www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 14:44:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 853 854 855 856 857 [858] 859 860 861 862 863 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14884725 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46331 Dátum: 2010 Június 15, 11:34:42 »

Még wartburgos időszakomban wins-t öntöttem egy betyárul búgó váltóba és elhallgatott, mentem még vele legalább 20ekm-t és nem szólalt meg újból.

WINS mi, kapható még?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #46330 Dátum: 2010 Június 15, 11:17:06 »

Nekem meg a 0.82-es negyedik hangos egy kicsit.

Tud valaki valami csendesítő adalékot? Xado, Motorlife?   Nem fűrészporra gondoltam....
Még wartburgos időszakomban wins-t öntöttem egy betyárul búgó váltóba és elhallgatott, mentem még vele legalább 20ekm-t és nem szólalt meg újból.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46329 Dátum: 2010 Június 15, 11:09:36 »

Nekem meg a 0.82-es negyedik hangos egy kicsit.

Tud valaki valami csendesítő adalékot? Xado, Motorlife?   Nem fűrészporra gondoltam....
grafitos zsírt főzz bele az olajba.  Wink Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46328 Dátum: 2010 Június 15, 10:48:37 »

Ez érdekes jelenség, mióta bent a maxikói váltó, ami nem dobja ki a 4-et, azóta visít az egy-kettő. Nem zavaró, kintről nem is hallani, bentről alacsony fordulatnál viszont még mikor a motor zaja még nem nyomja el olyan mintha egyenes fogazású lenne...  Grin Mifasztól nemtom, de Maresz jelezte hogy mikor bekerült kattogott, majd egy nagy kattanás után megszűnt.... Vesz minden fokozatot, 4ből rükit, 1-ből rükit egyszerűen akadás nélkül uh. nemtom. Együtt élek vele, hangosabb mint az eredeti ami benne volt. De nem zavaró, van egy kis rally feeling.  Grin

Nekem meg a 0.82-es negyedik hangos egy kicsit.

Tud valaki valami csendesítő adalékot? Xado, Motorlife?   Nem fűrészporra gondoltam....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #46327 Dátum: 2010 Június 15, 00:56:16 »

Ha már nagyon zajos a váltóm mit lehet csinálni? 70-90 között (átlag utazóm) már annyra búg hogy a zene se tudja mindig elnyomni. Csere, vagy felújítás? Nincs egy éve hogy olajat cseréltem benne, megnéztem, az olajszint is jó. Sebességeket veszi, nem recseg, nem szórja ki, amúgy semmi baja nincs.

Ez érdekes jelenség, mióta bent a maxikói váltó, ami nem dobja ki a 4-et, azóta visít az egy-kettő. Nem zavaró, kintről nem is hallani, bentről alacsony fordulatnál viszont még mikor a motor zaja még nem nyomja el olyan mintha egyenes fogazású lenne...  Grin Mifasztól nemtom, de Maresz jelezte hogy mikor bekerült kattogott, majd egy nagy kattanás után megszűnt.... Vesz minden fokozatot, 4ből rükit, 1-ből rükit egyszerűen akadás nélkül uh. nemtom. Együtt élek vele, hangosabb mint az eredeti ami benne volt. De nem zavaró, van egy kis rally feeling.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 15, 00:59:49 írta tazoli »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46326 Dátum: 2010 Június 14, 22:12:33 »

Attól lehet ilyen ikarus hangja?
Nem a váltó, a difit kell kihézagolni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #46325 Dátum: 2010 Június 14, 21:25:55 »

Attól lehet ilyen ikarus hangja?
Ikarushang az a diffi vagy a váltó közelgő súlyos baját jelzi, és nem feltétlen a csapágyakét.
Bár lehet, hogy csak a foghézagot kellene beállítani a diffinél.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #46324 Dátum: 2010 Június 14, 21:14:47 »

hahoo!!
ki tud segiteni abban hogy egy 65 utani pop out ablakuveg mintajat ide tudna adni meretekel , azaz hova jon furva a luk a nyitonak.???




Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46323 Dátum: 2010 Június 14, 21:14:09 »

Attól lehet ilyen ikarus hangja?
Az is csak egy csapágy, ami állandóan forog.
Az hamarabb megy tönkre, mint egy váltó, szerintem.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46322 Dátum: 2010 Június 14, 21:05:47 »

Kinyomó?
Attól lehet ilyen ikarus hangja?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46321 Dátum: 2010 Június 14, 20:17:58 »

Ha már nagyon zajos a váltóm mit lehet csinálni? 70-90 között (átlag utazóm) már annyra búg hogy a zene se tudja mindig elnyomni. Csere, vagy felújítás? Nincs egy éve hogy olajat cseréltem benne, megnéztem, az olajszint is jó. Sebességeket veszi, nem recseg, nem szórja ki, amúgy semmi baja nincs.
Kinyomó?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #46320 Dátum: 2010 Június 14, 19:47:10 »

örülj neki, hogy asszony ;-)
Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #46319 Dátum: 2010 Június 14, 19:46:00 »

Na ja de asszony már így is rágja a fülemet hogy menet közben nem lehet velem beszélgetni, mert hangos a zene. Ilyenkor mindig leterelem, hogy azért hangos a zene mert nem akarok beszélgetni.  Grin

örülj neki, hogy asszony ;-)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46318 Dátum: 2010 Június 14, 19:12:13 »

örülj neki, hogy akar beszélgetni  Grin
Örülök neki az első fél órában. De egész nap.  Roll Eyes Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46317 Dátum: 2010 Június 14, 19:10:18 »

Na ja de asszony már így is rágja a fülemet hogy menet közben nem lehet velem beszélgetni, mert hangos a zene. Ilyenkor mindig leterelem, hogy azért hangos a zene mert nem akarok beszélgetni.  Grin
örülj neki, hogy akar beszélgetni  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #46316 Dátum: 2010 Június 14, 19:01:25 »

Na ja de asszony már így is rágja a fülemet hogy menet közben nem lehet velem beszélgetni, mert hangos a zene. Ilyenkor mindig leterelem, hogy azért hangos a zene mert nem akarok beszélgetni.  Grin
Nálunk asszony nem nagyon ül be a bogárba, ezért nem hangos a zene! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46315 Dátum: 2010 Június 14, 18:56:23 »

Első segélyként komolyabb zenecucccot kell beszerelni. Aztán jöhetnek a csapágyak.
Na ja de asszony már így is rágja a fülemet hogy menet közben nem lehet velem beszélgetni, mert hangos a zene. Ilyenkor mindig leterelem, hogy azért hangos a zene mert nem akarok beszélgetni.  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #46314 Dátum: 2010 Június 14, 18:52:27 »

Ha már nagyon zajos a váltóm mit lehet csinálni? 70-90 között (átlag utazóm) már annyra búg hogy a zene se tudja mindig elnyomni. Csere, vagy felújítás? Nincs egy éve hogy olajat cseréltem benne, megnéztem, az olajszint is jó. Sebességeket veszi, nem recseg, nem szórja ki, amúgy semmi baja nincs.
Első segélyként komolyabb zenecucccot kell beszerelni. Aztán jöhetnek a csapágyak.

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46313 Dátum: 2010 Június 14, 18:49:14 »

Ha már nagyon zajos a váltóm mit lehet csinálni? 70-90 között (átlag utazóm) már annyra búg hogy a zene se tudja mindig elnyomni. Csere, vagy felújítás? Nincs egy éve hogy olajat cseréltem benne, megnéztem, az olajszint is jó. Sebességeket veszi, nem recseg, nem szórja ki, amúgy semmi baja nincs.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #46312 Dátum: 2010 Június 14, 16:44:31 »

Alacsony fordulaton gyulladt ki, igaz?
Igen.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #46311 Dátum: 2010 Június 14, 11:08:43 »

Nekem is érdekes jelenséget produkál a töltésem.

Fonyódról hazafelé menet indulás után 2-3 km után piros kigyulladt. Világítást levettem, felvettem az utazó 80-as tempót. Elaludt, világítás vissza és onnéttól nem csinálta.

 Roll Eyes

Alacsony fordulaton gyulladt ki, igaz?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #46310 Dátum: 2010 Június 13, 22:48:39 »

csere mi?
dimangó vagy fesszab?
fesszab...... a héten csináltuk Wink Smiley

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46309 Dátum: 2010 Június 13, 22:15:49 »

nekem is igy kezdte (2008 gyoma) egyre gyikabb lett ,csere lett a vége Undecided

csere mi?
dimangó vagy fesszab?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #46308 Dátum: 2010 Június 13, 21:52:53 »

nekem is igy kezdte (2008 gyoma) egyre gyikabb lett ,csere lett a vége Undecided
Szuper, akkor kipuff csere után meglesz a következő feladat.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #46307 Dátum: 2010 Június 13, 21:40:03 »

Nekem is érdekes jelenséget produkál a töltésem.

Fonyódról hazafelé menet indulás után 2-3 km után piros kigyulladt. Világítást levettem, felvettem az utazó 80-as tempót. Elaludt, világítás vissza és onnéttól nem csinálta.

 Roll Eyes
nekem is igy kezdte (2008 gyoma) egyre gyikabb lett ,csere lett a vége Undecided
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #46306 Dátum: 2010 Június 13, 21:00:43 »

Nekem is érdekes jelenséget produkál a töltésem.

Fonyódról hazafelé menet indulás után 2-3 km után piros kigyulladt. Világítást levettem, felvettem az utazó 80-as tempót. Elaludt, világítás vissza és onnéttól nem csinálta.

 Roll Eyes
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46305 Dátum: 2010 Június 13, 15:39:07 »

Amikor az ékszíj nincs fent és áramot adsz a dinamónak annak forognia kell. Motorként működik. Egyből látod, hogy jó! Amikor fent van az ékszíj, akkor a plusz vezetéknél a dinamónál adsz még egy + áramot az akksiról. Neki érinted egy párszor 1-2 másodpercre. Így gerjeszted fel a dinamó mágneses terét. Sokan nem tudják, de egy kiszerelt dinamó idővel elveszíti a mágneses terét. Az újnak meg nincs is.

hö, ezt nem is tudtam.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46304 Dátum: 2010 Június 13, 14:36:00 »

igen.
Szóval voltak gondjaim a töltéssel a múltkor,  elfogyott a szénkefe a régi dnamóban, aztán az új is, a lényeg hogy akollektor része kuka lett, vettem egy újat, egy darabig minden jó lett, de most nem meríti az akkut már ellenben nincs töltés.
A feszültség szabályzó, ha vaspor rakódik az érinkezői alá akkor nem nyit, vagy nem zár. Ilyenkor áramot ad a dinamónak, és mivel az motorként működik lemeríti az akkumulátort. A vasportól ami az elektromágneses tekercsekhez rakódik meg kell tisztítani az érintkezőket. Sokan hajlítgatják a fülecskéket, amik igazából jók. (Papír lappal szokták tísztítani) Sűritett levegő is jó. Alapjáraton nem tölt a dinamó, ha fogyasztó van bekapcsolva az mind az akkumulátorról veszi fel az áramot. A generátórnak az az előnye, hogy minden fordulaton leadja az áramot. Alapjáraton is termel!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46303 Dátum: 2010 Június 13, 14:29:06 »

Amikor az ékszíj nincs fent és áramot adsz a dinamónak annak forognia kell. Motorként működik. Egyből látod, hogy jó! Amikor fent van az ékszíj, akkor a plusz vezetéknél a dinamónál adsz még egy + áramot az akksiról. Neki érinted egy párszor 1-2 másodpercre. Így gerjeszted fel a dinamó mágneses terét. Sokan nem tudják, de egy kiszerelt dinamó idővel elveszíti a mágneses terét. Az újnak meg nincs is.
Köszi, ezt este bepróbálom! 

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46302 Dátum: 2010 Június 13, 14:24:26 »

igen.
Szóval voltak gondjaim a töltéssel a múltkor,  elfogyott a szénkefe a régi dnamóban, aztán az új is, a lényeg hogy akollektor része kuka lett, vettem egy újat, egy darabig minden jó lett, de most nem meríti az akkut már ellenben nincs töltés.
Amikor az ékszíj nincs fent és áramot adsz a dinamónak annak forognia kell. Motorként működik. Egyből látod, hogy jó! Amikor fent van az ékszíj, akkor a plusz vezetéknél a dinamónál adsz még egy + áramot az akksiról. Neki érinted egy párszor 1-2 másodpercre. Így gerjeszted fel a dinamó mágneses terét. Sokan nem tudják, de egy kiszerelt dinamó idővel elveszíti a mágneses terét. Az újnak meg nincs is.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46301 Dátum: 2010 Június 13, 13:02:26 »

Slavia itt vagy?
igen.
Szóval voltak gondjaim a töltéssel a múltkor,  elfogyott a szénkefe a régi dnamóban, aztán az új is, a lényeg hogy akollektor része kuka lett, vettem egy újat, egy darabig minden jó lett, de most nem meríti az akkut már ellenben nincs töltés.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46300 Dátum: 2010 Június 13, 12:46:23 »

nem kéne a tankba recskáznod :-))
ha jól emlékszem, akkor még ultrahangos pucerájozáson is átesett a karbid.

Hát ezért b@sz fel nem kicsit 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46299 Dátum: 2010 Június 13, 12:32:20 »

3 van rajta nem? vagy olyan sok? az első a fhp, a második a 7,5 fok, a harmadik meg asszem 10 fok. Vagy valami ilyesmi. Attól függ milyen benyát használsz arra kell tenni.

szóval (balról tekintve) a második.
köszönöm.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46298 Dátum: 2010 Június 13, 12:30:43 »

Slavia itt vagy?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46297 Dátum: 2010 Június 13, 09:25:56 »

grafomániám van.
rég állítottam gyújtást.
van az ékszíjtárcsán (balról-jobbra):
nagy vágás -- 1-1,5 centi szünet -- még egy nagy vágás --2-3 kicsi vágás.
álló helyzetben melyikre állítsam?
3 van rajta nem? vagy olyan sok? az első a fhp, a második a 7,5 fok, a harmadik meg asszem 10 fok. Vagy valami ilyesmi. Attól függ milyen benyát használsz arra kell tenni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46296 Dátum: 2010 Június 12, 23:01:09 »

nem kéne a tankba recskáznod :-))
ha jól emlékszem, akkor még ultrahangos pucerájozáson is átesett a karbid.
biztos akkor szabadult fel a trutymó és most kering  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46295 Dátum: 2010 Június 12, 22:45:23 »

grafomániám van.
rég állítottam gyújtást.
van az ékszíjtárcsán (balról-jobbra):
nagy vágás -- 1-1,5 centi szünet -- még egy nagy vágás --2-3 kicsi vágás.
álló helyzetben melyikre állítsam?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46294 Dátum: 2010 Június 12, 22:43:53 »

ma végre kicseréltem az önindítónak a perselyét.
hábazze... egy 200 ft-os szar miatt ki kell húzni a motort...
de most már pörög, mint a kisangyal.

egyúttal olajat is cseréltem.
elég érdekes dolgok jöttek ki.
kíváncsi leszek, hogy az ónémet technika mit szól a csigazabáló (elf) olajhoz.

megoldottam azt a problémát is, hogy miért folyt az olaj a szűrő mellett. (külső szűrős pumpa)
ahova feltekeri az ember a szűrőt, a csavar egy anyával van lekontrázva.
csak az a probléma, hogy az anya miatt nem lehetett cuppanósra húzni a szűrőt.
eldobtam a getszibe és most nem csöpög :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46293 Dátum: 2010 Június 12, 22:40:14 »

NA bazze....gondoltam ma elmegyek tankolni, mielőtt nekiállok az alapjárat-mizériának. Rosszul tettem. Útközben fogta magát, és megállt, csak a gyorsító pumpált be anyagot, rugdosnom kellett a pedált az első parkolóig...nem vagyok valami boldog. Lehet valami hatalmas vándor-szmötyi a rendszerben.
nem kéne a tankba recskáznod :-))
ha jól emlékszem, akkor még ultrahangos pucerájozáson is átesett a karbid.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46292 Dátum: 2010 Június 12, 18:25:17 »

NA bazze....gondoltam ma elmegyek tankolni, mielőtt nekiállok az alapjárat-mizériának. Rosszul tettem. Útközben fogta magát, és megállt, csak a gyorsító pumpált be anyagot, rugdosnom kellett a pedált az első parkolóig...nem vagyok valami boldog. Lehet valami hatalmas vándor-szmötyi a rendszerben.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 853 854 855 856 857 [858] 859 860 861 862 863 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.229 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.