www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 19:41:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1047 1048 1049 1050 1051 [1052] 1053 1054 1055 1056 1057 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13271365 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #38558 Dátum: 2009 Augusztus 02, 12:11:03 »

1985-ben láttam ilyet először. A srác aki kollegám volt az AFIT-ban,ő igy hozta és vitte a kocsikat a szervízből. Otthon kilakatolta,de nem volt festőműhelye. Szaladtunk a kocsi mellett,hogy a kanyarba mit csinál. Simán fordult,még a kormány is pörgött!!  Aztán mondta,hogy amikor RALLY-zot,akkor a versenykocsikat így húzták a rajtig. Na onnan az ötlet. Csináltam hozzá lámpákat amiket felteszek,és filmet is csinálok,ha jobban leszek. A festőtől ezzel szeretném elhozni egyszer a kocsim. De tesztelem előtte egy kicsit.
Akkor a vonorúd "kényszerkormányoz"!?
Másképp mondva,nem tud csak arra menni,amerre a rud huzza?

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38557 Dátum: 2009 Augusztus 02, 12:04:12 »

Ha valaki akar ilyet csinálni,annak felhívom a figyelmét,hogy nem engedélyezett a szerkezet használata. ÉS VASTAGFALÚ ZÁRTSZELVÉNYBŐL KÉSZÍTETTEM! 5 mm!! A furatokban csövek vannak!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38556 Dátum: 2009 Augusztus 02, 11:58:01 »

De mitöl,hogyan fordul a bogár?
1985-ben láttam ilyet először. A srác aki kollegám volt az AFIT-ban,ő igy hozta és vitte a kocsikat a szervízből. Otthon kilakatolta,de nem volt festőműhelye. Szaladtunk a kocsi mellett,hogy a kanyarba mit csinál. Simán fordult,még a kormány is pörgött!!  Aztán mondta,hogy amikor RALLY-zot,akkor a versenykocsikat így húzták a rajtig. Na onnan az ötlet. Csináltam hozzá lámpákat amiket felteszek,és filmet is csinálok,ha jobban leszek. A festőtől ezzel szeretném elhozni egyszer a kocsim. De tesztelem előtte egy kicsit.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #38555 Dátum: 2009 Augusztus 02, 11:48:58 »

Szépen jön utánnam!!  2 nagy kőrt is húztam!
De mitöl,hogyan fordul a bogár?

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38554 Dátum: 2009 Augusztus 02, 11:42:37 »

egy hete láttam hasonlót egy angol vw krafter lakókocsisítva húzott maga után egy g1 kabriót, megálltak a kempingben "sátrat vertek" és irány kabriózni

Már 2 éve meg van,de csak most próbáltam fel. Egy lyukkal feljebb és előbre kell tenni,mert lekapcsoláskor csavarja a tartót. Ha előbre teszem akkor lehajlik a rúd ahogy elforog a csavarnál. Minden kocsira jó! Rengeteg furatot raktam a kersztbe lévőre.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #38553 Dátum: 2009 Augusztus 02, 11:37:03 »

Szépen jön utánnam!!  2 nagy kőrt is húztam!
egy hete láttam hasonlót egy angol vw krafter lakókocsisítva húzott maga után egy g1 kabriót, megálltak a kempingben "sátrat vertek" és irány kabriózni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38552 Dátum: 2009 Augusztus 02, 11:32:12 »

Szépen jön utánnam!!  2 nagy kőrt is húztam!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38551 Dátum: 2009 Augusztus 02, 11:28:30 »

Újabban az első gumi szopat a bogáron.Már harmadik alkalommal enged le.Mindig más gumis csinálta.Valami gáz van.Pedig csiszolták a felnit is szerelés előtt.Lehet az a baja,hogy nem mozog a gép Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38550 Dátum: 2009 Augusztus 02, 11:23:42 »

én önfúrós "opel" csavarral szoktam
Lehet inkább a ragasztást vállalom.Emlékszem az önfúrós csavarra is Süsü.Még régebben írtad,és megjegyeztem.Csak ahhoz,hogy fogjon,át kell mennie a lemezen.De akkor alul kiáll a hegye nem?

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #38549 Dátum: 2009 Augusztus 02, 10:54:54 »

nem tudom mi van az autómmal..
kb. 1 hónapja hasonlóan jártam
a történet.....
vettem régebben új tankjeladót, a hozzá adott tömítő gumi úgy megkeményedett, hogy nem látta el a feladatát és a csomagtartóm folyton benzinnedves volt- go autósbolt, benzin-olajálló gumi lap, tömítés kivág örül- 1 évig jó is volt, de jöttek az általad említett problémák,gyújtás ellenőrzés karbi pucc, ac csere( a csőbe befújva a tankban buborgott a levegő) az összes berendezés ellenőrzése után, nem volt más ötletem kivettem a tankot......
a tank alján van egy szűrő kosár, az olaj-benzin álló gumiról kiderült, hogy nem az, és a levált darabjai ráragadtak a szűrőre minimális utat engedve a benzinnek, ha a csőbefújtam kinyíltak mint a rózsa de a helyes irányba nem engedték a naftát, beszereltem a Spar kollegától 2 éve vásárolt tartalék jeladót a rajtalévő gyári 30+ éves tömítéssel, azóta jó, nem szivárog szaga sincs
viszont tiszta a karbim jó a gyújtásom és ha már szmbztem beállítottam a szelephézagot is Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #38548 Dátum: 2009 Augusztus 01, 23:31:13 »

412 valszeg megkarburátorosodik. A befecskendező fúvókák darabja 33 ezer. 7 év állás után nem hiszem, hogy a helyzet magaslatán állnának.
Milyen karbit tegyek rá? Kinek van eladó?
Át lehet azokat tisztíttatni az újak töredékéért.
Ratwell oldalán van diagnosztika is és ő azt mondja, hogy nagyon megbízható rendszer, szóval hibázik aki karbisra cseréli.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 01, 23:34:19 írta Patrone »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #38547 Dátum: 2009 Augusztus 01, 22:42:25 »

Gyárilag nagyon kicsi acél szegekkel szokták rögzíteni.Bontáskor ezeket el kell rakni, és ha van lehetőség rá, evvel rögzíteni.
De általában se idő, se türelem nincs erre a műveletre.Így a ragasztást szokták választani.

én önfúrós "opel" csavarral szoktam


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #38546 Dátum: 2009 Augusztus 01, 20:32:53 »

Én elvittem futóműveshez. Csak összetartást lehet állítani.

helló! ismét kérdeznék a tapasztaltabbaktól: 303 hátsó futómű beállítására van-e valakinek segédlete?
előre is köszönöm

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #38545 Dátum: 2009 Augusztus 01, 17:55:33 »

Kaszni alváz közé mivel érdemes odafogatni a gumit?Ragasztó,vagy csavar.Bár a csavar rozsdásodik.Végül is csak addi kell,míg felhelyezi az ember a bódét nem?
Gyárilag nagyon kicsi acél szegekkel szokták rögzíteni.Bontáskor ezeket el kell rakni, és ha van lehetőség rá, evvel rögzíteni.
De általában se idő, se türelem nincs erre a műveletre.Így a ragasztást szokták választani.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #38544 Dátum: 2009 Augusztus 01, 15:10:27 »

   Az elosztó rotorját mérd meg,van benne egy ellenállás, az is meg tud szakadni.Kb.:2KOhm.Olyankor ingydozó alapjárat,menetközbeni rángatás.
lehet hogy itt volt először a jó tipp!, csak még nem találtam cseredarabot.
megmértem és 2K Ohm helyett 4000K Ohm az ellenállása
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38543 Dátum: 2009 Augusztus 01, 12:10:24 »

Kaszni alváz közé mivel érdemes odafogatni a gumit?Ragasztó,vagy csavar.Bár a csavar rozsdásodik.Végül is csak addi kell,míg felhelyezi az ember a bódét nem?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #38542 Dátum: 2009 Július 31, 22:24:05 »

valakinek van valami más tippje ha ezek nem segítenének?
Gyújtókábel,kondi, pipa és gyertya.

Feketék a gyertyák, tehát benyát kap, sőt el sem éget.
Egyenetlenül jár tehát kihagy.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #38541 Dátum: 2009 Július 31, 21:43:00 »

412 valszeg megkarburátorosodik. A befecskendező fúvókák darabja 33 ezer. 7 év állás után nem hiszem, hogy a helyzet magaslatán állnának.
Milyen karbit tegyek rá? Kinek van eladó?
Progresszív Webert! De nem eladó Wink!

Bácsi Győző
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38540 Dátum: 2009 Július 31, 20:23:59 »

412 valszeg megkarburátorosodik. A befecskendező fúvókák darabja 33 ezer. 7 év állás után nem hiszem, hogy a helyzet magaslatán állnának.
Milyen karbit tegyek rá? Kinek van eladó?
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #38539 Dátum: 2009 Július 31, 19:58:06 »

kivettem két hét szabit!végre lesz időm a bogárral foglalkozni! Cheesy

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38538 Dátum: 2009 Július 31, 12:29:29 »

mikor néztem a tűszelepet úgy láttam tele van, de persze  ránézésre nem tudom mennyinek kell benne lenni
amennyiben tele van, akkor arrafelé sok baja nem lehet.
a főfúvóka alulról szittyózza a nyálat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Audi80Avant
Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #38537 Dátum: 2009 Július 31, 12:22:15 »

helló! ismét kérdeznék a tapasztaltabbaktól: 303 hátsó futómű beállítására van-e valakinek segédlete?
előre is köszönöm
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #38536 Dátum: 2009 Július 31, 11:10:35 »

az rendben van, hogy a szűrőben van benzin, azért meg kéne nézni az úszóházat is.
több éve szopok ezzel, hogy állandóan eltömődik a benzincső (amit proti átfújt neked).

a tünetek erősen úgy néznek ki, mintha a gyújtás lenne elbaszódva, holott csak alacsony a benzinszint, utána meg kifogy.
mikor néztem a tűszelepet úgy láttam tele van, de persze  ránézésre nem tudom mennyinek kell benne lenni
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #38535 Dátum: 2009 Július 31, 11:04:30 »

természetesen sodrott elektromos rézvezetékkel kell átpiszkálni a fúvókát.
Vagy lószőrrel. Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38534 Dátum: 2009 Július 31, 11:00:01 »

Van a főfúvóka amit szét lehet szedni. Én jártam úgy ,hogy belefújtam,és át is láttam rajta. És volt benne egy lapos élére állított rozsda. Úgy működött,mint a pillangó szelep! Sokáig szivatott. Ezért kell azon a furaton is átdugni a vékony drótot amin átlátsz!! Hülyén hangzik,de nem írnám most ezt a történetet. Ahogy megkapta a benzint,vagy mikor milyen kedve volt befordult,és elzárta a benzin útját. Gondold el milyen vékony lehetett,hogy nem látszott a fúvókában az éle.

természetesen sodrott elektromos rézvezetékkel kell átpiszkálni a fúvókát.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38533 Dátum: 2009 Július 31, 10:59:20 »

elosztó tengely nem lóg. ez egy felújított jó motor, kb egy éve lett kész. megnézem. van másik is, esetleg cserélem

az rendben van, hogy a szűrőben van benzin, azért meg kéne nézni az úszóházat is.
több éve szopok ezzel, hogy állandóan eltömődik a benzincső (amit proti átfújt neked).

a tünetek erősen úgy néznek ki, mintha a gyújtás lenne elbaszódva, holott csak alacsony a benzinszint, utána meg kifogy.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38532 Dátum: 2009 Július 31, 10:26:10 »

elosztó tengely nem lóg. ez egy felújított jó motor, kb egy éve lett kész. megnézem. van másik is, esetleg cserélem
Van a főfúvóka amit szét lehet szedni. Én jártam úgy ,hogy belefújtam,és át is láttam rajta. És volt benne egy lapos élére állított rozsda. Úgy működött,mint a pillangó szelep! Sokáig szivatott. Ezért kell azon a furaton is átdugni a vékony drótot amin átlátsz!! Hülyén hangzik,de nem írnám most ezt a történetet. Ahogy megkapta a benzint,vagy mikor milyen kedve volt befordult,és elzárta a benzin útját. Gondold el milyen vékony lehetett,hogy nem látszott a fúvókában az éle.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #38531 Dátum: 2009 Július 31, 10:10:07 »

Én a megszakító hézagot megnézném,és azt is,hogy esetleg a megszakító nem égett be véletlenül. Megmozgatnám az elosztó tengelyét,mert oldal irányban nem szabad lógnia!
elosztó tengely nem lóg. ez egy felújított jó motor, kb egy éve lett kész.
   Az elosztó rotorját mérd meg,van benne egy ellenállás, az is meg tud szakadni.Kb.:2KOhm.Olyankor ingydozó alapjárat,menetközbeni rángatás.
megnézem. van másik is, esetleg cserélem
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38530 Dátum: 2009 Július 31, 10:06:16 »

köszi Smiley
Én a megszakító hézagot megnézném,és azt is,hogy esetleg a megszakító nem égett be véletlenül. Megmozgatnám az elosztó tengelyét,mert oldal irányban nem szabad lógnia!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #38529 Dátum: 2009 Július 31, 09:55:49 »

nem tudom mi van az autómmal..

   Az elosztó rotorját mérd meg,van benne egy ellenállás, az is meg tud szakadni.Kb.:2KOhm.Olyankor ingydozó alapjárat,menetközbeni rángatás.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #38528 Dátum: 2009 Július 31, 09:52:08 »

Amit megnéznék még: a szikrát konkrétan, nem csak fülre.
Gy trafó 1-es lábról leveszed a kondi saruját, a levett kábel és a trafó közé próbalámpa, ha világít akkor rövidzár.
Masfel centis szep szikrak vannak inditozaskor! A gyujtas vszeg jo.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #38527 Dátum: 2009 Július 31, 09:49:35 »

Gy trafó 1-es lábról leveszed a kondi saruját, a levett kábel és a trafó közé próbalámpa, ha világít akkor rövidzár.
pár hete én iszt szívtam......  Undecided
nem nagy összeg lehet hogy érdemes kapásból cserélni, ha nem is gyógyul meg legalább kizárod az okok közül...  Grin
köszi Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #38526 Dátum: 2009 Július 31, 09:49:02 »

sztem a kondit is teszteld le!
ok,
megnézem azt is
Gyanús a benzin is, de két hét nem nagy idő.
Amit megnéznék még: a szikrát konkrétan, nem csak fülre. Esetleg hogy a megszakító hogyan szikrázik (kondi?)
A másik, és esélyesebb: akkusaruk. Mérjél egy átmeneti ellenállást (bár menet közben a dinamónak el kéne látnia a gyújtást, legfeljebb alacsony fordulaton lehet kihagyás emiatt).
a benzinben arra gondoltunk hátha valami szart adtak el utoljára
szikra szemmel láthatóan szépen ugrált önindítózáskor
mi az az átmeneti ellenállás? és hol mérjem? a két saru között állóhelyben? (biztos van otthon ellenállásmérő műszer, mekkorára kell állítani, nem tudom mi a várható eredmény)
Sompi
« Hozzászólás #38525 Dátum: 2009 Július 31, 09:46:41 »

sztem a kondit is teszteld le!

Gy trafó 1-es lábról leveszed a kondi saruját, a levett kábel és a trafó közé próbalámpa, ha világít akkor rövidzár.
pár hete én iszt szívtam......  Undecided
nem nagy összeg lehet hogy érdemes kapásból cserélni, ha nem is gyógyul meg legalább kizárod az okok közül...  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38524 Dátum: 2009 Július 31, 09:41:41 »


Gyanús a benzin is, de két hét nem nagy idő.
Amit megnéznék még: a szikrát konkrétan, nem csak fülre. Esetleg hogy a megszakító hogyan szikrázik (kondi?)
A másik, és esélyesebb: akkusaruk. Mérjél egy átmeneti ellenállást (bár menet közben a dinamónak el kéne látnia a gyújtást, legfeljebb alacsony fordulaton lehet kihagyás emiatt).

VW Beetle - the original since 1938
Sompi
« Hozzászólás #38523 Dátum: 2009 Július 31, 09:37:23 »

nem tudom mi van az autómmal..
kb két hete nem használtam
............

valakinek van valami más tippje ha ezek nem segítenének?

sztem a kondit is teszteld le!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #38522 Dátum: 2009 Július 31, 09:31:18 »

nem tudom mi van az autómmal..
kb két hete nem használtam
vasárnap este nem működött az önindító. elfordítottam a kulcsot és semmi sem történt. kopogtattam az önindítót de nem segített. végül otthon a dombról legurulva egyből indult, alapjárat is volt, ahogy szokott
moziba mentünk, sikerült egy picit lejtős parkolóhelyet találni, gondoltam majd ott megint beindul, vagy max tologatjuk. viszont nem kellett gurítani, mert az önindító magára talált. hazafelé mintha nem járt volna teljesen egyenletesen, de nem tulajdonítottam ennek jelentőséget. beugrottunk még valahová, onnan megint simán indult és hazamentem.

másnap, hétfőn este indultam egy megbeszélésre. önindító forog, de nem akar beindulni. néha egyet pöffen, tehát szikra van, szűrőben van benzin, tehát az is jó. újra legurultam a dombon előttünk, de most nem indult be. csomót indítóztam, gyors gázpedál nyomkodásra majdnem beindul, de nem jár. késésben voltam, úgyhogy inkább félretoltuk, és kölcsön autóval kellett mennem.
este miután hazaértem megnéztem a megszakítóhézagot, az kb jó volt, beállítottam pontosra. gyertyákat megnéztem, feketék voltak. ezután már sötét lett, autó továbbra sem indult (szunyogok megtámadtak  Tongue)
szerda reggel próbálkoztam tovább: karbi tűszelep nem volt felakadva, függőlegesen a fedél alatt és jobb oldalt lévő fúvókákban sem volt kosz. ezekután újra próbáltam, nehezen beindult, alapjárat nem volt, csak gázpedál pumpálásra járt a motor, akkor is egyenlőtlenül. mentem vele egy kis kört és pesszimistán nem a kertben hanem egy hosszú domb tetején parkoltam le.

szerda este megint mennem kellett vele Budaörsre. persze nem akart indulni. szűrőben volt benzin, néha továbbra is pöffent egyet, tehát benzin és szikra van.. legurultam a lejtőn, ha nem is egyenletesen, de járt. piros lámpánál nem volt alapjárat, de szerencsére nem állt le. gyorsítani tudott, egyenletes sebességet nem tudta tartani, ugrált, gyorsításkor is ki-ki maradt egy ütem..
mire elintéztem a dolgom és indultam haza, már sötét lett. ekkor már Proti is jött velem. persze megint hiába indítóztam, csak néha pöffent eggyet. előrelátóan megint domb tetejn parkoltam. 1km-es lejtőn csak beindult, de már rosszabb mint előtte. gyorsítani tud, de semmi egyenletesség nem volt már benne. ekkor gondoltunk arra, mi van ha nem jó a benzin? tank félig volt, rátöltöttünk még hazafelé a Shellnél 100ast, hátha a szarabb minőségű benzint feljavítjuk. innentől már nem akart indulni. 200m tolással eljutottunk a Madárhegy tetejére, gondoltuk ha megint pöffen egy párat, legurulunk és hazajutunk. de a kút után már egyet sem pöffent. így hogy ketten voltunk legalább láttuk hogy erős szikra van, azzal nem lehet baj, úgyhogy vizsgáljuk mégis az benzint. a szűrő előtt a tank felé először nem tudtuk átfújni a csövet, valami eldugította, de Protinak sikerült átfújni. azután visszaszívta a csövön a benzint hogy már áramlik-e, persze a szájába is jutott, ééés: azt mondja szinte nem is kellett volna kiköpni, mert nem volt maró benzin íze! azért összeraktuk, hátha rosszul érezte, meg hátha elindul. ekkor megállt mögöttünk egy meris, nem kapcsolta le a lámpát hogy világítson nekünk és megkérdezte ne segítsen-e vagy vontasson-e el Smiley mondtuk hogy még legurulunk a lejtőn ls ha nem sikerül beindítani köszenettel elfogadjuk a hazavontatást. a lejtő ellenére egyet sem pöffent a motor, úgyhogy végül hazavontatott, amit itt is nagyon köszönök Smiley kiderült hogy régen volt több bogara is és most is van egy pre bogija lejárt műszakival és még vagy kettő alkatrésznek Smiley

amit még nem próbáltam: egy csövet a kannába lógatni és onnan indítani, a karbiban az úszóház alján lévő fúvókát is megtisztítani.

valakinek van valami más tippje ha ezek nem segítenének?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38521 Dátum: 2009 Július 31, 09:01:19 »

Köszönöm a válaszokat. Wink
Koszos nem lehetett,mert mindent tisztán raktam össze.Semmi rozsda,vagy szemetes olaj.A rugó a szimeringbe nincs lecsúszva,meg hát próbáltuk rövidebbre is venni,de úgy sem lett jó.
Igazából arra voltam kíváncsi,hogy lehet -e jelentős kopás.Válaszok alapján nem igazán .Viszont azt a fém gecit megnézem milyen állapotban van.Sorrend is ugyan az volt,mint másik oldalt,amit ugyanakkor este cseréltem új szettre.Na ott nem folyik.


Visszafolyó furatot nézzed még meg.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38520 Dátum: 2009 Július 31, 09:00:35 »


Igen, ha minden igaz.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #38519 Dátum: 2009 Július 31, 08:42:27 »

Én pesten vettem  az O-ring szimmeringszaküzletben boltban olyan 600Ft volt darabja Wink

Ó, köszi! Smiley
egyébként ez milyen "profilú"? Lapos, négyszög keresztmetszetű? Vagy kör?

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Oldalak: 1 ... 1047 1048 1049 1050 1051 [1052] 1053 1054 1055 1056 1057 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.232 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.