www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:59:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 773 774 775 776 777 [778] 779 780 781 782 783 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13175599 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49515 Dátum: 2010 Október 16, 08:38:06 »

Képek a fékről, a fékpofák körben tökéletesen illeszkednek a dobba (36% volt az ütés mértéke, ha ez mond valakinek valamit). Direkt lefotóztam a pofák felületét, hátha látszik valami. Körben a dobban a kopás mindenhol egyenletes. Bármilyen ötletet, kommentet szívesen fogadok.







Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #49514 Dátum: 2010 Október 15, 23:15:13 »

Mikor, hol?  Wink
Megtaláljuk a módját.
Egyszer útközben a melóhelyed és a lakásod között, természeretesen, ha jó neked!
Bírnám!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49513 Dátum: 2010 Október 15, 22:40:15 »

hát hallode én ezzel nem közlekednék rendbetételig. a fék nem játék
majd bekopik....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49512 Dátum: 2010 Október 15, 22:38:35 »

Nem tudom, lehet. Mindig ilyen hangja volt mióta nálam van. Még csak gyertyát cseréltem benne, nem szedtem szét mást, de tavasszal szétkapom a kocsit és kiveszem a motort, akkor kiderül.

megosztok veled egy aranyszabályt:
ha működik, ne baszkuráld!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #49511 Dátum: 2010 Október 15, 22:26:45 »

Most már vezetném a bogidat!
Mikor, hol?  Wink
Megtaláljuk a módját.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #49510 Dátum: 2010 Október 15, 22:26:14 »

hát hallode én ezzel nem közlekednék rendbetételig. a fék nem játék
Az autón érvényes műszaki van nem csókos vizsgával. Ha olvastad a bogársztorimat akkor ott láthattad, hogy nem kokány munka készült.
A fék rendesen fog, nem húz el a lassulás megfelelő a két oldal kzötti eltérés bőven a megengedett érték alatt volt.
A dobolás orvosolva lesz amint időm engedi.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #49509 Dátum: 2010 Október 15, 22:20:37 »

Ha annyira ovális a dob, hogy azt már kis fékezésnél a fékhatáson is érezni akkor ott nagy a baj úgy gondolom. Ha fékeztél már ABS-es autóval hirtelen akkor érezted már azt a lüktetést a pedálon ami az ABS szabályozása miatt keletkezik. Na nálam ugyanez az érzet van. (lehet, hogy ABS-es a bogaram???  Grin).
Mondok egy példát: jösz a nulláson 90-nel (tudom szabálytalan Roll Eyes), az M5-nél belassul a sor, hirtelen fékezni kell. Rálépsz erősen a pedálra. Normál esetben lassul a kocsi, vagy ha erősebben léptél akkor blokkol a kerék ugye? Na nálam ilyenkor mikor intenzíven fékezek és nyomom a pedált, de még nem blokkol a kerék, akkor olyan mintha ütemesen gyorsan lökdösné vissza a pedált valami. (ja fékezni kell sajna mert a 2-est csak reccsenve veszi..). Na innen érzem, hogy a 4 új dob közül valamelyik nem körkörös.
Most már vezetném a bogidat!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #49508 Dátum: 2010 Október 15, 22:11:18 »

Ha annyira ovális a dob, hogy azt már kis fékezésnél a fékhatáson is érezni akkor ott nagy a baj úgy gondolom. Ha fékeztél már ABS-es autóval hirtelen akkor érezted már azt a lüktetést a pedálon ami az ABS szabályozása miatt keletkezik. Na nálam ugyanez az érzet van. (lehet, hogy ABS-es a bogaram???  Grin).
Mondok egy példát: jösz a nulláson 90-nel (tudom szabálytalan Roll Eyes), az M5-nél belassul a sor, hirtelen fékezni kell. Rálépsz erősen a pedálra. Normál esetben lassul a kocsi, vagy ha erősebben léptél akkor blokkol a kerék ugye? Na nálam ilyenkor mikor intenzíven fékezek és nyomom a pedált, de még nem blokkol a kerék, akkor olyan mintha ütemesen gyorsan lökdösné vissza a pedált valami. (ja fékezni kell sajna mert a 2-est csak reccsenve veszi..). Na innen érzem, hogy a 4 új dob közül valamelyik nem körkörös.
hát hallode én ezzel nem közlekednék rendbetételig. a fék nem játék

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #49507 Dátum: 2010 Október 15, 22:08:17 »

Ha új a dob, akkor valószínűleg nem ovális, de lehet, hogy az agy furata (a csapágyfészek) nem teljesen centrális. A keréken nem érzed, mert kicsi az eltérés és kirugózza a gumi, de a kemény féken igen.
Ebben van logika! Köszi.
Ja és gratula a szívásfaktorok lekűzdéséhez a Karmannál!

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49506 Dátum: 2010 Október 15, 22:08:03 »

Ha új a dob, akkor valószínűleg nem ovális, de lehet, hogy az agy furata (a csapágyfészek) nem teljesen centrális. A keréken nem érzed, mert kicsi az eltérés és kirugózza a gumi, de a kemény féken igen.
pontosan erre gondoltam én is amikor az esztergályos/mérőóra kombót javasoltam

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49505 Dátum: 2010 Október 15, 22:05:56 »

Ha annyira ovális a dob, hogy azt már kis fékezésnél a fékhatáson is érezni akkor ott nagy a baj úgy gondolom. Ha fékeztél már ABS-es autóval hirtelen akkor érezted már azt a lüktetést a pedálon ami az ABS szabályozása miatt keletkezik. Na nálam ugyanez az érzet van. (lehet, hogy ABS-es a bogaram???  Grin).
Mondok egy példát: jösz a nulláson 90-nel (tudom szabálytalan Roll Eyes), az M5-nél belassul a sor, hirtelen fékezni kell. Rálépsz erősen a pedálra. Normál esetben lassul a kocsi, vagy ha erősebben léptél akkor blokkol a kerék ugye? Na nálam ilyenkor mikor intenzíven fékezek és nyomom a pedált, de még nem blokkol a kerék, akkor olyan mintha ütemesen gyorsan lökdösné vissza a pedált valami. (ja fékezni kell sajna mert a 2-est csak reccsenve veszi..). Na innen érzem, hogy a 4 új dob közül valamelyik nem körkörös.
Ha új a dob, akkor valószínűleg nem ovális, de lehet, hogy az agy furata (a csapágyfészek) nem teljesen centrális. A keréken nem érzed, mert kicsi az eltérés és kirugózza a gumi, de a kemény féken igen.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #49504 Dátum: 2010 Október 15, 22:00:26 »

Mi az hogy dobol? Ha azt írnád, hogy érzed, hogy ovális a fékdob. és így fog a fék, azt érteném.Ezt azért írom, mert nálam ilyen volt.
De nem mindig érzem ezt.
A féket nem szoktam nyomni! Grin Grin
Csak ha Bitus vontat, de akkor nagyon. Grin
Ha annyira ovális a dob, hogy azt már kis fékezésnél a fékhatáson is érezni akkor ott nagy a baj úgy gondolom. Ha fékeztél már ABS-es autóval hirtelen akkor érezted már azt a lüktetést a pedálon ami az ABS szabályozása miatt keletkezik. Na nálam ugyanez az érzet van. (lehet, hogy ABS-es a bogaram???  Grin).
Mondok egy példát: jösz a nulláson 90-nel (tudom szabálytalan Roll Eyes), az M5-nél belassul a sor, hirtelen fékezni kell. Rálépsz erősen a pedálra. Normál esetben lassul a kocsi, vagy ha erősebben léptél akkor blokkol a kerék ugye? Na nálam ilyenkor mikor intenzíven fékezek és nyomom a pedált, de még nem blokkol a kerék, akkor olyan mintha ütemesen gyorsan lökdösné vissza a pedált valami. (ja fékezni kell sajna mert a 2-est csak reccsenve veszi..). Na innen érzem, hogy a 4 új dob közül valamelyik nem körkörös.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49503 Dátum: 2010 Október 15, 21:51:06 »

Nam úgy hangos, hanem olyan súrlódó hangja van, mint egy száraz görgőscsapágynak. Ki tudja ki és hogyan csinálta a 90-es években.
Szelepet Merki P. nézte és a kipuff dobot is ő tette fel, de ő azt mondta, hogy még szerinte jó, csak hallatszik, hogy már ment.

generátor vagy dinamó csapágy ?
ékszíj nélkül is hallgasd meg
ha akkor is van a csúnya súrlódó hang akkor ugyanaz mint az én régi motorom , főtengely
én kivettem és másik van most benne de sokan ugyanazt mondták mint abes,hogy jó az még addig amíg meg nem áll ..

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #49502 Dátum: 2010 Október 15, 21:42:02 »

Hasonló cipőben járok én is. Fékpadon sajna nem tudom mit produkált mert nem én vizsgáztattam, csak tapasztaltam azt, hogy kb. 60-as tempónál picit dobol a pedál, olyan 80-90-ról határozottabban fékezve meg rendesen érezni a dobolást a pedálon.
A teljes fék, futómű, csapágyak, gumik ki voltak cserélve az utolsó darabig........
Mi az hogy dobol? Ha azt írnád, hogy érzed, hogy ovális a fékdob. és így fog a fék, azt érteném.Ezt azért írom, mert nálam ilyen volt.
De nem mindig érzem ezt.
A féket nem szoktam nyomni! Grin Grin
Csak ha Bitus vontat, de akkor nagyon. Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #49501 Dátum: 2010 Október 15, 21:25:17 »

Az jó! Akkor már csak örülni kell 

Ha minden igaz, kedden befejezem  a Karmannt. Fullra! Vége a szívásnak.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #49500 Dátum: 2010 Október 15, 21:23:58 »

Mai szmb, sok tanulsággal.
... Hétfőn elviszem hozzá megnézetni a levett dobot, hogy tényleg üt-e, illetve elviszem megint fékpadra a kocsit.
A futóműves is és a Józsi is azt mondta, hogy emiatt tuti nem mutathatja azt a gép, hogy ráz a dob. Kicsit tamáskodom, mert a dob újnak tűnik és nem hinném, hogy rossz lenne. Meglátjuk.

Hasonló cipőben járok én is. Fékpadon sajna nem tudom mit produkált mert nem én vizsgáztattam, csak tapasztaltam azt, hogy kb. 60-as tempónál picit dobol a pedál, olyan 80-90-ról határozottabban fékezve meg rendesen érezni a dobolást a pedálon.
A teljes fék, futómű, csapágyak, gumik ki voltak cserélve az utolsó darabig........
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 15, 21:26:58 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #49499 Dátum: 2010 Október 15, 21:23:48 »

Ha megáll teljesen akkor belapátolom a helyére a tartalékot.
Az OK. de előtte ki kell venni a faltdachból. Grin Grin

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49498 Dátum: 2010 Október 15, 21:23:14 »

Videó nincs?

Ma egy kicsit javítgattam a bogaramat. ( Még mindig nincs neve a kocsinak), de nemsokára kell a név és el kell neveznem valaminek. Szóval ki kellett kötnöm, annyira el akart menni. Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49497 Dátum: 2010 Október 15, 21:16:20 »

Ha minden igaz, kedden befejezem  a Karmannt. Fullra! Vége a szívásnak.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #49496 Dátum: 2010 Október 15, 21:04:45 »

A gégecső megy le szépen az oszlopban a szokásos lenti csatlakozáshoz. Fent pedig csak bele kell dugni egy műanyag kanyarba. Asszem 55-ös a cső.
Lent nagyon szopás ráhúzni a csöcsre, belül le kell szedni a kárpitot és ott van egy négyszögletes nyílás amin benyúlva lehet igazgatni. A fémdobozt érdemes kinyitni, kipucolni és az ott lévő frisslevegő bevezetést télire leragasztani, mert a sokéves szivacsok a záróliffentyűkön már biztos, hogy nem tömítenek és süvít be a fagyos levegó télen. Képet csinálhattál volna az új gépről, honnan jött?
Itt lakik a vasút túloldalán. Kareszt ismeri.
Neked tetszene, mert bubis! Grin Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49495 Dátum: 2010 Október 15, 20:54:00 »

turbinaházban ventillátor?
Nem tudom, lehet. Mindig ilyen hangja volt mióta nálam van. Még csak gyertyát cseréltem benne, nem szedtem szét mást, de tavasszal szétkapom a kocsit és kiveszem a motort, akkor kiderül.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #49494 Dátum: 2010 Október 15, 20:51:55 »

Kész .Esztergáltattam az ablaktörlőmbe tengely részhez cuccot.Mert ki van kopva. 1 sörbe került.Beraktam,jó is lett.
A kérdés az,hogy a picsába éri el az ablaktörlő mechanika az anyós felőli légterelő tetejét mikor működik?
Én gondoltam arra,hogy nem 70-es évjáratú bódéba való ez a motor,de senki nem tudja,mert nem kaptam választ.
nem lehet fordítva összerakni a libikóka szerkezetbe valamit ? vagy jobban ki kell hézagolni a dupla anyával a kaszniba vagy a 6os csavarnál elgörbült a felfogatófül és nem áll elég ferdén az egész cucc  Roll Eyes

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #49493 Dátum: 2010 Október 15, 20:46:37 »

Esetemben csak az egyik áll fent, a hang. Nem vészes,de azért nem olyan csendes, mint egy felújított motor.
Szelepállítással az enyhén kereplő hang elhallgat. Ha nem, akkor már a  csapágyak kopottak. Nálam okosabbak szerint hajtókarcsapágy. Ha erőteljes doboló hangja van főleg gázadáskor, akkor főtengely csapágy (ezt megint nálam okosabb emberek mondták...).

Amíg megy, nem zabálja az olajat, és nem hangos, ne nyúlj hozzá. szerintem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #49492 Dátum: 2010 Október 15, 20:46:06 »

Nam úgy hangos, hanem olyan súrlódó hangja van, mint egy száraz görgőscsapágynak. Ki tudja ki és hogyan csinálta a 90-es években.
Szelepet Merki P. nézte és a kipuff dobot is ő tette fel, de ő azt mondta, hogy még szerinte jó, csak hallatszik, hogy már ment.

turbinaházban ventillátor?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49491 Dátum: 2010 Október 15, 20:44:48 »

szelephézagkuksi mikor volt utoljára ?
kipu és hőcserélő tömítéseit nézegetted mostanában ?
Nam úgy hangos, hanem olyan súrlódó hangja van, mint egy száraz görgőscsapágynak. Ki tudja ki és hogyan csinálta a 90-es években.
Szelepet Merki P. nézte és a kipuff dobot is ő tette fel, de ő azt mondta, hogy még szerinte jó, csak hallatszik, hogy már ment.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #49490 Dátum: 2010 Október 15, 20:43:12 »

Mikor érdemes felújítani egy motort? Ha füstöl, ha gyenge, ha hangos?
Ha megáll, addig nyomni kell neki. Addig lehet a pénzt gyűjteni rá, vagy beszerezni egy jó használhatót.

Jó példa erre az enyém olyan csapágy hangja van... 1-2 hét állás után indításkor mint ha darazsak lennének a motor helyén(ennek ellenére vígan futja a kocsi a 130-at), 5 mp után elhallgat és onnét már csak csattog. Ha megáll teljesen akkor belapátolom a helyére a tartalékot.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 15, 20:45:18 írta abes »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49489 Dátum: 2010 Október 15, 20:38:12 »

Esetemben csak az egyik áll fent, a hang. Nem vészes,de azért nem olyan csendes, mint egy felújított motor.
szelephézagkuksi mikor volt utoljára ?
kipu és hőcserélő tömítéseit nézegetted mostanában ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49488 Dátum: 2010 Október 15, 20:35:43 »

Mindhárom esetben mérlegelés tárgya. Az enyém hangos, de azóta jó 60-70ezret mentem vele (kicsit laza hajtókar csapágy illesztés). Viszont lassan tényleg ráfér egy generál.
 Füst: kékes füst olaj ->ekkor már azért gyenge is. (Hengerben nincs kompresszió, a kopott gyűrűk a kopott hengerfalon felpumpálják az égéstérbe az olajat...) 
Esetemben csak az egyik áll fent, a hang. Nem vészes,de azért nem olyan csendes, mint egy felújított motor.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #49487 Dátum: 2010 Október 15, 20:28:49 »

Mikor érdemes felújítani egy motort? Ha füstöl, ha gyenge, ha hangos?
Mindhárom esetben mérlegelés tárgya. Az enyém hangos, de azóta jó 60-70ezret mentem vele (kicsit laza hajtókar csapágy illesztés). Viszont lassan tényleg ráfér egy generál.
 Füst: kékes füst olaj ->ekkor már azért gyenge is. (Hengerben nincs kompresszió, a kopott gyűrűk a kopott hengerfalon felpumpálják az égéstérbe az olajat...) 

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #49486 Dátum: 2010 Október 15, 20:23:45 »

Mikor érdemes felújítani egy motort? Ha füstöl, ha gyenge, ha hangos?
Igen.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49485 Dátum: 2010 Október 15, 20:21:26 »

Mikor érdemes felújítani egy motort? Ha füstöl, ha gyenge, ha hangos?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49484 Dátum: 2010 Október 15, 20:17:23 »

Az is újszerű, de kicserélem a hátsóval, biztos, ami biztos.

lehet gumid üt és az bassza át agörgöket
1303LS
« Hozzászólás #49483 Dátum: 2010 Október 15, 20:01:45 »


Tök jó, hogy boldogan távozott. Lehet Vilit majd megkérdezem a csomagtérben a csövek elhelyezkedéséről, mert ilyet még nem láttam bogárban ami ebben a bubiszélvédősben volt. Egy fémdoboz van a bal oldalon.

A gégecső megy le szépen az oszlopban a szokásos lenti csatlakozáshoz. Fent pedig csak bele kell dugni egy műanyag kanyarba. Asszem 55-ös a cső.
Lent nagyon szopás ráhúzni a csöcsre, belül le kell szedni a kárpitot és ott van egy négyszögletes nyílás amin benyúlva lehet igazgatni. A fémdobozt érdemes kinyitni, kipucolni és az ott lévő frisslevegő bevezetést télire leragasztani, mert a sokéves szivacsok a záróliffentyűkön már biztos, hogy nem tömítenek és süvít be a fagyos levegó télen. Képet csinálhattál volna az új gépről, honnan jött?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #49482 Dátum: 2010 Október 15, 19:34:52 »

Mai szmb: Sikerült egy buflákorrút ciripelésre bírni. Grin Grin
Levettük a hurkatöltő kipufogóvéget, és 2 db használt, kiégett furulyát szereltünk fel.
Már alapjáraton is olyan szép hangja lett, hogy öröm volt hallgatni.
Az ujdonsült gyáli bogaras barátomnak még bányásztunk 1-2 alkatrészt. Azokat már majd ő szereli fel.
A csomagtérben a fűtésösszekötőket kell majd a jövő héten összeállítani, mert előre nem igazán jön még meleg levegő.
De pozitívum, hogy megmutattam, hogy hol kell bekapcsolni, és be is kapcsoltam a múltkori találkozásunkkor a fűtést.
Mikor megérkezett, mesélte, hogy lábnál egyik, oldalon már most is frankón jön a meleg.
Vannak folytonossági hiányosságok a fűtésdobtól a másik oldalon, de adtam rendes fémgégét neki, amivel pótolhatja a hiányzó dolgokat.
A múltkor megajándékoztam az eladhatatlan bordó ajtókárpitommal,amit csak felcsavarozott mára, és amihez mostanra összeszedtem neki a kárpitbolhákat.
Nem vette meg senki, de az ő bogarához nagyon passzol. Igaz, hogy a többi kárpit fekete, de ez kit érdekel. Minket nem.
Örülök, hogy segíthettem.
Tök jó, hogy boldogan távozott. Lehet Vilit majd megkérdezem a csomagtérben a csövek elhelyezkedéséről, mert ilyet még nem láttam bogárban ami ebben a bubiszélvédősben volt. Egy fémdoboz van a bal oldalon.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49481 Dátum: 2010 Október 15, 19:12:31 »

lehet gumid üt és az bassza át agörgöket

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49480 Dátum: 2010 Október 15, 19:00:38 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #49479 Dátum: 2010 Október 15, 18:56:39 »

Mai szmb, sok tanulsággal.
Reggel elrohantam fékdobokért, mert eszembe jutott, hogy a Bélánál van olyan, ami nekem kell. Délután levettem az enyémet, gyönyörűnek tűnik. Mindegy, felraktam a másikat. Rángatom a fékdobot, hogy mennyire húzzam meg az anyát, amikor azt veszem észre, hogy a 3 éve (és azóta 1500km-ert ment) átvizsgált autón a kormány összekötő lötyög. Na, akkor kézzel is megrángattam, mindkét gömbfej kuka volt. Felhívtam a Sünit, ajánlott egy szakit Martonvásáron, aki rögvest fogadott. Kibontottuk a gömbfejet, a belseje teljesen üres volt (illetve ilyen zselés szutyok lett a műanyag belsejéből, ami összekeveredett a zsírral). Szépen megcsinálta a fickó (mindenkinek tudom ajánlani, nagyon jó fej, mindent elmagyaráz és korrekt áron dolgozik), holnap visszarakom. Hétfőn elviszem hozzá megnézetni a levett dobot, hogy tényleg üt-e, illetve elviszem megint fékpadra a kocsit.
A futóműves is és a Józsi is azt mondta, hogy emiatt tuti nem mutathatja azt a gép, hogy ráz a dob. Kicsit tamáskodom, mert a dob újnak tűnik és nem hinném, hogy rossz lenne. Meglátjuk.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49478 Dátum: 2010 Október 15, 18:51:56 »

Sajnos nem tudok ilyet, beviszem a céghez hétfőn, aztán ha nem tudjuk megmérni, leszaladok martonvásárra.

ha van valahol a környékeden egy műhely ahol van esztergagép és egy állványos mérőóra akkor 2mp alatt kiderül,hogy mi van a dobbal
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49477 Dátum: 2010 Október 15, 18:50:47 »

Mai szmb, sok tanulsággal.
Reggel elrohantam fékdobokért, mert eszembe jutott, hogy a Bélánál van olyan, ami nekem kell. Délután levettem az enyémet, gyönyörűnek tűnik. Mindegy, felraktam a másikat. Rángatom a fékdobot, hogy mennyire húzzam meg az anyát, amikor azt veszem észre, hogy a 3 éve (és azóta 1500km-ert ment) átvizsgált autón a kormány összekötő lötyög. Na, akkor kézzel is megrángattam, mindkét gömbfej kuka volt. Felhívtam a Sünit, ajánlott egy szakit Martonvásáron, aki rögvest fogadott. Kibontottuk a gömbfejet, a belseje teljesen üres volt (illetve ilyen zselés szutyok lett a műanyag belsejéből, ami összekeveredett a zsírral). Szépen megcsinálta a fickó (mindenkinek tudom ajánlani, nagyon jó fej, mindent elmagyaráz és korrekt áron dolgozik), holnap visszarakom. Hétfőn elviszem hozzá megnézetni a levett dobot, hogy tényleg üt-e, illetve elviszem megint fékpadra a kocsit.
A futóműves is és a Józsi is azt mondta, hogy emiatt tuti nem mutathatja azt a gép, hogy ráz a dob. Kicsit tamáskodom, mert a dob újnak tűnik és nem hinném, hogy rossz lenne. Meglátjuk.
ha van valahol a környékeden egy műhely ahol van esztergagép és egy állványos mérőóra akkor 2mp alatt kiderül,hogy mi van a dobbal

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49476 Dátum: 2010 Október 15, 18:43:38 »

Mai szmb, sok tanulsággal.
Reggel elrohantam fékdobokért, mert eszembe jutott, hogy a Bélánál van olyan, ami nekem kell. Délután levettem az enyémet, gyönyörűnek tűnik. Mindegy, felraktam a másikat. Rángatom a fékdobot, hogy mennyire húzzam meg az anyát, amikor azt veszem észre, hogy a 3 éve (és azóta 1500km-ert ment) átvizsgált autón a kormány összekötő lötyög. Na, akkor kézzel is megrángattam, mindkét gömbfej kuka volt. Felhívtam a Sünit, ajánlott egy szakit Martonvásáron, aki rögvest fogadott. Kibontottuk a gömbfejet, a belseje teljesen üres volt (illetve ilyen zselés szutyok lett a műanyag belsejéből, ami összekeveredett a zsírral). Szépen megcsinálta a fickó (mindenkinek tudom ajánlani, nagyon jó fej, mindent elmagyaráz és korrekt áron dolgozik), holnap visszarakom. Hétfőn elviszem hozzá megnézetni a levett dobot, hogy tényleg üt-e, illetve elviszem megint fékpadra a kocsit.
A futóműves is és a Józsi is azt mondta, hogy emiatt tuti nem mutathatja azt a gép, hogy ráz a dob. Kicsit tamáskodom, mert a dob újnak tűnik és nem hinném, hogy rossz lenne. Meglátjuk.
Oldalak: 1 ... 773 774 775 776 777 [778] 779 780 781 782 783 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.