www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 13:07:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 586 587 588 589 590 [591] 592 593 594 595 596 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13166362 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56995 Dátum: 2011 Szeptember 22, 21:26:47 »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56994 Dátum: 2011 Szeptember 22, 21:14:11 »

http://buggarage.blogspot.com/2011/09/sparkafer-ot-ra-2-felvonas.html

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56993 Dátum: 2011 Szeptember 22, 17:04:14 »


Időről időre előjön ez a kérdés.
így van, bár én csak tapasztalatból beszélek 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56992 Dátum: 2011 Szeptember 22, 16:51:53 »

? a puma szerintem képtelen rugózni. nekem volt lecsavart puma trabi gátlóval és szar volt. többet volt levegőben az eleje, mint a földön. most annyira van leengedve, amit a piros koni enged és még így is pattog, fr lrgalább nem ér le


Időről időre előjön ez a kérdés.

A puma híd a rugóköteg előfeszítését csökkenti, ezért a kocsi eleje lejjebb ül. Azért kell rövidített gátló bele, mert a teljesen letekerés előtt a gyári gátló bekoppan, teljesen összenyomódik, ez valamiféle végütközöként is szerepel.

Namost hiába tesz bele az ember rövidebb gátlót, ha a pumát "lecsavarja", mert akkor a rugóút nagyon kicsi vagy semmi lesz, ráadásul puha és azonnal felül, nem beszélve arról a körülményről, hogy a két gömbfej, mint az állat befeszül, hiszen a geometriából adódóan nem mozdulhat ennyit befeszülés nélkül.

Tévedés ne essen, a puma híd nem azért van, hogy leültessük anyjáig, hanem azért, hogy a magassága elöl is szabályozható legyen. Nyilvánvaló, hogy letekerve nem fog rugózni, mitől rugózna?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56991 Dátum: 2011 Szeptember 22, 16:44:40 »

Tengelycsonk nem volt, de lecsavart puma trabi gátlóval igen. Semmi különbség nem volt. Csak rugózott végre.
? a puma szerintem képtelen rugózni. nekem volt lecsavart puma trabi gátlóval és szar volt. többet volt levegőben az eleje, mint a földön. most annyira van leengedve, amit a piros koni enged és még így is pattog, fr lrgalább nem ér le

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56990 Dátum: 2011 Szeptember 22, 15:36:15 »

Könnyebben veszi a fordulatot, könnyebben pörög fel, DE: könnyebben lefullad, egyenetlenebb az alapjárat (pláne nagyobb kompresszióviszony esetén).

Azon főtengelyeknél, ahol eleve ellensúlyok vannak (counterweighted) ott lehet könnyebb lendkereket használni hátrányok nélkül.
Köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56989 Dátum: 2011 Szeptember 22, 15:26:14 »

Hát nem is tudom, talán ezért van Favorit elektromos gyújtás a Luigiban. Cheesy
az meg hogy?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56988 Dátum: 2011 Szeptember 22, 15:21:25 »

bogárnál ugye nem beszélhetünk olcsó alkatrész árakról
Hát nem is tudom, talán ezért van Favorit elektromos gyújtás a Luigiban. Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #56987 Dátum: 2011 Szeptember 22, 15:14:37 »

Golf 1 nemvolt?
Otthon nem. bementem az autósboltba kértem egy 3 lábút ezt nyomták a kezembe. Mellesleg ez volt a legolcsóbb is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56986 Dátum: 2011 Szeptember 22, 15:06:50 »

Ültetett tengelycsonk+puma párost használta már valaki trabi gátlóval?
Annó eladtam a bogárét hogy legyen komfort pumával....
Tengelycsonk nem volt, de lecsavart puma trabi gátlóval igen. Semmi különbség nem volt. Csak rugózott végre.

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56985 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:58:23 »

Indexrelét.
Golf 1 nemvolt?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #56984 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:46:05 »

Grin Na, az biztos megérte. Mit vettél?  Grin
Indexrelét.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56983 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:31:10 »

Szagik! Mai kérdésem: miért jó a könnyített lendkerék? Bár ha jól sejtem a választ, lehet, hogy a "Hogyan tuningoljuk..." rovatba kéne írjam?

Könnyebben veszi a fordulatot, könnyebben pörög fel, DE: könnyebben lefullad, egyenetlenebb az alapjárat (pláne nagyobb kompresszióviszony esetén).

Azon főtengelyeknél, ahol eleve ellensúlyok vannak (counterweighted) ott lehet könnyebb lendkereket használni hátrányok nélkül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56982 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:26:15 »

Szagik! Mai kérdésem: miért jó a könnyített lendkerék? Bár ha jól sejtem a választ, lehet, hogy a "Hogyan tuningoljuk..." rovatba kéne írjam?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56981 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:20:35 »

Igen! Amit már mondtam ezerszer, hogy a Bill Fisher könyvben is úgy kezdődik a gyújtásos fejezet, hogy "Ha elolvasod ezt a részt, akkor már megtakarítottad a könyv árát" Mert nem csinál csodát egy gyújtás... Föleg széria motornál...


A széria motor a kulcs szó.

A széria gyújtás elég intenzív ahhoz, hogy 6500-as fordulatig, jól beállított keverékképzéssel (főleg gyári karbival) megbízhatóan gyújtson. Nekem a megszakítós 7000-ig jól működött (weberekkel), de persze ehhez nem 40 éves vagy taiwani megszakító kell.

Amennyiben a széria motor karburátora jól van beállítva, minden egység megfelelő, akkor mindegy, hogy mekkora intenzitású szikra gyújtja be a keveréket, mert nincsenek extrém körülmények, így nem lesz semmi különbség érezhető.
A szar akkor válik el a májtól, amikor változik a karburáció, néhol szegény, néhol dús, nagyobb a kompresszióviszony és az égéstér nem olyan formájú, ahogy a gyárban kitalálták, Ilyenkor jól jön egy izmosabb szikra, egy fordulattól független szikra intenzitás. Ilyenkor a jobb gyújtás azonnal érezhető is, nyomatékosabb, könnyebben indul tovább forog és kevesebbet eszik, erősebb.





Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56980 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:04:40 »

Én vettem már land rover alkatrészt bogárba is. Grin
Grin Na, az biztos megérte. Mit vettél?  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #56979 Dátum: 2011 Szeptember 22, 13:39:53 »

Ültetett tengelycsonk+puma párost használta már valaki trabi gátlóval?
Annó eladtam a bogárét hogy legyen komfort pumával....
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 22, 13:48:16 írta tazoli49 »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #56978 Dátum: 2011 Szeptember 22, 13:27:25 »

Szerintem ez nagyon relatív. Én szoktam Land Rover alkatrészeket venni... A bogár olcsó hozzá képest.
Én vettem már land rover alkatrészt bogárba is. Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56977 Dátum: 2011 Szeptember 22, 09:14:54 »

bogárnál ugye nem beszélhetünk olcsó alkatrész árakról
Szerintem ez nagyon relatív. Én szoktam Land Rover alkatrészeket venni... A bogár olcsó hozzá képest.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56976 Dátum: 2011 Szeptember 22, 08:04:43 »

hogy ha a szart veszed olcsón vess magadra....
bogárnál ugye nem beszélhetünk olcsó alkatrész árakról

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56975 Dátum: 2011 Szeptember 22, 08:02:07 »

Igen! Amit már mondtam ezerszer, hogy a Bill Fisher könyvben is úgy kezdődik a gyújtásos fejezet, hogy "Ha elolvasod ezt a részt, akkor már megtakarítottad a könyv árát" Mert nem csinál csodát egy gyújtás... Föleg széria motornál...

nyugodtan kibaszhatod ezt a könyvet Kiss

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56974 Dátum: 2011 Szeptember 22, 07:52:33 »

Igen! Amit már mondtam ezerszer, hogy a Bill Fisher könyvben is úgy kezdődik a gyújtásos fejezet, hogy "Ha elolvasod ezt a részt, akkor már megtakarítottad a könyv árát" Mert nem csinál csodát egy gyújtás... Föleg széria motornál...

sima gyári 1000éves trafó amibe nem lötyög az olaj tökéletes.
Egy motorom on sincs csoda trafó régi gyári van
soha nem volt gondom vele.nem melegedett ,nem szaggatot stb....

föleg itt javarészt 40meg 34 lovas mocikról beszélünk ,nem ez fogja a csodát meghozni..sajnos

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56973 Dátum: 2011 Szeptember 22, 07:49:28 »

Ez a baj! Ezért tudják ránk sózni a hibás göncöket... Mert az emberek nem szólnak, hanem otthon átalakítják a rájuk sózott szarokat! Ha kint veszek valamit ami nem stimmel, akár azért mert én b@sztam el a rendelést, még akkor is kicserélik... Itthon meg ha megreklamálom, akkor az a válasz, hogy mit szarozok, másnak jó... Igenis hozzá kell szoktatni az itthoni kereskedőket ahhoz, hogy mi vagyunk a vevők, mi fizetünk! Ezért kérdezhetünk, reklamálhatunk, elvárhatunk!

Fogóval kitörtem, és a patentokhoz 10 darab hozzáhegesztettem. Ha már ennyi pénzt adtam érte.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #56972 Dátum: 2011 Szeptember 21, 23:28:13 »

na ja, csak elég sok mindent rendeltem, és a telefonbeszélgetés elején mondtam, hogy mindenből a jobbat kérem, és még olcsó se volt Roll Eyes
van amiből én is az olcsót vettem, de majd két év múlva kicserélem ha kireped.....megmondtam * Gabinak, tudom hogy szar, de most ez lesz, ha szétmegy cseréljük
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #56971 Dátum: 2011 Szeptember 21, 23:26:39 »

na ja, csak elég sok mindent rendeltem, és a telefonbeszélgetés elején mondtam, hogy mindenből a jobbat kérem, és még olcsó se volt Roll Eyes
4500 volt az ajtó gumi vagy 19500?
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #56970 Dátum: 2011 Szeptember 21, 23:22:43 »

biztos nem a németet vetted....

na ja, csak elég sok mindent rendeltem, és a telefonbeszélgetés elején mondtam, hogy mindenből a jobbat kérem, és még olcsó se volt Roll Eyes

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #56969 Dátum: 2011 Szeptember 21, 23:13:46 »

sima gyári 1000éves trafó amibe nem lötyög az olaj tökéletes.
Egy motorom on sincs csoda trafó régi gyári van
soha nem volt gondom vele.nem melegedett ,nem szaggatot stb....

föleg itt javarészt 40meg 34 lovas mocikról beszélünk ,nem ez fogja a csodát meghozni..sajnos

Ez attól is függ ki mit nevez annak, meg persze hogy mire van igénye  Roll Eyes
A Hargitát megjártuk (~2000km) szűk 6 literes átlagfogyasztással. Én elégedett vagyok a (VW) elektronikus gyújtással  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #56968 Dátum: 2011 Szeptember 21, 23:08:56 »

én is kb akkor csináltam a bogarat, azok jók még ma is, most a busszal jártam így Roll Eyes
biztos nem a németet vetted....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #56967 Dátum: 2011 Szeptember 21, 23:08:14 »

én mikor 2006ban vettem az autót, kaptam hozzá új kédereket is. azok még mindig elég erősek és nem repedeznek szét. sajnos nem tudom milyen gyártmány, nincs meg a csomagolás, de úgy látszik lehet(ett) kapni jót is. (vagy csak szerencsém volt)
Mindenből lehet kapni jót is, csak van amelyik kereskedő elmondja, hogy ha a szart veszed olcsón vess magadra....más meg szó nélkül adja gyorsan amit kérsz.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56966 Dátum: 2011 Szeptember 21, 22:41:24 »

Kis mókolással... Shocked
kis mokolással lehet cabrio is:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56965 Dátum: 2011 Szeptember 21, 22:27:44 »

akkor 55oválba nem jó Smiley
Kis mókolással... Shocked

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56964 Dátum: 2011 Szeptember 21, 22:06:25 »

Ez egy 64 utáni bármely modellhez való univerzális, valószínűleg Jopex utángyártott cucc. A szintén utángyártott WCM sokkal jobb minőségű.
akkor 55oválba nem jó Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56963 Dátum: 2011 Szeptember 21, 22:04:30 »

Hát ezzel speciel "átb@$*-k".
Ez after ajtókárpit.

Az ára meg brutál.  Lips Sealed

A Maresz kárpitosa (vagy akármelyik másik) ennyiből szerintem kreált volna az eredetihez nagyon hasonlót.

Tudom, má mindegy.
 
Ez egy 64 utáni bármely modellhez való univerzális, valószínűleg Jopex utángyártott cucc. A szintén utángyártott WCM sokkal jobb minőségű.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #56962 Dátum: 2011 Szeptember 21, 22:02:13 »

én mikor 2006ban vettem az autót, kaptam hozzá új kédereket is. azok még mindig elég erősek és nem repedeznek szét. sajnos nem tudom milyen gyártmány, nincs meg a csomagolás, de úgy látszik lehet(ett) kapni jót is. (vagy csak szerencsém volt)

én is kb akkor csináltam a bogarat, azok jók még ma is, most a busszal jártam így Roll Eyes

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #56961 Dátum: 2011 Szeptember 21, 21:55:59 »

én az ajtószigelelő gumikkal voltam így:
először be se tudtam csukni az ajtót, olyan széles volt,
utána lefaragtam belőlük, akkor meg csúnya lett,
végül fél év után úgy berepedezett, hogy inkább előszedtem a régieket, és visszaraktam azokat Roll Eyes
én mikor 2006ban vettem az autót, kaptam hozzá új kédereket is. azok még mindig elég erősek és nem repedeznek szét. sajnos nem tudom milyen gyártmány, nincs meg a csomagolás, de úgy látszik lehet(ett) kapni jót is. (vagy csak szerencsém volt)
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #56960 Dátum: 2011 Szeptember 21, 21:50:15 »

Majd jelzem feléjük! A zárütközőket is egy napig alakítgattam. Újat szerettem volna. Minden szar ami nem erededeti, de a használt is jobb sokszor mint az új utángyártott.

én az ajtószigelelő gumikkal voltam így:
először be se tudtam csukni az ajtót, olyan széles volt,
utána lefaragtam belőlük, akkor meg csúnya lett,
végül fél év után úgy berepedezett, hogy inkább előszedtem a régieket, és visszaraktam azokat Roll Eyes

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56959 Dátum: 2011 Szeptember 21, 20:56:28 »

Egy reklamációt mindenképpen megérne a dolog. Talán ki lehetne találni valamit...
Majd jelzem feléjük! A zárütközőket is egy napig alakítgattam. Újat szerettem volna. Minden szar ami nem erededeti, de a használt is jobb sokszor mint az új utángyártott.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56958 Dátum: 2011 Szeptember 21, 20:52:51 »

A hamutálnak is ki volt vágva a helye, csak a műbőr nem. Volt egy hamutartóm, így beleraktam. Ez volt az első lépés. Ezek után, hogy vigyem vissza kicserélni.

Egy reklamációt mindenképpen megérne a dolog. Talán ki lehetne találni valamit...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56957 Dátum: 2011 Szeptember 21, 20:51:37 »

Már írtam, hogy ki van vágva.

Ja, oké, figyelmetlen voltam kicsit.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56956 Dátum: 2011 Szeptember 21, 20:38:53 »

A hamutálnak is ki volt vágva a helye, csak a műbőr nem. Volt egy hamutartóm, így beleraktam. Ez volt az első lépés. Ezek után, hogy vigyem vissza kicserélni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 586 587 588 589 590 [591] 592 593 594 595 596 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.