www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 20:50:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 831 832 833 834 835 [836] 837 838 839 840 841 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13235173 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #47196 Dátum: 2010 Július 10, 22:46:41 »

Betöltő csőnél ereszt és a menetszél beviszi a gőzét az utastérbe a csomagtartóból.

Donát és én is ezzel a problémával küzdünk.  Roll Eyes
Meg én is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47195 Dátum: 2010 Július 10, 22:44:22 »

Szabó Mikivel is néztük már... ő először a szuszogó csőre tippelt, de nem jött be, mert továbbra is érezni...
De olyan betöltő csövet honnan lehet szerezni vajon? Újban gondolom nincs, a bontott meg ugyanolyan lutri..... Undecided

Wartburgét még láttam utósbótban annak ugyan ez a mérete csak a hosszát kő szabni!
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #47194 Dátum: 2010 Július 10, 22:42:13 »

Szabó Mikivel is néztük már... ő először a szuszogó csőre tippelt, de nem jött be, mert továbbra is érezni...
De olyan betöltő csövet honnan lehet szerezni vajon? Újban gondolom nincs, a bontott meg ugyanolyan lutri..... Undecided

Jó kérdés, valami teherautós boltban kéne körül nézni.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #47193 Dátum: 2010 Július 10, 22:40:55 »

Betöltő csőnél ereszt és a menetszél beviszi a gőzét az utastérbe a csomagtartóból.

Donát és én is ezzel a problémával küzdünk.  Roll Eyes

Szabó Mikivel is néztük már... ő először a szuszogó csőre tippelt, de nem jött be, mert továbbra is érezni...
De olyan betöltő csövet honnan lehet szerezni vajon? Újban gondolom nincs, a bontott meg ugyanolyan lutri..... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #47192 Dátum: 2010 Július 10, 22:38:41 »

Persze... és főleg, ha a pillangó ablak vagy a valamelyik ablak van nyitva... Undecided
Betöltő csőnél ereszt és a menetszél beviszi a gőzét az utastérbe a csomagtartóból.

Donát és én is ezzel a problémával küzdünk.  Roll Eyes
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #47191 Dátum: 2010 Július 10, 22:33:59 »

Tankolás után?

Persze... és főleg, ha a pillangó ablak vagy a valamelyik ablak van nyitva... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #47190 Dátum: 2010 Július 10, 22:28:50 »

Nemmondod... Azn
Tankolás után?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #47189 Dátum: 2010 Július 10, 22:25:49 »

Benzin? Roll Eyes Huh Roll Eyes Huh Roll Eyes Huh Roll Eyes Huh

Nemmondod... Azn

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47188 Dátum: 2010 Július 10, 21:12:58 »


Mielőtt még félreértenéd a helyzetet, nekem soha nem volt semmi kapcsolatom a Hoffer műhellyel, így véleményt nem tudok a munkájukról mondani. Azonban több ízben láttam a produkciójukat pl. Tatabányán, amikor a tűznek nagy volt a füstje, de lángja kisebb. Mondjuk a raszta srác táncát az autó körül értékeltem.
A másik dolog pedig a régi honlapjukon lévő tuning ajánlatok. Aki ilyeneket leír, az valamivel nincs tisztában, vagy önmagával, vagy a bogár motorral, de valami nem stimmel.
különböző dolgokról beszélünk !  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47187 Dátum: 2010 Július 10, 21:07:48 »

1995ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. 78 főtengely, 90,5 hengerek ca 130Le
Mi a bánat az a 78as főtengely?


Callooknak ilyen a motorja, nagyjából. Ők még rátesznek +30 lóerőt.

Hehe.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47186 Dátum: 2010 Július 10, 21:06:45 »


46-os IDA nincs is. A többit is megnézném, hogy hozzák össze.


1600ccm PICT 34Karb. + sportkip. ca 60-67Le


Ez is érdekes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #47185 Dátum: 2010 Július 10, 21:05:16 »

1995ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. 78 főtengely, 90,5 hengerek ca 130Le
Mi a bánat az a 78as főtengely?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47184 Dátum: 2010 Július 10, 21:04:34 »

Basszameg, télleg ezt írják az oldalukon:

"1600ccm 2X46 IDA Weber 040 Hengerfejek 40X35,5 szelepekkel, könnyített lendkerékkel ca 130Le"


46-os IDA nincs is. A többit is megnézném, hogy hozzák össze.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47183 Dátum: 2010 Július 10, 21:03:40 »

voltak és vannak is itt kis közösségünkben olyanok is akiknek jó tapasztalataik vannak a Hoffer műhellyel kapcsolatban
mindamellett azt gondolom ,hogy nem egy, 1 éve bogarasnak kéne pálcát törnie ezzel kapcsolatban
és ha van is véleményed azt is jobban teszed ha magadban tartod ennyi bogaras tapasztalattal a birtokodban
és még azt javaslom neked,hogy azt fikázd akitől többet az életben már semilyen segítségre nem számítasz !

elnézést,ha a nagy megmondó szerepből ugatok ,de ez az én véleményem
mindamellett nem volt szándékom megbántani téged és elnézést ha úgy érzed


Mielőtt még félreértenéd a helyzetet, nekem soha nem volt semmi kapcsolatom a Hoffer műhellyel, így véleményt nem tudok a munkájukról mondani. Azonban több ízben láttam a produkciójukat pl. Tatabányán, amikor a tűznek nagy volt a füstje, de lángja kisebb. Mondjuk a raszta srác táncát az autó körül értékeltem.
A másik dolog pedig a régi honlapjukon lévő tuning ajánlatok. Aki ilyeneket leír, az valamivel nincs tisztában, vagy önmagával, vagy a bogár motorral, de valami nem stimmel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47182 Dátum: 2010 Július 10, 21:00:30 »


Ezek tudnak 1.6-os typ1 motorból 130 lóerőt, kevesen vannak a világon, akik tudnak ilyet.



Basszameg, télleg ezt írják az oldalukon:

"1600ccm 2X46 IDA Weber 040 Hengerfejek 40X35,5 szelepekkel, könnyített lendkerékkel ca 130Le"
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #47181 Dátum: 2010 Július 10, 20:54:21 »

Nekem is van, de még nem sikerült rájönni, mitű... Undecided Tongue
Benzin? Roll Eyes Huh Roll Eyes Huh Roll Eyes Huh Roll Eyes Huh

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #47180 Dátum: 2010 Július 10, 20:33:44 »

benzinszag van a kocsimban...mitől lehet? elrohadt valami tömítés? hol szokott általában ?

Nekem is van, de még nem sikerült rájönni, mitű... Undecided Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47179 Dátum: 2010 Július 10, 20:29:59 »

miket meg nem tudok így tizensok év után
én hallottam már aki azt mondta,hogy elégedett a munkájával pedig nem vagyok itt tizensokéve  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #47178 Dátum: 2010 Július 10, 20:20:44 »

voltak és vannak is itt kis közösségünkben olyanok is akiknek jó tapasztalataik vannak a Hoffer műhellyel kapcsolatban


miket meg nem tudok így tizensok év után
RNIE
« Hozzászólás #47177 Dátum: 2010 Július 10, 19:49:04 »

ma valahogy kicsit short volt mindkettő
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47176 Dátum: 2010 Július 10, 19:48:07 »

gondolom 2x4,5 órát  Grin
ma valahogy kicsit short volt mindkettő

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #47175 Dátum: 2010 Július 10, 19:46:41 »

ma 2x beszéltem vele
gondolom 2x4,5 órát  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47174 Dátum: 2010 Július 10, 19:45:46 »

csak a *-ét nem.merhogy mindég moleszterál Grin
ma 2x beszéltem vele

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #47173 Dátum: 2010 Július 10, 19:44:06 »

benzinszag van a kocsimban...mitől lehet? elrohadt valami tömítés? hol szokott általában ?

RNIE
« Hozzászólás #47172 Dátum: 2010 Július 10, 19:42:43 »

ja meg Maresz,SzabóMiki,Megyó,Tsiga,stb,stb.........

mindnek nyalom a seggét  Grin
csak a *-ét nem.merhogy mindég moleszterál Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47171 Dátum: 2010 Július 10, 19:41:14 »

Hofferbérenc Grin
ja meg Maresz,SzabóMiki,Megyó,Tsiga,stb,stb.........

mindnek nyalom a seggét  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #47170 Dátum: 2010 Július 10, 19:38:07 »

voltak
Hofferbérenc Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47169 Dátum: 2010 Július 10, 19:36:27 »

Sajnos a kevésbé hozzáértők hozzájuk fordulnak először, hiszen a "bogár tuning" szavakra őket hozza fel a google elsőként. (Én is csorgattam egy éve a nyálam rájuk, aztán itt lenyugtattak...) Akik nem járnak fórumokra, azok a szép kirakott képekről tájékozódnak, meg a hatalmas számokról a lóerőknél, és azt hiszik, hogy ennél jobbat nem is találhattak volna, nem is vihetik máshova csak erre a király helyre.
Sajnos nem csak szájról szájra kéne terjednie a mesterek jó hírének, hanem lehet, hogy normálisan hirdetniük is kéne pl. az interneten.
voltak és vannak is itt kis közösségünkben olyanok is akiknek jó tapasztalataik vannak a Hoffer műhellyel kapcsolatban
mindamellett azt gondolom ,hogy nem egy, 1 éve bogarasnak kéne pálcát törnie ezzel kapcsolatban
és ha van is véleményed azt is jobban teszed ha magadban tartod ennyi bogaras tapasztalattal a birtokodban
és még azt javaslom neked,hogy azt fikázd akitől többet az életben már semilyen segítségre nem számítasz !

elnézést,ha a nagy megmondó szerepből ugatok ,de ez az én véleményem
mindamellett nem volt szándékom megbántani téged és elnézést ha úgy érzed

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #47168 Dátum: 2010 Július 10, 19:10:12 »

Hoffer
Sajnos a kevésbé hozzáértők hozzájuk fordulnak először, hiszen a "bogár tuning" szavakra őket hozza fel a google elsőként. (Én is csorgattam egy éve a nyálam rájuk, aztán itt lenyugtattak...) Akik nem járnak fórumokra, azok a szép kirakott képekről tájékozódnak, meg a hatalmas számokról a lóerőknél, és azt hiszik, hogy ennél jobbat nem is találhattak volna, nem is vihetik máshova csak erre a király helyre.
Sajnos nem csak szájról szájra kéne terjednie a mesterek jó hírének, hanem lehet, hogy normálisan hirdetniük is kéne pl. az interneten.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47167 Dátum: 2010 Július 10, 16:49:10 »


Ezek tudnak 1.6-os typ1 motorból 130 lóerőt, kevesen vannak a világon, akik tudnak ilyet.


Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47166 Dátum: 2010 Július 10, 16:38:26 »

Hoffer


Ezek tudnak 1.6-os typ1 motorból 130 lóerőt, kevesen vannak a világon, akik tudnak ilyet.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #47165 Dátum: 2010 Július 10, 15:13:06 »

Hoffer
Jegyeztem. Már sok "jót" hallottam róluk.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47164 Dátum: 2010 Július 10, 13:53:00 »

Hoffer
Ki az a "HF"? Hadd tudjuk mi is!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #47163 Dátum: 2010 Július 10, 13:52:10 »

No, elvittem a Bogaram Meggyesi Balázshoz, és meg kell mondanom, egyáltalán nem bántam meg. Legfeljebb azt, hogy nem tettem meg ezt sokkal hamarabb. Itt a diagnózis, illetve kezelés:

1. A magas fordulatszámon jelentkező zörgés tényleg nem motorhiba volt, hanem a váltórúdpersely volt teljesen szétesve (úgy emlékszem, ketten is erre tippeltek itt -- tiszteletem). Balázs betett újat, tök más érzés most a váltó, mint valaha volt -- eddig nem is tudtam, hogy nem kellene lötyögnie...

2. A tárcsafék azért rossz, mert ócska régi féknyerget tett fel HF (persze új árban) -- sajnos egy alapos tisztítás sem segített rajta, csere lesz. Én meg ugye csodálkoztam, hogy miért nem érzem az erősebb fékhatást a fékcsere után, de gondoltam, biztos rosszul emlékszem, egy évig nem ültem az autóban a felújítás alatt.

3. A futómű--kormány kapcsolatból (ha jól értettem) előkerült két szétrohadt negyven éves összekötőgömb. Balázs cserélte.

4. A baromi drágán felújított motor szorul, alig lehet kézzel megtekerni, melegszik is, mint a fene. Balázs mondta, hogy ezen most már nem lehet segíteni, nem csiszolták össze rendesen (vagy mi), ettől még szépen megy, de rövidebb életű lesz. Hát ennek sem örültem.

5. A kuplung is gyengélkedik, induláskor emiatt rezeg az autó. Rezgett ez mindig, nekem ez sem tűnt fel... Csere lesz.

6. A fékpedál lógott, pár centivel lejjebb volt a kelleténél -- javítva.

7. Az első új futóműről lemaradt a zsírzás -- pótolva.

8. Az ablaktörlőm először az életben jól beállítva. Eddig éreztem, hogy ez valami misztikus dolog lehet, mert eddig senkinek sem sikerült...

stb, stb, még pár apróság.

Tanulság: aki nem ért hozzá, azt kegyetlenül átrázzák (egyesek). Nem az bánt legjobban, hogy túlárazták a munkát, hanem az, hogy ennek ellenére sem csinálták meg tökéletesen, hiszen úgysem veszem észre.

Ha már itt tartok, Pausz Ervint is tiszteltetem, aki nettó fél évig ült a Bogáron, legalább ötször feleslegesen kirángatott Tinnyére, és a karosszériát jól megcsinálta ugyan, de csigalassan és slamposan rakta össze az autót. A kormány balra legalább féllel kevesebbet fordult, mint jobbra, az ablakok feszítőkeretei szemétre dobva, ami apróság elhagyható, az elhagyva, rozsdás csavarok visszarakva, vadonatúj fényezés gondosan összeflexelve, stb, stb.

Mindez 13 hónapos, teljes körű felújítás volt, újautóárban.

Részemről ezzel az ügy lezárva, nem fogok visszatérni rá. A hozzám hasonlók kedvéért írtam -- a hozzáértők pedig ne koptassák feleslegesen a billentyűket azzal, hogy mekkora balek voltam, úgysem árulnak el újat. Nem értek hozzá, kész, megfizettem a tanulópénzt. Örülök, hogy végre rászántam magam, és köszönöm a tippet, ami Balázshoz irányított -- mostantól hozzá jár a Bogár.

Ki az a "HF"? Hadd tudjuk mi is!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #47162 Dátum: 2010 Július 09, 20:36:24 »

Meg kellett egyengetni, és jól el is húzódott a lemez. A segédem nem segített az egyengetésben!
Én miután behegesztettem a végleges helyére akkor cseréltem ki az ablak peremét

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47161 Dátum: 2010 Július 09, 20:35:33 »

Tökre jó, hogy van a gépháztető tartója, mert mindent fel lehet akasztani rá. Ezen lóg a pajzs, a hegesztőszemüveg, pisztoly, sőt két kalapácsot fejjel begelé rátettem, és az ovál ablakrészt ráakasztottam, lejebb került, így ülve jól hozzáfértem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47160 Dátum: 2010 Július 09, 20:29:05 »

Holnap behegesztem a végleges helyére. Minden elő van készítve. Igaz az üveg eddig belecuppant a gumival, most már ez álom. Majd a végső helyén ráütök, hogy jó legyen. Nincs rögzítve a lemez, és nehezen lehet kezelni, mozog, billeg meg minden.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47159 Dátum: 2010 Július 09, 20:27:40 »

Ma behegesztettem a foltot, és a közepe is menthetettlen volt. Cigarettapapír vastagságú volt a lemez.
graula !
én speciel az egyszerűbb dogokat vettem volna előre
szvsz a berogyott szarrárohadt küszöböt és padlólemezt cseréltem volna ki először és nem az űberszopást veszem előre
de azt is elfogadom,hogy van aki fordítva  Wink

mindenesetre mégegyszer gratula

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47158 Dátum: 2010 Július 09, 20:27:34 »

mi a megoldás?
hagyd ugy betét állitó azon részén fixen tartja magátol meg nem nagyon állitódik el

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #47157 Dátum: 2010 Július 09, 20:26:34 »


 Evil
Oldalak: 1 ... 831 832 833 834 835 [836] 837 838 839 840 841 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.