www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 18:22:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 814 815 816 817 818 [819] 820 821 822 823 824 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13213742 alkalommal)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #47875 Dátum: 2010 Augusztus 04, 11:33:25 »

a két szellőző cső azért van az oldalán !
sztem azon kéne neki elég levegőt kapnia

nem tudom hogy minek találták ki ezeket a 'dobozokat', nem elég hogy ronda, még levegőt sem kap rendesen az autó Smiley

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47874 Dátum: 2010 Augusztus 04, 11:29:33 »

köszönöm a leírást Wink
a mozgató rudazattal minden rendben az biztos,mert összerakásnál azt beállítottuk.
lehet hogy a Kübel az alap konstrukció miatt is jobban melegszik, mert gyak. nincs szellőzése (motorháztető teljesen zárt),stb...
<beszúrt kép törölve>


a két szellőző cső azért van az oldalán !
sztem azon kéne neki elég levegőt kapnia

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #47873 Dátum: 2010 Augusztus 04, 11:02:45 »


Nem a termosztát nyitja ki a lemezeket, hanem a rugó, ami a kutyaház mögé van beakasztva. A termosztát csak azt szabályozza, hogy a rugó mikor nyithatja ki teljes mértékben a terelőlemezeket. Ezért van, hogy ha szétszakad a termosztát azonnal kinyitnak a lemezek.

A beállítása nem egy űrtechnika, ha elrontod, akkor nem zárnak rendesen a terelőlemezek, de nyitni akkor is nyitnak, mert a termosztát rúdjának az útja adott, mindig azonos.

Ami pedig a terelőlemezek csapjait illeti NEM SZABAD SEM OLAJOZNI, SEM MEGZSÍROZNI, mert a turbinakerék nem tiszta levegőt fúj és a zsírba, olajba beragad a sok dzsuva és megragad. Szépen meg kell tisztítani, esetleg finom csiszolópapírral megcsiszolni és SZÁRAZON összerakni.

Arról nem beszélek, ha görbe a rudazat, vagy hátul a lemezeket összekötő görbe, mert ezek buta hibák, könnyedén elkerülhető, kiszűrhető.

Nekem mindig volt és van most is termosztátom, tökéletesen működik, soha nem volt vele baj. A konstrukció pedig tökéletes, a typ3-asé már neccesebb, de az is működik.

köszönöm a leírást Wink
a mozgató rudazattal minden rendben az biztos,mert összerakásnál azt beállítottuk.
lehet hogy a Kübel az alap konstrukció miatt is jobban melegszik, mert gyak. nincs szellőzése (motorháztető teljesen zárt),stb...



http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
1303LS
« Hozzászólás #47872 Dátum: 2010 Augusztus 04, 07:09:42 »

ne legyetek betegek.
De.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #47871 Dátum: 2010 Augusztus 04, 07:09:07 »

Nah ezt most pontosan hol kell ellenőrizni, megnézni? Ugyanis én is sem épp kézmeleg motorháztetővel állok meg így nyáron....
A kézmeleg motorháztetővel arra akartam utalni, hogy menet közben simán kiszellőzik a motortér, jól van az kitalálva. Városban tötyörögve meg egyszerűen nincs olyan teljesítménykivétel a motorból (hacsak nem ON/OFF módban használja valaki a gázpedált meg a féket), hogy komolyabb melegedést okozzon. Tuning dolgok más.
Ja 4 rácsos fedél.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47870 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:53:17 »

Túlzásba viszitek ezt a melegedés témát, nem kell nyalogatni, tapogatni, simogatni a motort, nyáron kurva meleg, télen meleg.
Ki a f@szt érdekel a motorháztető hőfoka, ne legyetek betegek.

ez jó :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #47869 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:24:30 »

Nem szó szerint.  Grin De mindegy leszarom. ez 1.2=örök életű.  Grin
ezerkecske világbajnok Grin Grin Grin

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47868 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:23:32 »

Nah ezt most pontosan hol kell ellenőrizni, megnézni? Ugyanis én is sem épp kézmeleg motorháztetővel állok meg így nyáron....

Túlzásba viszitek ezt a melegedés témát, nem kell nyalogatni, tapogatni, simogatni a motort, nyáron kurva meleg, télen meleg.
Ki a f@szt érdekel a motorháztető hőfoka, ne legyetek betegek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47867 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:22:15 »

fiuk gondolkodjunk már kicsit

ha motorolaj átlagba 70.90fokos akkor legalább 70fokos höt tol fel ami azért nem épp kézmeleggé teszi a géptetö max ha azbeszt kesztyűbe vagy!

Nem szó szerint.  Grin De mindegy leszarom. ez 1.2=örök életű.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47866 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:21:30 »

létezik hogy a termosztát nem nyitja ki a levegő terelő lemezeket?


Nem a termosztát nyitja ki a lemezeket, hanem a rugó, ami a kutyaház mögé van beakasztva. A termosztát csak azt szabályozza, hogy a rugó mikor nyithatja ki teljes mértékben a terelőlemezeket. Ezért van, hogy ha szétszakad a termosztát azonnal kinyitnak a lemezek.

A beállítása nem egy űrtechnika, ha elrontod, akkor nem zárnak rendesen a terelőlemezek, de nyitni akkor is nyitnak, mert a termosztát rúdjának az útja adott, mindig azonos.

Ami pedig a terelőlemezek csapjait illeti NEM SZABAD SEM OLAJOZNI, SEM MEGZSÍROZNI, mert a turbinakerék nem tiszta levegőt fúj és a zsírba, olajba beragad a sok dzsuva és megragad. Szépen meg kell tisztítani, esetleg finom csiszolópapírral megcsiszolni és SZÁRAZON összerakni.

Arról nem beszélek, ha görbe a rudazat, vagy hátul a lemezeket összekötő görbe, mert ezek buta hibák, könnyedén elkerülhető, kiszűrhető.

Nekem mindig volt és van most is termosztátom, tökéletesen működik, soha nem volt vele baj. A konstrukció pedig tökéletes, a typ3-asé már neccesebb, de az is működik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47865 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:19:06 »

Nah ezt most pontosan hol kell ellenőrizni, megnézni? Ugyanis én is sem épp kézmeleg motorháztetővel állok meg így nyáron....
fiuk gondolkodjunk már kicsit

ha motorolaj átlagba 70.90fokos akkor legalább 70fokos höt tol fel ami azért nem épp kézmeleggé teszi a géptetö max ha azbeszt kesztyűbe vagy!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47864 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:16:21 »


és mégegyszer azt mondom akik kizárólag nyáron használják az autót azok a kiszedéssel megspórolnak egy szopóálarcot
 

Nah ezt most pontosan hol kell ellenőrizni, megnézni? Ugyanis én is sem épp kézmeleg motorháztetővel állok meg így nyáron....
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47863 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:09:56 »

Szívás de nagy! Egyszer vállaltam, nem egyszerű. A menet is speciális, és vékony anya kell. Reszelni is kell sokat, de az ajtó vázában van lyuk az mutatja a jó helyét az anyának amit alig lehet belehegeszteni. Én meg tudtam csinálni.
kormányanya megy golf 1

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47862 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:00:10 »

Én mostanában raktam össze a motoromat. A turbinaház amikor felkerült akkor állítottam be a termosztát tolórúdját, a termosztár magasságát és dőlését. A két oldalt összekötő hajlított lemezen kellett még variálni, hogy egyformán működjön mind a 4 terelőlemez.  A generátort csak ezután raktam be a helyére úgy, hogy mind a turbinaház mind a talp már fent volt... És akkor most jön a kérdés, hogy-hogyan.. egyszerűen.. a turbina lapátot betettem a helyére majd utána a generátort, rátettem az anyát meghúztam és annyi...
előzmény:
Nem húzta vissza a rugó, a termosztát szorosan ment, fel-fel akadt, miután összeraktam és beállítgattam mindent azóta hibátlanul müxik!

most rávilágítottál arra is,hogy mikor is kell milyen hőmérsékleti viszonyok mellett a rudat beállítani
én alapból csak a kiszerelt turbinaházban forgó tengelyek működéséről regéltem mint hibáról
de az sem mindegy az ember milyen hőmérséklet mellett próbálja a rendszert beállítani !


na a fércművek nem érdekelnek

valaki írja mán le ,hogy mikor nyit mikor zár és hogyan állítja be , milyen hőmérsékleten,hogy pontosan nyisson zárjon
valamint az is érdekelne hogyan ellenőrzi ezt működő motornál


köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47861 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:46:48 »

a napokban volt a kezemben kéthárom kutyaház
ha baromi könnyen működik is a szisztem akkor is van mindegyikben egy holtpont
ha az a holtpont szarrá van kopva vagy nincs megkenve eléggé , na az pont elég ahhoz,hogy megálljon rajta a téma
én most is úgy gondolom, bár halálos eredetiségmániás vagyok,hogy ezt a dolgot nem erőltetem egy darabig még
ha valaha visszarakom akkor úgy fogom,hogy előtte atombiztosan letesztelem
ezt a bogármotor egyik leggyengébb láncszemének gondolom én !
és konkrétan gondold végig ! ha csak a tálcatömítés egyetlen kis centis darabja beszorul oda valahova , akkor az a kis lófasz termosztát előbb görbíti el azt a kis lófasz bringaküllőt mint az a komplikált és egyébként szerintem szarul  kiszámított mechanikát megmozgassa
persze most nyilván lesz a véleményemnek hárommillió ellenzője akiknek más a tapasztalatuk , mert ugye a rendszer az jól van megalkotva , de ezt én benne érzem a pakliban
és mégegyszer azt mondom akik kizárólag nyáron használják az autót azok a kiszedéssel megspórolnak egy szopóálarcot

nem mondom,hogy télen ha valamiért mégis mennem kell a vassal akkor nem szopok, mert szopok  Grin

Én mostanában raktam össze a motoromat. A turbinaház amikor felkerült akkor állítottam be a termosztát tolórúdját, a termosztár magasságát és dőlését. A két oldalt összekötő hajlított lemezen kellett még variálni, hogy egyformán működjön mind a 4 terelőlemez.  A generátort csak ezután raktam be a helyére úgy, hogy mind a turbinaház mind a talp már fent volt... És akkor most jön a kérdés, hogy-hogyan.. egyszerűen.. a turbina lapátot betettem a helyére majd utána a generátort, rátettem az anyát meghúztam és annyi...
előzmény:
Nem húzta vissza a rugó, a termosztát szorosan ment, fel-fel akadt, miután összeraktam és beállítgattam mindent azóta hibátlanul müxik!
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #47860 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:42:13 »

a napokban volt a kezemben kéthárom kutyaház
ha baromi könnyen működik is a szisztem akkor is van mindegyikben egy holtpont
ha az a holtpont szarrá van kopva vagy nincs megkenve eléggé , na az pont elég ahhoz,hogy megálljon rajta a téma
én most is úgy gondolom, bár halálos eredetiségmániás vagyok,hogy ezt a dolgot nem erőltetem egy darabig még
ha valaha visszarakom akkor úgy fogom,hogy előtte atombiztosan letesztelem
ezt a bogármotor egyik leggyengébb láncszemének gondolom én !
és konkrétan gondold végig ! ha csak a tálcatömítés egyetlen kis centis darabja beszorul oda valahova , akkor az a kis lófasz termosztát előbb görbíti el azt a kis lófasz bringaküllőt mint az a komplikált és egyébként szerintem szarul  kiszámított mechanikát megmozgassa
persze most nyilván lesz a véleményemnek hárommillió ellenzője akiknek más a tapasztalatuk , mert ugye a rendszer az jól van megalkotva , de ezt én benne érzem a pakliban
és mégegyszer azt mondom akik kizárólag nyáron használják az autót azok a kiszedéssel megspórolnak egy szopóálarcot

nem mondom,hogy télen ha valamiért mégis mennem kell a vassal akkor nem szopok, mert szopok  Grin

na asszem' akkor nekiállok szétszedni valamelyik nap.
összeszerelés előtt bezsíroztuk a dolgokat de mivel 30+éves dolgok, szerintem is esélyes hogy beragadt valami miatt
nem akarom kicsinálni a motorját Roll Eyes

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47859 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:36:03 »

egy haverom belülről beledugott egy nagyon erős mágnest a lukba
a fényezett oldalra vasreszeléket szórt, a mágnest bent mozgatta
pontosan megtudta hol kell fúrnia

ezt csak úgy segítség képpen  

Én a Citromomnál anno ugyan így csináltam... kb 1 óra alatt lettem kész vele mindennel együtt.. akkus fúróval.. Tongue
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47858 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:35:57 »

Anno még az összerakásnál Bozai Laci is javasolta, de gyorsan összeszórtuk a motort,így  visszakerült bele.
gondolom nem tesz jót a gépnek ha ennyire melegszik Lips Sealed
a napokban volt a kezemben kéthárom kutyaház
ha baromi könnyen működik is a szisztem akkor is van mindegyikben egy holtpont
ha az a holtpont szarrá van kopva vagy nincs megkenve eléggé , na az pont elég ahhoz,hogy megálljon rajta a téma
én most is úgy gondolom, bár halálos eredetiségmániás vagyok,hogy ezt a dolgot nem erőltetem egy darabig még
ha valaha visszarakom akkor úgy fogom,hogy előtte atombiztosan letesztelem
ezt a bogármotor egyik leggyengébb láncszemének gondolom én !
és konkrétan gondold végig ! ha csak a tálcatömítés egyetlen kis centis darabja beszorul oda valahova , akkor az a kis lófasz termosztát előbb görbíti el azt a kis lófasz bringaküllőt mint az a komplikált és egyébként szerintem szarul  kiszámított mechanikát megmozgassa
persze most nyilván lesz a véleményemnek hárommillió ellenzője akiknek más a tapasztalatuk , mert ugye a rendszer az jól van megalkotva , de ezt én benne érzem a pakliban
és mégegyszer azt mondom akik kizárólag nyáron használják az autót azok a kiszedéssel megspórolnak egy szopóálarcot

nem mondom,hogy télen ha valamiért mégis mennem kell a vassal akkor nem szopok, mert szopok  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #47857 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:24:12 »

persze,hogy létezik
mivel én csak nyáron használom az autót ezért nekem pl bent sincs (Maresz javaslatára)
egyel kevesebb hibalehetőség !
hidegen pedig kímélő üzemmód  (sokáig még nyáron is)

Anno még az összerakásnál Bozai Laci is javasolta, de gyorsan összeszórtuk a motort,így  visszakerült bele.
gondolom nem tesz jót a gépnek ha ennyire melegszik Lips Sealed

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47856 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:21:36 »

Bosch vagy beru. Slavia csak simán azt fogja mondani: Menj be egy prosztó autósboltba, vedd meg hozzá az alkatrészeket és gyártsd le magadnak. Wink
Ja ezt sosem értettemmiért érdemes kábelszettet venni mikor párszáz forintból legyártható.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47855 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:20:49 »

én mostanában vettem észre,hogy melegebb időben nagyon felforrósodik a motorja a Kübelnek, minden tömítés megvan, az összes lemez a helyén, mint ahogy a gyárból kijött.
5-10km autózás után tűzforró a motor,leállítás után legalább 1-2 óra múlva hűl le normális hőmérsékletre Huh, létezik hogy a termosztát nem nyitja ki a levegő terelő lemezeket?
persze,hogy létezik
mivel én csak nyáron használom az autót ezért nekem pl bent sincs (Maresz javaslatára)
egyel kevesebb hibalehetőség !
hidegen pedig kímélő üzemmód  (sokáig még nyáron is)

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47854 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:18:39 »

Szívás de nagy! Egyszer vállaltam, nem egyszerű. A menet is speciális, és vékony anya kell. Reszelni is kell sokat, de az ajtó vázában van lyuk az mutatja a jó helyét az anyának amit alig lehet belehegeszteni. Én meg tudtam csinálni.
egy haverom belülről beledugott egy nagyon erős mágnest a lukba
a fényezett oldalra vasreszeléket szórt, a mágnest bent mozgatta
pontosan megtudta hol kell fúrnia

ezt csak úgy segítség képpen  

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #47853 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:17:42 »

Az nem akkora gáz, ha a gumi nincs bent, az a nagyobb, ha a hátsó lemezből tenyérnyi helyen jön fel a meleg (fűtéscsövek helye és egy hiányzó lemezdarabka, valamint az előmelegítő csövek helye). Hidegen csodaszépen megy a kocsi, aztán ahogy felmelegszik (bugyog a benzincsőben a benzin, forr az olaj a trafóban), nekiáll háromhengerezni.
Pont ezt csinálta a 30 lovas Ovál a hátsó lemez nélkül, a hátsó lemez tökéletesen megoldotta a problémát. Remélem, itt is így lesz.
A földön kívüli belül új-kívül régi kerékcsapágyas szuperbitli miért viselkedik mindig csodálatosan, arra nem szeretném megkeresni a magyarázatot... :-)))))


én mostanában vettem észre,hogy melegebb időben nagyon felforrósodik a motorja a Kübelnek, minden tömítés megvan, az összes lemez a helyén, mint ahogy a gyárból kijött.
5-10km autózás után tűzforró a motor,leállítás után legalább 1-2 óra múlva hűl le normális hőmérsékletre Huh, létezik hogy a termosztát nem nyitja ki a levegő terelő lemezeket?

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47852 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:09:21 »

Érdeklődnék,ha én szeretnék jobb oldalra tükröt,és nem volt rajta,helye sincs meg,mi a teendő?
Szívás de nagy! Egyszer vállaltam, nem egyszerű. A menet is speciális, és vékony anya kell. Reszelni is kell sokat, de az ajtó vázában van lyuk az mutatja a jó helyét az anyának amit alig lehet belehegeszteni. Én meg tudtam csinálni.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #47851 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:00:43 »

Tegnap vittem a fényezőhöz a bódét.Már vártam e pillanatot,majdnem 1 éve.Eddig húzta a fogát,meg tele is volt munkával.Ezüst metál lesz a színe,vagyis L97A.Várom,hogy kész legyen,aztán rakhassam össze.Még úgy is szopni fogok vele Grin
kurvajólesz barátom!! Afro


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #47850 Dátum: 2010 Augusztus 03, 20:57:51 »

Érdeklődnék,ha én szeretnék jobb oldalra tükröt,és nem volt rajta,helye sincs meg,mi a teendő?
lyuk fúrás, anya keresés, nőgyógyász hívás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47849 Dátum: 2010 Augusztus 03, 20:54:14 »

Érdeklődnék,ha én szeretnék jobb oldalra tükröt,és nem volt rajta,helye sincs meg,mi a teendő?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47848 Dátum: 2010 Augusztus 03, 20:49:04 »

Zalaegerszegen van egy bogár olyan 71-2-es évjárat lehet,AB-s motorral viszonylag egyben .Most állnak neki bontani. Smiley

1303LS
« Hozzászólás #47847 Dátum: 2010 Augusztus 03, 20:00:09 »

Az nem akkora gáz, ha a gumi nincs bent, az a nagyobb, ha a hátsó lemezből tenyérnyi helyen jön fel a meleg (fűtéscsövek helye és egy hiányzó lemezdarabka, valamint az előmelegítő csövek helye). Hidegen csodaszépen megy a kocsi, aztán ahogy felmelegszik (bugyog a benzincsőben a benzin, forr az olaj a trafóban), nekiáll háromhengerezni.
Pont ezt csinálta a 30 lovas Ovál a hátsó lemez nélkül, a hátsó lemez tökéletesen megoldotta a problémát. Remélem, itt is így lesz.
A földön kívüli belül új-kívül régi kerékcsapágyas szuperbitli miért viselkedik mindig csodálatosan, arra nem szeretném megkeresni a magyarázatot... :-)))))

Ja azt hittem csak a gumi hiányzik.  Roll Eyes
Nem kell mindjárt levenni a fejem, egyszer neked is összejöhet egy szuperbitli.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #47846 Dátum: 2010 Augusztus 03, 19:17:37 »

Az nem akkora gáz, ha a gumi nincs bent, az a nagyobb, ha a hátsó lemezből tenyérnyi helyen jön fel a meleg (fűtéscsövek helye és egy hiányzó lemezdarabka, valamint az előmelegítő csövek helye). Hidegen csodaszépen megy a kocsi, aztán ahogy felmelegszik (bugyog a benzincsőben a benzin, forr az olaj a trafóban), nekiáll háromhengerezni.
Pont ezt csinálta a 30 lovas Ovál a hátsó lemez nélkül, a hátsó lemez tökéletesen megoldotta a problémát. Remélem, itt is így lesz.
A földön kívüli belül új-kívül régi kerékcsapágyas szuperbitli miért viselkedik mindig csodálatosan, arra nem szeretném megkeresni a magyarázatot... :-)))))

Nekem is fel tud jönni, mert nincs bent a gumi körben, de nem melegszik.
Nemrég a 40'-os melegben a 4-esen hazafelé jövet megálltunk, mert a gyereknek pisilni kellett. Előtte közvetlen 100-110-es tempó 4felnőtt 1 gyerek, csomagtartó dugig. Mondom megnézem már a motort mennyire süt, hát semennyire, a motorházfedél konkrétan kézmeleg volt.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47845 Dátum: 2010 Augusztus 03, 18:48:47 »

Tegnap vittem a fényezőhöz a bódét.Már vártam e pillanatot,majdnem 1 éve.Eddig húzta a fogát,meg tele is volt munkával.Ezüst metál lesz a színe,vagyis L97A.Várom,hogy kész legyen,aztán rakhassam össze.Még úgy is szopni fogok vele Grin

Nagyon jó színválasztás!!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47844 Dátum: 2010 Augusztus 03, 18:46:29 »

Ma akkorát szoptam, kép az nincs, mert káromkodással ment el a nap. Vettem fűtés bovdent és szivató bovdent. Nem ment bele a csőbe, így fúrogéppel pörgetve a régi bovdennel takarítottam a csöveket. Melegen ellapítottam a bovden végét, és egy romusz alakot kaptam. Pörgetve csodát tett! A fűtésé jó lett. A szivatónak nem lehetett kihúzni a házát a csőből. A belsőrész is benne volt. Húztam mint az állat! Tekeredett le a külsőrész, de beleszakadt a csőbe. Az alagútra fúrtam lyukat, de nem lehet bent vezetni, mert elakad az alagútban, mert vannak benne lapocskák kersztben. Maradt az anyós űlés felöli oldal az alagút mellett. Ha a fék mehet a vezetőnél, akkor a szivató mehet a másik felén. Nagyon megszenvedtem vele, és szét is volt szedve a kocsi, mi lett volna, ha egy összerakot kocsin adom ezeket elő.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47843 Dátum: 2010 Augusztus 03, 18:16:55 »

Tegnap vittem a fényezőhöz a bódét.Már vártam e pillanatot,majdnem 1 éve.Eddig húzta a fogát,meg tele is volt munkával.Ezüst metál lesz a színe,vagyis L97A.Várom,hogy kész legyen,aztán rakhassam össze.Még úgy is szopni fogok vele Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47842 Dátum: 2010 Augusztus 03, 17:46:07 »

Másiknak semmi baja (mondjuk ennek sem, csak 1-2 görgő nem tetszett), meg azt már cserélte valaki nemrég. Jó dolgokat nem szeretem kidobni.  Cheesy
Vettem toyo japánt (száma:LM11749) 2200Ft. Remélem nyugdíjas leszek mire megint kell. Cheesy

 Wink

Nekünk sarokcsiszolóba kellett nemrég. Bementem ezzel foglalkozó üzletbe: 2000ft. Bementem csapágyboltba számmal a kezembe: 500ft.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #47841 Dátum: 2010 Augusztus 03, 17:38:42 »

Vettem egy pár éve pontosan mikkor a ringen volt az évadnyitó zsír uj gyertyakábel szettet.
És azt vettem eszre valamelyik nap hogy ha a pipába belenézek zöld színű oxidáció van rajta.
Befolyásolja ez a gyújtást meg a teljesítményt ha jól gondolom?
Milyet vegyek ami normális és nektek bevált?
 
Bosch vagy beru. Slavia csak simán azt fogja mondani: Menj be egy prosztó autósboltba, vedd meg hozzá az alkatrészeket és gyártsd le magadnak. Wink
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #47840 Dátum: 2010 Augusztus 03, 17:25:04 »

Vettem egy pár éve pontosan mikkor a ringen volt az évadnyitó zsír uj gyertyakábel szettet.
És azt vettem eszre valamelyik nap hogy ha a pipába belenézek zöld színű oxidáció van rajta.
Befolyásolja ez a gyújtást meg a teljesítményt ha jól gondolom?
Milyet vegyek ami normális és nektek bevált?
 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #47839 Dátum: 2010 Augusztus 03, 17:01:32 »

Nekem is melegszik a motor, mert a meleg levegő fel tud jönni a kipufftól.
Pont ez volt a gond az Ovállal is, úgyhogy most gyártatok egy hátsó lemezt, amin a nyílásokat lefedjük.
Nekem is fel tud jönni, mert nincs bent a gumi körben, de nem melegszik.
Nemrég a 40'-os melegben a 4-esen hazafelé jövet megálltunk, mert a gyereknek pisilni kellett. Előtte közvetlen 100-110-es tempó 4felnőtt 1 gyerek, csomagtartó dugig. Mondom megnézem már a motort mennyire süt, hát semennyire, a motorházfedél konkrétan kézmeleg volt.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47838 Dátum: 2010 Augusztus 03, 16:20:07 »

Nekem is melegszik a motor, mert a meleg levegő fel tud jönni a kipufftól.
Pont ez volt a gond az Ovállal is, úgyhogy most gyártatok egy hátsó lemezt, amin a nyílásokat lefedjük.
mi is lefedtünk mindent.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #47837 Dátum: 2010 Augusztus 03, 16:09:41 »

Nekem is melegszik a motor, mert a meleg levegő fel tud jönni a kipufftól.
Pont ez volt a gond az Ovállal is, úgyhogy most gyártatok egy hátsó lemezt, amin a nyílásokat lefedjük.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47836 Dátum: 2010 Augusztus 03, 15:38:55 »

Mondjuk bogárban eléggé jól zárt a motortér. De ha egy ilyen gyári féle a cucc, abban valahol szerintem van zavarszűrő ellenállás.
jól zárni jól zár a motorterem mert megsült a motorom de zavart nem szür mer müjanyag Roll Eyes
a gyári ill. bóti tajwani empi kábelnek meg lófasz van a végén nem zavarszürő

Oldalak: 1 ... 814 815 816 817 818 [819] 820 821 822 823 824 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.