www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 10, 15:08:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921212 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 627 628 629 630 631 [632] 633 634 635 636 637 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13059749 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55351 Dátum: 2011 Július 08, 16:04:04 »

Hengerfej lenn, szelepek kinn, az összes kipufogószelepnél probléma van.  Undecided
Nem tudom mi történhetett. Biztos, hogy simán megkopott és ennyi?

Hfej:

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55350 Dátum: 2011 Július 08, 16:03:05 »

Hengerfej lenn, szelepek kinn, az összes kipufogószelepnél probléma van.  Undecided
Nem tudom mi történhetett. Biztos, hogy simán megkopott és ennyi?


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55349 Dátum: 2011 Július 08, 10:15:12 »

ezért itt leugattak engem.
buzik ezek!

szóval itt:
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2011/06/06/motoroblito_adalek/


Van bizonyos esetekben hátránya minden motoröblítésnek, azonban amit a csávó ködöl a detergens, diszpergens adalékokról az kamu.
A fékfolyadék nem teszi ezeket tönkre, hanem az olaj bázikusságát csökkkenti, ezért nem szabad sokáig bennehagyni...ezért kell olajcsere előtt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55348 Dátum: 2011 Július 08, 07:31:54 »

Fékfolyadék.

ezért itt leugattak engem.
buzik ezek!

szóval itt:
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2011/06/06/motoroblito_adalek/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55347 Dátum: 2011 Július 07, 23:05:25 »

Kb. sehogy....vettem a duen.hu egy "tutti jót, működő motorról, passzoló GX (ezzel a kóddal is létezik több fajta motor K vagy KE-Jet) kóddal". Naná, hogy rosszabb lett....beszéltem az injektor.hu szervizzel, tök korrektek, de többe kerül átvizsgálni és feltárni a K-Jetet mint amit a Golfom jelenleg ér. Azt mondták sanszos, hogy a hibafeltárás után sem tudják megcsinálni a K-Jetet jóra, nincsenek alkatrészek hozzá. (A bemelegedés szabályzót fel tudják újítani, nem biztos hogy sikerül.)

Mivel más hibákat megtaláltam (gyújtás, testkábelek oxidációja, nem működő hőgombák), most teljesen jól használható a kocsi. A hőmérséklettől függően nagyon pici alapjárat ingadozás van, de néha.....ha bedöglik, teszek rá egy digifantot, vagy karbis lesz.

Ami jobban zavar, hogy csattognak a hidrotőkék, ezt hamarosan meg akarom oldani.
ok köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55346 Dátum: 2011 Július 07, 21:55:27 »


A legmakacsabb lerakódások a motorban gyantás alapú feketeiszap képződések. Ezeket a fékfolyadék nagyon jól oldja és nem okoz semminek bajt. Úgy kell csinálni, hogy olajcsere előtt beleönteni 2-3 decilitert, emelt fordulaton (1500) járatni 10 percet és olajat cserélni. Ennél jobb tisztítószert még nem láttam, sokszor használtam, főleg kopogós hidrotőkés motorokon, sikerrel.

Nagyon szépen kiszedi a lerakódott dzsuvát is.


Hmmmm... na ilyenről még nem hallottam... Tehát, ha jól értem... akkor a még benn lévő olajba kell beleönteni??? És utána azzal együtt leengedni?
Érdekes... Lehet, érdemes lenne megpróbálni? Csak az olajszűrő-leeresztő csavaroktól tartok, mert egyszer már a Szabó Miki is megszívta vele... valamelyikkel gond volt (talán túlhúzás, vagy menetprobléma) és ott csöpögött elég tisztességesen...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
RNIE
« Hozzászólás #55345 Dátum: 2011 Július 07, 21:53:14 »

ehh,ezt írhattad volna egy hete...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55344 Dátum: 2011 Július 07, 21:46:49 »

Ez most komoly???? Shocked


A legmakacsabb lerakódások a motorban gyantás alapú feketeiszap képződések. Ezeket a fékfolyadék nagyon jól oldja és nem okoz semminek bajt. Úgy kell csinálni, hogy olajcsere előtt beleönteni 2-3 decilitert, emelt fordulaton (1500) járatni 10 percet és olajat cserélni. Ennél jobb tisztítószert még nem láttam, sokszor használtam, főleg kopogós hidrotőkés motorokon, sikerrel.

Nagyon szépen kiszedi a lerakódott dzsuvát is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55343 Dátum: 2011 Július 07, 21:12:05 »

Hidrotőke mágiában szokják használni, de én félteném a hátsó szimmeringet, bár elvileg nem lenne szabad, hogy bántsa. Roll Eyes

No ebben csak az "elvileg" zavar egy kissé... Nem szeretnék nagyobb galibát, mint ami már van... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #55342 Dátum: 2011 Július 07, 21:09:00 »

Ez most komoly???? Shocked
Hidrotőke mágiában szokják használni, de én félteném a hátsó szimmeringet, bár elvileg nem lenne szabad, hogy bántsa. Roll Eyes
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55341 Dátum: 2011 Július 07, 21:06:59 »

Hát ezt nem tudom.
Kompressziót mértetek már egyébként? Mert az is beszédes lehet, ha mégis el ellenne törve egy gyűrű.
Egy dupla adag lötty még mindig olcsóbb, mint egy blokkszéthúzás.

Nem mostanában.... Majd megfűzöm az itteni szerelőm, hátha hajlandó egy mérésre...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55340 Dátum: 2011 Július 07, 21:05:18 »


Fékfolyadék.

Ez most komoly???? Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #55339 Dátum: 2011 Július 07, 21:01:45 »


Fékfolyadék.
Huh Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #55338 Dátum: 2011 Július 07, 21:01:15 »


Akkor már csak egy kérdés van, milyen tisztító adalékkal kellene próbálkoznom?
Hát ezt nem tudom.
Kompressziót mértetek már egyébként? Mert az is beszédes lehet, ha mégis el ellenne törve egy gyűrű.
Egy dupla adag lötty még mindig olcsóbb, mint egy blokkszéthúzás.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55337 Dátum: 2011 Július 07, 20:58:45 »


Akkor már csak egy kérdés van, milyen tisztító adalékkal kellene próbálkoznom?


Fékfolyadék.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55336 Dátum: 2011 Július 07, 20:56:40 »

Csak most jutott eszembe, hogy talán nem érted (sőt szerintem sokan) a főtengely elején működő olajvisszavezetés mikéntjét.
Talán egyedül a bogárnál (okosabbak majd írnak példát más motorról, nekem nem jut eszembe másik) nincs szoros illesztés vagy szimmeringgel való tömítés.
Az a spirális kiképzés forgás közben visszalötykölgeti csupán egy csatornába az olajat.
Ezért az olajszivárgást csökkentő, tömítő jellegű adalékok pont nem érnek semmit. Szimmeringnél, egymáson elmozduló tömítőfelületnél egyébként sem. Sőt, ha van valami szűkület a visszafolyó ágban pont még jobban el is dugíthatják azt. Nem tudom mi a működésük alapja, de talán a lerakódásokkal is reakcióba lépnek. SZVSZ ven esélye, hogy azzal az adalékkal adtad meg neki a kegyelemdöfést. Egy jó adag tisztító adalékkal próbálkoznék. Én láttam már brutálisan gyenge motort óriási kartergázzal és nem nyomta elöl az olajat. SZVSZ mocskolódás lesz annak az oka, a Te motorod jó állapotban van ehhez. Persze ha nem sikerül kimosni nincs más megoldás a blokkszéthúzásnál. Hacsak nem 100% biztos a dolog és megfúrja.  Roll Eyes

Köszi a véleményt...  Nagyjából ismertem már ezt a mechanizmust, az ékszíjtárcsánál... Ez csak egy próba volt, hogy, ha esetleg mégis van valahol némi szivárgás, akkor hátha...
Akkor már csak egy kérdés van, milyen tisztító adalékkal kellene próbálkoznom?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #55335 Dátum: 2011 Július 07, 20:50:49 »


Azóta tettem bele STP adalékot (kék flakonos), ami az olajszivárgást csökkenti állítólag...de semmit sem használt.
Csak most jutott eszembe, hogy talán nem érted (sőt szerintem sokan) a főtengely elején működő olajvisszavezetés mikéntjét.
Talán egyedül a bogárnál (okosabbak majd írnak példát más motorról, nekem nem jut eszembe másik) nincs szoros illesztés vagy szimmeringgel való tömítés.
Az a spirális kiképzés forgás közben visszalötykölgeti csupán egy csatornába az olajat.
Ezért az olajszivárgást csökkentő, tömítő jellegű adalékok pont nem érnek semmit. Szimmeringnél, egymáson elmozduló tömítőfelületnél egyébként sem. Sőt, ha van valami szűkület a visszafolyó ágban pont még jobban el is dugíthatják azt. Nem tudom mi a működésük alapja, de talán a lerakódásokkal is reakcióba lépnek. SZVSZ ven esélye, hogy azzal az adalékkal adtad meg neki a kegyelemdöfést. Egy jó adag tisztító adalékkal próbálkoznék. Én láttam már brutálisan gyenge motort óriási kartergázzal és nem nyomta elöl az olajat. SZVSZ mocskolódás lesz annak az oka, a Te motorod jó állapotban van ehhez. Persze ha nem sikerül kimosni nincs más megoldás a blokkszéthúzásnál. Hacsak nem 100% biztos a dolog és megfúrja.  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 07, 20:52:47 írta 1303LS »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55334 Dátum: 2011 Július 07, 16:54:09 »

a bemelegedésszabályzó téma engem még mindig érdekelne, ha részletesen elmondanád, hogy hogyan oldottad meg.
múltkor írtál róla egy félmondatot de nem igazán értettem  Roll Eyes
Kb. sehogy....vettem a duen.hu egy "tutti jót, működő motorról, passzoló GX (ezzel a kóddal is létezik több fajta motor K vagy KE-Jet) kóddal". Naná, hogy rosszabb lett....beszéltem az injektor.hu szervizzel, tök korrektek, de többe kerül átvizsgálni és feltárni a K-Jetet mint amit a Golfom jelenleg ér. Azt mondták sanszos, hogy a hibafeltárás után sem tudják megcsinálni a K-Jetet jóra, nincsenek alkatrészek hozzá. (A bemelegedés szabályzót fel tudják újítani, nem biztos hogy sikerül.)

Mivel más hibákat megtaláltam (gyújtás, testkábelek oxidációja, nem működő hőgombák), most teljesen jól használható a kocsi. A hőmérséklettől függően nagyon pici alapjárat ingadozás van, de néha.....ha bedöglik, teszek rá egy digifantot, vagy karbis lesz.

Ami jobban zavar, hogy csattognak a hidrotőkék, ezt hamarosan meg akarom oldani.
RNIE
« Hozzászólás #55333 Dátum: 2011 Július 07, 16:35:57 »

RNIE mester alkotói válságban van, ha ez a kép nem ihleti meg valamilyen módon!  Grin
RNIE
« Hozzászólás #55332 Dátum: 2011 Július 07, 16:05:24 »

RNIE mester alkotói válságban van, ha ez a kép nem ihleti meg valamilyen módon!  Grin
ehh,ebédezek de délután ráfekszem
ja,most látom 4óra Cool
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 07, 16:08:15 írta RNIE »
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #55331 Dátum: 2011 Július 07, 15:45:18 »

RNIE mester alkotói válságban van, ha ez a kép nem ihleti meg valamilyen módon!  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Sompi
« Hozzászólás #55330 Dátum: 2011 Július 07, 15:24:20 »

alul a szélén kb. 10 cm hosszban, oldalt a tengelytest felfogató csavarok mögött van egy 3x3 cm-es lyuk, meg még pár kisebb. a tengelytest felfekvő felületén is lyukas. a napoleon-sapkánal nemcsak a vége hiányzik, hanem felismerhetetlen az egész (valami aranykezű lakatos az első tűzfalat megtoldotta lefelé, hogy letakarja a napoleon maradványait és jól kinyomta trutyival a hézagokat). a fűtéscsatorna vége le volt vágva, a két b. nagy csavar feje a rahmenkopf alsó takarólemezére volt pontozva, nehogy kiessen.

amikor megláttam a fűtéscsatornát, akkor határoztam el, hogy én s.k. kilakatolom az egészet. már jobban értek hozzá, mint egyes ünnepelt szerelők alvállalkozói.

asszem ez a felújított még megvan, ...ha érdekel..

1303LS
« Hozzászólás #55329 Dátum: 2011 Július 07, 14:21:30 »

alul a szélén kb. 10 cm hosszban, oldalt a tengelytest felfogató csavarok mögött van egy 3x3 cm-es lyuk, meg még pár kisebb. a tengelytest felfekvő felületén is lyukas. a napoleon-sapkánal nemcsak a vége hiányzik, hanem felismerhetetlen az egész (valami aranykezű lakatos az első tűzfalat megtoldotta lefelé, hogy letakarja a napoleon maradványait és jól kinyomta trutyival a hézagokat). a fűtéscsatorna vége le volt vágva, a két b. nagy csavar feje a rahmenkopf alsó takarólemezére volt pontozva, nehogy kiessen.

amikor megláttam a fűtéscsatornát, akkor határoztam el, hogy én s.k. kilakatolom az egészet. már jobban értek hozzá, mint egyes ünnepelt szerelők alvállalkozói.
ÍGy szerintem bódé levétel nélkül már gázos. Akkor meg lesz ott munka máshol is bőven.  Undecided
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55328 Dátum: 2011 Július 07, 09:35:46 »

A csavarok nem az eredeti helyükön vannak, ha egy gyárit vennék, a kivágások nem stimmelnének. Ez jobban hozzásímul, és szebb. Gondolom sikerült megyőznöm téged.
A kédergumiból a Hudáknál megvettem a drágábbat, hogy biztos jó, legyen. Azért egy 1/2 délutánom ráment amíg tényleg jó is lett.  Undecided A csavarok helye nem igazán ott volt ahol a sárvédőn, így farigcsálhattam eleget.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55327 Dátum: 2011 Július 07, 09:14:58 »

biztos, hogy kell. dől belőle a retek a lyukakon.
itt a kérdés: melyik a jobb, a bontott igazi vw, vagy az új brazil ?

hogyé' adod ?
jó állapotú gyári homoxortat könnyebb felrakni, mint az utángyártott drága pontatlan elemekkel kínlódni Undecided

Nem elérhető honek-ker
Hozzászólások: 3

« Hozzászólás #55326 Dátum: 2011 Július 07, 09:01:14 »

Gömbfejes alvázfejem van egy bontott, ha esetleg cserélni kell.

biztos, hogy kell. dől belőle a retek a lyukakon.
itt a kérdés: melyik a jobb, a bontott igazi vw, vagy az új brazil ?

hogyé' adod ?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #55325 Dátum: 2011 Július 07, 08:42:55 »

Valakinek bemelegedés szabályzó, valakinek meg az egyéb.  Wink
Mikor én kezdtem bogarazni, még a bontott csapágynak is örültem.
Ma már nem tennék ilyet. De ez a kéder ez nekem is tetszik, ha szépen van megcsinálva.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #55324 Dátum: 2011 Július 07, 08:40:54 »

ki az, aki mát cserélt alvázfejet / rahmenkopfot ? van az enyémen pár lyuk, gondolom, csak eladás előtt szokás azokat foltozni (műgyantával). én még szeretnék egy kicsit járni a döggel.
Gömbfejes alvázfejem van egy bontott, ha esetleg cserélni kell.

Nem elérhető honek-ker
Hozzászólások: 3

« Hozzászólás #55323 Dátum: 2011 Július 07, 08:37:50 »

Miért kell cserélni? felülrőĺ is szétrohadt?

alul a szélén kb. 10 cm hosszban, oldalt a tengelytest felfogató csavarok mögött van egy 3x3 cm-es lyuk, meg még pár kisebb. a tengelytest felfekvő felületén is lyukas. a napoleon-sapkánal nemcsak a vége hiányzik, hanem felismerhetetlen az egész (valami aranykezű lakatos az első tűzfalat megtoldotta lefelé, hogy letakarja a napoleon maradványait és jól kinyomta trutyival a hézagokat). a fűtéscsatorna vége le volt vágva, a két b. nagy csavar feje a rahmenkopf alsó takarólemezére volt pontozva, nehogy kiessen.

amikor megláttam a fűtéscsatornát, akkor határoztam el, hogy én s.k. kilakatolom az egészet. már jobban értek hozzá, mint egyes ünnepelt szerelők alvállalkozói.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55322 Dátum: 2011 Július 07, 08:24:07 »

Nekem olyan kéderem van ami tekercses és nincs rajta kivágás, fehér. Mondjuk a napot annyira nem bírja. 6 éves.  Roll Eyes
Az nagyon jó. Létezik 2 és 3 szálkás profilú is.  A képen az látható ahogy ellenőrzöm a helyén.

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #55321 Dátum: 2011 Július 07, 07:53:56 »

A csavarok nem az eredeti helyükön vannak, ha egy gyárit vennék, a kivágások nem stimmelnének. Ez jobban hozzásímul, és szebb. Gondolom sikerült megyőznöm téged.
Nekem olyan kéderem van ami tekercses és nincs rajta kivágás, fehér. Mondjuk a napot annyira nem bírja. 6 éves.  Roll Eyes
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55320 Dátum: 2011 Július 07, 06:54:45 »

csomó időt töltesz ilyen barkácsolással....nem értem....
A csavarok nem az eredeti helyükön vannak, ha egy gyárit vennék, a kivágások nem stimmelnének. Ez jobban hozzásímul, és szebb. Gondolom sikerült megyőznöm téged.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55319 Dátum: 2011 Július 07, 06:20:17 »

azt nem lehet kapni és én gyári megoldásokra törekszem....ellenben itt azt látom, hogy filléres és kapható alkatrészek helyett barkácsolás van
a bemelegedésszabályzó téma engem még mindig érdekelne, ha részletesen elmondanád, hogy hogyan oldottad meg.
múltkor írtál róla egy félmondatot de nem igazán értettem  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #55318 Dátum: 2011 Július 07, 05:48:22 »

ki az, aki mát cserélt alvázfejet / rahmenkopfot ? van az enyémen pár lyuk, gondolom, csak eladás előtt szokás azokat foltozni (műgyantával). én még szeretnék egy kicsit járni a döggel.
Miért kell cserélni? felülrőĺ is szétrohadt?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55317 Dátum: 2011 Július 07, 00:40:40 »

Valakinek bemelegedés szabályzó, valakinek meg az egyéb.  Wink
azt nem lehet kapni és én gyári megoldásokra törekszem....ellenben itt azt látom, hogy filléres és kapható alkatrészek helyett barkácsolás van
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #55316 Dátum: 2011 Július 07, 00:03:58 »

csomó időt töltesz ilyen barkácsolással....nem értem....
Valakinek bemelegedés szabályzó, valakinek meg az egyéb.  Wink
Nem elérhető honek-ker
Hozzászólások: 3

« Hozzászólás #55315 Dátum: 2011 Július 06, 23:25:45 »

ki az, aki mát cserélt alvázfejet / rahmenkopfot ? van az enyémen pár lyuk, gondolom, csak eladás előtt szokás azokat foltozni (műgyantával). én még szeretnék egy kicsit járni a döggel.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55314 Dátum: 2011 Július 06, 23:20:05 »

Ma ez is haladt. Beszabtam a kédereket. Műbőr, benne gumi. A leg tutibb!!
csomó időt töltesz ilyen barkácsolással....nem értem....
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55313 Dátum: 2011 Július 06, 22:26:17 »

A 74-es Sparon ilyen volt nekünk. Még nem láttam máshol, eddig. Grin
Úgy csináltattam régen 50 darabot. Mára 10 darab maradt.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55312 Dátum: 2011 Július 06, 22:25:02 »

Ezek nem minősített csavarok, nagyon gyengék.

Ha azt akarod, hogy ne rohadjon be, akkor horganyzott vagy más felületkezelt csavar kell és acél, legalább 8.8-as, én nem tennék fel egy ajtót rézcsavarral, az biztos.
Horganyzott csavar. ZSUK gépkocsikhoz való. Elmondanám, hogy a betét egy 2 mm vastag lemez ami ki van peremezve és abban van a menet. Felesleges a 8.8-as csavar. Nekem mindenem van, ha le kell szedni az ajtót. Láng, Flex, ütvecsavarhúzó. Be kell kenni a csavart olajjal, akkor nem rohad be, ez a titka.
Oldalak: 1 ... 627 628 629 630 631 [632] 633 634 635 636 637 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.229 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.