www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 00:20:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921216 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 646 647 648 649 650 [651] 652 653 654 655 656 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13125305 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54593 Dátum: 2011 Június 17, 11:49:45 »

Tulajdonképpen a motor állapota lenne a fontos, mert ilyen gyengeséget nehezen okoz karburátor vagy gyújtás hiba. Főleg, ha a fogyasztás egyébként normális.
Én szoktam járni arra és azt az emelkedőt simán veszem 100-al és az enyémhez képest egy nagyon jól felújított "F"-es motor egy extrém hosszú váltóval is rakéta. Tapasztalat. Szóval a Tiednél valami nagyobb gond lesz, de ne legyen igazam. A mindennapos használatnál 20-25LE bőven jó, elég csak az én 34LE-s motoromat alapul venni, ami örülnék neki, ha valójában 30-at tud és ezzel járkálok ugye fél gázokkal. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy egy rommákopott motort is érezhet úgy a gazdája úgy, hogy nem is olyan gyenge.

Pedig de, ez tipikusan olyan hiba. Félgázon megy százat simán, terhelést nem bír.
Egy kopott ezerkettes is megy lendületből, kipróbáltam. Sőt 80 -nal két személlyel a kőröshegyi viadukton is. A kopottság pont kis fordulaton számít a sok fals levegő és beszívott olaj miatt.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54592 Dátum: 2011 Június 17, 09:30:01 »

Gondolom elég, ha csak a tetőt kiszedem, bár ha a fényezés attól könnyebb lesz, akkor az egészet.
neked hogy volt? Ki volt szedve az egész fényezés előtt?
igy korrekt!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54591 Dátum: 2011 Június 17, 09:28:53 »

A motor állapota elvileg jó, mivel beszerelés előtt Stunt mesternél járt, ő alaposan átnézte és rendbenlevőnek találta (főtengely, henger-dugó, hengerfej).
Engem is aggaszt ez az erőtlenség, asszem egy kompresziómérést is meg kell, hogy ejtsek alkalomadtán, bár az olajat nem nagyon eszi. Ha áll egy-két hetet az autó utána néha indításkor nyom egy kék füstöt, egyébként nem füstöl.  Cry
ettöl ne rettegjetek már

gyürü mellet leszivárog az olaj ,,kipuff ba lecsapodott kondenzviz kicsapodik stn.....

ezt egy 0km motor is tudja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54590 Dátum: 2011 Június 17, 08:39:01 »

Tulajdonképpen a motor állapota lenne a fontos, mert ilyen gyengeséget nehezen okoz karburátor vagy gyújtás hiba. Főleg, ha a fogyasztás egyébként normális.
Én szoktam járni arra és azt az emelkedőt simán veszem 100-al és az enyémhez képest egy nagyon jól felújított "F"-es motor egy extrém hosszú váltóval is rakéta. Tapasztalat. Szóval a Tiednél valami nagyobb gond lesz, de ne legyen igazam. A mindennapos használatnál 20-25LE bőven jó, elég csak az én 34LE-s motoromat alapul venni, ami örülnék neki, ha valójában 30-at tud és ezzel járkálok ugye fél gázokkal. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy egy rommákopott motort is érezhet úgy a gazdája úgy, hogy nem is olyan gyenge.
A motor állapota elvileg jó, mivel beszerelés előtt Stunt mesternél járt, ő alaposan átnézte és rendbenlevőnek találta (főtengely, henger-dugó, hengerfej).
Engem is aggaszt ez az erőtlenség, asszem egy kompresziómérést is meg kell, hogy ejtsek alkalomadtán, bár az olajat nem nagyon eszi. Ha áll egy-két hetet az autó utána néha indításkor nyom egy kék füstöt, egyébként nem füstöl.  Cry

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
1303LS
« Hozzászólás #54589 Dátum: 2011 Június 17, 06:35:15 »

Wink Köszi 8)Sajna a fogyasztást nem tudom, mert nem tankolom tele sose.
Most tankoltam bele majdnem tele, azóta kb 160 km-t mentem és most van 1/2 tanknál.
Tudom ez az ami az égvilágon semmi konkrét támpontot nem ad, de úgy nagyjából 7 és 9 l közé tippelném.

Ilyen állapotú (OT vizsgája már megvan  Cool):
Tulajdonképpen a motor állapota lenne a fontos, mert ilyen gyengeséget nehezen okoz karburátor vagy gyújtás hiba. Főleg, ha a fogyasztás egyébként normális.
Én szoktam járni arra és azt az emelkedőt simán veszem 100-al és az enyémhez képest egy nagyon jól felújított "F"-es motor egy extrém hosszú váltóval is rakéta. Tapasztalat. Szóval a Tiednél valami nagyobb gond lesz, de ne legyen igazam. A mindennapos használatnál 20-25LE bőven jó, elég csak az én 34LE-s motoromat alapul venni, ami örülnék neki, ha valójában 30-at tud és ezzel járkálok ugye fél gázokkal. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy egy rommákopott motort is érezhet úgy a gazdája úgy, hogy nem is olyan gyenge.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #54588 Dátum: 2011 Június 17, 00:15:52 »

Tegnap kicsit megjárattam a bogarat és egy érdekes dolgot tapasztaltam.
Hazafelé az új nulláson a reptér felől a Maglód előtt az emelkedőn 100-ról nekifutva padlógázon épphogy 70-nel bírtam felmenni. Sik úton a 110-et vitte simán. Előtte folyamatosan 100-105-tel mentem.
Ez szerintetek jó így? Nem kellett volna kicsit dinamikusabbnak lennie?
Hol keressem a hibát ha egyáltalán van?
1,3-mas F-es 40 lovas a motor, normál váltóval.

Köszi.
Nézd meg nem szív-e falsot a vákuumos szabályzó. engem szivatott már így. jah meg asziatód vissza megy-e ha bemelegszik a motor. Gyujtás jó helyen van?Minen henger megy rendesen? Ha szagos simán lehet túl dús is  karbi.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54587 Dátum: 2011 Június 16, 21:32:14 »

Állapota: nagyon jó, szép. Gondolom a felújítás is alapos volt. Abból amit itt láttam nálam.
Wink Köszi Cool
Teo leírt mindent.
Én még megkérdezném, hogy mennyit fogyaszt a kocsi úgy általában.
De fontosabb, hogy milyen állapotú.
Sajna a fogyasztást nem tudom, mert nem tankolom tele sose.
Most tankoltam bele majdnem tele, azóta kb 160 km-t mentem és most van 1/2 tanknál.
Tudom ez az ami az égvilágon semmi konkrét támpontot nem ad, de úgy nagyjából 7 és 9 l közé tippelném.

Ilyen állapotú (OT vizsgája már megvan  Cool):

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #54586 Dátum: 2011 Június 16, 20:11:57 »

Teo leírt mindent.
Én még megkérdezném, hogy mennyit fogyaszt a kocsi úgy általában.
De fontosabb, hogy milyen állapotú.
Állapota: nagyon jó, szép. Gondolom a felújítás is alapos volt. Abból amit itt láttam nálam.

1303LS
« Hozzászólás #54585 Dátum: 2011 Június 16, 19:47:59 »

Teo leírt mindent.
Én még megkérdezném, hogy mennyit fogyaszt a kocsi úgy általában.
De fontosabb, hogy milyen állapotú.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54584 Dátum: 2011 Június 16, 16:24:10 »

Megnézném, hogy milyen az elosztó. Ha kisvákumos, akkor szám alapján stimmel-e maga az elosztó ehhez, tehát röpsúlyos-e. Strobival ezután megnézni, fordulatra szabályoz-e rendesen.
Karbi: megnézném a teljesítményfúvókát (olyan, mint az alapjárati, ez áll ha minden igaz, jobbra, 45-50 -es szokott lenni), nem dugult-e el. Ez felelős magas fordulaton a plusz benzinért. Magas fordulaton működik csak.
Ill. a féklevegő fúvóka mekkora, és működik-e jól (ez fent van, a torokban a szivató pillangószelepe alatt látszik, kivenni csak akkor, ha a fedelet leveszed. Ez a keverék túldúsulását csökkenti fordulaton, ha nem működik, megfullad a motor és nem megy. Közép és magas fordulaton működik.
OK. Köszi a tanácsot, megnézem.
Van valahol infó arról, hogy milyen cikkszámú elosztónak kell(ene) lennie, ill milyenek a gyári fúvóka méretek?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54583 Dátum: 2011 Június 16, 16:04:29 »

67 októberi az autó, 1,3-mas F-es 40 lovas motor, Solex 30 PICT2-es karbi

Megnézném, hogy milyen az elosztó. Ha kisvákumos, akkor szám alapján stimmel-e maga az elosztó ehhez, tehát röpsúlyos-e. Strobival ezután megnézni, fordulatra szabályoz-e rendesen.
Karbi: megnézném a teljesítményfúvókát (olyan, mint az alapjárati, ez áll ha minden igaz, jobbra, 45-50 -es szokott lenni), nem dugult-e el. Ez felelős magas fordulaton a plusz benzinért. Magas fordulaton működik csak.
Ill. a féklevegő fúvóka mekkora, és működik-e jól (ez fent van, a torokban a szivató pillangószelepe alatt látszik, kivenni csak akkor, ha a fedelet leveszed. Ez a keverék túldúsulását csökkenti fordulaton, ha nem működik, megfullad a motor és nem megy. Közép és magas fordulaton működik.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54582 Dátum: 2011 Június 16, 15:37:02 »

Nagyvákumos az 1200 -es volt, azon az elosztóban nincsen röpsúly. Alapvetően a gyári ezerkettes motor amúgy is inkább terhelésre érzékeny, mert a fordulattartomány kicsi. A vákumos megoldás terhelésfüggő (és nem mindegy, a karbiban pl. hová kötik.
Nem tudom, milyen a motorod és az elosztód, egyébként ennyit nem kellene, hogy számítson ez.
Úgyhogy tényleg, ha nem titok, milyen motor és karbi?
67 októberi az autó, 1,3-mas F-es 40 lovas motor, Solex 30 PICT2-es karbi

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54581 Dátum: 2011 Június 16, 15:30:51 »

Köszi, asszem elmegyek majd műszeresen megnézetni (gyújtás,CO)
Gyújtáselosztó többféle volt ha jól emlékszem. Befolyásolhatja az, hogy az enyémen kis vákuum-membrános van és a képek amiket nézegettem azokon pedig a nagy volt.
67 októberi az autó.


Nagyvákumos az 1200 -es volt, azon az elosztóban nincsen röpsúly. Alapvetően a gyári ezerkettes motor amúgy is inkább terhelésre érzékeny, mert a fordulattartomány kicsi. A vákumos megoldás terhelésfüggő (és nem mindegy, a karbiban pl. hová kötik.
Nem tudom, milyen a motorod és az elosztód, egyébként ennyit nem kellene, hogy számítson ez.
Úgyhogy tényleg, ha nem titok, milyen motor és karbi?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54580 Dátum: 2011 Június 16, 14:33:59 »

Padlógázon eléggé kevéssé hat a CO csavar. Meg amúgy az alapjárati gyújtás is....
Teljesítményfúvóka környékén néznék körül (ha van olyanod), karbitól függ, sokszor golyós szelep van a járatában, az is leragadhat. Félgázon pont nem nagyon számít, csak ha padlózod.
Benzin? Mert akkor sokat kap.

Köszi, asszem elmegyek majd műszeresen megnézetni (gyújtás,CO)
Gyújtáselosztó többféle volt ha jól emlékszem. Befolyásolhatja az, hogy az enyémen kis vákuum-membrános van és a képek amiket nézegettem azokon pedig a nagy volt.
67 októberi az autó.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #54579 Dátum: 2011 Június 16, 13:58:39 »

elég szagos a kocsi mögött..... Roll Eyes
Benzin? Mert akkor sokat kap.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54578 Dátum: 2011 Június 16, 13:16:30 »

Pöccre indul bármikor, nem durrog, tavaly strobival be volt állítva a gyujtás.  Undecided
Lehet, hogy nagyon be van tekerve a CO csavar?
Asszem műszerrel meg kellene nézetni a CO-t, bár elég szagos a kocsi mögött..... Roll Eyes

Padlógázon eléggé kevéssé hat a CO csavar. Meg amúgy az alapjárati gyújtás is....

Teljesítményfúvóka környékén néznék körül (ha van olyanod), karbitól függ, sokszor golyós szelep van a járatában, az is leragadhat. Félgázon pont nem nagyon számít, csak ha padlózod.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54577 Dátum: 2011 Június 16, 11:14:31 »

Nem.
De.
Motornál. Hacsak a kézfék nem volt behúzva.  Grin
Gyújtás és karburálás környékén nézelődj (Feltételezem a motor többi része rendben van).
Pöccre indul bármikor, nem durrog, tavaly strobival be volt állítva a gyujtás.  Undecided
Lehet, hogy nagyon be van tekerve a CO csavar?
Asszem műszerrel meg kellene nézetni a CO-t, bár elég szagos a kocsi mögött..... Roll Eyes

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #54576 Dátum: 2011 Június 16, 10:35:34 »

Tegnap kicsit megjárattam a bogarat és egy érdekes dolgot tapasztaltam.
Hazafelé az új nulláson a reptér felől a Maglód előtt az emelkedőn 100-ról nekifutva padlógázon épphogy 70-nel bírtam felmenni. Sik úton a 110-et vitte simán. Előtte folyamatosan 100-105-tel mentem.
Ez szerintetek jó így? Nem kellett volna kicsit dinamikusabbnak lennie?
Hol keressem a hibát ha egyáltalán van?
1,3-mas F-es 40 lovas a motor, normál váltóval.

Köszi.
Nem.
De.
Motornál. Hacsak a kézfék nem volt behúzva.  Grin
Gyújtás és karburálás környékén nézelődj (Feltételezem a motor többi része rendben van).
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54575 Dátum: 2011 Június 16, 10:30:47 »

Tegnap kicsit megjárattam a bogarat és egy érdekes dolgot tapasztaltam.
Hazafelé az új nulláson a reptér felől a Maglód előtt az emelkedőn 100-ról nekifutva padlógázon épphogy 70-nel bírtam felmenni. Sik úton a 110-et vitte simán. Előtte folyamatosan 100-105-tel mentem.
Ez szerintetek jó így? Nem kellett volna kicsit dinamikusabbnak lennie?
Hol keressem a hibát ha egyáltalán van?
1,3-mas F-es 40 lovas a motor, normál váltóval.

Köszi.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #54574 Dátum: 2011 Június 16, 08:24:27 »

Csak a tetöt akarod kiszedni, vagy az egészet sínestül, bowdenestül? Holnap leírom neked részletesen, ha lesz egy szusszanásnyi időm. 1303-as, igaz?

Gondolom elég, ha csak a tetőt kiszedem, bár ha a fényezés attól könnyebb lesz, akkor az egészet.
neked hogy volt? Ki volt szedve az egész fényezés előtt?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #54573 Dátum: 2011 Június 15, 23:21:11 »

Valaki le tudná írni a tolótető kiszerelésének lépéseit?
Néztem a Haynes könyvben, de erre a témára nem tér ki.
Csak a tetöt akarod kiszedni, vagy az egészet sínestül, bowdenestül? Holnap leírom neked részletesen, ha lesz egy szusszanásnyi időm. 1303-as, igaz?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 15, 23:23:04 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Daisy66
Hozzászólások: 82


« Hozzászólás #54572 Dátum: 2011 Június 15, 23:16:14 »

Nem vagyok benne biztos, hogy ez a megfelelő topic, de nem találtam jobbat...

Valaki rendelt már közületek TMI-os üléshuzatot?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54571 Dátum: 2011 Június 15, 22:04:00 »

Valaki le tudná írni a tolótető kiszerelésének lépéseit?
Néztem a Haynes könyvben, de erre a témára nem tér ki.

ha olyan, mint az 1-es golfé, akkor:
 - a kárpitot lepattintod lefelé irányba. olyasmi patentokkal van rögzítve, mint az ajtókárpit
 - ez után már látod a csillagfejű csavarokat, amiket kitekergetsz
 - némi bűvészkedéssel kihúzod a tolótetőt



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #54570 Dátum: 2011 Június 15, 21:36:41 »

Miért kell kiszerelni?


Mert az élein van kezdődő rozsdarügyezés, azt kell likvidálni, aztán fényezni a tolótetőt is.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54569 Dátum: 2011 Június 15, 21:20:45 »

Valaki le tudná írni a tolótető kiszerelésének lépéseit?
Néztem a Haynes könyvben, de erre a témára nem tér ki.
Miért kell kiszerelni?

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54568 Dátum: 2011 Június 15, 17:10:39 »

Ma a segédemmel felraktuk a küszöböt. Sajnos kell még foltozni holnap is.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54567 Dátum: 2011 Június 15, 17:09:11 »

Tegnap meglátogatott egy fórumos barátom. Ő készítette a fotókat.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #54566 Dátum: 2011 Június 15, 12:02:42 »

Valaki le tudná írni a tolótető kiszerelésének lépéseit?
Néztem a Haynes könyvben, de erre a témára nem tér ki.

ABF-932 lehet, hogy tud benne segíteni...anno szerelgetett egyet a sárga 1303-asban... Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #54565 Dátum: 2011 Június 15, 11:48:26 »

Valaki le tudná írni a tolótető kiszerelésének lépéseit?
Néztem a Haynes könyvben, de erre a témára nem tér ki.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #54564 Dátum: 2011 Június 15, 09:59:36 »

hali, azt szeretném kérdezni, h. a bal belső kormányösszekötő jobb, v. bal menetes ?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #54563 Dátum: 2011 Június 15, 08:35:58 »

Te nem lennél képes ilyenre, ugye??? Roll Eyes Evil Grin
de..1 év alatt  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #54562 Dátum: 2011 Június 15, 07:01:00 »

hülye egy hobbi..


 Evil

Te nem lennél képes ilyenre, ugye??? Roll Eyes Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #54561 Dátum: 2011 Június 15, 00:58:31 »

hülye egy hobbi..


 Evil
Grin

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #54560 Dátum: 2011 Június 14, 21:37:21 »

Én építettem, eredetileg az oválhoz készült.

Minden új vagy felújított (főtengely, hengerfejek) benne.
Köszi! Cheesy

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54559 Dátum: 2011 Június 14, 21:28:28 »

Köszi! Wink
Ezt is Te építetted, vagy mástól származik?

Én építettem, eredetileg az oválhoz készült.

Minden új vagy felújított (főtengely, hengerfejek) benne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54558 Dátum: 2011 Június 14, 21:15:29 »


Azért ez a belső nem néz ki szarul.  Wink
a szarhoz hiába keverünk cukrot abból nem lesz palacsinta  Grin viccet félretéve hihetetlen egy stabil bogár örülök hogy kipróbálhattam eccer  

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #54557 Dátum: 2011 Június 14, 21:14:45 »

Nem engem kérdeztél, de véletlenül tudom:
1.6-os, kadron karbiszettel, CSP supercomp kipufogóval, 276-os tengellyel és kicsit túrt hengerfejjel + hosszúváltó.
Köszi! Wink
Ezt is Te építetted, vagy mástól származik?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54556 Dátum: 2011 Június 14, 20:51:12 »

Ma bekerültek a műszerek,
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

hogy a leendő pilóták több információval rendelkezzenek.
<beszúrt kép törölve>


Azért ez a belső nem néz ki szarul.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54555 Dátum: 2011 Június 14, 20:49:32 »

Milyen motor van az új bogidban?

Nem engem kérdeztél, de véletlenül tudom:
1.6-os, kadron karbiszettel, CSP supercomp kipufogóval, 276-os tengellyel és kicsit túrt hengerfejjel + hosszúváltó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54554 Dátum: 2011 Június 14, 20:28:33 »

haladás

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 646 647 648 649 650 [651] 652 653 654 655 656 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.241 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.