www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 17:46:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1048 1049 1050 1051 1052 [1053] 1054 1055 1056 1057 1058 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14910366 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #38531 Dátum: 2009 Július 31, 10:10:07 »

Én a megszakító hézagot megnézném,és azt is,hogy esetleg a megszakító nem égett be véletlenül. Megmozgatnám az elosztó tengelyét,mert oldal irányban nem szabad lógnia!
elosztó tengely nem lóg. ez egy felújított jó motor, kb egy éve lett kész.
   Az elosztó rotorját mérd meg,van benne egy ellenállás, az is meg tud szakadni.Kb.:2KOhm.Olyankor ingydozó alapjárat,menetközbeni rángatás.
megnézem. van másik is, esetleg cserélem
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38530 Dátum: 2009 Július 31, 10:06:16 »

köszi Smiley
Én a megszakító hézagot megnézném,és azt is,hogy esetleg a megszakító nem égett be véletlenül. Megmozgatnám az elosztó tengelyét,mert oldal irányban nem szabad lógnia!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #38529 Dátum: 2009 Július 31, 09:55:49 »

nem tudom mi van az autómmal..

   Az elosztó rotorját mérd meg,van benne egy ellenállás, az is meg tud szakadni.Kb.:2KOhm.Olyankor ingydozó alapjárat,menetközbeni rángatás.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #38528 Dátum: 2009 Július 31, 09:52:08 »

Amit megnéznék még: a szikrát konkrétan, nem csak fülre.
Gy trafó 1-es lábról leveszed a kondi saruját, a levett kábel és a trafó közé próbalámpa, ha világít akkor rövidzár.
Masfel centis szep szikrak vannak inditozaskor! A gyujtas vszeg jo.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #38527 Dátum: 2009 Július 31, 09:49:35 »

Gy trafó 1-es lábról leveszed a kondi saruját, a levett kábel és a trafó közé próbalámpa, ha világít akkor rövidzár.
pár hete én iszt szívtam......  Undecided
nem nagy összeg lehet hogy érdemes kapásból cserélni, ha nem is gyógyul meg legalább kizárod az okok közül...  Grin
köszi Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #38526 Dátum: 2009 Július 31, 09:49:02 »

sztem a kondit is teszteld le!
ok,
megnézem azt is
Gyanús a benzin is, de két hét nem nagy idő.
Amit megnéznék még: a szikrát konkrétan, nem csak fülre. Esetleg hogy a megszakító hogyan szikrázik (kondi?)
A másik, és esélyesebb: akkusaruk. Mérjél egy átmeneti ellenállást (bár menet közben a dinamónak el kéne látnia a gyújtást, legfeljebb alacsony fordulaton lehet kihagyás emiatt).
a benzinben arra gondoltunk hátha valami szart adtak el utoljára
szikra szemmel láthatóan szépen ugrált önindítózáskor
mi az az átmeneti ellenállás? és hol mérjem? a két saru között állóhelyben? (biztos van otthon ellenállásmérő műszer, mekkorára kell állítani, nem tudom mi a várható eredmény)
Sompi
« Hozzászólás #38525 Dátum: 2009 Július 31, 09:46:41 »

sztem a kondit is teszteld le!

Gy trafó 1-es lábról leveszed a kondi saruját, a levett kábel és a trafó közé próbalámpa, ha világít akkor rövidzár.
pár hete én iszt szívtam......  Undecided
nem nagy összeg lehet hogy érdemes kapásból cserélni, ha nem is gyógyul meg legalább kizárod az okok közül...  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38524 Dátum: 2009 Július 31, 09:41:41 »


Gyanús a benzin is, de két hét nem nagy idő.
Amit megnéznék még: a szikrát konkrétan, nem csak fülre. Esetleg hogy a megszakító hogyan szikrázik (kondi?)
A másik, és esélyesebb: akkusaruk. Mérjél egy átmeneti ellenállást (bár menet közben a dinamónak el kéne látnia a gyújtást, legfeljebb alacsony fordulaton lehet kihagyás emiatt).

VW Beetle - the original since 1938
Sompi
« Hozzászólás #38523 Dátum: 2009 Július 31, 09:37:23 »

nem tudom mi van az autómmal..
kb két hete nem használtam
............

valakinek van valami más tippje ha ezek nem segítenének?

sztem a kondit is teszteld le!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #38522 Dátum: 2009 Július 31, 09:31:18 »

nem tudom mi van az autómmal..
kb két hete nem használtam
vasárnap este nem működött az önindító. elfordítottam a kulcsot és semmi sem történt. kopogtattam az önindítót de nem segített. végül otthon a dombról legurulva egyből indult, alapjárat is volt, ahogy szokott
moziba mentünk, sikerült egy picit lejtős parkolóhelyet találni, gondoltam majd ott megint beindul, vagy max tologatjuk. viszont nem kellett gurítani, mert az önindító magára talált. hazafelé mintha nem járt volna teljesen egyenletesen, de nem tulajdonítottam ennek jelentőséget. beugrottunk még valahová, onnan megint simán indult és hazamentem.

másnap, hétfőn este indultam egy megbeszélésre. önindító forog, de nem akar beindulni. néha egyet pöffen, tehát szikra van, szűrőben van benzin, tehát az is jó. újra legurultam a dombon előttünk, de most nem indult be. csomót indítóztam, gyors gázpedál nyomkodásra majdnem beindul, de nem jár. késésben voltam, úgyhogy inkább félretoltuk, és kölcsön autóval kellett mennem.
este miután hazaértem megnéztem a megszakítóhézagot, az kb jó volt, beállítottam pontosra. gyertyákat megnéztem, feketék voltak. ezután már sötét lett, autó továbbra sem indult (szunyogok megtámadtak  Tongue)
szerda reggel próbálkoztam tovább: karbi tűszelep nem volt felakadva, függőlegesen a fedél alatt és jobb oldalt lévő fúvókákban sem volt kosz. ezekután újra próbáltam, nehezen beindult, alapjárat nem volt, csak gázpedál pumpálásra járt a motor, akkor is egyenlőtlenül. mentem vele egy kis kört és pesszimistán nem a kertben hanem egy hosszú domb tetején parkoltam le.

szerda este megint mennem kellett vele Budaörsre. persze nem akart indulni. szűrőben volt benzin, néha továbbra is pöffent egyet, tehát benzin és szikra van.. legurultam a lejtőn, ha nem is egyenletesen, de járt. piros lámpánál nem volt alapjárat, de szerencsére nem állt le. gyorsítani tudott, egyenletes sebességet nem tudta tartani, ugrált, gyorsításkor is ki-ki maradt egy ütem..
mire elintéztem a dolgom és indultam haza, már sötét lett. ekkor már Proti is jött velem. persze megint hiába indítóztam, csak néha pöffent eggyet. előrelátóan megint domb tetejn parkoltam. 1km-es lejtőn csak beindult, de már rosszabb mint előtte. gyorsítani tud, de semmi egyenletesség nem volt már benne. ekkor gondoltunk arra, mi van ha nem jó a benzin? tank félig volt, rátöltöttünk még hazafelé a Shellnél 100ast, hátha a szarabb minőségű benzint feljavítjuk. innentől már nem akart indulni. 200m tolással eljutottunk a Madárhegy tetejére, gondoltuk ha megint pöffen egy párat, legurulunk és hazajutunk. de a kút után már egyet sem pöffent. így hogy ketten voltunk legalább láttuk hogy erős szikra van, azzal nem lehet baj, úgyhogy vizsgáljuk mégis az benzint. a szűrő előtt a tank felé először nem tudtuk átfújni a csövet, valami eldugította, de Protinak sikerült átfújni. azután visszaszívta a csövön a benzint hogy már áramlik-e, persze a szájába is jutott, ééés: azt mondja szinte nem is kellett volna kiköpni, mert nem volt maró benzin íze! azért összeraktuk, hátha rosszul érezte, meg hátha elindul. ekkor megállt mögöttünk egy meris, nem kapcsolta le a lámpát hogy világítson nekünk és megkérdezte ne segítsen-e vagy vontasson-e el Smiley mondtuk hogy még legurulunk a lejtőn ls ha nem sikerül beindítani köszenettel elfogadjuk a hazavontatást. a lejtő ellenére egyet sem pöffent a motor, úgyhogy végül hazavontatott, amit itt is nagyon köszönök Smiley kiderült hogy régen volt több bogara is és most is van egy pre bogija lejárt műszakival és még vagy kettő alkatrésznek Smiley

amit még nem próbáltam: egy csövet a kannába lógatni és onnan indítani, a karbiban az úszóház alján lévő fúvókát is megtisztítani.

valakinek van valami más tippje ha ezek nem segítenének?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38521 Dátum: 2009 Július 31, 09:01:19 »

Köszönöm a válaszokat. Wink
Koszos nem lehetett,mert mindent tisztán raktam össze.Semmi rozsda,vagy szemetes olaj.A rugó a szimeringbe nincs lecsúszva,meg hát próbáltuk rövidebbre is venni,de úgy sem lett jó.
Igazából arra voltam kíváncsi,hogy lehet -e jelentős kopás.Válaszok alapján nem igazán .Viszont azt a fém gecit megnézem milyen állapotban van.Sorrend is ugyan az volt,mint másik oldalt,amit ugyanakkor este cseréltem új szettre.Na ott nem folyik.


Visszafolyó furatot nézzed még meg.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38520 Dátum: 2009 Július 31, 09:00:35 »


Igen, ha minden igaz.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #38519 Dátum: 2009 Július 31, 08:42:27 »

Én pesten vettem  az O-ring szimmeringszaküzletben boltban olyan 600Ft volt darabja Wink

Ó, köszi! Smiley
egyébként ez milyen "profilú"? Lapos, négyszög keresztmetszetű? Vagy kör?

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #38518 Dátum: 2009 Július 30, 20:57:27 »

Én pesten vettem  az O-ring szimmeringszaküzletben boltban olyan 600Ft volt darabja Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38517 Dátum: 2009 Július 30, 20:23:26 »

Köszönöm a válaszokat. Wink
Koszos nem lehetett,mert mindent tisztán raktam össze.Semmi rozsda,vagy szemetes olaj.A rugó a szimeringbe nincs lecsúszva,meg hát próbáltuk rövidebbre is venni,de úgy sem lett jó.
Igazából arra voltam kíváncsi,hogy lehet -e jelentős kopás.Válaszok alapján nem igazán .Viszont azt a fém gecit megnézem milyen állapotban van.Sorrend is ugyan az volt,mint másik oldalt,amit ugyanakkor este cseréltem új szettre.Na ott nem folyik.

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38516 Dátum: 2009 Július 30, 20:22:28 »

Typ 4-ben van valami valamiféle légmennyiség mérő? Vagy csak a fojtószelep tetején van egy potenciométer, aztán annyi?
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #38515 Dátum: 2009 Július 30, 14:38:08 »

Elvileg mindegyiké alatt van egy gumikarika, senki nem teszi be, mert horror az ára.

ez lenne az?

http://www.wolfsburgwest.com/cart/DetailsList.cfm?ID=111941129

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38514 Dátum: 2009 Július 30, 14:35:13 »

egy apró kérdés:
1302-nél az első fényszóró króm karimája alá megy valami tömítés-féleség? gumi vagy múanyag...

Elvileg mindegyiké alatt van egy gumikarika, senki nem teszi be, mert horror az ára.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #38513 Dátum: 2009 Július 30, 14:31:42 »

egy apró kérdés:
1302-nél az első fényszóró króm karimája alá megy valami tömítés-féleség? gumi vagy múanyag...
én úgy tudom hogy nem....

Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #38512 Dátum: 2009 Július 30, 14:30:44 »

egy apró kérdés:
1302-nél az első fényszóró króm karimája alá megy valami tömítés-féleség? gumi vagy múanyag...

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38511 Dátum: 2009 Július 30, 09:16:25 »

vagy a szimeringről leugrott a rugó. összerakásnál előfordul, és nem lehet észrevenni csak ha már folyik.
a szimeringet rá kell nyomni arra a távtartóra, megnézni, hogy a rugó a helyén van e, és utána lehet összerakni. 



Létezik egy fém henger, a belső gyűrű, amire gyakorlatilag felfekszik a szimmering, odabent. Cserélhető, egy darab vas. Na, annak a felületét nézzed meg, milyen. De az leginkább mozgás közben okoz ilyet.
Ha befelé folyat, a gumikarika is lehet ludas. A visszafolyó nyílás is legyen tiszta (alul), az is okozhat ilyet.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 30, 09:21:12 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38510 Dátum: 2009 Július 30, 09:08:13 »

Olyan kérdésem van még a hozzáértőktől,hogy a féltengely szimeringem,még mindig folyat a fékembe,pedig már olaj sem sok van benne.Még nincs feltöltve,de addig nem is akarom.Komplett garnitúra lett cserélve mindkét felén,de a baloldali,folyat még mindig.Már kérdeztem sok mindent,de igazán választ nem kaptam.A sorrendem biztos jó,csak a minősége szerintem nem.

Szóval a kérdés:A fődarabok lehetnek olyan szarok,hogy akármennyi szimering készletet is próbálok folyik?Még csak egyet raktam bele,de próbálnék másikat is.Ha lehet jelentős kopás,mire figyeljek? Roll Eyes

Létezik egy fém henger, a belső gyűrű, amire gyakorlatilag felfekszik a szimmering, odabent. Cserélhető, egy darab vas. Na, annak a felületét nézzed meg, milyen. De az leginkább mozgás közben okoz ilyet.
Ha befelé folyat, a gumikarika is lehet ludas. A visszafolyó nyílás is legyen tiszta (alul), az is okozhat ilyet.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dch733_janko
Hozzászólások: 25


BITANG

« Hozzászólás #38509 Dátum: 2009 Július 29, 22:21:28 »

Üdv!

Ma délután megharcoltam az első futómű komplett kiszerelésével. Ez ment is, ám a fránya kormányrúd nem akar kicsúszni a perselyből, a hardy-t meg nem akarnám szétszedni. Fellazítottam a hardy alatti és fölötti csavart is, hátha valamelyik elengedi, de nem... Pedig ott is volt minden lazító folyadék (fékolaj is...). Ötlet?

Nyakas
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38508 Dátum: 2009 Július 29, 21:57:15 »

Szóval a kérdés:A fődarabok lehetnek olyan szarok,hogy akármennyi szimering készletet is próbálok folyik?Még csak egyet raktam bele,de próbálnék másikat is.Ha lehet jelentős kopás,mire figyeljek? Roll Eyes

nem lehetnek olyan szarok.
vagy rossz sorrendben rakod össze, vagy a fém részeken van olyan lerakódás/deformáció, ami miatt nem tud a tömítés felfeküdni.
minden legyen tiszta és sima.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38507 Dátum: 2009 Július 29, 20:15:39 »

Ha ez sem segít akkor fékfolyadék, olyan minta az elvált feleség: mindent visz.  Grin
Akkor tárgytalan...  Wink
Fékfolyadék?Azt tom,mert a szépen lefestett dolgaimat is megkezdte,mikor kivettem a főfékmunkahengert. Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38506 Dátum: 2009 Július 29, 20:14:14 »

Olyan kérdésem van még a hozzáértőktől,hogy a féltengely szimeringem,még mindig folyat a fékembe,pedig már olaj sem sok van benne.Még nincs feltöltve,de addig nem is akarom.Komplett garnitúra lett cserélve mindkét felén,de a baloldali,folyat még mindig.Már kérdeztem sok mindent,de igazán választ nem kaptam.A sorrendem biztos jó,csak a minősége szerintem nem.

Szóval a kérdés:A fődarabok lehetnek olyan szarok,hogy akármennyi szimering készletet is próbálok folyik?Még csak egyet raktam bele,de próbálnék másikat is.Ha lehet jelentős kopás,mire figyeljek? Roll Eyes

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #38505 Dátum: 2009 Július 29, 20:10:56 »

Petróleum a gyertya mellé, ázzon kicsit/sokat/, aztán próba.
Ha ez sem segít akkor fékfolyadék, olyan minta az elvált feleség: mindent visz.  Grin

Köszike,kijött mind.Van aminek rozsdás volt az alátétje Sad
Akkor tárgytalan...  Wink
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38504 Dátum: 2009 Július 29, 20:07:50 »

Petróleum a gyertya mellé, ázzon kicsit/sokat/, aztán próba.
Köszike,kijött mind.Van aminek rozsdás volt az alátétje Sad

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #38503 Dátum: 2009 Július 29, 19:39:22 »

Hengerfejcsavar meghúzási nyomatékok, ill. az, hogy hány lépcsőben történjen érdekelnének.

10Nm
 
32Nm

[a csatolmányt egy admin törölte]

'81 Hecho en México
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #38502 Dátum: 2009 Július 29, 19:25:11 »

Hengerfejcsavar meghúzási nyomatékok, ill. az, hogy hány lépcsőben történjen érdekelnének.
ha megnyitod a PDF-et akkor az első motor ábra mellet van 1 kép a hengerfejröl és a meghúzási sorrendröl, azalatt meg a szövegben írja hogy két lépcső van , viiláskulcs M betü Grin

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38501 Dátum: 2009 Július 29, 18:23:39 »

Hengerfejcsavar meghúzási nyomatékok, ill. az, hogy hány lépcsőben történjen érdekelnének.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #38500 Dátum: 2009 Július 29, 17:14:27 »

Gyertyákat hogyan érdemes meglazítani kivétel céljából?Mert enyémben kettő kijött,de nagyon nehezen,a másikak nem akartak az Istenért sem.Nem merem jobban feszegetni.Ötleteket kérek
Vagy melegítsem fel a motort,aztán könnyebb lesz?Ugye ált 8 évet,mikor hozzám került ment vagy 1 KM.t, tesztelés miatt,Minden fasza.Aztán most szembeültem ,hogy a gyertyák bele vannak gyógyulva.
Petróleum a gyertya mellé, ázzon kicsit/sokat/, aztán próba.

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #38499 Dátum: 2009 Július 29, 16:38:08 »

Húú, ez fasza!
itt még találsz typ4 dolgokat
http://www.ratwell.com/

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38498 Dátum: 2009 Július 29, 14:43:21 »

Nelly báttya egy kis typ4 segítség , moci info letöltés
http://www.wagenteile.com/ger/katalog_t3.html
Húú, ez fasza!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #38497 Dátum: 2009 Július 29, 13:30:48 »

Typ 4be milyen gyertyát vegyek? Nem versenyautó lesz...
Nelly báttya egy kis typ4 segítség , moci info letöltés
http://www.wagenteile.com/ger/katalog_t3.html

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38496 Dátum: 2009 Július 29, 13:16:36 »

Mielött betoltam aludni... Smiley

Nagyonszép!  Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38495 Dátum: 2009 Július 29, 12:53:33 »

Typ 4be milyen gyertyát vegyek? Nem versenyautó lesz...
olyat, mint a bogárba



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38494 Dátum: 2009 Július 29, 11:57:52 »

Typ 4be milyen gyertyát vegyek? Nem versenyautó lesz...
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #38493 Dátum: 2009 Július 28, 22:19:59 »

Mielött betoltam aludni... Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #38492 Dátum: 2009 Július 28, 20:51:48 »

rávettem!
és bevált!
én kerekem van rajta! Wink
fasza!
jól áll!

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 1048 1049 1050 1051 1052 [1053] 1054 1055 1056 1057 1058 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.241 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.