www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 20:02:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 635 636 637 638 639 [640] 641 642 643 644 645 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14831767 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55051 Dátum: 2011 Július 02, 09:23:30 »

Kezdett kibontakozni amit csináltam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55050 Dátum: 2011 Július 02, 09:22:48 »

Fúrtam, faragtam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55049 Dátum: 2011 Július 02, 09:22:08 »

A kocsimra kell index a forgalomban, és elkezdtem alkotni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55048 Dátum: 2011 Július 02, 09:19:07 »

Szokott lenni a TV-ben egy sorozat és az a címe, hogy" barkács csaj."  Amit én csináltam az még nekem is tetszik. Íme a kiindulás.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #55047 Dátum: 2011 Július 01, 22:07:31 »

Ma megintkiszórtam a 412ből egy adag feleslegesnek ítélt motyót. Állófűtés cuccai, csomó vezeték, fűtéscsövek stb. Sztem már kb. 20 kilót könnyítettem a gépen.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #55046 Dátum: 2011 Július 01, 18:24:09 »

hát igen. készülj egy lavórral, amibe a fedélen körbe bele tud folyni. hogy jó olajos leszel az szinte tuti Smiley
esetleg még előtte vegyél egy leeresztős fedelet.

meg új tömítésszettet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #55045 Dátum: 2011 Július 01, 18:18:43 »

OK köszi.
Egyszerübb lett volna előbb egy központi csavarral leereszteni az olajat, így gondolom ha ki is csavarom a 6 kis csavart a fedél még egy kicsit meg lesz ragadva, szóval mikor leveszem fog dölni az olaj mindenhova  Undecided
hát igen. készülj egy lavórral, amibe a fedélen körbe bele tud folyni. hogy jó olajos leszel az szinte tuti Smiley
esetleg még előtte vegyél egy leeresztős fedelet.
1303LS
« Hozzászólás #55044 Dátum: 2011 Július 01, 18:17:33 »

OK köszi.
Egyszerübb lett volna előbb egy központi csavarral leereszteni az olajat, így gondolom ha ki is csavarom a 6 kis csavart a fedél még egy kicsit meg lesz ragadva, szóval mikor leveszem fog dölni az olaj mindenhova  Undecided
Ha nagyon ráérsz leveszel 1 anyát és másnapra kicsöpög ott az olaj.  Grin
Vagy körben meglazít, picit megmozdít és kicsurgat.
Vagy ha nincs szerencséd akkor kitekeredik egy tőcsavar, ott meg szépen kifolyik.
1303LS
« Hozzászólás #55043 Dátum: 2011 Július 01, 18:15:38 »

Igen, ez a korrekt valasz.

Btw, hol vannak a fenykepek a lakokocsidrol amit csinaltal ?
Közben rájöttem, hogy nem is annyira igaz amit írtam, mert ott nem cserélünk, hanem csak leeresztünk.  Grin
Milyen képek? Nem raktam fel sehová, meg nem is nagyon van róla. Te meg már úgyis feküdtél benne.  Grin
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #55042 Dátum: 2011 Július 01, 18:15:02 »

Nagy "csavar" alul max az olajszelep ugrik be. A kerek (tenyérnyi) fedélen cserélünk olajat.
Van olyan fedél amit a 6 kicsi anyával kell levenni és úgy leereszteni az olajat, vagy van olyan amelyiknek a közepén van egy hagyományos , esetleg mágneses leeresztő.

OK köszi.
Egyszerübb lett volna előbb egy központi csavarral leereszteni az olajat, így gondolom ha ki is csavarom a 6 kis csavart a fedél még egy kicsit meg lesz ragadva, szóval mikor leveszem fog dölni az olaj mindenhova  Undecided
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #55041 Dátum: 2011 Július 01, 18:11:47 »

A kerek (tenyérnyi) fedélen cserélünk olajat... [nyissz]
Igen, ez a korrekt valasz.

Btw, hol vannak a fenykepek a lakokocsidrol amit csinaltal ?


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #55040 Dátum: 2011 Július 01, 18:09:59 »

Bocs a láma kérdésekért olajcsere ügyben de:
jobban megnézve az olajkartert:
-van egy kerek telefedél 6 kis csavarral
-mögötte (tehát nem a fedélen) van egy nagy csavar
Jól sejtem, hogy telefedél az olajszürő, a mögötte lévő csavar pedig az olajleresztő?
Köcce a felvilágosítást előre is.
Nagy "csavar" alul max az olajszelep ugrik be. A kerek (tenyérnyi) fedélen cserélünk olajat.
Van olyan fedél amit a 6 kicsi anyával kell levenni és úgy leereszteni az olajat, vagy van olyan amelyiknek a közepén van egy hagyományos , esetleg mágneses leeresztő.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #55039 Dátum: 2011 Július 01, 18:05:50 »

Bocs a láma kérdésekért olajcsere ügyben de:
jobban megnézve az olajkartert:
-van egy kerek telefedél 6 kis csavarral
-mögötte (tehát nem a fedélen) van egy nagy csavar
Jól sejtem, hogy telefedél az olajszürő, a mögötte lévő csavar pedig az olajleresztő?
Köcce a felvilágosítást előre is.
a fedél közepén szokott lenni a leeresztő csavar, ha van. a fedél alatt egy kb tésztaszűrő finomságú szűrő van + a leeresztő csavar mágneses. a plusz csavart nem tudom beazonosítani, de nem vagyok szerelő  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #55038 Dátum: 2011 Július 01, 18:01:58 »

Bocs a láma kérdésekért olajcsere ügyben de:
jobban megnézve az olajkartert:
-van egy kerek telefedél 6 kis csavarral
-mögötte (tehát nem a fedélen) van egy nagy csavar
Jól sejtem, hogy telefedél az olajszürő, a mögötte lévő csavar pedig az olajleresztő?
Köcce a felvilágosítást előre is.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #55037 Dátum: 2011 Július 01, 14:34:55 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55036 Dátum: 2011 Július 01, 13:52:05 »

juteszembe a tegnap előtti függőcsapszegzés majnem kudarcba fulladt , még szerencse hogy kéznél volt a szopóálarc .... dörzsárazás hézagolás minden megvolt satuba megrángat ok. berakom kerék fel lötyög mint állat, szétszed.... hát a tengelycsonkban ahol fixen kéne állnia szorosan , lógott mint a fszom Roll Eyes irány esztergályoscecília  na megperselyeztük de jól beletörtük a talpcsapágy illesztő stiftet, persze acél kifúrni nem bírtam 3.hegesztésre sikerült megindítani . szopóka-nyalóka Jezusom ...
ennyi után én elhajítottam volna a gecibe és veszek egy másikat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55035 Dátum: 2011 Július 01, 13:08:58 »


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55034 Dátum: 2011 Július 01, 13:07:22 »

ááá! kügyetek papot vagy orvost megettem egy nagy juhtúrós lángost meg egy fél dinnyét mozdulni sem bírok!
juteszembe a tegnap előtti függőcsapszegzés majnem kudarcba fulladt , még szerencse hogy kéznél volt a szopóálarc .... dörzsárazás hézagolás minden megvolt satuba megrángat ok. berakom kerék fel lötyög mint állat, szétszed.... hát a tengelycsonkban ahol fixen kéne állnia szorosan , lógott mint a fszom Roll Eyes irány esztergályoscecília  na megperselyeztük de jól beletörtük a talpcsapágy illesztő stiftet, persze acél kifúrni nem bírtam 3.hegesztésre sikerült megindítani . szopóka-nyalóka Jezusom ...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #55033 Dátum: 2011 Július 01, 12:56:28 »

ááá! kügyetek papot vagy orvost megettem egy nagy juhtúrós lángost meg egy fél dinnyét mozdulni sem bírok!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55032 Dátum: 2011 Július 01, 12:55:01 »

ááá! kügyetek papot vagy orvost megettem egy nagy juhtúrós lángost meg egy fél dinnyét mozdulni sem bírok!

1303LS
« Hozzászólás #55031 Dátum: 2011 Július 01, 11:50:31 »


Furatmikró "népies" elnevezése egy műszergyártó után.
Akkor jól tudtam.  Cheesy
UAZ jeep mindig is a kedvencem volt.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55030 Dátum: 2011 Július 01, 10:44:26 »

az mi?  Roll Eyes


Furatmikró "népies" elnevezése egy műszergyártó után.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #55029 Dátum: 2011 Július 01, 10:43:35 »

az mi?  Roll Eyes
http://elektronika.vatera.hu/ipari_gep_berendezes/szerszam_szerszamgep/furatmero_into_35_60mm_dobozos_1463050571.html
1303LS
« Hozzászólás #55028 Dátum: 2011 Július 01, 10:31:23 »

az mi?  Roll Eyes
Általában furatmérő indikátor órás műszerre szokták mondani.
De azt hiszem ez egy japán műszergyártónak a neve.
Úgy használatos mint a dzsipp az összes telekjáróra.
1303LS
« Hozzászólás #55027 Dátum: 2011 Július 01, 10:28:51 »

Amiatt kerdeztem, mert tobbfele gyurumeretet talaltam 85,5-os hengerre. A hd jo allapotban van.

1.75/2/5mm Maresz irta korabban, hogy ez a gyurumeret a gyari.

2/2/5mm      ez a masik.

Szerintetek melyiket erdemes?
Kompresszió/olajlehúzó/olajáteresztő gyűrűk -fentről lefelé- vastagsága.  Valójában ez is résméret, de a dugattyúban levő horony  (rés) mérete.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #55026 Dátum: 2011 Július 01, 10:24:33 »

Intóval?
az mi?  Roll Eyes
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #55025 Dátum: 2011 Július 01, 10:22:15 »

Ha a resmeret 0,75 a dugattyu es a henger kozott, akkor milyen meretu dugattyu gyurukeszletet erdemes venni? Gyari meretut vagy tulmereteset?
Koszi szepen a segitseget.
UdVW
Azért arra kíváncsi lennék, hogy ezt hogy mérted meg. Intóval? Hengerek lehúzva több helyen mérve? vagy csak hézagmérő bebasz a résbe?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55024 Dátum: 2011 Július 01, 09:49:51 »

Ha a resmeret 0,75 a dugattyu es a henger kozott, akkor milyen meretu dugattyu gyurukeszletet erdemes venni? Gyari meretut vagy tulmereteset?
Koszi szepen a segitseget.
UdVW

Résméret?  Cheesy

A dugattyút 0.05 mm-re kell illeszteni, és a kopáshatár 0.1 mm.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55023 Dátum: 2011 Július 01, 09:32:14 »

Olajcsere bogáron:
milyen méretü villáskulcs kell az olajleeresztő csavarhoz? Elég nagynak néz ki...
(a motor AR kódú bár gondolom nem sokat variáltak a csavarméreten a gyártás 60 éve alatt Roll Eyes).
álltalában gyertya kulcs 21mm

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #55022 Dátum: 2011 Július 01, 09:30:40 »

Olajcsere bogáron:
milyen méretü villáskulcs kell az olajleeresztő csavarhoz? Elég nagynak néz ki...
(a motor AR kódú bár gondolom nem sokat variáltak a csavarméreten a gyártás 60 éve alatt Roll Eyes).
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55021 Dátum: 2011 Július 01, 09:28:59 »

Amiatt kerdeztem, mert tobbfele gyurumeretet talaltam 85,5-os hengerre. A hd jo allapotban van.

1.75/2/5mm Maresz irta korabban, hogy ez a gyurumeret a gyari.

2/2/5mm      ez a masik.

Szerintetek melyiket erdemes?
mindegyik gyári csak több féle gyűrűhorony és bele való gyűrű van,  ha a henger nem kopott akkor minek bele nem belevaló gyűrűgarnitúra? továbbra sem értelek csapd a hónod alá és mutasd meg valakinek aki evett már ilyet....

Robpanzer
« Hozzászólás #55020 Dátum: 2011 Július 01, 09:24:02 »

Amiatt kerdeztem, mert tobbfele gyurumeretet talaltam 85,5-os hengerre. A hd jo allapotban van.

1.75/2/5mm Maresz irta korabban, hogy ez a gyurumeret a gyari.

2/2/5mm      ez a masik.

Szerintetek melyiket erdemes?
1303LS
« Hozzászólás #55019 Dátum: 2011 Július 01, 09:10:35 »

gyors vagy vazze Grin
Turkálsz itten az fejemben, he.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55018 Dátum: 2011 Július 01, 09:06:56 »

Ezt már előzőleg sem értettem.
Henger dugó szettet szokás venni, 3in1 összeállításban. Ebben benne van a gyűrű is.
Ritkán szokták megfúrni a hengert és venni bele túlméretes dugattyút és gyűrűt. Ez szerintem többe kerül jóval mint egy új szett.
Gyűrűt lehet venni 76 és 85,5 méretben, ez csak nagyon jó állapotú henger/dugó párosnál jó megoldás több okból is.
Callok ajánlgatta, hogy mostanában transzportál jó áron HD szettet.
gyors vagy vazze Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55017 Dátum: 2011 Július 01, 09:05:48 »

Ha a resmeret 0,75 a dugattyu es a henger kozott, akkor milyen meretu dugattyu gyurukeszletet erdemes venni? Gyari meretut vagy tulmereteset?
Koszi szepen a segitseget.
UdVW
 ez egy hülye kérdés azért nem válaszolt senki !ezt már tegnap sem értettem mert ugye nem tudjuk hogy a henger vagy a dugó kopott ráadásul lehet 4.túlméretes is eleve,  bele kell nézni a hengerbe és megkörmözni  ha érezhető kopás van akkor kibaszni a picsába és Callooktól venni egy garnitúrát 35ezerér Kiss

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55016 Dátum: 2011 Július 01, 09:02:51 »

az az állapotuktól függ de biztos hogy a krómozás árának töredékéért meg tudod venni az alábbi  jó állapotú alkatrészeket,  a gyári lámakeret rézből van azt meg lehetne próbálni, tükröt vegyél savállót  a kilincs és index pedig spiáter azt nem vállalják el úgysem.... Undecided ráadásul én eddig mindig nagyot csalódtam
ok, köszi a választ.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #55015 Dátum: 2011 Július 01, 09:02:31 »

jogos amit irsz,óvatosan tekertem be dornival,most jó...
és nem szándékozom kivenni egy darabig..... Wink Cool
Némelyik asztalosszorító szára szépen megköszörülve is jó tud lenni.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #55014 Dátum: 2011 Július 01, 09:01:29 »

Ha a resmeret 0,75 a dugattyu es a henger kozott, akkor milyen meretu dugattyu gyurukeszletet erdemes venni? Gyari meretut vagy tulmereteset?
Koszi szepen a segitseget.
UdVW
Ezt már előzőleg sem értettem.
Henger dugó szettet szokás venni, 3in1 összeállításban. Ebben benne van a gyűrű is.
Ritkán szokták megfúrni a hengert és venni bele túlméretes dugattyút és gyűrűt. Ez szerintem többe kerül jóval mint egy új szett.
Gyűrűt lehet venni 76 és 85,5 méretben, ez csak nagyon jó állapotú henger/dugó párosnál jó megoldás több okból is.
Callok ajánlgatta, hogy mostanában transzportál jó áron HD szettet.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55013 Dátum: 2011 Július 01, 08:59:49 »

Dornival nem igazán férsz oda úgy, hogy ne verd szét a hornyot.
Ha meg egyszer szétvered ki nem szeded többet.  Roll Eyes
jogos amit irsz,óvatosan tekertem be dornival,most jó...
és nem szándékozom kivenni egy darabig..... Wink Cool

Robpanzer
« Hozzászólás #55012 Dátum: 2011 Július 01, 08:55:42 »

Ha a resmeret 0,75 a dugattyu es a henger kozott, akkor milyen meretu dugattyu gyurukeszletet erdemes venni? Gyari meretut vagy tulmereteset?
Koszi szepen a segitseget.
UdVW
Oldalak: 1 ... 635 636 637 638 639 [640] 641 642 643 644 645 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.