www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 20:03:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 641 642 643 644 645 [646] 647 648 649 650 651 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14831778 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #54811 Dátum: 2011 Június 25, 11:00:03 »

a mehikóiakban (és a késői németekben is) kurvára ilyen kapcsoló van.
konszernpolitika
így van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #54810 Dátum: 2011 Június 25, 10:47:51 »

Azt hiszem most már több rekesz sör fér bele mint a 02-03-ba  Grin
Mindjárt jönnek a buflákosok! Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #54809 Dátum: 2011 Június 25, 08:14:59 »

Azt hiszem most már több rekesz sör fér bele mint a 02-03-ba  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #54808 Dátum: 2011 Június 25, 08:06:30 »

Itt a következő , nem kell alapozó gitteljünk a fémre címü kép a doblemeznél

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #54807 Dátum: 2011 Június 25, 08:01:01 »

Elindúltam a lejtőn  Lips Sealed viszont 3 dolog amin elgondolkoztam,
1.- trehány volt a kasznis mert leszedte a csomagtértömítés lefogatósinjét de nem csiszolta ki a rozsdát
2.- trehány volta fényező mert rágittelt a rozsdára
3.- a bogi gazdája sírt hogy ne kerüljön sokba , ezért szart rá a fényező meg a kasznis hogy mi van alatta

Én meg szopok miattuk 

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54806 Dátum: 2011 Június 24, 23:19:49 »

hát az biztos szép lesz egy egyébként eredeti autóba

a mehikóiakban (és a késői németekben is) kurvára ilyen kapcsoló van.
konszernpolitika



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54805 Dátum: 2011 Június 24, 18:08:58 »

Ha csak a kar kell és csinálsz fotót, megnézem, milyen van itthon (a kar jó, a többi része nem).

Keresek 1300-as bogárba index kapcsolót. a régi tőből letört.
S.O.S
Menne a kocsi műszakira.
Köszi.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #54804 Dátum: 2011 Június 24, 17:24:48 »

1-es golfé tök jó bele némi reszelés után.
(ha jól emlékszem a kormányzár környékén kell a lyukat kiszélesíteni)
hát az biztos szép lesz egy egyébként eredeti autóba
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54803 Dátum: 2011 Június 24, 17:14:41 »

Keresek 1300-as bogárba index kapcsolót. a régi tőből letört.
S.O.S
Menne a kocsi műszakira.
Köszi.

1-es golfé tök jó bele némi reszelés után.
(ha jól emlékszem a kormányzár környékén kell a lyukat kiszélesíteni)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54802 Dátum: 2011 Június 24, 17:09:30 »

Keresek 1300-as bogárba index kapcsolót. a régi tőből letört.
S.O.S
Menne a kocsi műszakira.
Köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54801 Dátum: 2011 Június 24, 16:52:53 »

Szerintem osszesen 2 csatlakozasi pont van rajta, az egyik vszeg a gerjesztes, a masikon ket vezetek van, egy vastagabb (gondolom ez a toltes), meg egy masik, amit a visszajelzonek saccolok. Akkor ez belso fesszabos ?

Slavia: miert is erdekes ez? ;-)

cserélj feszszabályzót, ami egyben van a szénkefével.
és minden bajod megoldódik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #54800 Dátum: 2011 Június 24, 15:32:06 »

Szerintem osszesen 2 csatlakozasi pont van rajta, az egyik vszeg a gerjesztes, a masikon ket vezetek van, egy vastagabb (gondolom ez a toltes), meg egy masik, amit a visszajelzonek saccolok. Akkor ez belso fesszabos ?

Slavia: miert is erdekes ez? ;-)
Mert akkor nem tudsz ránézni a fesszabra ha belsős, mert az lenne az első tippem a szénkefe után.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #54799 Dátum: 2011 Június 24, 13:51:03 »

Akkor csak egy kivezetés van plusz a visszajelzőre. Külső fesszaboson meg van vagy három, plusz a plusz. Smiley
Szerintem osszesen 2 csatlakozasi pont van rajta, az egyik vszeg a gerjesztes, a masikon ket vezetek van, egy vastagabb (gondolom ez a toltes), meg egy masik, amit a visszajelzonek saccolok. Akkor ez belso fesszabos ?

Slavia: miert is erdekes ez? ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54798 Dátum: 2011 Június 24, 13:28:13 »

Generatoros. Kulon bumszli nincs a generatoron, az ules alatt meg majd megnezem van-e fesz-szab.

Akkor csak egy kivezetés van plusz a visszajelzőre. Külső fesszaboson meg van vagy három, plusz a plusz. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #54797 Dátum: 2011 Június 24, 12:21:20 »

Gondoltam, rozsdás lehet alatta... Kiss
Általában az alagút belseje szokott rohadni egészen 5-10 cm magasságig felfele, na azt már kemény meló rozsdátlanítani komolyabb megbontás nélkül.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #54796 Dátum: 2011 Június 24, 12:00:03 »

Nincs külön fesszab a kocsiban, ellenben nem is dinamós.
Generatoros. Kulon bumszli nincs a generatoron, az ules alatt meg majd megnezem van-e fesz-szab.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #54795 Dátum: 2011 Június 24, 11:57:59 »

Nem tudom. Az honnan latszik ?
Nincs külön fesszab a kocsiban, ellenben nem is dinamós.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #54794 Dátum: 2011 Június 24, 11:52:43 »

Beépítettfesszabos degenerátorod vanik?
Nem tudom. Az honnan latszik ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #54793 Dátum: 2011 Június 24, 11:49:46 »

Par napja nem nagyon akar indulni a bogi, az oninditora gyanakodtam. Kulcselforditaskor a visszajelzolampak elhalvanyodnak, de se kattanas, se semmi. A napokban mindig valami lejtos helyen alltam meg, mer' 80 cm gurulas utan ma' pofog is, konnyen indul amugy. Nah, tegnap nem volt eleg, ott alltam a sik teruleten, rohannek edzesre, a kocsi nem indul ... :-D Senki a kornyeken, betolni biztos nem fogom egyedul... Fogtam magam, beinditottam a xoyox-modszerrel: egyik hatso kereket levegobe emel, sebessegbe rak, gyujtast raad, kereket megporget es ma' jart is a motor ... :-) Okossag!

Este viszont kidebugoltam, hogy a toltesem ment el, a visszajelzo hol jelez, hol nem. De inkabb nem. Alacsony fordulaton, inditas utan vilagit, de egy gazfroccsre elmulik es tobbet nem is vilagit. A generatoron viszont csak 10,5-11,3 V feszultseget mertem, fordulattol fuggetlenul. Ott kene lennie legalabb 14 V-nak, igaz ?  Mi lehet a gond? Szenkefe?

(Jah, az akksit feltoltottem es azota megint kulcspoccintesre, azonnal indul :-) Jo kis kocsi ez!)
Beépítettfesszabos degenerátorod vanik?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54792 Dátum: 2011 Június 24, 11:32:25 »

Sziasztok!
Tudna valaki képet küldeni, hogy milyen egy gyári kinézetű 62-67 közötti motortér?
Pl. a szívócsonk az milyen gyárilag? Szürke? Mert van nagy bogaras albumom, de azon sajnos vagy 2 oldalon le van képelve az összes évjárat motorja és
nem nagyon látom a részleteket.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54791 Dátum: 2011 Június 24, 10:42:30 »

én sem szoktam. minek is szednénk? Undecided
Gondoltam, rozsdás lehet alatta... Kiss

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #54790 Dátum: 2011 Június 24, 10:27:49 »

Par napja nem nagyon akar indulni a bogi, az oninditora gyanakodtam. Kulcselforditaskor a visszajelzolampak elhalvanyodnak, de se kattanas, se semmi. A napokban mindig valami lejtos helyen alltam meg, mer' 80 cm gurulas utan ma' pofog is, konnyen indul amugy. Nah, tegnap nem volt eleg, ott alltam a sik teruleten, rohannek edzesre, a kocsi nem indul ... :-D Senki a kornyeken, betolni biztos nem fogom egyedul... Fogtam magam, beinditottam a xoyox-modszerrel: egyik hatso kereket levegobe emel, sebessegbe rak, gyujtast raad, kereket megporget es ma' jart is a motor ... :-) Okossag!

Este viszont kidebugoltam, hogy a toltesem ment el, a visszajelzo hol jelez, hol nem. De inkabb nem. Alacsony fordulaton, inditas utan vilagit, de egy gazfroccsre elmulik es tobbet nem is vilagit. A generatoron viszont csak 10,5-11,3 V feszultseget mertem, fordulattol fuggetlenul. Ott kene lennie legalabb 14 V-nak, igaz ?  Mi lehet a gond? Szenkefe?

(Jah, az akksit feltoltottem es azota megint kulcspoccintesre, azonnal indul :-) Jo kis kocsi ez!)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54789 Dátum: 2011 Június 24, 10:15:51 »

ha rendesen rajta van a gyári és nem tud víz alámenni én nem szedném le
én sem szoktam. minek is szednénk? Undecided

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #54788 Dátum: 2011 Június 24, 10:15:23 »

Az alvázgerendáról leszedjük a bitumenes borítást felújításnál? egyben lehetséges?

Én csak ott szedtem le, ahol nem volt rendesen rágyógyulva.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #54787 Dátum: 2011 Június 24, 09:48:27 »

Az alvázgerendáról leszedjük a bitumenes borítást felújításnál? egyben lehetséges?
ha rendesen rajta van a gyári és nem tud víz alámenni én nem szedném le
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54786 Dátum: 2011 Június 24, 09:41:25 »

Az alvázgerendáról leszedjük a bitumenes borítást felújításnál? egyben lehetséges?

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #54785 Dátum: 2011 Június 24, 09:05:10 »

megbízhatóak és olcsók legyenek

Nehéz lesz mindkettőnek megfelelni.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #54784 Dátum: 2011 Június 24, 08:41:47 »

nemrég gondolkodtunk azon,hogy rendelünk hozzá valahonnan drágábban a gyári minőségű gumialkatrészeket,
kérnék linket,hogy honnan érdemes rendelni ilyen dolgokat

Ez engem is érdekel, és akkor egyszerre minden tömítést megvennék, lényeg, hogy megbízhatóak és olcsók legyenek. Egyébként kb. hány hét egy ilyen vásárlás lebonyolítása?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54783 Dátum: 2011 Június 24, 08:40:47 »

KDF Józsi vart magának.
Kérdezd meg, hátha neked is össze dobna egyet.

Ha esetleg megint gondolkodtok rendelésben, szívesen beszállnék a postaköltségbe egy faltdachvászon rendeléssel.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #54782 Dátum: 2011 Június 24, 08:33:04 »

Egyébként érdekes,hogy milyen szar minőségűek tudnak lenni a gumialkatrészek.
a Kübelünk az év 90%-ban fedett helyen áll, mégis az első indexek alatti gumi, a km óra spirál átvezető a kasznin, a indexet és a lámpabilit összekötő cső is szét van repedve,a féltengely gumiharangból is már a 2. garnitúra reped szét. Legtöbbje három éve lett vásárolva...
nemrég gondolkodtunk azon,hogy rendelünk hozzá valahonnan drágábban a gyári minőségű gumialkatrészeket,
kérnék linket,hogy honnan érdemes rendelni ilyen dolgokat
Ha esetleg megint gondolkodtok rendelésben, szívesen beszállnék a postaköltségbe egy faltdachvászon rendeléssel.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #54781 Dátum: 2011 Június 24, 08:12:04 »

Én innen vettem 5 éve a 303-hoz a gumikat, kifogástalan  minden a mai napig. Stunt-ot lehet kérdezni, nála az autó.
https://shop.westcoastmetric.com/index.php

Egyébként érdekes,hogy milyen szar minőségűek tudnak lenni a gumialkatrészek.
a Kübelünk az év 90%-ban fedett helyen áll, mégis az első indexek alatti gumi, a km óra spirál átvezető a kasznin, a indexet és a lámpabilit összekötő cső is szét van repedve,a féltengely gumiharangból is már a 2. garnitúra reped szét. Legtöbbje három éve lett vásárolva...
nemrég gondolkodtunk azon,hogy rendelünk hozzá valahonnan drágábban a gyári minőségű gumialkatrészeket,
kérnék linket,hogy honnan érdemes rendelni ilyen dolgokat
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54780 Dátum: 2011 Június 23, 22:51:24 »

http://buggarage.blogspot.com/2011/06/dudubol-kocsi.html

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #54779 Dátum: 2011 Június 23, 22:47:12 »

ez a tüp4-es?
412 ma - kb. 9 év pihi után - beindult. Elfogadható hangja van, minden henger dolgozik, van alapjárat, meg ilyenek. Vasárnap folytatódik a kék bontása, átkerül az elktromos AC, kuplungcsövek, gátlók stb.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #54778 Dátum: 2011 Június 23, 19:43:50 »

Ha már gumik.Én a csomagtér ajtóra tettem fel suzuki gumit,amit a peremre lehet felhelyezni.Természetesen sokatok tanácsára.Az észrevételem,és egyben kérdésem is lenne :

Ami a szélvédőről folyik le víz,és kétoldat az A oszlopnál lefolyik ,az pontosan belefolyik a gumi végébe,innen -onnan.Aztán végig folyik a gumiba,majd a zárnál lévő likon kifolyik,de közben megy a pótkerék zsebbe is.Lényegében befolyik a víz a csomagtérbe,de még pontosan nem tudom hol.

Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #54777 Dátum: 2011 Június 23, 18:50:32 »

Biztos,hogy utángyártott és utángyártott gumik között is vannak különbségek.

2006-ban mikor a Narancs készült,mire átadásra került,már nem voltak hibátlanok az ajtógumik,már akkor repedeztek (a vasalólámpa alatti gumik szintén).Még mondta is a Breuer Zsolti,baromira örül neki,hogy az alkatrészeket én rendeltem,vittem az autóhoz,így legalább nem hallja vissza,hogy milyen szar alkatrészeket vásárolt és épített be.Az került bele,amit én vettem.

A zöld 63-asom felújításakor már No-ból vettem szinte mindent!

Egyébként érdekes,hogy milyen szar minőségűek tudnak lenni a gumialkatrészek.
a Kübelünk az év 90%-ban fedett helyen áll, mégis az első indexek alatti gumi, a km óra spirál átvezető a kasznin, a indexet és a lámpabilit összekötő cső is szét van repedve,a féltengely gumiharangból is már a 2. garnitúra reped szét. Legtöbbje három éve lett vásárolva...
nemrég gondolkodtunk azon,hogy rendelünk hozzá valahonnan drágábban a gyári minőségű gumialkatrészeket,
kérnék linket,hogy honnan érdemes rendelni ilyen dolgokat

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #54776 Dátum: 2011 Június 23, 18:34:07 »

Azt hiszem az enyémben is olyan van és csak nálam már 6 éve bírja (ezzel vettem már) és nem látok rajta változást. Olyan kis leffentyű van a zárrészénél.
Bár az is lehet, hogy ez a gyári mexikói gumi.
Biztos,hogy utángyártott és utángyártott gumik között is vannak különbségek.

2006-ban mikor a Narancs készült,mire átadásra került,már nem voltak hibátlanok az ajtógumik,már akkor repedeztek (a vasalólámpa alatti gumik szintén).Még mondta is a Breuer Zsolti,baromira örül neki,hogy az alkatrészeket én rendeltem,vittem az autóhoz,így legalább nem hallja vissza,hogy milyen szar alkatrészeket vásárolt és épített be.Az került bele,amit én vettem.

A zöld 63-asom felújításakor már No-ból vettem szinte mindent!
1303LS
« Hozzászólás #54775 Dátum: 2011 Június 23, 18:23:11 »

A 66 utáni Bogár ajtótömítőgumiból találtam németet és nem németet. Az egyik 3, a másik 9 ezer Ft/db körül van.
Megéri a német a tripla árat?
Azt hiszem az enyémben is olyan van és csak nálam már 6 éve bírja (ezzel vettem már) és nem látok rajta változást. Olyan kis leffentyű van a zárrészénél.
Bár az is lehet, hogy ez a gyári mexikói gumi.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #54774 Dátum: 2011 Június 23, 18:17:26 »

A 66 utáni Bogár ajtótömítőgumiból találtam németet és nem németet. Az egyik 3, a másik 9 ezer Ft/db körül van.
Megéri a német a tripla árat?
Megéri!
Az utángyártott ajtógumi nagyon gyatra minőség,beszerelés után,már pár ajtócsukódás után repedezik,még úgy is ha nem is használja az ember az autót.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54773 Dátum: 2011 Június 23, 17:13:50 »

berágtam és futószalagból legyártottam a voyagerem hardy tárcsáját miután a bótba 18eft-ot szerettek volna kapni ezért a gumikarikáért Undecided
A barkasé  jó neked.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54772 Dátum: 2011 Június 23, 17:11:34 »

berágtam és futószalagból legyártottam a voyagerem hardy tárcsáját miután a bótba 18eft-ot szerettek volna kapni ezért a gumikarikáért Undecided
te sem kicsit vagy perverz.
fogja bírni?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 641 642 643 644 645 [646] 647 648 649 650 651 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.