www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 14:45:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 [457] 458 459 460 461 462 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13134465 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62354 Dátum: 2012 Május 22, 16:35:13 »

HÁP     Gyujtáskapcsolót szeretnék cserélni a bogárban csak anyi a bökkenő hogy az eredeti gyujtáskapcsoló be van öntve gyantával és levágták a kábelt utánna felraktak 1 másik gyujtáskapcsolót 1 lemezre ami a gyujtást szolgáltatlya de nem indít.mellete 1 nyomógómb ami szintén mem üködik a motortérböl indul 1 másik nyomógombal   Huh hát ezt szeretném megszüntetni.van esetleg valakinek 1 kapcsolási raiza színekkel ?vagy valami ami segírene?

hátha:
http://www.bugbox.hu/fotoinsite.php?galeryId=47



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62353 Dátum: 2012 Május 22, 16:28:14 »

HÁP     Gyujtáskapcsolót szeretnék cserélni a bogárban csak anyi a bökkenő hogy az eredeti gyujtáskapcsoló be van öntve gyantával és levágták a kábelt utánna felraktak 1 másik gyujtáskapcsolót 1 lemezre ami a gyujtást szolgáltatlya de nem indít.mellete 1 nyomógómb ami szintén mem üködik a motortérböl indul 1 másik nyomógombal   Huh hát ezt szeretném megszüntetni.van esetleg valakinek 1 kapcsolási raiza színekkel ?vagy valami ami segírene?

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62352 Dátum: 2012 Május 22, 13:23:51 »

fehér lesz?
eza szín nem az enyim nekem csak ezt azt kell csinálnom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62351 Dátum: 2012 Május 22, 13:19:59 »

fehér lesz?
Apa kezdödik
<beszúrt kép törölve>

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62350 Dátum: 2012 Május 22, 13:16:58 »

Apa kezdödik

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62349 Dátum: 2012 Május 21, 19:43:03 »

1500 Forint/ darab áron leszabályoztattam a hátsó dobokat. A fékpofákat kissé meg kellett kalapálni, az új méret miatt. Elég jól beillesztettem, holnap összerakom, és beállítom a kéziféket.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #62348 Dátum: 2012 Május 21, 15:25:45 »

És most e miatt nem tudtok aludni?
Kicseréltük a gyertyákat, beállítottuk és jó lett. Asszem, de már nem emlékszem pontosan.
tehát akkor kihagyott egy/több henger?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62347 Dátum: 2012 Május 21, 12:44:49 »

És most e miatt nem tudtok aludni?
Kicseréltük a gyertyákat, beállítottuk és jó lett. Asszem, de már nem emlékszem pontosan.
köszönnyük szépen



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #62346 Dátum: 2012 Május 21, 11:01:21 »

rajzás óta nem vagy hajlandó leírni, hogy mi a répa volt a gyújtásoddal.
és most duzzogunk.
capischi? :-)

És most e miatt nem tudtok aludni?
Kicseréltük a gyertyákat, beállítottuk és jó lett. Asszem, de már nem emlékszem pontosan.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62345 Dátum: 2012 Május 21, 06:44:11 »

Mikor? Hogy jön ez most ide?
rajzás óta nem vagy hajlandó leírni, hogy mi a répa volt a gyújtásoddal.
és most duzzogunk.
capischi? :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62344 Dátum: 2012 Május 21, 06:43:30 »

miért volt szar a gyújtásod?
Különvonattal, hogy ne ismerd fel. 
Leirni, hogy mi a pék volt a gyujtasoddal!

fléééém!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62343 Dátum: 2012 Május 21, 00:05:34 »

Mi a teendő?
Leirni, hogy mi a pék volt a gyujtasoddal!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #62342 Dátum: 2012 Május 20, 22:31:26 »

A lengéscsillapítótartók felhegesztésekor nem húzódott el a cső? Ilyenkor tud szorulni a lengőkar... Ha csak az egyik oldalon szorul, akkor ott nehezen ül be az autó... Nekem a T1 ilyen volt keskenyítés után... De ott még bakelit persely volt a hídban, így dörzsárazás után jó lett.


Amikor először akartuk összerakni nem mentek be a lengőkarok a hídba (ezért nem lett összerakva a carstylingon). Aztán esztergáltattam rajtuk, így simán bementek és el is fordultak benne. Vagy nem erre gondolsz? Mi a teendő?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62341 Dátum: 2012 Május 20, 22:03:37 »

Mikor? Hogy jön ez most ide?
Különvonattal, hogy ne ismerd fel. 
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62340 Dátum: 2012 Május 20, 21:58:12 »

A lengéscsillapítótartók felhegesztésekor nem húzódott el a cső? Ilyenkor tud szorulni a lengőkar... Ha csak az egyik oldalon szorul, akkor ott nehezen ül be az autó... Nekem a T1 ilyen volt keskenyítés után... De ott még bakelit persely volt a hídban, így dörzsárazás után jó lett.

De attól még nem lenne nehezebb az egyik oldalt lenyomni a másiknál. A teleszkópok a hídhoz képest fixek, akármennyire is ferde az aztó.

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #62339 Dátum: 2012 Május 20, 20:57:51 »

miért volt szar a gyújtásod?

Mikor? Hogy jön ez most ide?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62338 Dátum: 2012 Május 20, 20:47:27 »

Miért van az, hogy az első futóművem jobb oldala jelentősen magasabban van, mint a balos?

Míg baloldalt szépen beült, addig a jobbján éppen hogy össze tudtuk annyira nyomni, hogy be lehessen kötni a teleszkópot.
Nagyon ferde volt, ezért lentebb tettük a jobb seggét, hátha így megoldódik és valóban javult a helyzet, de még mindig ferde. Ma pedig levettem mindkét hátsó kereket és láttam, hogy a baloldalon emeléskor felfekszik a lengőkar, a jobbon pedig nem. Tehát a jobb oldala egy ricnivel lentebb van. Konklúzió: az elejében van a hiba. De mi?

Minden alkatrész vatta új az orrában. A híd a Ratro féle 10 centivel keskenyebb Mr.Beam, az összes talpas és rúdfej új, az ültetőcsonk is, Egyedül a lengőkarok, a rugóköteg és a kormányösszekötők használtak benne, utóbbi kettő persze szintén keskenyítve.

Szerintetek hol a baj? Mitől ferde az autó orra?
Előre is köszi!

miért volt szar a gyújtásod?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #62337 Dátum: 2012 Május 20, 20:34:16 »

Lehet a kaszni van elferdülve.Öreg autok ezek, bármi előfordul. Roll Eyes

De attól még nem lenne nehezebb az egyik oldalt lenyomni a másiknál. A teleszkópok a hídhoz képest fixek, akármennyire is ferde az aztó.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #62336 Dátum: 2012 Május 20, 20:25:26 »

Miért van az, hogy az első futóművem jobb oldala jelentősen magasabban van, mint a balos?

Míg baloldalt szépen beült, addig a jobbján éppen hogy össze tudtuk annyira nyomni, hogy be lehessen kötni a teleszkópot.
Nagyon ferde volt, ezért lentebb tettük a jobb seggét, hátha így megoldódik és valóban javult a helyzet, de még mindig ferde. Ma pedig levettem mindkét hátsó kereket és láttam, hogy a baloldalon emeléskor felfekszik a lengőkar, a jobbon pedig nem. Tehát a jobb oldala egy ricnivel lentebb van. Konklúzió: az elejében van a hiba. De mi?

Minden alkatrész vatta új az orrában. A híd a Ratro féle 10 centivel keskenyebb Mr.Beam, az összes talpas és rúdfej új, az ültetőcsonk is, Egyedül a lengőkarok, a rugóköteg és a kormányösszekötők használtak benne, utóbbi kettő persze szintén keskenyítve.

Szerintetek hol a baj? Mitől ferde az autó orra?
Előre is köszi!
Lehet a kaszni van elferdülve.Öreg autok ezek, bármi előfordul. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #62335 Dátum: 2012 Május 20, 20:19:25 »

Miért van az, hogy az első futóművem jobb oldala jelentősen magasabban van, mint a balos?

Míg baloldalt szépen beült, addig a jobbján éppen hogy össze tudtuk annyira nyomni, hogy be lehessen kötni a teleszkópot.
Nagyon ferde volt, ezért lentebb tettük a jobb seggét, hátha így megoldódik és valóban javult a helyzet, de még mindig ferde. Ma pedig levettem mindkét hátsó kereket és láttam, hogy a baloldalon emeléskor felfekszik a lengőkar, a jobbon pedig nem. Tehát a jobb oldala egy ricnivel lentebb van. Konklúzió: az elejében van a hiba. De mi?

Minden alkatrész vatta új az orrában. A híd a Ratro féle 10 centivel keskenyebb Mr.Beam, az összes talpas és rúdfej új, az ültetőcsonk is, Egyedül a lengőkarok, a rugóköteg és a kormányösszekötők használtak benne, utóbbi kettő persze szintén keskenyítve.

Szerintetek hol a baj? Mitől ferde az autó orra?
Előre is köszi!

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #62334 Dátum: 2012 Május 19, 23:08:27 »

Nemjól írtam. 0,6 miliméter.

Az már tényleg gázos.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62333 Dátum: 2012 Május 19, 23:04:25 »

6 mikron ennyit számít?
nem sok kicsit?
Nemjól írtam. 0,6 miliméter.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #62332 Dátum: 2012 Május 19, 23:01:03 »

0,6 század az ovalitás. Fékpadon ez 51% hibát jelent!

6 mikron ennyit számít?
nem sok kicsit?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62331 Dátum: 2012 Május 19, 22:00:21 »

Király.
ez az  Kiss

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62330 Dátum: 2012 Május 19, 21:55:21 »

Nem Grin
Király.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62329 Dátum: 2012 Május 19, 21:52:10 »

Lehet, hogy tökön leszek rúgva.  Roll Eyes
Nem Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62328 Dátum: 2012 Május 19, 21:49:09 »

tudja valaki kívül -belül 1-1 ricni  kb mekkora ültetést jelent cm-ben? nem akaródzik sokat próbálgatni Roll Eyes
Lehet, hogy tökön leszek rúgva.  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62327 Dátum: 2012 Május 19, 21:47:37 »

tudja valaki kívül -belül 1-1 ricni  kb mekkora ültetést jelent cm-ben? nem akaródzik sokat próbálgatni Roll Eyes

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62326 Dátum: 2012 Május 19, 20:00:01 »

Hátulról jövő benzinszag forrását megtaláltam.
Látom, valamelyik előző gazdánál is kidörzsölte a motorburkolat a csövet, és képes volt rézzel megforrasztani.
Én az egész csövet kicseréltem (igaz, csak rézcsövet találtam itthon), és ahol átjön a motortérbe a cső, ott ráhúztam egy darab vastagfalú gumicsövet.  
Most már csak a jól megszokott elülső benzinszag maradt Embarrassed
Jobb lesz a fogyasztásod figyeld meg!
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #62325 Dátum: 2012 Május 19, 19:08:35 »

Hátulról jövő benzinszag forrását megtaláltam.
Látom, valamelyik előző gazdánál is kidörzsölte a motorburkolat a csövet, és képes volt rézzel megforrasztani.
Én az egész csövet kicseréltem (igaz, csak rézcsövet találtam itthon), és ahol átjön a motortérbe a cső, ott ráhúztam egy darab vastagfalú gumicsövet.  
Most már csak a jól megszokott elülső benzinszag maradt Embarrassed

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62324 Dátum: 2012 Május 19, 19:02:17 »

0,6 század az ovalitás. Fékpadon ez 51% hibát jelent!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #62323 Dátum: 2012 Május 19, 17:34:59 »

hol? az ülés és a sín között? nem férne közé
ha ez valami burkolat, akkor nem tudom
A taposón levő sínen a T-sinesnél tuti, hogy van egy vékony műanyag, azon csúszik az ülés, nem pedig vas a vason. Kérdés, hogy az L-sines is ilyen-e?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #62322 Dátum: 2012 Május 19, 11:15:16 »

Az L-sines ülések sínjén volt eredetileg hasonló műanyag csúszka, mint a T-sinesekén?
hol? az ülés és a sín között? nem férne közé
ha ez valami burkolat, akkor nem tudom
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #62321 Dátum: 2012 Május 19, 10:59:35 »

Az L-sines ülések sínjén volt eredetileg hasonló műanyag csúszka, mint a T-sinesekén?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62320 Dátum: 2012 Május 19, 08:36:09 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62319 Dátum: 2012 Május 18, 21:38:25 »

Decemberben tettem fel az új féltengelygumit, és cserélni kellett májusban. 25 kilómétert ment! Szar műgumi, és az is közrejátszhat, hogy régóta pihennek ezek a raktárak polcain. Én nekem is 4 éve meg volt és pihent a polcomon. Elötte meg a Hudáknál ki tudja mióta, azelött meg egy másik raktárban.

beáztatod glicerines vízbe, nem tiszta glicerinbe, mert az kiszopja belőle a nedvességet!!
aztán jó lesz az.
pöcsköszörű vízpumpa szimmeringjén kisérleteztem ki.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62318 Dátum: 2012 Május 18, 21:16:00 »

Tök mindegy, próbáltam szilikon olajat, vazelint, glicerint. Semmi nem segít. Szar a gumi.
Decemberben tettem fel az új féltengelygumit, és cserélni kellett májusban. 25 kilómétert ment! Szar műgumi, és az is közrejátszhat, hogy régóta pihennek ezek a raktárak polcain. Én nekem is 4 éve meg volt és pihent a polcomon. Elötte meg a Hudáknál ki tudja mióta, azelött meg egy másik raktárban.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62317 Dátum: 2012 Május 18, 21:09:29 »

a szilikonon gondolkodnék egy picit.............
Tök mindegy, próbáltam szilikon olajat, vazelint, glicerint. Semmi nem segít. Szar a gumi.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #62316 Dátum: 2012 Május 18, 21:08:59 »

a szilikonon gondolkodnék egy picit.............
Szilor márkájú anyag, direkt járművek gumialkatrészeihez, de akkor lehet,hogy ezt hanyagolni kellene

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62315 Dátum: 2012 Május 18, 21:07:56 »

Régen én szilikonnal fújtam be a gumialkatrészeket. Ez lett a vesztük. Van gumiápoló hab, glicerin alapú csak ezt szabad használni.
Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 [457] 458 459 460 461 462 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.