www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 21:29:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 986 987 988 989 990 [991] 992 993 994 995 996 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14914134 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #41011 Dátum: 2009 November 06, 14:56:46 »

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #41010 Dátum: 2009 November 06, 14:21:11 »


Ez még akkor is jó leírás, ha öt évet vízben állt!  Grin


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
xoyox
« Hozzászólás #41009 Dátum: 2009 November 06, 14:18:06 »

én még laikusabb vagyok. miért kell levenni a hengerfejet? a gyertyák likján át nem lehet olajzani?
ezt jo hogy te irtad a Plebanosnak, es nem en , en maskepp fogalmaztam volna Smiley Grin Grin de ezen meg a varazslo is atsiklott Smiley))
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 06, 14:20:36 írta xoyox »
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #41008 Dátum: 2009 November 06, 14:05:16 »

Én marha laikus vagyok,  de én kivenném a gyertyákat, úgy kézzel finoman átfordítanám párszor. Ha nahazen forogna, akkor hengerfej le, és egy kis olaj a hengerekbe, úgy megforgatni.

én még laikusabb vagyok. miért kell levenni a hengerfejet? a gyertyák likján át nem lehet olajzani?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #41007 Dátum: 2009 November 06, 14:00:57 »

Én marha laikus vagyok,  de én kivenném a gyertyákat, úgy kézzel finoman átfordítanám párszor. Ha nahazen forogna, akkor hengerfej le, és egy kis olaj a hengerekbe, úgy megforgatni.
Ha forog kézzel gond nélkül, akkor olajszint ellenőrzése után a trafó kábelét lehúznám még kivett gyertyákkal az elosztóról, és egy friss akksival addig forgatnám, amíg az olajnyomás lámpa el nem alszik. Utána gyertya vissza (gondolom azok néklkül átszellőznek a hengerek, még csak véletlenül sem szívhatja túl magát), és röff. Ja, meg szelepekre is ránéznék a kézzel forgatáskor, hogy minden okés-e (esetleg - bár nem értek hozzá... - nem álltak-e be, vagy zárnak-e rendesen, meg hézag megvan-e.)
Meg a névrokonomra is ránéznékk... (gyuszi, szóval izé, na gyújtás...)
Mondom, nem vagyok egy zseni, de szerintem így ki lehet védeni sok szart.

Gyertyák kivétele után, ha átfordul a motor, akkor ott nagy gond nem lehet elvileg, ugye?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41006 Dátum: 2009 November 06, 13:56:41 »

Én marha laikus vagyok,  de én kivenném a gyertyákat, úgy kézzel finoman átfordítanám párszor. Ha nahazen forogna, akkor hengerfej le, és egy kis olaj a hengerekbe, úgy megforgatni.
Ha forog kézzel gond nélkül, akkor olajszint ellenőrzése után a trafó kábelét lehúznám még kivett gyertyákkal az elosztóról, és egy friss akksival addig forgatnám, amíg az olajnyomás lámpa el nem alszik. Utána gyertya vissza (gondolom azok néklkül átszellőznek a hengerek, még csak véletlenül sem szívhatja túl magát), és röff. Ja, meg szelepekre is ránéznék a kézzel forgatáskor, hogy minden okés-e (esetleg - bár nem értek hozzá... - nem álltak-e be, vagy zárnak-e rendesen, meg hézag megvan-e.)
Meg a névrokonomra is ránéznékk... (gyuszi, szóval izé, na gyújtás...)
Mondom, nem vagyok egy zseni, de szerintem így ki lehet védeni sok szart.


Ez még akkor is jó leírás, ha öt évet vízben állt!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #41005 Dátum: 2009 November 06, 13:44:17 »

Adott egy öt éve álló bogár. Mire figyeljek motor beindításnál azon kívül, hogy karbit kipucoltam AC-t kicseréltem, olajat, gyertyát, benzincsöveket szintén.... Kézel esetleg párszor átforgassam a motort, vagy az önindítóval?
Volt róla szó, hogy a sok állásban a nyitott kipuff szelepnél berozsdásodhat a henger fala, majd mozgásra odaver a gyürűknek... ez kiküszöbölhető valahogy?
Én marha laikus vagyok,  de én kivenném a gyertyákat, úgy kézzel finoman átfordítanám párszor. Ha nahazen forogna, akkor hengerfej le, és egy kis olaj a hengerekbe, úgy megforgatni.
Ha forog kézzel gond nélkül, akkor olajszint ellenőrzése után a trafó kábelét lehúznám még kivett gyertyákkal az elosztóról, és egy friss akksival addig forgatnám, amíg az olajnyomás lámpa el nem alszik. Utána gyertya vissza (gondolom azok néklkül átszellőznek a hengerek, még csak véletlenül sem szívhatja túl magát), és röff. Ja, meg szelepekre is ránéznék a kézzel forgatáskor, hogy minden okés-e (esetleg - bár nem értek hozzá... - nem álltak-e be, vagy zárnak-e rendesen, meg hézag megvan-e.)
Meg a névrokonomra is ránéznékk... (gyuszi, szóval izé, na gyújtás...)
Mondom, nem vagyok egy zseni, de szerintem így ki lehet védeni sok szart.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #41004 Dátum: 2009 November 06, 13:38:26 »

énvótam.
ld. a fordulaccámmérő ulrichban
Kiss

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #41003 Dátum: 2009 November 06, 07:21:28 »

Majdnem tövig koptatott vékony flex vágókorongot mondta itt valaki évekkel ezelőtt.
énvótam.
ld. a fordulaccámmérő ulrichban



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #41002 Dátum: 2009 November 05, 21:35:35 »

Adott egy öt éve álló bogár. Mire figyeljek motor beindításnál azon kívül, hogy karbit kipucoltam AC-t kicseréltem, olajat, gyertyát, benzincsöveket szintén.... Kézel esetleg párszor átforgassam a motort, vagy az önindítóval?
Volt róla szó, hogy a sok állásban a nyitott kipuff szelepnél berozsdásodhat a henger fala, majd mozgásra odaver a gyürűknek... ez kiküszöbölhető valahogy?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #41001 Dátum: 2009 November 05, 21:34:52 »

Azt én is tennék, de minimum egy typ3-asét, fekete számlapos piros mutatós VDO nekem valahogy nem illik oda...
de a typ3-é már túl nagy oda
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #41000 Dátum: 2009 November 05, 21:28:01 »

ezért van nekem ott időmérő óra Wink
Azt én is tennék, de minimum egy typ3-asét, fekete számlapos piros mutatós VDO nekem valahogy nem illik oda...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40999 Dátum: 2009 November 05, 20:27:27 »

Nem, Védéó.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40998 Dátum: 2009 November 05, 20:25:14 »

Dettó
Nem, Védéó.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40997 Dátum: 2009 November 05, 20:24:16 »

ezért van nekem ott időmérő óra Wink
Dettó

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #40996 Dátum: 2009 November 05, 20:21:17 »

Lapozz fel olyan könyvet, ahol kereskedésben megvehető extra műszereket látsz beszerelve. Mit ad Isten, a hülye Güntherék is jó magyarosan belecseszték a rácsba.
Az autóm saját rácsát én sem vagdalnám szét, egy bontott darabot annál inkább. Így is visszaállítható bármikor a gyári állapot. Más tészta, hogy minek nekem fordulatmérő, amikor fülre autózok, minek nekem töltésjelző, amikor piros piléács úgyis ég, ha baj van, minek nekem olajnyomás-mérő, amikor szintén kispilács.
 turbónyomásmérőn meg még dolgozni kell egy kicsit Cool
ezért van nekem ott időmérő óra Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #40995 Dátum: 2009 November 05, 20:06:00 »

semmi estre se baszd szet a müszerfalat , in kabb alatta csavarj fel egy erre a celöre kitalalt tartot ! Olcso es "gyari" nem szetbaszott magyaros barbarkodas ! (lombfüresz -Flex stb ) <beszúrt kép törölve>
Lapozz fel olyan könyvet, ahol kereskedésben megvehető extra műszereket látsz beszerelve. Mit ad Isten, a hülye Güntherék is jó magyarosan belecseszték a rácsba.
Az autóm saját rácsát én sem vagdalnám szét, egy bontott darabot annál inkább. Így is visszaállítható bármikor a gyári állapot. Más tészta, hogy minek nekem fordulatmérő, amikor fülre autózok, minek nekem töltésjelző, amikor piros piléács úgyis ég, ha baj van, minek nekem olajnyomás-mérő, amikor szintén kispilács.
 turbónyomásmérőn meg még dolgozni kell egy kicsit Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #40994 Dátum: 2009 November 05, 16:56:16 »

barbárkodásról szó sincs! van egy másik, gyári rácsom, amit kilukasztok. az eredetit szépen lezsírozva elteszem, bármikor visszatehető. a rács mögött sem kell vágni semmit.
szerintem sokkal jobb és szebb megoldás, mint a stelázsi a hamutartó alatt  Grin
""stelázsi a hamutartó alatt"" .... Lips Sealed   Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #40993 Dátum: 2009 November 05, 15:48:54 »

haaaat bazmeg neked se adok többet tanacsot a stelazsiddal együtt  Evil

huvazze, most akkor mi lesz velem?  Wink Grin
xoyox
« Hozzászólás #40992 Dátum: 2009 November 05, 15:30:34 »

barbárkodásról szó sincs! van egy másik, gyári rácsom, amit kilukasztok. az eredetit szépen lezsírozva elteszem, bármikor visszatehető. a rács mögött sem kell vágni semmit.
szerintem sokkal jobb és szebb megoldás, mint a stelázsi a hamutartó alatt  Grin
haaaat bazmeg neked se adok többet tanacsot a stelazsiddal együtt  Evil
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #40991 Dátum: 2009 November 05, 15:20:09 »

semmi estre se baszd szet a müszerfalat , in kabb alatta csavarj fel egy erre a celöre kitalalt tartot ! Olcso es "gyari" nem szetbaszott magyaros barbarkodas ! (lombfüresz -Flex stb )

barbárkodásról szó sincs! van egy másik, gyári rácsom, amit kilukasztok. az eredetit szépen lezsírozva elteszem, bármikor visszatehető. a rács mögött sem kell vágni semmit.
szerintem sokkal jobb és szebb megoldás, mint a stelázsi a hamutartó alatt  Grin
xoyox
« Hozzászólás #40990 Dátum: 2009 November 05, 14:59:46 »

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )
semmi estre se baszd szet a müszerfalat , in kabb alatta csavarj fel egy erre a celöre kitalalt tartot ! Olcso es "gyari" nem szetbaszott magyaros barbarkodas ! (lombfüresz -Flex stb )
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 05, 15:02:56 írta xoyox »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #40989 Dátum: 2009 November 05, 14:31:55 »

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )
Majdnem tövig koptatott vékony flex vágókorongot mondta itt valaki évekkel ezelőtt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40988 Dátum: 2009 November 05, 09:52:56 »

Köszi!
Akkor megvan a hétvégi program...

fel simán ,ja a fűtés kallantyúk rövidek a buszon át kell rakni rá a bogárét
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #40987 Dátum: 2009 November 05, 09:50:07 »

azt csak a falapra mondtam! hogy a minta tökéletes legyen

Ja értem.. sorry!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40986 Dátum: 2009 November 05, 09:46:02 »

Az 1,6-os Busz fűtésdob felmegy az 1,3-as Bogár motorra? Ha faragni kell, akkor mit?
Köszi!
fel simán ,ja a fűtés kallantyúk rövidek a buszon át kell rakni rá a bogárét

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #40985 Dátum: 2009 November 05, 09:36:18 »

Fogalmam sincs.
Az. Ezért kell bele olómpotló.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #40984 Dátum: 2009 November 05, 09:35:07 »

Szerintem hiába lenne körfúró, mert amikor átvágja, akkor elég csúnyán össze tudná kuszálni a rácsot... Ezért nem is próbálkoztam vele...
azt csak a falapra mondtam! hogy a minta tökéletes legyen
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #40983 Dátum: 2009 November 05, 09:32:06 »

hogyne tudnál! pont hogy a felső fa vagy plexi lap lesz a sablon. a fára fel lehet jól rajzolni, lombfűrésszel kivágni, esetleg reszelővel tökéletesíteni. de a legjobb a lyukfúró lenne ha lenne pont akkora

Szerintem hiába lenne körfúró, mert amikor átvágja, akkor elég csúnyán össze tudná kuszálni a rácsot... Ezért nem is próbálkoztam vele...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40982 Dátum: 2009 November 05, 09:20:40 »

víz vagy plazma/lézer vágás. profi és szép vágási feri felületet eredményez.

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #40981 Dátum: 2009 November 05, 09:19:07 »

Annak idején, az 1,2-es Sparomba amikor beépítettem egy üzemanyagszintjelzőt, oda, akkor úgy emlékszem, hogy lemezollóval faragtam ki... nem kis munkával... de utána elég hajlékony maradt a lik környéke... valszeg nem árt mögé valami merevítés...
ja igen, nálam is fekete karton van mögötte, az merevít rajta
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #40980 Dátum: 2009 November 05, 09:17:53 »

. namost tökéletes kört meg nem tudok lombfűrésszel faragni...   Undecided )
hogyne tudnál! pont hogy a felső fa vagy plexi lap lesz a sablon. a fára fel lehet jól rajzolni, lombfűrésszel kivágni, esetleg reszelővel tökéletesíteni. de a legjobb a lyukfúró lenne ha lenne pont akkora
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #40979 Dátum: 2009 November 05, 09:17:22 »

kösz. igen, tényleg a hajlongás a baj. a falap jó ötletnek tűnik, de lehet, hogy az egyik oldalra plexi kerül  Wink
van viszont egy enyhe domborulat is a rácsban, nem teljesen sima. talán elviseli a szorongatást és visszagörbül a helyén.
(az a műszerkeret azért nem olyan hűde széles, úgyhogy a lik csak nagyon kis eltérést visel el a tökéletes körtől. namost tökéletes kört meg nem tudok lombfűrésszel faragni...   Undecided )

Annak idején, az 1,2-es Sparomba amikor beépítettem egy üzemanyagszintjelzőt, oda, akkor úgy emlékszem, hogy lemezollóval faragtam ki... nem kis munkával... de utána elég hajlékony maradt a lik környéke... valszeg nem árt mögé valami merevítés...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #40978 Dátum: 2009 November 05, 09:14:40 »

valahogy össze kéne szorítani a megmaradó rácsot kétoldalról..
esetleg két már kivágott falapot kétoldalra és asztalosszorítóval érzéssel meghúzni? és aztán mégiscsak lombfűrész?

a vágás úgysem fog látszani, takarja a műszer kerete. gondolom az volt a gond hogy meghajlanak a megmaradó vékony rácsok.. ?

kösz. igen, tényleg a hajlongás a baj. a falap jó ötletnek tűnik, de lehet, hogy az egyik oldalra plexi kerül  Wink
van viszont egy enyhe domborulat is a rácsban, nem teljesen sima. talán elviseli a szorongatást és visszagörbül a helyén.
(az a műszerkeret azért nem olyan hűde széles, úgyhogy a lik csak nagyon kis eltérést visel el a tökéletes körtől. namost tökéletes kört meg nem tudok lombfűrésszel faragni...   Undecided )
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #40977 Dátum: 2009 November 05, 09:09:32 »

Nem vagyok skodás, de szerintem kell, az még vas hengerfejes, nem?
Fogalmam sincs.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #40976 Dátum: 2009 November 05, 09:08:56 »

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )
valahogy össze kéne szorítani a megmaradó rácsot kétoldalról..
esetleg két már kivágott falapot kétoldalra és asztalosszorítóval érzéssel meghúzni? és aztán mégiscsak lombfűrész?

a vágás úgysem fog látszani, takarja a műszer kerete. gondolom az volt a gond hogy meghajlanak a megmaradó vékony rácsok.. ?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #40975 Dátum: 2009 November 05, 08:54:39 »

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #40974 Dátum: 2009 November 05, 08:51:12 »


Nem vagyok skodás, de szerintem kell, az még vas hengerfejes, nem?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #40973 Dátum: 2009 November 05, 08:21:13 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40972 Dátum: 2009 November 05, 05:44:52 »

Az 1,6-os Busz fűtésdob felmegy az 1,3-as Bogár motorra? Ha faragni kell, akkor mit?
Köszi!
Oldalak: 1 ... 986 987 988 989 990 [991] 992 993 994 995 996 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.