www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 00:40:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 655 656 657 658 659 [660] 661 662 663 664 665 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14851963 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54251 Dátum: 2011 Május 22, 21:15:32 »

Ebből bármelyik lehet, más talán nem nagyon. Ha pedig szakember rakta össze a motort, akkor inkább csak AC. 5 perc a csere szakadó esőben (tudom, friss élmény :-))), egy próbát megér. Utána ráérsz még agyalni.

valaki egyszer felvilágosított, hogy az AC-ból kurvára nem tud lefolyni a benzin.
kénytelen vagyok tényként kezelni, mert még nem szedtem szét AC-t :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #54250 Dátum: 2011 Május 22, 18:40:14 »

Ebből bármelyik lehet, más talán nem nagyon. Ha pedig szakember rakta össze a motort, akkor inkább csak AC. 5 perc a csere szakadó esőben (tudom, friss élmény :-))), egy próbát megér. Utána ráérsz még agyalni.
Mindannyian gépjárműszerelői szakképesítéssel rendelkeznek, így bízom benne, hogy tényleg csak az AC. Ki fogom próbálni amint lesz egy jó AC-m!
Köszönöm!  Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54249 Dátum: 2011 Május 22, 18:36:48 »

Ebből bármelyik lehet, más talán nem nagyon. Ha pedig szakember rakta össze a motort, akkor inkább csak AC. 5 perc a csere szakadó esőben (tudom, friss élmény :-))), egy próbát megér. Utána ráérsz még agyalni.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #54248 Dátum: 2011 Május 22, 18:34:14 »

HELP!! Undecided

Szervwusztok!

Segítségetek szeretném kérni! Lenne egy problémám a motorommal kapcsolatban...
Egy teljesen felújított, 523 km-rel rendelkező bejáratós F-es motorom van, melynek az a problémája, hogy az olajba folyamatosan belekerül a benzin!  Undecided  Cseréltem már benne többször olajat, de egyszerűen ugyanúgy belekerül! Így nem is merem használni az autót... Teljesen felhígul az olaj.
Gyanakodunk arra, hogy esetlegesen a tápszivattyúnak a membránja van átszakadva és abból folyhat bele, vagy rosszabbik esetben elfordultak/eltörtek a gyűrűk és úgy kerül a hengerből bele a blokkba az üzemanyag... Undecided
Ezekre gyanakszunk, azt szeretném megkérni, hogy segítsetek mitől lehet ez a probléma.

Válaszotok előre is köszönöm!

Üdvw
Bendzsi
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54247 Dátum: 2011 Május 22, 10:33:24 »

A 1303-ason a kormányoszlop tengelyirányú játékát mi fogja meg, vagy hogyan van az megtámasztva?

Ahogy mozgatom a kormányt jobbra-balra a kormányoszlop 2-3 mm-t mozog tengelyirányban...és ez kormányholtjátékot is okoz.


kormánykapcsoló ötvénynél lévő csapágy,vagy ott van 2 távtartó esetleg az.......
vagy még van 2 variáciom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #54246 Dátum: 2011 Május 21, 19:44:33 »

A 1303-ason a kormányoszlop tengelyirányú játékát mi fogja meg, vagy hogyan van az megtámasztva?

Ahogy mozgatom a kormányt jobbra-balra a kormányoszlop 2-3 mm-t mozog tengelyirányban...és ez kormányholtjátékot is okoz.



Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54245 Dátum: 2011 Május 21, 19:38:32 »

A 1303-ason a kormányoszlop tengelyirányú játékát mi fogja meg, vagy hogyan van az megtámasztva?

Ahogy mozgatom a kormányt jobbra-balra a kormányoszlop 2-3 mm-t mozog tengelyirányban...és ez kormányholtjátékot is okoz.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #54244 Dátum: 2011 Május 21, 07:33:17 »

Csak óvatosan!
Laknak ott bogarasok, schiroccosok is! Grin Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #54243 Dátum: 2011 Május 21, 00:29:47 »

Holnap de megyek Szigetszentmiklósra veteránbörzére oszt ha lesz kedvem du-án rádnézek.
Na ez is kimarad.  Roll Eyes
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #54242 Dátum: 2011 Május 20, 23:33:54 »

Gitteltem sokat a kocsin, és holnap délután csinálom ismét. Jó lenne először nálatok Gyálon ritkitani a lakosságot, és ha marad töltényed, akkor jöhetsz felénk is. Grin
Csak óvatosan!
Laknak ott bogarasok, schiroccosok is! Grin Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54241 Dátum: 2011 Május 20, 22:46:48 »

Holnap de megyek Szigetszentmiklósra veteránbörzére oszt ha lesz kedvem du-án rádnézek.
Holnap 14 óra után vagyok ott.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #54240 Dátum: 2011 Május 20, 22:44:18 »

Gitteltem sokat a kocsin, és holnap délután csinálom ismét. Jó lenne először nálatok Gyálon ritkitani a lakosságot, és ha marad töltényed, akkor jöhetsz felénk is. Grin
Holnap de megyek Szigetszentmiklósra veteránbörzére oszt ha lesz kedvem du-án rádnézek.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54239 Dátum: 2011 Május 20, 22:41:29 »

Egy szavadba kerül és szétlövetem a várost Grin
Gitteltem sokat a kocsin, és holnap délután csinálom ismét. Jó lenne először nálatok Gyálon ritkitani a lakosságot, és ha marad töltényed, akkor jöhetsz felénk is. Grin
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #54238 Dátum: 2011 Május 20, 22:37:24 »

A szórógittet az udvaron is fel lehet vinni. Jó, hogy mondod. Akkor ez még egy lépés amit én is meg tudok csinálni. Batorit kollega majd letrüszenti nekem, ha megkérem.
Egy szavadba kerül és szétlövetem a várost Grin

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54237 Dátum: 2011 Május 20, 22:27:56 »

hogy fogod fújni?
kamrában vagy udvaron?
A szórógittet az udvaron is fel lehet vinni. Jó, hogy mondod. Akkor ez még egy lépés amit én is meg tudok csinálni. Batorit kollega majd letrüszenti nekem, ha megkérem.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54236 Dátum: 2011 Május 20, 22:25:24 »

hogy fogod fújni?
kamrában vagy udvaron?
Elviszem egy festőhöz amikor lesz rá pénzem. Addig gittelgetem meg csiszolom. A festőnek kevesebb hibaszázalékot hagyok. Holnap hegesztek rajta. Beépített anyákat kell tenni 6 helyre. Ha nem szállnak ezek a nyárfa szöszök, csak akkor szabad festeni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54235 Dátum: 2011 Május 20, 22:17:46 »

Lassan halad a festés. Feltart a segédem.

hogy fogod fújni?
kamrában vagy udvaron?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54234 Dátum: 2011 Május 20, 21:52:52 »

Lassan halad a festés. Feltart a segédem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54233 Dátum: 2011 Május 20, 08:16:13 »

Gondolom a kipufogóból érkező és a kanyarban lecsapódó kipuf. gázok szilárd tartalmától.
A mostani meg lett hackelve és vágtak rajta egy ablakocskát, amit aztán visszahegesztettek=elég ronda.
Amit meg vettem, annak eleve el van dugulva, de legalább szép kívül és ebből fakadóan jó is.  Grin
mivel lehetne kipucolni? Valami savval? vagy mechanikusan próbáljam? Ez nem egyszerű, mert a kanyarnál van a dugó.
Nyíregyházán Merki Pista asszem egy működésképtelen egy kipuffos mocit tart ezért. Rárakja az előmelegítőt fixre a hengerfejekre, aztán szépen levágja flexszel a csövet, a gázos részt gyönyörűen kitakarítja, visszahegeszti, csiszolja, festi.
Egy telefont megér. Nem olyan drága, de bevált, nem kevés szívástól kímél meg.
www.merki.hu

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54232 Dátum: 2011 Május 20, 07:45:54 »

Ha az előmelegitő cső el van dugulva, az mit okoz(hat)? Hogy lehet kipucolni leghatékonyabban?
Nem okoz kárt, legfeljebb többet fogyaszt.
A friss családtag mindkét előmelegítő csöve el van vágva, több évig így használta a gazdája, hogy "ne rotyogjon nyáron a karbi".
Azért majd kicserélem egy jóra.

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #54231 Dátum: 2011 Május 20, 03:50:05 »

Ha az előmelegitő cső el van dugulva, az mit okoz(hat)? Hogy lehet kipucolni leghatékonyabban?
Pisztolyfúróban bowdennal.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #54230 Dátum: 2011 Május 19, 21:49:04 »

le fog fagyni hidegebb időben a szívócsonkod legfeljebb.mitől dugult el?

Ma megsütöttem picit a vezetékeimet Undecided összeraktam gyertyaperselyezés után a motort,be is került,meg indítottam is,csak nem pöffent semmit.Hátramentem,és kibaszottul füstölt a vezetékem. Cry
nem a 15-ös pontra volt rádugva a gyújtáskapcsolótól a vezetékem,hanem az 1-es mellé ami a megszakítottól jön. Lips Sealed

De helyére tettem,és beindítottam,de most is mint rég,szépen indul,szívatóval megy,aztán leáll.ha nem gázolok.De akkor is csak olyan hörög,egyenletlen stb. Mikor fog normálisan működni.még egyszer átnézem a beállításokat.Újak a gyertyák,szelep és megszakitóhézagot már beállítottam.fúvókák már itt be lettek mutatva,és jónak tudtuk.

Szóval  Roll Eyes
1szer én is felcseréltem.
Nekem a megszakító is beégett.
Az alapjárat beállítása pedig egy türelemjáték. Na ezért nem vállalom. Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #54229 Dátum: 2011 Május 19, 21:48:23 »

Ok, de ha ez ilyen egyszerű, akkor mi a rákért flexelték szét a kocsimban levőt? Ennyire lusta volt, aki csinálta anno?
úgynézki.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54228 Dátum: 2011 Május 19, 21:42:27 »

Korom. Leszed. Drót és vagy láng. Tetszés szerint kombinálva.  Roll Eyes
Ok, de ha ez ilyen egyszerű, akkor mi a rákért flexelték szét a kocsimban levőt? Ennyire lusta volt, aki csinálta anno?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #54227 Dátum: 2011 Május 19, 21:16:09 »

Ha az előmelegitő cső el van dugulva, az mit okoz(hat)? Hogy lehet kipucolni leghatékonyabban?
Korom. Leszed. Drót és vagy láng. Tetszés szerint kombinálva.  Roll Eyes
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54226 Dátum: 2011 Május 19, 21:15:17 »

le fog fagyni hidegebb időben a szívócsonkod legfeljebb.mitől dugult el?
Gondolom a kipufogóból érkező és a kanyarban lecsapódó kipuf. gázok szilárd tartalmától.
A mostani meg lett hackelve és vágtak rajta egy ablakocskát, amit aztán visszahegesztettek=elég ronda.
Amit meg vettem, annak eleve el van dugulva, de legalább szép kívül és ebből fakadóan jó is.  Grin
mivel lehetne kipucolni? Valami savval? vagy mechanikusan próbáljam? Ez nem egyszerű, mert a kanyarnál van a dugó.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #54225 Dátum: 2011 Május 19, 20:52:21 »

Ha az előmelegitő cső el van dugulva, az mit okoz(hat)? Hogy lehet kipucolni leghatékonyabban?
le fog fagyni hidegebb időben a szívócsonkod legfeljebb.mitől dugult el?

Ma megsütöttem picit a vezetékeimet Undecided összeraktam gyertyaperselyezés után a motort,be is került,meg indítottam is,csak nem pöffent semmit.Hátramentem,és kibaszottul füstölt a vezetékem. Cry
nem a 15-ös pontra volt rádugva a gyújtáskapcsolótól a vezetékem,hanem az 1-es mellé ami a megszakítottól jön. Lips Sealed

De helyére tettem,és beindítottam,de most is mint rég,szépen indul,szívatóval megy,aztán leáll.ha nem gázolok.De akkor is csak olyan hörög,egyenletlen stb. Mikor fog normálisan működni.még egyszer átnézem a beállításokat.Újak a gyertyák,szelep és megszakitóhézagot már beállítottam.fúvókák már itt be lettek mutatva,és jónak tudtuk.

Szóval  Roll Eyes

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54224 Dátum: 2011 Május 19, 19:57:58 »

Ha az előmelegitő cső el van dugulva, az mit okoz(hat)? Hogy lehet kipucolni leghatékonyabban?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #54223 Dátum: 2011 Május 19, 19:38:02 »

Ide írom, nem a "Szóljatok idébe", volt szó korábban rozsda passziváló szerekről, kinek milyen tapasztalatai vannak, melyikre érdemes pénzt kiadni?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54222 Dátum: 2011 Május 19, 18:21:09 »

Micsoda jó táskát lehetne a két egyforma gépháztetőből csinálni.
Én popsi tepsinek nézegettem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54221 Dátum: 2011 Május 19, 18:20:27 »

Szerintem a bódén lévő zsanértartókat fel kell lazítani egy kicsit.
Micsoda jó táskát lehetne a két egyforma gépháztetőből csinálni.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #54220 Dátum: 2011 Május 19, 17:37:03 »

Az akksival nincs gond úgy néz ki, be lett mérve. Az önindítóval lehet valami probléma szinte biztos. A 12V-os akksi segítségével beindítható valószínűleg és lehet, hogy teljesen jó lesz utána a kocsi, bár mindenképpen cserélni kéne, az a biztos.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54219 Dátum: 2011 Május 19, 11:10:47 »

3 csavar tartja. 1 a kocsi eleje felé, 2 pedig egy lemezbe megy.
Az amelyik kiáll, annál a lyuk helyén egy hosszanti nút van amivel a nyílást is állíthatod. Ha jól emlékszem.
Nekem még nem volt ilyenem, de látni láttam már.
Ok, köszi. Így már világos!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #54218 Dátum: 2011 Május 19, 10:58:00 »

hogyan fellazítani? és ha olyat szerelek fel, ami eltartja a bódétól levegőt beengedve? Abból is csak egyféle létezik?
3 csavar tartja. 1 a kocsi eleje felé, 2 pedig egy lemezbe megy.
Az amelyik kiáll, annál a lyuk helyén egy hosszanti nút van amivel a nyílást is állíthatod. Ha jól emlékszem.
Nekem még nem volt ilyenem, de látni láttam már.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #54217 Dátum: 2011 Május 19, 10:51:27 »

Nos a probléma pontosan az, hogy két napja raktunk benzint a motorba (ahogy kell, karbit feltöltöttük, stb, nem én csináltam, de aki csinálta, az tudja, hogy kellett, tehát lehet nem szakszerűen írtam le.), mivel már előtte sem indult be, de ezek után sem, talán az akksit nem töltöttem túl sokáig.

Az akksit ma töltöttem egy jobb akksi töltővel, amikor akarom indítani, akkor lámpa kigyullad, egyszer teker és utána semmi, a lámpa is nagyon elhalványul. Ha újra próbálom, akkor a lámpa megint erősen kigyullad, tehát az akksit nem meríti le, teker egyet és semmi, lámpa megint elhalványul, alig látni. Betolni kicsit necces, mert egyrészt a garázs kb pont akkora (kitolni elméletileg nem lehetetlen, de így eléggé körülményes), mint a kocsi, amúgy is trükközve lehet csak kiállni a garázs rossz elhelyezése miatt. Mi lehet a gond? Hiába töltögetem állandóan az akksit és próbálom folyton indítani, nem teker. Van esély rá, hogy sikerül vagy itt valami más lesz a gond és ne gyötörjem inkább?

a bronzperselyt nézted amibe az önindító vége megy?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54216 Dátum: 2011 Május 19, 10:39:02 »

hogyan fellazítani? és ha olyat szerelek fel, ami eltartja a bódétól levegőt beengedve? Abból is csak egyféle létezik?
Én speciel nem tartom valószínűnek, hogy 1964 után változtattak volna a zsanér felfogatásán. Az ablakméret végleges lett jó darabig, és amikor változott még, akkor sem érintette ezt a részt. Kár görcsölni:
1. paragrafus: biztosan jó lesz
2. paragrafus: ha mégsem, akkor az 1. paragrafus lép életbe. Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54215 Dátum: 2011 Május 19, 10:35:07 »

Szerintem a bódén lévő zsanértartókat fel kell lazítani egy kicsit.
hogyan fellazítani? és ha olyat szerelek fel, ami eltartja a bódétól levegőt beengedve? Abból is csak egyféle létezik?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #54214 Dátum: 2011 Május 19, 09:47:44 »

Szevasztok szakértők! 
Azt tudja valaki, hogy az after és a pre motorháztető tartó (amire a zsanért kell csavarozni) az egyezik-e?
Rápróbáltam a pre motorháztetőt és nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy csak simán rácsavarom 'szt kész. Huh
Mert hátfalat azt cserélek, de nem tudom, hogy felső tartót is kell-e.
Szerintem a bódén lévő zsanértartókat fel kell lazítani egy kicsit.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54213 Dátum: 2011 Május 19, 08:49:45 »

Szevasztok szakértők! 
Azt tudja valaki, hogy az after és a pre motorháztető tartó (amire a zsanért kell csavarozni) az egyezik-e?
Rápróbáltam a pre motorháztetőt és nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy csak simán rácsavarom 'szt kész. Huh
Mert hátfalat azt cserélek, de nem tudom, hogy felső tartót is kell-e.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Május 19, 09:17:48 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #54212 Dátum: 2011 Május 18, 21:42:53 »

Nagy eséllyel így beindulna? Kockáztassam meg, vagy tényleg rosszul is elsülhet ez a dolog?

Pl.: testkábelen mit néznél meg? Másuk akkum nincs, ez kilőve, mint lehetőség. Mivel 6V-os, ezért alapból nem tud akkora áramot leadni, mint egy 12V-os, bár ettől még lehet ez is a baja.
- akksi töltővel megbikázod = jó eséllyel tönkre vágod a töltőt

-egy használt 12V akksiról bikáznám meg inkább
Oldalak: 1 ... 655 656 657 658 659 [660] 661 662 663 664 665 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.