www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 23:49:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 703 704 705 706 707 [708] 709 710 711 712 713 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13023865 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #52305 Dátum: 2011 Február 25, 18:30:14 »

Jó lett!

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #52304 Dátum: 2011 Február 25, 17:57:02 »

menő

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52303 Dátum: 2011 Február 25, 17:55:02 »

Mai csomagtartó építés végeredménnye!
http://71garage.blogspot.com/2011/02/bogar-csomagtarto-keszult.html

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52302 Dátum: 2011 Február 25, 15:25:07 »

Hát hogy még elemezzem a dolgot,ránéztem,hogyan is van nálam ez az egész.A dudától a test vezeték,egy toldón keresztül a csomagtérben,belemegy a bajuszkapcsolóba,ami aztán azon a csúszó érintkezőn végződik,
-amihez a kormánykerék hátulján levő réz gyűrű ér hozzá.Tehát ha felteszem a kormánykereket,és összeérnek a dolgok,akkor a középen lévő gomb alatt van egy vezeték.Odáig már feljön a test.Ha ezt a sarus vezetéket összeértetem a kormányrúdból kijövő vezetékkel,(ami a hardinál testelve van,akkor valósul meg a duda testezése.De akkor mi a f@sznak van a csapágyon gyárilag vezeték,amit a perselybe lévő rézlemezkék segítségével a rúdba vezetik a testet. Roll Eyes

Valamint nem látom,hogy hova rögzítsem az egyik vezetéket.Mert a kűrkarimára az oké.De mikor megnyomom a dudát,akkor a karima hozzáér a kormány belsejében lévő rézgyűrűhöz,....A faszom ilyen hidegben nincs kedvem motyózni. Grin

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52301 Dátum: 2011 Február 25, 14:20:04 »

ami az övet illeti eleg hülye megoldasu
En minden bogaramban elörehajtom a hatso ülestamlat (ülest kiveszem persze) igy hatalmas helyem van egeszen hatul az Üvegig. Viszont az öv nem csuszkal mert az hattamla leszoritja. Most kitalaltam, hogy az üles elsö reszenel levö kereszt sinre felrakok egy 10-15 cm magas  fadeszkat, ezzel kisse meg-emelem az ülestamlat, (de ugy hogy meg vizsszintes is maradjon ) ,  es igy az öv valamennyire "könnyebben " csuszik alatta . . . .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52300 Dátum: 2011 Február 25, 11:18:52 »

Laposvas-NASA technika. Kicsit enyhe S törést kell bele tenni, és előrebólintva felcsavarozni, ügyelve, hogy az automatika függőben legyen, mert arra érzékeny.
Igen, valamit valamiért elven működik a dolog: ha automata öved van, kicsit kilóg-belóg (engem speciel nem zavart soha az autó használatában, pedig vitt már szegény 6 mázsa téglát, 4 mázsa cementet az utastérben...), ha azt akarod, hogy ne lógjon ki-be, mondj le arról a luxusról, hogy automata öved van.


A mexikói gyári automata is belóg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #52299 Dátum: 2011 Február 24, 13:54:56 »

Nekem nagyricnis van

Az enyém se ilyen szerintem.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52298 Dátum: 2011 Február 24, 10:40:53 »

Nekem nagyricnis van

Akkor feladom. Tongue Mert az enyém is az. Akkor lehet, hogy a kürt testelését először módosították, aztán tértek át nagyricniről kisricnire. Anno beszélgettük itt ezt jó 5 éve, amikor én cseréltem a gyárit sportkormányra (most meg vissza, és így marad, asszem sokkal jobban ízlik ez...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52297 Dátum: 2011 Február 24, 10:37:59 »

Nekem nagyricnis van


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52296 Dátum: 2011 Február 24, 10:29:20 »

. A sarus vezeték az a kormány alján levő réz csúszógyűrünek a vezetéke azt kell a kormányra dugni vagy rögzíteni ha nincs meg a helye, de meg kellene lennie annak is.
Na ilyen nincs a 69-es bogaramban, a nagyricnis kormánykeréknél. Kisricnisen láttam valami ilyesmit. Igaz, elb&@sztam, amit írtam, az a nagyricnis kormánykerékre áll. Az meg ha jól emlékszem a 71 típusévig van.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52295 Dátum: 2011 Február 24, 10:26:45 »

Van valakinek automata bizti öve a bogarában?egyáltalán milyen?mert én vettem ugyan ,de nem fér oda a helyére.Ha valakinek az van benne,képeljen már nekem
Laposvas-NASA technika. Kicsit enyhe S törést kell bele tenni, és előrebólintva felcsavarozni, ügyelve, hogy az automatika függőben legyen, mert arra érzékeny.
Igen, valamit valamiért elven működik a dolog: ha automata öved van, kicsit kilóg-belóg (engem speciel nem zavart soha az autó használatában, pedig vitt már szegény 6 mázsa téglát, 4 mázsa cementet az utastérben...), ha azt akarod, hogy ne lógjon ki-be, mondj le arról a luxusról, hogy automata öved van.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52294 Dátum: 2011 Február 24, 09:52:33 »

Megkaptam.
Ha a többi nem kell, küld vissza levélben, azt jóvan. Majd iszunk egy sört valamikor. Grin
Mármint te is egyet, meg én is egyet. Grin
oksa 
Nagyon köcce
 Wink

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #52293 Dátum: 2011 Február 24, 09:46:43 »

Megkaptad a privit?Mi legyen a maradék cuccal?visszaküldjem?Küldöm ;)De mond meg mennyi az annyi a műanyag perselyért.
 valami megoldást majd kitalálok az övre.
Megkaptam.
Ha a többi nem kell, küld vissza levélben, azt jóvan. Majd iszunk egy sört valamikor. Grin
Mármint te is egyet, meg én is egyet. Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52292 Dátum: 2011 Február 24, 09:32:07 »

tyű, igazatok lehet.. azt hiszem nálam is volt valami csavart vastag lemez, és azon volt a lyuk meg a pöcök ami miatt fúrni kellett
laposvas 2 lyukkal ellátva.
nem egy nasa technika.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52291 Dátum: 2011 Február 24, 09:25:20 »

Ha találsz ilyen csavart lemezt, akkor olyan nekem is kellene.
Van nekem is automata övem, de emiatt a lemez miatt nem szereltem be.
Lehet körbenézek valami bontóba.
Megkaptad a privit?Mi legyen a maradék cuccal?visszaküldjem?Küldöm ;)De mond meg mennyi az annyi a műanyag perselyért.
 valami megoldást majd kitalálok az övre.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #52290 Dátum: 2011 Február 24, 09:15:09 »

Ha találsz ilyen csavart lemezt, akkor olyan nekem is kellene.
Van nekem is automata övem, de emiatt a lemez miatt nem szereltem be.
Lehet körbenézek valami bontóba.
tyű, igazatok lehet.. azt hiszem nálam is volt valami csavart vastag lemez, és azon volt a lyuk meg a pöcök ami miatt fúrni kellett
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #52289 Dátum: 2011 Február 24, 09:05:27 »

Nekem sajnos nem a bogárhoz való van,hanem átlagos.... Wink
Ákos a tartólemezt Te csináltad hozzá,és felcsavaroztad a gyári helyére,aztán ezzel megemelted az orsó magasságát?Hogy elférjen még éppen az ülés előtt?Képed nincs róla?
Ha találsz ilyen csavart lemezt, akkor olyan nekem is kellene.
Van nekem is automata övem, de emiatt a lemez miatt nem szereltem be.
Lehet körbenézek valami bontóba.

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52288 Dátum: 2011 Február 24, 08:58:43 »

Csak a kéken írtakat nem értem.Bocs de az,hogy a kormányra dugni,nekem nem egyértelmű.Kormánykerékre,rúdra,oszlopra.... Roll Eyes Grin Undecided
Kormánykerékre  Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #52287 Dátum: 2011 Február 24, 08:51:57 »

Nekem sajnos nem a bogárhoz való van,hanem átlagos.... Wink
Ákos a tartólemezt Te csináltad hozzá,és felcsavaroztad a gyári helyére,aztán ezzel megemelted az orsó magasságát?Hogy elférjen még éppen az ülés előtt?Képed nincs róla?
ha az ülés elé rakod és magasabbra, szerintem nehéz lesz beszállni tőle
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52286 Dátum: 2011 Február 24, 08:50:41 »

nekem nem ott van az a öv!
feljebb az oszlopon!van neki egy tartólemez amit fel kell csavarozni rá !
Nekem sajnos nem a bogárhoz való van,hanem átlagos.... Wink
Ákos a tartólemezt Te csináltad hozzá,és felcsavaroztad a gyári helyére,aztán ezzel megemelted az orsó magasságát?Hogy elférjen még éppen az ülés előtt?Képed nincs róla?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #52285 Dátum: 2011 Február 24, 08:42:22 »

Van valakinek automata bizti öve a bogarában?egyáltalán milyen?mert én vettem ugyan ,de nem fér oda a helyére.Ha valakinek az van benne,képeljen már nekem
a bogárba való éppen befér. pont ahol fotózad szerintem, az övön látható lyuk kerül a kárpit fölött látható csavarhoz.
nálam is ez volt a helyzet, csakhogy amit én kaptam automata öv, annak volt az alján hátrafelé egy kiálló pöcök, hogy rögzítse elfordulás ellen az egészet. ennek viszont a 69es bogimban még nem volt helye, így ki kellett fúrnom neki, nálad ez már a kárpit alatt lesz.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52284 Dátum: 2011 Február 24, 08:40:04 »

nekem nem ott van az a öv!
feljebb az oszlopon!van neki egy tartólemez amit fel kell csavarozni rá !
Van valakinek automata bizti öve a bogarában?egyáltalán milyen?mert én vettem ugyan ,de nem fér oda a helyére.Ha valakinek az van benne,képeljen már nekem

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #52283 Dátum: 2011 Február 24, 08:40:04 »

Ez milyen akksi külsőleg? Veteránba való csavaros kupakos régi stílusú cucc érdekelne engem.
Régi stílusú akku.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52282 Dátum: 2011 Február 24, 08:37:01 »

Van valakinek automata bizti öve a bogarában?egyáltalán milyen?mert én vettem ugyan ,de nem fér oda a helyére.Ha valakinek az van benne,képeljen már nekem

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52281 Dátum: 2011 Február 24, 08:35:11 »

Na utánnanéztem mert a mulkori hozzászólásomban pont forditva montam, bocs nem jól emlékeztem.
A barna vezeték ami a rúdból jön ki azt kel a króm kűrtgyűrüre csavarozni és azon ott is van a rögzítőcsavar helye a belinkelt képeden is látszik . A sarus vezeték az a kormány alján levő réz csúszógyűrünek a vezetéke azt kell a kormányra dugni vagy rögzíteni ha nincs meg a helye, de meg kellene lennie annak is.
Csak a kéken írtakat nem értem.Bocs de az,hogy a kormányra dugni,nekem nem egyértelmű.Kormánykerékre,rúdra,oszlopra.... Roll Eyes Grin Undecided

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52280 Dátum: 2011 Február 24, 08:13:45 »

Ezzel egyetértek.Nem lehet,hogy mivel nekem 3 testnek való vezeték van,valamelyik évben a váltás közt módosították a testelés elvét? Roll Eyes
Na utánnanéztem mert a mulkori hozzászólásomban pont forditva montam, bocs nem jól emlékeztem.
A barna vezeték ami a rúdból jön ki azt kel a króm kűrtgyűrüre csavarozni és azon ott is van a rögzítőcsavar helye a belinkelt képeden is látszik . A sarus vezeték az a kormány alján levő réz csúszógyűrünek a vezetéke azt kell a kormányra dugni vagy rögzíteni ha nincs meg a helye, de meg kellene lennie annak is.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52279 Dátum: 2011 Február 24, 07:37:57 »

Szerintem nem, mert a másik kormányoszlopon is ilyen van . Nem hiszem, hogy ketten ugyanúgy kókányolnak.
Ezzel egyetértek.Nem lehet,hogy mivel nekem 3 testnek való vezeték van,valamelyik évben a váltás közt módosították a testelés elvét? Roll Eyes

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #52278 Dátum: 2011 Február 23, 23:04:36 »



Ja, csapágyra vezeték tuti kókányolt.
Szerintem nem, mert a másik kormányoszlopon is ilyen van . Nem hiszem, hogy ketten ugyanúgy kókányolnak.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52277 Dátum: 2011 Február 23, 21:30:45 »

A kérdésem a következő:
kormányrúd közepéből kijön a vezeték,ami a hardynál testelve van.
A  levett kormánykerék hátulján a csúszógyűrűnek van egy vezeték ami csúszósarus.
Valamint az alábbi csapágyon van egy forrasztott vezeték,aminek a vége jelenkleg a levegőbe lóg a műszerfal alatt kibujtatva kormányoszlopon keresztül.Az tiszta,hogy a dudához megszakított test van,amit a kűrtgyürü zár össze (így szólal meg a duda)
Most akkor hogyan kell összerakni Roll Eyes
Nálam a kürtkarikán van a dudagomb alatt egy csatlakozási lehetőség (gyárilag egy csavar fog le egy kengyelt, de ezt én elhagytam, így egy tolósarunak csináltam egy felcsavarozható csatit...), a kormányrúd hardy tárcsájától jövő vezeték közvetlen erre megy rá. Semmi plusz drót. A kürtkarikánál meg műanyag alátétek, rugó, stb... adja a mechanizmust.

Ja, csapágyra vezeték tuti kókányolt.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 23, 21:35:01 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52276 Dátum: 2011 Február 23, 15:59:14 »

A kérdésem a következő:
kormányrúd közepéből kijön a vezeték,ami a hardynál testelve van.
A  levett kormánykerék hátulján a csúszógyűrűnek van egy vezeték ami csúszósarus.
Valamint az alábbi csapágyon van egy forrasztott vezeték,aminek a vége jelenkleg a levegőbe lóg a műszerfal alatt kibujtatva kormányoszlopon keresztül.Az tiszta,hogy a dudához megszakított test van,amit a kűrtgyürü zár össze (így szólal meg a duda)
Most akkor hogyan kell összerakni Roll Eyes

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52275 Dátum: 2011 Február 23, 15:54:35 »

Csapágyból meg a jobb oldalit raknám be a bal oldali hézagolóval, ugyanis annak az a párja.
Na szétszedtem,meg meg is csináltam a kormánycsapágyat.Bal oldali csapágy jobb oldali persellyel.Most tökéletes ;)Ez kellett bele,de a vezeték nem tiszta

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #52274 Dátum: 2011 Február 23, 15:05:34 »

Kinek kell 6 voltos akkumulátor?  Most intézem, hogy savazás nélküli akkukat tudjak beszerezni. 77 amperórás és 10500 forint.
Befektetésnek is jó. Régen vettem 4 darabot, és nem volt egyszerű elintézni akkor sem, mára elfogytak, de akkoriban csak 7000 forintba került darabja. Akit érdekel az jelezze privátban, vagy akár itt is.

Ez milyen akksi külsőleg? Veteránba való csavaros kupakos régi stílusú cucc érdekelne engem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #52273 Dátum: 2011 Február 23, 12:36:34 »

Kinek kell 6 voltos akkumulátor?  Most intézem, hogy savazás nélküli akkukat tudjak beszerezni. 77 amperórás és 10500 forint.
Befektetésnek is jó. Régen vettem 4 darabot, és nem volt egyszerű elintézni akkor sem, mára elfogytak, de akkoriban csak 7000 forintba került darabja. Akit érdekel az jelezze privátban, vagy akár itt is.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52272 Dátum: 2011 Február 23, 12:36:31 »

Xoyoxtól ellesve az utastérben húztam az alagút mellett végig egy rézcsövet,
lattyatok a jo öreg xoyox bacsitol mi mindent lehet tanulni  Cool

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52271 Dátum: 2011 Február 23, 10:07:25 »

Me egy szál gyufa híja volt, hogy fel ne gyújtsam az autómat...
Önindító tegnap beszart, se kép, se hang, ma reggel pöcc-röff indul (valószínűleg bronzkefe cserés lesz), a kormányt kicseréltem. Rakom vissza a tankot, dugom a csövet a helyére, furcsán megmoccant a fémcső a rahmenkopfban. Pakolgatom össze az autót, de rettenetes benzinszag van. A benzincső eltört (42 év), és kb. 5 liter benzinnel gyönyörűen át lett öblítve az alvázalagút.
Xoyoxtól ellesve az utastérben húztam az alagút mellett végig egy rézcsövet, persze tömítés a napoleon nyakhoz, meg a hátsó padlóvégre is. Szépnek nem szép, mert elég sokat hagytam rá, rögzítés még nincs.

részvétem.
ezek a gecik mindig a leghidegebb időben tudnak elbaszódni.
azonban most már nem lesz vele gond.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52270 Dátum: 2011 Február 23, 10:06:46 »

BP-n tud valaki mechanikus indításgátlót berakó bácsit?
az milyen a mechanikus indításgátló?
lelakatolod a gyújtáskapcsolót?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52269 Dátum: 2011 Február 23, 07:54:49 »

Szeva!
Erről az égetés drótozásról mesélnél picit? Ez hőlégfúvózás drótkorongozást jelent? Mennyi ideig tartott ez a teljes kasznin?
Hát én hőlégfúvóval szedtem le az alvázfestéket,de kenődik mikor megolvadt,úgyhogy a spatulát (spaklit) mindig le kellett húznom valamin.Mint a sáros cipő talpát.Drótkoronggal kapcsolatban Spike kollégát kérdezd.Többet tud mesélni.Hogy mennyi idő?Ha aktívan csinálod akár 3-5 nap.Ha minden réteget le akarsz szedni.Attól is függ,hogy mennyi és milyen minőségű a festékréteg.Volt ahol kromofággal tisztítottam.Persze mindezekről többet érdeklődj,mert nem veszélytelen,valamint megoszlanak a vélemények.Ha neki is állsz,a gyári alapozót próbáld meg nem eltávolítani.Ugyanis annál jobbat nem fújsz helyette. Wink

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52268 Dátum: 2011 Február 22, 21:42:53 »

elviekben drótkefe,mert jobban beleér a redőkbe,de akkor így érdemes többször megcsinálni a maratást,átalakítást,igaz több nap,de előnyös.Egyébként én nitróval átmostam picit aztán kentem is fel.Vagyis én szórtam,mert én égetés drótozás után az egész kasznit így csináltam Jó munkát hozzá Wink
Szeva!
Erről az égetés drótozásról mesélnél picit? Ez hőlégfúvózás drótkorongozást jelent? Mennyi ideig tartott ez a teljes kasznin?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52267 Dátum: 2011 Február 22, 21:08:39 »

Me egy szál gyufa híja volt, hogy fel ne gyújtsam az autómat...
Önindító tegnap beszart, se kép, se hang, ma reggel pöcc-röff indul (valószínűleg bronzkefe cserés lesz), a kormányt kicseréltem. Rakom vissza a tankot, dugom a csövet a helyére, furcsán megmoccant a fémcső a rahmenkopfban. Pakolgatom össze az autót, de rettenetes benzinszag van. A benzincső eltört (42 év), és kb. 5 liter benzinnel gyönyörűen át lett öblítve az alvázalagút.
Xoyoxtól ellesve az utastérben húztam az alagút mellett végig egy rézcsövet, persze tömítés a napoleon nyakhoz, meg a hátsó padlóvégre is. Szépnek nem szép, mert elég sokat hagytam rá, rögzítés még nincs.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #52266 Dátum: 2011 Február 22, 20:46:56 »


 Tenkjú.
Én kérek elnézést, mert még nincs kész.
Meg még majd párszor.  Roll Eyes
Oldalak: 1 ... 703 704 705 706 707 [708] 709 710 711 712 713 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.242 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.