www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 16:19:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1860 1861 1862 1863 1864 [1865] 1866 1867 1868 1869 1870 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14795254 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6051 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:38:51 »

Na sikeres volt a mai nap,a szar 10 éves mexikóiban egy alváz vagy sárvédő csavar sem volt berohadva,a kasztni lent van az alvázról,és lesz 1-2 cuccom eladó,amiről majd tolok képeket árakkal (pl gyári hibátlan tetőkárpit,fekete gyári szinteres díszlécek,műanyag nagyo szép műszerfalboritás vw 1300ra..)


Motorral mi a terved?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6050 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:37:36 »

Na sikeres volt a mai nap,a szar 10 éves mexikóiban egy alváz vagy sárvédő csavar sem volt berohadva,a kasztni lent van az alvázról,és lesz 1-2 cuccom eladó,amiről majd tolok képeket árakkal (pl gyári hibátlan tetőkárpit,fekete gyári szinteres díszlécek,műanyag nagyo szép műszerfalboritás vw 1300ra..)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6049 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:37:05 »

ja meg a jövö évi terv a hátsó tárcs fék szett
na lépek Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6048 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:36:15 »

és csak egy tartso 140et szertnék kocsizni ami nem hullik szét!
na meg azért gyorsulgatni kulturáltan! Grin Evil

Én is!  Kell 100 lóerő meg egy hosszú váltó...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6047 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:35:16 »

és csak egy tartso 140et szertnék kocsizni ami nem hullik szét!
na meg azért gyorsulgatni kulturáltan! Grin Evil
ja, csak nagy motorhoz nagy fék, erős kasztni, stb. én megelégednék egy patent 1.2es motorral, új fékdobbal, stb. bár lehet, hogy a kettő árban nincs is olyan messze Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6046 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:35:06 »

na lépek moziba!
jo esti rejszolgatást! Grin Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6045 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:34:19 »

Van két álmom, az egyik ez:

http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1230


a másik meg ezek:

http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=152


Ezek olyan szépek, hogy ha akkora paraszt lennék mint Pityubácsi  Grin azt mondanám erre rejszolok esténként... Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6044 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:34:12 »

hát, nektek egy brutál blokk a cél, nekem meg egy fasza állapotú 1.2(azért ez, mert ez van). nekem teljesen elég ez, a mostani állapotában is simán lekocogok pécsre 100as tempóval, ha száguldozhatnékom van, felülök a motorra
és csak egy tartso 140et szertnék kocsizni ami nem hullik szét!
na meg azért gyorsulgatni kulturáltan! Grin Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6043 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:32:09 »

hát, nektek egy brutál blokk a cél, nekem meg egy fasza állapotú 1.2(azért ez, mert ez van). nekem teljesen elég ez, a mostani állapotában is simán lekocogok pécsre 100as tempóval, ha száguldozhatnékom van, felülök a motorra

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6042 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:31:30 »

Össze lehetne tenni olcsóbban is, de a nagy motor szétüti az AS41/21-es blokkot is. Teghát kell egy CB Super Case vagy egy alu blokk. Ez az alap, ez már egy vagyon. Aztán jó főtengely is kell, mert azért itt már van löket meg erő is.

Vagy olcsó(bb) és bármikor befoshat, vagy drága, de megbízható.
ez az!pénz és pénz!
rendeltem uj csvarokat anyákata himbába Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6041 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:29:19 »

én is ilyenen gondolkodtamí!de hát tényleg iszonyat lové
de a mostani azért egy haldos de teljesen megbizható motor lesz(remélem)

Össze lehetne tenni olcsóbban is, de a nagy motor szétüti az AS41/21-es blokkot is. Teghát kell egy CB Super Case vagy egy alu blokk. Ez az alap, ez már egy vagyon. Aztán jó főtengely is kell, mert azért itt már van löket meg erő is.

Vagy olcsó(bb) és bármikor befoshat, vagy drága, de megbízható.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6040 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:26:47 »


Tegnap este számolgattam, egy olyan motor, amilyet szeretnék a typ3-asba semmiképpen nincs egymillió alatt.
1.000.000 Ft, baszdmeg, kurvanagy pénz! Remélem lesz kitartásom (nem jön közbe semmi különös) és 2-3 év alatt összeácsolom. Az a jó, hogy van "részletfizetés", először megveszem a blokkot, majd a főtengelyt, stb.

Ez egy majdnem teljesen kompromisszum mentes, kb 2100-as typ1-es blokk lenne. Egyelőre álom.
én is ilyenen gondolkodtamí!de hát tényleg iszonyat lové
de a mostani azért egy haldos de teljesen megbizható motor lesz(remélem)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #6039 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:25:07 »

Vakud nincs?  Grin Evil
Nem én csinátam a képet... Cheesy

1969 VW 1300
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6038 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:24:01 »

tudom csak érdekességnek irtam! Grin


Tegnap este számolgattam, egy olyan motor, amilyet szeretnék a typ3-asba semmiképpen nincs egymillió alatt.
1.000.000 Ft, baszdmeg, kurvanagy pénz! Remélem lesz kitartásom (nem jön közbe semmi különös) és 2-3 év alatt összeácsolom. Az a jó, hogy van "részletfizetés", először megveszem a blokkot, majd a főtengelyt, stb.

Ez egy majdnem teljesen kompromisszum mentes, kb 2100-as typ1-es blokk lenne. Egyelőre álom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #6037 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:22:14 »

Kamillával már így állunk:


1969 VW 1300
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6036 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:19:58 »

Nah, mivel fater alszik, ezér' felteszem én a képet a motorrol:
<beszúrt kép törölve>
Haladunk vele. Látványmotrot akar.

Vakud nincs?  Grin Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6035 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:19:26 »


Jaaaa, kérem, a tuningnál a határ a csillagos ég! Egy normális főtengely 1000 Euro! Egy normális hengerfej-pár 600 Euronál indul.
tudom csak érdekességnek irtam! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6034 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:18:31 »

nekem a csak a két "tuning"hengerfejem kb 80e lesz!  Roll Eyes


Jaaaa, kérem, a tuningnál a határ a csillagos ég! Egy normális főtengely 1000 Euro! Egy normális hengerfej-pár 600 Euronál indul.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6033 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:18:23 »

A legkeményebb az lenne, hogy látsz egy főtengely csapot és nem tudod, hogy az jó, vagy már nem jó. Meg összerakod és nem veszed észre, hogyha kicsit szorul, mert nem tudod, hogy milyennek kellene lenni.
Sok kis apróság van, ami tapasztalatot igényel. Ez nem egy bonyolult motor, de bizonyos dolgokra figyelni kell.
na ez az, nekem meg egy dobásom van és ha már szét van szedve, rendesen legyen összerakva. akkor tavaszra beütemezek egy felújítást asszem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6032 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:17:36 »

A legkeményebb az lenne, hogy látsz egy főtengely csapot és nem tudod, hogy az jó, vagy már nem jó. Meg összerakod és nem veszed észre, hogyha kicsit szorul, mert nem tudod, hogy milyennek kellene lenni.
Sok kis apróság van, ami tapasztalatot igényel. Ez nem egy bonyolult motor, de bizonyos dolgokra figyelni kell.
Igy van Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #6031 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:17:03 »

Nah, mivel fater alszik, ezér' felteszem én a képet a motorrol:

Haladunk vele. Látványmotrot akar.

1969 VW 1300
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6030 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:16:27 »

százötvennel Tongue

hát, hogy ez kiderüljön máris szét kéne szednem(nemhinném, hogy ilyen lenne a helyzet, de bármi lehet). tulképp szét is szedhetném, csak ahogy ismerem magam és megnézem a munka nagyságát kellene legalább egy hét szabi, hogy szétkapjam, megnézze hozzáértő és mindent a helyére téve rakjam össze(ez lenne a legkeményebb, melyik csavar hová való).

A legkeményebb az lenne, hogy látsz egy főtengely csapot és nem tudod, hogy az jó, vagy már nem jó. Meg összerakod és nem veszed észre, hogyha kicsit szorul, mert nem tudod, hogy milyennek kellene lenni.
Sok kis apróság van, ami tapasztalatot igényel. Ez nem egy bonyolult motor, de bizonyos dolgokra figyelni kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6029 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:15:09 »

nekem a csak a két "tuning"hengerfejem kb 80e lesz!  Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6028 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:13:39 »

150-nel, helyesen.  Tongue

Igen, de nagyban függvéye, hogy mit kell csinálni, mit kell cserélni, stb. ha a blokk 3-as túlméreten van akkor pl. az is kell új... stb.
százötvennel Tongue

hát, hogy ez kiderüljön máris szét kéne szednem(nemhinném, hogy ilyen lenne a helyzet, de bármi lehet). tulképp szét is szedhetném, csak ahogy ismerem magam és megnézem a munka nagyságát kellene legalább egy hét szabi, hogy szétkapjam, megnézze hozzáértő és mindent a helyére téve rakjam össze(ez lenne a legkeményebb, melyik csavar hová való).

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6027 Dátum: 2006 Augusztus 12, 20:09:06 »

akkor számolhatok olyan 150el nyugodtan.

150-nel, helyesen.  Tongue

Igen, de nagyban függvénye, hogy mit kell csinálni, mit kell cserélni, stb. ha a blokk 3-as túlméreten van akkor pl. az is kell új... stb.

Ja, és ebben csak a gépmunka munkadíja volt benne, szerelő munkadíjat is számol. De azt nem tudom mennyi. A teljes felújítás 200 körül szokott lenni, úgy hallottam.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 12, 20:10:54 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6026 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:59:27 »


Fúrás munkadíj 15, főtengely köszörülés 10, csapágyak 3000 (hajtórúd) és 13.000 főcsapágyak, vezérműtengely 4000. Henger dugó 40.000, hengerfej felújítás 10-25e ft/db.
Ez szumma olyan kb. 105.000 Ft aztán az apróságok, csavarok, csövek, festékek, tömítések, féktisztító, zsír...az még egy olyan 15e.

Tehát a szerelés munkadíja nélkül 120.000 Ft, de ez nagyon szűken van számolva, nincs karbifelújítás, nincs AC felújítás, nincs szeleptőke és himba vagy himbatengely csere vagy vezérműtengely csere, de nem gagyi csapágyak és tisztességes gépmunka.

akkor számolhatok olyan 150el nyugodtan.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6025 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:58:39 »

pont ma akartam venni ujat a fétisbe az ember basszus azt sem tudta mi van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6024 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:58:12 »


Fúrás munkadíj 15, főtengely köszörülés 10, csapágyak 3000 (hajtórúd) és 13.000 főcsapágyak, vezérműtengely 4000. Henger dugó 40.000, hengerfej felújítás 10-25e ft/db.
Ez szumma olyan kb. 105.000 Ft aztán az apróságok, csavarok, csövek, festékek, tömítések, féktisztító, zsír...az még egy olyan 15e.

Tehát a szerelés munkadíja nélkül 120.000 Ft, de ez nagyon szűken van számolva, nincs karbifelújítás, nincs AC felújítás, nincs szeleptőke és himba vagy himbatengely csere vagy vezérműtengely csere, de nem gagyi csapágyak és tisztességes gépmunka.




Én csak csavarokra 5000 Ft-ot költöttem. Mondjuk nem csiv gagyikat használok és majdnem mindenhol önzáró horganyzottakat. És persze újakat. Nekem ez tetszik, örömömet lelem benne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6023 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:55:51 »

ja arra miért 3lábassal szoktad?
nekm 2félkör alaku volt!

Kétlábassal szoktam, de egy nagy bilinccsel öszefogom, hogy ne csússzanak szét a lábak. Néha kicsit meg is melegítem, de megy anélkül is. Ez egy Kamasa lehúzó, nem gagyi.

És előtte leerőszakolom a csapágyat, hogy legyen hely rendesen beakasztani. Vágóval óvatosan leütöm.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6022 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:52:46 »

ás mennyi lesz a végösszeg kb? ha szabad tudni, mire számítsak, ha nálam is eljön ez a pillanat


Fúrás munkadíj 15, főtengely köszörülés 10, csapágyak 3000 (hajtórúd) és 13.000 főcsapágyak, vezérműtengely 4000. Henger dugó 40.000, hengerfej felújítás 10-25e ft/db.
Ez szumma olyan kb. 105.000 Ft aztán az apróságok, csavarok, csövek, festékek, tömítések, féktisztító, zsír...az még egy olyan 15e.

Tehát a szerelés munkadíja nélkül 120.000 Ft, de ez nagyon szűken van számolva, nincs karbifelújítás, nincs AC felújítás, nincs szeleptőke és himba vagy himbatengely csere vagy vezérműtengely csere, de nem gagyi csapágyak és tisztességes gépmunka.





Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6021 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:47:47 »

Gondolom a főtengely vezérmű fogaskerékről beszélsz. Én azt bent a cégnél a KTM műhelyben szoktam levenni, ott van profi lehúzó. Az enyém itthon is gyenge. Praktiker szerszám rulez!   
 
 Tongue
ja arra miért 3lábassal szoktad?
nekm 2félkör alaku volt!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6020 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:45:52 »

és a lehuzó?
nekem 1000éves volt

Gondolom a főtengely vezérmű fogaskerékről beszélsz. Én azt bent a cégnél a KTM műhelyben szoktam levenni, ott van profi lehúzó. Az enyém itthon is gyenge. Praktiker szerszám rulez!   
 
 Tongue

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6019 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:45:07 »

Régen egy hengerfejestől kértem egy keveset, minimális kell csak. Majd megkérdezem, mert kurvára nem tudom hol lehet venni.  Huh Huh Huh
és a lehuzó?
nekem 1000éves volt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6018 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:43:34 »

üvegport hol vételezel?
ja nekem kinyilott a csapágy lehuzom amivela fötengelyröl szedtem le  csapágyat!szerinted hol érdemes venni és miylet?

Régen egy hengerfejestől kértem egy keveset, minimális kell csak. Majd megkérdezem, mert kurvára nem tudom hol lehet venni.  Huh Huh Huh


Gondolom a főtengely vezérmű fogaskerékről beszélsz. Én azt bent a cégnél a KTM műhelyben szoktam levenni, ott van profi lehúzó. Az enyém itthon is gyenge. Praktiker szerszám rulez!  Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 12, 19:45:12 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6017 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:41:16 »

Itt van egy kis csalás, mert a motor nem typ3asé, hanem egy busz motorja volt valamikor.
Az olajnyomás érzékelő nem a hűtőn van, sőt a hűtőn helye sincs, mert egy bogár hűtő, a nyomáskapcsoló a bogarakban szokott helyen van.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6016 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:40:05 »

Vörös hajú, bögyös Shocked és Kitty!  Grin
azt láttam:D

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #6015 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:38:55 »

ööt hogy hijják Grin

Vörös hajú, bögyös Shocked és Kitty!  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6014 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:38:27 »

Nagyon fontos hogy a ratlook hengerfejet  Grin Grin szépen becsiszoljuk az új hüvelyhez. Az első képen az látszik, hogy előtte milyen volt...ne rémüljünk meg a szelepvezetők jó állapotúak, a szelepülék tökéletes, csak sokat állt. Tehát előtte ilyen volt, a második képen a motorolajjal összekevert 180-as üvegpor, a harmadik képen rá van kenve pár helyen a tömítő felületre a negyedik képen meg a szépen megcsiszont tutira illeszkedő tömítő felület. Nézzétek meg, hogy a henger az illeszkedő rész oldalát is megcsiszolta olyan pontosan van illesztve. Nagyon szép lett.
üvegport hol vételezel?
ja nekem kinyilott a csapágy lehuzom amivela fötengelyröl szedtem le  csapágyat!szerinted hol érdemes venni és miylet?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6013 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:37:18 »

Készül Stonemen motorja. Elég ratlook, mert a lemezek ecsettel vannak festve, van ami fekete, van ami kályhaezüst (ecsettel!) ezért lesz egy patinája a gépnek, de új csavarokkal teszem össze, valamint hát az AS21-es blokk egyes túlméreten van, vonalba van fúrva, +1-es külső túlméretes csapágyak, +025-ös hajtórúd csapágyak, vezérműtengely is csapágyazva, szépen hántolva a csapágyak, hogy a vonalbafúrás miatt nehogy szoros legyen, hajtórudak kigrammolva, ellenőrizve, megperselyezve, vadi új mahle henger/dugó, főtengely 0.2-0.3-ra kihézagolva, úgyhogy a motor nagyon rendben van, csak szarul néz ki.

A dugó tetejét megpolíroztam, dugattyúkiállást pontosan megmértem, de nem avatkoztam be, mert hajszál pontosan 1.9 mm volt, jó a blokk, nincs megnyomorgatva.
ás mennyi lesz a végösszeg kb? ha szabad tudni, mire számítsak, ha nálam is eljön ez a pillanat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6012 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:37:08 »

Igazi ratlook motor, kívülről rat, de belül pontos és szép!

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1860 1861 1862 1863 1864 [1865] 1866 1867 1868 1869 1870 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.