www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 13:26:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 602 603 604 605 606 [607] 608 609 610 611 612 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13148108 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56355 Dátum: 2011 Augusztus 19, 20:41:56 »

igen ott még mindig lehet
hétfön tudok telszámot adni ha jó neked
ok, nagyon kösz elöre is, ugyis atfutok Hozzad egy motyoval.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #56354 Dátum: 2011 Augusztus 19, 20:05:36 »

sziasztok! Homokfújó műhelyt tud valaki a 11.kerületben, v környékén? Info is kellene, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet most az összes motorburkoló lemez homokfujása? Rég csináltattam a gépész u-ban, nem tudom, ott lehet-e még. Előre is kösz!
igen ott még mindig lehet
hétfön tudok telszámot adni ha jó neked

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56353 Dátum: 2011 Augusztus 19, 19:38:50 »

sziasztok! Homokfújó műhelyt tud valaki a 11.kerületben, v környékén? Info is kellene, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet most az összes motorburkoló lemez homokfujása? Rég csináltattam a gépész u-ban, nem tudom, ott lehet-e még. Előre is kösz!
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 19, 19:40:28 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56352 Dátum: 2011 Augusztus 19, 08:08:40 »

baszki,én úgy sajnálom hogy nincs annyi pénzem hogy csinálj egy Gt40-et nekem Undecided
mondjuk ezt a  gyári 356-A kupét nem én csinálom Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56351 Dátum: 2011 Augusztus 19, 08:06:42 »

Igazából kiderült,hogy nincs nagy gáz, DE nem tudom jól tettem-e, a hátsó torzió házánál, ahol felfekszik, a perem kitartotta, én kivágtam. mindjárt rajzolok...

A kék a padlólemez, a pirossel lehúzottat vágtam ki. Teccikérteni.
szerintem így jó a torzióház kilógó öntvényére rá kell fektetni ahogy rajzoltad és ott is jól körbehegeszteni

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56350 Dátum: 2011 Augusztus 19, 00:39:13 »

hátul és belül igazítod vágás nélkül  elöl vágsz ha a napóleon nem gyári és a fütéscsatornát igazítod a bodé és padlólemez között.... nekem még nem volt baj a padlólemez méreteivel  Undecided
Igazából kiderült,hogy nincs nagy gáz, DE nem tudom jól tettem-e, a hátsó torzió házánál, ahol felfekszik, a perem kitartotta, én kivágtam. mindjárt rajzolok...

A kék a padlólemez, a pirossel lehúzottat vágtam ki. Teccikérteni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 19, 00:44:28 írta Zoli »

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #56349 Dátum: 2011 Augusztus 18, 23:28:23 »


Emeld fel az alapjáratot  Grin
az már megvolt  Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #56348 Dátum: 2011 Augusztus 18, 21:43:52 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...


Emeld fel az alapjáratot  Grin

Viccen kívül:
Nekem is hasonló tüneteket produkál a bogaram...   UndecidedRoll Eyes De nekem melegen még a fordulatszám is leesik. Sajna szerintem kopott csapágyak lehetnek ludasok, bár a szép a hangja a motorodnak, akkor talán mégsem...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56347 Dátum: 2011 Augusztus 18, 19:33:33 »

Nyomáskapcsoló belevaló?
Érdemes lenne valós olajnyomást mérni nem a lámpát figyelni.  A fekete olaj nem baj. A fedél alatt megfelelő tömítés van? Nem a vastag fajta?
Igen. 0,15-0,45atm feliratú... Tömítés vékony, nagyon...

Vagy erős elő-utógyújtással megy, és túlmelegszik, plusz szar olaj?
Agip.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56346 Dátum: 2011 Augusztus 18, 18:24:44 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...
Olajnyomást nem a lámpával jelezni, hanem megmérni.

Bácsi Győző
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #56345 Dátum: 2011 Augusztus 18, 17:04:18 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...

Nekem meg ilyen melegben ami pl. ma van, rendszeresen elhígul a 15w-40 tartós fordulat, jellemzően pályázás és 40 km után. Utána alapjáraton parázslik az olajnyomás lámpa. Ezzel mondjuk nem foglalkozom.  Grin Tavaly nyáron vettem észre balatonra tekervén'.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 18, 17:11:47 írta tazoli49 »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56344 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:54:10 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...

Nyomáskapcsoló belevaló?
Érdemes lenne valós olajnyomást mérni nem a lámpát figyelni.  A fekete olaj nem baj. A fedél alatt megfelelő tömítés van? Nem a vastag fajta?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #56343 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:52:38 »

Tanácsokat várunk
A Mester majd mond okosat, ha akar. Azt mindenesetre ma' megtanultam tole, hogy teljesen mindegy, hogy milyen gyorsan lesz ritka gusztustalan fekete az olaj, attol az meg jo ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56342 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:51:53 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...
Vagy erős elő-utógyújtással megy, és túlmelegszik, plusz szar olaj?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56341 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:48:09 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56340 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:44:01 »

Ja, Brisk.
Az Y -ra utaltam, merthogy az a "projected nose" jele, azaz a túlnyúló középelektróda. A lényeg, h. ne érjen bele a dugattyúba, de mint említettem, annyi hely bőven van a bogárnál.

A használt elektródáról lősz nekem egy jó képet?

RNIE
« Hozzászólás #56339 Dátum: 2011 Augusztus 18, 13:16:26 »

a kispályásoknak csináltam a hétvégén egy képet Kiss
baszki,én úgy sajnálom hogy nincs annyi pénzem hogy csinálj egy Gt40-et nekem Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56338 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:38:49 »

boxter?
356

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56337 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:32:00 »

Inkább azt mondd meg, gíakorlatiasan hol kell mérni és mennyit a padlólemez befaragásnál, mivel a kasznim is szar, nem tudok mihez mérni...
Egy ilyenem van, eléggé pontatlan rajz.
<beszúrt kép törölve>

Ja és a hátsó torzió-házhoz hogy van hozzáfogatva a padló gyárilag?
hátul és belül igazítod vágás nélkül  elöl vágsz ha a napóleon nem gyári és a fütéscsatornát igazítod a bodé és padlólemez között.... nekem még nem volt baj a padlólemez méreteivel  Undecided

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #56336 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:13:45 »

Ilyen, az egyenes végének a lapítását csekkoljad, nálam nem fért át az alagútban a csövön...
Azt úgy nézem, hogy nem lesz vele baj, mert kisebb mint a gömbölyű rész. De azért majd megnézem előtte.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56335 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:11:22 »

Ja, Brisk.
Az Y -ra utaltam, merthogy az a "projected nose" jele, azaz a túlnyúló középelektróda. A lényeg, h. ne érjen bele a dugattyúba, de mint említettem, annyi hely bőven van a bogárnál.

A használt elektródáról lősz nekem egy jó képet?
Ha Zsolt nem dobta ki és lesz nálam egy fényképelő nem csak telefon akkor: igen.


Hátha mást is érdekel...  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 18, 11:13:02 írta abes »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56334 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:07:08 »

Ma reggel megkaptam a gázbowdent, de közel sem úgy néz ki mint ami benne van. Ilyennek kell lennie, ami a képen látszik?

Ilyen, az egyenes végének a lapítását csekkoljad, nálam nem fért át az alagútban a csövön...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56333 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:06:16 »

Brisk N15YC. Tudom N17YC kéne bele, de jól látható, hogy a gyertya öntisztulása nem indult meg. 1.2 motorba került.
A gyertyák lötyögtek a hengerfejben. Nem akartuk cserélni, de meglátva az állapotát...
Középső elektróda teljesen gömbölyű és a test elektróda is inkább már befelé hajlik.
Csere után jobban húzott, alapjárat szebb lett, 90-100-as tempót szereti.
Ja, Brisk.
Az Y -ra utaltam, merthogy az a "projected nose" jele, azaz a túlnyúló középelektróda. A lényeg, h. ne érjen bele a dugattyúba, de mint említettem, annyi hely bőven van a bogárnál.

A használt elektródáról lősz nekem egy jó képet?

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #56332 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:04:02 »

Ma reggel megkaptam a gázbowdent, de közel sem úgy néz ki mint ami benne van. Ilyennek kell lennie, ami a képen látszik?

A két végének igen, de a hosszát nem tudom megállapítani a képről.  Grin
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #56331 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:02:49 »

Ma reggel megkaptam a gázbowdent, de közel sem úgy néz ki mint ami benne van. Ilyennek kell lennie, ami a képen látszik?


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56330 Dátum: 2011 Augusztus 18, 10:45:58 »

A cseregyertya milyen? (Amúgy az kiemelt elektródás, a gyári nem, szerencsére van elég hely a dugattyú felett)
Brisk N15YC. Tudom N17YC kéne bele, de jól látható, hogy a gyertya öntisztulása nem indult meg. 1.2 motorba került.
A gyertyák lötyögtek a hengerfejben. Nem akartuk cserélni, de meglátva az állapotát...
Középső elektróda teljesen gömbölyű és a test elektróda is inkább már befelé hajlik.
Csere után jobban húzott, alapjárat szebb lett, 90-100-as tempót szereti.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56329 Dátum: 2011 Augusztus 18, 10:38:17 »

Cool 

meg a sört  Cool
Annak eddig is volt helye  Cool

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56328 Dátum: 2011 Augusztus 18, 10:25:14 »

Mi is reszeltünk egy kicsit.
Olajpumpa csere és ha már a kezünkben maradt a gyertya akkor azt is.
A cseregyertya milyen? (Amúgy az kiemelt elektródás, a gyári nem, szerencsére van elég hely a dugattyú felett)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #56327 Dátum: 2011 Augusztus 18, 07:20:16 »

Végre van hova tenni a szerszámokat.... Roll Eyes

<beszúrt kép törölve>
Cool 

meg a sört  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56326 Dátum: 2011 Augusztus 18, 00:42:23 »

Mi is reszeltünk egy kicsit.
Olajpumpa csere és ha már a kezünkben maradt a gyertya akkor azt is.



Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56325 Dátum: 2011 Augusztus 17, 21:28:17 »

Végre van hova tenni a szerszámokat.... Roll Eyes


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56324 Dátum: 2011 Augusztus 17, 21:27:29 »

az lesz,köszi.a kipuffrendszer komplett lehomokolva,lefújom cinkkel,a takarólemezek meg már a szinterezőnél
Fémszórni is szokták a kipuffot. Alumíniummal úgy tudom...

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56323 Dátum: 2011 Augusztus 17, 21:22:01 »

Ott ahol van most a kocsi, szerintem ott csináld meg.Vagy trélerrel a szerelöig.
4 csavart kell ki és becsavarni, nem nagy meló, csak ha be vannak rohadva. Egy tárcsa 1800 Hudáknál, (a német 4200)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #56322 Dátum: 2011 Augusztus 17, 21:19:14 »

Ez apróság, de nagy gázt tud csinálni. Főleg, ha kanyarodás közben húzod ki... Lips Sealed
Ott ahol van most a kocsi, szerintem ott csináld meg.Vagy trélerrel a szerelöig.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56321 Dátum: 2011 Augusztus 17, 21:17:41 »

köszönöm
az extrémet visszavonom - eddig semmi nem volt ezért csodálkoztam el hogy megállás után hirtelen ilyet produkált - ezért gondoltam hétha vmi apróság - így tuti nem megyek vele, azért teljesen hüle nem vagyok:)

üdv

Ez apróság, de nagy gázt tud csinálni. Főleg, ha kanyarodás közben húzod ki... Lips Sealed

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #56320 Dátum: 2011 Augusztus 17, 20:39:40 »

köszönöm
az extrémet visszavonom - eddig semmi nem volt ezért csodálkoztam el hogy megállás után hirtelen ilyet produkált - ezért gondoltam hétha vmi apróság - így tuti nem megyek vele, azért teljesen hüle nem vagyok:)

üdv

sziasztok
egy új tünet: bogár (62es) kormánya "kihúzhatóvá" alakult, azaz kezemben maradt megállás után, el lehet kb húzni 4-5 cmre magam felé...ha visszatolom akkor korményozható a gép de "kotyogós,kattogós"
esetleg ötlet hogy mi lehet? egyáltalán merjek e vele menni így - mármint visszatolt állapotban vagy ez vmi extrém hibát jelez?

előre is köszi

üdv

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56319 Dátum: 2011 Augusztus 17, 20:38:01 »

Azt hiszem régen valami vastag bőr volt a hardy tárcsa,

1848 környékén. ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56318 Dátum: 2011 Augusztus 17, 20:34:23 »

A Hardy-tarcsa egyik oldala valoszinuleg lelazult a ricnikrol, a tank alatt talalod, huzd meg. Ha meg ma' szetkopott valamelyik resz, akkor csere.
A dolog csak annyira extrem, hogy konkretan on- es kozveszelyes. :-) Neha majd arra megy a kocsid, amerre akar...
Azt hiszem régen valami vastag bőr volt a hardy tárcsa, és az egyszerűen elöregszik és szétrepedezik. Én mikor vettem tavalyelőtt újat az már gumiból volt.
Ez már tényleg extrém kategória, mert egyszer csak nem arra fog menni az autó amerre a pilóta szeretné.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #56317 Dátum: 2011 Augusztus 17, 19:53:28 »

el lehet kb húzni 4-5 cmre magam felé...ha visszatolom akkor korményozható a gép de "kotyogós,kattogós"
A Hardy-tarcsa egyik oldala valoszinuleg lelazult a ricnikrol, a tank alatt talalod, huzd meg. Ha meg ma' szetkopott valamelyik resz, akkor csere.
A dolog csak annyira extrem, hogy konkretan on- es kozveszelyes. :-) Neha majd arra megy a kocsid, amerre akar...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56316 Dátum: 2011 Augusztus 17, 19:45:09 »

a váltókar beállításhoz van valami ultimate tipp? hogy van egyáltalán jól összerakva? Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 602 603 604 605 606 [607] 608 609 610 611 612 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.219 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.