www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 13:28:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 986 987 988 989 990 [991] 992 993 994 995 996 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14058190 alkalommal)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #41002 Dátum: 2009 November 05, 21:35:35 »

Adott egy öt éve álló bogár. Mire figyeljek motor beindításnál azon kívül, hogy karbit kipucoltam AC-t kicseréltem, olajat, gyertyát, benzincsöveket szintén.... Kézel esetleg párszor átforgassam a motort, vagy az önindítóval?
Volt róla szó, hogy a sok állásban a nyitott kipuff szelepnél berozsdásodhat a henger fala, majd mozgásra odaver a gyürűknek... ez kiküszöbölhető valahogy?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #41001 Dátum: 2009 November 05, 21:34:52 »

Azt én is tennék, de minimum egy typ3-asét, fekete számlapos piros mutatós VDO nekem valahogy nem illik oda...
de a typ3-é már túl nagy oda
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #41000 Dátum: 2009 November 05, 21:28:01 »

ezért van nekem ott időmérő óra Wink
Azt én is tennék, de minimum egy typ3-asét, fekete számlapos piros mutatós VDO nekem valahogy nem illik oda...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40999 Dátum: 2009 November 05, 20:27:27 »

Nem, Védéó.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40998 Dátum: 2009 November 05, 20:25:14 »

Dettó
Nem, Védéó.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40997 Dátum: 2009 November 05, 20:24:16 »

ezért van nekem ott időmérő óra Wink
Dettó

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #40996 Dátum: 2009 November 05, 20:21:17 »

Lapozz fel olyan könyvet, ahol kereskedésben megvehető extra műszereket látsz beszerelve. Mit ad Isten, a hülye Güntherék is jó magyarosan belecseszték a rácsba.
Az autóm saját rácsát én sem vagdalnám szét, egy bontott darabot annál inkább. Így is visszaállítható bármikor a gyári állapot. Más tészta, hogy minek nekem fordulatmérő, amikor fülre autózok, minek nekem töltésjelző, amikor piros piléács úgyis ég, ha baj van, minek nekem olajnyomás-mérő, amikor szintén kispilács.
 turbónyomásmérőn meg még dolgozni kell egy kicsit Cool
ezért van nekem ott időmérő óra Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #40995 Dátum: 2009 November 05, 20:06:00 »

semmi estre se baszd szet a müszerfalat , in kabb alatta csavarj fel egy erre a celöre kitalalt tartot ! Olcso es "gyari" nem szetbaszott magyaros barbarkodas ! (lombfüresz -Flex stb ) <beszúrt kép törölve>
Lapozz fel olyan könyvet, ahol kereskedésben megvehető extra műszereket látsz beszerelve. Mit ad Isten, a hülye Güntherék is jó magyarosan belecseszték a rácsba.
Az autóm saját rácsát én sem vagdalnám szét, egy bontott darabot annál inkább. Így is visszaállítható bármikor a gyári állapot. Más tészta, hogy minek nekem fordulatmérő, amikor fülre autózok, minek nekem töltésjelző, amikor piros piléács úgyis ég, ha baj van, minek nekem olajnyomás-mérő, amikor szintén kispilács.
 turbónyomásmérőn meg még dolgozni kell egy kicsit Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #40994 Dátum: 2009 November 05, 16:56:16 »

barbárkodásról szó sincs! van egy másik, gyári rácsom, amit kilukasztok. az eredetit szépen lezsírozva elteszem, bármikor visszatehető. a rács mögött sem kell vágni semmit.
szerintem sokkal jobb és szebb megoldás, mint a stelázsi a hamutartó alatt  Grin
""stelázsi a hamutartó alatt"" .... Lips Sealed   Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #40993 Dátum: 2009 November 05, 15:48:54 »

haaaat bazmeg neked se adok többet tanacsot a stelazsiddal együtt  Evil

huvazze, most akkor mi lesz velem?  Wink Grin
xoyox
« Hozzászólás #40992 Dátum: 2009 November 05, 15:30:34 »

barbárkodásról szó sincs! van egy másik, gyári rácsom, amit kilukasztok. az eredetit szépen lezsírozva elteszem, bármikor visszatehető. a rács mögött sem kell vágni semmit.
szerintem sokkal jobb és szebb megoldás, mint a stelázsi a hamutartó alatt  Grin
haaaat bazmeg neked se adok többet tanacsot a stelazsiddal együtt  Evil
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #40991 Dátum: 2009 November 05, 15:20:09 »

semmi estre se baszd szet a müszerfalat , in kabb alatta csavarj fel egy erre a celöre kitalalt tartot ! Olcso es "gyari" nem szetbaszott magyaros barbarkodas ! (lombfüresz -Flex stb )

barbárkodásról szó sincs! van egy másik, gyári rácsom, amit kilukasztok. az eredetit szépen lezsírozva elteszem, bármikor visszatehető. a rács mögött sem kell vágni semmit.
szerintem sokkal jobb és szebb megoldás, mint a stelázsi a hamutartó alatt  Grin
xoyox
« Hozzászólás #40990 Dátum: 2009 November 05, 14:59:46 »

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )
semmi estre se baszd szet a müszerfalat , in kabb alatta csavarj fel egy erre a celöre kitalalt tartot ! Olcso es "gyari" nem szetbaszott magyaros barbarkodas ! (lombfüresz -Flex stb )
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 05, 15:02:56 írta xoyox »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #40989 Dátum: 2009 November 05, 14:31:55 »

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )
Majdnem tövig koptatott vékony flex vágókorongot mondta itt valaki évekkel ezelőtt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40988 Dátum: 2009 November 05, 09:52:56 »

Köszi!
Akkor megvan a hétvégi program...

fel simán ,ja a fűtés kallantyúk rövidek a buszon át kell rakni rá a bogárét
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #40987 Dátum: 2009 November 05, 09:50:07 »

azt csak a falapra mondtam! hogy a minta tökéletes legyen

Ja értem.. sorry!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40986 Dátum: 2009 November 05, 09:46:02 »

Az 1,6-os Busz fűtésdob felmegy az 1,3-as Bogár motorra? Ha faragni kell, akkor mit?
Köszi!
fel simán ,ja a fűtés kallantyúk rövidek a buszon át kell rakni rá a bogárét

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #40985 Dátum: 2009 November 05, 09:36:18 »

Fogalmam sincs.
Az. Ezért kell bele olómpotló.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #40984 Dátum: 2009 November 05, 09:35:07 »

Szerintem hiába lenne körfúró, mert amikor átvágja, akkor elég csúnyán össze tudná kuszálni a rácsot... Ezért nem is próbálkoztam vele...
azt csak a falapra mondtam! hogy a minta tökéletes legyen
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #40983 Dátum: 2009 November 05, 09:32:06 »

hogyne tudnál! pont hogy a felső fa vagy plexi lap lesz a sablon. a fára fel lehet jól rajzolni, lombfűrésszel kivágni, esetleg reszelővel tökéletesíteni. de a legjobb a lyukfúró lenne ha lenne pont akkora

Szerintem hiába lenne körfúró, mert amikor átvágja, akkor elég csúnyán össze tudná kuszálni a rácsot... Ezért nem is próbálkoztam vele...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40982 Dátum: 2009 November 05, 09:20:40 »

víz vagy plazma/lézer vágás. profi és szép vágási feri felületet eredményez.

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #40981 Dátum: 2009 November 05, 09:19:07 »

Annak idején, az 1,2-es Sparomba amikor beépítettem egy üzemanyagszintjelzőt, oda, akkor úgy emlékszem, hogy lemezollóval faragtam ki... nem kis munkával... de utána elég hajlékony maradt a lik környéke... valszeg nem árt mögé valami merevítés...
ja igen, nálam is fekete karton van mögötte, az merevít rajta
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #40980 Dátum: 2009 November 05, 09:17:53 »

. namost tökéletes kört meg nem tudok lombfűrésszel faragni...   Undecided )
hogyne tudnál! pont hogy a felső fa vagy plexi lap lesz a sablon. a fára fel lehet jól rajzolni, lombfűrésszel kivágni, esetleg reszelővel tökéletesíteni. de a legjobb a lyukfúró lenne ha lenne pont akkora
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #40979 Dátum: 2009 November 05, 09:17:22 »

kösz. igen, tényleg a hajlongás a baj. a falap jó ötletnek tűnik, de lehet, hogy az egyik oldalra plexi kerül  Wink
van viszont egy enyhe domborulat is a rácsban, nem teljesen sima. talán elviseli a szorongatást és visszagörbül a helyén.
(az a műszerkeret azért nem olyan hűde széles, úgyhogy a lik csak nagyon kis eltérést visel el a tökéletes körtől. namost tökéletes kört meg nem tudok lombfűrésszel faragni...   Undecided )

Annak idején, az 1,2-es Sparomba amikor beépítettem egy üzemanyagszintjelzőt, oda, akkor úgy emlékszem, hogy lemezollóval faragtam ki... nem kis munkával... de utána elég hajlékony maradt a lik környéke... valszeg nem árt mögé valami merevítés...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #40978 Dátum: 2009 November 05, 09:14:40 »

valahogy össze kéne szorítani a megmaradó rácsot kétoldalról..
esetleg két már kivágott falapot kétoldalra és asztalosszorítóval érzéssel meghúzni? és aztán mégiscsak lombfűrész?

a vágás úgysem fog látszani, takarja a műszer kerete. gondolom az volt a gond hogy meghajlanak a megmaradó vékony rácsok.. ?

kösz. igen, tényleg a hajlongás a baj. a falap jó ötletnek tűnik, de lehet, hogy az egyik oldalra plexi kerül  Wink
van viszont egy enyhe domborulat is a rácsban, nem teljesen sima. talán elviseli a szorongatást és visszagörbül a helyén.
(az a műszerkeret azért nem olyan hűde széles, úgyhogy a lik csak nagyon kis eltérést visel el a tökéletes körtől. namost tökéletes kört meg nem tudok lombfűrésszel faragni...   Undecided )
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #40977 Dátum: 2009 November 05, 09:09:32 »

Nem vagyok skodás, de szerintem kell, az még vas hengerfejes, nem?
Fogalmam sincs.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #40976 Dátum: 2009 November 05, 09:08:56 »

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )
valahogy össze kéne szorítani a megmaradó rácsot kétoldalról..
esetleg két már kivágott falapot kétoldalra és asztalosszorítóval érzéssel meghúzni? és aztán mégiscsak lombfűrész?

a vágás úgysem fog látszani, takarja a műszer kerete. gondolom az volt a gond hogy meghajlanak a megmaradó vékony rácsok.. ?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #40975 Dátum: 2009 November 05, 08:54:39 »

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #40974 Dátum: 2009 November 05, 08:51:12 »


Nem vagyok skodás, de szerintem kell, az még vas hengerfejes, nem?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #40973 Dátum: 2009 November 05, 08:21:13 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40972 Dátum: 2009 November 05, 05:44:52 »

Az 1,6-os Busz fűtésdob felmegy az 1,3-as Bogár motorra? Ha faragni kell, akkor mit?
Köszi!
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #40971 Dátum: 2009 November 04, 21:13:46 »

Igen typ3-as, de szerintem duplaszívós.


Szimplát mondott a gazdi, de majd ha ott leszek érte, kiderül biztosan. Öröm lenne a duplaszívós variáció.

1303LS
« Hozzászólás #40970 Dátum: 2009 November 04, 20:59:57 »

1965 és 1973 között gyártott, 1,6-os Typ3-as motor...
Igen typ3-as, de szerintem duplaszívós.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #40969 Dátum: 2009 November 04, 20:56:41 »

milyen az a T-s motor? Roll Eyes

1965 és 1973 között gyártott, 1,6-os Typ3-as motor...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40968 Dátum: 2009 November 04, 20:53:19 »

Milyen karbi is kellene az szimplaszívós T-s 1.6 motorhoz?
milyen az a T-s motor? Roll Eyes

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #40967 Dátum: 2009 November 04, 20:51:55 »

17es imbusz?

 Grin

(aztán ~1500.- , és van új csavar)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40966 Dátum: 2009 November 04, 20:50:38 »

Van valakinek ötlete, esetleg már elkészített szerszáma a váltó olajleeresztő csavarjához?
Minden tanácsot meghallgatok.Köszi.

Már hegesztettünk spéci csavart, hosszú hajtókar rá, de nem sikerült.Hetekig állt nyakig  finom műszerolajban.
Nagyon ki van nyílva.
Szeretném megtudni a váltó végáttételének a fogszámát.De így elég reménytelennek tűnik.
ráhegesztesz egy 10-12es anyát és kitekered aztán kint körbeköszörülöd hogy igényesen nézzen ki és visszatekered és legközelebb lesz örömködés hogy könnyen kijön Roll Eyes

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #40965 Dátum: 2009 November 04, 20:47:08 »

A generátor alapjáraton is szinte a maximumot tölti. A dinamó a fordulat fügvényében,csak gondolj a kerékpárodra,ha jól tekersz jobban világit a lámpa.

Hű, ez egy kicsit le van így sarkítva, de azért ...   Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #40964 Dátum: 2009 November 04, 20:33:02 »

17es imbusz?
Igen

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #40963 Dátum: 2009 November 04, 20:28:12 »

Milyen karbi is kellene az szimplaszívós T-s 1.6 motorhoz?

Oldalak: 1 ... 986 987 988 989 990 [991] 992 993 994 995 996 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.