www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 01:11:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 606 607 608 609 610 [611] 612 613 614 615 616 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13140559 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #56194 Dátum: 2011 Augusztus 11, 12:01:16 »

teljes tisztítás után mivel érdemes festeni a tankot,kipufogócsöveket?néztem horganyspray-t,de 150fokig hóálló az meg kevés a kipufogóra
szerk:találtam 500fokig hőállót
a tankra meg valami feketét gondoltam
Süni
« Hozzászólás #56193 Dátum: 2011 Augusztus 11, 09:10:04 »

 JÚSZTON BAJ VAN!!

szétszereltem a generátort. elvittem autó villamossági műhelybe. kimérték próba padon a fesszabályzót és azt mondta a muki, hogy jó. kimérték a dióda sort az is jó. kimérték a forgó tekercset az sem zárlatos sem szakadt. kimérték az állórész tekercset az sem zárlatos sem szakadt. tehát külön külön minden jó, csak valahogy még sincs töltés...

vagy csak valami kontakt hiba szivat...

na a szivatásról annyit, hogy miért ne szvattam volna meg magam... amikor összeraktam a motort annó mindenhová rozsdamentes imbusz csavart raktam. most, hogy ki kellett operálni a generátort a kutyaház négy csavarja közül csak kettő a szivócső mögött van. és miért férne mőgé az imbusz kulcs? a villás kulccsal ellentétben...

Én úgy tudom, a generátortalpon keresztül testel a cucc, tehát a generátor külső háza, és a talp közt jónak kell lenni a kontaktusnak.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56192 Dátum: 2011 Augusztus 11, 09:07:31 »

Bluetooth-al akartad a átküldeni az isteni szikrát????  Roll Eyes Evil
Viszont cserébe olyan alapjáratom lett és olyan szépen pörög fel. Lehet írni kéne egy cikket róla. Olcsó gyújtás tuning címmel. Na majd ráveszem magam.  Tongue
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #56191 Dátum: 2011 Augusztus 11, 09:04:24 »

A tegnapi nap tanúsága: Ha átépíted a gyújtásrendszert minden alkatrészt tegyél vissza és jó lesz.  Roll Eyes
Rotor kimaradt.  Jezusom ...

Bluetooth-al akartad a átküldeni az isteni szikrát????  Roll Eyes Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56190 Dátum: 2011 Augusztus 11, 08:57:16 »

A tegnapi nap tanúsága: Ha átépíted a gyújtásrendszert minden alkatrészt tegyél vissza és jó lesz.  Roll Eyes
Rotor kimaradt.  Jezusom ...
Ez legyen a legnagyobb bajod  Grin

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56189 Dátum: 2011 Augusztus 11, 08:50:22 »

A tegnapi nap tanúsága: Ha átépíted a gyújtásrendszert minden alkatrészt tegyél vissza és jó lesz.  Roll Eyes
Rotor kimaradt.  Jezusom ...
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #56188 Dátum: 2011 Augusztus 10, 22:41:54 »

T2b-ről van szó tényleg, nem írtam, bocsi! De Te értetted! Wink

Biztos, ami biztos kérem, persze a jó ár feléért!  Grin
Meg kell keressem. Szólok.....

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56187 Dátum: 2011 Augusztus 10, 22:39:28 »

Nem inkabb erre?

http://www.youtube.com/watch?v=GLjjN2uP36I&feature=related

Spotter / spot welder / "recskavas". Ehhez nem kell furni es csavarozni, ez ponthegesztessel hoz letre kotest, amit aztan a "recskavassal" rangatni lehet kifele.

NEM.  Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #56186 Dátum: 2011 Augusztus 10, 22:18:47 »

Én erre gondoltam:
Nem inkabb erre?

http://www.youtube.com/watch?v=GLjjN2uP36I&feature=related

Spotter / spot welder / "recskavas". Ehhez nem kell furni es csavarozni, ez ponthegesztessel hoz letre kotest, amit aztan a "recskavassal" rangatni lehet kifele.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56185 Dátum: 2011 Augusztus 10, 22:00:45 »

Én erre gondoltam:
http://www.youtube.com/watch?v=YPJVqpMqTng&feature=player_detailpage#t=38s

Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #56184 Dátum: 2011 Augusztus 10, 21:09:46 »

Lehet, hogy félreértettem Pólit. Nekem T2B-hez van gyújtáskapcsolóm müa. házzal együtt.

G.

T2b-ről van szó tényleg, nem írtam, bocsi! De Te értetted! Wink

Biztos, ami biztos kérem, persze a jó ár feléért!  Grin

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56183 Dátum: 2011 Augusztus 10, 20:56:40 »

Szerintem amire Gyuszkó gondol az a melegen zömített hidegen húzott lemez.
Régen ezt a legtöbb lakatos tudta, most mindenki megveszi a pléhdrabot és nem meri kivinni az esőre a kocsit mert elolvad. Pedig 2millió volt a felújítás.  Roll Eyes
Van még egy másik amikor a fényezés sérülése nélkül húznak ki nem éles szélű horpadásokat.
Leoldható ragasztóval visznek fel megfogható dolgokat és azt húzzák.

A ragasztós cuccnál néha lejön a fényezés, főleg ha nem gyári, régi, stb.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #56182 Dátum: 2011 Augusztus 10, 20:36:42 »

spotter

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #56181 Dátum: 2011 Augusztus 10, 20:32:51 »


  JÚSZTON BAJ VAN!!

szétszereltem a generátort. elvittem autó villamossági műhelybe. kimérték próba padon a fesszabályzót és azt mondta a muki, hogy jó. kimérték a dióda sort az is jó. kimérték a forgó tekercset az sem zárlatos sem szakadt. kimérték az állórész tekercset az sem zárlatos sem szakadt. tehát külön külön minden jó, csak valahogy még sincs töltés...

vagy csak valami kontakt hiba szivat...

na a szivatásról annyit, hogy miért ne szvattam volna meg magam... amikor összeraktam a motort annó mindenhová rozsdamentes imbusz csavart raktam. most, hogy ki kellett operálni a generátort a kutyaház négy csavarja közül csak kettő a szivócső mögött van. és miért férne mőgé az imbusz kulcs? a villás kulccsal ellentétben...
1303LS
« Hozzászólás #56180 Dátum: 2011 Augusztus 10, 20:32:30 »

Szerintem amire Gyuszkó gondol az a melegen zömített hidegen húzott lemez.
Régen ezt a legtöbb lakatos tudta, most mindenki megveszi a pléhdrabot és nem meri kivinni az esőre a kocsit mert elolvad. Pedig 2millió volt a felújítás.  Roll Eyes
Van még egy másik amikor a fényezés sérülése nélkül húznak ki nem éles szélű horpadásokat.
Leoldható ragasztóval visznek fel megfogható dolgokat és azt húzzák.
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #56179 Dátum: 2011 Augusztus 10, 20:14:03 »

VAn valami pálcás spéci kihúzatós módszer, láttam anno autókat olyan lemezrészekkel, amik tele voltak pöttyözve, látszott a törés helye, de a lemez szinte teljesen kisimult. Valami spéci cuccal pontozva melegítik és húzatják.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56178 Dátum: 2011 Augusztus 10, 20:10:19 »

VAn valami pálcás spéci kihúzatós módszer, láttam anno autókat olyan lemezrészekkel, amik tele voltak pöttyözve, látszott a törés helye, de a lemez szinte teljesen kisimult. Valami spéci cuccal pontozva melegítik és húzatják.
spotter

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #56177 Dátum: 2011 Augusztus 10, 19:46:34 »

Az első autón, amit megvettem felújításra (Fiat 127), annyi gitt volt, hogy a csomagtér fedelet nem bírta el a rugó.  Cool
A bogarat lehomokoltatom és addig kalapálom, míg sima nem lesz a gyűrött rész.
VAn valami pálcás spéci kihúzatós módszer, láttam anno autókat olyan lemezrészekkel, amik tele voltak pöttyözve, látszott a törés helye, de a lemez szinte teljesen kisimult. Valami spéci cuccal pontozva melegítik és húzatják.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56176 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:49:37 »

Akkor vagy rozsdás valami, vagy nem engedi vissza a fékolajat.
Az aluminium dugattyúnak is nagyon tisztának kell lennie, hogy ne szoruljon.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56175 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:48:11 »

be van.
Elállítom, hogy ne fogja, és a kb 5. ik fékezés után ottmarad és súrol.

Nekem is ez a probléma. Ma próba képpen a munkahengerben lévő rugóból is levágtam egy menetet. Az egy önbeállító tulajdonképpen.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 10, 17:50:26 írta kdf 001 »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56174 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:47:22 »

be van.
Elállítom, hogy ne fogja, és a kb 5. ik fékezés után ottmarad és súrol.

Akkor vagy rozsdás valami, vagy nem engedi vissza a fékolajat.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56173 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:43:45 »

Be kéne állítani.
be van.
Elállítom, hogy ne fogja, és a kb 5. ik fékezés után ottmarad és súrol.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56172 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:43:38 »

Segédem lefestette az alaplapot, amig én mást csináltam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56171 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:41:41 »

Szép lett, még belül is le lett festve, csak ahol dolgozik a fék ott nem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56170 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:40:46 »

hétvégén nekem is szét kell szedi a hátulját.
Valamiért fog folyton az jobb hátsó.
De miért? Minden új benne
Be kéne állítani.

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56169 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:40:03 »

Lehet, hogy félreértettem Pólit. Nekem T2B-hez van gyújtáskapcsolóm müa. házzal együtt.

G.
Ja, azt nem tudom, hogy belemegy-e a bogárba, gondolom, nem.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56168 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:37:20 »

Hudák féle fékbetét. Nagyobb a vas! Ezért melegedett a fékem, mert nem lehetett visszaállítani. Gondoltam majd összekopik. Nem kopik össze most üzenem mindenkinek. 2 mm -ert le kellett köszörűlni mind a négy végéből, és így alul alapon van még mindig!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56167 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:36:27 »

hétvégén nekem is szét kell szedi a hátulját.
Valamiért fog folyton az jobb hátsó.
De miért? Minden új benne
Na mindjár írom a hibát, lehet, hogy neked is ez a baj.
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #56166 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:36:20 »

Illetve még kérdés, hogy ez after, ugye?

Lehet, hogy félreértettem Pólit. Nekem T2B-hez van gyújtáskapcsolóm müa. házzal együtt.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56165 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:33:03 »

Tiszta rozsda volt a fékdob. 4 éve újonnan raktam fel. Nem sokat használtam.
hétvégén nekem is szét kell szedi a hátulját.
Valamiért fog folyton az jobb hátsó.
De miért? Minden új benne

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56164 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:30:49 »

Tiszta rozsda volt a fékdob. 4 éve újonnan raktam fel. Nem sokat használtam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56163 Dátum: 2011 Augusztus 10, 17:27:51 »

Az nagy baj, mert ez a gitt amit te is hasznalsz, nem vizallo, ugy szivja a vizet, mint a szivacs! A szorogittet lehet vizesen csiszolni, ezt a füllert nem!
A bekarikazott reszrol berakott kepeden nem csak a karikazott teruleten van bibi, hanem tiszta lyuk es folytonossagi hiany az egesz. Remelem, hogy ez a vegleges verzion mar nem igy lesz!
Kap még kétkomponensű füllert is. Azon lesz a kocsi fényezése.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56162 Dátum: 2011 Augusztus 10, 16:52:46 »

Én sem eladásra csinálnám, de ettől még biztos, hogy keresnék olyan gyári karosszéria elemet, ami csak kis javítást igényel (nehéz de nem lehetetlen), vagy ha nincs, akkor utángyártottat legrosszabb esetben. De mikor a gitt és a fém aránya közel azonos, ott nekem már motoszkálna a fejemben, hogy milyen lesz esetleg az, mikor tenyérnyi darabokban jön le a gitt a fényezéssel együtt és a többi ellenérv, ami a gittezés túlzásba vitele ellen szól, persze nem 2 év múlva történne meg, de a tudatomban ott lenne. Grin
Az első autón, amit megvettem felújításra (Fiat 127), annyi gitt volt, hogy a csomagtér fedelet nem bírta el a rugó.  Cool
A bogarat lehomokoltatom és addig kalapálom, míg sima nem lesz a gyűrött rész.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56161 Dátum: 2011 Augusztus 10, 16:52:20 »

Illetve még kérdés, hogy ez after, ugye?

az afteré (ha jól tudom) tökre ugyanaz, mint a gófé.
legalábbis az enyém olyan.
azt meg kábé egy ezresért lehet venni bármelyik autósboltban.

ha nem, akkor boccs



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56160 Dátum: 2011 Augusztus 10, 16:44:36 »

Mivel látom, hogy Pólit annyira nem, engem érdekel. Mennyi lenne az ára?
Illetve még kérdés, hogy ez after, ugye?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56159 Dátum: 2011 Augusztus 10, 16:44:12 »

Asszem van a pócon komplett müa. házastul ha kell.

G.
Mivel látom, hogy Pólit annyira nem, engem érdekel. Mennyi lenne az ára?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56158 Dátum: 2011 Augusztus 10, 16:02:35 »

Én sem eladásra csinálom az autómat... Tongue

Én sem eladásra csinálnám, de ettől még biztos, hogy keresnék olyan gyári karosszéria elemet, ami csak kis javítást igényel (nehéz de nem lehetetlen), vagy ha nincs, akkor utángyártottat legrosszabb esetben. De mikor a gitt és a fém aránya közel azonos, ott nekem már motoszkálna a fejemben, hogy milyen lesz esetleg az, mikor tenyérnyi darabokban jön le a gitt a fényezéssel együtt és a többi ellenérv, ami a gittezés túlzásba vitele ellen szól, persze nem 2 év múlva történne meg, de a tudatomban ott lenne. Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56157 Dátum: 2011 Augusztus 10, 15:27:35 »

Én azért törekednék rá, hogy minél kevesebbet kelljen gittelni. Amit Józsi csinál az elképesztő, bárcsak legalább a tizedét én is meg tudnám csinálni, de sajnos nem tudom, nem értek hozzá. És persze egy utángyártott sárvédő sosem jobb, mint egy eredeti, de ha az eredeti már többször javított és több a gittelt felület rajta, mint az ép, akkor lehet elgondolkodnék, ha nem is egy utángyártott vételén, de egy jobb állapotú eredeti beszerzésén biztosan.

Ahogy megfigyeltem az itteni reakciókat az évek során, azt szűrtem le, hogy minél kevesebb a gitt, annál jobb, s épp ezért szokták talán mágnessel is végignézegetni a kocsi részeit, mert könnyen megállapítható a gittelés mértéke.

De megint más, ha az ember magának csinálja, mint a Józsi is és más, ha netán azért, hogy később eladja...mondjuk ha én vennék egy szép autót, és kiderülne, hogy az egész gittből áll össze, hát nem tudom, hogy mennyire örülnék vagy sem.
Én sem eladásra csinálom az autómat... Tongue

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #56156 Dátum: 2011 Augusztus 10, 15:04:24 »

Asszem van a pócon komplett müa. házastul ha kell.

G.

Köszi! Lehet, hogy az lesz, de előbb ránézek. Mondjuk nem tudom mikor lesz kedvem, Gyomán szívtam vele eleget...

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #56155 Dátum: 2011 Augusztus 10, 14:10:38 »

Ezt sejtettem, de cserés az egész, vagy lehet vele kezdeni valamit?
Csak az alját kell cserélni, cilinder, stb. az marad. Ne kérdezd, hogyan, régen csináltam, szerintem minimális technikai érzékkel látod, mi jön mi után, adja magát. Ha én meg tudtam csinálni anno a cserét, akkor te is...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 606 607 608 609 610 [611] 612 613 614 615 616 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.226 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.