www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:57:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1056 1057 1058 1059 1060 [1061] 1062 1063 1064 1065 1066 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13273055 alkalommal)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #38198 Dátum: 2009 Július 16, 17:39:19 »

Mennyi egy ilyen tükör mostanában?

13-14 ezer forint körül van az utángyártott azt hiszem...Ami a képen van az eredeti.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38197 Dátum: 2009 Július 16, 17:35:21 »

Nincsen senkinek elfekvőben a képen látható tükörhöz csavar (az is ott van a képen)
<beszúrt kép törölve>
Nem baj ha nem hibátlan. Az enyém sajnos nem hajlandó lejönni a régi tükörről, ráadásul az picit másfajta tükör, így nem is hiszem, hogy jó lenne az újhoz.
Mennyi egy ilyen tükör mostanában?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38196 Dátum: 2009 Július 16, 17:08:09 »

Tegnapi szmb:
Kivettem a dinamót, mert sorba mentek tönkre a kefék benne... hát meglepődtem Shocked
Szerencsére volt tartalék, így megint van töltés.
Azért kíváncsi lennék ez hogy jött össze. Huh
<beszúrt kép törölve>
Nekem is ez volt anno, és mikor a múlkor kérdezted, írtam is hogy ez lesz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #38195 Dátum: 2009 Július 16, 16:13:30 »

Ma, de nem 30 éve.
Valóban.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38194 Dátum: 2009 Július 16, 16:08:08 »

Itthon nem? Szerintem de.
Azt kellene betiltani, hogy esőben használják a ködfényszórót és a ködzárófényt, aki ezeket esőben használja (vagy amikor nincs köd, de esőben előszeretettel használják) jól megbüntetni, főleg ha még sötét is van.

Ma, de nem 30 éve.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #38193 Dátum: 2009 Július 16, 15:17:37 »

Lehet, hogy osztrák autó volt? Lehet ködlámpakapcsoló relé. Odakint szabály, hogy csak minimum helyzetjelzővel lehet ködöt kapcsolni.
Itthon nem? Szerintem de.
Azt kellene betiltani, hogy esőben használják a ködfényszórót és a ködzárófényt, aki ezeket esőben használja (vagy amikor nincs köd, de esőben előszeretettel használják) jól megbüntetni, főleg ha még sötét is van.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38192 Dátum: 2009 Július 16, 14:38:50 »

Lehet, hogy osztrák autó volt? Lehet ködlámpakapcsoló relé. Odakint szabály, hogy csak minimum helyzetjelzővel lehet ködöt kapcsolni.

Köszönöm! Igen az volt. 1990-ig.  Wink
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #38191 Dátum: 2009 Július 16, 14:16:04 »

Nincsen senkinek elfekvőben a képen látható tükörhöz csavar (az is ott van a képen)

Nem baj ha nem hibátlan. Az enyém sajnos nem hajlandó lejönni a régi tükörről, ráadásul az picit másfajta tükör, így nem is hiszem, hogy jó lenne az újhoz.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #38190 Dátum: 2009 Július 16, 13:18:52 »

A működési tartományban nem indikátor a jegesedés. A külső páratartalom és hőmérséklet sokkal inkább.
Illetve: a szívócső alatt egyik oldalon nagylukú, másikon kislukú tömítés van a kipufogóhoz, ez irányítja a gázokat (a kis lyuknál a venturi-elv miatt szívóhatás alakul ki, ha jó helyen van a tömítés). Ez jó? (Utángyártott kipufogónál azt hiszem, pont másik oldalra való)
A tömítésekre nem emlékszem pontosan (kipuf és szívőcső kapcsolatnál), de szerintem két egyforma van, ami a tömítésgarnitúrába van benne....

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38189 Dátum: 2009 Július 16, 12:52:46 »

Gondoltam erre is, de zsír új szívócső van rajta....
Nem lehet, hogy beállítási problémára utal inkább, túl sok benzint kapna?

A működési tartományban nem indikátor a jegesedés. A külső páratartalom és hőmérséklet sokkal inkább.
Illetve: a szívócső alatt egyik oldalon nagylukú, másikon kislukú tömítés van a kipufogóhoz, ez irányítja a gázokat (a kis lyuknál a venturi-elv miatt szívóhatás alakul ki, ha jó helyen van a tömítés). Ez jó? (Utángyártott kipufogónál azt hiszem, pont másik oldalra való)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #38188 Dátum: 2009 Július 16, 12:39:49 »

Előmelegítőcső eldugult???
Gondoltam erre is, de zsír új szívócső van rajta....
Nem lehet, hogy beállítási problémára utal inkább, túl sok benzint kapna?

Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #38187 Dátum: 2009 Július 16, 12:17:14 »

Az mitől van, hogy karbi alatt a szívócső ledermed, jegesdik?
Ilyen hűvös esős időben autóztam és akkor tapasztaltam, meg amikor a hűs garázsban járattam...

Az üzemanyag elpárolog és ez hőt von el a környezettől és emiatt lehül. Azért izzadsz ha hajtasz, hogy hőt adj le ilyen formán.

Petyó
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #38186 Dátum: 2009 Július 16, 12:03:43 »

Az mitől van, hogy karbi alatt a szívócső ledermed, jegesdik?
Ilyen hűvös esős időben autóztam és akkor tapasztaltam, meg amikor a hűs garázsban járattam...

Előmelegítőcső eldugult???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38185 Dátum: 2009 Július 16, 12:01:24 »



Lehet, hogy osztrák autó volt? Lehet ködlámpakapcsoló relé. Odakint szabály, hogy csak minimum helyzetjelzővel lehet ködöt kapcsolni.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #38184 Dátum: 2009 Július 16, 12:01:11 »

Az mitől van, hogy karbi alatt a szívócső ledermed, jegesdik?
Ilyen hűvös esős időben autóztam és akkor tapasztaltam, meg amikor a hűs garázsban járattam...

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38183 Dátum: 2009 Július 16, 11:43:51 »

próbáld meg megkeresni mi kapcsolja be, és akkor meglesz mi is ez.

Má mindegy. Már jó minden.  Cool Próba volt és oké minden. Köszönet a kapcsolási rajzokért és a többi segítségért!!   Wink 

Nem a lámpába kötöttem be Tongue, hanem ahogy volt (nálam) eredetileg. Kivágtam 5 centi vezetéket, blankoltam próbáltam, örültem. Már csak saruk feltétele hiányzik, és forrasztás. Újabb 38 év.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 16, 14:41:40 írta tazoli »
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #38182 Dátum: 2009 Július 16, 11:34:45 »

Inkább aszondjátok még meg nekem mi a bánatos ménkű ez a relé Huh:
próbáld meg megkeresni mi kapcsolja be, és akkor meglesz mi is ez.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #38181 Dátum: 2009 Július 16, 11:18:02 »

Tegnapi szmb:
Kivettem a dinamót, mert sorba mentek tönkre a kefék benne... hát meglepődtem Shocked
Szerencsére volt tartalék, így megint van töltés.
Azért kíváncsi lennék ez hogy jött össze. Huh

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38180 Dátum: 2009 Július 16, 11:02:08 »

Mar ismerhetned, barki barmit mond, biztos mashogy lesz a dolog... Utolag jon a felismeres, h talan nem beszeltek az emberek hulyeseget ... Cheesy

nem jól nézted a rajzot , mindkét rajznál a helyzetjelzőtöl kapja a delejt(az biztos hogy nem közvetlenül az égőtöl jön hanem a motortérben a "T" elosztótol)de gondolkozz el rajta hogy mi értelme lenne a biztitáblábol elhozni egy külön vezetéket a rendszámvilágításnak?  Cool

Nincs igazatok bogyókák!  Cheesy Reggeltől vezetékeken lógok. Bizti táblától külön vezetéken megy a kox ide-oda. Lehet hebrák de ilyen. Ha nem tudom megcsinálni ugyanilyenre akkor lámpa csokijára kötöm.
Tudom mi a T elosztó. Nálam nincs T. Nem egy oszt ketté hanem külön-külön jön egy-egy.  Smiley

Inkább aszondjátok még meg nekem mi a bánatos ménkű ez a relé Huh:
Valszeg itt a bibi, mert erről jön le a zöldfehér rendszámvil. kábel és az biza megfőtt (mindkét vége). A pirosfehér lámpavil. kábellel meg semmi baj nincs.

Köszönöm!  Smiley





jól látod, bociban is így van  Cool

 Azn
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 16, 11:28:52 írta tazoli »
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #38179 Dátum: 2009 Július 16, 10:57:05 »

Ezen úgy van ahogy mondjátok! 71-nél!
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/elektro/bus-71-72.jpg
Az enyém meg évvégi tehát 72-es modellév. Szal az az enyém amit Sompi linkelt thesambáról. Nézzétek meg!  Wink Ott nem a lámpából van megoldva=nem kókány. Csak az lesz ha sokat szopat.  Evil
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/bug_72.jpg


Megnéztem a kapcs rajzot. Balról első biztosíték felel ezekért. Megvan miért olvadt a nadrágomra annó mikor lakatolásból hoztam.  Undecided Akkor kérdezte is valaki itt a fórumon hogy tudni kéne mitől olvadt ki....


jól látod, bociban is így van  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #38178 Dátum: 2009 Július 16, 10:23:46 »

Mar ismerhetned, barki barmit mond, biztos mashogy lesz a dolog... Utolag jon a felismeres, h talan nem beszeltek az emberek hulyeseget ... Cheesy

Én lefújnám a helyében a sárvédőt valami alapozóval mielőtt teljesen elrohad. 
850-ért láttam horganysprét, az menne is a jó részekhez.

Petyó
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #38177 Dátum: 2009 Július 16, 09:09:25 »

Mindenki ezt magyarázza.
Mar ismerhetned, barki barmit mond, biztos mashogy lesz a dolog... Utolag jon a felismeres, h talan nem beszeltek az emberek hulyeseget ... Cheesy


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38176 Dátum: 2009 Július 16, 09:07:12 »


Egyébként ott veszik ki a hátsólámpából a rendzsámhoz a delejet, amit te "csokinak" hívsz. Mindenki ezt magyarázza.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #38175 Dátum: 2009 Július 16, 09:05:48 »

A váciaknál miért a buszét nézted?
mert az volt feljebb 
ja és hogy neki legyen igaza  Evil
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38174 Dátum: 2009 Július 16, 09:02:38 »

Ezen úgy van ahogy mondjátok! 71-nél!
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/elektro/bus-71-72.jpg
Az enyém meg évvégi tehát 72-es modellév. Szal az az enyém amit Sompi linkelt thesambáról. Nézzétek meg!  Wink Ott nem a lámpából van megoldva=nem kókány. Csak az lesz ha sokat szopat.  Evil
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/bug_72.jpg


Megnéztem a kapcs rajzot. Balról első biztosíték felel ezekért. Megvan miért olvadt a nadrágomra annó mikor lakatolásból hoztam.  Undecided Akkor kérdezte is valaki itt a fórumon hogy tudni kéne mitől olvadt ki....

A váciaknál miért a buszét nézted?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #38173 Dátum: 2009 Július 16, 07:50:22 »

Ezen úgy van ahogy mondjátok! 71-nél!
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/elektro/bus-71-72.jpg
Az enyém meg évvégi tehát 72-es modellév. Szal az az enyém amit Sompi linkelt thesambáról. Nézzétek meg!  Wink Ott nem a lámpából van megoldva=nem kókány. Csak az lesz ha sokat szopat.  Evil
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/bug_72.jpg


nem jól nézted a rajzot , mindkét rajznál a helyzetjelzőtöl kapja a delejt(az biztos hogy nem közvetlenül az égőtöl jön hanem a motortérben a "T" elosztótol)de gondolkozz el rajta hogy mi értelme lenne a biztitáblábol elhozni egy külön vezetéket a rendszámvilágításnak?  Cool

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38172 Dátum: 2009 Július 15, 21:53:28 »

te direkt nem hallgatsz másokra?
gyárilag az egyik hátsó lámpáról szedik az áramot a rendszámhoz.
nézd meg a kapcsolási rajzokat
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/

Ezen úgy van ahogy mondjátok! 71-nél!
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/elektro/bus-71-72.jpg
Az enyém meg évvégi tehát 72-es modellév. Szal az az enyém amit Sompi linkelt thesambáról. Nézzétek meg!  Wink Ott nem a lámpából van megoldva=nem kókány. Csak az lesz ha sokat szopat.  Evil
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/bug_72.jpg


Megnéztem a kapcs rajzot. Balról első biztosíték felel ezekért. Megvan miért olvadt a nadrágomra annó mikor lakatolásból hoztam.  Undecided Akkor kérdezte is valaki itt a fórumon hogy tudni kéne mitől olvadt ki....
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 15, 23:06:34 írta tazoli »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #38171 Dátum: 2009 Július 15, 21:43:38 »

á-á.
Gyárinak tűnik. Nincs kócolva semmi. Meg az túl egyszerű lenne!  Grin Előbb szopok hogy gyári maradjon a vezetékelés, aztán ha nem megy váltunk a hátsó lámpáról való csapolásra. Ezekszerint csak egy kábelen fut a kettő elöl. Szal túlterhelni nem lehet.  Smiley
te direkt nem hallgatsz másokra?
gyárilag az egyik hátsó lámpáról szedik az áramot a rendszámhoz.
nézd meg a kapcsolási rajzokat
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38170 Dátum: 2009 Július 15, 21:39:02 »

 szarni bele! lehet tolató lápa volt és valaki összekócolta, 100%biztos hogy a jobbos lámpából van kivéve a rendszám vill.  és a jobb bal már különbiztis!

á-á.
Gyárinak tűnik. Nincs kócolva semmi. Meg az túl egyszerű lenne!  Grin Előbb szopok hogy gyári maradjon a vezetékelés, aztán ha nem megy váltunk a hátsó lámpáról való csapolásra. Ezekszerint csak egy kábelen fut a kettő elöl. Szal túlterhelni nem lehet.  Smiley
Sompi
« Hozzászólás #38169 Dátum: 2009 Július 15, 21:37:16 »

Test az van! + -t kéne csak találni hozzá.
nosza rajta!!
Rajz kinyomtat, probalámpa, multimeter, és kibogozhatod a cuccot.  Grin
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38168 Dátum: 2009 Július 15, 21:35:36 »

hátul a motortérben. sztem azt szedted szét.
Testje van????

Test az van! + -t kéne csak találni hozzá.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #38167 Dátum: 2009 Július 15, 21:33:31 »

Nah újra segítséget kérek.


 szarni bele! lehet tolató lápa volt és valaki összekócolta, 100%biztos hogy a jobbos lámpából van kivéve a rendszám vill.  és a jobb bal már különbiztis!

Sompi
« Hozzászólás #38166 Dátum: 2009 Július 15, 21:33:23 »

hátul a motortérben. sztem azt szedted szét.
Testje van????
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38165 Dátum: 2009 Július 15, 21:29:29 »

hátsó úlés alatt semmit sem találsz sztem a világításból, csak jó esetben a bontatlan köteget.

http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/bug_72.jpg

Igen ott érintetlen minden. Nem látni semmit.

 Kiss

Köszönöm! Így már kezdhetek vmit, legalább este nem unatkozom.
Itt azt látom a te képeden h egy biztin van mindkettő. Szal olyan nincs hogy félig szar a biztosíték... Uh a rendszámvil kábele az elosztótól kuka..... Elosztó merre helyileg?  Roll Eyes Az lenne amit én diagnosztikailófasznak hívok?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 15, 21:33:50 írta tazoli »
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #38164 Dátum: 2009 Július 15, 21:29:19 »

itt azt hogy 15cm hosszú z alakban meghajlított 6os csavarral lehetne helyére csavarozni az ablakemelőt  Roll Eyes  de egy napig kalapáltam a homokszórózás puknyáit és 3mm kellett kivágni a borító lemez aljából mert trapéz alakú volt az ajtó  és a pillangó ablak sem fért bele mert úgy össze volt nyomorítva , a másik ajtó pedig egész eccerűen akkora volt hogy nem fért be a másik helyére  . Cry
Idézet

Nem akarnék belevauvauzni a nagyok dologába, de szerintem ehhez az ajtóhoz a 2 sines ablakemelő való (67/68 környéki évjárat), gondolom ezt abból, hogy én ugyanezzel a problémával szembesültem mikor rakosgattam össze a kocsit.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 15, 21:36:37 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Sompi
« Hozzászólás #38163 Dátum: 2009 Július 15, 21:24:39 »

Nah újra segítséget kérek.

Szétborítottam hátul a hangszigetelsét (nem baj úgyis feketére akarom majd lefesteni a motorteret ha kuplungszerkezet cserénél kijön a motor)...
Rendszám ill. hátsó lámpa világításhoz külön-külön vezeték megy. Van egy kettős csoki amibe be vannak dugva. Kiderül a borítás leszedése után hogy a csokiba be vannak sülve a rendszámvilágítás érintkezői. A lényeg hogy szétvarázsoltam. Kihúztam még a hátsó lámpa csatiját is. Leteszteltem hogy rendszámvilágítás és csoki utáni vezeték jó-e, nincs-e megszakadva (ennek cseréje nem szopás), ezért átdugtam a hátsóvilágítás csokijába. Ott fasza.
De a rendszámvil csokijába és előtte lévő vezetékére bármit kötök, ott nincs kox. Próbálkoztam annál a diagnosztikai lófasznál hátha csak onnan szar a dolog. Aztán megnéztem hova megy rendszámvil kábel, kurva köze nincs a diagnosztikai lófaszhoz  (csak a kábel ugyanolyan) hanem a tűzfal sofőr felöli oldalán bemegy, és fingom sincs hol jön ki. Tán ülés alatt fesszabnál?  Huh Rendszámvilágításért külön felel valami biztosíték? Mert ha a csoki utáni kábel nem sült meg, akkor sztem az előtte lévőnek sem szabadott volna ha pozitívan állnánk a dologhoz. És miért ne állnánk?  Roll Eyes

Remélem érthető bár kicsit bonyolult...

Ha minderre van válasz akkor jön a többi: Mitől sült le és olvadt meg csak az az egy tetű vezeték? Hogyan tudom újrahúzni azt az egy kábelt ha mégis megfőtt volna?
Tisztában vagyok vele ha rákötném a hátsóvil, kábelére a renszámvil össuekötő kábelt, nem szopatnám magam. Node a fritzek sem véletlen nem kötötték a kettőt egy vezetékre... 40 év elteltével sztem most sem lenne szerencsés....

Képek:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

hátsó úlés alatt semmit sem találsz sztem a világításból, csak jó esetben a bontatlan köteget.

http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/bug_72.jpg

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38162 Dátum: 2009 Július 15, 21:00:25 »

meg itt

Nah újra segítséget kérek.

Szétborítottam hátul a hangszigetelsét (nem baj úgyis feketére akarom majd lefesteni a motorteret ha kuplungszerkezet cserénél kijön a motor)...
Rendszám ill. hátsó lámpa világításhoz külön-külön vezeték megy. Van egy kettős csoki amibe be vannak dugva. Kiderül a borítás leszedése után hogy a csokiba be vannak sülve a rendszámvilágítás érintkezői. A lényeg hogy szétvarázsoltam. Kihúztam még a hátsó lámpa csatiját is. Leteszteltem hogy rendszámvilágítás és csoki utáni vezeték jó-e, nincs-e megszakadva (ennek cseréje nem szopás), ezért átdugtam a hátsóvilágítás csokijába. Ott fasza.
De a rendszámvil csokijába és előtte lévő vezetékére bármit kötök, ott nincs kox. Próbálkoztam annál a diagnosztikai lófasznál hátha csak onnan szar a dolog. Aztán megnéztem hova megy rendszámvil kábel, kurva köze nincs a diagnosztikai lófaszhoz  (csak a kábel ugyanolyan) hanem a tűzfal sofőr felöli oldalán bemegy, és fingom sincs hol jön ki. Tán ülés alatt fesszabnál?  Huh Rendszámvilágításért külön felel valami biztosíték? Mert ha a csoki utáni kábel nem sült meg, akkor sztem az előtte lévőnek sem szabadott volna ha pozitívan állnánk a dologhoz. És miért ne állnánk?  Roll Eyes

Remélem érthető bár kicsit bonyolult...

Ha minderre van válasz akkor jön a többi: Mitől sült le és olvadt meg csak az az egy tetű vezeték? Hogyan tudom újrahúzni azt az egy kábelt ha mégis megfőtt volna?
Tisztában vagyok vele ha rákötném a hátsóvil, kábelére a renszámvil össuekötő kábelt, nem szopatnám magam. Node a fritzek sem véletlen nem kötötték a kettőt egy vezetékre... 40 év elteltével sztem most sem lenne szerencsés....

Képek:


« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 15, 21:11:03 írta tazoli »
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #38161 Dátum: 2009 Július 15, 19:04:02 »

 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #38160 Dátum: 2009 Július 15, 18:56:05 »

Kapott a papucs is! Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #38159 Dátum: 2009 Július 15, 18:49:11 »

Volt meló a leburkolással,de nem akartam szétszedni az eredeti kárpitozást..
Az autókozmetikás nagyot nézett,mikor kinyitotta a takarítógépet Grin
Azt mondta,hogy a vízműnek a melós autóit takarítják,de azokból nem jött ki annyi kosz mint ezekböl! Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 1056 1057 1058 1059 1060 [1061] 1062 1063 1064 1065 1066 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.252 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.