www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 00:41:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 632 633 634 635 636 [637] 638 639 640 641 642 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13089138 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55152 Dátum: 2011 Július 04, 18:27:37 »

Ezen keresztül lehet méretre reszelni ezt a szart!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55151 Dátum: 2011 Július 04, 18:26:44 »

Laposvágóval kellett faragni az új ütközőt. Egy hártya átszakadt, aztán kezdtem rájönni miért van ott.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55150 Dátum: 2011 Július 04, 18:24:49 »

Ma kicseréltem a zárütközőket, hogy ne fényezés után keljen alakítgatni a kocsin. Hatalmas szopás következett amit álmomba sem gondoltam volna.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55149 Dátum: 2011 Július 04, 17:18:30 »

Futómű gerendából hogyan tudom kiszedni a 4db tűgörgőt?
Nem akarom vissza rakni így nem fontos hogy kibírja!
túl oldalról egy ruddal kiütöd

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55148 Dátum: 2011 Július 04, 17:13:04 »

Mi van, ha kézzel kijön a hátsó kerékcsapágy? Sőt, kicsit forog is...
Kezdjem el pucolni, vagy vegyek új féltengely házat?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55147 Dátum: 2011 Július 04, 16:11:59 »


De kiveri az olajat vagy megeszi? Nem mindegy....

Az ékszíj közelében, akár egy hosszabb út után is olajos a motorháztető belülről, és a papírcsöveken is látszik, plusz az ékszíjtárcsa alatti lemezen...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #55146 Dátum: 2011 Július 04, 14:26:19 »


Nem a kábelhez kell toldabni, hanem kihajtja egy hegyes csavarhúzóval, kiveszi a kábelmaradványt és a maradék érintkezőre ráforraszt valamit egy kis savazás után, hogy tapadjon.

Kb. 10 perc alatt megcsinálnám tökéletesre, ennél szarabbakat is meg lehet forrasztani.
én az új kábelt is ugyanígy raknám vissza, olyan gyakran nem kell megbontani, ha mégis, akkor már elég darabot hagyok rá a toldáshoz levágáskor (hogy ne törjön el a fül)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #55145 Dátum: 2011 Július 04, 14:23:22 »


Nem a kábelhez kell toldabni, hanem kihajtja egy hegyes csavarhúzóval, kiveszi a kábelmaradványt és a maradék érintkezőre ráforraszt valamit egy kis savazás után, hogy tapadjon.

Kb. 10 perc alatt megcsinálnám tökéletesre, ennél szarabbakat is meg lehet forrasztani.

Szuper, akkor tuti meg fogjuk tudni oldani. Köszi mindenkinek!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55144 Dátum: 2011 Július 04, 13:48:07 »

Azt mondta az elektromos srác, hogy a fekete kábel túl rövid a forrasztáshoz. Na majd meglátjuk...


Nem a kábelhez kell toldabni, hanem kihajtja egy hegyes csavarhúzóval, kiveszi a kábelmaradványt és a maradék érintkezőre ráforraszt valamit egy kis savazás után, hogy tapadjon.

Kb. 10 perc alatt megcsinálnám tökéletesre, ennél szarabbakat is meg lehet forrasztani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55143 Dátum: 2011 Július 04, 13:46:15 »

És csak a gyorsulási versenyeken mehet talán pörgősebben a motor... de az olajfogyás egy hosszabb úton is érzékelhető...


De kiveri az olajat vagy megeszi? Nem mindegy....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #55142 Dátum: 2011 Július 04, 13:45:15 »

No para: forrasztás.

Azt mondta az elektromos srác, hogy a fekete kábel túl rövid a forrasztáshoz. Na majd meglátjuk...

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #55141 Dátum: 2011 Július 04, 13:39:28 »

A kábelköteg kiszedésekor voltam olyan hülyebarom, hogy a gyújtáskapcsolómból kijövő kábeleket elvágtam, hogy az is kiszerelhető legyen. Utána vettem csak észre, hogy nem saruval vannak rögzítve. Az indexnél már okosabb voltam. Kérdés: Ez így javítható, vagy újat kell szerezni? Az új az ugyanilyen bármelyik, vagy ez különleges a három küllős kormány miatt? Előre is köszi!

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
No para: forrasztás.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55140 Dátum: 2011 Július 04, 13:29:01 »

Nagyon szépen köszönöm a felhomályosítást... Wink
Na most:
- kartergáz valszeg van...
-a koszos tuningszűrő rég leszedve...
- gagyi ékszíjtárcsa nincs...
- magas olajszint nincs...
- nem új a motor, így szűkre illesztett csapágyakat kizárnám...
- régebben Catrol 15W-40 olajat használtam, amióta jobban fogy, azóta Botond...
A többit nem tudom...

És csak a gyorsulási versenyeken mehet talán pörgősebben a motor... de az olajfogyás egy hosszabb úton is érzékelhető...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #55139 Dátum: 2011 Július 04, 13:23:56 »

Így van, ez egyértelműen szerelhető... Csak kérdés, hogy a kis gyűrű hogyan, milyen szerszámtól, vagy hogyan aláfeszítve áll vissza gyűrű formára és akkor ki is
jön a kábel!
szerintem ez egy fogóval is kivitelezhető

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55138 Dátum: 2011 Július 04, 13:19:56 »

ahogy nézem a réz fülek kihajthatók és alá mehet az új kábel
Így van, ez egyértelműen szerelhető... Csak kérdés, hogy a kis gyűrű hogyan, milyen szerszámtól, vagy hogyan aláfeszítve áll vissza gyűrű formára és akkor ki is
jön a kábel!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #55137 Dátum: 2011 Július 04, 13:14:28 »

csak arra emlékszem hogy az enyémen sem szerelhető.. de hogy pont ilyen-e azt nem tudom

Valaki meg tudná nézni?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #55136 Dátum: 2011 Július 04, 13:00:52 »

Más bogárban ugyanilyen a gyújtáskapcsoló?
csak arra emlékszem hogy az enyémen sem szerelhető.. de hogy pont ilyen-e azt nem tudom
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #55135 Dátum: 2011 Július 04, 13:00:31 »

A kábelköteg kiszedésekor voltam olyan hülyebarom, hogy a gyújtáskapcsolómból kijövő kábeleket elvágtam, hogy az is kiszerelhető legyen. Utána vettem csak észre, hogy nem saruval vannak rögzítve. Az indexnél már okosabb voltam. Kérdés: Ez így javítható, vagy újat kell szerezni? Az új az ugyanilyen bármelyik, vagy ez különleges a három küllős kormány miatt? Előre is köszi!

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
ahogy nézem a réz fülek kihajthatók és alá mehet az új kábel

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #55134 Dátum: 2011 Július 04, 12:50:19 »

Más bogárban ugyanilyen a gyújtáskapcsoló?
fogalmam nincs. nem szedtem még szét az enyémet. + az ARA gombbal indul.  Cool

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55133 Dátum: 2011 Július 04, 12:49:10 »

Mi van, ha kézzel kijön a hátsó kerékcsapágy? Sőt, kicsit forog is...

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55132 Dátum: 2011 Július 04, 12:48:44 »

Az ékszíjtárcsánál a következő okok miatt szokott folyni:

- nagy kartergáz
- megszűnt vagy csökkent karterszellőzés keresztmetszet (koszos tuningszűrő a szellőzésen)
- bekoszolódott ékszíjtárcsa labirint
- gagyi ékszíjtárcsa
- eltömődött visszafolyó a blokkban
- nagy fordulatú üzem (5000 felett)
- szűkre illesztett csapágyak (új motor esetén)
- 30 mm-es olajpumpa, kicsit ragadó túlnyomás szeleppel együtt
- magas olajszint
- rossz minőségű olaj (felhabzik, párolog, stb.)

Ezeket kell megnézni.
Az enyém is kicsit engedi az olajat, pedig még át is van alakítva, hogy jobban tudjon visszafolyni, de nagy a fordulat és szűkek a csapágyak. majd abbahagyja idővel, nagyon nem érdekel, csak akkor jön, ha nyomom neki.

Nagyon szépen köszönöm a felhomályosítást... Wink
Na most:
- kartergáz valszeg van...
-a koszos tuningszűrő rég leszedve...
- gagyi ékszíjtárcsa nincs...
- magas olajszint nincs...
- nem új a motor, így szűkre illesztett csapágyakat kizárnám...
- régebben Catrol 15W-40 olajat használtam, amióta jobban fogy, azóta Botond...
A többit nem tudom...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 04, 13:27:50 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #55131 Dátum: 2011 Július 04, 12:47:23 »

Bazze minek kezdesz neki ha nem vágod, vagyis itt vágtad Evil. Na mindegy. Majd ha a villanyszerelő teszi a helyére a kábelköteget akkor majd ezt megforrasztja simán.

Más bogárban ugyanilyen a gyújtáskapcsoló?

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #55130 Dátum: 2011 Július 04, 12:41:09 »

A kábelköteg kiszedésekor voltam olyan hülyebarom, hogy a gyújtáskapcsolómból kijövő kábeleket elvágtam, hogy az is kiszerelhető legyen. Utána vettem csak észre, hogy nem saruval vannak rögzítve. Az indexnél már okosabb voltam. Kérdés: Ez így javítható, vagy újat kell szerezni? Az új az ugyanilyen bármelyik, vagy ez különleges a három küllős kormány miatt? Előre is köszi!

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
Bazze minek kezdesz neki ha nem vágod, vagyis itt vágtad Evil. Na mindegy. Majd ha a villanyszerelő teszi a helyére a kábelköteget akkor majd ezt megforrasztja simán.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #55129 Dátum: 2011 Július 04, 12:35:34 »

A kábelköteg kiszedésekor voltam olyan hülyebarom, hogy a gyújtáskapcsolómból kijövő kábeleket elvágtam, hogy az is kiszerelhető legyen. Utána vettem csak észre, hogy nem saruval vannak rögzítve. Az indexnél már okosabb voltam. Kérdés: Ez így javítható, vagy újat kell szerezni? Az új az ugyanilyen bármelyik, vagy ez különleges a három küllős kormány miatt? Előre is köszi!




Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #55128 Dátum: 2011 Július 04, 12:04:41 »

Futómű gerendából hogyan tudom kiszedni a 4db tűgörgőt?
Nem akarom vissza rakni így nem fontos hogy kibírja!
mi keskenyítéskor cseréltük ki amikor szét volt vágva, de sztem egy kicsi csapágylehuzóval ki tudod venni

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #55127 Dátum: 2011 Július 04, 11:59:14 »

Futómű gerendából hogyan tudom kiszedni a 4db tűgörgőt?
Nem akarom vissza rakni így nem fontos hogy kibírja!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55126 Dátum: 2011 Július 04, 10:23:15 »

A nálam jobban hozzáértőktől kérdezném, hogy ha a már említett, kartergázszűrő lefojtása miatt az ékszíjtárcsánál nyomja ki az olajat a motor, azt hogyan, mi módon lehet orvosolni-javítani?
Mekkora motorfelújítás kell hozzá?
Ha ennyire nagy a kartergáz, akkor valszeg nagyobb mértékű kell? Gyűrűzés, köszörülés, stb?
Szabó Miki szerint, amíg nem nagyon vészes az olajfogyás, addig nem érdemes hozzányúlni, de engem már aggaszt egy kissé...
Jó lenne tudni, mekkora beavatkozás egy ilyen... Undecided

Az ékszíjtárcsánál a következő okok miatt szokott folyni:

- nagy kartergáz
- megszűnt vagy csökkent karterszellőzés keresztmetszet (koszos tuningszűrő a szellőzésen)
- bekoszolódott ékszíjtárcsa labirint
- gagyi ékszíjtárcsa
- eltömődött visszafolyó a blokkban
- nagy fordulatú üzem (5000 felett)
- szűkre illesztett csapágyak (új motor esetén)
- 30 mm-es olajpumpa, kicsit ragadó túlnyomás szeleppel együtt
- magas olajszint
- rossz minőségű olaj (felhabzik, párolog, stb.)

Ezeket kell megnézni.
Az enyém is kicsit engedi az olajat, pedig még át is van alakítva, hogy jobban tudjon visszafolyni, de nagy a fordulat és szűkek a csapágyak. majd abbahagyja idővel, nagyon nem érdekel, csak akkor jön, ha nyomom neki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55125 Dátum: 2011 Július 04, 10:05:50 »

Ha tényleg komolyan le volt zárva, akkor nagy esélye van, hogy a betöltőben megült "beavasodott" trutymákból is került oda le.
Adalékolás tényleg nem varázsszer, de esélyt adnék neki.
Mondjuk inkább olyan helyen van értelme ahol a kritikus részen áthaladhat az anyag és nem csak a dugó tetejét piszkálgatja.

Nem tudom, pontosan mit értesz "komoly" lezáráson, mert csak arra kis csonkra volt rátéve a szűrő, ahogy másnál, más motorokon is láttam, és nem tudhattam, az enyémre nem biztos, hogy jó megoldás... Mint kiderül: nagyon nem... Tongue Sokáig nem volt fenn, mert hamar elkezdte kinyomni az olajat és a Miki vette le, hogy az nem lesz oda jó megoldás. Ekkor került rá egy pvc cső és ki lett vezetve a kocsi alá... de azóta is kinyomja, sajna.
Azóta tettem bele STP adalékot (kék flakonos), ami az olajszivárgást csökkenti állítólag...de semmit sem használt.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55124 Dátum: 2011 Július 04, 09:58:34 »

Ne regelj ki,fiatal vagy még,előtted az élet  Grin

Pont nem erre gondoltam.... Kiss Cool de most, hogy mondod.... Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Sompi
« Hozzászólás #55123 Dátum: 2011 Július 04, 09:46:19 »

Ma bekötöttük a piroson a tolatólámpát, kiküszöböltük a "hozzáér a kipuff a motortakaró lemezhez és emiatt nyekergés van" problémát, valamint felkerült előre a "Das Auto" rendszámtartó. Emellett felderítettük szilati rádió problémáját, amit sajnos nem sikerült megoldani hardver hiba miatt.
Köszönet a kufár csapatnak a közreműködésért (a segítséget kicsit túlzónak érzem :-))))))).

...na tessék ez a hála!! ...a zember kiteszi a lelkét,oszt le se szarják!!  Grin Grin Grin

...így van ez ha valakinek elit servenyótója lesz!  Grin Evil
1303LS
« Hozzászólás #55122 Dátum: 2011 Július 04, 09:42:50 »

- nem zárhatod le a kartergáz kivezetést   Mint írtam, ezt már rég tudom, meg lett szüntetve...
Ha tényleg komolyan le volt zárva, akkor nagy esélye van, hogy a betöltőben megült "beavasodott" trutymákból is került oda le.
Adalékolás tényleg nem varázsszer, de esélyt adnék neki.
Mondjuk inkább olyan helyen van értelme ahol a kritikus részen áthaladhat az anyag és nem csak a dugó tetejét piszkálgatja.
RNIE
« Hozzászólás #55121 Dátum: 2011 Július 04, 09:19:12 »

De lehet, hogy máshol kell a megoldást keresnem... Roll Eyes
Ne regelj ki,fiatal vagy még,előtted az élet  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55120 Dátum: 2011 Július 04, 09:13:36 »

Sajnos a vicceskedést - bármivel kapcsolatban - egyre nehezebb elkerülni. Én is baromi jól szórakozom, mikor más problémáján pörögnek, és sokkal kevésbé, ha az enyémen, ráadásul megoldást szeretnék. :-))))

Kábé ez a helyzet... Undecided De az is lehet, hogy valaki a máshol vélt sérelméért itt vesz elégtételt... Roll Eyes
De lehet, hogy máshol kell a megoldást keresnem... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55119 Dátum: 2011 Július 04, 09:11:29 »

Nem tettél föl a gyári helyett véletlenül egy fasza alu tárcsát? Olyan csicsa fokolt eloxált fajtát?


Nem, gyári van fenn.... Olvastam, hogy azzal is lehet gond... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55118 Dátum: 2011 Július 04, 08:51:55 »

Sajnos a vicceskedést - bármivel kapcsolatban - egyre nehezebb elkerülni. Én is baromi jól szórakozom, mikor más problémáján pörögnek, és sokkal kevésbé, ha az enyémen, ráadásul megoldást szeretnék. :-))))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #55117 Dátum: 2011 Július 04, 08:47:08 »

Nem tettél föl a gyári helyett véletlenül egy fasza alu tárcsát? Olyan csicsa fokolt eloxált fajtát?

Lacházán kaptam a tanácsot, hogy az olajbetöltőből van másik fajta, amin a csőcsatlakozó nagyobb átmérőjű...  Lehet, az segíthetne rajta, valamelyest...
Sajna ehhez nem igazán értek...
Hogy volt-e a gyári összerakáson kívül megbonta a blokk, azt nem tudom: nálam nem!
De úgy látom jobb, ha fel sem tettem volna a kérdést, mert azon kívül, hogy basztatva vagyok, nagyon érdemi megoldás nem született...
Köszönöm szépen...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55116 Dátum: 2011 Július 04, 08:37:19 »

elnézést kérek a vicceskedésért

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55115 Dátum: 2011 Július 04, 08:32:45 »

Sanyi, azt állítani, hogy (az elmodásod alapján) nem született érdemi megoldás, túlzás, hiszen megtudtad, hogy:
- nem zárhatod le a kartergáz kivezetést   Mint írtam, ezt már rég tudom, meg lett szüntetve...
- ha nem képes elvezetni a kartergázt a kisebb csöccsel, akkor ott valamilyen okból nagyon sok keletkezik  Ezt mástól hallottam, aki kicsit jobban ért hozzá, nálam, de lehet, hogy hülyeség, nem tudom...
- a valamilyen okra a Vili javasolta a csigajárat tisztítását 2 módszerrel. A széthúzáson kívüliként csak a tisztító adaléákos volt, amiben nem nagyon hiszek...
Ennél több infót mondani látatlanban egy problémáról nem könnyű adni...  Istenigazából a probléma nagyságára, esetleg annak vonzatára voltam kíváncsi... na ebből volt a kevesebb...  de, ha visszaolvasol, akkor az arányokat látod Te is...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55114 Dátum: 2011 Július 04, 08:26:46 »

Sanyi, azt állítani, hogy (az elmodásod alapján) nem született érdemi megoldás, túlzás, hiszen megtudtad, hogy:
- nem zárhatod le a kartergáz kivezetést
- ha nem képes elvezetni a kartergázt a kisebb csöccsel, akkor ott valamilyen okból nagyon sok keletkezik
- a valamilyen okra (illetve az olaj kiverődésének csökkentésére) a Vili javasolta a csigajárat tisztítását 2 módszerrel.
Ennél több infót mondani látatlanban egy problémáról nem könnyű. Ha meg kell bontani a motort, akkor pedig már érdemes több dolgot cserélni, de persze lehet, hogy csak a gyűrűk töröttek.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 04, 08:29:59 írta stonemen »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55113 Dátum: 2011 Július 04, 08:07:53 »

Szerintem, ha a gyári olajbetöltőnél lévő luk nem elég neki szimplám akkor ott már annyira nagy a kartergáz, hogy olyan nincs is.
Lehet még olyan gond, hogy a főtengely elején lévő csigabigánál a visszafolyóka ami elég keskeny átmérőjű valamitől eldugult. Mondjuk előző összerakásnál belenyomódott egy kis paszta és most odakeveredett valami mocsok. Pl.: "tönkretetted a tuninggal  " by BigBug  Grin
Olajba való tisztítóadalék esetleg kimoshatja. Vagy van egy másik drasztikus megoldás is ami blokkszéthúzás nélkül javíthat, ha 100%, hogy ott van dugulás, de azt nem fogod megcsinálni úgysem.  Grin

Lacházán kaptam a tanácsot, hogy az olajbetöltőből van másik fajta, amin a csőcsatlakozó nagyobb átmérőjű...  Lehet, az segíthetne rajta, valamelyest...
Sajna ehhez nem igazán értek...
Hogy volt-e a gyári összerakáson kívül megbonta a blokk, azt nem tudom: nálam nem!
De úgy látom jobb, ha fel sem tettem volna a kérdést, mert azon kívül, hogy basztatva vagyok, nagyon érdemi megoldás nem született...
Köszönöm szépen...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 632 633 634 635 636 [637] 638 639 640 641 642 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.239 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.