www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 19:36:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 863 864 865 866 867 [868] 869 870 871 872 873 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13254574 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #45917 Dátum: 2010 Május 22, 19:51:33 »

Alufelnihez hosszabb csavarok kellenek mint egy lemezfelnihez?

hát ja!  Undecided
nekem két garnitúra kerékcsavarom van: téli meg nyári...  Wink Cheesy
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #45916 Dátum: 2010 Május 22, 19:28:49 »

Alufelnihez hosszabb csavarok kellenek mint egy lemezfelnihez?
Megítélésem szerint ennyi nem elég ahhoz hogy biztonságosan közlekedhessek vele:



Nem elérhető kfruzsi
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #45915 Dátum: 2010 Május 22, 18:55:00 »

köszi mindenkinek!
remélem, igazatok van .-)


Járj kevesebbet vonattal.  Grin
Hátsó ülés alatt van egy ovális fedél. Egy kis csavar tartja. Vedd le és ott nézd meg nem ugrott-e szét a rudazat.
Bár, ha nagyon furcsán járna a váltóbot a kezedben az feltünt volna, gondolom.  Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #45914 Dátum: 2010 Május 22, 16:46:05 »

ezt mondta nekem a vonaton egy autószerelő :-(

Járj kevesebbet vonattal.  Grin
Hátsó ülés alatt van egy ovális fedél. Egy kis csavar tartja. Vedd le és ott nézd meg nem ugrott-e szét a rudazat.
Bár, ha nagyon furcsán járna a váltóbot a kezedben az feltünt volna, gondolom.  Roll Eyes
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45913 Dátum: 2010 Május 22, 13:52:42 »

szerintetek ez mit jelent javításban, mármint, ugye nem kell komplett motorcsere? vagy ilyesmi?

nem lehet, hogy a főtengely megcsavarodott indításkor? most itt ezt mondta nekem a vonaton egy autószerelő :-(

Ez hülyeség.  Grin A rudazattal lesz valami kín vagy max a váltóval de hogy a főtengely megcsavarodik meg ilyenek ez kamu. Mindom nézz rá a rudazat csuklójára a hátsó ülés alatti kicsavarozható kis ablakon! AZért egy bogarat nem olyan könnyű tönkretenni, a váltója se egy kényes darab...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #45912 Dátum: 2010 Május 22, 13:49:40 »

szerintetek ez mit jelent javításban, mármint, ugye nem kell komplett motorcsere? vagy ilyesmi?

nem lehet, hogy a főtengely megcsavarodott indításkor? most itt ezt mondta nekem a vonaton egy autószerelő :-(

Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #45911 Dátum: 2010 Május 22, 13:49:29 »

Nem. Valtogatni lehet (csak a valto nyelestengelye es a motor kozotti kapcsolatot nem tudod megszuntetni). Sot, menet kozben is lehet valtani, kuplungolas nelkul, ha szakadt a bowdened, hazajuthatsz ... Csak elindulasnal kell az oninditoval meginditani a kocsit, egyesben.
Kettesben. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kfruzsi
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #45910 Dátum: 2010 Május 22, 13:48:45 »

szerintetek ez mit jelent javításban, mármint, ugye nem kell komplett motorcsere? vagy ilyesmi?

nem lehet, hogy a főtengely megcsavarodott indításkor? most itt ezt mondta nekem a vonaton egy autószerelő :-(

Nem. Valtogatni lehet (csak a valto nyelestengelye es a motor kozotti kapcsolatot nem tudod megszuntetni). Sot, menet kozben is lehet valtani, kuplungolas nelkul, ha szakadt a bowdened, hazajuthatsz ... Csak elindulasnal kell az oninditoval meginditani a kocsit, egyesben.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #45909 Dátum: 2010 Május 22, 13:45:54 »

Ha sebességben volt, akkor ott is marad. Vagy nem?
Nem. Valtogatni lehet (csak a valto nyelestengelye es a motor kozotti kapcsolatot nem tudod megszuntetni). Sot, menet kozben is lehet valtani, kuplungolas nelkul, ha szakadt a bowdened, hazajuthatsz ... Csak elindulasnal kell az oninditoval meginditani a kocsit, egyesben.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45908 Dátum: 2010 Május 22, 13:42:15 »

Ha szakadt a bowden, álló helyzetben sem emel ki. Vagyis csak a pedált nyomkodja az ember gyermeke.Ha sebességben volt, akkor ott is marad. Vagy nem?
Nem. Kuplung nélkül is lehet váltogatni, főleg ha áll a motor. Meg írta hogy beindította a kocsit, és sebességben van, tehát a kuplungnak ki kell emelnie. Gyanítom a váltórudazatnál lesz gond. Nézd meg a hátsó ülés alatti kis ablakon hogy nem ugrott-e szét a csukló!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kfruzsi
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #45907 Dátum: 2010 Május 22, 13:41:46 »

hello,

hát..nem esett be a kuplung, ha ezt kérdezed.
DE: a váltó valószínűleg fokozatban van, mert amikor gázt adtunk elindítás után, akkor elindult, valószínűleg azért nem indítózott, mert nem volt elég nafta az akksiban.

de ez így van, nem hagyott cserben, csak amikor már biztonságban voltunk :-)

Ha lenyomod a kuplungot, van ellenállása?
A bowden is megadhatta magát. Azt nem egy nagy dolog kicserélni. Pedálsor ki, kihúz, új bowden vissza, beakasztás, szárnyas anya felteker, pedálsor ovatosan vissza.Próba, esetleg állítás a szárnyas anyán. Ennyi röviden.
Szive van a bogárnak. Ez is ott történt, ahol biztonságos helyen vagy vele, nem valahol a városban.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45906 Dátum: 2010 Május 22, 13:37:03 »

De allo helyzetben attol meg lehetne sebesseget valtani ...
Ha szakadt a bowden, álló helyzetben sem emel ki. Vagyis csak a pedált nyomkodja az ember gyermeke.Ha sebességben volt, akkor ott is marad. Vagy nem?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #45905 Dátum: 2010 Május 22, 13:31:57 »

A bowden is megadhatta magát.
De allo helyzetben attol meg lehetne sebesseget valtani ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45904 Dátum: 2010 Május 22, 13:28:59 »

sziasztok,

sajnos az újonnan hozzám került 1300-as bogaram feladta tegnap este. Azért írok, hátha ti is tapasztaltátok már ezt a hibát és tudtok segíteni:

egy kis kocsikázás után épp leálltam a mélygarázsba, amikor véletlenül rossz sebességben hagytam az autót és parkolás közben ugrott egyet, majd lefulladt.
Gyújtás volt, csak nem volt indítóhang. A kulcs elfordítására csak egy kattanás történt.
Aztán kicsit pihentettem, pár óra múlva újra beindult többször is, csak éppen a váltó nem mozdult, egyik sebességbe se tudtam betenni.

Nem tudom, mitévő legyek, szerettem volna vele utazgatni hétvégén, de így nem mertem vele elindulni :-(

Ismerős valakinek a probléma?

Köszi!

Ha lenyomod a kuplungot, van ellenállása?
A bowden is megadhatta magát. Azt nem egy nagy dolog kicserélni. Pedálsor ki, kihúz, új bowden vissza, beakasztás, szárnyas anya felteker, pedálsor ovatosan vissza.Próba, esetleg állítás a szárnyas anyán. Ennyi röviden.
Szive van a bogárnak. Ez is ott történt, ahol biztonságos helyen vagy vele, nem valahol a városban.

Nem elérhető kfruzsi
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #45903 Dátum: 2010 Május 22, 12:31:38 »

sziasztok,

sajnos az újonnan hozzám került 1300-as bogaram feladta tegnap este. Azért írok, hátha ti is tapasztaltátok már ezt a hibát és tudtok segíteni:

egy kis kocsikázás után épp leálltam a mélygarázsba, amikor véletlenül rossz sebességben hagytam az autót és parkolás közben ugrott egyet, majd lefulladt.
Gyújtás volt, csak nem volt indítóhang. A kulcs elfordítására csak egy kattanás történt.
Aztán kicsit pihentettem, pár óra múlva újra beindult többször is, csak éppen a váltó nem mozdult, egyik sebességbe se tudtam betenni.

Nem tudom, mitévő legyek, szerettem volna vele utazgatni hétvégén, de így nem mertem vele elindulni :-(

Ismerős valakinek a probléma?

Köszi!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45902 Dátum: 2010 Május 21, 23:56:03 »

zárólejben mondom, hogy nincs, ezek szerint ezeket kellene csinálnom.
köszi Wink
kezdetnek mindenképp. és ebben a sorrendben
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #45901 Dátum: 2010 Május 21, 23:54:09 »

akkor csak zárójelben kérdezem, hogy a szelephézagok, a megszakító hézag és az előgyújtás is be van állítva, ugye?
zárólejben mondom, hogy nincs, ezek szerint ezeket kellene csinálnom.
köszi Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45900 Dátum: 2010 Május 21, 23:49:04 »

Az a problémám, hogy:
Beindítom az autót(1.6 doka), amikor hideg, akkor egész jól megy, megy mind a 4 henger, viszont ha elkezd melegedni egyre rosszabbul jár, mintha kihagyna néha a gyujtás, és elkezd 3 hengerezni.
Azthiszem elektronikus gyújtás van az autón, lehet, hogy az szivat?
Gyertyákat, gyujtó kábeleket cseréltünk.
Mi lehet a baj?  Huh
köszi
akkor csak zárójelben kérdezem, hogy a szelephézagok, a megszakító hézag és az előgyújtás is be van állítva, ugye?
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #45899 Dátum: 2010 Május 21, 23:45:02 »

Az a problémám, hogy:
Beindítom az autót(1.6 doka), amikor hideg, akkor egész jól megy, megy mind a 4 henger, viszont ha elkezd melegedni egyre rosszabbul jár, mintha kihagyna néha a gyujtás, és elkezd 3 hengerezni.
Azthiszem elektronikus gyújtás van az autón, lehet, hogy az szivat?
Gyertyákat, gyujtó kábeleket cseréltünk.
Mi lehet a baj?  Huh
köszi
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45898 Dátum: 2010 Május 21, 23:11:52 »

+1 

'fehérvárig bírta az M7esen  Grin
bugmasternek is
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #45897 Dátum: 2010 Május 21, 23:10:38 »

Az új brazil AC típus hibája hogy kiesik belőle a tengely, csak azért szólok mert én 120 km/h vertem a pályán mikor szétesett és elég kellemetlen volt. 1000km készültem menni az első 20on történt, fater lehúzott.....először nem jöttem rá mi a hiba aztán meglett a tengely a motortérben Smiley

+1 

'fehérvárig bírta az M7esen  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45896 Dátum: 2010 Május 21, 23:08:59 »

Majd lefotózom holnap. Akkor ami túl megy a talpon az előfeszített?
Egyébként az nem szétszedhető, made in brasil.
Az új brazil AC típus hibája hogy kiesik belőle a tengely, csak azért szólok mert én 120 km/h vertem a pályán mikor szétesett és elég kellemetlen volt. 1000km készültem menni az első 20on történt, fater lehúzott.....először nem jöttem rá mi a hiba aztán meglett a tengely a motortérben Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45895 Dátum: 2010 Május 21, 22:51:48 »

?
dehát most mondják hogy nem motor hanem pumpafüggő Wink
Majd lefotózom holnap. Akkor ami túl megy a talpon az előfeszített?
Egyébként az nem szétszedhető, made in brasil.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45894 Dátum: 2010 Május 21, 22:18:27 »

Olyan kilógósom is van, de azt végképp nem tudom milyen motorhoz jó.
?
dehát most mondják hogy nem motor hanem pumpafüggő Wink
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45893 Dátum: 2010 Május 21, 21:54:33 »

a múlthéten a kezemben volt két vadonat új brosol ac
az egyik nyelvea tal alatt volt 4mm-el ,a másiké pedig kilóg 4mm-t
jó tudom,hogy nem így kell írni és azt is,hogy melyik a rövid és melyik a hosszú
de egyik sem volt a talp síkjával beszélőviszonyban sem 
kurvára erveztem,hogy a kb 4-5db lökő,tolórúdból pontozót meg karctűt ilyesmit csinálok , de inkább elteszem a maradékot tarcsiba , enek olvasatában

ja a rövid az 99mm

Olyan kilógósom is van, de azt végképp nem tudom milyen motorhoz jó.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45892 Dátum: 2010 Május 21, 21:51:36 »


Megnézed az AC talpát alulról, ha a kis pöcök, amit a talp nyom, a talpal majdnem egy szintben van akkor a rövid rúd kell, ha beljebb van 5 mm-rel akkor a hosszú.

Nagyon könnyű eldönteni, egyszer megnézed és mindig látni fogod.
Köszi!
Én is így gondoltam. Ezért találtam ki, hogy a membránt kicserélem.
Tettem fel egy másik ac-t, de már csak holnap délelőtt fogom kipróbálni, mert a környék nagyon csendes lett.
Ha nem lesz jó, a membrán csere lehúzása miatt hívhatlak majd telefonon, elérhető leszel?

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45891 Dátum: 2010 Május 21, 21:03:07 »


Megnézed az AC talpát alulról, ha a kis pöcök, amit a talp nyom, a talpal majdnem egy szintben van akkor a rövid rúd kell, ha beljebb van 5 mm-rel akkor a hosszú.

Nagyon könnyű eldönteni, egyszer megnézed és mindig látni fogod.
a múlthéten a kezemben volt két vadonat új brosol ac
az egyik nyelvea tal alatt volt 4mm-el ,a másiké pedig kilóg 4mm-t
jó tudom,hogy nem így kell írni és azt is,hogy melyik a rövid és melyik a hosszú
de egyik sem volt a talp síkjával beszélőviszonyban sem 
kurvára erveztem,hogy a kb 4-5db lökő,tolórúdból pontozót meg karctűt ilyesmit csinálok , de inkább elteszem a maradékot tarcsiba , enek olvasatában

ja a rövid az 99mm

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45890 Dátum: 2010 Május 21, 20:53:57 »

AB-s motorhoz


Megnézed az AC talpát alulról, ha a kis pöcök, amit a talp nyom, a talpal majdnem egy szintben van akkor a rövid rúd kell, ha beljebb van 5 mm-rel akkor a hosszú.

Nagyon könnyű eldönteni, egyszer megnézed és mindig látni fogod.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45889 Dátum: 2010 Május 21, 20:37:05 »

van szerlhetöbe z is az is!
AB-s motorhoz

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45888 Dátum: 2010 Május 21, 20:30:53 »

Membránt cserélnék az AC-ban.
A szerelhetőshöz melyik lökőrúd való? A rövidebb vagy a hosszabb?
Ha összerakom az alját, felteszem a helyére, a lökőrúd melyik állásában szorítsam le a membránt a tetővel?
van szerlhetöbe z is az is!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45887 Dátum: 2010 Május 21, 18:04:09 »

Membránt cserélnék az AC-ban.
A szerelhetőshöz melyik lökőrúd való? A rövidebb vagy a hosszabb?
Ha összerakom az alját, felteszem a helyére, a lökőrúd melyik állásában szorítsam le a membránt a tetővel?

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #45886 Dátum: 2010 Május 21, 16:15:46 »

szerintem lehet kapni átalakítót (ma már mindent lehet kapni)
igen Smiley elektronikai boltban350ft(riasztósnál1000Ft Tongue)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45885 Dátum: 2010 Május 21, 13:47:29 »

Így van, benyomott elakadásjelzőnél (nem aktív) a relé az indexkapcsolótól kap áramot, ekkor szaggatja a kört.
Kihúzott elakadásjelzőnél a relé onnan kap közvetlenül áramot, így nem érdekli semmi más. Ergo ha elakadásjelző van, akkor a relé kék vezetékét érdemes megnézni, meg a kormánykapcsolót.
Egy lánynak nem hiszem hogy ez sokat mond.... Valaki közelben lakó megnézhetné, szerintem.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #45884 Dátum: 2010 Május 21, 13:09:40 »

A kormánykapcsolónál keresném először a problémát, vagy csak lecsúszott a vezeték, vagy a kapcsoló halt el. Persze ha már a biztosítékok rendben voltak.

Így van, benyomott elakadásjelzőnél (nem aktív) a relé az indexkapcsolótól kap áramot, ekkor szaggatja a kört.
Kihúzott elakadásjelzőnél a relé onnan kap közvetlenül áramot, így nem érdekli semmi más. Ergo ha elakadásjelző van, akkor a relé kék vezetékét érdemes megnézni, meg a kormánykapcsolót.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #45883 Dátum: 2010 Május 21, 12:58:41 »

hali,

ide is írok :-)
tud valaki abban segíteni, hogy tudom megoperálni az indexemet? nem megy egyik irányban sem, de a vészvillogó működik.
kezdő vagyok, de lekeles :-D

Köszi
A kormánykapcsolónál keresném először a problémát, vagy csak lecsúszott a vezeték, vagy a kapcsoló halt el. Persze ha már a biztosítékok rendben voltak.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #45882 Dátum: 2010 Május 21, 12:55:14 »

Én úgy emlékszem, apáméban többször is cseréltük, és 1 relé az egész, nem külön-külön (ugyanis a nyócvanas években waresz relé került bele, és mit ad Isten, működött vele minden...).
Az biztos, hogy próbaként egy másik relét löknék rá, aztán kiderül, hogy beborul-e...
(Enyém még 41 éves gyárival nyomja, kopp-kopp  Smiley )

Szerintem is szimpla relé, a vészvillogó-kapcsoló tudja az okosságot az ellenállással (azon megy keresztül mindenképpen a cucc).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45881 Dátum: 2010 Május 21, 09:57:25 »

Értem. De mégegyszer mondom: ÚGY EMLÉKSZEM, hogy 1 relé! éééétiii??? Smiley

de!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45880 Dátum: 2010 Május 21, 09:50:20 »

úgy értettem, hogy 1 házban van, de azon belül szét van választva a 2 rész.
éééti?
Értem. De mégegyszer mondom: ÚGY EMLÉKSZEM, hogy 1 relé! éééétiii??? Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45879 Dátum: 2010 Május 21, 09:49:13 »

Én úgy emlékszem, apáméban többször is cseréltük, és 1 relé az egész, nem külön-külön (ugyanis a nyócvanas években waresz relé került bele, és mit ad Isten, működött vele minden...).
Az biztos, hogy próbaként egy másik relét löknék rá, aztán kiderül, hogy beborul-e...
(Enyém még 41 éves gyárival nyomja, kopp-kopp  Smiley )

úgy értettem, hogy 1 házban van, de azon belül szét van választva a 2 rész.
éééti?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45878 Dátum: 2010 Május 21, 09:19:47 »

az indexrelé pusztulhatott meg.
külön van benne a sima villogtató meg a vészvillogó villogtatója.
de csak egyben cserélhető.
jó hír, hogy olcsó és könnyen (kb 15 másodperc) cserélhető
Én úgy emlékszem, apáméban többször is cseréltük, és 1 relé az egész, nem külön-külön (ugyanis a nyócvanas években waresz relé került bele, és mit ad Isten, működött vele minden...).
Az biztos, hogy próbaként egy másik relét löknék rá, aztán kiderül, hogy beborul-e...
(Enyém még 41 éves gyárival nyomja, kopp-kopp  Smiley )

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 863 864 865 866 867 [868] 869 870 871 872 873 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.