www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 18:15:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 490 491 492 493 494 [495] 496 497 498 499 500 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13098586 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60832 Dátum: 2012 Március 05, 22:13:39 »

Uhh... A pokoli torony...  Grin

Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #60831 Dátum: 2012 Március 05, 22:12:07 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes

bátor embernek tartom magam, de... Grin

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Sompi
« Hozzászólás #60830 Dátum: 2012 Március 05, 22:11:05 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes


....  Grin   ilyenet még nem láttam!!  Shocked Shocked
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #60829 Dátum: 2012 Március 05, 22:06:21 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes

huha...ezt mivel emelted meg?
egy -két gépet emeltem már meg életemben, de ez kemény.....

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60828 Dátum: 2012 Március 05, 22:05:57 »

Uhh... A pokoli torony...  Grin

ez a bakolás elég meredek, nincs róla több kép?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #60827 Dátum: 2012 Március 05, 22:04:36 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes

ez a bakolás elég meredek, nincs róla több kép?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60826 Dátum: 2012 Március 05, 22:03:44 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes

te jó atyaúrísten hányan haltak meg Jezusom ...

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60825 Dátum: 2012 Március 05, 22:02:07 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60824 Dátum: 2012 Március 05, 20:58:41 »

Világításkapcsolóból is volt többféle!

Nekem a Narancson már az újfajta volt,ami tekerésre szabályozza a fényerőt a km órában.Tönkrement.Volt pár db tartalékban,szintén fényerőszabályzós,de a lábak különböztek,vagy az azonos számozású lábak,nem azonos,hanem eltérő helyen voltak.

Szerintem az lenne a legjobb,ha Bincinek valaki konkrétan leírná,hogy melyik számra,melyik szín van kötve.

Én leírtam.

Ha fényerő szabályzós, akkor van egy 58a, ahova megy a műszer világítás.
30- Piros (+)
58- Szürke (helyzetjelzők)
56- Fehér/fekete spirállal (fényszórók)



Csak neki kék van az a bibi. Meg kéne néznie, hogy a kék az oda való-e, vagy mit csinál, ahogy írtam.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 21:01:27 írta Zoli »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #60823 Dátum: 2012 Március 05, 20:45:33 »

Nekem a Narancson már az újfajta volt,ami tekerésre szabályozza a fényerőt a km órában.
Qzma 63-asában is fényerőszabályzós van. nem olyan való bele?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #60822 Dátum: 2012 Március 05, 20:42:26 »

Világításkapcsolóból is volt többféle!

Nekem a Narancson már az újfajta volt,ami tekerésre szabályozza a fényerőt a km órában.Tönkrement.Volt pár db tartalékban,szintén fényerőszabályzós,de a lábak különböztek,vagy az azonos számozású lábak,nem azonos,hanem eltérő helyen voltak.

Szerintem az lenne a legjobb,ha Bincinek valaki konkrétan leírná,hogy melyik számra,melyik szín van kötve.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60821 Dátum: 2012 Március 05, 20:17:24 »

Tehát akkor jól van összedugva az enyém? (A kéket azóta az elsőre dugtam, mert a hátsó a Sompién is üres - a bennem mélyen elveszett elektromos szakember logikája volt mindez.) Mérni nem tudok, de akkor ezek szerint a kapcsolóval van gond? Azt lehet javítani, vagy csere?
Azért írtam a számokat, hogy nézd meg. Így a helyét nem tudom.
Nagyon egyszerű. húzd le a vezetékeket. Érintsd össze a pirosat az egyikkel. Mi történik? Majd a másikkal. Mi történik? Zárlatot nem csinálsz így.
Ha így jó, akkor a kapcsoló körül lesz a bibi, vagy rossz helyre van dugva. A Sompié 1-gyel modernebb, arra ne hagyatkozz.
Vagy egy izzóval csináld ezt:
http://www.youtube.com/watch?v=Z049FeJCSiQ
az egyik végét testre, a másikkal teszteled a kivezetéseket.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 20:26:50 írta Zoli »

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #60820 Dátum: 2012 Március 05, 13:27:41 »

A piroson megy a delej, ha kihúzod a kapcsolót 1x, az összeköti a piros "30" pontot az "58" helyzetjelző pontokkal, onnan kell mennie a biztitáblára (szürke), ahol kétfelé oszlik és megy a helyzetjelzőkhöz. Ha kétszer húzod ki, akkor hozzáköti az "56"-os pontot, ami elvileg fehér, fekete spirállal, mint a Sompién. az megy a fényváltó relére. Ha nem megy, vedd ki a kapcsolót és mérd ki!

Tehát akkor jól van összedugva az enyém? (A kéket azóta az elsőre dugtam, mert a hátsó a Sompién is üres - a bennem mélyen elveszett elektromos szakember logikája volt mindez.) Mérni nem tudok, de akkor ezek szerint a kapcsolóval van gond? Azt lehet javítani, vagy csere?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60819 Dátum: 2012 Március 05, 13:19:47 »

monnyuk a enyémről 2 piros távozik.. lehet hogy ott van a kutya elesve???
Az azért van, mert az egyik a gyújtás kapcsolóról jön, hogy ha leveszed a gyújtást, elmegy a fényszóró.

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #60818 Dátum: 2012 Március 05, 13:15:38 »


őőő asszem igen mert a '66-oson a kesztyűtartó mellett van az ablaktörlő kapcs. a '68-asomon pedig a kormány oldalán volt.

Igen, cserélődött.
monnyuk a enyémről 2 piros távozik.. lehet hogy ott van a kutya elesve???

Lehet, de nekem ennyi volt akkor is, amikor be lett kötve, és akkor működött. Ez nem a 6V-12V, vagy valami felszereltségi különbség miatt lehet? Ha itt nincs, akkor hol máshol keressem a hibát?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60817 Dátum: 2012 Március 05, 13:14:57 »


<beszúrt kép törölve>
Hasonló az enyémnek is a kapcsolója, de ahogy a képen is látható, három kábel csatlakozik (így összedugva van fényszóró, de nincs helyzetjelző). Nem értem miért, de tudom, hogy valamikor működött, most nem. Ja, a féklámpám is jó és a biztosítékok is.
A piroson megy a delej, ha kihúzod a kapcsolót 1x, az összeköti a piros "30" pontot az "58" helyzetjelző pontokkal, onnan kell mennie a biztitáblára (szürke), ahol kétfelé oszlik és megy a helyzetjelzőkhöz. Ha kétszer húzod ki, akkor hozzáköti az "56"-os pontot, ami elvileg fehér, fekete spirállal, mint a Sompién. az megy a fényváltó relére. Ha nem megy, vedd ki a kapcsolót és mérd ki!

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60816 Dátum: 2012 Március 05, 13:14:13 »


őőő asszem igen mert a '66-oson a kesztyűtartó mellett van az ablaktörlő kapcs. a '68-asomon pedig a kormány oldalán volt.
OK, nalam is a kormany mellett van az ablaktorlo, mindegyik 72 utani volt... Koszi!


Buzi, aki fékez! :-)))
Sompi
« Hozzászólás #60815 Dátum: 2012 Március 05, 13:12:10 »

Melyik oldalon kell lennie az ablaktorlo es fenyszoro kapcsoloknak ? Cserelodott a helyuk az evek soran ?


őőő asszem igen mert a '66-oson a kesztyűtartó mellett van az ablaktörlő kapcs. a '68-asomon pedig a kormány oldalán volt.

eggen itt látszik is!:
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 13:15:35 írta Sompi »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60814 Dátum: 2012 Március 05, 13:07:20 »

a '66-oson ilyen:
Melyik oldalon kell lennie az ablaktorlo es fenyszoro kapcsoloknak ? Cserelodott a helyuk az evek soran ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Sompi
« Hozzászólás #60813 Dátum: 2012 Március 05, 13:05:10 »


<beszúrt kép törölve>
Hasonló az enyémnek is a kapcsolója, de ahogy a képen is látható, három kábel csatlakozik (így összedugva van fényszóró, de nincs helyzetjelző). Nem értem miért, de tudom, hogy valamikor működött, most nem. Ja, a féklámpám is jó és a biztosítékok is.
monnyuk a enyémről 2 piros távozik.. lehet hogy ott van a kutya elesve???
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #60812 Dátum: 2012 Március 05, 12:56:11 »

asszem ezzel nem sokat segítek  Undecided
a '66-oson ilyen:
<beszúrt kép törölve>



Hasonló az enyémnek is a kapcsolója, de ahogy a képen is látható, három kábel csatlakozik (így összedugva van fényszóró, de nincs helyzetjelző). Nem értem miért, de tudom, hogy valamikor működött, most nem. Ja, a féklámpám is jó és a biztosítékok is.

Sompi
« Hozzászólás #60811 Dátum: 2012 Március 05, 12:39:02 »

A fényszóró kapcsolómon 5 saru van, de csak 3 kábel megy oda, egy piros, egy szürke és egy kék (elvileg ezek a gyári színek). Melyik kábel melyik sarura való? Tud valaki segíteni?
Előre is köszönöm!

asszem ezzel nem sokat segítek  Undecided
a '66-oson ilyen:
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #60810 Dátum: 2012 Március 05, 12:26:42 »

Nem működik a helyzetjelzőm, ezáltal a hátsó lámpa, a rendszám- és a műszerfalvilágítás sem.
A fényszóró kapcsolómon 5 saru van, de csak 3 kábel megy oda, egy piros, egy szürke és egy kék (elvileg ezek a gyári színek). Ezzel variáltam, volt, hogy égett a helyzetjelző, de a fényszóró nem, volt, hogy fordítva. Melyik kábel melyik sarura való? Tud valaki segíteni?
Előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 12:39:01 írta Binci »

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #60809 Dátum: 2012 Március 05, 11:48:21 »

Sziasztok!

1302-es Bogaramba kellene perforált, lyukacsos fehér tetőkárpit anyag! Nem tudjátok véletlenül, hol lehet ilyen anyagot viszonylag olcsón beszerezni? (Bogaras bolton kívül)

Előre is köszi! Üdvw!
Szevwasz. Ha a lyukacsosat választod, akkor számíthatsz olyan 6.500 Ft/m árra, ellenben a nem lyukacsos kb. 2.500-os árával. A lyukacsos vastagabb is, ami összerakásnál, ablakok behelyezésénél némi gondot jelenthet. A nem lyukacsosak könnyebben kezelhetők, nyúzhatod, húzhatod, feszítheted (persze csak a józan ész határain belül), hogy a végén szép, feszes formájú legyen a tetőkárpitod. Pl. itt is érdeklődhetsz, Duelle Bt. Budapest.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #60808 Dátum: 2012 Március 05, 11:27:53 »

Sziasztok!

1302-es Bogaramba kellene perforált, lyukacsos fehér tetőkárpit anyag! Nem tudjátok véletlenül, hol lehet ilyen anyagot viszonylag olcsón beszerezni? (Bogaras bolton kívül)

Előre is köszi! Üdvw!
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 11:29:50 írta Tomi 1302 »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #60807 Dátum: 2012 Március 04, 21:52:37 »

Igen ebben igazad van és az úgy még szép is szerintem.  A többi nekem valamiért nem jön be.  Undecided
Én hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem tetszik a keskeny futómű.
Majd kiadja az állítható, ha alatta lesz, hogy kell-e keskenyíteni.
Ma nem csináltam sokat, de azt intenzíven. Grin Úgyhogy a tapasztalat húzódik. Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60806 Dátum: 2012 Március 04, 21:43:20 »

És az nem lett volna "kókány"? Huh

nem mert segédindex kábele, oda szokás testet kötni ahol van is
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #60805 Dátum: 2012 Március 04, 20:37:50 »

keskenyítésben sem mindenki esik a ló túlfelére: van hogy azért keskenyítenek, hogy a nyomtáv ne szélesedjen... mert pl a tárcsafék meg az ültetőcsonk is szélesít.. meg vannak szélesebb, vagy csak más ET-jű felnik, amit kompenzálni kell, hogy ne kelljen sárvédőt szélesíteni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #60804 Dátum: 2012 Március 04, 20:32:34 »

keskenyítésben sem mindenki esik a ló túlfelére: van hogy azért keskenyítenek, hogy a nyomtáv ne szélesedjen... mert pl a tárcsafék meg az ültetőcsonk is szélesít.. meg vannak szélesebb, vagy csak más ET-jű felnik, amit kompenzálni kell, hogy ne kelljen sárvédőt szélesíteni.
Igen ebben igazad van és az úgy még szép is szerintem.  A többi nekem valamiért nem jön be.  Undecided
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #60803 Dátum: 2012 Március 04, 20:18:37 »

Szerintem még az ültetés lehet szép, ha nem esünk át a ló túloldalára, de a keskenyítés szerintem nagyon szarul néz ki  Lips Sealed
keskenyítésben sem mindenki esik a ló túlfelére: van hogy azért keskenyítenek, hogy a nyomtáv ne szélesedjen... mert pl a tárcsafék meg az ültetőcsonk is szélesít.. meg vannak szélesebb, vagy csak más ET-jű felnik, amit kompenzálni kell, hogy ne kelljen sárvédőt szélesíteni.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #60802 Dátum: 2012 Március 04, 20:07:32 »

Ne is keskenyíts! A létező legfeleslegesebb beavatkozás, bárha sok híve van is itten.

Szerintem még az ültetés lehet szép, ha nem esünk át a ló túloldalára, de a keskenyítés szerintem nagyon szarul néz ki  Lips Sealed
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #60801 Dátum: 2012 Március 04, 19:31:24 »

Ne is keskenyíts! A létező legfeleslegesebb beavatkozás, bárha sok híve van is itten.

attól függ honnan nézed

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #60800 Dátum: 2012 Március 04, 19:05:01 »

Ma szétbontottam az első futóművet. Levettem a lengőkarokat. Vasárnap összeszerelem az ültethető futóművel, a lengőkarokat.
Amíg itthon a bogár, addig alászerelem és megnézem , hogy milyen gumival fog elfordulni. Nem szeretnék keskenyíteni, mert én nem tudom megcsinálni. Pénzt meg nemigazán költenék rá.

Ne is keskenyíts! A létező legfeleslegesebb beavatkozás, bárha sok híve van is itten.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60799 Dátum: 2012 Március 04, 18:57:29 »

a beteg állat
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=396538&postdays=0&postorder=asc&start=160

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #60798 Dátum: 2012 Március 03, 15:57:00 »

http://elitevwclub.blog.hu/2012/03/03/the_lederwagen

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #60797 Dátum: 2012 Március 03, 13:43:22 »

De azért érezted, hogy baromság testet vinni a lökhárítóra.
Felejtsd el,tedd túl magad rajta! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60796 Dátum: 2012 Március 03, 13:42:19 »

Dehogy vagyok én hozzáértö.
Csupán felnézek rád,arra a kitartásra,szorgalomra,elszántságra és hozzáértésre,mellyel rendbe rakod és feltámasztod a géped.
Az egyéni megoldások meg engem abszolut nem zavarnak.
Nekem sokkal többet jelent a kreativitás,mint a tullihegett "gyári állapot"!
Magadnak csinálod a vasat,a magad elképzelése,anyagi lehetösége szerint.
Ebbe én nem találok semmi kivetni(fikázni) valót.
Maximális tiszteletem azért a munkáért,amit végigcsinálsz.
Köszönöm,hogy megosztod velünk,hogy mi is bepillantást nyerünk a részletekbe,
Várom a folytatást! Kezfogas
De azért érezted, hogy baromság testet vinni a lökhárítóra.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #60795 Dátum: 2012 Március 03, 13:39:41 »

Hoppá egy hozzáértő.
Dehogy vagyok én hozzáértö.
Csupán felnézek rád,arra a kitartásra,szorgalomra,elszántságra és hozzáértésre,mellyel rendbe rakod és feltámasztod a géped.
Az egyéni megoldások meg engem abszolut nem zavarnak.
Nekem sokkal többet jelent a kreativitás,mint a tullihegett "gyári állapot"!
Magadnak csinálod a vasat,a magad elképzelése,anyagi lehetösége szerint.
Ebbe én nem találok semmi kivetni(fikázni) valót.
Maximális tiszteletem azért a munkáért,amit végigcsinálsz.
Köszönöm,hogy megosztod velünk,hogy mi is bepillantást nyerünk a részletekbe,
Várom a folytatást! Kezfogas

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60794 Dátum: 2012 Március 03, 13:25:41 »

Szerintem teljesen rendben van a huzalozás, én még nem álltam neki megcsinálni az enyémet, de már készítem a szopóálarcot Grin
Mindig egy valamit bekötni, és akkor halad. Elötte nem árt a biztosítéktáblán megtervezni, hogy mi hova kerüljön.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #60793 Dátum: 2012 Március 03, 13:16:26 »

Ilyen volt. A feltett kép nem a végleges állapot, de rendezettebb. Semmi nem fog látszódni, mert egy panel eltakarja, azt meg a csomagtartófedél. Grin  20 év garanciát vállalok rá! Grin
Szerintem teljesen rendben van a huzalozás, én még nem álltam neki megcsinálni az enyémet, de már készítem a szopóálarcot Grin

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Oldalak: 1 ... 490 491 492 493 494 [495] 496 497 498 499 500 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.