www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 22:04:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 704 705 706 707 708 [709] 710 711 712 713 714 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13022934 alkalommal)
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #52265 Dátum: 2011 Február 22, 20:31:41 »

Naszóval a DIN csatit, a fellelhetetlen 6peckeset megvettem. Túrok majd 3,5-es dzsekket, vagy veszek egy szerelhetőset.
Ellenállásom viszont nincs és a környékünkön sehol sem kapni. Nekem is kellene pár darab másba, de nincs. Na mindegy, majd lesz.
Szóval halad az ügy, lesz itt még rákendról a Blauból.  Grin

 Tenkjú.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52264 Dátum: 2011 Február 22, 19:25:15 »

Jó lett Cheesy
Köszi  Wink

1303LS
« Hozzászólás #52263 Dátum: 2011 Február 22, 19:19:34 »

....."transmitterrel".................túl "evilági"
.....áthallani szeretnék Cheesy
Rendben megcsinálom, de az anyagot én állom.  Cheesy
Szép nem lesz.  Cheesy
Naszóval a DIN csatit, a fellelhetetlen 6peckeset megvettem. Túrok majd 3,5-es dzsekket, vagy veszek egy szerelhetőset.
Ellenállásom viszont nincs és a környékünkön sehol sem kapni. Nekem is kellene pár darab másba, de nincs. Na mindegy, majd lesz.
Szóval halad az ügy, lesz itt még rákendról a Blauból.  Grin
RNIE
« Hozzászólás #52262 Dátum: 2011 Február 22, 19:12:22 »

i9gen
és nagyon nagy titok? Cool
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52261 Dátum: 2011 Február 22, 19:11:54 »

Tényleg fehér lesz?  Shocked
mint a typ3 ugyan az a szinkod csak selyembe


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52260 Dátum: 2011 Február 22, 19:10:39 »

BP-n tud valaki mechanikus indításgátlót berakó bácsit?
i9gen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #52259 Dátum: 2011 Február 22, 19:07:56 »

BP-n tud valaki mechanikus indításgátlót berakó bácsit?
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #52258 Dátum: 2011 Február 22, 19:01:57 »

Ma unatkoztam, és összedobtam egy kombinált forimérőt.
Jó lett Cheesy
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #52257 Dátum: 2011 Február 22, 18:30:16 »

Cheesy

Tényleg fehér lesz?  Shocked
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52256 Dátum: 2011 Február 22, 17:33:08 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #52255 Dátum: 2011 Február 22, 09:56:40 »

Igen könnyen forognak.A persely megy rá nehezen a rúdra.Azért kérdeztem,hogy egyformák e a kis és nagyricnis rudaknak az átmérői
Szerintem az nem gond, mert annak nem is kell forognia a kormánytengelyen vagy oszlopon.
Az fogja a csapágy belső oldalát a műanyagosnál. A másiknál pedig csak a lemezt és a vékonyabb csapágyat kell feltenni.
Tedd fel kormány nélkül ezeket az oszlopra. Ha könnyen forog a külső része a csapágynak, akkor nem lesz baj.
Azért zsírt adj neki mielőtt a kormányt felrakod.
A nagyobbnál egy vezetéket kell forrasztani arra a kiálló fülre. Sajnos az enyém nem ilyen volt, ezért nem tudom azt hova kell dugni.
Úgy kell berakni, hogy a vezeték a bal oldalon megy le. Ha emlékeim nem csalnak.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52254 Dátum: 2011 Február 22, 00:36:21 »

Ja, betyár világ van nálam. Egy hátsó lengéscsillapító elhagyta a burkolatát, morog az egyik csapágy a négy kerék közül, elszakadt a kézifékbowdenem, az önindító baszik menni, és a sportkormányom rudastól cserés.
Mindez egyetlen autón... És mínusz mittoménmennyi fokban, mert minden nap kell szinte.
holnap még veszek cserszegi fűszerest a profiban forralt bornak... Cool
 na igen, a kormány és az önindító sürgős, a többi műszakiig ráér...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52253 Dátum: 2011 Február 22, 00:33:01 »

Igen könnyen forognak.A persely megy rá nehezen a rúdra.Azért kérdeztem,hogy egyformák e a kis és nagyricnis rudaknak az átmérői
nekem ugyanaz. 5 éve cseréltem kormányt/rudat, nem volt gond, vagyis  igen, mert a kormányzár nem működik.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #52252 Dátum: 2011 Február 21, 18:59:44 »

Egyébként Ensz kollégánk mondta melyiket tegyem bele,csak a vezetékek nem tiszták de majd kitalálom.Alábbiakat olvastad?
Olvastam. Még értelmeznem kell amit ESZ-764 (Béla druszám) írt.
Én rajzról szoktam vezetékezni.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52251 Dátum: 2011 Február 21, 18:38:21 »

Egyébként Ensz kollégánk mondta melyiket tegyem bele,csak a vezetékek nem tiszták de majd kitalálom.Alábbiakat olvastad?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52250 Dátum: 2011 Február 21, 18:37:12 »

Kimostad őket?
Igen könnyen forognak.A persely megy rá nehezen a rúdra.Azért kérdeztem,hogy egyformák e a kis és nagyricnis rudaknak az átmérői

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #52249 Dátum: 2011 Február 21, 18:33:09 »

Egy kicsit szorosan megy rá (szinte rá sem megy az jó)
Kimostad őket?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52248 Dátum: 2011 Február 21, 18:30:57 »

ok
ro55 száradás után milyen megmunkálás igényel ?
csiszolás stb...  ??
elviekben drótkefe,mert jobban beleér a redőkbe,de akkor így érdemes többször megcsinálni a maratást,átalakítást,igaz több nap,de előnyös.Egyébként én nitróval átmostam picit aztán kentem is fel.Vagyis én szórtam,mert én égetés drótozás után az egész kasznit így csináltam Jó munkát hozzá Wink

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52247 Dátum: 2011 Február 21, 18:20:04 »

Tudtommal nincs spré változatban.Ecsettel simán fel tudod hordani.Apropó ecset.Csak is festékboltban vegyél ,mert  tescós minőséggel nem lehet szépen dolgozni.Hidegben dermed a festék,de ha szobában tartod mikor megvetted,megfelelő lesz a sürúsége az első réteghez a rozsdás részre, Ro 55 száradása után.Azután higítasz,és mehet telibe.Csak annyira hígítsd,hogy húsos maradjon az állaga,de el tudd oszlatni azért rendesen.Tudod hosszába keresztbe hosszába.Aztán kiterül magától Grin

ok
ro55 száradás után milyen megmunkálás igényel ?
csiszolás stb...  ??

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52246 Dátum: 2011 Február 21, 18:14:52 »

ezt a budaprimert, lehet kapni spré változatban ?
vagy hígítsam fel az első réteg kenésénél és utána ecsettel ? 
Tudtommal nincs spré változatban.Ecsettel simán fel tudod hordani.Apropó ecset.Csak is festékboltban vegyél ,mert  tescós minőséggel nem lehet szépen dolgozni.Hidegben dermed a festék,de ha szobában tartod mikor megvetted,megfelelő lesz a sürúsége az első réteghez a rozsdás részre, Ro 55 száradása után.Azután higítasz,és mehet telibe.Csak annyira hígítsd,hogy húsos maradjon az állaga,de el tudd oszlatni azért rendesen.Tudod hosszába keresztbe hosszába.Aztán kiterül magától Grin

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #52245 Dátum: 2011 Február 21, 18:10:33 »

ezt a budaprimert, lehet kapni spré változatban ?
vagy hígítsam fel az első réteg kenésénél és utána ecsettel ? 
Meg fogsz lepődni, milyen szépen terül és takar ecsettel!

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52244 Dátum: 2011 Február 21, 18:08:41 »

Csapágyból meg a jobb oldalit raknám be a bal oldali hézagolóval, ugyanis annak az a párja.
Azzal is párosította Béla kollégánk ;DKöszi a segítséget.Kicsit melegebb lesz kimerészkedem Grin

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52243 Dátum: 2011 Február 21, 18:07:24 »

Én csak annyit szólok hozzá a festő szakmámból kifolyólag,hogy a Buda primer tökéletes magában. egyszer jó vastagon,de kenhető állapotban a rozsdásabb részre,másodszor telibe a motorteret,de csak is alapos csiszolás portalanítás után.Elé Ro 55 rozsdaátalakító.
A vizeset felejtsd el,mert mire megszáradna,az éjszakában lefagy.

Az én bódém két évet ált telibe alapozás után,és a kétkomponensű anyag ,benzin valamint a véletlenül ráfojt olaj sem bántotta.Viszont volt olyan festés az alvázon,amit ezek mind megkezdtek.

Szóval a rozsdaátalakító feltétlen kell,mert hiába zárod el a levegőből,ha a rozsda bent marad és onnan tör kifelé. Wink
ezt a budaprimert, lehet kapni spré változatban ?
vagy hígítsam fel az első réteg kenésénél és utána ecsettel ? 

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52242 Dátum: 2011 Február 21, 17:54:41 »

Csapágyból meg a jobb oldalit raknám be a bal oldali hézagolóval, ugyanis annak az a párja.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52241 Dátum: 2011 Február 21, 17:53:07 »

ha jól emlékszem van neki külön egy menetes furat a kormányban
Majd megnézem.Még annyit,hogy a kis és nagyricnis kormányrúd között van különbség,vagy egyméret.A csapágy és persely miatt kérdezem.
Ha nincs amit én gondolok,
akkor a képen látható csapágy és persely közül melyiket  tegyem bele?Egy kicsit szorosan megy rá (szinte rá sem megy az jó)

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52240 Dátum: 2011 Február 21, 17:45:58 »

Öhümmm ::)Ez nem tiszta bocs csak nekem nem Grin Azt tudom,hogy a kürtnek a test van megszakítva.Ha a kürtgyűrűt megnyomom,összezár,és szól a duda.Aszt hiszem ez is ok.Barna vezeték ami a rúdból jön ki,az le van testelve a hardynál alul.Az is ok szerintem.A kormányra hova rögzítsem?szemes saruval valamelyik csavarra?
ha jól emlékszem van neki külön egy menetes furat a kormányban

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52239 Dátum: 2011 Február 21, 17:43:21 »

A barna vezeték ami a kormányrúdból jön ki azt a kormányra kell rögzíteni, a sarus vezetéket meg a kűrtgyűrüre, ha a két vezetéket összezárod akkor szólni kell a kűrtnek, felszerelt kormánynál, és bekapcsolt gyújtásnál.
Öhümmm ::)Ez nem tiszta bocs csak nekem nem Grin Azt tudom,hogy a kürtnek a test van megszakítva.Ha a kürtgyűrűt megnyomom,összezár,és szól a duda.Aszt hiszem ez is ok.Barna vezeték ami a rúdból jön ki,az le van testelve a hardynál alul.Az is ok szerintem.A kormányra hova rögzítsem?szemes saruval valamelyik csavarra?

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52238 Dátum: 2011 Február 21, 17:26:30 »

Ezt össze kellene raknom,hogy a duda is működjön,meg ne lógjon a kormányrudam sem.
Kérdés akkor melyik perselyt és csapágyat kell ehhez bele tennem?
2.3. képen lévő vezetékek akkor hova mennek?Mert a csapágyra is megy egyik,de melyik

A barna vezeték ami a kormányrúdból jön ki azt a kormányra kell rögzíteni, a sarus vezetéket meg a kűrtgyűrüre, ha a két vezetéket összezárod akkor szólni kell a kűrtnek, felszerelt kormánynál, és bekapcsolt gyújtásnál.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52237 Dátum: 2011 Február 21, 16:51:56 »

Ezt össze kellene raknom,hogy a duda is működjön,meg ne lógjon a kormányrudam sem.
Kérdés akkor melyik perselyt és csapágyat kell ehhez bele tennem?
2.3. képen lévő vezetékek akkor hova mennek?Mert a csapágyra is megy egyik,de melyik


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 21, 16:54:31 írta bruno »

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52236 Dátum: 2011 Február 21, 15:35:05 »

Az hogyan lehet hogy száraz egy 69-es? Az lengőtengelyes és olajos kell legyen gyárilag. Azaz swing axle.
Igazad van.... Ekkora hülye legyek. Szóval olajos féltengelyes, segédlengőkar nélküli, stabirudas a hátsó tengelyem. Akkor az a swing axle lesz, nem? Swing=lengeni (nejemet megkérdeztem). A másik meg a dupla csuklós féltengely lesz.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52235 Dátum: 2011 Február 21, 14:59:45 »

Gyerekek!
A bogaram száraz féltengelyes, hátsó stabilizátoros, nyilván segéd lengőkar nélküli, 1969-es széria typ1 alváz.
Melyik igaz rá????

-swing axle?
-double articulated axle?


A hátsó gátlónál van ez kérdés, Süni segít nekem lengéscsillapítókat beszerezni, és egyikőnk sem tudja, igazából a kettő közül melyik... Gondolom, a rendeléshez kell...
Pendelachse? Olajos a regi modell ( nemetül )---swing axle =
a masik alul: Doppel-Gelenkachse? Modern, " szaraz "---magyarul Smiley)aza a felepites ami a reegi 911-esekben is van  szarazfeltengelyes  .


hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #52234 Dátum: 2011 Február 21, 14:27:53 »

Gyerekek!
A bogaram száraz féltengelyes, hátsó stabilizátoros, nyilván segéd lengőkar nélküli, 1969-es széria typ1 alváz.
Melyik igaz rá????

-swing axle?
-double articulated axle?


A hátsó gátlónál van ez kérdés, Süni segít nekem lengéscsillapítókat beszerezni, és egyikőnk sem tudja, igazából a kettő közül melyik... Gondolom, a rendeléshez kell...
Az hogyan lehet hogy száraz egy 69-es? Az lengőtengelyes és olajos kell legyen gyárilag. Azaz swing axle.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52233 Dátum: 2011 Február 21, 14:16:16 »

Gyerekek!
A bogaram száraz olajos féltengelyes, hátsó stabilizátoros, segéd lengőkar nélküli, 1969-es széria typ1 alváz.
Melyik igaz rá????

-swing axle?
-double articulated axle?


A hátsó gátlónál van ez kérdés, Süni segít nekem lengéscsillapítókat beszerezni, és egyikőnk sem tudja, igazából a kettő közül melyik... Gondolom, a rendeléshez kell...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 21, 15:35:57 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #52232 Dátum: 2011 Február 21, 13:50:35 »

Köszi!
Így már értem, hogy műkszik!
A szívócsövek pedig össze vannak kötve, még finomítunk a dolgokon, majd csak beáll!
dehogyérted Wink

Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #52231 Dátum: 2011 Február 21, 12:37:29 »

Az így van jól.
Azért van rajta a szívató, mert hideg, nem azért mert rajta az áram.
Mivel rajta van az áram ezért egy kis fűtőszál melegít benne egy bimetált, ami majd idővel szépen visszaveszi a szívatást.
Gondolom a "folyamatosan kap áramot" csak a gyújtás alattit jelenti.

Köszi!
Így már értem, hogy műkszik!
A szívócsövek pedig össze vannak kötve, még finomítunk a dolgokon, majd csak beáll!

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52230 Dátum: 2011 Február 21, 12:27:30 »

A parázsló töltésjelzőre, mert a 65 km alatt szépen elfogy az akksid, még ha töltésed van is...
nem biztos !

Nalam tavaly nyaron hatalmas esös hideg idöben a következö törtent :

Elindultam 400 Km-es tavolsagra Bogarral a Balatonrol
Sarvar magassagaban 50 Km utan tök hirtelen kigyulladt a töltes lampa, es igy jöttem meg 350 Km-t müködö ablaktörlövel,bekapcsolt lampaval !  hatalmas szelben.....amikor a garazs ele ertem, mar nem indult ujra a  motor, es a z ablaktörlöt is az utolso 50 km-en csak idönkent kapcsoltam be . . . .
Kibirta

akksit feltöltöttem, es ujra faszan müködött
Rele volt elajulva .....


hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52229 Dátum: 2011 Február 21, 12:19:47 »

A parázsló töltésjelzőre, mert a 65 km alatt szépen elfogy az akksid, még ha töltésed van is...
Miért?Magyarázat? Undecided

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #52228 Dátum: 2011 Február 21, 11:57:13 »

Lehet tudatlan kérdést teszek fel,de mégis jobban érezném magam ha....

Lassan összeáll a gépem műszakira is,az udvaromba próbaköröket teszek néha,(az utcára nem tudom kivinni)
A motort nem bántottam csak olajat cseréltem a motor és váltóban.folyás nincs!
A kérdésem az lenne:Beindítás járatás után....

-Az olajnyomás lámpa elalszik viszonylag hamar,gondolom akkor az a része jó
-A töltéslámpa parázslik,de töltésem van.Szénkefék jók.(ezt már kielemeztük nem érdekel egyenlőre)
-Főképp a hűtésre lennék kíváncsi,hogyan tudom,hogy nyitnak a lemezkék?

lényeg,hogy le kell vinnem Kanizsára a gépet olyan 65 km-t autóznom kell.Nem akarom,hogy valami gubanc legyen .
Mire figyeljek oda motor terén?

A parázsló töltésjelzőre, mert a 65 km alatt szépen elfogy az akksid, még ha töltésed van is...

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #52227 Dátum: 2011 Február 21, 11:07:38 »

A hétvégén beszereltük a buszba a dupla karbikat, 32-34 pdsit 3/4.
A kérdésem az lenne, hogy az elektromos szívató honnan érzékeli, hogy már le kell állnia. Mert most ugye folyamatosan kap áramot, és így rajta van a szívató.
Lehet, hogy valami hiányzik a karburátorokról, gondolom valami termosztátnak kéne ott lenni.

A két szívócsövet nagyon ajánlott összekötni egy gumicsővel. Sokan kihagyják és inkább ledugózzák a csonkokat, pedig így lehet szép alapjáratot állítani.
1303LS
« Hozzászólás #52226 Dátum: 2011 Február 21, 11:05:59 »

Mert most ugye folyamatosan kap áramot, és így rajta van a szívató.

Az így van jól.
Azért van rajta a szívató, mert hideg, nem azért mert rajta az áram.
Mivel rajta van az áram ezért egy kis fűtőszál melegít benne egy bimetált, ami majd idővel szépen visszaveszi a szívatást.
Gondolom a "folyamatosan kap áramot" csak a gyújtás alattit jelenti.
Oldalak: 1 ... 704 705 706 707 708 [709] 710 711 712 713 714 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.512 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.