www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 23:56:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1867 1868 1869 1870 1871 [1872] 1873 1874 1875 1876 1877 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14801809 alkalommal)
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #5771 Dátum: 2006 Augusztus 08, 22:41:21 »

cseppet

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5770 Dátum: 2006 Augusztus 08, 22:25:00 »

sikerült kigubancolnod a tyúkbeleket?

ááá, fákkk..
aszittem öreglányról beszélsz.

pirit már régen láttam, kedves gazdája, mintha hanyagolná a gépet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5769 Dátum: 2006 Augusztus 08, 22:23:55 »

Na meg kicseréltük Piriben az index relét, most szépen villog megint.

sikerült kigubancolnod a tyúkbeleket?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5768 Dátum: 2006 Augusztus 08, 21:39:04 »

ma lekerült  a motor és a váltó az alvázról....
Ettől azért már elörébb tartok, hálisten'! Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #5767 Dátum: 2006 Augusztus 08, 20:50:38 »

ma lekerült  a motor és a váltó az alvázról....

Szeretem az ilyen képeket. Kicsit szita az alja. Grin

Petyó
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5766 Dátum: 2006 Augusztus 08, 20:21:43 »

Kompletten átfényezteted?


nem,csak a külsejét Cheesy Smiley
persze,kompletten

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5765 Dátum: 2006 Augusztus 08, 20:15:07 »

Ma a typ3 kapott új ablaktörlő lapátokat a régi karok átfényezése után. Na meg kicseréltük Piriben az index relét, most szépen villog megint.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5764 Dátum: 2006 Augusztus 08, 20:10:24 »

Kompletten átfényezteted?

Új fényezés,új belső..
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5763 Dátum: 2006 Augusztus 08, 20:09:27 »

Ez mit takar?


Új fényezés,új belső..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5762 Dátum: 2006 Augusztus 08, 20:08:49 »

Ez mit takar?

Na úgy néz ki,hogy a 7végén a Fiatal úr szét lesz borítva,életében először... Wink
Izgulok Embarrassed
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5761 Dátum: 2006 Augusztus 08, 19:58:43 »

Na úgy néz ki,hogy a 7végén a Fiatal úr szét lesz borítva,életében először... Wink
Izgulok Embarrassed

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #5760 Dátum: 2006 Augusztus 08, 19:55:41 »

ma lekerült  a motor és a váltó az alvázról....

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5759 Dátum: 2006 Augusztus 08, 18:36:09 »

első fékpofacsere mekkora szopás? mondjuk jopival csináljuk majd, de hogymire készüljek ? Smiley

nem szopás, egyszerű, mint a fagolyó.
jopi meg látott is már ilyet...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #5758 Dátum: 2006 Augusztus 08, 18:35:45 »

Hat bezony ez rendszeressen igy van. Megpedig mert a tankpisztoly belelog  a tartalyba. Ha egy ket centivel kijebb huzod, akkor kattanasig mar belefog menni a 42 liter. Viszont nem biztos hogy erdemes teletankolni, hisz a szellozon nehogy csurdogoaljon a benzin a tul magas szint miatt...

Udv!
matchbox
« Hozzászólás #5757 Dátum: 2006 Augusztus 08, 18:23:43 »

Keresztkerdes: mennyi benzin fer az 1300-as bogar benzintartalyaba? Benzinkutas tankolas, kattanasig, pisztoly tovig betolva: 36,6 liter.

ES NEM 42 L, MINT A GEPKONYV SZERINT!!

Ma delutan muszaki mentest kertem a munkatarsmatol: nem hittem a szintjelzonek; meg kb. 80-100 km-re eleg e benzin, erre a benzinkuttol 3 km-re kiurult a tartaly.

JA ES BAZI SOKAT KELL MELEG MOTORNAL, KINYOMOTT GAZPEDAL MELLETT INDITOZNI, MIRE HARAP.

Mindig kirohogtem azokat a soforoket, akiket be kell vontatni a benzinkutra - megkaptam, ma rajtam volt a sor.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5756 Dátum: 2006 Augusztus 08, 17:57:48 »

első fékpofacsere mekkora szopás? mondjuk jopival csináljuk majd, de hogymire készüljek ? Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
szeda_1970
« Hozzászólás #5755 Dátum: 2006 Augusztus 08, 10:02:16 »

Hát akkor első körben bár mi is volt a gond benzincső és gyújtáskábelek komplett cseréje.Ha a pipák jók kapsz méterre gyújtáskábelt.Szavatossága 2 év! Én is ezt csinálom.Két évente feltekerem a gyári pipát a sima fekete gagyi kábelre és kész.Így kábé 300-500 forintból kijön minden.Bátrabbak tovább is használhatják nekem két évente így belefér a cseréje.

...
a következő próbálkozásnál láttam meg a sötétben, hogy a trafó alatt egy szikra ugrál inditózáskor. méghozzá a trafó mellett elmenő BENZINCSŐRE  Shocked  Huh  Shocked
aztán a benzincsövet onnan eltartva már majdnem be is indult, csak a gyújtást már eltekertem kicsit, hátha az a gond. a benzincsövön csak egy kis szürke folt látszott, ott a trafó kivezetése magasságában.
mi lehetett ez? a cső külső fala kidörzsölődött, és benne valami fém erősítés van és az vezette el a szikrámat valahova?
a foltot leszigetelve a benzin vezetéket máshova csoportosítva és a gyújtást visszatekerve, egyből pöcc-röff Smiley még jó hogy ezt nem a Berlini út alatt csinálta
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 08, 10:03:49 írta szeda_1970 »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5754 Dátum: 2006 Augusztus 08, 09:55:35 »

...
a következő próbálkozásnál láttam meg a sötétben, hogy a trafó alatt egy szikra ugrál inditózáskor. méghozzá a trafó mellett elmenő BENZINCSŐRE  Shocked  Huh  Shocked
aztán a benzincsövet onnan eltartva már majdnem be is indult, csak a gyújtást már eltekertem kicsit, hátha az a gond. a benzincsövön csak egy kis szürke folt látszott, ott a trafó kivezetése magasságában.
mi lehetett ez? a cső külső fala kidörzsölődött, és benne valami fém erősítés van és az vezette el a szikrámat valahova?
a foltot leszigetelve a benzin vezetéket máshova csoportosítva és a gyújtást visszatekerve, egyből pöcc-röff Smiley még jó hogy ezt nem a Berlini út alatt csinálta
na én sürgősen cserélném azt a trafót, a benzin meg a szikra jó kis kombináció egy tűzhöz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #5753 Dátum: 2006 Augusztus 08, 09:55:31 »

Nem nézted me g a megszakítót??? Az is hasonló hibajelenséget tud produkálni... lehet, hogy csak beégett.. Le kkell vékony reszelővekl szedni az érintkezőről, a kis "hegyet", aztán mehet, de akkor érdemes megnézetni, vagy cserélni a kondenzátort is....
Szerintem...
Én már jártam így, Öcsisajttal....
megszakítóból Berlin elött kapott egy újat, mert az előzőn már csúnya kráter volt. és a kondenzátort is akkor cseréltem
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #5752 Dátum: 2006 Augusztus 08, 09:54:46 »

biztos van benne benzin? esetleg eltömődhetett. vigyél egy kannát és arra tedd az AC elejét. vagy legalább a benzinszűrőben nézd, hogy halad e a nyál. esetleg húzd le a karbiról és úgy inditózz, akkoris szívnia kell és akkor nyomja ki a szabadba. gyertyáknál is végignézted, hogy van e szikra mindenhol? elosztófedelet leszedted? hirtelen ennyi ugrott be
nekem is ez lett volna még az utolsó ötletem, hogy ugyan a benzinszűrőben áll a benya, de vajon halad-e..
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #5751 Dátum: 2006 Augusztus 08, 09:52:44 »

...
a következő próbálkozásnál láttam meg a sötétben, hogy a trafó alatt egy szikra ugrál inditózáskor. méghozzá a trafó mellett elmenő BENZINCSŐRE  Shocked  Huh  Shocked
aztán a benzincsövet onnan eltartva már majdnem be is indult, csak a gyújtást már eltekertem kicsit, hátha az a gond. a benzincsövön csak egy kis szürke folt látszott, ott a trafó kivezetése magasságában.
mi lehetett ez? a cső külső fala kidörzsölődött, és benne valami fém erősítés van és az vezette el a szikrámat valahova?
a foltot leszigetelve a benzin vezetéket máshova csoportosítva és a gyújtást visszatekerve, egyből pöcc-röff Smiley még jó hogy ezt nem a Berlini út alatt csinálta
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #5750 Dátum: 2006 Augusztus 08, 09:46:20 »

Tegnap este moziba indultam, és az egyik kis utcában a bogi egyszercsak megállt. Sad mintha kifogyott volna a benzin.
önindító forgatta szépen, de semmi. benzin van benne, gyújtást 2 hete állítottam -igaz azóta mentem majd 2000 km-t Berlinbe- az egyik oldalon a szelepfedél környékén és az AC pumpa alatt is elég olajos lett szegény, de olaj van benne elég. még az olajhőmérséklet sem volt magas, mert csak 2 km-t jöttem otthonról. egyedül voltam, így nem tudtam egyszerre indítózni meg hátul nézni/hallgatózni mi nem stimmel. gondoltam mozi után hátha menni fog, meg már biztos jól meg is szívta megát a sok próbálkozástól.
Mikor barátnőmmel visszaértünk, hibajelenség ugyanaz. aztán mikor ő indítózott, hallottam valami furcsak pattogást vagy kattogást, ami a trafóról az áramot, vagy a kondenzátort lehúzva szűnt csak meg. azt hittem a kék trafó mondta fel a szolgálatot, de pont nemrég olvastam, hogy az nagyon ritkán döglik csak be. aztán a trafóból a gyújtáselosztóba menő kábelt ha egy testhez közelítettem, a szikrák szépen urgáltak át, tehát mégis jó volt a trafó.
Itt már arra gondoltam, hogy ott hagyom, holnap hazahúzzuk, és majd valaki megfejti, mi lehet, mert ez nekem magas..

Ötletek vannak mi lehetett a gond?
bár szerintem nem nem lehet rájönni így leírásból.


Nem nézted me g a megszakítót??? Az is hasonló hibajelenséget tud produkálni... lehet, hogy csak beégett.. Le kkell vékony reszelővekl szedni az érintkezőről, a kis "hegyet", aztán mehet, de akkor érdemes megnézetni, vagy cserélni a kondenzátort is....
Szerintem...
Én már jártam így, Öcsisajttal....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5749 Dátum: 2006 Augusztus 08, 09:46:04 »

Tegnap este moziba indultam, és az egyik kis utcában a bogi egyszercsak megállt. Sad mintha kifogyott volna a benzin.
önindító forgatta szépen, de semmi. benzin van benne, gyújtást 2 hete állítottam -igaz azóta mentem majd 2000 km-t Berlinbe- az egyik oldalon a szelepfedél környékén és az AC pumpa alatt is elég olajos lett szegény, de olaj van benne elég. még az olajhőmérséklet sem volt magas, mert csak 2 km-t jöttem otthonról. egyedül voltam, így nem tudtam egyszerre indítózni meg hátul nézni/hallgatózni mi nem stimmel. gondoltam mozi után hátha menni fog, meg már biztos jól meg is szívta megát a sok próbálkozástól.
Mikor barátnőmmel visszaértünk, hibajelenség ugyanaz. aztán mikor ő indítózott, hallottam valami furcsak pattogást vagy kattogást, ami a trafóról az áramot, vagy a kondenzátort lehúzva szűnt csak meg. azt hittem a kék trafó mondta fel a szolgálatot, de pont nemrég olvastam, hogy az nagyon ritkán döglik csak be. aztán a trafóból a gyújtáselosztóba menő kábelt ha egy testhez közelítettem, a szikrák szépen urgáltak át, tehát mégis jó volt a trafó.
Itt már arra gondoltam, hogy ott hagyom, holnap hazahúzzuk, és majd valaki megfejti, mi lehet, mert ez nekem magas..

Ötletek vannak mi lehetett a gond?
bár szerintem nem nem lehet rájönni így leírásból.

biztos van benne benzin? esetleg eltömődhetett. vigyél egy kannát és arra tedd az AC elejét. vagy legalább a benzinszűrőben nézd, hogy halad e a nyál. esetleg húzd le a karbiról és úgy inditózz, akkoris szívnia kell és akkor nyomja ki a szabadba. gyertyáknál is végignézted, hogy van e szikra mindenhol? elosztófedelet leszedted? hirtelen ennyi ugrott be

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Holló
« Hozzászólás #5748 Dátum: 2006 Augusztus 08, 09:45:18 »

szerintem egyszer nekem is volt ilyenem és a gy.kábeleket kellet lecserélnem és már futott is.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #5747 Dátum: 2006 Augusztus 08, 09:42:44 »

Tegnap este moziba indultam, és az egyik kis utcában a bogi egyszercsak megállt. Sad mintha kifogyott volna a benzin.
önindító forgatta szépen, de semmi. benzin van benne, gyújtást 2 hete állítottam -igaz azóta mentem majd 2000 km-t Berlinbe- az egyik oldalon a szelepfedél környékén és az AC pumpa alatt is elég olajos lett szegény, de olaj van benne elég. még az olajhőmérséklet sem volt magas, mert csak 2 km-t jöttem otthonról. egyedül voltam, így nem tudtam egyszerre indítózni meg hátul nézni/hallgatózni mi nem stimmel. gondoltam mozi után hátha menni fog, meg már biztos jól meg is szívta megát a sok próbálkozástól.
Mikor barátnőmmel visszaértünk, hibajelenség ugyanaz. aztán mikor ő indítózott, hallottam valami furcsak pattogást vagy kattogást, ami a trafóról az áramot, vagy a kondenzátort lehúzva szűnt csak meg. azt hittem a kék trafó mondta fel a szolgálatot, de pont nemrég olvastam, hogy az nagyon ritkán döglik csak be. aztán a trafóból a gyújtáselosztóba menő kábelt ha egy testhez közelítettem, a szikrák szépen urgáltak át, tehát mégis jó volt a trafó.
Itt már arra gondoltam, hogy ott hagyom, holnap hazahúzzuk, és majd valaki megfejti, mi lehet, mert ez nekem magas..

Ötletek vannak mi lehetett a gond?
bár szerintem nem nem lehet rájönni így leírásból.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #5746 Dátum: 2006 Augusztus 08, 09:21:50 »

A trisóval azért vigyázni kell, a lúgok oldják az alumíniumot.

Ja, de ekőbb még kell rá karbicsek. Különben fényes volt, de hát sok idő az sok idő... Karbi kiázott trisóban, érdekes világos színe lett, nem is gondoltam volna....
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5745 Dátum: 2006 Augusztus 07, 22:25:26 »

marmint a gerendazat legyen  hasznalhato.s kb mennyibe lehet egy komplett gerendazat?

passz, de ha megtudod, nekem is szólj. de szerintem a bontott sem lehet annyira nyerő..

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5744 Dátum: 2006 Augusztus 07, 22:15:43 »

akkor megint nem értem. ha az már úgyis hulla, minek maradjon menthető? alkatrészboltokban próbáltad már? Wink
marmint a gerendazat legyen  hasznalhato.s kb mennyibe lehet egy komplett gerendazat?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5743 Dátum: 2006 Augusztus 07, 22:11:30 »

van egy buszom ami mar a kasztnisnal  van  s annak nagyon gaz a gerendazata.s ami busz otthon van a donor annak jo az alja de mar az elozo tulaj szetvagta belul meg kivul.de akkor olyan segitseg is erdekelne hogy hol s kb mennyiert lehet gerendazatot venni?
akkor megint nem értem. ha az már úgyis hulla, minek maradjon menthető? alkatrészboltokban próbáltad már? Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5742 Dátum: 2006 Augusztus 07, 22:02:53 »

megnyugtatlak, nem lesz az. de gerendákatz még mindig nemértem miért nem veszel. ha meg a másik, a donor olyan, hogy menteni akarod, minek szétszedni? oda nem fogsz új gerendákat venni, szal akár miszlikbe is vághatod
van egy buszom ami mar a kasztnisnal  van  s annak nagyon gaz a gerendazata.s ami busz otthon van a donor annak jo az alja de mar az elozo tulaj szetvagta belul meg kivul.de akkor olyan segitseg is erdekelne hogy hol s kb mennyiert lehet gerendazatot venni?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5741 Dátum: 2006 Augusztus 07, 22:02:02 »

a buszt amit szet akarok szedni annak az alvaza vagyis a gerendazata eleg jo.s a masik buszomba ki kellene cserelni s azert akarom leszedni hogy le tudjam vinni a lakatoshoz s nem akarom nagyon szetszabni,szoval meg hasznalhato legyen

szerintem holnap feküdj be a busz(ok) alá, és nézz körül ott.

aztán ezt az egészet gondold át mégegyszer.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5740 Dátum: 2006 Augusztus 07, 21:55:58 »

a buszt amit szet akarok szedni annak az alvaza vagyis a gerendazata eleg jo.s a masik buszomba ki kellene cserelni s azert akarom leszedni hogy le tudjam vinni a lakatoshoz s nem akarom nagyon szetszabni,szoval meg hasznalhato legyen
megnyugtatlak, nem lesz az. de gerendákatz még mindig nemértem miért nem veszel. ha meg a másik, a donor olyan, hogy menteni akarod, minek szétszedni? oda nem fogsz új gerendákat venni, szal akár miszlikbe is vághatod

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5739 Dátum: 2006 Augusztus 07, 21:44:53 »

a buszt amit szet akarok szedni annak az alvaza vagyis a gerendazata eleg jo.s a masik buszomba ki kellene cserelni s azert akarom leszedni hogy le tudjam vinni a lakatoshoz s nem akarom nagyon szetszabni,szoval meg hasznalhato legyen
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5738 Dátum: 2006 Augusztus 07, 21:40:55 »

ki tud valami jo otletet hogy lehet a busz kasztnit levenni az alvazrol?egyszeruen?


sehogy.

kettévágni persze akárhol lehet, akár függőlegesen, hosszában is...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5737 Dátum: 2006 Augusztus 07, 21:40:06 »

ezt szeretnem csak nem tudom hol kezdjem
most mi van? ha bontasz, akkor tökmindegy hol vágod szét. ha javítsza, a kasztni nem levehető az alvázról

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5736 Dátum: 2006 Augusztus 07, 21:30:10 »

lefelexeled az alvázról
ezt szeretnem csak nem tudom hol kezdjem
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5735 Dátum: 2006 Augusztus 07, 21:27:15 »

hat holnap megakarnam csinalni csak nem tudom hol kezfjek hozza
lefelexeled az alvázról

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5734 Dátum: 2006 Augusztus 07, 21:21:20 »

kérdezd meg pityubácsit:)
szerintem segít is
hat holnap megakarnam csinalni csak nem tudom hol kezfjek hozza
Holló
« Hozzászólás #5733 Dátum: 2006 Augusztus 07, 21:16:38 »

ki tud valami jo otletet hogy lehet a busz kasztnit levenni az alvazrol?egyszeruen?


kérdezd meg pityubácsit:)
szerintem segít is
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5732 Dátum: 2006 Augusztus 07, 21:15:05 »

ki tud valami jo otletet hogy lehet a busz kasztnit levenni az alvazrol?egyszeruen?
Oldalak: 1 ... 1867 1868 1869 1870 1871 [1872] 1873 1874 1875 1876 1877 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.