www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 15:25:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 635 636 637 638 639 [640] 641 642 643 644 645 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13108413 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55032 Dátum: 2011 Július 01, 12:55:01 »

ááá! kügyetek papot vagy orvost megettem egy nagy juhtúrós lángost meg egy fél dinnyét mozdulni sem bírok!

1303LS
« Hozzászólás #55031 Dátum: 2011 Július 01, 11:50:31 »


Furatmikró "népies" elnevezése egy műszergyártó után.
Akkor jól tudtam.  Cheesy
UAZ jeep mindig is a kedvencem volt.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55030 Dátum: 2011 Július 01, 10:44:26 »

az mi?  Roll Eyes


Furatmikró "népies" elnevezése egy műszergyártó után.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #55029 Dátum: 2011 Július 01, 10:43:35 »

az mi?  Roll Eyes
http://elektronika.vatera.hu/ipari_gep_berendezes/szerszam_szerszamgep/furatmero_into_35_60mm_dobozos_1463050571.html
1303LS
« Hozzászólás #55028 Dátum: 2011 Július 01, 10:31:23 »

az mi?  Roll Eyes
Általában furatmérő indikátor órás műszerre szokták mondani.
De azt hiszem ez egy japán műszergyártónak a neve.
Úgy használatos mint a dzsipp az összes telekjáróra.
1303LS
« Hozzászólás #55027 Dátum: 2011 Július 01, 10:28:51 »

Amiatt kerdeztem, mert tobbfele gyurumeretet talaltam 85,5-os hengerre. A hd jo allapotban van.

1.75/2/5mm Maresz irta korabban, hogy ez a gyurumeret a gyari.

2/2/5mm      ez a masik.

Szerintetek melyiket erdemes?
Kompresszió/olajlehúzó/olajáteresztő gyűrűk -fentről lefelé- vastagsága.  Valójában ez is résméret, de a dugattyúban levő horony  (rés) mérete.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #55026 Dátum: 2011 Július 01, 10:24:33 »

Intóval?
az mi?  Roll Eyes
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #55025 Dátum: 2011 Július 01, 10:22:15 »

Ha a resmeret 0,75 a dugattyu es a henger kozott, akkor milyen meretu dugattyu gyurukeszletet erdemes venni? Gyari meretut vagy tulmereteset?
Koszi szepen a segitseget.
UdVW
Azért arra kíváncsi lennék, hogy ezt hogy mérted meg. Intóval? Hengerek lehúzva több helyen mérve? vagy csak hézagmérő bebasz a résbe?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55024 Dátum: 2011 Július 01, 09:49:51 »

Ha a resmeret 0,75 a dugattyu es a henger kozott, akkor milyen meretu dugattyu gyurukeszletet erdemes venni? Gyari meretut vagy tulmereteset?
Koszi szepen a segitseget.
UdVW

Résméret?  Cheesy

A dugattyút 0.05 mm-re kell illeszteni, és a kopáshatár 0.1 mm.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55023 Dátum: 2011 Július 01, 09:32:14 »

Olajcsere bogáron:
milyen méretü villáskulcs kell az olajleeresztő csavarhoz? Elég nagynak néz ki...
(a motor AR kódú bár gondolom nem sokat variáltak a csavarméreten a gyártás 60 éve alatt Roll Eyes).
álltalában gyertya kulcs 21mm

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #55022 Dátum: 2011 Július 01, 09:30:40 »

Olajcsere bogáron:
milyen méretü villáskulcs kell az olajleeresztő csavarhoz? Elég nagynak néz ki...
(a motor AR kódú bár gondolom nem sokat variáltak a csavarméreten a gyártás 60 éve alatt Roll Eyes).
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55021 Dátum: 2011 Július 01, 09:28:59 »

Amiatt kerdeztem, mert tobbfele gyurumeretet talaltam 85,5-os hengerre. A hd jo allapotban van.

1.75/2/5mm Maresz irta korabban, hogy ez a gyurumeret a gyari.

2/2/5mm      ez a masik.

Szerintetek melyiket erdemes?
mindegyik gyári csak több féle gyűrűhorony és bele való gyűrű van,  ha a henger nem kopott akkor minek bele nem belevaló gyűrűgarnitúra? továbbra sem értelek csapd a hónod alá és mutasd meg valakinek aki evett már ilyet....

Robpanzer
« Hozzászólás #55020 Dátum: 2011 Július 01, 09:24:02 »

Amiatt kerdeztem, mert tobbfele gyurumeretet talaltam 85,5-os hengerre. A hd jo allapotban van.

1.75/2/5mm Maresz irta korabban, hogy ez a gyurumeret a gyari.

2/2/5mm      ez a masik.

Szerintetek melyiket erdemes?
1303LS
« Hozzászólás #55019 Dátum: 2011 Július 01, 09:10:35 »

gyors vagy vazze Grin
Turkálsz itten az fejemben, he.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55018 Dátum: 2011 Július 01, 09:06:56 »

Ezt már előzőleg sem értettem.
Henger dugó szettet szokás venni, 3in1 összeállításban. Ebben benne van a gyűrű is.
Ritkán szokták megfúrni a hengert és venni bele túlméretes dugattyút és gyűrűt. Ez szerintem többe kerül jóval mint egy új szett.
Gyűrűt lehet venni 76 és 85,5 méretben, ez csak nagyon jó állapotú henger/dugó párosnál jó megoldás több okból is.
Callok ajánlgatta, hogy mostanában transzportál jó áron HD szettet.
gyors vagy vazze Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55017 Dátum: 2011 Július 01, 09:05:48 »

Ha a resmeret 0,75 a dugattyu es a henger kozott, akkor milyen meretu dugattyu gyurukeszletet erdemes venni? Gyari meretut vagy tulmereteset?
Koszi szepen a segitseget.
UdVW
 ez egy hülye kérdés azért nem válaszolt senki !ezt már tegnap sem értettem mert ugye nem tudjuk hogy a henger vagy a dugó kopott ráadásul lehet 4.túlméretes is eleve,  bele kell nézni a hengerbe és megkörmözni  ha érezhető kopás van akkor kibaszni a picsába és Callooktól venni egy garnitúrát 35ezerér Kiss

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55016 Dátum: 2011 Július 01, 09:02:51 »

az az állapotuktól függ de biztos hogy a krómozás árának töredékéért meg tudod venni az alábbi  jó állapotú alkatrészeket,  a gyári lámakeret rézből van azt meg lehetne próbálni, tükröt vegyél savállót  a kilincs és index pedig spiáter azt nem vállalják el úgysem.... Undecided ráadásul én eddig mindig nagyot csalódtam
ok, köszi a választ.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #55015 Dátum: 2011 Július 01, 09:02:31 »

jogos amit irsz,óvatosan tekertem be dornival,most jó...
és nem szándékozom kivenni egy darabig..... Wink Cool
Némelyik asztalosszorító szára szépen megköszörülve is jó tud lenni.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #55014 Dátum: 2011 Július 01, 09:01:29 »

Ha a resmeret 0,75 a dugattyu es a henger kozott, akkor milyen meretu dugattyu gyurukeszletet erdemes venni? Gyari meretut vagy tulmereteset?
Koszi szepen a segitseget.
UdVW
Ezt már előzőleg sem értettem.
Henger dugó szettet szokás venni, 3in1 összeállításban. Ebben benne van a gyűrű is.
Ritkán szokták megfúrni a hengert és venni bele túlméretes dugattyút és gyűrűt. Ez szerintem többe kerül jóval mint egy új szett.
Gyűrűt lehet venni 76 és 85,5 méretben, ez csak nagyon jó állapotú henger/dugó párosnál jó megoldás több okból is.
Callok ajánlgatta, hogy mostanában transzportál jó áron HD szettet.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55013 Dátum: 2011 Július 01, 08:59:49 »

Dornival nem igazán férsz oda úgy, hogy ne verd szét a hornyot.
Ha meg egyszer szétvered ki nem szeded többet.  Roll Eyes
jogos amit irsz,óvatosan tekertem be dornival,most jó...
és nem szándékozom kivenni egy darabig..... Wink Cool

Robpanzer
« Hozzászólás #55012 Dátum: 2011 Július 01, 08:55:42 »

Ha a resmeret 0,75 a dugattyu es a henger kozott, akkor milyen meretu dugattyu gyurukeszletet erdemes venni? Gyari meretut vagy tulmereteset?
Koszi szepen a segitseget.
UdVW
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55011 Dátum: 2011 Július 01, 08:55:19 »

Ezt hol csinálták és mit kellett előtte csinálni  a csavarokkal?
<beszúrt kép törölve>
az alkatrészek állapotától függ van amihez hozzá sem nyúltam de van amit használt homokkal szórtam aztán drótkorongoztam .....

1303LS
« Hozzászólás #55010 Dátum: 2011 Július 01, 08:53:28 »

nagyon jó 5let és kivitelezés....
Dornival nem igazán férsz oda úgy, hogy ne verd szét a hornyot.
Ha meg egyszer szétvered ki nem szeded többet.  Roll Eyes
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55009 Dátum: 2011 Július 01, 08:52:16 »

- Én pl a képen látható "célszerszámot" alkottam hozzá egy ócska 17-es krovagyűszű és egy simson küllőrészlet felhasználásával  Grin
 - van.
nagyon jó 5let és kivitelezés....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55008 Dátum: 2011 Július 01, 08:51:59 »

Kadmiumozás a sárga.
ez horgany,  azt mondták 20éve nem kadmiumoznak Kiss

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55007 Dátum: 2011 Július 01, 08:51:39 »

Ahogy nézem az a kipufogószelep épp nyomva van, így nem is lehet ott hézag.  Grin
Úgy nézd, hogy szelepváltás után tekersz a  főtengelyen egy fordulatot. Rézforgács ettől függetlenül gond. Én inkább vezérműtengelycsapágynak nézném.  Roll Eyes
Köszi, az alapszakmám autószerelő, szelepállítás még megy.  Tongue
Réz, de inkább bronzforgács az (mint ahogy tegnap KDF-fel negbeszéltük), és még akkor sem volt hézag a mikor a 3-mas hengernél volt a gyújtás.  Wink Cool
Ma kiveszem a motort és leveszem a hengerfejeket, aztán meglátjuk.  Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55006 Dátum: 2011 Július 01, 08:51:08 »


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55005 Dátum: 2011 Július 01, 08:48:11 »

Tudja valaki, hogy mennyi a reális ár pár alkatrész krómozásáért?
Pl. 2 lámpakeret, 2 index, 1 tükör, 2 kilincs?
az az állapotuktól függ de biztos hogy a krómozás árának töredékéért meg tudod venni az alábbi  jó állapotú alkatrészeket,  a gyári lámakeret rézből van azt meg lehetne próbálni, tükröt vegyél savállót  a kilincs és index pedig spiáter azt nem vállalják el úgysem.... Undecided ráadásul én eddig mindig nagyot csalódtam

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55004 Dátum: 2011 Július 01, 08:39:01 »

Ahogy nézem az a kipufogószelep épp nyomva van, így nem is lehet ott hézag.  Grin
Úgy nézd, hogy szelepváltás után tekersz a  főtengelyen egy fordulatot. Rézforgács ettől függetlenül gond. Én inkább vezérműtengelycsapágynak nézném.  Roll Eyes
szerintem az nem réz Undecided

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #55003 Dátum: 2011 Július 01, 08:38:35 »

Úgy tűnik, hogy az olajbeöntőnél szivárog az olaj. Ha benézek a beöntőn, látom, hogy két "nút" segítségével tudnám azt a dolgot meghúzni, mert kicsit laza.
Kérdéseim:
- mivel tudom meghúzni, illetve
- van ott valami tömítés?
Köszi!

 - Én pl a képen látható "célszerszámot" alkottam hozzá egy ócska 17-es krovagyűszű és egy simson küllőrészlet felhasználásával  Grin
 - van.

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
« Hozzászólás #55002 Dátum: 2011 Július 01, 08:08:35 »

Ma levettem a szelepfedeleket, hogy leellenőrzöm a szelephézagot. Úgy tűnik kaptam egy szopóálarcot valakitől.
Szelephézag helyett a szelepfedélbe rézforgácsot találtam.  Lips Sealed
Elvileg a kipufogószelepnél biztos semmi hézag, a többit kézzel ellenőriztem és nagyjából egyformának tűntek.

Segítsetek mi lehet ez a rézforgács? Ja és a másik oldali hengersornál is van "rézbevonat"
(motor kiszereléshez előkészítve Cry)

Ahogy nézem az a kipufogószelep épp nyomva van, így nem is lehet ott hézag.  Grin
Úgy nézd, hogy szelepváltás után tekersz a  főtengelyen egy fordulatot. Rézforgács ettől függetlenül gond. Én inkább vezérműtengelycsapágynak nézném.  Roll Eyes
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55001 Dátum: 2011 Július 01, 05:56:59 »

holnap délelött bent vagyok a mühelyben
ha úgy gondolod esetleg gyere be...megnézzük
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55000 Dátum: 2011 Július 01, 05:54:05 »

Jó, akkor egyelőre ezt is elhalasztom. :-)))

holnap délelött bent vagyok a mühelyben
ha úgy gondolod esetleg gyere be...megnézzük

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54999 Dátum: 2011 Július 01, 05:52:50 »

Jó, akkor egyelőre ezt is elhalasztom. :-)))

-dorni meg kalapács
-tömitőpaszta............szerintem
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #54998 Dátum: 2011 Július 01, 05:50:03 »

Úgy tűnik, hogy az olajbeöntőnél szivárog az olaj. Ha benézek a beöntőn, látom, hogy két "nút" segítségével tudnám azt a dolgot meghúzni, mert kicsit laza.
Kérdéseim:
- mivel tudom meghúzni, illetve
- van ott valami tömítés?
Köszi!
-dorni meg kalapács
-tömitőpaszta............szerintem

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54997 Dátum: 2011 Július 01, 05:46:11 »

Úgy tűnik, hogy az olajbeöntőnél szivárog az olaj. Ha benézek a beöntőn, látom, hogy két "nút" segítségével tudnám azt a dolgot meghúzni, mert kicsit laza.
Kérdéseim:
- mivel tudom meghúzni, illetve
- van ott valami tömítés?
Köszi!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54996 Dátum: 2011 Június 30, 22:27:15 »

Igazad van a bronz esélyesebb. Sárga-sárga..... Roll Eyes Cool
Holnap kiveszem a motort és leveszem a hengerfejeket, akkor minden kiderül.  Undecided
Nem lóghat a szelep oldalirányban. Cuppanósnak kell lennie. Ha befogod a lyukat és kihúzod a szelepet vissza kell szívnia magát. Pici olaj engedélyezett ehhez.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54995 Dátum: 2011 Június 30, 22:24:12 »

A bal szélső volt a hibás?
Igen.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54994 Dátum: 2011 Június 30, 21:53:33 »

Ez a hibás hengerfej, de nem készítettem képet a szelepvezetőről.
A bal szélső volt a hibás?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54993 Dátum: 2011 Június 30, 21:52:54 »

Elkopik a szelepvezető. De az bronz nem réz. Nézd meg, hogy lóg e oldalirányban a szelep. Nekem már láng jött fel és kilágyult a rugó.
Igazad van a bronz esélyesebb. Sárga-sárga..... Roll Eyes Cool
Holnap kiveszem a motort és leveszem a hengerfejeket, akkor minden kiderül.  Undecided

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Oldalak: 1 ... 635 636 637 638 639 [640] 641 642 643 644 645 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.