www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 22:16:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 601 602 603 604 605 [606] 607 608 609 610 611 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14817715 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56411 Dátum: 2011 Augusztus 23, 18:58:59 »

Ez marha sok, pláne egy "karácsonyfa" végén. Szétszed,  mos takarít, nyomás szelepeket ellenőriz.

A nyomásszabályozó szelepek hol találhatók? A lila könyv szerint az egyik az olajpumpától balra található és a másik (Hátul a lendkeréknél? A mellékelt képen 29-es számmal jelöltek?)? Ellenőrzés miben merül ki?


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 23, 19:07:20 írta abes »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56410 Dátum: 2011 Augusztus 23, 18:41:25 »

Adott egy 1974-es 1.2 motor. Friss nagy kapacitású olajpumpa és új fedél. Agip 20W-50 olaj. kb. 20 km után alapjáraton világít az olajnyomás jelző lámpa (nem pislog masszívan világít). Mértünk egy olajhőmérsékletet, a jeladó az olajnyomás gombához lett becsavarva egy T elosztóval. Dunakesziről átmentünk Mogyoródra kényelmes tempóban 2 személlyel. 110 °C után alapjáraton olajnyomás visszajelző világít. 120-122 °C volt a maximum. Az egyértelmű, hogy az olajhűtő nem működik, a miértre és a megoldásokra ötleteket várunk.  Undecided

<beszúrt kép törölve>

A kompressziómérő egyelőre nem aktuális, köszönöm a felajánlásokat.
Olajnyomás  már csak olyan, ha valahol nagyobb hézag van, mint kellene, elmúlik. Ez nem kompresszió kérdése.
Hőmérséklet teljesen normális.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #56409 Dátum: 2011 Augusztus 23, 18:04:28 »

hali,
ismerősöm keres kipróbált, megbízható, jól dolgozó alvázvédőst északpesten. (a gyors és olcsó ezúttal nem fő szempont)
segítséget, tapasztalt hozzászólást kérek neki.
kösz.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #56408 Dátum: 2011 Augusztus 23, 17:41:48 »

Ez marha sok, pláne egy "karácsonyfa" végén. Szétszed,  mos takarít, nyomás szelepeket ellenőriz.

Adott egy 1974-es 1.2 motor. Friss nagy kapacitású olajpumpa és új fedél. Agip 20W-50 olaj. kb. 20 km után alapjáraton világít az olajnyomás jelző lámpa (nem pislog masszívan világít). Mértünk egy olajhőmérsékletet, a jeladó az olajnyomás gombához lett becsavarva egy T elosztóval. Dunakesziről átmentünk Mogyoródra kényelmes tempóban 2 személlyel. 110 °C után alapjáraton olajnyomás visszajelző világít. 120-122 °C volt a maximum. Az egyértelmű, hogy az olajhűtő nem működik, a miértre és a megoldásokra ötleteket várunk.  Undecided

<beszúrt kép törölve>

A kompressziómérő egyelőre nem aktuális, köszönöm a felajánlásokat.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56407 Dátum: 2011 Augusztus 23, 17:32:13 »

Adott egy 1974-es 1.2 motor. Friss nagy kapacitású olajpumpa és új fedél. Agip 20W-50 olaj. kb. 20 km után alapjáraton világít az olajnyomás jelző lámpa (nem pislog masszívan világít). Mértünk egy olajhőmérsékletet, a jeladó az olajnyomás gombához lett becsavarva egy T elosztóval. Dunakesziről átmentünk Mogyoródra kényelmes tempóban 2 személlyel. 110 °C után alapjáraton olajnyomás visszajelző világít. 120-122 °C volt a maximum. Az egyértelmű, hogy az olajhűtő nem működik, a miértre és a megoldásokra ötleteket várunk.  Undecided

<beszúrt kép törölve>

A kompressziómérő egyelőre nem aktuális, köszönöm a felajánlásokat.

120 fok az teljesen kóser, főleg ilyen remek időben.
olajpuNpa vagy szétbaszott főtengelycsapágyak lehetnek a ludasak.
mérjetek nyomást is.

ja, most olvasom, hogy a pumpa új.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56406 Dátum: 2011 Augusztus 23, 17:26:31 »

Adott egy 1974-es 1.2 motor. Friss nagy kapacitású olajpumpa és új fedél. Agip 20W-50 olaj. kb. 20 km után alapjáraton világít az olajnyomás jelző lámpa (nem pislog masszívan világít). Mértünk egy olajhőmérsékletet, a jeladó az olajnyomás gombához lett becsavarva egy T elosztóval. Dunakesziről átmentünk Mogyoródra kényelmes tempóban 2 személlyel. 110 °C után alapjáraton olajnyomás visszajelző világít. 120-122 °C volt a maximum. Az egyértelmű, hogy az olajhűtő nem működik, a miértre és a megoldásokra ötleteket várunk.  Undecided



A kompressziómérő egyelőre nem aktuális, köszönöm a felajánlásokat.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #56405 Dátum: 2011 Augusztus 23, 08:35:13 »

próbáld meg máshová tolni akkor ezt a lemezt, amennyit a csavarok engednek előre-hátra oldalra. hátha segít

a rugó szélesebbik fele a lemezen fekszik fel?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56404 Dátum: 2011 Augusztus 23, 08:35:01 »

így
akkor a karnál mindennek ok-nak kell lenni. A rugót és a rudat nem tudod rosszul betenni. Max a fedéllel és a 2 csavarral tudsz ott még játszani.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #56403 Dátum: 2011 Augusztus 23, 08:31:09 »

így
próbáld meg máshová tolni akkor ezt a lemezt, amennyit a csavarok engednek előre-hátra oldalra. hátha segít
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #56402 Dátum: 2011 Augusztus 23, 08:08:47 »

Ez a lemez hogy áll?


így

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #56401 Dátum: 2011 Augusztus 22, 23:26:47 »

...sem bogaram sem buszom ! csak az emlékeknek élek .......

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56400 Dátum: 2011 Augusztus 22, 21:52:31 »

Ez a lemez hogy áll?



Na, Zoli, meg is mutatta, ugyanez van az én fotómon is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56399 Dátum: 2011 Augusztus 22, 21:40:47 »

ahhoz nem nyúltam és előtte jó volt
Ez a lemez hogy áll?



[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #56398 Dátum: 2011 Augusztus 22, 21:34:07 »

mint mindent, aminek van alja, teteje, eleje, hatulja.  Cheesy bocs. Egyébként nem értem, mi ez a problemazas, a lemezt kell jol feltenni. A kiallo resz elöre, felfele alljon. Mindjart kimegyek a garazsba es lefotozom, ha meg igy sem erthetö.
busz esetében van erről egy komplett könyvem, köszi ne fotózd le, mivel sem bogaram sem buszom ! csak az emlékeknek élek .......

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56397 Dátum: 2011 Augusztus 22, 21:21:32 »

a buszváltónál pl 8 féle képpen lehet azt a rohadék lemezt odarakni  Undecided

mod: bocs 4
mint mindent, aminek van alja, teteje, eleje, hatulja.  Cheesy bocs. Egyébként nem értem, mi ez a problemazas, a lemezt kell jol feltenni. A kiallo resz elöre, felfele alljon. Mindjart kimegyek a garazsba es lefotozom, ha meg igy sem erthetö.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 22, 21:26:17 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56396 Dátum: 2011 Augusztus 22, 21:20:25 »

merre kell állni a bütyüknek? hogy kell lenni a rugónak, már ha lehet rosszul is. sosem szedtem szét, fogalmam nincs róla!
Azt hiszem van a kocsi orra felé van egy bemarás. Abba kell belemennie.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #56395 Dátum: 2011 Augusztus 22, 21:11:08 »

merre kell állni a bütyüknek? hogy kell lenni a rugónak, már ha lehet rosszul is. sosem szedtem szét, fogalmam nincs róla!
a buszváltónál pl 8 féle képpen lehet azt a rohadék lemezt odarakni  Undecided

mod: bocs 4

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #56394 Dátum: 2011 Augusztus 22, 20:59:18 »

A váltókar alján van egy bütyök. Az jól a helyén van?
Ha már szétszeded még egyszer, cseréld le azt a kis műanyag karikát a váltórúdon. Az is csinálhat galibát, bár ennyire nem.
merre kell állni a bütyüknek? hogy kell lenni a rugónak, már ha lehet rosszul is. sosem szedtem szét, fogalmam nincs róla!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56393 Dátum: 2011 Augusztus 22, 19:26:13 »

ahhoz nem nyúltam és előtte jó volt
A váltókar alján van egy bütyök. Az jól a helyén van?
Ha már szétszeded még egyszer, cseréld le azt a kis műanyag karikát a váltórúdon. Az is csinálhat galibát, bár ennyire nem.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 22, 19:28:04 írta sparkafer »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #56392 Dátum: 2011 Augusztus 22, 19:06:05 »

Hátul az alvázszámnál van a hiba! Nézd meg a gumihardit.
ahhoz nem nyúltam és előtte jó volt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56391 Dátum: 2011 Augusztus 22, 19:00:55 »

télleg nincs sehol egy leírás hogy kell rendesen összerakni a váltó kart? mióta megpiszkáltam nem lehet lenyomni, de simán megy rükibe, viszont a többi sebesség alig van meg
Hátul az alvázszámnál van a hiba! Nézd meg a gumihardit.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #56390 Dátum: 2011 Augusztus 22, 18:45:04 »

télleg nincs sehol egy leírás hogy kell rendesen összerakni a váltó kart? mióta megpiszkáltam nem lehet lenyomni, de simán megy rükibe, viszont a többi sebesség alig van meg

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #56389 Dátum: 2011 Augusztus 22, 11:48:48 »

Gyertya helyére csavarható kompresszió mérőt is keresek, ugyancsak kölcsönbe.

Köszönöm.
Van. Holnapra be tudom hozni.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56388 Dátum: 2011 Augusztus 22, 11:21:35 »

Urak,
A szelepállító csavar kontraanya milyen méret? M8 vagy M9? És finommenet, de azon belül?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #56387 Dátum: 2011 Augusztus 22, 11:09:28 »

Ilyen nekem is van, talán közelebb vagyok.


Gyertya helyére csavarható kompresszió mérőt is keresek, ugyancsak kölcsönbe.

Köszönöm.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56386 Dátum: 2011 Augusztus 22, 09:01:12 »

Kompimérőm van, bár még én sem teszteltem, igaz, nem becsavarós, csak benyomós (mint bnzineseknél általában...).
Privi.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56385 Dátum: 2011 Augusztus 22, 08:49:12 »

Olaj nyomás szabályozók a blokkban mennyire szoktak tönkremenni.
Keresek olajnyomás mérőt kölcsönbe 1 napra (olajgomba helyére csavarnánk).
Gyertya helyére csavarható kompresszió mérőt is keresek, ugyancsak kölcsönbe.

Köszönöm.
Kompimérőm van, bár még én sem teszteltem, igaz, nem becsavarós, csak benyomós (mint bnzineseknél általában...).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56384 Dátum: 2011 Augusztus 22, 07:39:04 »

Olaj nyomás szabályozók a blokkban mennyire szoktak tönkremenni.
Keresek olajnyomás mérőt kölcsönbe 1 napra (olajgomba helyére csavarnánk).
Gyertya helyére csavarható kompresszió mérőt is keresek, ugyancsak kölcsönbe.

Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 22, 08:28:25 írta abes »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56383 Dátum: 2011 Augusztus 21, 17:33:34 »

Fogalmam sincs. Maszekban csinálja két fiatal, nekem haverság okán nem kellett fizetnem...
Ha érdekel, utána kérdezek.
köszi. Erdekel, mert közel van.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56382 Dátum: 2011 Augusztus 21, 14:12:14 »

ez a cornox kft? Nagyon közel van hozzank.
Fogalmam sincs. Maszekban csinálja két fiatal, nekem haverság okán nem kellett fizetnem...
Ha érdekel, utána kérdezek.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56381 Dátum: 2011 Augusztus 21, 13:29:59 »

Tornyópusztán.
Ez Tatabánya és Tarján között egy minitelepülés.
ez a cornox kft? Nagyon közel van hozzank.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56380 Dátum: 2011 Augusztus 21, 12:48:51 »

es mindezt hol, ha nem titok?
Tornyópusztán.
Ez Tatabánya és Tarján között egy minitelepülés.

Bácsi Győző
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56379 Dátum: 2011 Augusztus 21, 09:50:19 »

A hátsó fékeimet állítottam be miközben észrevettem, hogy ha forgatom a dobot majd leveszem, hogy ellenőrizni tudjam hol ér hozzá és hol nem a pofa akkor egyre több válltóolaj "jön" ki a féltengely végén, a bordákon rémisztően sok van. A csapágyak, szimeringek és úgy általában a környéken minden új. Mi lehet a gond?

Kösz, mindenkinek. Megnézem a cuccokat köv. hétvégén.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Süni
« Hozzászólás #56378 Dátum: 2011 Augusztus 21, 09:45:24 »

sziasztok! Homokfújó műhelyt tud valaki a 11.kerületben, v környékén? Info is kellene, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet most az összes motorburkoló lemez homokfujása? Rég csináltattam a gépész u-ban, nem tudom, ott lehet-e még. Előre is kösz!
Lehet a Gépészben, csak ne gyárilag szinterezett cuccot vigyél, mert avval nem bírnak.  Undecided
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56377 Dátum: 2011 Augusztus 21, 09:29:33 »

ahol én csináltatom a felnieimet............ott egy ilyen szett kb 1 hónapja 15000ft volt
homokolás, szinterezés feketére(selyemfényű)szinben
ha érdekel akkor csak a homokolást megkérdezem neked mert hétfön viszünk felniket
köszi, ez igy nagyon jo infó. Ha azt megkérdezed, h a kipuf es a 2 höcserelo mennyi, azt megköszönöm. A lemezeket meg akkor mar egyszerübb kompletten.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #56376 Dátum: 2011 Augusztus 21, 09:16:34 »

Info is kellene, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet most az összes motorburkoló lemez homokfujása? . Előre is kösz!
ahol én csináltatom a felnieimet............ott egy ilyen szett kb 1 hónapja 15000ft volt
homokolás, szinterezés feketére(selyemfényű)szinben
ha érdekel akkor csak a homokolást megkérdezem neked mert hétfön viszünk felniket

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56375 Dátum: 2011 Augusztus 21, 09:07:27 »

Biztosan én vagyok elmaradva, de ez elég soknak tűnik!
Felniszórást utoljára ingyen csinálták- na jó, nekem,- olyan helyen, ahol a komplett kaszniszórás valami húsz körül volt.
Előtte rábíztam valami profira, az is kért érte kétezret, azóta nem kell ilyesmit csinálnia...
es mindezt hol, ha nem titok?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56374 Dátum: 2011 Augusztus 21, 07:56:16 »

csak homok
Biztosan én vagyok elmaradva, de ez elég soknak tűnik!
Felniszórást utoljára ingyen csinálták- na jó, nekem,- olyan helyen, ahol a komplett kaszniszórás valami húsz körül volt.
Előtte rábíztam valami profira, az is kért érte kétezret, azóta nem kell ilyesmit csinálnia...

Bácsi Győző
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #56373 Dátum: 2011 Augusztus 20, 23:18:04 »

porfestés homokolás vagy csak homok?
csak homok

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56372 Dátum: 2011 Augusztus 20, 21:01:14 »

látom, a diszlécek még rajta.  Wink nem baj, addig is biztonságban vannak. Cool
Ez még akkor készült mikor hátul várta a kertben, hogy kössön a beton. De még nem szedtem le valóban.
Oldalak: 1 ... 601 602 603 604 605 [606] 607 608 609 610 611 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.