www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 05:00:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 959 960 961 962 963 [964] 965 966 967 968 969 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14050992 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #42082 Dátum: 2009 December 20, 21:41:08 »

tegnap
kábel,pipa,gyertya. 1x csak egyet cserélj.  Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #42081 Dátum: 2009 December 20, 21:15:39 »

tegnap este is a hidegből beálltam a garázsba, este mentem egy rövid kört, de már akkor is csak 3 henger ment.  nem aggódtam, mert sokszor indul így, de úgy 200m után kettesben kb harmad/fél-gázon tartva, beindul mind a 4 és onnantól jó.
ma ez nem történt meg. sőt, inkább 2 hengerrel indult és itt beindult egy harmadik.

tavaly ugyanez történt a népautós szilveszter előtt. beálltam szerelni valamit, és mikor indultam a Városligetbe, alig ment. csak kb 2 henger. akkor megálltunk, kiszedtük a gyertyákat, üresen indítózás, gyertyák vissza és onnantól jó volt.

ma reggel is csak 3 henger járt és egész nap nem lett jobb, pedig vot ideje bemelegedni. alacsony fordulaton alig volt ereje. összességében mintha fele annyi lóerő lett volna, csak magasabb fordulaton húzott, sokszor kellett visszaváltani.

most este kis autózás után összes gyertya kiszed:
a 3-as alapvetően világosbarna volt a vége, egyébként fekete, langyos
a 4-es fekete és benzin csillogott rajta, alig volt meleg. picit nagyobb volt a hézag mint 0.7
az 1-es szinte fehér és forró
a 2-es a legszebb világosbarna és forró

szerintem a 4es egész nap nem ment, a többi jó lehetett napközben, de az utolsó úton a 3as sem ment.

szóval összes gyertya kint, 12V a trafóról levesz, 3x indítózás. a jobb oldali forró gyertyákat bal oldalra tettem, a benzinest pedig cseréltem egy már használt világosbarnára. elsőre nagyon könnyen indult, egyből megvolt az ereje ami egész nap hiányzott.
ja és a megszakító hézagát picit nagyobbra kellett álítani, mondjuk 0.3-0.35 lehetett
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 20, 21:17:32 írta Typ117 »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42080 Dátum: 2009 December 20, 20:51:58 »

ha így télen beállok a garázsba szerelni, utána csak két-három henger megy
A kocsid nem birja a garazst ... :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #42079 Dátum: 2009 December 20, 20:51:02 »

mai SzmB:
mitől van az, hogy ha így télen beállok a garázsba szerelni, utána csak két-három henger megy míg ki nem szedem a gyertyákat, kiszellőztetem és visszateszem. aztán már jó, mint előtte.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #42078 Dátum: 2009 December 20, 20:36:39 »

Üdv. Van egy homokszort, lealapozott, teljesen csupasz alvázam. Nem kell e helyett a szarrárohadt helyett? Grin
Ha függőcsapos a fejrész akkor engem lehet érdekelne.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42077 Dátum: 2009 December 20, 20:28:47 »

Üdv. Van egy homokszort, lealapozott, teljesen csupasz alvázam. Nem kell e helyett a szarrárohadt helyett? Grin
Abba nincs kihívás. Cheesy Cheesy
viccen kívül, már meg van minden cucc+ románoknál elég komolyan veszik ill. vizsgálják a számokat.


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #42076 Dátum: 2009 December 20, 19:43:23 »

Így már megértelek.

mondjuk így néz ki az egész
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #42075 Dátum: 2009 December 20, 18:38:54 »

mondjuk így néz ki az egész
Üdv. Van egy homokszort, lealapozott, teljesen csupasz alvázam. Nem kell e helyett a szarrárohadt helyett? Grin

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42074 Dátum: 2009 December 20, 18:30:19 »

egyszerűbb, gyorsabb kényelmesebb. És az üregekből is kiviszi a cuccot. Nem keni el az alvázvédőt, zsírtalan finom matt felületet csinál.
Ha az ember érti a dolgát akkor nem fog elvetemedni sehol sem.
Aha szval akkor szerinted érdemes? Tavasszal gondolkodom, hogy beleugrok hasonlóba, rengeteh hólyagosodást, meg az ezer réteg festéket, meg fillert unom már.  Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42073 Dátum: 2009 December 20, 18:27:55 »

Oks, és mennyire érdemes? Vagy ha nekiesek Dórikámnak drótkoronggal, az van ilyen jó? a melótól nem félek.  Grin
egyszerűbb, gyorsabb kényelmesebb. És az üregekből is kiviszi a cuccot. Nem keni el az alvázvédőt, zsírtalan finom matt felületet csinál.
Ha az ember érti a dolgát akkor nem fog elvetemedni sehol sem.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42072 Dátum: 2009 December 20, 18:24:42 »

ez a másik

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42071 Dátum: 2009 December 20, 18:19:13 »

Magyar a tulajdonosa?

Elég furcsa rendszám van rajta.
román


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42070 Dátum: 2009 December 20, 18:18:58 »

hű basszus. akkor az nem semmi móka lesz. újat építetek gyakorlatilag ? Shocked
ezen kívül itt van még egy 62-es faltdachos (remélem jól írom) meg egy 66os osztrák is, ill egy 72es spar is. Full renováláson.
Szóval pár hónapig nem fogok unatkozni.


                             GNX-967
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42069 Dátum: 2009 December 20, 18:18:46 »

attól függ hol csinálják és milyen jó ismerős. Általában 100.000 Ft körül mozog. Ha megmondom mennyibe csinálták nekem meg leszek kövezve.
Oks, és mennyire érdemes? Vagy ha nekiesek Dórikámnak drótkoronggal, az van ilyen jó? a melótól nem félek.  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42068 Dátum: 2009 December 20, 18:16:58 »

Egy 59es évjáratú autó, kasztni az alvázzal végig összevarva lángal 3-4 mm-es kazán lemez segítségével. Néhol 4-5 réteg lemez.... Az oldala is 2es lemezből van. Szóval az egész autóból a tető és a műszerfal ill a hátsó tűzfal fog megmaradni. A cuccok már itt vannak, le van homokolva az egész. Jövő héten kezdődik a regenerálódás.
Magyar a tulajdonosa?

Elég furcsa rendszám van rajta.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42067 Dátum: 2009 December 20, 18:16:48 »

ilyen komokszóratás a bodén kb mekkora vagyon?
attól függ hol csinálják és milyen jó ismerős. Általában 100.000 Ft körül mozog. Ha megmondom mennyibe csinálták nekem meg leszek kövezve.


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #42066 Dátum: 2009 December 20, 18:16:02 »

Egy 59es évjáratú autó, kasztni az alvázzal végig összevarva lángal 3-4 mm-es kazán lemez segítségével. Néhol 4-5 réteg lemez.... Az oldala is 2es lemezből van. Szóval az egész autóból a tető és a műszerfal ill a hátsó tűzfal fog megmaradni. A cuccok már itt vannak, le van homokolva az egész. Jövő héten kezdődik a regenerálódás.
hű basszus. akkor az nem semmi móka lesz. újat építetek gyakorlatilag ? Shocked
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42065 Dátum: 2009 December 20, 18:14:54 »

Egy 59es évjáratú autó, kasztni az alvázzal végig összevarva lángal 3-4 mm-es kazán lemez segítségével. Néhol 4-5 réteg lemez.... Az oldala is 2es lemezből van. Szóval az egész autóból a tető és a műszerfal ill a hátsó tűzfal fog megmaradni. A cuccok már itt vannak, le van homokolva az egész. Jövő héten kezdődik a regenerálódás.


                             GNX-967
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42064 Dátum: 2009 December 20, 18:14:36 »

.
ilyen komokszóratás a bodén kb mekkora vagyon?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42063 Dátum: 2009 December 20, 18:11:10 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42062 Dátum: 2009 December 20, 18:09:41 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42061 Dátum: 2009 December 20, 18:08:43 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #42060 Dátum: 2009 December 20, 17:58:56 »

dobok be pár képet


OK Cool

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42059 Dátum: 2009 December 20, 17:58:11 »

Ott mindha lenne egykis pity-puty, és elvan polikondenzálodva egy kicsit Shocked
dobok be pár képet


                             GNX-967
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #42058 Dátum: 2009 December 20, 17:57:15 »

mondjuk így néz ki az egész

Ott mindha lenne egykis pity-puty, és elvan polikondenzálodva egy kicsit Shocked

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42057 Dátum: 2009 December 20, 17:54:25 »

OK már értem Wink

Sok sikert Smiley
Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42056 Dátum: 2009 December 20, 17:53:50 »

mondjuk így néz ki az egész

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #42055 Dátum: 2009 December 20, 17:53:13 »

ez felújításon van nálam

OK már értem Wink

Sok sikert Smiley

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42054 Dátum: 2009 December 20, 17:52:17 »

Neked nem 70 utánni a kocsid, minek a függöcsapos alvázfej Huh
ez felújításon van nálam


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42053 Dátum: 2009 December 20, 17:51:58 »

Örülj, hogy a nagyját már kikalapálták.  Evil  Már csak be kell fejezni Smiley  Sok lakatos ezért utálja a kész dolgokat, mert néha nehezebb vele dolgozni, mintha a régit építenéd újra.

hát kb, de hát egy 59-ben gyártott 1000szer gányolt lánggal, kazánlemezzel összevart autónál inkább kihagynám az eredeti javítását, ugyan is nem sok maradt belőle.


                             GNX-967
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #42052 Dátum: 2009 December 20, 17:51:11 »

enyhén szólva nem illeszkedik. Mintha semmi közük se lenne egymáshoz. Grin
De örüljünk hogy lehet kapni.

Neked nem 70 utánni a kocsid, minek a függöcsapos alvázfej Huh

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #42051 Dátum: 2009 December 20, 17:49:56 »

Örülj, hogy a nagyját már kikalapálták.  Evil  Már csak be kell fejezni Smiley  Sok lakatos ezért utálja a kész dolgokat, mert néha nehezebb vele dolgozni, mintha a régit építenéd újra.

enyhén szólva nem illeszkedik. Mintha semmi közük se lenne egymáshoz. Grin
De örüljünk hogy lehet kapni.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42050 Dátum: 2009 December 20, 17:45:30 »

Az mindha nemillezkedne rendesen, vagy én látom rosszul Huh

enyhén szólva nem illeszkedik. Mintha semmi közük se lenne egymáshoz. Grin
De örüljünk hogy lehet kapni.


                             GNX-967
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #42049 Dátum: 2009 December 20, 17:42:35 »

Ma megérkezett a függőcsapos alvázfej,  rápróbáltam a napoleon kalapot....  Undecided
Nem túl bizalomkeltő, így elsőre.


Az mindha nemillezkedne rendesen, vagy én látom rosszul Huh

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42048 Dátum: 2009 December 20, 17:40:04 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42047 Dátum: 2009 December 20, 17:39:35 »

Ma megérkezett a függőcsapos alvázfej,  rápróbáltam a napoleon kalapot....  Undecided
Nem túl bizalomkeltő, így elsőre.


[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #42046 Dátum: 2009 December 20, 10:49:54 »

mondjuk ettől még faszán el kéne indulnia.
na jó, kis nyekergéssel.
Ez is igaz.  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42045 Dátum: 2009 December 20, 10:46:52 »

Ez picit kevés, 12,3-12,5 V az üresjárati feszkója egy jó akksinak.

mondjuk ettől még faszán el kéne indulnia.
na jó, kis nyekergéssel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #42044 Dátum: 2009 December 20, 00:12:02 »

akksi OK (11.95 V).
Ez picit kevés, 12,3-12,5 V az üresjárati feszkója egy jó akksinak.
matchbox
« Hozzászólás #42043 Dátum: 2009 December 19, 20:31:46 »

Az egy dolog, hogy az uresjarati feszultsege mennyi az akksinak, terheles alatt leeshet nagyon alacsonyra is.
Ha inditoznal hallani kattanast, vagy barmit? Bendix vajon behuz ? (lehet, hogy csak meg kene kocogtatni az oninditodat egy kis kalapaccsal)
Nincs behúzás sem - holnap majd tovább próbálgatom.
Oldalak: 1 ... 959 960 961 962 963 [964] 965 966 967 968 969 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.