www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 12:30:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 627 628 629 630 631 [632] 633 634 635 636 637 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14811584 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55371 Dátum: 2011 Július 09, 21:55:25 »

Ezt nem is figyeltem, annyira sokkolt a látvány... Undecided
azert, ha jobban megnézed, elég sok érdekesség van ezen az autón.. Pl. ez egy after.. Én valami hasonlóban gondolkodom, csak picit igényesebben.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55370 Dátum: 2011 Július 09, 21:16:07 »

Ezt nem is figyeltem, annyira sokkolt a látvány... Undecided

Az angolok még azok, akik übergányolásokat tudnak tuning címszó alatt csinálni. Angol ebay-en érdemes néha megnézni az eladó bogarakat...Elég kevés a gyári darab, annál több átalakított autó van és többségük okádék...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #55369 Dátum: 2011 Július 09, 21:13:52 »

SERBIEN(EX:YUGOSLAVIEN)
Ezt nem is figyeltem, annyira sokkolt a látvány... Undecided

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55368 Dátum: 2011 Július 09, 21:04:38 »

Azért a németek is tudnak gányolni... Hátsó lökhárítót előre....

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bjhipjxaxrdq
Fahrzeugbeschreibung des Anbieters
SEHR SCHÖENES VW KÄFER 1300.Bj.1967. OLDTIMER.ORIGINAL
SEHR GEPFLEGTES AUTO.FAHRZEUG BEFINDETSICH IN SERBIEN(EX:YUGOSLAVIEN)
PREIS OHNE UBERFUHRUNGS KOSTEN.
Tel.0178/2815243
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #55367 Dátum: 2011 Július 09, 20:26:35 »

Azért a németek is tudnak gányolni... Hátsó lökhárítót előre....

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bjhipjxaxrdq

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #55366 Dátum: 2011 Július 09, 20:02:32 »

átmegy Robihoz és flexszel kijelöli
úgy, hogy a kasztni Pesten van.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55365 Dátum: 2011 Július 09, 19:28:41 »

Jocika ?
átmegy Robihoz és flexszel kijelöli
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55364 Dátum: 2011 Július 09, 18:44:14 »

Bejelölné valaki, hogy a weberekhez hova kell vágni a szerelőnyílást?
Jocika ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #55363 Dátum: 2011 Július 09, 17:31:06 »

Bejelölné valaki, hogy a weberekhez hova kell vágni a szerelőnyílást?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55362 Dátum: 2011 Július 09, 13:04:57 »

jajj, de régen volt erről flame.
szóval 100 ezrenként szelepeket kell cserélni, mert leszakadnak.
beszéljünk erről! :-)))
Mivel én nem kaptam az én motoromhoz kipufogószelepet, mert nem nagyon van, így szívót tettem bele, de újat. Le is zongorázom a képletet nektek.
30 év alatt 50 000 Km-ert tettem meg. jó esetben 20 évet élek még. Úgy érzem nem fog leszakadni, de ha megtörténik, akkor berakom a tartalék motoromat.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #55361 Dátum: 2011 Július 09, 12:26:47 »

Kéne nekem Typ 3 Tl-re gázbovden. 1.6 benzin. Valakinek esetleg?!

Sompi
« Hozzászólás #55360 Dátum: 2011 Július 09, 10:48:34 »

jajj, de régen volt erről flame.
szóval 100 ezrenként szelepeket kell cserélni, mert leszakadnak.
beszéljünk erről! :-)))

 Cool

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55359 Dátum: 2011 Július 09, 08:34:07 »

és egy idő után a kipufogó szelep feje leszakad

jajj, de régen volt erről flame.
szóval 100 ezrenként szelepeket kell cserélni, mert leszakadnak.
beszéljünk erről! :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55358 Dátum: 2011 Július 08, 22:18:29 »

Grin Grin Grin
Amint lesz "kedvem" viszem a gépműhelybe és konzultálok velük.
Szelepek,szelepvezetők biztos cserések egy szelepfészek dettó.
A kérdés még az, hogy van 2 vagy 3 (most nem emlékszem pontosan) szeleprugó ami rövidebb, akkor azokat is ki kellene cserélni-e?
8 egyforma legyen, Jó a használt is.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55357 Dátum: 2011 Július 08, 21:33:32 »

Ez hengerfúj Smiley
Grin Grin Grin

Az új szelep az új szelepvezetővel, sem jó neked, mert a szelepfészek is ki van verődve.
Amint lesz "kedvem" viszem a gépműhelybe és konzultálok velük.
Szelepek,szelepvezetők biztos cserések egy szelepfészek dettó.
A kérdés még az, hogy van 2 vagy 3 (most nem emlékszem pontosan) szeleprugó ami rövidebb, akkor azokat is ki kellene cserélni-e?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55356 Dátum: 2011 Július 08, 18:17:05 »

Jó a kilátás a segédem szerint.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55355 Dátum: 2011 Július 08, 18:15:53 »

A munkahely.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55354 Dátum: 2011 Július 08, 17:54:46 »

Hfej:
Az új szelep az új szelepvezetővel, sem jó neked, mert a szelepfészek is ki van verődve.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55353 Dátum: 2011 Július 08, 17:47:35 »

Hfej:
Mondtam, hogy csak a kipufogó kopik a koksztól. Célszerű szelepeket venni, de újakat. Biztos ezek még gyári szelepek, és egy idő után a kipufogó szelep feje leszakad. A szelep szára is meg van kopva ott ahol dolgozik. Ha sikerül új szelepvezetőt tenni bele, akkor a régi szelep lóg egy kicsit, és megszorulhat ott ahol nincs rajta kopás.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #55352 Dátum: 2011 Július 08, 17:43:28 »

Ez hengerfúj Smiley

Hfej:
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55351 Dátum: 2011 Július 08, 16:04:04 »

Hengerfej lenn, szelepek kinn, az összes kipufogószelepnél probléma van.  Undecided
Nem tudom mi történhetett. Biztos, hogy simán megkopott és ennyi?

Hfej:

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55350 Dátum: 2011 Július 08, 16:03:05 »

Hengerfej lenn, szelepek kinn, az összes kipufogószelepnél probléma van.  Undecided
Nem tudom mi történhetett. Biztos, hogy simán megkopott és ennyi?


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55349 Dátum: 2011 Július 08, 10:15:12 »

ezért itt leugattak engem.
buzik ezek!

szóval itt:
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2011/06/06/motoroblito_adalek/


Van bizonyos esetekben hátránya minden motoröblítésnek, azonban amit a csávó ködöl a detergens, diszpergens adalékokról az kamu.
A fékfolyadék nem teszi ezeket tönkre, hanem az olaj bázikusságát csökkkenti, ezért nem szabad sokáig bennehagyni...ezért kell olajcsere előtt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55348 Dátum: 2011 Július 08, 07:31:54 »

Fékfolyadék.

ezért itt leugattak engem.
buzik ezek!

szóval itt:
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2011/06/06/motoroblito_adalek/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55347 Dátum: 2011 Július 07, 23:05:25 »

Kb. sehogy....vettem a duen.hu egy "tutti jót, működő motorról, passzoló GX (ezzel a kóddal is létezik több fajta motor K vagy KE-Jet) kóddal". Naná, hogy rosszabb lett....beszéltem az injektor.hu szervizzel, tök korrektek, de többe kerül átvizsgálni és feltárni a K-Jetet mint amit a Golfom jelenleg ér. Azt mondták sanszos, hogy a hibafeltárás után sem tudják megcsinálni a K-Jetet jóra, nincsenek alkatrészek hozzá. (A bemelegedés szabályzót fel tudják újítani, nem biztos hogy sikerül.)

Mivel más hibákat megtaláltam (gyújtás, testkábelek oxidációja, nem működő hőgombák), most teljesen jól használható a kocsi. A hőmérséklettől függően nagyon pici alapjárat ingadozás van, de néha.....ha bedöglik, teszek rá egy digifantot, vagy karbis lesz.

Ami jobban zavar, hogy csattognak a hidrotőkék, ezt hamarosan meg akarom oldani.
ok köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #55346 Dátum: 2011 Július 07, 21:55:27 »


A legmakacsabb lerakódások a motorban gyantás alapú feketeiszap képződések. Ezeket a fékfolyadék nagyon jól oldja és nem okoz semminek bajt. Úgy kell csinálni, hogy olajcsere előtt beleönteni 2-3 decilitert, emelt fordulaton (1500) járatni 10 percet és olajat cserélni. Ennél jobb tisztítószert még nem láttam, sokszor használtam, főleg kopogós hidrotőkés motorokon, sikerrel.

Nagyon szépen kiszedi a lerakódott dzsuvát is.


Hmmmm... na ilyenről még nem hallottam... Tehát, ha jól értem... akkor a még benn lévő olajba kell beleönteni??? És utána azzal együtt leengedni?
Érdekes... Lehet, érdemes lenne megpróbálni? Csak az olajszűrő-leeresztő csavaroktól tartok, mert egyszer már a Szabó Miki is megszívta vele... valamelyikkel gond volt (talán túlhúzás, vagy menetprobléma) és ott csöpögött elég tisztességesen...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
RNIE
« Hozzászólás #55345 Dátum: 2011 Július 07, 21:53:14 »

ehh,ezt írhattad volna egy hete...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55344 Dátum: 2011 Július 07, 21:46:49 »

Ez most komoly???? Shocked


A legmakacsabb lerakódások a motorban gyantás alapú feketeiszap képződések. Ezeket a fékfolyadék nagyon jól oldja és nem okoz semminek bajt. Úgy kell csinálni, hogy olajcsere előtt beleönteni 2-3 decilitert, emelt fordulaton (1500) járatni 10 percet és olajat cserélni. Ennél jobb tisztítószert még nem láttam, sokszor használtam, főleg kopogós hidrotőkés motorokon, sikerrel.

Nagyon szépen kiszedi a lerakódott dzsuvát is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #55343 Dátum: 2011 Július 07, 21:12:05 »

Hidrotőke mágiában szokják használni, de én félteném a hátsó szimmeringet, bár elvileg nem lenne szabad, hogy bántsa. Roll Eyes

No ebben csak az "elvileg" zavar egy kissé... Nem szeretnék nagyobb galibát, mint ami már van... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #55342 Dátum: 2011 Július 07, 21:09:00 »

Ez most komoly???? Shocked
Hidrotőke mágiában szokják használni, de én félteném a hátsó szimmeringet, bár elvileg nem lenne szabad, hogy bántsa. Roll Eyes
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #55341 Dátum: 2011 Július 07, 21:06:59 »

Hát ezt nem tudom.
Kompressziót mértetek már egyébként? Mert az is beszédes lehet, ha mégis el ellenne törve egy gyűrű.
Egy dupla adag lötty még mindig olcsóbb, mint egy blokkszéthúzás.

Nem mostanában.... Majd megfűzöm az itteni szerelőm, hátha hajlandó egy mérésre...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #55340 Dátum: 2011 Július 07, 21:05:18 »


Fékfolyadék.

Ez most komoly???? Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #55339 Dátum: 2011 Július 07, 21:01:45 »


Fékfolyadék.
Huh Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #55338 Dátum: 2011 Július 07, 21:01:15 »


Akkor már csak egy kérdés van, milyen tisztító adalékkal kellene próbálkoznom?
Hát ezt nem tudom.
Kompressziót mértetek már egyébként? Mert az is beszédes lehet, ha mégis el ellenne törve egy gyűrű.
Egy dupla adag lötty még mindig olcsóbb, mint egy blokkszéthúzás.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55337 Dátum: 2011 Július 07, 20:58:45 »


Akkor már csak egy kérdés van, milyen tisztító adalékkal kellene próbálkoznom?


Fékfolyadék.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #55336 Dátum: 2011 Július 07, 20:56:40 »

Csak most jutott eszembe, hogy talán nem érted (sőt szerintem sokan) a főtengely elején működő olajvisszavezetés mikéntjét.
Talán egyedül a bogárnál (okosabbak majd írnak példát más motorról, nekem nem jut eszembe másik) nincs szoros illesztés vagy szimmeringgel való tömítés.
Az a spirális kiképzés forgás közben visszalötykölgeti csupán egy csatornába az olajat.
Ezért az olajszivárgást csökkentő, tömítő jellegű adalékok pont nem érnek semmit. Szimmeringnél, egymáson elmozduló tömítőfelületnél egyébként sem. Sőt, ha van valami szűkület a visszafolyó ágban pont még jobban el is dugíthatják azt. Nem tudom mi a működésük alapja, de talán a lerakódásokkal is reakcióba lépnek. SZVSZ ven esélye, hogy azzal az adalékkal adtad meg neki a kegyelemdöfést. Egy jó adag tisztító adalékkal próbálkoznék. Én láttam már brutálisan gyenge motort óriási kartergázzal és nem nyomta elöl az olajat. SZVSZ mocskolódás lesz annak az oka, a Te motorod jó állapotban van ehhez. Persze ha nem sikerül kimosni nincs más megoldás a blokkszéthúzásnál. Hacsak nem 100% biztos a dolog és megfúrja.  Roll Eyes

Köszi a véleményt...  Nagyjából ismertem már ezt a mechanizmust, az ékszíjtárcsánál... Ez csak egy próba volt, hogy, ha esetleg mégis van valahol némi szivárgás, akkor hátha...
Akkor már csak egy kérdés van, milyen tisztító adalékkal kellene próbálkoznom?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #55335 Dátum: 2011 Július 07, 20:50:49 »


Azóta tettem bele STP adalékot (kék flakonos), ami az olajszivárgást csökkenti állítólag...de semmit sem használt.
Csak most jutott eszembe, hogy talán nem érted (sőt szerintem sokan) a főtengely elején működő olajvisszavezetés mikéntjét.
Talán egyedül a bogárnál (okosabbak majd írnak példát más motorról, nekem nem jut eszembe másik) nincs szoros illesztés vagy szimmeringgel való tömítés.
Az a spirális kiképzés forgás közben visszalötykölgeti csupán egy csatornába az olajat.
Ezért az olajszivárgást csökkentő, tömítő jellegű adalékok pont nem érnek semmit. Szimmeringnél, egymáson elmozduló tömítőfelületnél egyébként sem. Sőt, ha van valami szűkület a visszafolyó ágban pont még jobban el is dugíthatják azt. Nem tudom mi a működésük alapja, de talán a lerakódásokkal is reakcióba lépnek. SZVSZ ven esélye, hogy azzal az adalékkal adtad meg neki a kegyelemdöfést. Egy jó adag tisztító adalékkal próbálkoznék. Én láttam már brutálisan gyenge motort óriási kartergázzal és nem nyomta elöl az olajat. SZVSZ mocskolódás lesz annak az oka, a Te motorod jó állapotban van ehhez. Persze ha nem sikerül kimosni nincs más megoldás a blokkszéthúzásnál. Hacsak nem 100% biztos a dolog és megfúrja.  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 07, 20:52:47 írta 1303LS »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55334 Dátum: 2011 Július 07, 16:54:09 »

a bemelegedésszabályzó téma engem még mindig érdekelne, ha részletesen elmondanád, hogy hogyan oldottad meg.
múltkor írtál róla egy félmondatot de nem igazán értettem  Roll Eyes
Kb. sehogy....vettem a duen.hu egy "tutti jót, működő motorról, passzoló GX (ezzel a kóddal is létezik több fajta motor K vagy KE-Jet) kóddal". Naná, hogy rosszabb lett....beszéltem az injektor.hu szervizzel, tök korrektek, de többe kerül átvizsgálni és feltárni a K-Jetet mint amit a Golfom jelenleg ér. Azt mondták sanszos, hogy a hibafeltárás után sem tudják megcsinálni a K-Jetet jóra, nincsenek alkatrészek hozzá. (A bemelegedés szabályzót fel tudják újítani, nem biztos hogy sikerül.)

Mivel más hibákat megtaláltam (gyújtás, testkábelek oxidációja, nem működő hőgombák), most teljesen jól használható a kocsi. A hőmérséklettől függően nagyon pici alapjárat ingadozás van, de néha.....ha bedöglik, teszek rá egy digifantot, vagy karbis lesz.

Ami jobban zavar, hogy csattognak a hidrotőkék, ezt hamarosan meg akarom oldani.
RNIE
« Hozzászólás #55333 Dátum: 2011 Július 07, 16:35:57 »

RNIE mester alkotói válságban van, ha ez a kép nem ihleti meg valamilyen módon!  Grin
RNIE
« Hozzászólás #55332 Dátum: 2011 Július 07, 16:05:24 »

RNIE mester alkotói válságban van, ha ez a kép nem ihleti meg valamilyen módon!  Grin
ehh,ebédezek de délután ráfekszem
ja,most látom 4óra Cool
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 07, 16:08:15 írta RNIE »
Oldalak: 1 ... 627 628 629 630 631 [632] 633 634 635 636 637 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.229 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.