőket hajtogatva (ahol a bimetal kóvályog, ha jól emlékszem...) tudtam beállítani kuturált ritmust az indexnek. (Merthogy az még a hengeres aluházas megoldás volt...)
Igen , azt jelenti.Most már ezt is tudom.
Ha kell valakinek szívesen elcserélem egy hagyományos 2X 21 w-osra.Szétszedni nem akarom.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37037 Dátum: 2009 Május 28, 22:27:11 »

Kérdés Egy teljesen szétszedett bódén,mondjuk mint az enyém,mi az amit lefujnátok Rücsivel?Gondolok itt esetleg motortér,hátsó ülés alatt,pótkerékzseb,stb...  A doblemez,meg alja,az természetes.


Kíváncsi vok a véleményetekre   (Rücsi)  Roll Eyes
mindent vagy semmit. csak mint a gyárba Roll Eyes

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37036 Dátum: 2009 Május 28, 21:17:09 »

Kérdés Egy teljesen szétszedett bódén,mondjuk mint az enyém,mi az amit lefujnátok Rücsivel?Gondolok itt esetleg motortér,hátsó ülés alatt,pótkerékzseb,stb...  A doblemez,meg alja,az természetes.


Kíváncsi vok a véleményetekre   (Rücsi)  Roll Eyes
Ablakok? Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37035 Dátum: 2009 Május 28, 20:58:03 »

Kérdés Egy teljesen szétszedett bódén,mondjuk mint az enyém,mi az amit lefujnátok Rücsivel?Gondolok itt esetleg motortér,hátsó ülés alatt,pótkerékzseb,stb...  A doblemez,meg alja,az természetes.


Kíváncsi vok a véleményetekre   (Rücsi)  Roll Eyes

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #37034 Dátum: 2009 Május 28, 14:53:15 »

mennyibe kerül egy ilyen móka ? nagyságrendileg ?

20 fölött van már az ára.

 Evil

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37033 Dátum: 2009 Május 28, 14:18:02 »

mennyibe kerül egy ilyen móka ? nagyságrendileg ?

jól látom, ez egy külső szűrős olajpumpa?
én 10 vagy 13-ért vettem mákostól.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető cetkas
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #37032 Dátum: 2009 Május 28, 12:05:02 »

Szevasztok!

Sikerült megoldanom a karburátor problémát. A gyári karbikat, volt 2db, a tengely lógása miatt elvittem perselyezni, megcsinálták de ugyan úgy alapjáratgondja volt utánna is, teljes pucolás, tömítés, stb. Mindkettő ugyan úgy rossz volt! többen mondták hogy valószínű falsot kap a szívósornál, újratömítettem de ugyan az! Berágtam és egy itthon lévő 34 pict-5 DBP karbit alakítottam rá és láss csodát elég szépen jár vele! Egy problémám hogy hiányzik az automata szivató része úgyhogy kézzel kell ráhúzni a csappantyút de megy. Műszakin mennyire fontos hogy gyári karbija legyen, és hogy tudja a co-t ezzel tartani legális értéken? Van valakinek tapasztalata? AB-s motor. És ha valaki tud esetleg ilyen szivatót az jól jönne!

Autóépítők Last Barons.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37031 Dátum: 2009 Május 28, 09:02:17 »

Nekem a Budaprimer bevált. De még a régi koralkydra is fél-egy órán belül fel lehetett kenni a gittet. (és tényleg megállt, kábé 3 éve javítgattam körbe a kocsit a sárvédők felfogatásánál - szembetűnő helyen... - , és a mai napig semmi baja...)
Budaprimert használtam én is,igaz száradt vagy fél évet,de semmi bajom nem volt,mikor a kétkomponensű szórógittet ráfújtam.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #37030 Dátum: 2009 Május 28, 07:27:16 »

Mai Szmb:
mennyibe kerül egy ilyen móka ? nagyságrendileg ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37029 Dátum: 2009 Május 27, 23:44:37 »

Sziasztok!
Sajnos rájöttem tegnap, hogy miért volt olaj helyett zsír a kormányműben...
Szóval rendesen kifolyik belőle alul a tengelynél, ahogy láttam.
Valószínűleg meg is tudom csinálni majd, de jó lenne ha valaki meg tudná mondani, hogy mit vegyek hozzá 
Gondolom szimmering kell bele, de a számát nem tudom.

 ilyenkor hol vannak a nagytudósok akik 300m-röl megállapítják hogy 1 mm-rel nem stimmel a lámpában az izzószál  Wink  24x37x8  és szerintem is tegyél bele zsírt esetleg a zsírba keverj annyi olajat amennyit felvesz  pusmogas

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #37028 Dátum: 2009 Május 27, 23:37:54 »

En multkor hiperszuper ketkomponensu fillert hasznaltam, de rakerdeztem es az nem volt vizallo! Megtartja magaban a vizet, csak szarazon volt csiszolhato, a szorogitt szaradas utan viszont vizesen is csiszolhato, az mar vizallo reteget alkot ... Lehet, hogy a te fillered vizallo, nemtom. De erdemes rakerdezni a boltban, vagy a gyartonal, nehogy aztan a kittbol jovo viz rontsa el az egeszet, legalulrol ... :-)
Ebben igazad van, a gitt szivacsos szerkezetű... De nekem eddig még nem lett bajom ebből. Alapos szárítás kell tűző napon. Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #37027 Dátum: 2009 Május 27, 23:36:35 »

   az egy k-s alapozót felmarja a gitt ha nem száradt 2-3 napot Roll Eyes
Nekem a Budaprimer bevált. De még a régi koralkydra is fél-egy órán belül fel lehetett kenni a gittet. (és tényleg megállt, kábé 3 éve javítgattam körbe a kocsit a sárvédők felfogatásánál - szembetűnő helyen... - , és a mai napig semmi baja...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37026 Dátum: 2009 Május 27, 23:33:18 »

Először alapozóval kend le a felületeket. Aztán ha durva felületi különbség van, autójavító gitt (festékboltban
   az egy k-s alapozót felmarja a gitt ha nem száradt 2-3 napot Roll Eyes

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37025 Dátum: 2009 Május 27, 23:22:49 »

Teljes kikeményedés után [nyissz] vizes papírral (szivaccsal csorgatod a vizet).
En multkor hiperszuper ketkomponensu fillert hasznaltam, de rakerdeztem es az nem volt vizallo! Megtartja magaban a vizet, csak szarazon volt csiszolhato, a szorogitt szaradas utan viszont vizesen is csiszolhato, az mar vizallo reteget alkot ... Lehet, hogy a te fillered vizallo, nemtom. De erdemes rakerdezni a boltban, vagy a gyartonal, nehogy aztan a kittbol jovo viz rontsa el az egeszet, legalulrol ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37024 Dátum: 2009 Május 27, 23:21:32 »

Mai Szmb:

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37023 Dátum: 2009 Május 27, 23:20:37 »

Sziasztok!
Sajnos rájöttem tegnap, hogy miért volt olaj helyett zsír a kormányműben...
Szóval rendesen kifolyik belőle alul a tengelynél, ahogy láttam.
Valószínűleg meg is tudom csinálni majd, de jó lenne ha valaki meg tudná mondani, hogy mit vegyek hozzá 
Gondolom szimmering kell bele, de a számát nem tudom.
Tud valaki segíteni? Legszívesebben úgy szedném szét, hogy már megvan hozzá az alkatrész. Nem tudom napokra nélkülözni, minden nap használom a kocsit.
(1974. VW1300, AR-es, csigás kormánymű)
Előre is köszi!!
Nyugodtan tegyél bele grafitos zsírt, a tengelye nagyon valószínű hogy meg van vállasodva ezért hiába is raksz bele új szimmeringet ereszteni fog.


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #37022 Dátum: 2009 Május 27, 23:10:11 »

Ha más nem lesz, elmegyek így ahogy leírtad.Rádió nincs a bogiban, csak a takaró lemeze, gps meg telefonos.De ide talán az sem kell.
A 3X21 W azt nem úgy érti, hogy egy oldal első-hátsója, plusz utánfutó egy lámpája?
Anno Trabantom 6 voltos reléjén az érintkezőket hajtogatva (ahol a bimetal kóvályog, ha jól emlékszem...) tudtam beállítani kuturált ritmust az indexnek. (Merthogy az még a hengeres aluházas megoldás volt...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #37021 Dátum: 2009 Május 27, 23:07:26 »

Sziasztok!

Néhány helyen lecsiszoltam a rozsdát a buszomon, ki kellene glettelnem (?) javítófestés előtt.
Milyen glettet ajánlotok? Hol lehet megvenni?

Köszi!
Először alapozóval kend le a felületeket. Aztán ha durva felületi különbség van, autójavító gitt (festékboltban kapható, 2 komponensű, nekem pl. most Body van, azt lehet kis dobozzal, meg nagy kilós kiszerelésben is kapni...), abból húzz rá véknyan (edző mennyiségétől függően elég hamar szárad, egyszerre mindeig csak annyit keverj be, amennyit jó 5 perc alatt elkensz). Teljes kikeményedés után azt én először durván becsiszolom (vigyázva a festés többi ép részére) 120-as papírral, majd érdemes becsiszolni 400-as, 600-as vizes papírral (szivaccsal csorgatod a vizet). Fillert (szórógittet) igazán csak fújni lenne jó, én ecsettel kentem,  nem lesz szép, de ezt lehet a gittelés durva csiszolása után felhordani, és utána 600-as papírral símára csiszolni. Ha a gittelést csiszolod, akkor lesz szép, ha csak a szükséges, minimális mennyiségű marad. A szórógittre ugyanez igaz (ezért nem baj, ha nem tükörsima az adott felület szórógittelése, bár az érdeset visszacsiszolni nagy szívás...) Én ecsettel kentem a javítófestéket kisebb felületen. Több rétegben, jó vastagon, aztán összecsiszoltam 1000-es, meg 2000-es vizes papírral az eredeti fényezéssel, és egy keményebb polírpasztával összepolíroztam.
Nagy csodát ne várj, nem lesz olyan szép, mint a műhelyben fújt festés, de esztétikailag nagyságrenddel szebb az ecsetes durva rájavításoknál, de ez tenyérnyi javításoknál már nem szép. Azt én már fényezőre bíznám (legalább a festék felhordását...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37020 Dátum: 2009 Május 27, 22:48:42 »

H ajól feltöltöd simán elérsz vele meg vissza is jó akkuval ha mellette nem meneted a rádiót meg a gpst meg az análintrudert. Amúgy az én relémre (gyári Land rover,csak ilyet tudtak adni a boltban) is ez van írva de nekem normálisan mén, csak visszaejelzés nincs.
Sőt a gyári boschra is 12Vx4x21w van írva.
Ha más nem lesz, elmegyek így ahogy leírtad.Rádió nincs a bogiban, csak a takaró lemeze, gps meg telefonos.De ide talán az sem kell.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #37019 Dátum: 2009 Május 27, 22:11:10 »

Sziasztok!
Sajnos rájöttem tegnap, hogy miért volt olaj helyett zsír a kormányműben...
Szóval rendesen kifolyik belőle alul a tengelynél, ahogy láttam.
Valószínűleg meg is tudom csinálni majd, de jó lenne ha valaki meg tudná mondani, hogy mit vegyek hozzá 
Gondolom szimmering kell bele, de a számát nem tudom.
Tud valaki segíteni? Legszívesebben úgy szedném szét, hogy már megvan hozzá az alkatrész. Nem tudom napokra nélkülözni, minden nap használom a kocsit.
(1974. VW1300, AR-es, csigás kormánymű)
Előre is köszi!!
lehet hogy ezt nem sokan szedik szét, így nem tudják neked fejből megmondani, de a bogárboltosoknak tudnia kéne. talán próbáld meg náluk Smiley (postáznak is)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37018 Dátum: 2009 Május 27, 21:51:43 »

Sziasztok!
Mai szmb keretében lett irányjelzőm. Vagyis eddig is volt, csak nem villogott. Grin Viszont az idexrelémre 3x 21W van ráírva és gyorsan villog.
És nincs töltésem, de az valószínű ,hogy generátor szénkefe lesz.
Ha van valamelyik boltban azt még gyorsan be kell szereznem, hogy eltudjak menni vele Tökölre.
H ajól feltöltöd simán elérsz vele meg vissza is jó akkuval ha mellette nem meneted a rádiót meg a gpst meg az análintrudert. Amúgy az én relémre (gyári Land rover,csak ilyet tudtak adni a boltban) is ez van írva de nekem normálisan mén, csak visszaejelzés nincs.
Sőt a gyári boschra is 12Vx4x21w van írva.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 27, 21:54:13 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37017 Dátum: 2009 Május 27, 21:50:09 »

Sziasztok!
Mai szmb keretében lett irányjelzőm. Vagyis eddig is volt, csak nem villogott. Grin Viszont az idexrelémre 3x 21W van ráírva és gyorsan villog.
És nincs töltésem, de az valószínű ,hogy generátor szénkefe lesz.
Ha van valamelyik boltban azt még gyorsan be kell szereznem, hogy eltudjak menni vele Tökölre.
Nem elérhető boat74
Hozzászólások: 40


APV-061 Attila, Győr

« Hozzászólás #37016 Dátum: 2009 Május 27, 20:45:34 »

Sziasztok!
Sajnos rájöttem tegnap, hogy miért volt olaj helyett zsír a kormányműben...
Szóval rendesen kifolyik belőle alul a tengelynél, ahogy láttam.
Valószínűleg meg is tudom csinálni majd, de jó lenne ha valaki meg tudná mondani, hogy mit vegyek hozzá 
Gondolom szimmering kell bele, de a számát nem tudom.
Tud valaki segíteni? Legszívesebben úgy szedném szét, hogy már megvan hozzá az alkatrész. Nem tudom napokra nélkülözni, minden nap használom a kocsit.
(1974. VW1300, AR-es, csigás kormánymű)
Előre is köszi!!

VW 1300 - 1974
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37015 Dátum: 2009 Május 27, 18:56:53 »

hézagmérőm sincs

tescoban 299 ft. Nekemis az van és meg is mérettem és még pontos is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37014 Dátum: 2009 Május 27, 18:53:06 »

,de hézagmérőm sincs

Sörösdoboz... Cool Evil

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37013 Dátum: 2009 Május 27, 17:28:33 »

De viszont akár még te is.
sose csinálltam még, leírás van ,de hézagmérőm sincs
elősnek látni szeretném hogy kell, és utána megcsinálom én magamnak is később
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 27, 17:30:11 írta Micka »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37012 Dátum: 2009 Május 27, 17:23:26 »

szelephézag állítást bogáron bmeliyk mezei szerelő meg tudja csinálni?
De viszont akár még te is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 1085 1086 1087 1088 1089 [1090] 1091 1092 1093 1094 1095 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.