www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 20:08:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 847 848 849 850 851 [852] 853 854 855 856 857 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13255316 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46557 Dátum: 2010 Június 23, 18:16:00 »

Brazil cucc???   ....avagy milyen???
Nem tudom, csak azt, hogy a hátsó ablak gumija az eredeti német. 27 000 Ft, mig az oldalablaké 5000 Ft.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46556 Dátum: 2010 Június 23, 18:13:31 »

Csavarhúzót mindenki felejtse el! Minden pici beavatkozás is látszik a feszítőn és a gumin is. Kézzel simán rá lehet tenni, és a feszítőt is belehet rakni. Ime az eredmény. 15 perc a második ablak. Az elsőnél 1 óra volt, mert le fel raktam a gumit. Kisérletezgetések folytak.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Sompi
« Hozzászólás #46555 Dátum: 2010 Június 23, 18:12:17 »

Az új gumit alig lehetett az üvegre felrakni. Mivel kisebb volt így a feszítő hosszabb lett, és azt hittem, hogy egy nagyobb üvegre való a feszitő. A végén raktam be az alu feszitőt, és bekentem a gumi szélét gumi ápoló habbal, ami glicerin alapú. Lehetetlen e szer nélkül berakni a feszitőt, mert tapad az új gumi.
Brazil cucc???   ....avagy milyen???
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46554 Dátum: 2010 Június 23, 18:09:15 »

Az új gumit alig lehetett az üvegre felrakni. Mivel kisebb volt így a feszítő hosszabb lett, és azt hittem, hogy egy nagyobb üvegre való a feszitő. A végén raktam be az alu feszitőt, és bekentem a gumi szélét gumi ápoló habbal, ami glicerin alapú. Lehetetlen e szer nélkül berakni a feszitőt, mert tapad az új gumi.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46553 Dátum: 2010 Június 23, 18:05:10 »

Ma gumit cseréltem és feszítőket. Írtam, hogy a fesztőt előre be kell tenni, na nekem sem sikerült!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46552 Dátum: 2010 Június 23, 09:32:05 »

Nem én írtam, csak segítettem.
Neked meg nincs nagybetűd?

tudom, én meg nem neked válaszoltam, csak a te hsz-odhoz kapcsolódott.
spórolok a shift-tel



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #46551 Dátum: 2010 Június 22, 21:56:47 »


nekem itt csinálták a gátlómat, vagyis pontosabban csinálta a tag! ----> http://5mp.eu/web.php?a=srracing&o=hWbH3oqjns

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46550 Dátum: 2010 Június 22, 20:52:59 »

Beszerelés előtt hozzápróbálod a dobhoz, már nagyjából láthatod is, sőt nagyjából be is tudod csiszolni, a többit már maga megoldja.
ott a pont !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #46549 Dátum: 2010 Június 22, 20:48:14 »

Lásd alant.
Szó szerint ahogy írtad.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #46548 Dátum: 2010 Június 22, 20:47:59 »

köszi, akkor játszani kell
Beszerelés előtt hozzápróbálod a dobhoz, már nagyjából láthatod is, sőt nagyjából be is tudod csiszolni, a többit már maga megoldja.

Bácsi Győző
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #46547 Dátum: 2010 Június 22, 20:46:24 »

Szabályozott dob új betét párost többször újra kell állítgatni, hogy kemény legyen a pedál. Aztán időnként megint.
Pepecs munka, de csak úgy van értelme.
Állít, kalapál, nyomkod tevékenységeket többször váltogatva jó lesz.  Cheesy
köszi, akkor játszani kell
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46546 Dátum: 2010 Június 22, 20:43:52 »

Ilyenkor az az érdekes, hogy az új fékpofák íve nem stimmel a dob ívével. A felszabályozott dob ívével sem fog stimmelni.
Vagy becsiszoltatja az ember az új pofákat( van mechanikus behatás esete is) vagy dobbal együtt kell cserélni.
Nem én találtam ki ezt. Nekem vannak felszabályozott dobjaim, és új fékbetéteim. Nem stimmelnek. Nem is raktuk be.
Lásd alant.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #46545 Dátum: 2010 Június 22, 20:42:53 »

A betét cseréje amúgy is esedékes, csak nem tudtam, h. ilyen jellegű problémát is okozhat, de a dob volt már cserélve(még előző tulajnál)
Ilyenkor az az érdekes, hogy az új fékpofák íve nem stimmel a dob ívével. A felszabályozott dob ívével sem fog stimmelni.
Vagy becsiszoltatja az ember az új pofákat( van mechanikus behatás esete is) vagy dobbal együtt kell cserélni.
Nem én találtam ki ezt. Nekem vannak felszabályozott dobjaim, és új fékbetéteim. Nem stimmelnek. Nem is raktuk be.

Vili megelőzött, mert én is tőlük tudom.Ja  Gábor is.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 22, 20:45:18 írta sparkafer »

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46544 Dátum: 2010 Június 22, 20:41:53 »

Szabályozott dob új betét párost többször újra kell állítgatni, hogy kemény legyen a pedál. Aztán időnként megint.
Pepecs munka, de csak úgy van értelme.
Állít, kalapál, nyomkod tevékenységeket többször váltogatva jó lesz.  Cheesy
És a vadiúj pofákat hozzá kell ívelni a dobhoz, mert különben csak kis felületen fog majd, foltban kikopik.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #46543 Dátum: 2010 Június 22, 20:39:21 »

A betét cseréje amúgy is esedékes, csak nem tudtam, h. ilyen jellegű problémát is okozhat, de a dob volt már cserélve(még előző tulajnál)
Szabályozott dob új betét párost többször újra kell állítgatni, hogy kemény legyen a pedál. Aztán időnként megint.
Pepecs munka, de csak úgy van értelme.
Állít, kalapál, nyomkod tevékenységeket többször váltogatva jó lesz.  Cheesy
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #46542 Dátum: 2010 Június 22, 20:36:05 »

A betét cseréje amúgy is esedékes, csak nem tudtam, h. ilyen jellegű problémát is okozhat, de a dob volt már cserélve(még előző tulajnál)
Fékolajat is cserélnék. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #46541 Dátum: 2010 Június 22, 20:31:54 »

Talán mégis.Kopottak a betétek ,illetve határon van a dob.
A betét cseréje amúgy is esedékes, csak nem tudtam, h. ilyen jellegű problémát is okozhat, de a dob volt már cserélve(még előző tulajnál)
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #46540 Dátum: 2010 Június 22, 20:29:22 »

A fékbetétek távol vannak a fékdobtól! A pici pedálnyomáskor csak elérik a dobot a betétek, és mivel nem engedted fel a pedált a rugók az olajat vissza nyomták a főfékhengerbe,onnan a tartályba. Az újboli fékezés nem hatásos, mert csak a felét nyomja a főfékhenger. Ha felengeded a fékpedált újra az egész olaj mennyiséget nyomja a főfékhenger. A fele a kerékfékhengerekben a dobokig nyomja a betéteket, és a pedálút többi része meg fékezi a kerekeket. Viszont jól blokkolnak ez esetben a kerekek, mert hirtelen mennek ki a fékbetétek, és egyből megfogják a forgó fékdobokat. Semmi baja a kocsid fékjének.
Köszönöm mindenkinek a segítséget, ez esetbe a fékbetét csere, -állítás orvosolja a problémát elméletileg ?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #46539 Dátum: 2010 Június 22, 20:12:40 »

. Semmi baja a kocsid fékjének.
Talán mégis.Kopottak a betétek ,illetve határon van a dob.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46538 Dátum: 2010 Június 22, 20:06:06 »

Hali,
Fékhiba behatárolásban szeretnék segítséget kérni. Szóval a fék harap, legalábbis tökéletesen fog, amint lenyomom a pedált, de abban az esetben, ha kisebb erővel nyomom a pedált (nem leveszem a pedálról a lábam), újbóli intenzívebb fékezésre felpuhul. Ha teljesen leveszem a lábam a pedálról újra hibátlanul fog.
A fékbetétek távol vannak a fékdobtól! A pici pedálnyomáskor csak elérik a dobot a betétek, és mivel nem engedted fel a pedált a rugók az olajat vissza nyomták a főfékhengerbe,onnan a tartályba. Az újboli fékezés nem hatásos, mert csak a felét nyomja a főfékhenger. Ha felengeded a fékpedált újra az egész olaj mennyiséget nyomja a főfékhenger. A fele a kerékfékhengerekben a dobokig nyomja a betéteket, és a pedálút többi része meg fékezi a kerekeket. Viszont jól blokkolnak ez esetben a kerekek, mert hirtelen mennek ki a fékbetétek, és egyből megfogják a forgó fékdobokat. Semmi baja a kocsid fékjének.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #46537 Dátum: 2010 Június 22, 19:31:41 »

Ezt okozhatta az, h. légtelenítésnél a pedált padlóig nyomtam ?, mert légtelenítés után nem sokkal olvastam egy hozzászólást miszerint: a légtelenítésnél is csak az általános használattal megegyező mértékben érdemes benyomni a pedált, mert úgy van összekopva
Szerintem lehetséges

Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #46536 Dátum: 2010 Június 22, 19:25:09 »

Én sem találkoztam ilyen hibával még. Szerintem a főfékhengerben valamelyik karmantyú a hibás.
Ezt okozhatta az, h. légtelenítésnél a pedált padlóig nyomtam ?, mert légtelenítés után nem sokkal olvastam egy hozzászólást miszerint: a légtelenítésnél is csak az általános használattal megegyező mértékben érdemes benyomni a pedált, mert úgy van összekopva
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #46535 Dátum: 2010 Június 22, 19:18:33 »

Hat konkretan ilyennel meg nem talalkoztam, de fofekhengernek tunik...
Én sem találkoztam ilyen hibával még. Szerintem a főfékhengerben valamelyik karmantyú a hibás.

Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #46534 Dátum: 2010 Június 22, 18:59:27 »

Hat konkretan ilyennel meg nem talalkoztam, de fofekhengernek tunik...
Csere ?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #46533 Dátum: 2010 Június 22, 18:57:13 »

Ha teljesen leveszem a lábam a pedálról újra hibátlanul fog.
Hat konkretan ilyennel meg nem talalkoztam, de fofekhengernek tunik...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #46532 Dátum: 2010 Június 22, 18:52:31 »

Hali,
Fékhiba behatárolásban szeretnék segítséget kérni. Szóval a fék harap, legalábbis tökéletesen fog, amint lenyomom a pedált, de abban az esetben, ha kisebb erővel nyomom a pedált (nem leveszem a pedálról a lábam), újbóli intenzívebb fékezésre felpuhul. Ha teljesen leveszem a lábam a pedálról újra hibátlanul fog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #46531 Dátum: 2010 Június 22, 17:46:38 »


Nem én írtam, csak segítettem.


Neked meg nincs nagybetűd?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46530 Dátum: 2010 Június 22, 17:21:13 »

ez esetben a "dömsödön a katona" kifejezés lett volna helyénvaló.
csókolom grétsy bácsi :-))


Nem én írtam, csak segítettem.


Neked meg nincs nagybetűd?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #46529 Dátum: 2010 Június 22, 16:41:18 »

ez esetben a "dömsödön a katona" kifejezés lett volna helyénvaló.
csókolom grétsy bácsi :-))

Vagy egy vesző segíthetett volna. De itt van pár:

,
,,
,
,
,,

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46528 Dátum: 2010 Június 22, 16:05:37 »


Dömsöd egy község, a Katona pedig egy név, jó lengéscsillapítós szakember.

ez esetben a "dömsödön a katona" kifejezés lett volna helyénvaló.
csókolom grétsy bácsi :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető boat74
Hozzászólások: 40


APV-061 Attila, Győr

« Hozzászólás #46527 Dátum: 2010 Június 22, 15:19:22 »

Amúgy én a  bogár összes üvegét úgy raktam be, hogy bent volt a fém feszítő, és még mindig élek, nem estek ki, nem is nagyon ázik be. ez olyan 5 éve volt. Köszönömennyivoltam...
Csak egy picit térnék vissza erre a témára... A hétvégén megnéztem pár részt a "Käfer-Werkstatt" című sorozatból. A fiúk ott is feszítővel együtt rakták be a hátsó szélvédőt egy oválba.
Csak ennyi
Üdv

VW 1300 - 1974
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46526 Dátum: 2010 Június 22, 15:13:34 »

az miaz?


Dömsöd egy község, a Katona pedig egy név, jó lengéscsillapítós szakember.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #46525 Dátum: 2010 Június 22, 15:10:46 »

Vagy Dömsöd Katona. Talán olcsóbb.  Wink
az miaz?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #46524 Dátum: 2010 Június 22, 15:08:37 »


Vagy Dömsöd Katona. Talán olcsóbb.  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46523 Dátum: 2010 Június 22, 09:15:29 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #46522 Dátum: 2010 Június 22, 08:41:32 »

nem fertőz, ne aggódj :-))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46521 Dátum: 2010 Június 22, 08:38:23 »


nem fertőz, ne aggódj :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #46520 Dátum: 2010 Június 22, 08:18:48 »

zsír,ott van 5percre,megnézem Kiss

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #46519 Dátum: 2010 Június 22, 07:31:26 »

zsír,ott van 5percre,megnézem Kiss
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46518 Dátum: 2010 Június 22, 07:26:12 »

offautóról van szó,új a lengéscsilli,csak Németből rendeltem és drágább lenne visszapostázni
a régi teleszkóbpól gondolta,hogy van ahol ki-bepréselik a cuccot

ezekitten?
http://www.karaszy.hu/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 847 848 849 850 851 [852] 853 854 855 856 857 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.