www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 20:48:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 832 833 834 835 836 [837] 838 839 840 841 842 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13235135 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47156 Dátum: 2010 Július 09, 20:23:34 »

Meg kellett egyengetni, és jól el is húzódott a lemez. A segédem nem segített az egyengetésben!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47155 Dátum: 2010 Július 09, 20:21:11 »

Ma behegesztettem a foltot, és a közepe is menthetettlen volt. Cigarettapapír vastagságú volt a lemez.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #47154 Dátum: 2010 Július 09, 20:19:35 »

emiat ne cseréld alaplapot

mi a megoldás?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47153 Dátum: 2010 Július 09, 19:59:47 »

sikerült leszedni koronás anyát! Smiley  dugókulcs + 2m cső + 2 ember ráállt + nyomtam a féket teljes erővel és meglazult!
úgy néz ki dobcsere + fékbetét csere , azt viszont nem tudom hogy az állító fogazott anya házát ki lehet-e cserélni mert az alján lévő pöcök le van törve az egyik oldalán

emiat ne cseréld alaplapot

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #47152 Dátum: 2010 Július 09, 19:51:01 »

Maximum az alaplapot is kicserélitek.

nehéz leszedni? csapágyat bontani kell hozzá?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47151 Dátum: 2010 Július 09, 19:31:28 »

Köszi, megnézem majd vasárnap, mert holnap melózom.
És neked is és Aatesnek is a segítséget.
ugyan már  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47150 Dátum: 2010 Július 09, 19:30:54 »

utólag jutott eszembe ,hogy a tűszelepet kicseréltük de azt nem néztük meg,hogy esetleg az úszó valami miatt a fölső holtponton nem tud e felekadni (pl mondjuk a tömítésben ami ahogy láttam a karbidban eléggé benyúlik , ezt azért még nézd meg)
az hogy a felakadt tűszelep ami olyankor ugye zár ,az meg tudja e szakítani az acban a membránt azt majd az okosok ideírják

szívesen segítettem,segítettünk, mert tudom,tudjuk,hogy hasonló helyzetben te is megtetted volna bárkinek  Wink
remélem a probléma megoldva egy jóidőre  Wink
egészségedre  Wink
Köszi, megnézem majd vasárnap, mert holnap melózom.
És neked is és Aatesnek is a segítséget.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47149 Dátum: 2010 Július 09, 19:28:28 »

sikerült leszedni koronás anyát! Smiley  dugókulcs + 2m cső + 2 ember ráállt + nyomtam a féket teljes erővel és meglazult!
úgy néz ki dobcsere + fékbetét csere , azt viszont nem tudom hogy az állító fogazott anya házát ki lehet-e cserélni mert az alján lévő pöcök le van törve az egyik oldalán

Maximum az alaplapot is kicserélitek.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 09, 19:31:17 írta sparkafer »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47148 Dátum: 2010 Július 09, 19:25:56 »

Látom, aates már jó hangulatban volt... :-)
Ő fuvarozta a cuccokat nekünk Grin És hasznosabbnál hasznosabb tanácsokat adott Grin Grin

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #47147 Dátum: 2010 Július 09, 19:23:06 »

sikerült leszedni koronás anyát! Smiley  dugókulcs + 2m cső + 2 ember ráállt + nyomtam a féket teljes erővel és meglazult!
úgy néz ki dobcsere + fékbetét csere , azt viszont nem tudom hogy az állító fogazott anya házát ki lehet-e cserélni mert az alján lévő pöcök le van törve az egyik oldalán
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47146 Dátum: 2010 Július 09, 18:36:03 »

Látom, aates már jó hangulatban volt... :-)
lecsóra jött és nagyon éhes volt már  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #47145 Dátum: 2010 Július 09, 18:34:53 »

Látom, aates már jó hangulatban volt... :-)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47144 Dátum: 2010 Július 09, 17:30:53 »

Most csak avval a pumpával fújtuk meg, ami éppen a farzsebemet fújja. Grin
puNpa !  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47143 Dátum: 2010 Július 09, 17:30:20 »

Mai SZMB:
Elmentünk BigBughoz egy üzemanyagtankkal. Kedélyes beszélgetés után elindultunk, de csak a sarkon túlig jutottunk. Már nem is lepődtünk meg annyira.
Megint nem nyomott benzint az AC. Egy AC-t pont most kaptam Bugitól, hogy legyen nálam tartalék.
Na ezt gyorsan kicseréltük, de nincs változás.
Tank felől van, ac után nincs. Még 3-at kicseréltünk sebtiben, egyiknél sincs semmi.(Utólag lehet hogy ezeket meg tönkre vágtuk?)A karbi felé menő vezetéket a szűrővel is átfújtuk, meg a tank felöli csövet is. Ezekután már csak az úszóházban lévő tűszelepre tudtunk gondolni. Lehúztam a benzincsövet a karbiról és spriccelt egyet.Levettük a karbi tetejét. Szemre nem látszott semmi. De elég kopott. Egy szelepet is kaptunk. Gyors összerakás.
Indítás, örömködés, búcsúzás.
Szerencsénk, hogy  segítségünkre voltak a fórumos barátok.
utólag jutott eszembe ,hogy a tűszelepet kicseréltük de azt nem néztük meg,hogy esetleg az úszó valami miatt a fölső holtponton nem tud e felekadni (pl mondjuk a tömítésben ami ahogy láttam a karbidban eléggé benyúlik , ezt azért még nézd meg)
az hogy a felakadt tűszelep ami olyankor ugye zár ,az meg tudja e szakítani az acban a membránt azt majd az okosok ideírják

szívesen segítettem,segítettünk, mert tudom,tudjuk,hogy hasonló helyzetben te is megtetted volna bárkinek  Wink
remélem a probléma megoldva egy jóidőre  Wink
egészségedre  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47142 Dátum: 2010 Július 09, 15:25:26 »

Bélám te vagy az igazi bogaras!! Csak olyan kép van rólad hogy letérdelsz a bogi elé!Már csak azt kéne tudni ,miért ponta feneke tetszik Grin Grin Grin Grin Grin
Minden része tetszik.
A kerekded formák a gyengéim. Grin Grin Grin Grin

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #47141 Dátum: 2010 Július 09, 15:17:50 »

Bélám te vagy az igazi bogaras!! Csak olyan kép van rólad hogy letérdelsz a bogi elé!Már csak azt kéne tudni ,miért ponta feneke tetszik Grin Grin Grin Grin Grin

 Evil

Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #47140 Dátum: 2010 Július 09, 15:13:39 »

Mai SZMB:
Elmentünk BigBughoz egy üzemanyagtankkal. Kedélyes beszélgetés után elindultunk, de csak a sarkon túlig jutottunk. Már nem is lepődtünk meg annyira.
Megint nem nyomott benzint az AC. Egy AC-t pont most kaptam Bugitól, hogy legyen nálam tartalék.
Na ezt gyorsan kicseréltük, de nincs változás.
Tank felől van, ac után nincs. Még 3-at kicseréltünk sebtiben, egyiknél sincs semmi.(Utólag lehet hogy ezeket meg tönkre vágtuk?)A karbi felé menő vezetéket a szűrővel is átfújtuk, meg a tank felöli csövet is. Ezekután már csak az úszóházban lévő tűszelepre tudtunk gondolni. Lehúztam a benzincsövet a karbiról és spriccelt egyet.Levettük a karbi tetejét. Szemre nem látszott semmi. De elég kopott. Egy szelepet is kaptunk. Gyors összerakás.
Indítás, örömködés, búcsúzás.
Szerencsénk, hogy  segítségünkre voltak a fórumos barátok.
Bélám te vagy az igazi bogaras!! Csak olyan kép van rólad hogy letérdelsz a bogi elé!Már csak azt kéne tudni ,miért ponta feneke tetszik Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47139 Dátum: 2010 Július 09, 15:08:54 »

azokat a csöveket majd komresszprral is fujjátok meg legalább 6barral
Most csak avval a pumpával fújtuk meg, ami éppen a farzsebemet fújja. Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #47138 Dátum: 2010 Július 09, 14:52:43 »

Nem vagyok harcos alkat, és értelmét-esélyét sem nagyon látom.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47137 Dátum: 2010 Július 09, 14:52:33 »

Mai SZMB:
Elmentünk BigBughoz egy üzemanyagtankkal. Kedélyes beszélgetés után elindultunk, de csak a sarkon túlig jutottunk. Már nem is lepődtünk meg annyira.
Megint nem nyomott benzint az AC. Egy AC-t pont most kaptam Bugitól, hogy legyen nálam tartalék.
Na ezt gyorsan kicseréltük, de nincs változás.
Tank felől van, ac után nincs. Még 3-at kicseréltünk sebtiben, egyiknél sincs semmi.(Utólag lehet hogy ezeket meg tönkre vágtuk?)A karbi felé menő vezetéket a szűrővel is átfújtuk, meg a tank felöli csövet is. Ezekután már csak az úszóházban lévő tűszelepre tudtunk gondolni. Lehúztam a benzincsövet a karbiról és spriccelt egyet.Levettük a karbi tetejét. Szemre nem látszott semmi. De elég kopott. Egy szelepet is kaptunk. Gyors összerakás.
Indítás, örömködés, búcsúzás.
Szerencsénk, hogy  segítségünkre voltak a fórumos barátok.
azokat a csöveket majd komresszprral is fujjátok meg legalább 6barral

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47136 Dátum: 2010 Július 09, 14:47:07 »

Mai SZMB:
Elmentünk BigBughoz egy üzemanyagtankkal. Kedélyes beszélgetés után elindultunk, de csak a sarkon túlig jutottunk. Már nem is lepődtünk meg annyira.
Megint nem nyomott benzint az AC. Egy AC-t pont most kaptam Bugitól, hogy legyen nálam tartalék.
Na ezt gyorsan kicseréltük, de nincs változás.
Tank felől van, ac után nincs. Még 3-at kicseréltünk sebtiben, egyiknél sincs semmi.(Utólag lehet hogy ezeket meg tönkre vágtuk?)A karbi felé menő vezetéket a szűrővel is átfújtuk, meg a tank felöli csövet is. Ezekután már csak az úszóházban lévő tűszelepre tudtunk gondolni. Lehúztam a benzincsövet a karbiról és spriccelt egyet.Levettük a karbi tetejét. Szemre nem látszott semmi. De elég kopott. Egy szelepet is kaptunk. Gyors összerakás.
Indítás, örömködés, búcsúzás.
Szerencsénk, hogy  segítségünkre voltak a fórumos barátok.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 09, 14:50:48 írta sparkafer »

Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #47135 Dátum: 2010 Július 09, 14:45:07 »

Ennél gázosabb volt az ügy, ha jól értettem, az új futómű nem volt kompatibilis a régi kormányművel. Ezt még Feri orvosolta: szétvágta, aztán odébb visszahegesztette. Utána mondjuk meg alapállásban ferde lett és lötyögött a kormány, de még egy alkalommal ezt is orvosolta (ezúttal garanciálisan).


hogy a kormány mennyit fordul egyik és másik irányban, az két határoló csavar állításával beállítható. ha legközelebb mondod Balázsnak, 10 perc alatt beállítja

Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #47134 Dátum: 2010 Július 09, 14:42:33 »

Nem vagyok harcos alkat, és értelmét-esélyét sem nagyon látom.

én mondjuk a feltárt hibák listájával visszamennék az első helyre és addig ütném őket, amíg nem kártalanítanak
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #47133 Dátum: 2010 Július 09, 14:41:02 »

Kérdeztem én ugyanezen a fórumon a felújítás előtt is. Több ajánlás érkezett, de egynél több senkire sem, és ebben benne volt a korábbi szerelő is, hát maradtam.

Persze csak akkor, ha nem követik el azt a hibát, hogy elöször cselekszenek aztán kérdeznek.
 Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47132 Dátum: 2010 Július 09, 13:31:04 »

Sziasztok!

Kéne egy kis segítség, ha tudtok. Szóbeli elsősorban, de a fizikait sem utasítom vissza.

Ki kell szedni a kocsiból a váltót. Mivel még nem szereltem ilyet, kérdezném van-e valami trükk, amire figyelnem kellene. (A kocsit kivonatom, az alkatrészeket mentem belőle.)

A műtét vasárnap lenne, ha valaki indíttatást érez a motor váltó együttes kiszereléséhez, ne habozzon, hívjon fel(06-20-432-3834) és látogasson meg vasárnap(Százhalombatta). Kaja, sör van, egyéb igények esetén beszélhetünk róla.

Ugyanitt váltó, motor olcsón eladó Smiley




Motort kiveszed, kerekeket leveszed, fékcsöveket lekötöd. Két gumit az autó alá teszel, arra ráengeded az autót (hátsó köszöbvég előtt). Utána leveszed a fékdobot, kiakasztod a kéziféket, leveszed a fék alaplapot, kicsavarod a 3 nagy csavart, ami a lengőkarhoz (lengőlap ;-) ) fogja a féltengelyeket ha olajos féltengely), kiveszed a lengéscsillapítót, lecsavarod a váltó hátsó csavarjait, kikötöd a rudazatot az ülés alatt, a kiakasztod a kuplungbowbent, lekötöd a testkábelt, első váltócsavarokat oldod, önindítót is lekötöd és a motor felé hátrahúzod a váltót és kicsúsztatod az autó alól, féltegelyekkel.

Egyedül is simán meg lehet csinálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47131 Dátum: 2010 Július 09, 13:06:50 »

má persze feltéve, hogy van dinamó. de a CT-s buszmotoron az elég ritka ;-)
na, erről nem volt szó a manualban :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #47130 Dátum: 2010 Július 09, 13:00:36 »

A kormány balra legalább féllel kevesebbet fordult, mint jobbra,
örülök hogy Balázs bevált, és elégedett lettél a bogival Smiley

hogy a kormány mennyit fordul egyik és másik irányban, az két határoló csavar állításával beállítható. ha legközelebb mondod Balázsnak, 10 perc alatt beállítja
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #47129 Dátum: 2010 Július 09, 12:52:10 »

én mondjuk a feltárt hibák listájával visszamennék az első helyre és addig ütném őket, amíg nem kártalanítanak

pláne eeeeegen
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #47128 Dátum: 2010 Július 09, 12:51:48 »


Persze csak akkor, ha nem követik el azt a hibát, hogy elöször cselekszenek aztán kérdeznek.


eeeeeegen...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #47127 Dátum: 2010 Július 09, 12:46:34 »

"Az akkutól kijövő + kábel az önindítónál levő sarunál el van törve"
lehet, hogy én értem félre az esetleírást, de a dinamónak ebben az esetben kell táplálnia a rendszert.

má persze feltéve, hogy van dinamó. de a CT-s buszmotoron az elég ritka ;-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #47126 Dátum: 2010 Július 09, 12:14:56 »

No, elvittem a Bogaram Meggyesi Balázshoz, és meg kell mondanom, egyáltalán nem bántam meg. Legfeljebb azt, hogy nem tettem meg ezt sokkal hamarabb. Itt a diagnózis, illetve kezelés:
én mondjuk a feltárt hibák listájával visszamennék az első helyre és addig ütném őket, amíg nem kártalanítanak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47125 Dátum: 2010 Július 09, 11:52:50 »

Van benned lendület az biztos.
Mások ilyenkor már feladják a rövid bogaras pályafutásukat.

A történeted meg mások számára nagyon tanulságos lehet.
Persze csak akkor, ha nem követik el azt a hibát, hogy elöször cselekszenek aztán kérdeznek.
 Wink

No, elvittem a Bogaram Meggyesi Balázshoz, és meg kell mondanom, egyáltalán nem bántam meg. Legfeljebb azt, hogy nem tettem meg ezt sokkal hamarabb. Itt a diagnózis, illetve kezelés:
...


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #47124 Dátum: 2010 Július 09, 11:44:53 »

No, elvittem a Bogaram Meggyesi Balázshoz, és meg kell mondanom, egyáltalán nem bántam meg. Legfeljebb azt, hogy nem tettem meg ezt sokkal hamarabb. Itt a diagnózis, illetve kezelés:

1. A magas fordulatszámon jelentkező zörgés tényleg nem motorhiba volt, hanem a váltórúdpersely volt teljesen szétesve (úgy emlékszem, ketten is erre tippeltek itt -- tiszteletem). Balázs betett újat, tök más érzés most a váltó, mint valaha volt -- eddig nem is tudtam, hogy nem kellene lötyögnie...

2. A tárcsafék azért rossz, mert ócska régi féknyerget tett fel HF (persze új árban) -- sajnos egy alapos tisztítás sem segített rajta, csere lesz. Én meg ugye csodálkoztam, hogy miért nem érzem az erősebb fékhatást a fékcsere után, de gondoltam, biztos rosszul emlékszem, egy évig nem ültem az autóban a felújítás alatt.

3. A futómű--kormány kapcsolatból (ha jól értettem) előkerült két szétrohadt negyven éves összekötőgömb. Balázs cserélte.

4. A baromi drágán felújított motor szorul, alig lehet kézzel megtekerni, melegszik is, mint a fene. Balázs mondta, hogy ezen most már nem lehet segíteni, nem csiszolták össze rendesen (vagy mi), ettől még szépen megy, de rövidebb életű lesz. Hát ennek sem örültem.

5. A kuplung is gyengélkedik, induláskor emiatt rezeg az autó. Rezgett ez mindig, nekem ez sem tűnt fel... Csere lesz.

6. A fékpedál lógott, pár centivel lejjebb volt a kelleténél -- javítva.

7. Az első új futóműről lemaradt a zsírzás -- pótolva.

8. Az ablaktörlőm először az életben jól beállítva. Eddig éreztem, hogy ez valami misztikus dolog lehet, mert eddig senkinek sem sikerült...

stb, stb, még pár apróság.

Tanulság: aki nem ért hozzá, azt kegyetlenül átrázzák (egyesek). Nem az bánt legjobban, hogy túlárazták a munkát, hanem az, hogy ennek ellenére sem csinálták meg tökéletesen, hiszen úgysem veszem észre.

Ha már itt tartok, Pausz Ervint is tiszteltetem, aki nettó fél évig ült a Bogáron, legalább ötször feleslegesen kirángatott Tinnyére, és a karosszériát jól megcsinálta ugyan, de csigalassan és slamposan rakta össze az autót. A kormány balra legalább féllel kevesebbet fordult, mint jobbra, az ablakok feszítőkeretei szemétre dobva, ami apróság elhagyható, az elhagyva, rozsdás csavarok visszarakva, vadonatúj fényezés gondosan összeflexelve, stb, stb.

Mindez 13 hónapos, teljes körű felújítás volt, újautóárban.

Részemről ezzel az ügy lezárva, nem fogok visszatérni rá. A hozzám hasonlók kedvéért írtam -- a hozzáértők pedig ne koptassák feleslegesen a billentyűket azzal, hogy mekkora balek voltam, úgysem árulnak el újat. Nem értek hozzá, kész, megfizettem a tanulópénzt. Örülök, hogy végre rászántam magam, és köszönöm a tippet, ami Balázshoz irányított -- mostantól hozzá jár a Bogár.
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #47123 Dátum: 2010 Július 09, 11:44:12 »

Sziasztok!

Kéne egy kis segítség, ha tudtok. Szóbeli elsősorban, de a fizikait sem utasítom vissza.

Ki kell szedni a kocsiból a váltót. Mivel még nem szereltem ilyet, kérdezném van-e valami trükk, amire figyelnem kellene. (A kocsit kivonatom, az alkatrészeket mentem belőle.)

A műtét vasárnap lenne, ha valaki indíttatást érez a motor váltó együttes kiszereléséhez, ne habozzon, hívjon fel(06-20-432-3834) és látogasson meg vasárnap(Százhalombatta). Kaja, sör van, egyéb igények esetén beszélhetünk róla.

Ugyanitt váltó, motor olcsón eladó Smiley

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #47122 Dátum: 2010 Július 09, 11:31:23 »

mit szenvedtek ezzel.....


napi 2 anyát levszek tuti buszrol is szoktam az 46os kulcs



elvágtam egy uj 36 os csillag kulcsot 1.5méteres cső


se melegiteni sem pedig flexelni nem kell.... söt még sasszeget is elvágja

na jó de mi nem iparszerűen, csak hobbiból szívunk  Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47121 Dátum: 2010 Július 09, 11:08:43 »

kemények vagytok, csokik! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47120 Dátum: 2010 Július 09, 10:39:12 »



elvágtam egy uj 36 os csillag kulcsot 1.5méteres cső




Én is így csinálom, még semmi nem fogott ki rajtam, sasszegel együtt lecsavarom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47119 Dátum: 2010 Július 09, 10:32:17 »

mit szenvedtek ezzel.....


napi 2 anyát levszek tuti buszrol is szoktam az 46os kulcs



elvágtam egy uj 36 os csillag kulcsot 1.5méteres cső


se melegiteni sem pedig flexelni nem kell.... söt még sasszeget is elvágja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #47118 Dátum: 2010 Július 08, 23:03:40 »

Én vettem egy minőségi Force 36-os fejet és hozzá hegesztettem egy 140*34cm-es csőhöz aminek a falvastagsága 5mm ezzel eddig mindent le tudtam lazítani.
Hátsó dobom agyon volt tépve az anya vágóval, melegítéssel semmivel nem jött le akkor azt csináltam, hogy rátettem ezt a kulcsot (bal hátsó kerékről beszélünk) és sikeresen kiemeltem vele a bogi seggét a földtől de le nem lazult akkor jött a következő: eme célszerszám rátesz a hajtószár a kocsi orra felé mutatva úgy hogy a vége a földet érje ( előréb vagy hátrébb gurítod a kocsit) motor beindít 1-esbe kapcsol és ráindul a hajtószár a földön támaszt az anya szépen lelazult... xoyox:nem volt az a légkulcs se ütőműves csavarkihajtó ami megindította volna.
Ezzel a módszerrel jött le csak az anya.. de lejött egybe! Smiley
Tudom nem szakszerű és elégé kifogásolható megoldás de nekem sikerült így de máshogy nem....


Azt mondja előtte tuti jó volt... én kétlem..


Az egyik bal oldalról sikerült leszedni, vettem egy kulcsot ugráltam rajta (84kg), de semmi, ekkor alátettem az emelőt és így sikerült meglazítani, a jobb oldali nem jött így le, csak megemelkedett az autó
 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47117 Dátum: 2010 Július 08, 22:33:59 »

Sajnos ennek az alját is cserélni kell. Ez a bázisom, ha levágom nem is tudom mi lesz.

ilyenkor irigyellek, hogy ráérsz és még értesz is hozzá.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 832 833 834 835 836 [837] 838 839 840 841 842 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.