www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 19:08:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 847 848 849 850 851 [852] 853 854 855 856 857 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14888819 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46571 Dátum: 2010 Június 24, 19:54:35 »

Nagyon jól haladtam a melóval, van tapasztalat.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46570 Dátum: 2010 Június 24, 19:53:42 »

Ma folytattam az ablak gumizást.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #46569 Dátum: 2010 Június 24, 08:17:36 »

Elővettem a rozsdamentes csőből készült, házi hurkatöltőt. Ha levágnék a furulyák helyén lévő csövek végéből, talán elviselhető lenne.
ne vágj belole.
igy használd Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46568 Dátum: 2010 Június 24, 08:04:31 »


Sztem hagyd így, ez odabassz.
van neki másik topik  bocsi Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #46567 Dátum: 2010 Június 24, 00:48:18 »

Elővettem a rozsdamentes csőből készült, házi hurkatöltőt. Ha levágnék a furulyák helyén lévő csövek végéből, talán elviselhető lenne.

Sztem hagyd így, ez odabassz.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #46566 Dátum: 2010 Június 24, 00:42:52 »

ez egyre rosszabb  Grin
úgyis csak kerten belül halad 
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #46565 Dátum: 2010 Június 23, 22:36:32 »

Elővettem a rozsdamentes csőből készült, házi hurkatöltőt. Ha levágnék a furulyák helyén lévő csövek végéből, talán elviselhető lenne.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46564 Dátum: 2010 Június 23, 22:24:27 »

ez egyre rosszabb  Grin
csak fel kell hoznom a flexet a pinyóból.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46563 Dátum: 2010 Június 23, 22:13:13 »

Elővettem a rozsdamentes csőből készült, házi hurkatöltőt. Ha levágnék a furulyák helyén lévő csövek végéből, talán elviselhető lenne.
ez egyre rosszabb  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46562 Dátum: 2010 Június 23, 22:03:57 »

Elővettem a rozsdamentes csőből készült, házi hurkatöltőt. Ha levágnék a furulyák helyén lévő csövek végéből, talán elviselhető lenne.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #46561 Dátum: 2010 Június 23, 21:45:50 »

Én egyszer szívtam a motortértömítéssel. 2 napot. Nem lett jó. A végén egy új pakkot az autószerelő kezébe nyomtam egy ötezre társaságában, és mondtam hogy csináld meg.... Nem bírtam idegileg...
pudingok

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46560 Dátum: 2010 Június 23, 19:40:47 »

Én egyszer szívtam a motortértömítéssel. 2 napot. Nem lett jó. A végén egy új pakkot az autószerelő kezébe nyomtam egy ötezre társaságában, és mondtam hogy csináld meg.... Nem bírtam idegileg...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46559 Dátum: 2010 Június 23, 18:20:45 »

Ha motorra rakok fel új gumi alkatrészt akkor féktisztítóval szoktam befújni. Míg van rajta marha jól csúszik, elpárolgás után a gumi tapad mint a fene, mert kenőanyag nem marad vissza.
Én szilikonnal fújtam és tönkre is ment, de szép fekete volt. Persze lehet, hogy 54 év is belejátszott. Most viszont cserélem komplett. Mig élek jó lesz!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #46558 Dátum: 2010 Június 23, 18:17:02 »

Az új gumit alig lehetett az üvegre felrakni. Mivel kisebb volt így a feszítő hosszabb lett, és azt hittem, hogy egy nagyobb üvegre való a feszitő. A végén raktam be az alu feszitőt, és bekentem a gumi szélét gumi ápoló habbal, ami glicerin alapú. Lehetetlen e szer nélkül berakni a feszitőt, mert tapad az új gumi.

Ha motorra rakok fel új gumi alkatrészt akkor féktisztítóval szoktam befújni. Míg van rajta marha jól csúszik, elpárolgás után a gumi tapad mint a fene, mert kenőanyag nem marad vissza.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46557 Dátum: 2010 Június 23, 18:16:00 »

Brazil cucc???   ....avagy milyen???
Nem tudom, csak azt, hogy a hátsó ablak gumija az eredeti német. 27 000 Ft, mig az oldalablaké 5000 Ft.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46556 Dátum: 2010 Június 23, 18:13:31 »

Csavarhúzót mindenki felejtse el! Minden pici beavatkozás is látszik a feszítőn és a gumin is. Kézzel simán rá lehet tenni, és a feszítőt is belehet rakni. Ime az eredmény. 15 perc a második ablak. Az elsőnél 1 óra volt, mert le fel raktam a gumit. Kisérletezgetések folytak.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Sompi
« Hozzászólás #46555 Dátum: 2010 Június 23, 18:12:17 »

Az új gumit alig lehetett az üvegre felrakni. Mivel kisebb volt így a feszítő hosszabb lett, és azt hittem, hogy egy nagyobb üvegre való a feszitő. A végén raktam be az alu feszitőt, és bekentem a gumi szélét gumi ápoló habbal, ami glicerin alapú. Lehetetlen e szer nélkül berakni a feszitőt, mert tapad az új gumi.
Brazil cucc???   ....avagy milyen???
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46554 Dátum: 2010 Június 23, 18:09:15 »

Az új gumit alig lehetett az üvegre felrakni. Mivel kisebb volt így a feszítő hosszabb lett, és azt hittem, hogy egy nagyobb üvegre való a feszitő. A végén raktam be az alu feszitőt, és bekentem a gumi szélét gumi ápoló habbal, ami glicerin alapú. Lehetetlen e szer nélkül berakni a feszitőt, mert tapad az új gumi.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46553 Dátum: 2010 Június 23, 18:05:10 »

Ma gumit cseréltem és feszítőket. Írtam, hogy a fesztőt előre be kell tenni, na nekem sem sikerült!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46552 Dátum: 2010 Június 23, 09:32:05 »

Nem én írtam, csak segítettem.
Neked meg nincs nagybetűd?

tudom, én meg nem neked válaszoltam, csak a te hsz-odhoz kapcsolódott.
spórolok a shift-tel



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #46551 Dátum: 2010 Június 22, 21:56:47 »


nekem itt csinálták a gátlómat, vagyis pontosabban csinálta a tag! ----> http://5mp.eu/web.php?a=srracing&o=hWbH3oqjns

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46550 Dátum: 2010 Június 22, 20:52:59 »

Beszerelés előtt hozzápróbálod a dobhoz, már nagyjából láthatod is, sőt nagyjából be is tudod csiszolni, a többit már maga megoldja.
ott a pont !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46549 Dátum: 2010 Június 22, 20:48:14 »

Lásd alant.
Szó szerint ahogy írtad.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #46548 Dátum: 2010 Június 22, 20:47:59 »

köszi, akkor játszani kell
Beszerelés előtt hozzápróbálod a dobhoz, már nagyjából láthatod is, sőt nagyjából be is tudod csiszolni, a többit már maga megoldja.

Bácsi Győző
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #46547 Dátum: 2010 Június 22, 20:46:24 »

Szabályozott dob új betét párost többször újra kell állítgatni, hogy kemény legyen a pedál. Aztán időnként megint.
Pepecs munka, de csak úgy van értelme.
Állít, kalapál, nyomkod tevékenységeket többször váltogatva jó lesz.  Cheesy
köszi, akkor játszani kell
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46546 Dátum: 2010 Június 22, 20:43:52 »

Ilyenkor az az érdekes, hogy az új fékpofák íve nem stimmel a dob ívével. A felszabályozott dob ívével sem fog stimmelni.
Vagy becsiszoltatja az ember az új pofákat( van mechanikus behatás esete is) vagy dobbal együtt kell cserélni.
Nem én találtam ki ezt. Nekem vannak felszabályozott dobjaim, és új fékbetéteim. Nem stimmelnek. Nem is raktuk be.
Lásd alant.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46545 Dátum: 2010 Június 22, 20:42:53 »

A betét cseréje amúgy is esedékes, csak nem tudtam, h. ilyen jellegű problémát is okozhat, de a dob volt már cserélve(még előző tulajnál)
Ilyenkor az az érdekes, hogy az új fékpofák íve nem stimmel a dob ívével. A felszabályozott dob ívével sem fog stimmelni.
Vagy becsiszoltatja az ember az új pofákat( van mechanikus behatás esete is) vagy dobbal együtt kell cserélni.
Nem én találtam ki ezt. Nekem vannak felszabályozott dobjaim, és új fékbetéteim. Nem stimmelnek. Nem is raktuk be.

Vili megelőzött, mert én is tőlük tudom.Ja  Gábor is.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 22, 20:45:18 írta sparkafer »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46544 Dátum: 2010 Június 22, 20:41:53 »

Szabályozott dob új betét párost többször újra kell állítgatni, hogy kemény legyen a pedál. Aztán időnként megint.
Pepecs munka, de csak úgy van értelme.
Állít, kalapál, nyomkod tevékenységeket többször váltogatva jó lesz.  Cheesy
És a vadiúj pofákat hozzá kell ívelni a dobhoz, mert különben csak kis felületen fog majd, foltban kikopik.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #46543 Dátum: 2010 Június 22, 20:39:21 »

A betét cseréje amúgy is esedékes, csak nem tudtam, h. ilyen jellegű problémát is okozhat, de a dob volt már cserélve(még előző tulajnál)
Szabályozott dob új betét párost többször újra kell állítgatni, hogy kemény legyen a pedál. Aztán időnként megint.
Pepecs munka, de csak úgy van értelme.
Állít, kalapál, nyomkod tevékenységeket többször váltogatva jó lesz.  Cheesy
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #46542 Dátum: 2010 Június 22, 20:36:05 »

A betét cseréje amúgy is esedékes, csak nem tudtam, h. ilyen jellegű problémát is okozhat, de a dob volt már cserélve(még előző tulajnál)
Fékolajat is cserélnék. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #46541 Dátum: 2010 Június 22, 20:31:54 »

Talán mégis.Kopottak a betétek ,illetve határon van a dob.
A betét cseréje amúgy is esedékes, csak nem tudtam, h. ilyen jellegű problémát is okozhat, de a dob volt már cserélve(még előző tulajnál)
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #46540 Dátum: 2010 Június 22, 20:29:22 »

A fékbetétek távol vannak a fékdobtól! A pici pedálnyomáskor csak elérik a dobot a betétek, és mivel nem engedted fel a pedált a rugók az olajat vissza nyomták a főfékhengerbe,onnan a tartályba. Az újboli fékezés nem hatásos, mert csak a felét nyomja a főfékhenger. Ha felengeded a fékpedált újra az egész olaj mennyiséget nyomja a főfékhenger. A fele a kerékfékhengerekben a dobokig nyomja a betéteket, és a pedálút többi része meg fékezi a kerekeket. Viszont jól blokkolnak ez esetben a kerekek, mert hirtelen mennek ki a fékbetétek, és egyből megfogják a forgó fékdobokat. Semmi baja a kocsid fékjének.
Köszönöm mindenkinek a segítséget, ez esetbe a fékbetét csere, -állítás orvosolja a problémát elméletileg ?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #46539 Dátum: 2010 Június 22, 20:12:40 »

. Semmi baja a kocsid fékjének.
Talán mégis.Kopottak a betétek ,illetve határon van a dob.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46538 Dátum: 2010 Június 22, 20:06:06 »

Hali,
Fékhiba behatárolásban szeretnék segítséget kérni. Szóval a fék harap, legalábbis tökéletesen fog, amint lenyomom a pedált, de abban az esetben, ha kisebb erővel nyomom a pedált (nem leveszem a pedálról a lábam), újbóli intenzívebb fékezésre felpuhul. Ha teljesen leveszem a lábam a pedálról újra hibátlanul fog.
A fékbetétek távol vannak a fékdobtól! A pici pedálnyomáskor csak elérik a dobot a betétek, és mivel nem engedted fel a pedált a rugók az olajat vissza nyomták a főfékhengerbe,onnan a tartályba. Az újboli fékezés nem hatásos, mert csak a felét nyomja a főfékhenger. Ha felengeded a fékpedált újra az egész olaj mennyiséget nyomja a főfékhenger. A fele a kerékfékhengerekben a dobokig nyomja a betéteket, és a pedálút többi része meg fékezi a kerekeket. Viszont jól blokkolnak ez esetben a kerekek, mert hirtelen mennek ki a fékbetétek, és egyből megfogják a forgó fékdobokat. Semmi baja a kocsid fékjének.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46537 Dátum: 2010 Június 22, 19:31:41 »

Ezt okozhatta az, h. légtelenítésnél a pedált padlóig nyomtam ?, mert légtelenítés után nem sokkal olvastam egy hozzászólást miszerint: a légtelenítésnél is csak az általános használattal megegyező mértékben érdemes benyomni a pedált, mert úgy van összekopva
Szerintem lehetséges
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #46536 Dátum: 2010 Június 22, 19:25:09 »

Én sem találkoztam ilyen hibával még. Szerintem a főfékhengerben valamelyik karmantyú a hibás.
Ezt okozhatta az, h. légtelenítésnél a pedált padlóig nyomtam ?, mert légtelenítés után nem sokkal olvastam egy hozzászólást miszerint: a légtelenítésnél is csak az általános használattal megegyező mértékben érdemes benyomni a pedált, mert úgy van összekopva
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46535 Dátum: 2010 Június 22, 19:18:33 »

Hat konkretan ilyennel meg nem talalkoztam, de fofekhengernek tunik...
Én sem találkoztam ilyen hibával még. Szerintem a főfékhengerben valamelyik karmantyú a hibás.
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #46534 Dátum: 2010 Június 22, 18:59:27 »

Hat konkretan ilyennel meg nem talalkoztam, de fofekhengernek tunik...
Csere ?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #46533 Dátum: 2010 Június 22, 18:57:13 »

Ha teljesen leveszem a lábam a pedálról újra hibátlanul fog.
Hat konkretan ilyennel meg nem talalkoztam, de fofekhengernek tunik...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #46532 Dátum: 2010 Június 22, 18:52:31 »

Hali,
Fékhiba behatárolásban szeretnék segítséget kérni. Szóval a fék harap, legalábbis tökéletesen fog, amint lenyomom a pedált, de abban az esetben, ha kisebb erővel nyomom a pedált (nem leveszem a pedálról a lábam), újbóli intenzívebb fékezésre felpuhul. Ha teljesen leveszem a lábam a pedálról újra hibátlanul fog.
Oldalak: 1 ... 847 848 849 850 851 [852] 853 854 855 856 857 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.258 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.